Poprawność polityczna zarazą XXI w czasami ma wrażenie, że uczestniczymy w jakimś absurdalnym wyścigu, kto wymyśli największy idiotyzm, który pociągnie za sobą jak największą ilość pożytecznych idiotów. https://youtu.be/-IEBCXG4Ke8 https://youtu.be/Ir4Ltgj4o84
No i mają całkowitą rację. Tylko morze czarno-śniadych mord jest poprawne politycznie. I oczywiście wiadomo, że chuliganizm nie może być bezcelowy. Musi mieć cel. Najlepiej polityczny tak jak np. BLM.
@Dipol po czym wnosisz ? Temat jak każdy, po obu stronach tego sporu są oszołomy.
Z jednej strony nietolerancyjne (!) oszołomy opętane ideą poprawności (jakiejkolwiek)
Z drugiej strony nietolerancyjne konserwatywne oszołomy skrywające się za parawanem dziedzictwa kulturowego i narodowego.
Normalny człowiek stoi pośrodku. Tolerancja .. jak najbardziej, ale w rozsądnych granicach.
@Goretex Wznoszę po tym że jeszcze nigdy nie wypowiedziałeś się w obronie białych (Polaków). Zawsze ciśniesz i udowadniasz że to biali (Polacy) są rasistami. Niestety tak nie jest więc tradycyjnie rozmywasz temat. Ale miłego dnia życzę. Pozdro.
@Goretex Jak ktoś pracuje, płaci podatki, dostosowuje się do kraju pobytu, nie pluje na tego kto dał mu dach nad głową może być nawet kosmitą. Wszyscy pozostali do piachu, sam jestem emigrantem więc wiem o czym mówię. A te dzieci kibicują za swoimi takie mają prawo i byle zjebom umysłowym g do tego.
@Goretex
"Zawsze wypowiadam się w obronie pokrzywdzonych kimkolwiek by nie byli." - Czyli sprzeciwiłbyś się protestom BLM jak i potępił samą organizację?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 lipca 2021 o 14:45
@yankers które protesty według Ciebie były organizowane przez organizację BLMGN, a które były organizowane przez społeczników pod hashtagiem BlackLivesMatter ?
Nie popieram technik stosowanych przez organizację BLMGN, uważam że dzielą a nie pozwalają na szukanie porozumienia. Jak zaczynali mieli konkretne cele, a później urośli i zajęli się polityką. Główne zagrożenie to jak dla mnie marksistowskie nawyki, roszczeniowa postawa i dzielenie społeczeństwa. Ale skoro działają w ramach prawa USA ...
Popieram ruch społeczny BlackLivesMatter protestujący przeciwko brutalności policji
The organization is often mistaken for other organizations in the Black Lives Matter movement because it often solely employs the phrase "Black Lives Matter" as its name and owns the domain name "blacklivesmatter.com" as its official website.[8] While the BLMGN often simply calls itself "Black Lives Matter" it is not the sole organization within the broader Black Lives Matter social movement.[9]
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 lipca 2021 o 15:47
@Goretex
Nie wiedziałem że dorobili się literek. Tak, chodziło mi o tą organizację i hasła które głoszą, widzę że myślisz trzeźwo a protesty były organizowane przez BLM albo inaczej, organizacja ta brała sporo protestów na siebie.
"Popieram ruch społeczny BlackLivesMatter protestujący przeciwko brutalności policji" - Super, tylko wiesz że ten ruch społeczny nigdy nie sprzeciwił się wandalizmowi który towarzyszył protestom, jak i nigdy nie sprzeciwili się temu że biali ludzie nieuczestniczący w protestach a po prostu przebywający w pobliżu często byli bici podczas tych protestów?
No i nie wiem jak można popierać ruch społeczny który nawołuje do anarchii.
Brutalność policji prawie że nie istnieje jeśli człowiek zachowuje się normalnie i wykonuje polecenia policjanta, już nie mówię o niełamaniu prawa.
@yankers ruch społeczny BlackLiveMatters to wiele organizacji i ludzi których łączy jedno hasło.
Możesz starać się udowadniać, że jakieś marginalne ekscesy go dyskredytują, tylko to tak samo, jakbyś z marszu Niepodległości zapamiętał spalone mieszkanie. Nie ta skala.
Skoro samo hasło ma tak wysokie poparcie w USA, to nierozsądnie byłoby dyskredytować sam ruch przytaczając tylko ekscesy które działy się przy okazji tak wielu manifestacji. Tak samo bezsensownie jest udowadniać, że policja nie ma sobie nic do zarzucenia, szczególnie w obliczu wyroków skazujących które zapadły. Takie działania dodają tak naprawdę paliwa BLM bo pokazują że jest z kim walczyć (w domyśle z rasistowskimi ekstremistami którzy negują oczywiste fakty).
Trzeba zrobić pół kroku do przodu, czyli wdrożyć programy integracyjne które poprawią wizerunek policji, po to, by więcej obywateli uważało, że to ich policja .
@mygyry87
Podstawowe pytanie. Czy "pińcetplus" będzie wypłacane śniadolicym bez polskiego obywatelstwa. Jeśli nie, ostoimy się trochę dłużej.
Kilka lat temu było takie "zabawne" zdarzenie. Jedno z wielkopolskich miasteczek zaprosiło syryjska rodzinę, uciekającą z ojczyzny przed prześladowaniami. Przyjechał mąż, żona, wujek i stadko dzieci w różnym wieku. Dostali mieszkanie, talony na obiady i jakieś tam "kieszonkowe". Dwa dni po przyjeździe ojciec "zniknął". Reszta rodziny grzecznie mieszkała, jadła co im dano, ogólnie nie sprawiali kłopotu. Mniej więcej po miesiącu spakowali swój niewielki dobytek, wsiedli do busa i pojechali do Niemiec. Tak zakończyła sie akcja pomocy uchodźcom. Moim zdaniem wszyscy zainteresowani są z tego zadowoleni ;)
@Rydzykant pamiętaj, że wraz z przymusem relokacji uchodźców w Niemczech pojawiały się już oficjalne stanowiska tego, aby każdy kraj był zobowiązany do płacenia ujednoliconej stawki pomocy dla migrantów i tak oto okazało by się, że takie stadko dostawałoby u nas kilka tys euro miesięcznie a my byśmy musieli na to patrzyć i pracując w pocie czoła wielu za 2tys zł...
Ale hej Tusk wrócił, nic straconego...
@mygyry87
Owszem, były takie pomysły. Ale zauważ, nawet Niemcy trochę otrzeźwieli i już nie tak chętnie witają imigrantów. Nawet gdyby UE zdołała wprowadzić przypomniane przez Ciebie przepisy, nasza lokalna biurokracja skutecznie utrudni ich realizację. Poza tym dochodzi czynnik propagandowy. Przybysze boją się trafić do Polski. Mamy opinię katotalibów i fanatyków. Nie tolerujemy nawet własnych LGBT-ów, i Strajku Kobiet, a co dopiero obcokrajowców, wyznających inną religię. Im więcej informacji o wybrykach ONR trafi do światowych mediów, tym ów strach wśród przyjezdnych będzie większy.
W dodatku powszechnie wiadomo, że żyjemy na innym poziomie ekonomicznym niż zachodnia Europa. Ta sytuacja daje nam dodatkowy czas. Jeśli granice pozostaną otwarte, osoby relokowane będą od nas uciekać, tak jak rodzinka spod Poznania. To wszystko daje nam trochę dodatkowego czasu. Jednak trudno powiedzieć ile.
@Rydzykant Pytanie czy wymienione przez ciebie kwestia mają być powodem do radości czy też może byłaby kolejnym powodem ataku o braku praworządności a ucieczka imigrantów była by pretekstem do odbierania funduszy.
Niemcy nie otrzeźwieli, ten problem jest nadal, ciągle pojawiają się głosy z Włoch, Grecji czy Hiszpanii domagają się w dalszym ciągu relokacji i pomocy, Turcji płacimy haracz za trzymanie ich u siebie na granicach, to tylko kwestia czasu,gdy po zmianie u nas władzy temat powróci z prostej przyczyny, że poprzednio deklarowali pełną uległość a mówienie o tym teraz oddali ich od koryta.
Finał będzie taki, że stworzą kolejne getta ludzi, którzy są dalecy od pracy i asymilacji, w niemczech mimo wydania milionów euro na aktywizacje, pracy nie podjęło około 90% z nich równocześnie mając problem z pracownikami sezonowymi, chora sytuacja a koszty ogromne,
Wpychanie murzynów wszędzie gdzie się da jest chyba tylko po to, aby zatuszować fakt, że ten typ ludzi właściwie niczego nie osiągnął. Nie oszukujmy się, ale jak na rozwój cywilizacji wpłynęła taka na przykład Afryka? No chyba raczej nieszczególnie. A poprawność polityczna już do tego stopnia zidiociała, że w każdym filmie czy serialu musi być czarny. Jak bohaterów jest trzech, jeden MUSI być czarny i już. I nieważne, czy akcja dzieje się w X-wiecznej Anglii czy innej Norwegii, gdzie o murzynach to nawet jeszcze nie słyszano. Czarny musi być i koniec.
Poprawność polityczna zarazą XXI w czasami ma wrażenie, że uczestniczymy w jakimś absurdalnym wyścigu, kto wymyśli największy idiotyzm, który pociągnie za sobą jak największą ilość pożytecznych idiotów.
https://youtu.be/-IEBCXG4Ke8
https://youtu.be/Ir4Ltgj4o84
Nie raz już było mówione, ale powtórzę: człowiek zmierza ku samozagładzie…
No i mają całkowitą rację. Tylko morze czarno-śniadych mord jest poprawne politycznie. I oczywiście wiadomo, że chuliganizm nie może być bezcelowy. Musi mieć cel. Najlepiej polityczny tak jak np. BLM.
Tylko biały. Na własne życzenie.
Nie widzę tu komentarzy @kolorowejtolerancji, ani @Goretex czyżby nie leżał im temat?????
@Dipol po czym wnosisz ? Temat jak każdy, po obu stronach tego sporu są oszołomy.
Z jednej strony nietolerancyjne (!) oszołomy opętane ideą poprawności (jakiejkolwiek)
Z drugiej strony nietolerancyjne konserwatywne oszołomy skrywające się za parawanem dziedzictwa kulturowego i narodowego.
Normalny człowiek stoi pośrodku. Tolerancja .. jak najbardziej, ale w rozsądnych granicach.
@Goretex Wznoszę po tym że jeszcze nigdy nie wypowiedziałeś się w obronie białych (Polaków). Zawsze ciśniesz i udowadniasz że to biali (Polacy) są rasistami. Niestety tak nie jest więc tradycyjnie rozmywasz temat. Ale miłego dnia życzę. Pozdro.
@Dipol Zawsze wypowiadam się w obronie pokrzywdzonych kimkolwiek by nie byli.
To Tobie rasa, narodowość i kolor skóry uniemożliwia poprawną ocenę sytuacji, bo oceniasz nie sytuację tylko kolor, rasę i narodowość.
@Goretex Tak jak w tym democie;)))))))) Gratuluję oceny.
@Goretex Jak ktoś pracuje, płaci podatki, dostosowuje się do kraju pobytu, nie pluje na tego kto dał mu dach nad głową może być nawet kosmitą. Wszyscy pozostali do piachu, sam jestem emigrantem więc wiem o czym mówię. A te dzieci kibicują za swoimi takie mają prawo i byle zjebom umysłowym g do tego.
@Dipol ale niech sobie dzieci robią co chcą (pod opieką dorosłych rzecz jasna i za wiedzą rodziców)
To, że jakaś grupa oszołomów zaspamowała im konto społecznościowe nie jest ani niczym dobrym, ani niczym niezwykłym w dzisiejszych czasach.
@Goretex
"Zawsze wypowiadam się w obronie pokrzywdzonych kimkolwiek by nie byli." - Czyli sprzeciwiłbyś się protestom BLM jak i potępił samą organizację?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2021 o 14:45
@yankers które protesty według Ciebie były organizowane przez organizację BLMGN, a które były organizowane przez społeczników pod hashtagiem BlackLivesMatter ?
Dla ułatwienia podam miejsce, gdzie możesz poczytać trochę więcej o skali protestów
https://www.nytimes.com/interactive/2020/07/03/us/george-floyd-protests-crowd-size.html
Nie popieram technik stosowanych przez organizację BLMGN, uważam że dzielą a nie pozwalają na szukanie porozumienia. Jak zaczynali mieli konkretne cele, a później urośli i zajęli się polityką. Główne zagrożenie to jak dla mnie marksistowskie nawyki, roszczeniowa postawa i dzielenie społeczeństwa. Ale skoro działają w ramach prawa USA ...
Popieram ruch społeczny BlackLivesMatter protestujący przeciwko brutalności policji
A tu masz wyjaśnienie czym to się różni
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Lives_Matter_Global_Network_Foundation#Black_Lives_Matter_Political_Action_Committee
The organization is often mistaken for other organizations in the Black Lives Matter movement because it often solely employs the phrase "Black Lives Matter" as its name and owns the domain name "blacklivesmatter.com" as its official website.[8] While the BLMGN often simply calls itself "Black Lives Matter" it is not the sole organization within the broader Black Lives Matter social movement.[9]
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2021 o 15:47
@Goretex
Nie wiedziałem że dorobili się literek. Tak, chodziło mi o tą organizację i hasła które głoszą, widzę że myślisz trzeźwo a protesty były organizowane przez BLM albo inaczej, organizacja ta brała sporo protestów na siebie.
"Popieram ruch społeczny BlackLivesMatter protestujący przeciwko brutalności policji" - Super, tylko wiesz że ten ruch społeczny nigdy nie sprzeciwił się wandalizmowi który towarzyszył protestom, jak i nigdy nie sprzeciwili się temu że biali ludzie nieuczestniczący w protestach a po prostu przebywający w pobliżu często byli bici podczas tych protestów?
No i nie wiem jak można popierać ruch społeczny który nawołuje do anarchii.
Brutalność policji prawie że nie istnieje jeśli człowiek zachowuje się normalnie i wykonuje polecenia policjanta, już nie mówię o niełamaniu prawa.
@yankers ruch społeczny BlackLiveMatters to wiele organizacji i ludzi których łączy jedno hasło.
Możesz starać się udowadniać, że jakieś marginalne ekscesy go dyskredytują, tylko to tak samo, jakbyś z marszu Niepodległości zapamiętał spalone mieszkanie. Nie ta skala.
Skoro samo hasło ma tak wysokie poparcie w USA, to nierozsądnie byłoby dyskredytować sam ruch przytaczając tylko ekscesy które działy się przy okazji tak wielu manifestacji. Tak samo bezsensownie jest udowadniać, że policja nie ma sobie nic do zarzucenia, szczególnie w obliczu wyroków skazujących które zapadły. Takie działania dodają tak naprawdę paliwa BLM bo pokazują że jest z kim walczyć (w domyśle z rasistowskimi ekstremistami którzy negują oczywiste fakty).
Trzeba zrobić pół kroku do przodu, czyli wdrożyć programy integracyjne które poprawią wizerunek policji, po to, by więcej obywateli uważało, że to ich policja .
Nie wierzę! To się dzieje naprawdę? Dlaczego na to pozwalamy?
@extraman Oświecę Cię.
Od pytania dlaczego na to pozwalamy, lepsze jest pytanie dlaczego JA na to pozwalam i to je powinieneś zadać.
Odpowiem
-Nie Twoja sprawa
-Nie twój kraj
-Nie twoje dzieci
-Nic Ci do tego
-I tak nic nie możesz, bo jesteś zbyt malutki
RAK poprawności politycznej zabije Europę.
Szkoda, że Polska jako zaścianek oprze się może jeszcze tylko kilka lat...
@mygyry87
Podstawowe pytanie. Czy "pińcetplus" będzie wypłacane śniadolicym bez polskiego obywatelstwa. Jeśli nie, ostoimy się trochę dłużej.
Kilka lat temu było takie "zabawne" zdarzenie. Jedno z wielkopolskich miasteczek zaprosiło syryjska rodzinę, uciekającą z ojczyzny przed prześladowaniami. Przyjechał mąż, żona, wujek i stadko dzieci w różnym wieku. Dostali mieszkanie, talony na obiady i jakieś tam "kieszonkowe". Dwa dni po przyjeździe ojciec "zniknął". Reszta rodziny grzecznie mieszkała, jadła co im dano, ogólnie nie sprawiali kłopotu. Mniej więcej po miesiącu spakowali swój niewielki dobytek, wsiedli do busa i pojechali do Niemiec. Tak zakończyła sie akcja pomocy uchodźcom. Moim zdaniem wszyscy zainteresowani są z tego zadowoleni ;)
@Rydzykant pamiętaj, że wraz z przymusem relokacji uchodźców w Niemczech pojawiały się już oficjalne stanowiska tego, aby każdy kraj był zobowiązany do płacenia ujednoliconej stawki pomocy dla migrantów i tak oto okazało by się, że takie stadko dostawałoby u nas kilka tys euro miesięcznie a my byśmy musieli na to patrzyć i pracując w pocie czoła wielu za 2tys zł...
Ale hej Tusk wrócił, nic straconego...
@mygyry87
Owszem, były takie pomysły. Ale zauważ, nawet Niemcy trochę otrzeźwieli i już nie tak chętnie witają imigrantów. Nawet gdyby UE zdołała wprowadzić przypomniane przez Ciebie przepisy, nasza lokalna biurokracja skutecznie utrudni ich realizację. Poza tym dochodzi czynnik propagandowy. Przybysze boją się trafić do Polski. Mamy opinię katotalibów i fanatyków. Nie tolerujemy nawet własnych LGBT-ów, i Strajku Kobiet, a co dopiero obcokrajowców, wyznających inną religię. Im więcej informacji o wybrykach ONR trafi do światowych mediów, tym ów strach wśród przyjezdnych będzie większy.
W dodatku powszechnie wiadomo, że żyjemy na innym poziomie ekonomicznym niż zachodnia Europa. Ta sytuacja daje nam dodatkowy czas. Jeśli granice pozostaną otwarte, osoby relokowane będą od nas uciekać, tak jak rodzinka spod Poznania. To wszystko daje nam trochę dodatkowego czasu. Jednak trudno powiedzieć ile.
@Rydzykant Pytanie czy wymienione przez ciebie kwestia mają być powodem do radości czy też może byłaby kolejnym powodem ataku o braku praworządności a ucieczka imigrantów była by pretekstem do odbierania funduszy.
Niemcy nie otrzeźwieli, ten problem jest nadal, ciągle pojawiają się głosy z Włoch, Grecji czy Hiszpanii domagają się w dalszym ciągu relokacji i pomocy, Turcji płacimy haracz za trzymanie ich u siebie na granicach, to tylko kwestia czasu,gdy po zmianie u nas władzy temat powróci z prostej przyczyny, że poprzednio deklarowali pełną uległość a mówienie o tym teraz oddali ich od koryta.
Finał będzie taki, że stworzą kolejne getta ludzi, którzy są dalecy od pracy i asymilacji, w niemczech mimo wydania milionów euro na aktywizacje, pracy nie podjęło około 90% z nich równocześnie mając problem z pracownikami sezonowymi, chora sytuacja a koszty ogromne,
to efekt lewackiego spierd*lizmu umysłowego. sprowadzili sobie mudżynerów i ciapatych którzy zaczynają nimi rządzić i mówić co jest dobre a co złe
Chore lewackie gnidy rozpieprzają normalność.
Wpychanie murzynów wszędzie gdzie się da jest chyba tylko po to, aby zatuszować fakt, że ten typ ludzi właściwie niczego nie osiągnął. Nie oszukujmy się, ale jak na rozwój cywilizacji wpłynęła taka na przykład Afryka? No chyba raczej nieszczególnie. A poprawność polityczna już do tego stopnia zidiociała, że w każdym filmie czy serialu musi być czarny. Jak bohaterów jest trzech, jeden MUSI być czarny i już. I nieważne, czy akcja dzieje się w X-wiecznej Anglii czy innej Norwegii, gdzie o murzynach to nawet jeszcze nie słyszano. Czarny musi być i koniec.
Do porzygu z tymi zyebami!