Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1575 1660
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
J jaroslaw1999
-5 / 31

@Yarpen_Melitele tak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piho123
0 / 66

To żaden rzecznik praw obywatelskich. Prawa obywatelskie od roku są codziennie łamane. Bezprawne lockdowny, zamykanie ludzi niezgodnie z prawem na podstawie tylko kontaktu z osobą podejrzakna zamykanie całych dziedzin gospodarki. Ten człowiek nawet się nie odezwał. Śmieszny mem. Po prostu tragiczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
+1 / 3

@kibic777 Pustosłowie - a to jest dobrze opisane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pomylilem_Strony
+2 / 8

@Piho123 problem jest taki, że zależy jak się patrzy. Jeżeli patrzy się "względnie" to rzeczywiście był to bardzo dobry rzecznik względem tego co zasponsoruje nam ***, niemniej patrząc "bezwzględnie" czyli biorąc pod uwagę obiektywne kryteria definiujące dobrego rzecznika to ten schodzący z urzędu zbyt dobry nie był. Zresztą cała klasa polityczna nie prezentuje sensownego poziomu (tylko tacy "nawet słabi" to przy kompletnych zerach wyglądają na dobrych). Dlatego obie obie opinie są na swój sposób prawdziwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrKrokodyl
+10 / 32

"... czy przkonań" - się uśmiałem. Coraz lepsze te demoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alfonso240d
+6 / 12

Takie apolityczne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier
+10 / 56

Niedorzecznikowi już dziękujemy chociaż nie ma za co bo bronił tylko swoich a nie obywateli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Saladyn1
+3 / 21

@bobycob Jego pomagierem przez długi okres czasu była Sylwia Spurek, ale trzeba przyznać że pochylał się nad sprawami z prawej strony choć bardzo niechętnie i z ułamkiem sił które wkładał w innych przypadkach łamania ewentualnych praw lewej strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
-1 / 23

@Saladyn1 A może prawa strona rzadko zgłaszała się o pomoc w wyniku czego głównie w sprawach do których sam się dołączył uczestniczył. Pechowo dla niego akurat prawa strona jest u władzy, a władza zawsze jest w opozycji do rzecznika. Niezależnie kto jest u steru.
Zwłaszcza, że media rządowe od lat w szambie rzecznika próbowały topić. Nigdy w historii rzecznik nie był tak agresywnie obsmarowywany i zwalczany przez władzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 lipca 2021 o 11:13

P piotrKrokodyl
+4 / 8

@bobycob
przykład 1 - zero reakcji gdy w niektórych szpitalach ojcowie nie mogli odwiedzić swoich dzieci i partnerek po porodzie na porodówce

FAKE NEWS
nieskutecznie, ale jednka coś tam jego zastępca próbował załatwić
https://bip.brpo.gov.pl/pl/content/koronawirus-rpo-porody-rodzinne-mozliwe-takze-podczas-pandemii
https://bip.brpo.gov.pl/pl/content/rpo-do-mz-czesi-przywrocili-juz-porody-rodzinne-rodzic-po-ludzku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 lipca 2021 o 17:01

avatar Saladyn1
+4 / 14

@bobycob

No dobra tylko że nawet biorąc pod uwagę sprawy w które sam się włączył to w tych lewicowych biegł z szabelką, a np w sprawie pracownika Ikei stwierdził że w sumie to nie wie, zobaczy, ale uważa że "pracodawca ma prawo promować określone wartości" i zobaczy co sąd powie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
+1 / 7

@piotrKrokodyl proszę źródło, bez wiarygodnego źródła to zwykłe pomówienie. Równie dobrze mogę spytać czy przestałeś znęcać się nad swoim pieskiem - bez urazy to tylko przykład bo po pierwsze nie wiem czy masz psa po drugie na jakiej podstawie miałbym o to pytać. Jednak ...ówno poleciało i może się przykleić.

Więc czekam, może być np informacja od odmowie ze strony rzecznika lub potwierdzenie zgłoszenia w biurze podawczym. Tak, to jest urząd więc musi być podstawa do postępowania. Nie wystarczy post facebooku zawierający gorzki żal o niewpuszczeniu do szpitala. BTW służba zdrowia w czasie pandemii miała dużo większe problemy za uszami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
+5 / 5

@Saladyn1 Chodzi ci o naruszenie prawa do dyskryminacji? ;) Choć zgadzam się, że IKEA przegina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Saladyn1
+6 / 12

@bobycob


On nikogo nie dyskryminował. IKEA namawiała pracowników do jakiejś akcji promocyjnej LGBT, a on napisał że nie będzie brał w tym udziału bo ma inne poglądy i podał cytaty z Biblii.

Został zwolniony za poglądy, bo nikt się na niego nie skarżył wcześniej, oceniali go jako dobre pracownika, a osoby homo tam pracujące były zdziwione jego wpisem, więc zakładam że miał z nimi relacje co najmniej neutralne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
+2 / 4

@Saladyn1 to było półżartem - i zgadam się, że jego zwolnienie to było przegięcie. Jeśli dobrze pamiętam sąd stanął po stronie tego człowiek - jeśli tak to faktycznie nie było powodu do włączenia się RPO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lipca 2021 o 11:48

S slawekkier
+3 / 7

@bobycob Pokazuje to jego działalność a kuriozum było zaskarżenie zakupu przez Orlen koncernu prasowego to była sprawa czysto handlowa i nie bronił tam żadnego obywatela

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier
0 / 2

@jaroslaw1999 wrzuć sobie w google analizy to zobaczysz jakimi sprawami się zajmował i wyjdzie ci jego profil

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
+1 / 3

@slawekkier skrajną naiwnością jest zgodzenie się z tezą, że zakup spółki prasowej przez Orlen to była decyzja czysto biznesowa. Rachunek ekonomiczny tu nie wychodzi - co najwyżej polityczny.
Spółka ma za zadanie zarabiać pieniądze dla swoich akcjonariuszy, a nie przejadać je na polityczne zachcianki. Tak samo w przypadku Ostrołęki.

I masz rację tym nie powinien się zająć RPO ale UOKiK - ale ten interes konsumenta ma w ... Tymczasem władza dąży monopolu prasowego.
BTW wycieki ze skrzynki Dworczyka pokazały jak bardzo nie byli zaangażowaniu w tą operację. Obrazą dla inteligencji jest wmawianie czysto biznesowego charakteru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 lipca 2021 o 17:40

S slawekkier
+1 / 5

@bobycob Nie popieram władzuchny ale zostawienie mediów w rękach zagranicznego kapitału to się kwalifikuje do trybunału stanu . Tak apropos wiesz jaki jest udział zagranicznego kapitału w Niemczech?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
-2 / 4

@slawekkier
Jeśli mam wybierać między Russia Today, a obcym kapitałem to sorry - wolę obcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier
-1 / 1

@Saladyn1 No i to tyle w temacie niedorzecznika

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier
-1 / 3

@bobycob To jeszcze poproś o azyl polityczny bo wolności obywatelskiej to tam nie będziesz miał liberalna demokracja knebluje wszystkich niepokornych. A Russia Today w porównaniu z DW paradne to jak wybór między komorą gazową a krzesłem elektrycznym fruziu adieu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
+1 / 1

@slawekkier
Russia Today jest taką samą ostoją rzetelności dziennikarskiej jak TVP, a skoro wierzysz, że zakup Polska Press to był decyzja czysto biznesowa. To nie pozostaje ni innego jak życzyć i Tobie powodzenia. Wolę jednak wykolejoną poprawność polityczną zachodnich mediów (żyg) niż szambo wybijające o 19:30.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
0 / 2

@slawekkier oj biedny zindoktrynowany głupcze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier
-1 / 3

@pawelkolodziej Taa dwadzieścia parę lat indoktrynowało mnie PRL to się uodporniłem powtórzę za Herbertem "że polityka dla mnie to w krysztale pomyje "

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier
-2 / 2

@bobycob Jakoś Niemcom i Unii nie przeszkadza nadzór państwa nad mediami a cenzura jest gorsza niż za komuny dotyczy to też całego zachodu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@slawekkier
Pokaż tą cenzurę :).
Każda stacja TV w Niemczech jest w stanie opublikować materiał krytyczny wobec władzy i władza tej transmisji nie zablokuje.
Dla równowagi każda stacja stacja w Polsce może opublikować materiał krytyczny wobec władzy - pod warunkiem, że jest to TVN.
TVP tego nie zrobi - czy to nie jest CENZURA??!!
Halo tu ziemia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2021 o 19:54

B bobycob
0 / 0

@slawekkier
"Taa dwadzieścia parę lat indoktrynowało mnie PRL to się uodporniłem "
tzw odporność bezobjawowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier
-1 / 1

@bobycob nie wiesz nie przeżyłeś to słuchać hadko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@slawekkier
HeHe nigdzie nie pisałem ile mam lat - tak przeżyłem i tak pamiętam.
Nie jest teraz odrobinę głupio?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier
-1 / 1

@bobycob Widać nic cię życie nie nauczyło lemingu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@slawekkier nauczyło mnie szacunku do innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier
-1 / 1

@bobycob Oby

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@slawekkier To jak z tą cenzurą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier
-1 / 1

@bobycob Jak nie wiesz to żyj w nieświadomości. A może tak dla przykładu Trump i CNN.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@slawekkier Świadoma otwarcie uzasadniona decyzja o niepowielaniu bzdur - gdyby TVP ją stosowała duża cześć PiS nie miałaby miejsca na antenie, opozycji w sumie też.
Inaczej mówiąc słabą tą cenzurę wyszukałeś.
Dla równowagi poszukaj sobie w jakich okolicznościach pożegnała się z TVP Karolina Lewicka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2021 o 14:40

S slawekkier
-1 / 1

@bobycob A jak czyści się teraz tvn niestety media stały się narzędziami politycznymi a nie niezależnymi środkami przekazu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2021 o 16:18

S slawekkier
-1 / 1

@bobycob Taa jak się kurtyzanie prezio chwalił jak to uwalili urzędującego prezydenta dawniej to by za zdradę stanu był sądzony o serwisie mareczka cukiereczka czy ćwierkaczu nie mówiąc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@slawekkier I tyle w temacie szacunku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@slawekkier
Albo mówiąc inaczej: przykład, nazwisko lub powód cokolwiek
W drugim przypadku - jak masz odwagę kogoś pomawiać, to miej też odwagę podać konkretne nazwiska. Bo jak na razie widać tylko czego te 20 lat w PRL tak naprawdę Cię nauczyły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2021 o 17:26

B bobycob
0 / 0

@slawekkier Zgadzam się, że grali nieczysto. Co do samego Trumpa to - poza sensownymi rzeczami które robił - cywilizacja dała mu "jak małpie brzytwę" twittera. Nie trzeba było CNN on sam się metodycznie niszczył wypisując rzeczy niestworzone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@slawekkier Jednak w mojej opinii to co robiło CNN wykorzystując covid do celów wyborczych to małe miki przy poczynaniach NYT i ruchu BLM. Bardzo trafnie to zostało porówna do rewolucji kulturalnej w wykonaniu MAO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2021 o 20:00

B bobycob
0 / 0

@slawekkier Jeszcze jedno mi się nasunęło.
CNN jako prywatna stacja może robić co chce, a jej poczynania ocenią odbiorcy np przestając oglądać tą TV. Kto wie może im nawet grozić pozew zbiorowy, jeśli reklamodawcy uznają, że w wyniku tych działań ucierpieli. U nas TVP też boleśnie odczuło swoje poczynania - ta tv jest jednak finansowana z publicznych pieniędzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier
-1 / 1

@bobycob https://lexlege.pl/ustawa-o-radiofonii-i-telewizji/art-21/ Jest jeszcze coś takiego jak rzetelność dziennikarska która obecnie jest coraz częściej pustym słowem i pisz że CNN jako prywatne medium może robić co chce . Kilkadziesiąt lat temu rynek reklam by ich rozliczył , a teraz to mrzonki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@slawekkier nie wiem czy rozliczy, BLM pokazało, że jest to chory kraj, który z wieloma problemami sobie nie radzi i wielkimi krotkami dąży do stanu jak w marnej dystopijnej komedii "idiokracja".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier
-1 / 1

@bobycob No to mamy inne spojrzenia nt BLM widać że nie bywasz na zachodzie EU A te ruchy są finansowane jak widać skończyło się coś i kaska nie leci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@slawekkier Podobnie jak Ordoiuris i co z tego? W obu przypadkach członkowie potrafią zachowywać się jak zaślepieni radykałowie głusi na argumenty. NYT za darmochę robił z siebie kretynów w kontekście BLM.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lipca 2021 o 22:47

S slawekkier
-1 / 1

@bobycob Piszę że nie bywasz na zachodzie i nie wiesz co tam teraz zostało z demokracji. AAA EU nie działa w obliczu plamdemii rozsypała się na nacjonalistyczne plemiona które każde sobie rzepkę skrobie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lipca 2021 o 23:51

B bobycob
0 / 0

@slawekkier To pisz dalej - jak jest i tak możesz najwyżej zgadywać. Pamiętam, że nacjonalistyczne plemię Niemcy w trakcie trzeciej fali oferowały pomoc Polsce - Polanie dumnie odmówili. Byli też przyjmowani chorzy np z Czech w naszym kraju - choć zastanawiam się czy to nie były jednostkowe przypadki na potrzeby propagandy nagłośnione.
Nie uważam aby było tak źle jak to rysujesz. Przykładowo wysłano pomoc do Indii - choć w mojej opinii późno, oporem i pod presją. Przy czym zrobiły to tylko kraje które czuły się zoobowiązane np UK.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier
-1 / 1

@bobycob To tylko powiedz mi na co całe to Schengen jak nie istnieje a to co piszesz to było dla popularki żeby było o czym pisać i gadać ale generalnie EU nie zdało tego egzaminu i teraz szuka tematów zastępczych oby nie przegięli bo Angole pokazali że wszystko jest do czasu . A teraz mamy wspólny kredyt i co okazuje się że do spłaty są Ci co mają zdolność płatniczą i nie dostaną nic to się wypiszą sami z tego układu prędzej niż się wszyscy spodziewają a jeszcze na dokładkę fit 50 czyli zielony ład w imię zagłodzenia się przy stole z grubasem aby ilość posiłków zjedzonych się zgadzała to Sam rozważ jak to się skończy. A Rolnicy dziś wyszli na drogi A wiadomo " Chłop żywemu nie przepuści" no chyba że lubisz argentyńskie pampasy to smacznego życzę.A temu Bizantyjskiemu układowi życzę wszystkiego najgorszego żegnam ich ozięble bo za nasze pieniądze pchają nas w ubóstwo i kubanizcję.Żegnam Leminga

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@slawekkier
Angole z bólem się przekonują ile może kosztować zbrodnicza propaganda. Autor brexitu może być śmiało przedstawiany jak wzór hipokryzji - wydymał całą wyspę i dobrze na tym wyszedł. Cóż nasz rząd twórczo rozwija przewalanie kasy. F35 było mocnym uderzeniem, ale co tam idą w Abramsy. Tymczasem dług publiczny przekracza 50% PKB! Odnośnie kredytu, zaczynam odnosić wrażenie, że rząd dba o to by nie było to nasze zmartwienie, bo dąży uparcie do tego aby tej kasy nie było. Pytanie tylko czy po awanturze zechce nas przyjąć Putin do WNP.
Szengen drogi obyty w świecie panie jest choćby po to abyś nie musiał stać w kolejce na granicy aby zjeść na obiad knedliki. Tego pytania by nie było gdybyś czasem jednak wyjrzał poza granicę kraju - wybacz, ale samo pytanie sugeruje, że nie za bardzo pamiętasz PRL.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2021 o 8:32

S slawekkier
-1 / 1

@bobycob Taa widzę że dobrze ci w tym zascianku i tak trzymaj nt f-35 to byłbym zdania że f-22 i f-15x załatwiły by sprawę za lepsze pieniądze no ale oni nie sprzedają tej technologii notabene jej nie wykradli skośni a co czołgów to owszem to są w tej chwili oprócz Merkaw jedyne pozytywnie przetestowane w boju siły pancerne ale najpierw należało by zrobić porządek ze starymi t-72 Leopardy to ślepa uliczka na razie a co offsetu to nawet kangurom nie sprzedali technologii pancerza a to jest największym atutem Abramsów . A teraz drogi przyjacielu zobacz co robi PE i Eu zajmuje się tematami zastępczymi bo na tyle ich stać i obym nie był złym prorokiem ale jak się ma kiełbie we łbie to się to przykro kończy a suweren ma to do siebie że jak zaczyna mu ubywać to się wkurzaći stawać okoniem i zobaczymy co stanie się z EU. A Angole na razie lepiej się mają niż cała reszta bo wojenka FR UK jest stara jak świat i jak na razie to to we Francji dymią żółte kamizelkii zobaczymy co wyjdzie u Niemców po powodziach bo jakoś klimatyzm nie przekonuje autochtonów Tylko twierdzą że to zbilansowany budżet i ignorancje inwestycyjne są temu winne. No ale widzę że nie byłeś u sąsiadów zza odry i nie poznałeś jaką tam infrastrukturę techniczną. Co jest powodem dlaczego przez większą część Niemiec przemieszczam się z nawigacją offline . Takie mają pokrycie siecią i usługi wysokiej technologii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
+1 / 1

@slawekkier Na papierze wszystko jest super, nawet F16 - szkoda, że większość stoi czekając na dostawę części. Trudno się zdziwić jeśli taki sam będzie finał genialnej decyzji o zakupie F35. Abramsy? Zlituj się? Poczytaj z jakimi problemami sami amerykanie borykali się w Iraku - zapewnienie paliwa dla tych smoków okazało się być sporym wyzwaniem. Jest wiele czołgów które dla nas byłby wystarczająco dobre. Choćby francuskie Leclerc, nawet Leopardy. Pomysł zakupu Abramsów był zjechany przez wszystkich. Jednak rację ma Sikorski, robi się amerykanom loda. Efekt - i tak za naszymi plecami dogadali się z Merkel i nordstream 2 będzie dokończony.
Odnośnie pokrycia sieci - to sam mam zawsze wątpliwości czy kwestia zasięgów czy tak wybrednie telefon wybiera sieć do roamingu. Zresztą jeśli już na poważnie jeździć to dedykowaną nawigacją, a nie jak ostatnia cebula z nawigacją w telefonie i biadolić, że zerwało zasięg. To nie są aż tak drogie rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 lipca 2021 o 14:56

S slawekkier
-1 / 1

@bobycob Nie pisałem gościu o jeździe wyłącznie z nawigacją online tylko o pokryciu siecią sąsiadów. A co do czołgów to pisałem tylko wartościach bojowych notabene i o Merkavie jako sprawdzonych w boju. A jakieś czołgi musimy mieć i na początek to wypadałoby zrobić porządek ze starymi t-72 . Co do paliwa to one mają turbiny i tak jak inne maszyny bojowe mogą być zasilane różnymi paliwami tak tak t-72 i Leopardy i inne mają silniki wielopaliwowe . Tak samo samoloty hucznie odtrąbiono sukces Euro-fightera i na tym zostało może by Francuzi coś z Rafali sprzedali . A pomysł zakupu i modernizacji czołgów jakie by one nie były zawsze będzie krytykowany, tylko nikt się nie zająknie że z marynarki to mamy admirałów o rozpoznaniu i możliwości prowadzenia wojny radioelektronicznej czy Elint nie wspomnę. Żegnam ozięble

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+2 / 18

Hahahaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzysiek944
+7 / 17

normalnie Santo Subito !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+19 / 37

"niezależnie od płci"
Tak, zwłaszcza działalność zastępczyni RPO Spurek, nagminnie stygmatyzująca mężczyzn i negująca przemoc wobec nich czy przemoc psychiczną skutkującą kilkukrotnie większą liczbą samobójstw była "niezależna od płci"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O optymista29
+1 / 5

I ostatnie stanowisko, które było obsadzone przez poprzedni Rząd:-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar johnyrabarbarowiec
+5 / 15

Z całą pogardą dla POPiSu, ale niby co on takiego dokonał? No serio, gość z POPiSu, co on niby miał zrobić? Nie obronił mnie przed nałożeniem zakazu pracy (z tego co kojarzę, to praca zarobkowa jest prawem człowieka), nie widział problemu w zamykaniu firm na rok i nie dawaniu im nic w zamian. W Niemczech rząd firmy zamykał, ale skoro to rząd wymusza, to bierze odpowiedzialność na siebie i płacił firmom na utrzymanie, w Polsce rząd zamknął firmy na odpowiedzialność tych firm. Nie słyszałem, żeby Bodnar z POPiSu się sprzeciwiał temu jakoś skutecznie i walczył o podstawowe prawo ludzkie jakim jest praca zarobkowa i możliwość utrzymania się. W zasadzie nie słyszałem, żeby Bodnar kiedykolwiek się zajmował sprawami obywatelskimi na których nie dało się dzielić narodu i robić jakieś zagrywki polityczne.

Niemniej kolejny RPO który wiemy i tak, że będzie politykiem POPiSu nie będzie lepszy. W ogóle śmieszne, politycy wybierają wśród siebie gościa który będzie bronił praw obywateli przed politykami. To tak jakby morderca wybierał sobie sędziego i prokuratora. Po pierwsze, RPO to stanowisko wydmuszka, tylko po to, żeby było i ciągnąć hajs z budżetu, po drugie, jeśli RPO ma mieć jakikolwiek sens, musiałby być wybierany w wyborach i być niepowiązany z żadną partią polityczną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T takijeden1234
+10 / 24

To jakiś dowcip jest? Ten pan to najbardziej zaangażowany politycznie RPO w historii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
-4 / 14

@takijeden1234 Ciekawe jak bardzo apolityczny byłby poseł pis wybrany na rzecznika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+10 / 16

@bobycob tak samo, zresztą wkrótce Bodnar będzie kandydatem na Sejm lub europarlament z ramienia PO, ale to tylko zbieg okoliczności...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
-3 / 9

@mygyry87 Masz niezłe źródła, skąd jednak wiesz, że nie Korwina?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bsch
+2 / 6

@bobycob "a u was Murzynów biją"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tst
+2 / 2

@bsch wygląda na to, że to nie jest nawet argument, że murzynów biją. To jest argument, że murzynów będą bić.
Bo przecież nie ma żadnych przecieków o tym, że Bodnar chce wchodzić w politykę z ramienia kogokolwiek.
Po prostu to by dobrze pasowało do narracji prorządowej. Skoro Zjednoczona Prawica odstawia takie cyrki, to wydaje im się, że każdy tak będzie robił.
A tu niespodzianka. Są ludzie z zasadami ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@mygyry87
Adam Bodnar został dziekanem Wydziału Prawa SWPS, no patrz i nie dołączył do grona darmozjadów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@mygyry87 Pewnie, wciąż czeka na telefon od Korwina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
0 / 0

@bobycob za długo obserwuję tych wszystkich karierowiczów żeby naiwnie wierzyć, że koryto jeszcze nie obiecane za swoją dotychczasową działalność. Zresztą poczekaj do wyborów, samo się wyjaśni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2021 o 9:13

B bobycob
0 / 0

@mygyry87 Tu się zgodzę jest też takie powiedzenie, że każdy ma swoją cenę. Nie zdziwiłbym się gdyby zaproponowano mu funkcję ministerialną. Jednak nie widzę go w roli polityka. Kto wie sam siebie może widzi :D.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
0 / 0

@bobycob sam już na to odpowiedział, przy czym jezeli pójdzie do Sejmu do tylko przejściowo, żeby iść do europarlamentu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adam1957
-4 / 4

Pomylił funkcje!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TrinityKiller
+4 / 8

Żałosne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacek1911
-2 / 4

Hu*a zrobił dla obywateli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kopalek
+1 / 5

Jakiś c..j z rządu skończył kadencję - i co mnie to obchodzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L loppy123
+3 / 9

panie adamie, wielka pogarda. Szczególnie za krytykę zatrzymania mężczyzny podejrzanego o zabójstwo 10-latki z miejscowości Mrowiny. To pewnie, mieli poprosić podejrzanego, żeby się ubrał i przyszedł do radiowozu, który czeka pod domem. Ten człowiek tyle wie o zatrzymaniach zbójów ile Kaczyński wie gdzie jest Szczecin, a Budka z Dulkiewicz gdzie jest Wrocław.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mam2koty
+1 / 7

Bzdura. Gadająca głowa, kolejna. Miał ładnie wyglądać i miło brzmieć - udało się, skoro demot z podziękowaniami znalazł się na głównej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Emin
-1 / 5

Ale wiecie, że RPO to synekura pozbawiona realnego znaczenia, fikcyjna instytucja po to, żebyście myśleli, że jako obywatele macie jakiegoś "obrońcę"? Gdyby politykom naprawdę zależało na obywatelach to nie byłaby potrzebna taka instytucja w ogóle - za to byłaby instytucja wiążących referendów i JOW-y.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
0 / 0

@Emin ach ta wiara, że JOWy cokolwiek zmienią poza jeszcze większym zabetonowaniem,,,, oj dziecko....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DariusD75
0 / 0

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H haduszek
0 / 0

Moimi sprawami związanymi z organmi wszelkiej maści się nie zają, na sam koniec kadencji wyszło od nich pismo do gminy ale jest w toku. Natomiast przez 5 lat nie podjął i interwencji a tylko niby odpowiedzi otrzymałem na część pism.
Jedna rozmowa gdzie wymieniłem 4 tematy czy się zajmą to każdorazowo usłyszałem: teoretycznie tak ale praktycznie tego nie robimy. Kilkanaście razy też prosiłem o przełączenie rozmowy bezpośrednio do Pana Bodnara ale usłyszałem że nie rozmamia z obywatelami.....
Rzecznik?????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H haduszek
+1 / 1

Moimi sprawami związanymi z organmi wszelkiej maści się nie zają, na sam koniec kadencji wyszło od nich pismo do gminy ale jest w toku. Natomiast przez 5 lat nie podjął i interwencji a tylko niby odpowiedzi otrzymałem na część pism.
Jedna rozmowa gdzie wymieniłem 4 tematy czy się zajmą to każdorazowo usłyszałem: teoretycznie tak ale praktycznie tego nie robimy. Kilkanaście razy też prosiłem o przełączenie rozmowy bezpośrednio do Pana Bodnara ale usłyszałem że nie rozmamia z obywatelami.....
Rzecznik?????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stmichal
+2 / 2

Dokładnie, idealnie napisane - w punkt. Marionetkowa postać, na marionetkowym stanowisku. Dlatego pasował jak ulał!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
-2 / 4

Kłamiesz. To wojownik lewackich Polaków. Dla prawackich to lewacki odpowiednik Cejrowskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VanCyklon
0 / 0

Czas na kogoś lepszego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M meidej2215
0 / 2

jeden z najgorszych rzeczników z nadania politycznego, który walczył tylko o jedną mniejszość!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PussyCatKill
-1 / 1

@meidej2215 A o jaką, bo w sumie nie ogarniam? :p
I pewnie nic nie ugrał dla tej jednej grupy, co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PussyCatKill
0 / 0

W Polsce nie ma wielu bardzo ważnych praw człowieka, od których zależy nawet życie. Finansowanie szpitali, nadanie dzieciom jakichś praw, by nie były w 100% uzależnione od obelżywych rodziców, głupie zabiegi aborcji, przeznaczanie podatków NIE na limuzyny... Nie ma ochrony obywateli od tej najgłupszej do tej najpoważniejszej ochrony, nie potrzebny nam jest rzecznik, to tylko farsa z niepasującą nazwą. To właściwie obraza, bo politycy popełniają poważne zbrodnie wobec obywateli, a jest instytucja niby od tych praw. W Pakistanie też mają takich rzeczników i urzędy od praw człowieka, ale nie pomaga to w jakikolwiek sposób powstrzymać zbrodnie. A to jeszcze sugeruje, że kraj nas chroni. Okropność...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem