Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P Przytomny
+9 / 25

@tenqoba "Główny amerykański ekspert w dziedzinie chorób zakaźnych twierdzi, że około 99,2 procent zgonów spowodowanych COVID-19 w Stanach Zjednoczonych dotyczy osób nieszczepionych.".
"Szczepionka Pfizer-BioNTech przeciwko COVID-19 w 93 proc. zapobiega poważnemu przebiegowi choroby wywołanej przez wariant Delta, ale jej skuteczność w zapobieganiu łagodniejszemu objawowemu przebiegowi spadła o ok. jedną trzecią - do 64 proc. - poinformowało izraelskie ministerstwo zdrowia."
Czyli tak powóując się na USA i Izrael... Na chłopski rozum: szczepionka nie daje nieśmiertelności ani gwarancji, jednak śmiertelność po szczepionce jest znikoma w stosunku do niezaszczepionych.
Powtórzę więc coś, co napisałem niżej:
Ludzie dzielą się na wierzących nauce i wierzących... I ci pierwsi mają szansę przeżyć zakażenie. W wypadku tych drugich - Gdy umrą, Bóg tak chciał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2021 o 8:35

D Dedi_S
+3 / 9

@tenqoba Ty sobie gdybasz i strzelasz z palca, a @Przytomny podał Ci fakty, że piszesz głupoty. Ciekawe jak merytorycznie się do tego odniesiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AVictor
+11 / 27

@Przytomny problem że przez tych drugich społeczeństwo cierpi... Ponieważ jeśli mielibyśmy szczepienia z poziomu około 80% całkiem możliwe że choroba stopniowo by się wyciszyła, z teraz gdzie część osób uważa że szczepionki to zło, to przy 7mld ludzi jest wysokie prawdopodobieństwo że prędzej czy później dojdzie do mutacji opornej na szczepienia..
Drugim problemem że cała ochrona zdrowia znowu na zimę zostanie sparaliżowana a z powodu braku personelu medycznego i reszta chorych ucierpi przez głupotę antyszczepionkowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
+2 / 12

@tenqoba Ile lat będziemy się bać? Ten wirus zostanie z nami na zawsze. Bardzo mądre podejście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
-1 / 9

@AVictor "Ponieważ jeśli mielibyśmy szczepienia z poziomu około 80% całkiem możliwe że choroba stopniowo by się wyciszyła" Chyba nie. W UK zaszczepionych jest ponad 80% dorosłych i co? Około 30000 nowych zakażeń dziennie.
"43 proc. wszystkich zgonów po zakażeniu wariatem Delta nastąpiło u osób w pełni zaszczepionych przeciw COVID-19"
"Liczba ta wzrasta do 60 proc. wszystkich zgonów po zakażeniu wariantem Delta, jeśli wliczy się także osoby zaszczepione jedynie pierwszą dawką"
Polska idzie dokładnie takim samym torem co UK, tylko z opóźnieniem. Kiedy w UK odnotowano nagły wzrost, w Polsce był spokój, parę tygodni później w Polsce odnotowano nagły wzrost. W UK spadek, pare tygodni później w PL spadek. I tak od początku pandemii. Teraz w UK znowu jest duży wzrost zachorowań, tak więc niebawem w PL będzie to samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2021 o 13:43

T tenqoba
0 / 4

@Dedi_S czytaj uważnie, kolega przepisał ulotkę reklamową, a poza tym nie odniósł się do najważniejszej części mojego wpisu.
poza tym gdzie tam masz fakty?
o jakim gdybaniu piszesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2021 o 14:54

Y yankers
-3 / 5

@AVictor Problem w tym że teraz podobno ma być trzecia dawka, potem czwarta, potem 10, 20, 50 i tak do usranej śmierci, bo to koronawirus a ten rodzaj wirusów jest podobny do wirusów grypy, mają tendencję do szybkiej rekombinacji, przez co szczepionki nie są zbyt skuteczne i stąd jest szczepienie na grypę co roku, które nie chroni przed zachorowaniem a powoduje lżejszy przebieg w określonych przypadkach.
Jestem dwukrotnie zaszczepiony ale nadal trzymam pewien "reżim", trzeciej dawki nie wezmę, nie po tym jak przeszedłem drugą :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2021 o 15:12

avatar AVictor
-2 / 6

@VaniaVirgo tak tylko napisz jaki jest wiek ludzi którzy umarli w UK? Skuteczność szczepionki w dużej mierze zależy od skuteczności układu immunologicznego, a na starość działa coraz gorzej.
tak tylko chodzi o ograniczenie i nim ma mniej potencjalnych nosicieli tym ryzyko mutacji jest mniejsze a poz tym z biegiem czasu układ odpornościowy człowieka przyzwyczaja się do wirusa i może go łatwiej zwalczyć.

@yankers mam trochę znajomych pracujących w szpitalu i mam wiedzę z pierwszej ręki, grypa czy inne choroby sezonowe nie mają takich częstych powikłań i śmiertelność, a poza tym jest za mało poracowników ochrony zdrowia by każdemu pozwolić się zarazwić bo śmiertelność była by większ, pozatym przy dużej ilości zakażeń rośnie ryzyko mutacji, na jeszcze bardziej niebezpieczny szczep.
Penie byłeś szczepiony AstrąZenecą niestety to nie jest najlepsza szczepionka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
+2 / 8

@tenqoba moja 90 letnia babcia jest szczepiona J&J i co i żyje, niczego to nie dowodzi - nie ma i nie było szczepień w 100% skutecznych. Podaj link, do badania, że każdy zaszczepiony roznosi wirusa - zaś strzelasz z palca.
Najnowsza odbiana? @Przytomny dał ci cytat z badania, abys nie musiał szukać. Natomiast większość ekspertów jest zdania, że to w przypadku osób nieodpornych powstają mutacje i to jest prawda, bo liczy się liczba replikacji i tak wlasnie działa wirus, ale nie chce mi się tego po raz nty tłumaczyć.
Ty gdybasz, nie podając źródeł swoich rewelacji, a @Przytomny podał Ci cytaty z badań, a nie zadnej ulotki.
Dodam tylko, że ten ekspert cytował tylko wyniki analizy opublikowane w AP za maj tego roku - czyli przed "erą" delty.
@yankers podobno to zimie na Syberii chodzą boso.
Na razie jest dobry plan doszczepiania osób o osłabionej odporności i z nowotworami. To że media szukają sensacji to już inna sprawa. Konieczność 3 dawki przypominającej jezeli nie pojawi się wariant ucieczki to jest mozliwe po min. roku. i to nie wiadomo czy w ogóle będzie potrzebny, oczywiscie koncerny chciałyby je sprzedać, ale to wymaga zmiany rejestracji produktu leczniczego i dopuszczenia do obrotu - co za tym idzie ponownych bardzo kosztownych badań.
Skuteczność szczepionki na grypę to ok 50%. Natomiast między koronawirusami a wirusem grypy jest jedna podstawowa roznica - kolec, który ułatwia wnikniecie do komórek nosiciela. Jest on dostosowany (nie w calosci) do ludzi. Szczepienia zawierają wlasnie białka z kolca lub informację mRNA i jest niezmiernie mało prawdopodobne, że pojawi się taka mutacja, ponieważ nie byłaby wstanie atakować ludzkich komórek i taki wirus pezestalby istnieć. Ale nic w zyciu nie jest pewne na 100%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VaniaVirgo
-1 / 1

@AVictor Nie wiem, napisałam "CHYBA" i zacytowałam to co wzbudza moje wątpliwości. Bo samo "Chyba nie" bez wyjaśnienia, byłoby bezsensownym komentarzem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+1 / 1

@tenqoba no proszę.... czyli na gruźlicę czy inne choroby zakaźne (wirusowe) nie szczepić się bo przecież wirusy mutują :P a ile mam Twoich znajomych zmarło nie szczepiąc się? bo to mniej więcej taka sama zasada..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przytomny
+1 / 1

@Pasqdnik82 Tak gwoli ścisłości - gruźlica jest chorobą bakteryjną. Ale co do sensu wypowiedzi dotyczącego szczepień i mutacji - plus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+1 / 1

@Przytomny ok mój błąd z gruźlicą bo fakt, to bakteryjna choroba. Ja jestem za szczepieniem.. mimo to.. cóż może dlatego że mój brat wylądował pod respiratorem, i 3 moich znajomych również.. a to były osoby względnie młode bo ledwo po 40tce i żadna z nich nie była przewlekle chora na coś innego.. mnie ten wirus też dopadł i nic.. mi nie było.. ale po czasie czuje że się szybciej męczę... nie jest to jakieś uciążliwe ale jednak tak jest.. Więc jak dla mnie nie jest jest to zwykłe przeziębienie czy grypa.. bo bywałem przeziębiony.. grypę też przechodziłem i po wyleczeniu.... wyleżeniu... nie było śladu po tym w mojej forimie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O optymista29
-1 / 1

@AVictor Co to za szczepionka, tak dobra, bezpieczna i skuteczna, że człowiek musi być aż szantażowany żeby ją wziąć. Co to za wirus tak groźny i niebezpieczny, że musisz robić jakieś testy żeby ci go znaleziono, bo bez nich nie zauważysz nawet że go masz:-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tenqoba
0 / 0

@Pasqdnik82 znajdź w mojej wypowiedzi fragment w którym piszę żeby się nie szczepić w ogóle. poza tym rozmowa z kimś kto zacietrzewiony w swojej opcji nie czyta ze zrozumieniem, lub pomija istotne fakty jest pozbawiona sensu. oficjalny przekaz jest taki, że koncerny zarabiające na szczepionkach nie przeprowadziły w ogóle badań na temat transmisji wirusa przez zaszczepionych. z kolei źródła niezwiązane z tym wielkim biznesem sugerują, że zaszczepieni również roznoszą wirusa, w związku z tym zniesienie ograniczeń w pierwszej fazie, kiedy jeszcze tak mało wiemy o całości jest samobójstwem.
odpuszczam tę rozmowę, bo szkoda czasu na powtarzanie w kółko tego samego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2021 o 9:32

E extraman
+21 / 29

Brawo Grecja!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przytomny
+8 / 22

Czyli nieformalnie Pan Premier powiedział: Ludzie dzielą się na wierzących nauce i wierzących... Ci pierwsi nie będą cierpieć przez tych drugich. Ci pierwsi nie będą zamykać biznesów itp tylko dlatego, że ci drudzy wierzą w każdy film z żółtymi napisami bądź siły wyższe. Ci drudzy jeśli umrą z powodu Covid - zapewne Bóg tak chciał.
Pan Premier Grecji ma jaja, by odważyć się na taki krok. Podziwiam i gratuluję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar y0u
+7 / 9

@Przytomny albo jako jeden z nielicznych nie planuje wykorzystać sytuacji dla własnej korzyści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
+3 / 9

@Przytomny mam nadzieję, że dotrzyma słowa i inne kraje w tym Polska pójdzie za Grekami (pod warunkiem, że zaszczepią się wszyscy co chcą i mogą). Całe społeczeństwo nie może odpowiadać za aspoleczną część obywateli, tylko dlatego że wierzą w gusła. Jedynie co to należy chronić ludzi którzy chcieliby, ale z różnych medycznych względów nie mogą się zaszczepić, ale tu nie mam pomysłu jak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
-5 / 9

@Dedi_S Wiesz że szczepionki nie są zbyt skuteczne? Po pierwsze nie chronią w ogóle przed zachorowaniem, powodują tylko lżejszy przebieg, choć po danych z UK dotyczących wariantu Delta można wnioskować że szczepionki w ogóle nie działają, 43% ofiar śmiertelnych wariantu Delta to osoby w pełni zaszczepione. UK ma ponad 80% zaszczepionych dorosłych ludzi a dzienny przyrost chorych jest po ponad 20k. Jak doda się do tego też osoby zaszczepione jedną dawką to z 43% robi się ponad 60%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonaszewski
+5 / 5

@yankers Im więcej zaszczepionych, tym większy odsetek chorych będą stanowić, czy to nie logiczne? Gdyby 100% Brytyjczyków zaszczepiono, 100% zachorowań i 100% zgonów to byliby ludzie zaszczepieni.

A co do tego, czy szczepionki działają...
W Wielkiej Brytanii co najmniej jedną dawkę otrzymało już niemal 45 mln ludzi, czyli prawie 85 proc. społeczeństwa.
Jak podaje "The Guardian", powołując się na brytyjskie ministerstwo zdrowia, 43 proc. wszystkich zgonów po zakażeniu wariatem Delta nastąpiło u osób w pełni zaszczepionych przeciw COVID-19.
Oznacza to, że na 15 proc. nieszczepionych przypada niemal 60 proc. zgonów.
Innymi słowy, śmiertelność wśród nieszczepionych jest ośmiokrotnie wyższa niż wśród szczepionych. A wśród tych, którzy dostali dwie dawki, wskaźnik wypada jeszcze korzystniej.

Jeszcze raz zestawię:
60% zgonów przypada na 15% nieszczepionych;
40% zgonów przypada na 85% szczepionych.

A w ogóle to 29 czerwca w Wielkiej Brytanii odnotowano ponad 20 tys. nowych zakażeń koronawirusem, przy 23 zgonach, co jest niską liczbą, bo 5 listopada przy podobnej liczbie zakażeń zgonów było 378 (czyli 16 razy więcej). Szczepionki w wysokim stopniu chronią przed ciężkim przebiegiem i zgonem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
-1 / 5

@yankers powtarzasz dane, które są nieprawdziwe lub wyrwane dane z badań. Jak najbardziej chronią przed zachrowaniem w min. 64 % przy Delcie. Nie wiem skąd wy czerpiecie informacje o liczbie zaszczepionych w UK, ale to już jest kuriozum, za niedługo bedzie 250%. Na dzisiaj: 1 dawką: 68,2%, pelne zaszczepienie: 50.8% populacji. Na resztę odpisał Ci już @jonaszewski, bo mi już rece opadają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
0 / 0

@yankers Skąd masz takie dane odnośnie WB? Z poniższego wynika że:(tłumaczenie google)
"Zgodnie z najnowszym raportem informacji technicznych, dane dotyczące zdrowia publicznego pokazują, że 2,0% zaszczepionych osób (84 z 4087), u których wynik testu na wariant Delta był pozytywny, zostało przyjętych do szpitala (w tym osoby testowane przy wejściu do szpitala z jakiegokolwiek innego powodu). w porównaniu z 1,48. procent osób nieszczepionych (527 z 35 521). ", Czyli to niezaszczepieni odpowiadają za prawie 90% hospitalizowanych
https://www.medias-presse.info/le-variant-delta-est-six-fois-plus-mortel-parmi-les-vaccines-anti-covid-selon-le-rapport-de-sante-publique-britannique/143674/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DominikZi
+3 / 3

Ja bym się ucieszył, jakby sasin powiedział, że w Polsce na 100% będzie twardy lockdown.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
-4 / 6

Hehe, poczekamy, zobaczymy. Jakoś czuję, że może mu zmięknąć rura niedługo. Szczególnie, jeśli delta z plusem dalej będzie ewoluowała w kierunku a'la MERS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deanthehunter
+3 / 5

@mudia Dla równowagi pójdźmy też w drugą stronę co by było sprawiedliwie i obiektywnie. Jeżeli za jakiś czas dostaniesz silnego NOP to powinIeneś/aś za leczenie płacić z własnej kieszeni, bo świadomie przyjąłeś/aś nie do końca przebadaną substancję.Która została do obrotu dopuszczona WARUNKOWO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+1 / 1

@deanthehunter Nie ma sprawy, zgadzam się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deanthehunter
+1 / 5

Podziwiam. Naprawdę podziwiam. "Naukowcy" wypowiadają "Fakty" o szczepionkach, które powinny być jeszcze badane przez 5-7 lat zanim trafiłby do obrotu.
Pożyjemy. Zobaczymy. Czy ci, którzy są wyśmiewani, bo nie chcą przyjąć do końca niezbadanej substancji za które NOP została zdjęta odpowiedzialność z koncernów.
My co się nie szczepimy mamy wiarę. Wy szczepionkowcy macie "Fakty".
No to teraz kilka faktów:

Sa dwa kroki do uzyskania odporności. Pierwszy: Przejście infekcji
Drugi: Szczepienie
Jeśli wierzycie, że to szczepienie zabezpieczy was przed infekcją wirusem Sars-Cov-2 to jesteście IDIOTAMI/DEBILAMI
Jeżeli uważacie, że reżim sanitarny zmniejsza ilość "Zarażeń" przy czym te często przez Was przywoływane fakty naukowe mówią o tym, że wirus w powietrzu ma zdolności do zarażania przez 3 godziny i dodając do tego fakt, że pierwszy zarażony pojawił się w Polsce 4 marca 2020 roku.
To jesteście IDIOTAMI.
Jeżeli uważacie, żę ten wirus jest tak bardzo niebezpieczny to gdzie stosy trupów. Czemu ludzie poddani kwarantannie czy izolacji nie mają plombowach drzwi.

Takich faktów mógłbym przytoczyć dużo więcej.
,Ale wiem, naukowiec nie jest człowiekiem i nie można go przekupić.
Pytanie do Was, entuzjaści szczepień.:
Co tam ciekawego na Białorusi?. Boi ani pandemii nie ogłoszono. Ani stosów trupów na ulicy nie leżą. Ani się nie szczepią. Dziwne. Nie?

A teraz najlepsze. Kto zapłaci za te szczepionki? Myślicie, że są za darmo? Cała sytuacja z dystansu wygląda tak:
Należy stworzyć "Zagrożenie" i wywrzeć tak silną presję psychiczną na społeczeństwo aby ludzie sami wyciągneli ręce po te "substancje"
Jak wam za 2 lata powiedza, że Ziemia jest płaska, bo to potwierdzi "Najważniejszy amerykański naukowiec" to też uwierzycie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2021 o 19:07

U UFO_ludek
+1 / 1

Ale tylko jeśli wszyscy będą mogli się zaszczepić. A nie tylko dorośli i minimalna część najstarszej młodzieży.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
+2 / 2

Decyzja, która chyba wszystkim pasuje. Antyszczepionkowi objawieni wreszcie będą mogli udowodnić, że mają rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
0 / 0

Popieram!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem