Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
0:27

Tymczasem w TVPiS: Nie wiemy, czy TVN-em nie kierują Rosjanie

www.demotywatory.pl
+
205 218
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D Davit77
+12 / 18

No Nowogrodzką na pewno. Ku wyjściu z UE w dwuszeregu zbiórka, a Putin zaciera rączki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar johnyrabarbarowiec
0 / 0

@Davit77 Przecież Putinowi nie na rękę byłoby wyjście Polski z UE. Póki jesteśmy w UE, to Putin nas pośrednio kontroluje, jakbyśmy wyszli z UE bez wychodzenia z NATO to Putin ma problem bo nie może nas kontrolować, a jesteśmy w dość znaczącym sojuszu militarnym. UE natomiast z naszego punktu widzenia, nie jest ani sojuszem gospodarczym, ani tym bardziej militarnym bo samo UE nie było nawet stworzone w tym kierunku. Teoretycznie UE miał być sojuszem gospodarczym krajów europejskich, ale po drodze coś poszło nie tak, Niemcy zaklepali stołki i zaczęli trząść całą UE (no któż by się spodziewał...), a że Makrela trzęsie się jak galareta przed Putinem no to UE jest taką kolonią Putina. Ale spokojnie, POPiS jest zbyt dobrze opłacany przez UE (które jest opłacane przez budżety krajów członkowskich, na które zrzucamy się między innymi my Polacy), żeby UE opuścić i pójść drogą Norwegii czy Szwajcarii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Horsman
+7 / 11

Kiedyś Niemcy teraz Rosja ciekawe jaką narracją, będą się kierować po wyborach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niemlody
0 / 0

@Horsman po wyborach będą zaorani

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+3 / 7

A mnie się wydaje że to Iran.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Johny_J4
+2 / 2

Expert he he he przecież on się urodził jak w Polsce nie było telewizji, a jego wypowiedź i wygląd świadczyły że zaraz zejdzie na wizji, kolejny stary dziad śmierdzący głęboką komuną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
-4 / 8

Należy jednak zauważyć, że TVN działa pod egidą grupy ITI. Grupa ta została założona w 1984 roku przez wojskową bezpiekę. Chodziło o import elektroniki, na którą ówcześnie obowiązywało w PRL embargo nałożone przez kraje zachodu.
Komu podlegały prl-owskie służby nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć.
Podobnie ciekawym tematem jest koncesja dla Polsatu Soloża-Żaka.

To, że coś brzmi zabawnie wcale nie oznacza, że takowym jest. Jeżeli ktoś z Was sądzi, że Rosjanie ot tak potulnie po 89' odczepili się od spraw blisko 40 milionowego kraju, to może dalej uważać, że niebo jest zawsze niebieski i słonko na nim świeci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+5 / 5

Tylko, że lITI nie jest od wielu juz lat właścicielem TVN. Jeśli ci eksperci mają jakiekolwiek dowody, niech je pokażą. A ten ekspert Gazety Bankowej jest tak niezależny, GB wydaje NBP a ono z kolei jest pod 5zadami PIS. Więc cóż... A Dworak nie wypowiada się w TVP bo to nie jest wiarygodne źródło, które rzetelnie pokazuje rzeczyeistosc. Chciałbym usłyszeć co powiedział jak do niego zadzwonili ludzie od Kurskiego? Dlatego kiedy TVP ktoś odmawia wypowiedzi to oni po prostu uważają, coś ukrywa. A to kłamstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
0 / 0

@dncx Generalnie, to nie ma w Polsce. ale chyba i na świecie, takiej stacji telewizyjnej lub radiowej, która rzetelnie przedstawia rzeczywistość. Zawsze jest to rzeczywistość subiektywna.

Co do infiltracji polskiego przemysłu medialnego przez służby rosyjskie, to osobiście nie mam co do tego żadnych wątpliwości.

Tak, jak napisałem powyżej, Rosjanie "wychodząc" z Polski w latach 90tych skutecznie zakamuflowali wiernych sobie wasali.

To temat na bardzo szeroką dyskusję. Jasnym jest, że eksperci z TVP są niewiele warci - jak większość "ekspertów" w tym kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
+2 / 2

O. Jan Dworak pierwszy cenzor RP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fiksusik
+2 / 2

To nie są śmichy hihy, a jak okaże się, że teraz TVNem rządzą kosmici?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Longslaw
+1 / 1

W czyich rękach, tak! Nie wiadomo, w czyich rękach jest dez_Info, bo o TVN się nie martwcie. Jest w dobrych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar johnyrabarbarowiec
0 / 0

KRRiT, nie rozumiem dlaczego ten twór rodem z najgorszej komuny jeszcze istnieje? Wyobraźcie sobie, że chcecie założyć stronę internetową, dzisiaj wystarczy kupić hosting, do tego domenę i gotowe. Dalej już tworzycie własną stronę na którą już każdy może wejść.

To teraz wyobraźcie sobie, że kupujecie sobie hosting, wysyłacie podanie o przyznanie danej domeny, w podaniu wpisujecie jakie treści będzie miała domena, KRRiT po kilku miesiącach analizy przyznaje wam pozwolenie na kupno domeny, pilnuje treści jakie tam piszecie bo jeśli to jest strona waszej firmy do dorabiania kluczy, to nie możecie pisać o drzwiach i oknach, na to musicie dostać osobne pozwolenie. Ponadto KRRiT określi na jakiej pozycji w google się pojawicie, jakie frazy kluczowe wam przyzna, będzie kontrolować stronę, a jak biznes wam nie wypali lub KRRiT się na was obrazi, to domena przepadnie i nie będzie można jej już odtworzyć. Tak właśnie działa KRRiT w przypadku radia i telewizji. W cywilizowanych krajach jak ktoś chce np. zrobić radio, to idzie do odpowiedniego urzędu i wykupuje licencję na dane pasmo radiowe np. 100.00, jak kupi sobie licencję na to pasmo to może na tym paśmie nadawać sobie co chce, byleby to było w zgodzie z przepisami (np. brak wulgaryzmów w danym przedziale czasowym), żadne podanie, nic, tylko wolny człowiek kupuje sobie wolne pasmo, a jak mu się znudzi lub mu się nie uda to może sobie odsprzedać daną licencję na pasmo w danym miejscu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem