Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1041 1088
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K konto usunięte
+23 / 33

Nie wiem pod co w zacytowanym artykule to podchodzi ale to nie ważne, jeżeli to przychodnia prywatna to nie widziałbym problemu gdyby nie to że zgodnie z prawem nie można odmówić przyjęcia zamówienia (na wizytę itp.), skoro były osoby skazane za to że nie chciały wydrukować plakatów dla LGBT. Jeżeli to przychodnia publiczna to sprawa wygląda jeszcze prościej bo oni nie mogą odmówić w ogóle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-1 / 27

@LowcaKomedii ba, jest również całkiem spore prawdopodobieństwo że autorem jest jakiś bojownik proszczepionkowy który chciał pokazać tym durnym foliarzom co ich czeka jak się dobrowolnie nie zaszczepią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
+3 / 25

@LowcaKomedii hmm, a jakie teorie na temat covid zostały obalone? Kojarzę tylko że w Izraelu obalili teorię jakoby szczepionki działały, ale jakieś inne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
+7 / 21

@iposek Poza tym, lekarze zaszczepieni. Czego się obawiają?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
-4 / 26

@ellaella87 To nie ma chronić lekarzy, a pacjentów. Foliarze sieją taka dezinformację, że ludzie sami już nie wiedzą co i jak. Szczepienie sprawia, że organizm szybciej bierze się do walki z wirusem. To znaczy, że okres inkubacji wirusa przed reakcją organizmu jest dużo krótszy. Mniej czasu zarażasz bez świadomości zakażenia i mniej zarażasz, bo wirus nie miał tyle czasu aby swobodnie się rozmnażać. Po prostu zmniejsza transmisję wirusa. Wyobraź sobie, że do przychodni przychodzi wiele osób chorych, o osłabionej odporności, często z innymi przypadłościami. Do tego mogą zdarzyć się osoby, które nie mogą się szczepić ze względów zdrowotnych. To wymóg dla ich dobra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
+1 / 23

@ZONTAR Szczepionka przebadana przez lata, a ta w fazie badań to znacząca różnica. Ja wolę poczekać na dalekosiężne skutki, pomału będziemy się przekonywać, na ile ta szczepionka jest skuteczna. Badania kończą się w 2023 roku, za wcześnie na picie szampana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pomylilem_Strony
+5 / 5

@iposek obalono kilka mało istotnych i wypuszczonych przez mainstream typu chipy. Ale mam pewną własną teorię spiskową (jak ją powiem to pewnie więcej osób na to wpadnie) - lockdown nie ma sensu, ponieważ rząd to przegrywy i nic poprawnie nie potrafi zrobić. Moi oponenci są przekonani do teorii spikowej, że rząd jest kompletny i skuteczny w lockdownie, a że wszystko inne mu nie wychodzi.... no cóż spiski. Jedna z tych dwóch musi być nieprawdziwa to już będą w sumie z chipami dwie obalone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Truman_show
-3 / 15

@zontar typowy przyklad zmanipulowanego patokatola z TVP poczekajmy jeszcze troche na efekty tej cudownej szczepionki i pamietaj zeby zabrac cala rodzine ze soba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Truman_show
-3 / 9

Niezgodne z prawem ale nie w Polsce i prawo moga wam zmienic w tej kwesti tak samo jak konstytucje
Dla padliny z wiejskiej to bez znaczenia maja teraz za soba chorde tvpisuarow ktore chodza w tej samej masce przez tydzien albo i lepiej wdychajac swoje fekalia bleee tfu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorgonek
+2 / 12

@Azheal dyskutowanie z foliarzami nie ma sensu :) Dla nich jest jedna jedyna objawiona prawda, którą ktoś na youtube w filmiku przedstawił. Mniejsza że bez doświadczenia, mniejsza że na codzień zajmuje się robieniem manicure ;) Wystarczy że 1 promil, nawet nie procent, będzie miał wątpliwości i już "całe środowisko medyczne się myli, on jeden ma rację!".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacek1911
-3 / 3

Osoby, które nie mogą się szczepić ze względów zdrowotntch też nie będą przyjmowane, bo nie mają szczepienia. Osoby które chcą się zaszczepić, też nie będą przyjmowane bo nie mają szczepienia.DEBILE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-4 / 10

@LowcaKomedii daj czasowi czas, połowa z tych teorii to oczywiste bzdury, natomiast co do drugiej połowy, ja bym nie odtrąbiał jeszcze. Przykład paszporty, pierwsze pomysły były dużo bardziej restrykcyjne, teraz mamy luzowanie, ale co będzie jesienią?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-2 / 10

@LowcaKomedii ooczywiste bzdury powiadasz? nieco ponad rok temu jakiekolwiek paszporty covidowe były takimi oczywistymi bzdurami, teraz już obowiązują, oczywiście, oprócz szczepionych kwalifikują się również ozdrowieńcy i szczęśliwi posiadacze negatywnych testów, super, oczywista bzdura została w jaskrawy, dobitny sposób obalona. Jak to, w starym dowcipie, mówi gość lecący z 10 piętra, na razie wszystko OK.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-5 / 7

@LowcaKomedii ok, czyli wg ciebie w tej teorii chodziło o to że tylko zaszczepieni będą mieli paszport i będą się mogli przemieszczać? To jest bzdura :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-4 / 10

@LowcaKomedii i tak i nie, owszem, to pisały "szury" tylko że paszport nie miał być celem a środkiem do celu. Swoją drogą, ile trzeba mieć w sobie, nazwijmy to delikatnie, arogancji, żeby tak radośnie wyzywać wszystkich którzy mają czelność myśleć inaczej niż ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorgonek
+2 / 4

@HelloItsMe oświecę Cię, wszystkie szczepionki są nawet po wejściu na rynek w fazie badań. Nigdy nie można powiedzieć jak dany preparat zadziała na wszystkich, ale im więcej osób go przyjmie tym łatwiej przeprowadzić analizę danych. I mimo to, nadal mogą zdarzyć się przypadki skrajne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-3 / 5

@LowcaKomedii nie no spoko, to dopiero siódme piętro, na razie luz. Ja jestem paranoikiem i szurem, ty za to praworządnym, racjonalnym obywatelem wierzącym w to że wszystkie działania rządu (jakże racjonalne) mają na celu walkę z pandemią. Owszem tam jeden czy drugi pomysł może nie był najlepszy, ale generalnie oni chcą dobrze. Lecimy dalej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-3 / 5

@LowcaKomedii ty za to jesteś jak Karyna którą Seba nap***la ale ona za każdym razem widzi że w sumie się nic nie dzieje, A to faktycznie ta zupa była za słona, a wcześniej no może nie powinnam tańczyć z tamtym kolesiem, a jeszcze wcześniej, no był zdenerwowany bo Legiunia mecz przegrała a ja jeszcze mu marudziałam itd. itp.
Spójrz na to z innej strony, potrafisz wskazać jakieś racjonalne działania rządu w walce z Covid - 19?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-2 / 6

@LowcaKomedii tak, twoja głęboka wiara w dobre intencje rządzących :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-2 / 4

@LowcaKomedii minął miesiąc, niecały, poza jednym miastem gdzieś na pustyni, restrykcje wprowadzają Francja, Grecja, w innych państwach, tak jak np w Polsce trwa silna "akcja promocyjna", u nas chociażby w postaci postulatów FPP i Rady Medycznej. Dalej paranoja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-2 / 4

@LowcaKomedii no dobra, Żabko, gotuj się dalej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-2 / 4

@LowcaKomedii a tak z ciekawości, restrykcje we Francji na ten przykład, to z jakiego powodu odrzucasz jako potwierdzenie mojej tezy. Tzn wróć, powód znam, ale jakiego używasz pretekstu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hvsarz
+27 / 39

To niby teraz przyjmowali?!! Dobre sobie, same tele-porady miałem ostatnio. Poza tym, skoro się zaszczepili i to pomaga, to czego się boją??!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wevapl
+6 / 6

@Hvsarz To trafiłeś, ja dokładnie w poniedziałek po weekendzie na tronie chciałem się umówić po 7 latach w mojej przychodni na teleporade (l4 za niedziele gdzie powinienem być w pracy ) i się okazało że obecnie nie mają takiej opcji i lekarz przyjmuje tylko stacjonarnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hvsarz
-1 / 1

@wevapl O, to pewnie od niedawna... No, przynajmniej Cię ktoś obejrzy. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+54 / 74

To niezgodne z prawem tak jak teraz zresztą wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tymczasowylogin
+3 / 3

Tylko wizyty domowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+11 / 21

Brak źródła/wskazania miejsca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mlody1987bydg
+7 / 9

Mało wiarygodne... Zaszczep się albo zapomnij o pomocy lekarza? To jak gwóźdź do trumny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+10 / 20

*chory idę do lekarza
Lekarz: Jest Pan chory i tak do mnie przychodzi?
Ja: No tak?
Lekarz: Nie wolno, do domu! Telewizyta lub prywatnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sandalarz
+5 / 5

zajebiście ! Jestem zbyt chory żeby chorować? Bo stwierdzenie że jestem zbyt chory żeby się leczyć to chyba chore jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skar2k19
+12 / 14

to moze ci co sie nie zaszczepia nie moga tez placic zus skladki ? albo podatkow ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sevivo
+6 / 6

@Skar2k19 TAAAAAAK!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cincinmj57
+5 / 7

Mi już w kwietniu lekarz odmówił wykonania badania. Powiedział, że osób niezaszczepionych i tych, co nie przechodzili covid nie może badać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
+6 / 16

@cincinmj57 Zapytałeś o podstawę prawną? A składki płacisz dla kogo? Ludzie nie znają swoich praw i bezprawie się szerzy, gdyby każdy udowadniał, że jest to nielegalne takich sytuacji by nie było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cincinmj57
0 / 0

@ellaella87 Nie pytałem. Miałem mieć jak zwykle spirometrię i gdy na obydwa pytania odparłem przecząco, lekarz powiedział, że nie może wykonać mi spirometrii bo jeśli wcześniej ktoś nosiłby wirusa to mógłby mnie zarazić. Nie bardzo chciałem się z nim kłócić. Moja astma nie jest dla mnie bardzo ciężka. To prawda szybciej się męczę i najgorszy okres dla mnie to jesień i wiosna więc machnąłem ręką, mam leki, daję radę, a to badanie nie wiele zmieni w moim życiu. Zresztą to ten doktor zdiagnozował u mnie chorobę i leczył mnie dość sumiennie, widać, że chciał, bo widział też, że i mi na tym zależało. Dobrał odpowiednie leki, a to też trwało jakiś czas, zaznajomił mnie w temacie i żałuję tylko, że nie trafiłem do niego wcześniej. Na pewno byłoby lepiej. A i nie dodałem, że to wszystko na NFZ.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
-4 / 8

@cincinmj57 Poradziłeś sobie. A jeśli odmówił komuś, kto naprawdę potrzebował pomocy? Matko, co to są za ludzie... Straszne jest to, co się teraz dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
+3 / 3

@ellaella87 A doczytałaś uzasadnienie?
Stawiam, że lekarz nie chciał pacjenta narażać na ewentualne zakażenie, zwłaszcza że astma to już problemy z oddychaniem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-4 / 4

@cincinmj57 Wtedy jeszcze nie było wiadomo, że astmatycy biorący leki na sterydach są bardziej odporni przeciw Covid19...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cincinmj57
0 / 0

@ellaella87 No i masz rację, bo nie jedna starowinka przede mną odeszła z kwitkiem, a obawiam się, że jej stan zdrowia był gorszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+10 / 12

Źródło? Zero info w necie - kolejny fake?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2021 o 9:18

D Dragoo
+1 / 19

Ciekawe czy ludzie zaszczepieni zdają sobie sprawę, że szczepienie nie jest raz na całe życie i za ok. rok trzeba będzie się zaszczepić ponownie, również mogą chorować i również mogą zarażać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+8 / 16

@Dragoo Część ma tę wiedzę, a nawet większą. Część sądzi, że nie płaci żadnych podatków, nie spodziewaj się więc wiedzy z zakresu wirusologii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
+2 / 6

@mudia Haha racja. Ale widząc jak niektórzy z mojego otoczenia się zachowują po szczepieniu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matm88
+2 / 12

To po kiego sie szczepic?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matm88
-2 / 6

Racja. Szczegolnie jesli jestes zdrowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
+3 / 9

@Dragoo wiarygodne źródło poproszę co do ochrony tylko przez rok i statystyki oraz wyniki badań nt. zachorowań i retransmisji osób zaszczepionych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-2 / 8

@matm88 Żeby pfizer i inne koncerny zarobiły kasę na szczepionkach zakupionych przez państwa? Nie ma żadnego sensownego powodu dla którego należało by się zaszczepić ponieważ po pierwsze szczepionka daje odporność zaledwie na kilka miesięcy tak samo jak szczepionka przeciw grypie i dlatego na grypę trzeba szczepić się co sezon, a po drugie szczepionka tak samo jak w przypadku grypy jest tylko na ZNANE mutacje, tzn. jak złapiesz nową mutację wirusa to i tak zachorujesz tak samo jak w przypadku grypy. @Dedi_S poszukaj sobie, chociażby informacje z zeszłego roku, że jeden z pierwszych (publicznie ogłoszonych, bo covid19 w Polsce był przynajmniej miesiąc wcześniej niż oficjalnie ogłoszono) chorych na Covid19 po chyba dwóch miesiącach wrócił do szpitala ponownie chory na Covid19, a jako osoba która przeszła chorobę powinna mieć też antyciała i nie powinna zachorować ponownie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2021 o 1:53

M matm88
0 / 0

Zgadzam sie. Odnosnie szczepionek na grype mowisz ze szczepia sie co roku tego nie wiem nie spr info. Ja ostatni raz szczepilem sie w podstawowce nawet nie pamietam na co. I nadal Zyje!:) wiec uwazam ze naturalna odpornosc mowi sama za siebie wg mnie. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darkwitcher
+8 / 8

Imiesłów przymiotnikowy pisze się z nie ŁĄCZNIE. Na pierwszy rzut oka widać, że to fałszywka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agnen67
0 / 0

@darkwitcher nie zawsze, ale w tym przypadku masz rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+6 / 6

Fake

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomasz1977
+5 / 7

fake-news

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MEATLOAF
0 / 0

@Tomasz1977 a moze zrodlo wlasne byl gosc w przychodni i zobaczylmtaka kartkd zrobil zdj i jest to z kad ma ci dac linka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MEATLOAF
-5 / 9

A może gość w swojej przychodni zobaczył taka kartkę zrobił zdj i dał i źródło wlasne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blejtran
0 / 0

A taki chooj jak słonia trąba. Będą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DominikZi
+5 / 7

@laskala póki co to obowiązuje RODO i żaden hotel, teatr ani kino nie mają prawa pobierać ode mnie danych medycznych. Rząd nakazuje im to nielegalnie i ja, mimo że się zaszczepiłem, nie mam zamiaru ułatwiać bezmózgom pissowskim zadania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MEATLOAF
-1 / 17

@Geoffrey a ty wiesz co to sa prawa obywatelskie i co mowi konstytucja gowno wiesz a sie wypowiadasz pisiorku juz jeden prezydeng wAUbrzycha probowal tego i zle skonczyl roman mengele

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
0 / 14

@Geoffrey A co powiesz na Białoruś, gdzie nie zastosowano żadnych lockdownów, maseczek, preparatów zwanych szczepionką, a śmiertelność za 2020 jest na minusie? https://www.worldometers.info/world-population/belarus-population/

A ty chcesz, żeby świadomi ludzie żyli w lesie. Straszne jest dla mnie to, ze człowiek może mieć dla drugiego takie podejście. Brak mi słów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paveu69
-3 / 13

@ellaella87 a co powiesz na to że Białoruś jest państwem gdzie demokracja, przejrzystość mediów i informacji jest na takim sobie poziomie, jak przystało na kraj autorytarny?
Tak czy inaczej chcesz do przychodni to się zaszczep, nie to nie, masz wolny wybór. Jak nie, to możesz szukać bardziej liberalnej przychodni, można się 2x w roku przepisać za darmo.
Poza tym, segregacja ludzi na inteligentnych, świadomych i wykształconych, oraz na idiotów, leni i patologię to ja zdecydowanie popieram.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
+1 / 11

@Paveu69 Każdy wie, jaka jest sytuacja polityczna na Białorusi. Powyższe dane są przeprowadzone przez United Nations.
Jeśli za coś płacisz, to masz mieć do tego dostęp niezależnie od jakiegoś widzimisię lekarza. A jak nie, to niech nie pobierają składek na leczenie, bo to jest jawne okradanie ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MEATLOAF
-2 / 6

@Paveu69 ok to nie place podatków na NFZ skoro nie mogę do niej chodzic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paveu69
0 / 4

@MEATLOAF nie musisz jak nie chcesz, ja nie płacę na NFZ, ale jak chcesz, to możesz zmienić przychodnie i co za problem? Mi się podoba opcja wyboru - chcesz chodzić do przychodni z nieszczepionymi, przepisz się do takiej. Ja bym się przepisał do takiej gdzie nie wpuszczają nie zaszczepionych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paveu69
-2 / 2

@ellaella87 ok, z tym się zgadzam. Tylko że jak w jednej przychodni nie chcą Cie przyjąć bez szczepienia, to przepisz się do innej, nie ma problemu, 2 razu w roku bezpłatnie możesz.
Ja płacąc za opiekę zdrowotną chciałbym mieć bezpieczny dostęp do lekarza, a nie czekać w kolejce z gruźlikami, grypowcami, covidowcami, polio, dżumą, świnką i cholerą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
-3 / 5

@Geoffrey Poczekaj na ostateczne wyniki badań. Na razie za wcześnie na świętowanie sukcesu. Zapoznaj się z sytuacją krajów o wysokiej wszczepialności i dalekosiężnych skutkach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HelloItsMe
0 / 18

@Geoffrey Co ma piernik do wiatraka? Matura to warunek konieczny na studia od zawsze. Podobnie jak bilet na mecz czy koncert. A od teraz, oprócz biletu, jeszcze ma to być jakiś śmieszny paszport covidowy. Widzisz brak analogii?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
0 / 6

@Geoffrey Niezbędny warunek ma być niezgodny z podstawowymi prawami człowieka? Ciekawe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zxcvbnasdfgh
+5 / 13

Ciekawe co zrobią jak się dowiedzą, że tylko "wybrani" mają prawo jeździć samochodem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+5 / 15

"Segregacja" z powodów, na które ma się wpływ, nie jest segregacją. Nie chciało ci się robić matury - nie możesz studiować. Nie chciało ci się studiować - w wielu zawodach pracy nie dostaniesz. To też segregacja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krys89
+1 / 3

@daclaw równie dobrze można powiedziec że opalonych, łysych, z kolczykiem w uchu czy z długimi włosami nie wpuszczamy, ma się na to wpływ, ale jak ktoś by coś takiego zrobił to ma przerąbane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
0 / 0

@krys89 Ona też jest od dawna. Tych z kolczykiem, długimi włosami, czy tatuażem w wielu miejscach nie zatrudnią i robiąc tego typu modyfikacje ciała - musisz być tego świadom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
0 / 4

@rademenes_82 To nie znasz powszechnie znanego faktu naukowego, że w gabinetach prywatnych, kościołach i spotkaniach partyjnych PISu żaden wirus nie działa? :)
Niedługo za samo poddanie w wątpliwość globalnego ocieplenia albo wiary w Świętego Mao nawet z komunikacji publicznej nie skorzystasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rademenes_82
0 / 10

@irulax Ja zdaję sobie sprawę z tego, że na tym wirusie zrobiono tyle wałków, że nikt nie policzy i jeszcze przynajmniej drugie tyle się zrobi, zarówno w Polsce jak i na świecie;) Co nie zmienia faktu, że ta choroba istnieje i jest groźna. Sam ją przeszedłem i zapewniam Cię, że nie bezobjawowo. Kilka miesięcy po wyzdrowieniu nadal czuję się fatalnie. Kilka osób z mojej rodziny również przechorowało to cholerstwo i również dosyć ciężko. Dlatego szlag mnie trafia jak widzę tych wszystkich gamoni, którzy poddają w wątpliwość potrzebę szczepień. Każda szczepionka niesie za sobą ryzyko dla zdrowia, nie tylko na ta COVID ale również ta na grypę, żółtaczkę, ospę, odrę i na co tam jeszcze można się zaszczepić. To jak by nie patrzeć ingerencja w organizm. Ale gdyby nie obowiązkowe szczepienia, to duża część mędrców, którzy obecnie są "anty" nie miałaby okazji głosić obecnie swoich wynurzeń, bo już by nie żyła. Dlatego byłem, jestem i będę za tym, że do pewnych rzeczy, jak np szczepienia, trzeba ludzi zmuszać. A jak nie, to proszę bardzo, niech się jeden z drugim durniem zamuruje w piwnicy i tam siedzi. Nie wiem jak Ty, ale ja chciałbym jeszcze trochę pożyć normalnie, a nie bujać się od jednego lockdownu do drugiego. Pomijając wszystko inne, to przeraża mnie jeszcze fakt, że w czasach, gdy ludzkości marzy się podbój pobliskich planet, na Ziemi nadal żyje i ma się dobrze grupa matołów, którzy wierzą w płaską Ziemie, mikroroboty w masztach 5G albo w to, że szczepionki zabijają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
-3 / 19

@rademenes_82 Logiczne myślenie? Poczekaj na dalekosiężne skutki. W Izraelu, już się powoli zaczyna. Poza tym, popatrz sobie na statystki śmiertelności. Ile ludzi zabił covid, a ile ludzi umarło, bo nie miało dostępu do lekarza w wyniku lockdownów.
To wszystko, o zgrozo, na co czekasz jest niezgodne z prawem. Polecam poczytać Konstytucję i zapoznać się z pojęciem ''danych wrażliwych''.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rademenes_82
+3 / 9

@ellaella87 Nie jestem konstytucjonalistą, ale zdaje się, że jest tam zapis o prawie do życia, dla wszystkich. Dlaczego więc moje prawo do życia ma stać niżej od prawa antyszczepionkowców? No właśnie, ilu ludzi umarło, bo nie miało dostępu do lekarza, a ilu jeszcze umrze z tego samego powodu? Umierali i będą umierać dlatego, bo część głąbów ubzdurała sobie, że szczepionki im szkodzą i się nie zaszczepią a przy okazji ponownie rozniosą wirusa i doprowadzą do powstania kolejnej mutacji. Teraz nikt na to nie zwraca uwagi, bo kolejna fala przycichła, między innymi dzięki szczepieniom. Ale wróci jesienią, jeśli sami nie zadbamy o swoje bezpieczeństwo. Przez kogo zapełnią się ponownie szpitale, co ponownie sparaliżuje służbę zdrowia i doprowadzi do kolejnych dziesiątek tysięcy niepotrzebnych śmierci? Odpowiedz, przez kogo? Przez zaszczepionych czy przez niezaszczepionych? Powołujesz się na prawo i Konstytucję. Czy zgodne z prawem i Konstytucją jest skazywanie na śmierć jednych obywateli przez głupotę i wyssane z palca teorie innych? Chętnie też zapoznam się ze statystyką, ile osób w ostatnich powiedzmy dziesięciu latach łącznie w Polsce zabiły lub okaleczyły szczepienia a ile osób zmarło "jedynie" na "czysty" COVID w ostatnim roku pandemii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2021 o 23:11

avatar ellaella87
-3 / 13

@rademenes_82 ''Kolejna fala przycichła dzięki szczepieniom'', to największa bzdura jaką można podać. Rok temu zachorowalność w tym okresie, bez szczepionki, była podobna, a to dlatego, że wirusy są słabsze w okresie letnim. Opinie są podzielone, są i takie, wg których kolejną falę spowodują właśnie zaszczepieni, jak teraz można zaobserwować w Izraelu.
Nie zaprzeczam temu, że choroba istnieje, sama ją przeszłam jak przeziębienie, bo staram się dbać o naturalną odporność. Ktoś może uważać, że szczepionka jest skuteczna, niech się szczepi, ale niech do jasnej ciasnej nie zmusza do szprycy innych, bo to wszystko jest na razie w fazie badań kończących się w 2023 roku. Nie wiesz, co będzie za miesiąc, pół roku, jak to wpłynie na twoje zdrowie. Jeśli uważasz, że to jest dobre, bierz, ale ja mam prawo do tego, żeby poczekać na ostateczne wyniki badań skuteczności O to chodzi.
A śmiertelność? Jak się nie leczy ludzi odpowiednio, od najwcześniejszych objawów, to wiele chorób może zakończyć się śmiercią. Popatrz na kraje, gdzie opieka medyczna jest na wysokim poziomie. Tam, śmiertelność jest dużo niższa niż u nas. Tu jest sedno sprawy, w leczeniu, a nie w wirusie samym w sobie. Ważne są tutaj oczywiście również leki.
Szczepionki tak, ale sprawdzone i zbadane przez lata. Te są jeszcze badane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elandiel1
-3 / 11

@rademenes_82 Rok temu pierwsza fala też przycichła w okresie wakacji z prostego powodu - wirusy nie lubią upałów więc pakują swoje kolce do walizek i odlatują do zimniejszych krajów by na jesień tu wrócić. Nawet jeśli wszyscy się zaszczepią to wpadnie tu wariant indyjski czy inny uzbekistański i trzeba będzie znowu się na niego szczepić bo inaczej zagłada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ania_87
-3 / 9

@rademenes_82 skoro jesteś taki mądry w temacie medycyny i uważasz, że do szczepień należy zmuszać to powiedz dlaczego szczepienie przeciwko covid-19 nie jest obowiązkowe? Podpowiem. Bo nie zakończono badań!!! I dopóki ich nie zakończą możecie mnie z Morawieckim i resztą bandy "specjalistów" cmoknąć. Nie jestem antyszczepionkowcem, moje dzieci szczepię zgodnie z kalendarzem szczepień obowiązkowych plus rotawirusy i meningokoki. W czipy, płaską ziemię i szkodliwość 5G nie wierzę. Wierzę w naukę. Nie wierzę politykom i lekarzom reklamującym maseczki. Kim z wykształcenia jest minister zdrowia, żeby głosić "prawdę" o koronie? Bo przecież nie lekarzem. W maju powstało Polskie Stowarzyszenie Niezależnie Lekarzy i Naukowców. Na inauguracyjnej konferencji pojawiło się wiele niezależnych mediów. Polsat, TVN i TVP nie pojawiły się choć dostały zaproszenie. Ci lekarze i naukowcy na podstawie danych z ministerstwa zdrowia i sanepidu podważają zasadność szczepienia dzieci tym cudownym eliksirem. Między innymi kwestionują lockdown i teleporady. Zadali kilkanaście pytań ministerstwu zdrowia odnośnie bezpieczeństwa szczepień, ale jeszcze nie doczekali się odpowiedzi. Za to już zostali zbanowani za szerzenie nieprawdziwych informacji! Lekarze i naukowcy!!! Ich też nazwiesz foliarzami? I nie, nie jest to stowarzyszenie spiskowców tylko legalna, zarejestrowana organizacja pod nadzorem prezydenta Warszawy. Należy do nich między innymi Zbigniew Hałat – polski lekarz, specjalista epidemiolog, publicysta, działacz społeczny, były wiceminister zdrowia. Poszukaj informacji, poczytaj chociażby o białku s kolca. Dokształć się zanim kogoś obrazisz. Ja wiem, że potrzeba wielu "królików doświadczalnych", żeby zbadać skuteczność i skutki uboczne KAŻDEJ szczepionki. Szacunek dla odważnych, którzy się na to decydują dla dobra ogółu. To się nazywa dobrowolność. Chcesz to się szczep, ale szanuj mój wolny wybór tak jak ja szanuję Twój. Z tego co mówią Twoi rządowi specjaliści zaszczepiony Ty masz takie same szanse zarazić się i zarazić innych jak niezaszczepiona ja, bo szczepienie nie chroni przed zarażeniem. Może ja umrę na covid, może ty na zator po szczepieniu. Loteria.
A co do demota. Dopóki złodzieje pobierają ode mnie podatki, doputy należy mi się taka sama opieka zdrowotna jak każdemu innemu. I z tego co kojarzę Konstrukcja zapewnia mi wiele innych praw. Także ten...
Trzecia sprawa. Skoro sam piszesz, że na tej pandemii zrobiono wiele wałków to skąd pewność, że ten preparat w fazie badań nie jest kolejnym wałkiem? Sposobem na zarobek? Dziwi mnie to, że tylu ludzi ślepo wierzy politykom, którzy przecież nie idą w politykę, by pracować charytatywnie. Nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych, ale też nie podążam ślepo za większością. Lubię poszukać informacji z różnych źródeł. Tobie też to polecam. A teraz nich posypią się minusy ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
+1 / 1

@Elandiel1 Raczej z tego powodu, że przyszło ocieplenie, ludzie przestali przebywać w zamkniętych pomieszczeniach, zaczął się też sezon urlopowy, a dzieciaki nie chodziły do szkół już od dłuższego czasu, więc nie zarażały. Wirus pojawił się jak tylko dzieciaki zamknięto z powrotem w szkołach, a pogoda się pogorszyła.
Lato to czas aktywności na świeżym powietrzu, gdzie - jak powszechnie wiadomo - wirus dużo gorzej się przenosi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elandiel1
-3 / 7

@Ania_87 Masz plusa, mądrze piszesz. Pocieszające jest, że takich osób jak Ty jest większość co wynika ze stosunkowo małej liczby ludzi chcących brać udział w tym eksperymencie medycznym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rademenes_82
+1 / 5

@Ania_87 Ty masz swoje racje, ja mam swoje, nie przekonamy siebie wzajemnie. Powiedz mi proszę w takim razie tylko jedną rzecz. Skoro jest tylu niezależnych specjalistów, którzy podważają dorobek naukowy większości świata i sami wiedzą lepiej, dlaczego COVID nadal szaleje? Dlaczego nadal umierają ludzie? Skoro jest tyle mądrych głów, to już dawno ci wszyscy "niezależni" lekarze i naukowcy powinni znaleźć rozwiązanie. Czyżby po prostu świat nauki nie chciał mieć z fantastami nic wspólnego?
Stowarzyszenie o którym piszesz i na które się powołujesz, powstało trochę ponad miesiąc temu, dokładnie 21 maja 2021. Gdzie do tej pory byli ci wszyscy mędrcy i dlaczego nikt na całym świecie ich nie słucha?. Brakuje tam jeszcze Pana Zięby i ekipa będzie kompletna. Twierdzisz, że nie ufasz politykom, a jednocześnie powołujesz się na Pana Hałata, który ma za sobą dosyć bogatą karierę polityczną (sama zresztą o tym wspominasz). Dosyć niekonsekwentne podejście do sprawy. Uzupełniłbym Twoją wypowiedź, że nie ufasz politykom ale jedynie tym, których zdanie nie jest Ci w obecnej chwili na rękę. Żeby zgłębić temat, zmusiłem się do przejrzenia wynurzeń powyższego Związku i nawet oni nie kwestionują potrzeby szczepień dorosłych, a jedynie poddają w wątpliwość szczepienia dzieci w wieku 12-15 lat. To jak to w końcu jest?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2021 o 18:11

avatar ellaella87
-4 / 8

@Ania_87 Dawno nie czytałam tak mądrej wypowiedzi. Popieram!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ania_87
-4 / 6

@rademenes_82 nigdzie nie napisałam, że niezależni lekarze wiedzą lepiej. Przeczytaj jeszcze raz.
Skoro maseczki, obostrzenia i lockdowny są tak dobre to dlaczego wirus dalej szaleje? Przecież te środki miały nas przed nim uchronić? Skoro szczepienia są tak skuteczne to dlaczego zaszczepieni mają dalej nosić maseczki i trzymać dystans?
Lekarzy i naukowców, którzy mają odmienne zdanie lub wątpliwości jest więcej, nie tylko w Polsce, ale nie przekrzyczą tego czym karmi nas władza i media. Dlaczego tyle czasu dr Bodnar był blokowany? Leczy ludzi amantadyną. Nawet kilku polityków przyznało, że stosowali ten lek i pomógł. Zrobili z niego szarlatana, bo 17 osób podobno zmarło. Ile osób zmarło po szczepieniu? Dlaczego blokują lekarzy, którzy chcą leczyć?
Tak, stowarzyszenie powstało w maju. Też o tym pisałam, chyba nie czytałeś mojego komentarza. Gdzie do tej pory byli ci lekarze? Na przesłuchaniu przed Izbą Lekarską za to, że mają wątpliwości...
Powołuję się na Hałata, bo był ministrem zdrowia będąc lekarzem. Wydaje mi się, że właśnie takie wykształcenie powinien mieć kompetentny minister ZDROWIA. Na pewno wie o wirusie więcej niż ekonomista Niedzielski.
Nie ufam żadnym politykom, bo każdy z nich ciągnie w politykę do koryta, a nie za potrzebą serca.
Nie napisałam, że stowarzyszenie jest przeciwko szczepieniu. Napisałam, że podważają zasadność szczepienia dzieci... Serio, przeczytaj jeszcze raz mój komentarz.
I tak jak napisałeś na początku, Ty nie przekonasz mnie, ja nie przekonam Ciebie. Szkoda tylko, że Ty czujesz potrzebę obrażania tych, którzy mają inne zdanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ania_87
-5 / 7

@ellaella87 dziękuję i cieszę się, że nie jestem sama ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ania_87
-4 / 8

@LowcaKomedii napewno bardziej naukowe niż ten czopek z filmików, które tu zamieściłeś... Na tym zakończę rozmowę, bo z doświadczenia wiem, że nic mądrego nie masz do powiedzenia. Idź, zaszczep się, ode mnie się odczep.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ania_87
-3 / 3

@LowcaKomedii walka na argumenty z tobą? Dobre sobie. Samo nazwanie prof. dr hab. n. med. Krystynę Lisiecką-Opalko dentystką pokazuje poziom twojej ignorancji. Porównujesz diagnostę laboratoryjnego z kobietą z tytułami.

Czytałam nie jeden twój komentarz pod różnymi demotami i wyciągnęłam wniosek: nie karmić trolla. Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
-3 / 5

Serio, ktoś jest tym zaskoczony i spodziewał się, że będzie inaczej? Ja to przewidziałem już po pierwszych dniach lockdownu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polski_niewolnik
+1 / 19

Ciekawe co będzie następne. Segregacja ze względu na wyznawaną religię bądź bycie ateistą? Certyfikaty dla zadeklarowanych chrześcijan i strefy dozwolone tylko dla nich? A może segregacja ze względu na orientację seksualną albo przynależność polityczną? Oczywiście to wszystko dla twojego bezpieczeństwa. Każdy kto używa głowy nie tylko do noszenia czapki i zna trochę historii widzi do czego to zmierza. Ludzie są obecnie testowani, na jak wiele władza może sobie pozwolić. Sami na siebie kręcicie bata ludziki, nawet mi was nie żal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matm88
+1 / 13

Problem polega na tym ze 1 na 100000 widzi to o czym mowisz. Wiec z czasem bedziemy wyeliminowani od bydla ktorym dalej beda sterowac zeby nikt im w glowce przypadkiem nie namieszal. A jak po czasie sami uswiadomia sobie co sie stalo, bedzie juz za pozno zeby cokolwiek zmienic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ania_87
-4 / 8

@polski_niewolnik i, o ironio, takie ludziki nas myślących nazywają foliarzami,kiedy sami wierzą w moc eliksiru. Apartheid szczepionkowy puka nam do drzwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L loloskolos
0 / 0

Ciekawe czy z grypą można.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
+1 / 3

@loloskolos nie, tylko ze sraczka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+3 / 5

Taką kartkę to ja mogę stworzyć w Wordzie i wydrukować w 15 sekund, a w kolejne 5 podejdę do dowolnych drzwi w domu, by nakleić i zrobić fotkę. A potem gówn..burza na całego. Ale rozumiem, ze to internet,. Tu wszystko jest prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Planck
+3 / 5

Bzdura, każdy może wydrukować takie badziewie. Po co to? Dla "mocnych"? Głupota....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MonikaBz
-4 / 6

To jest info z przychodni z Legnicy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Egghead
-1 / 15

No i prawidłowo, skoro chcą ryzykować to niech ryzykują, natomiast narażanie innych, w szczególności starych i obciążonych innymi chorobami ludzi w przychodni byłoby nie w porządku. Wolność jednostki kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność innego człowieka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HelloItsMe
-1 / 11

@Egghead Zaraz, zaraz... A to zaszczepieni lekarze nie są bezpieczni? Tak samo jak i starsi ludzie, którzy mieli dostęp do szczepień jako pierwsi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Egghead
+1 / 13

@HelloItsMe
Lekarze są zaszczepieni. Starsi ludzie pewnie też, w dużej mierze. Szczepionka chroni w 95%, czyli 5% osób pomimo zaszczepienia nie nabędzie stosownej odporności. Dlatego szczepienie powinno być powszechne, żeby jeden debil z drugim nie narażał osób, które nie wytworzyły odporności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
-1 / 1

@HelloItsMe Mogą zachorować i przenosić zakażenie, ale przejdą je lekko.
A więc w skrócie: jeżeli osoba zaszczepiona spotyka się z osobą zaszczepioną, to wirusa nie ma. Jeżeli osoba niezaszczepiona spotyka się z osobą zaszczepioną, to ta druga ma 9/10 szans, że nie zachoruje nawet jeżeli tamta zaraża.
Co za tym idzie, lekarz może w takim wypadku zarazić kolejnych niezaszczepionych pacjentów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mazona
-3 / 17

Piedzielicie jak szlag.

Już sobie wyobrażam jak wam by się bardzo podobało aby antyszczepionkowiec z cholerą, gruźlicą i innymi wpadał do poczekalni i sobie kaszlał tam na wszystkich. To ze część z was nie przeszła covida poważnie to nie znaczy że niemowlęta które nie mają jeszcze wykształconej odporności które są stałymi bywalcami poczekalni nie dostaną w gratisie od antyszczepionkowaca covida który dla nich skończy się śmiercią.

Napisane jest że nie ma wizyt w poczekalni bo logicznym jest że ktoś kto się nie szczepi i ma w dupie pandemie jak zachoruje to przyjdzie do poczekalni w największym rozkwicie covida sądząc że to "zwykły katar", nie założy maseczki bo szmaty na twarzy nosić nie będzie, pozaraża wszystkich z kiepską odpornością czekających na swoją kolej i jeszcze będzie się kłócił z personelem.

Teleporad nikt nikomu nie odmówił więc nie ma mowy o dyskryminacji. To antyszczepy nie rozumieją prostej logiki. Szczepienie trwa parę minut, ułatwia życie wszystkim, medykom, przedsiębiorcom, ludziom żyjącym z turystyki. Jeśli dla niektórych to za trudne aby zrozumieć to już jego problem. Cieszę się że w końcu ludzie mają antyszczepionkowców tak samo głęboko w dupie jak oni mieli głęboko innych ludzi przez cały okres obostrzeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elandiel1
0 / 16

@mazona Zaszczepiona osoba tak samo zaraża jak nie zaszczepiona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
+4 / 8

@Elandiel1 bzdura, linka poproszę do takiego wiarygodnego badania. Jak bedziesz grzeczny/na to moze dam Ci linki do odpowiednich badań, że to nie prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
+3 / 9

@Elandiel1 Bredzisz, jak chory w malignie.
Po drugie - gratuluję pewności siebie, bo nawet specjaliści wysokiej klasy (jak i zresztą osoby inteligentne) nie są nigdy tak pewne wypowiadanych przez siebie autorytarnych i krótkich opinii - wiedząc, że zdarzają się wyjątki, anomalie itp.
Doczytaj sobie - zaszczepieni ZMNIEJSZAJĄ ZNACZNIE ryzyko transmisji wirusa, było głośno w tej sprawie przy okazji nieszczęśliwego komunikatu pomorskich szpitali, które napisały "szczepionki nie zapobiegają transmisji wirusa", a co od razu podchwycili antyszczepionkowcy. Jest to zdanie o tyle niedokładne, bo z niego nie wynika, w jakiej części - logicznie zdanie oczywiście jest poprawne, bo logika nie uwzględnia tutaj właśnie części (nie określa, czy to mniejsza część, czy większa, czy znaczna, czy nie), natomiast dla obrazu całości ten szczegół jest jednak ważny - co udowadniają akurat badania transmisji. Samo szczepienie nie wnosi czasem nic do rzeczy, ponieważ jest pewien odsetek ludzi nie posiadających ani naturalnej, ani nabytej przez szczepienie odporności przeciwko COVID i możesz takie osoby szczepić, ile wlezie, a ona przciwciał nie wytworzy i tyle. Jednakowoż jest to na tyle marginalny z punktu widzenia lekarzy odsetek, że można go ująć w powyższej zasadzie i każdy lekarz z tyłu głowy i tak będzie wiedział, że na 100% taki zakaz nie jest go w stanie uchronić przed wirusem z tej strony, niemniej sumienia uspokoi na tyle, by móc komfortowo pracować. To się nazywa zrozumienie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2021 o 2:29

A Ania_87
-2 / 8

@mazona też pierdzielisz głupoty. Osoba zaszczepiona nie jest odporna na zarażenie. Eliksir tylko zmniejsza ryzyko ciężkiego przebiegu i ryzyko śmierci ( tak podają wasi specjaliści z telewizora). Czyli zaszczepiony może przyjść do przychodni będąc zarażonym (z objawami lub bez objawów) i zarazić to biedne niemowlę, które jak już wspomniałeś może umrzeć... Nadążasz? I nie pisz o nas antyszczepionkowcy, bo to jeszcze nie jest szczepionka. Badania kończą się w 2023 roku. A my (przynajmniej ja i wiele osób, które podzielają moje zdanie) nie jesteśmy przeciwko szczepieniom tylko za wolnością wyboru. Gdyby ten eliksir był tak skuteczny i bezpieczny jak myślisz to już powinien znajdować się na liście szczepień obowiązkowych. A nie znajduje się tam. Jak zakończą badania to możemy rozmawiać o przymusie szczepienia.
Szczepienie ułatwia wszystkim życie? Powiedz to tym, którzy umrą lub już umarli po szczepieniu. Nie wierz w cuda, że "szczepionka" nikogo nie uśmierci.
Jacy ludzie mają antyszczepów dość? W pełni zaszczepionych na dzień dzisiejszy jest około 12 milionów. Na 38 mln obywateli... Nie patrz na ogólną liczbę zaszczepionych, bo są tam też ci, którzy drugiej dawki już nie chcą przyjąć i ci zapisani. To dane także z telewizji, a przecież wy oświeceni wierzycie we wszystko co z niej wypływa.
Ps. nosiłam i noszę maseczkę tam gdzie trzeba, myję często ręce, dezynfekuję dłonie, klamki i inne często dotykane powierzchnie. Nie wychodzę z chorobą do ludzi, unikam tłumów. Nie narażam się na wirusa, ani na powikłania po podaniu nieprzebadanego preparatu, któremu nie ufa wielu lekarzy i naukowców. Ci niestety są uciszani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2021 o 2:58

M MonikaBz
+4 / 12

Ten preparat obraza inne szczepionki. To ze ktoś boi sie przyjąć ten eksperyment medyczny nie oznacza ze nie był szczepiony na wszystkie inne choroby. Jest gro takich osob. Takze przed pandemią nikomu nie zaglądali w karte szczepień czy ma zrobione szczepienie na inne choroby tylko nagle teraz jak ktos ma obawy to sie wszyscy obsrali ze antyszczepionkowcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elandiel1
-3 / 3

@biuro74 A jednak maski mają nosić wszyscy bez względu na "szczepienie". Słowo "znacznie" można sobie różnie interpretować, może to być np. że ograniczy transmisję o 20% i to że zostanie to napisane caps lockiem nie sprawi, że będzie więcej. Po wakacjach pojawi się nowa mutacja na którą zaszczepieni nie będą odporni... zresztą, zdaje się że nawet nie wiadomo na ile czasu ten eksperymentalny preparat daje odporność. W Izraelu, w którym szczepienia szły wzorcowo teraz notuje się sporo zarażeń również wśród zaszczepionych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
-1 / 7

@Elandiel1 Dokładnie. Zwolennicy tego preparatu, traktują go jak pełnowartościową szczepionkę, podczas gdy nawet producent nie jest w stanie ocenić co będzie do końca badań.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MniszekPospolity
0 / 4

@ellaella87 Proszę Cię, stosuj antykoncepcję. Świat będzie wdzięczny. Nigdy o niej nie zapominaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MniszekPospolity
+1 / 3

@ellaella87 Czas się już żegnać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tomektywator
+4 / 6

z cyklu wydrukowałem i zrobiłem se demota. Adres tej "przychodni"?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ania_87
-2 / 6

@f4lcc0n ale wiesz, że przyjmując preparat będący w fazie badań jesteś potencjalnym samobójcą? I do tego dalej możesz się zarazić covidem :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MonikaBz
-2 / 6

To info jest prawdziwe z przychodni w moim miescie w Legnicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MonikaBz
0 / 2

Ktoś poszedł po rozum i zdjął te kartke wisiała też na drzwiach przed wejsciem. Przychodnia na tatrzańskiej w Legnicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eGzu
+2 / 4

Mam nadzieję, że tak się stanie, pod warunkiem, że będzie to tożsame z "Od 1 września osoby nie zaszczepione nie będą płaciły składki zdrowotnej"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arca
0 / 0

@eGzu ale wiesz, że to oznacza status jak u bezrobotnego niezarejestrowanego w urzędzie, nie będącego uczniem/studentem i nie opłacającego składek z wolnej stopy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Horsman
0 / 0

Nie to że przyjmowanie ludzi chorych, to psi obowiązek przychodni :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adawo
+3 / 7

I bardzo dobrze. Należy odsiać idiotów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arca
0 / 10

I bardzo dobrze. Nie ufa medycynie to czego szuka w przychodni? Niech się idzie leczyć do tych swoich znachorów, którzy mu powiedzieli, że szczepionki to zUo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel89def
-2 / 6

Czy można nazwać to segregacją?

Taka sama segregacja jest jak idziesz do kina i osoby, które nie kupiły biletu nie zostają wpuszczone na salę kinową. Idziesz do urzędu - nie pobierzesz numerka od kolejki to nie zostaniesz obsłużony.

Życie w społeczeństwie pełne jest zasad, do których człowiek się musi dostosować jeśli chce korzystać z korzyści, które ono zapewnia. Każdy może się zaszczepić to od każdego można wymagać zaszczepienia.

Segregacja byłaby, gdyby spełnienie warunku nie zależało od Ciebie, przykładowo stypendium tylko dla czarnoskórych albo "Nur für Deutsche" za okupacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MniszekPospolity
0 / 4

Marzenia się spełniają ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem