Nie wiem czy jest być z czego dumnym. Ludzie w Polsce zmuszeni sytuacją musieli kombinować na wszelkie możliwe sposoby, kiedy za zachodzie ludzie żyli jak ...ludzie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 lipca 2021 o 12:45
@call_bert Myślę, że w democie nie chodzi o to co produkowano tylko, że jeżeli jesteś posiadaczem twingo to znając trochę inne podejście do życia, samochód na wakacje mógł zostać wynajęty. Co jest nie do pomyślenia dla nas. Oczywiście jest to projekcja bo nie byłem mieszkańcem Europy Zachodniej.
To niech spyta się swoich dziadków (w przypadku Europy) jak się jeździło pierwszym fiatem 500 albo citroenem 2CV i całą gamą innych ówczesnych europejskich maluszków. Wydaje mi się też, że garbus był też jakoś szczególnie większy. Więc i amerykańscy dziadkowie mogą mieć na to swoje opowieści.
W erze amerykańskich krążowników szos, przeciętny Amerykanin nie mógł zrozumieć jak Europejczycy mogą jeździć swoimi kompaktami.
Kiedyś (za komuny) byłem świadkiem jak Amerykanka zobaczyła Fiata 126, zaprojektowanego w końcu przez Włochów, ludzi z Zachodu. Nie mogła uwierzyć.
A oto Peel Trident, produkt angielskiej motoryzacji, która bądź co bądź jest ojczyzną takich legendarnych marek jak Aston Martin, Rolls-Royce, Lotus, McLaren, Bentley, Land Rover,...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 lipca 2021 o 16:54
Polska motoryzacja zatrzymała się na Syrence, Żuku, Nysie, Junaku, SHL, Mikrusie.. Ostatnio czytałem, że milion samochodów elektrycznych Pinokia ma wyprodukować Toyota (sic !!!).
To pokazuje miejsce Polski w Europie i na świecie!
4 osobowa? Naprawdę nie doceniasz malucha...
Parę razy jeździłem...mój Wujek pojechał nawet do Włoch 4 osobową rodziną. w sumie też nie wiem jak!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2021 o 12:23
Nie wiem czy jest być z czego dumnym. Ludzie w Polsce zmuszeni sytuacją musieli kombinować na wszelkie możliwe sposoby, kiedy za zachodzie ludzie żyli jak ...ludzie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2021 o 12:45
Nic w sklepach nie było także nie było problemów z bagażami :D
@Nighthawk7 no i byliśmy sporo szczuplejsi. :)
Nie rozumiem, jaki się ma powyższy obrazek do treści demota. Jeśli już, przy fiaciku powinien być trabant ewentualnie golf I, a nie współczesna bmka.
@call_bert Myślę, że w democie nie chodzi o to co produkowano tylko, że jeżeli jesteś posiadaczem twingo to znając trochę inne podejście do życia, samochód na wakacje mógł zostać wynajęty. Co jest nie do pomyślenia dla nas. Oczywiście jest to projekcja bo nie byłem mieszkańcem Europy Zachodniej.
...do Bułgarii :)
To niech spyta się swoich dziadków (w przypadku Europy) jak się jeździło pierwszym fiatem 500 albo citroenem 2CV i całą gamą innych ówczesnych europejskich maluszków. Wydaje mi się też, że garbus był też jakoś szczególnie większy. Więc i amerykańscy dziadkowie mogą mieć na to swoje opowieści.
Pięcioosobowa z bagażami na 2 tygodnie. Nad polskie morze to pikuś, znam takich co tak jechali do ówczesnej Jugosławii.
W erze amerykańskich krążowników szos, przeciętny Amerykanin nie mógł zrozumieć jak Europejczycy mogą jeździć swoimi kompaktami.
Kiedyś (za komuny) byłem świadkiem jak Amerykanka zobaczyła Fiata 126, zaprojektowanego w końcu przez Włochów, ludzi z Zachodu. Nie mogła uwierzyć.
A oto Peel Trident, produkt angielskiej motoryzacji, która bądź co bądź jest ojczyzną takich legendarnych marek jak Aston Martin, Rolls-Royce, Lotus, McLaren, Bentley, Land Rover,...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2021 o 16:54
Polska motoryzacja zatrzymała się na Syrence, Żuku, Nysie, Junaku, SHL, Mikrusie.. Ostatnio czytałem, że milion samochodów elektrycznych Pinokia ma wyprodukować Toyota (sic !!!).
To pokazuje miejsce Polski w Europie i na świecie!