Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2706 2792
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar wichniak2
+28 / 40

A połowa ludzi chce zupełnie odwrotnie. To nie jest takie proste bo komuś coś się podoba, ktoś coś chce. Jeden chce zniszczyć PiS, drugi zniszczyć PO a trzeci polecieć w kosmos i tylko ten trzeci zrealizuje marzenia bo w przeciwieństwie do dwóch pozostałych robi coś w tym kierunku i jego marzenia są takie realne, można by powiedzieć że są przyziemne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
0 / 26

@wichniak2 nie chodzi o zemstę, ale o to, by w przyszłości nikomu nawet na moment do głowy nie przyszła taka myśl, by wykręcać podobne numery. Jeśli obecna ekipa nie zostanie przykładnie rozliczona nasz kraj na wiele lat zostanie pogrążony moralnym marazmie. Warto zwrócić uwagę na punktację +2576 na (2655) - czyli znakomita większość (97,0%) zgadza się z postulatami Pana Tomasza, tak więc bredzenie o "połowie, która chce odwrotnie" jest chyba bez sensu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 lipca 2021 o 10:59

avatar CzlowiekZkamienia
+5 / 23

@sliko Jakie znaczenie ma punktacja na tej stronie? Przecież nie od dziś wiadomo, że demotywatory to kółko wzajemnej adoracji hejterów PiS. Znaczenie mają wybory, a te w zaszłym roku potwierdziły ich poparcie w społeczeństwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubinjlit
0 / 10

Więc obalasz tą tezę bo twój demot ma więcej plusów niż minusów? A sondaże mówiące że PiS ma mniej więcej tyle poparcia albo trochę mniej co liberalna opozycja nie są bardziej wiarygodne że faktycznie jednak jest "połowa która chce odwrotnie"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
+9 / 9

@sliko Nie zostanie rozliczona i wszyscy dobrze o tym wiemy. Obojętnie kto wygra kolejne wybory "nasi" czy "tamci" rozliczane są tylko płotki, ktoś kto ma to nieszczęście że stał się kozłem ofiarnym. W moralnym maraźmie tkwimy od pokoleń i nie zanosi się żeby było lepiej. Lepiej przygotować się że będzie gorzej albo przestać oglądać TVP i TVN, pójść na spacer, tak na pewno będzie zdrowiej. Przykro mi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
-3 / 7

@ubinjlit doszło do tego, że część ludzi boi się publicznie przyznać, że nie będzie głosowało na pis. Pamiętam, ż podobnie było gdy pzpr była jedynie słuszną partią - podobna buta i podobne przeświadczenie, że będą u władzy wiecznie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
0 / 8

@wichniak2 połowa ludzi chce bo biorą w łapę+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+1 / 5

@sliko "podobne numery" zacząłby wykręcać kolejny rząd pierwszego dnia po objęciu władzy i delegalizacji PiSu. Skonfiskowane majątki PiSowców trafiłyby też prosto do krewnych i znajomych królika - przecież nielegalne nie są "podobne numery", nielegalny jest PiS. Specjalna komisja prawdziłaby przy okazji czy Ty sam nie głosowałeś sekretnie na PiS i nie przydałoby ci się trochę konfiskaty majątku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar borekpp
+1 / 7

@sliko Widzę że jest raczej odwrotnie, część ludzi nie chce się przyznać, że popiera Pis, bo zaraz ich okrzykną ciemniakami, średniowieczem itp. Teraz jest nawet na topie obnosić sie z tym że jesteś przeciwnikiem pisu, a weź naklej naklejkę j*** ć lewicę,, to zaraz zostaniesz otrąbiony, albo i szyba wybita w aucie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-2 / 6

@wichniak2 "A połowa ludzi chce zupełnie odwrotnie." nie ma problemu, zwołujemy większość, zmieniamy ustawę o TK, i ustawą zabieramy PiS wszystko co się da. Podwaliny tego systemu już stworzyli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacek1911
+6 / 8

Jeszcze poprzednia ekipa nie zosyała rozliczona, a ty chcesz już tą rozliczać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wacek1911
+4 / 8

Rozkapryszony chłopiec tupie nóżkami i krzyczy JA CHCĘ!! a wyborcy chcą czego innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
-1 / 3

@rdaneel To prędzej PiS zabierze nam wszystko co jeszcze mamy. Wyobraźmy sobie gdy zdobędą jeszcze większość konstytucyjną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AVictor
+3 / 3

@wichniak2 Ja chcę zastosowania tych reguł do PiS, PO SLD i wszystkich którzy rządzili od początku, i by te reguły przestały działać dopiero jeśli trafi się partia która faktycznie potrafi rządzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siwy121
+3 / 3

@wichniak2
To ja powiem tak.
Po drugiej wojnie gdzie praktycznie cała Polska inteligencja została wymordowana u nas nie ma jakiegoś prądu politycznego. Do władzy dochodzą ludzie, którzy nigdy do niej dojść nie powinni i nie mówię o obecnym rządzie ale o wszystkich rządach po komunie. Okrągły stół to było też jedno z najgorszych co nam się przydarzyło.
Ale ja osobiście czekam na kogoś tak inteligentnego, kto będzie miał poparcie wszystkich warstw i będzie w stanie poruszyć wszystkie stany i Polska wróci na właściwe tory. Jakoś nigdy nie byłem za rewolucją ale po ostatnich latach wydaje mi się, że tylko ona może zmienić nasz piękny kraj.
P.S Mając na myśli Rewolucję nie mam na myśli komunizmu tylko nagłą zmianę rządu, nagłą zmianę sposobu rządzenia choćby zmiana z systemu obecnego na system z prezydentem na przykładzie USA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar manfredolej
-2 / 2

@sliko Miarodajne plusy do minusów jak sondaże na partyjnych stronach:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polski_niewolnik
+2 / 4

@Siwy121 To by wymagało zniszczenia tego systemu i budowy od absolutnych podstaw. Świnie przy korycie nigdy do tego nie dopuszczą, ten kraj przez mentalność populacji ją zamieszkującej jest skazany na bycie bananową republiką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siwy121
+1 / 1

@polski_niewolnik
Po części masz rację ale ja wciąż mam nadzieję, że jednak w Polakach obudzi się jakaś dawna duma i w końcu zmienią ten rakowy system

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
+1 / 3

@Siwy121 To sobie długo poczekasz. Stworzono pewien system, który jeden człowiek czy nawet grupa nie będzie w stanie się przeciwstawić. System oparty na korupcji, wzajemnych interesach. Kto go ruszy, zostanie zniszczony, nie zabity ale ośmieszony i zmarginalizowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar andre53
+3 / 11

Ja też.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J januszkochanowski
+7 / 27

nie rozumiem jak można widzieć błędy i rozkradanie państwa przez PiS a nie widzieć innych polityków którzy robili bądź będą robić to samo. pełny demot powinien być o wszystkich a nie o jednej partii bo wszyscy mają jeden cel-nażreć się samemu w imię dobra dla narodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+9 / 17

@januszkochanowski
Pewnie dlatego, że żadna inna partia w tak ordynarny sposób i na taką skale nie okradała kraju i nie marnowała środków publicznych. PiS bije w tym na głowę wsystkich pozostałych jednocześnie wmawiając ciemnemu ludowi, że im się należy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J januszkochanowski
-3 / 7

problemem jest to,że przez jednych idiotow są wybierani inni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-3 / 9

@januszkochanowski "jak można widzieć błędy i rozkradanie państwa przez PiS a nie widzieć innych polityków "

Klasyczne pidoelernie p.t. "ja jestem chory ale mój sąsiad też: ja mam raka z przerzutami a sąsiad katar"

Co ciekawe jesteś w stanie ocenić że ty dostaniesz za pracę 100 zł a twój kolega 300 i to nie fair, ale w przypadku polityków "no przecież PO robiło to samo co PiS". I telewizja tak samo była upolityczniona?

Jeanbee debile

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
-4 / 6

@rdaneel Za PO telewizja była tak samo upolityczniona jak obecnie jak nie bardziej. Różnica jest taka, że wtedy TVP, TVN i Polsat równo biły w PiS i tuszowały wszystkie wypaczenia PO więc o masie rzeczy z tamtej stron się nie mówiło, a obecnie TVP tuszuje wszystko pisowskie i atakuje totalną opozycję, TVN tuszuje wszystko totalnej opozycji i atakuje PiS, a Polsat udaje neutralność.
To trochę jak z katastrofami lotniczymi. Kiedyś się o nich nie mówiło wcale, a teraz o każdej gdziekolwiek się wydarzy trąbią wszystkie media na świecie przez kilka tygodni więc masie ludzi wydaje się, że obecnie spada więcej samolotów niż kiedyś, mimo że to nieprawda.
Tak BTW to co jest złego w tym, że ja zarabiam 100 zł, a mój kolega 300

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
+2 / 8

@Wolterianin

"Za PO telewizja była tak samo upolityczniona jak obecnie jak nie bardziej" krwua je... debil.
https://www.youtube.com/watch?v=Gnvrvw4i6Zo
https://www.youtube.com/watch?v=ODM8chd_uS8&t=4s




"równo biły w PiS" gwóno a nie równo idioto. PiS zarzucał PO że k... 5 sek. krócej było na antenie.a ty wyeżdżasz k twoja mać z "tak samo"??


Idź krwua twoja mać w poniedziałek do pracodawcy swego i powiedz żeby teraz płacił ci jedną trzecią tego co teraz : w końcu zapłata to zapłata. ŻĄDAM półmózgu zdania relacji z tej rozmowy w poniedziałek do 19.00

edit: ort

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lipca 2021 o 0:15

W Wolterianin
0 / 0

@rdaneel Pracodawca zgodził się na moją stawkę więc ta stawka obowiązuje i będzie obowiązywać póki obu stronom będzie pasować. Jako, że nie jesteś stroną tego układu nie masz prawa niczego żądać.

Wyzywanie innych nie spowoduje też, że nagle będziesz mieć rację w sprawach w których racji nie masz, bo nie masz o nich zielonego pojęcia i nawet nie chciało ci się tego sprawdzić. Za to pokazujesz kim jesteś i jak bardzo propaganda potrafi ludziom zryć beret. Od razu człowiek przestaje się dziwić, że popis wciąż ma takie poparcie skoro tacy jak ty mają prawa wyborcze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 2

@Wolterianin

"zgodził się na moją stawkę więc ta" - i teraz usiłujesz wyłgać się jak PiS.


Jestem pewien że pracodawca przyjmie nowe warunki a ponieważ dla ciebie nie ma znaczenia kryterium ilości więc o co chodzi? zaproponuj mu że będziesz brał 3 razy mniej. W końcu co za różnica, PO czy PiS?.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 2

@Wolterianin "skoro tacy jak ty mają prawa wyborcze" no teraz to już bezczelny jesteś. Ale masz rację, w 2015 głosowałem na Mikkego. I to był fatalny błąd który skończył się dominowaniem PiS i tym co teraz obserwujemy.

A żeby ziściło się twoje bredzeniu o "popis" to trzeba zmienić ordynację (i nie, nie chodzi o jow'y). Wiesz o tym czy też tak tylko periolidsz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 0

@islandor Tego nie kwestionuję chociaż ze względu na różne rzeczy jest to dyskusyjne. Stwierdzam tylko prostą rzecz o której ludzie zapominają. TVP zawsze była upolityczniona tak samo i raczej nic się tu nie zmieni. Jedyna rzecz to sposób w jaki z niej się korzysta.
To trochę jak z bronią. To, że niektórzy używają swojej do strzelania do tarcz, a inni do strzelania do ludzi nie oznacza, że tą pierwszą nie można kogoś zastrzelić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rogeros123
+5 / 17

oraz wypowiedzenia konkordatu i opodatkowaniu kościoła z rydzykami i jemu podobnymi. Oraz wjazdu skarbówki do siedzib rydzyka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LUPUS1962
+1 / 9

@rogeros123 teraz to już pojechałeś po bandzie. Przecież armia moherowa by rozebrała Urząd Skarbowy w Toruniu cegiełka po cegiełce do samych fundamentów :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lipca 2021 o 12:57

R rogeros123
+2 / 2

@LUPUS1962 przynajmniej by sie mohery do czegoś przydały :D niech jeszcze zus rozbiorą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawke
+4 / 24

A ja chcę mieć penisa 28 cm, ale brakuje mi 4cm. Naprawdę nie trawię obecnej władzy, ale wpisy tego typu "inteligentów" skutecznie przypominają dlaczego nie trawię też poprzedniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jerry54
+11 / 11

@slawke
Z tym penisem, to spróbuj mierzyć bez kręgosłupa:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-2 / 4

@slawke "skutecznie przypominają dlaczego nie trawię też poprzedniej." PIerwszy z brzegu "sztandarowy przypadkek" : afera AmberGold 700-800 mil, SKOKi 3.4-5 mld. PO zawinił bo nie rozpoznał stuacji, PiS bo przykrywał swoją polityką. Prawie to samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
+4 / 6

@rdaneel To co mówisz to licytowanie się na skalę łajdactwa, albo jak kto woli, kto jest gorszy. O ile to kto jest gorszy to kwestia dyskusyjna zależna od osobistych poglądów, to cała licytacja pokazuje, że jedni i drudzy są źli. Może więc zamiast się licytować, kto jest mniej zły jednych i drugich spuścić w kanał i poszukać tych chociaż odrobinę dobrych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-2 / 2

@Wolterianin " to cała licytacja pokazuje, że jedni i drudzy są źli" już ci pisałem.

Żądam odpowiedzi: czym skończyła się twoja rozmowa z pracodawcą n/t tego co to oznacza wypłata to wypłata, może być 3x mniejsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 0

@rdaneel Jak pisałem nie masz prawa niczego żądać ponieważ nie jesteś stroną. Natomiast biorąc pod uwagę twoje podejście powinieneś zostać pozbawiony praw wyborczych ponieważ ewidentnie nie masz kwalifikacji do tego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@Wolterianin "jak pisałem nie masz prawa niczego żądać"

Wiedziałem że wystarczy dobrać się do pieniędzy żebyś nagle zaczął myśleć. :"

Wypłata to wypłata, co za różnica jaka wielkość.
PiS czy PO, co za różnica jaka skala burdelu.

Które zdanie ma sens? Ja tam czekam do poniedziałku do 19.00, kwalifikowany wyborco.

"ewidentnie nie masz kwalifikacji do tego" jesteś bezczelny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 0

@rdaneel Widzę, że u kogoś mózg zaczyna pracować. Skoro już przyznałeś, że zarówno PiS jak i PO to burdel to jest szansa, że kiedyś dotrze do ciebie, że ten burdel trzeba posprzątać i że sposobem na posprzątanie burdelu nie jest oddawanie porządków w ręce kogoś, kto go stworzył. Patrząc po tym co i jak piszesz szansa jest niewielka, ale sam fakt, że jest większa od zera napawa optymizmem. Chciałbym mieć nadzieję, że wstrzymasz się od głosowania do tego czasu, ale obawiam się, że nie mam na co liczyć, gdyż jak widać nie jesteś zainteresowany tym by burdel zniknął.

Tak BTW jak chcesz kogoś pouczać zacznij od siebie, gdyż wymagając od innych dostosowania się do zasad których sam nie przestrzegasz pokazujesz tylko swoją hipokryzję. No chyba, że robisz to po to by wzmocnić PiS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 0

@rdaneel Tak sobie pomyślałem, że wyrażę nadzieję, iż w końcu uda ci się wyleczyć z syndromu bitej żony, a skoro tak lubisz odnoszenie do pracy to napiszę ci jak to wyglądało u mnie.
Przez sporo lat pracowałem w firmie, która była takim po. Któregoś dnia stwierdziłem, że mam dość i poszedłem do innej firmy, która okazała się odpowiednikiem PiSu. Kierowany syndromem bitej żony wróciłem więc do poprzedniej. Po roku jednak dotarło do mnie, że nie muszę ciągle dać się robić w balona więc kolejny raz zmieniłem firmę. Kasa trochę niższa, ale atmosfera lepsza i w końcu pracodawca traktujący ludzi fair.
Tak więc naprawdę życzę ci żebyś także w sferze politycznej przestał zachowywać się jak ta przysłowiowa bita żona broniąca męża.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
-1 / 1

@Wolterianin

"że mam dość i poszedłem do innej firmy"

cyt.: A żeby ziściło się twoje bredzeniu o "popis" to trzeba zmienić ordynację (i nie, nie chodzi o jow'y). Wiesz o tym czy też tak tylko periolidsz?

A żeby zmienić ordynację potrzebny jest nowy rząd bo PiS na pewno tego nie uchwali i tu wracamy na około do stwierdzenia który rząd będzie lepszy PO czy PiS. Ty uważasz że oba zą do d... i nic nie zmienią.

A ja ci mówię że czekam w poniedziałek na efekt twojej rozmowy z pracodawcą.

Albo przyznasz że w ocenie jednak warto kierować się kryterium ilościowym i jakościowym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 0

@rdaneel Czy ja dobrze widzę, że najpierw cytujesz sam siebie, a potem sam sobie odpowiadasz? Jak sam sobie tak dobrze radzisz w rozmowie sam ze sobą to ja tu chyba nie jestem potrzebny.

Co do mojej rozmowy z pracodawcą to jak już mówiłem kilka razy - nie masz prawa do stawiania takich żądań więc z miejsca trafia ono tam gdzie wszystkie inne nieuprawnione żądania czyli do śmietnika. Co do kryterium ilościowego i jakościowego to jest oczywiste, że oba mają znaczenie więc nie wiem z czym masz problem. Najwyrazniej gubisz się w rozmowie z sobą samym.
Ogólnie to nie wiem czemu tak bardzo starasz się mnie przekonać, że myślenie nie jest twoją domeną skoro już dawno stwierdziłem, że to wiem. Postaram się więc użyć prostej analogii (analogia to podobieństwo pomiędzy różnymi zjawiskami / rzeczami) by przedstawić podejście osób takich jak ty.

Jesteś jak kobieta, która będąc bita codziennie przez faceta poszła do innego. Gdy okazało się, że nowy bije ją 2x dziennie stwierdziła, że poprzedni był lepszy więc wróci do niego, a jak wszyscy dookoła mówią by znalazła sobie faceta, który nie będzie ją bił to stwierdza, że nie, bo jak bije to kocha.
Nie wiem czy twoje podejście to efekt choroby psychicznej czy wynik problemów z myśleniem (spoko, nie ma czego się wstydzić. Praca fizyczna też jest ważna) i po prostu musisz sam na własnej skórze przekonać się o konsekwencjach swoich decyzji. Z mojego punktu widzenia szkoda na to czasu skoro na podstawie błędów innych ludzi można łatwo przewidzieć skutki. (ok. mój błąd. Zapomniałem, że myślenie nie jest twoją mocną stroną za co przepraszam)
Pocieszam się tylko tym, że jak te wszystkie osoby z twoim podejściem w końcu będą musiały zmierzyć z konsekwencjami swoich decyzji to zdobędą dzięki temu odporność na przyszłość. Tylko jak mówiłem wcześniej czasu szkoda, bo im później ludzie zaczną kierować się rozumem zamiast emocjami tym trudniej będzie cały ten bajzel posprzątać.
Inna rzecz, że to właściwie nie mój problem gdyż ze względu na to kto będzie rządził specjaliści mojej profesji będą potrzebni no ale jednak ludzi szkoda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@Wolterianin

"Co do kryterium ilościowego i jakościowego to jest oczywiste, że oba mają znaczenie więc nie wiem z czym masz problem."

Chamsko kłamiesz:
cyt. z twojego pierwszego postu: " to cała licytacja pokazuje, że jedni i drudzy są źli"

co skończyło się koniecznością sięgnięcia do portfela bo nie ogarniasz.

"Czy ja dobrze widzę, że najpierw cytujesz sam siebie" Nie, źle widzisz. Ja ci pokazuję że kompletnie nie ogarniasz tematu i czego żądasz i jak to zrobić. A mi wytykasz braki w logice. Pogratulować samozadowolenia....

edit: i bezczelności

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lipca 2021 o 22:28

W Wolterianin
0 / 0

@rdaneel Widzę, że lubisz przypisywać ludziom swoje wady. Wiedząc, że myślenie, a co za tym idzie czytanie ze zrozumieniem nie należy do twoich mocnych stron nie gniewam się. Fajnie by było jakbyś chociaż cytował uczciwie. Proszę więc cytat z tego co napisałem na samym początku "To co mówisz to licytowanie się na skalę łajdactwa, albo jak kto woli, kto jest gorszy. O ile to kto jest gorszy to kwestia dyskusyjna zależna od osobistych poglądów, to cała licytacja pokazuje, że jedni i drudzy są źli"
Dziecko z podstawówki by zrozumiało no ale specjalnie dla ciebie wyjaśnię, że zaczęłam tu od stwierdzenia, że jedne ugrupowanie jest gorsze od drugiego. Rozumiem, że przerosło cię stwierdzenie, że ocena które jest gorsze zależy od punktu widzenia więc dla uproszczenia uznajmy, że gorszy jest PiS. Dalej więc piszę, że jeżeli wyznawcy PiS, podobnie jak wyznawcy PO licytują się na to kto jest gorszy to znaczy, że OBA ugrupowania są złe. Skoro zatem oba ugrupowania są złe, to znaczy że OBA powinny zostać skreślone.
Co do sięgania do potlrtfela, to do żadnego podczas naszej rozmowy nie sięgałeś. Chyba, że w międzyczasie byłeś na jakich zakupach, ale to bez znaczenia. Jako, że dalej widzę starasz się udowodnić, że czytanie też nie należy do posiadanych przez ciebie umiejętności zapytam inaczej. Do naszej rozmowy wrzuciłeś cytat z innej rozmowy i potem potem na niego odpowiedziałeś. Biorąc pod uwagę, że to nie był cytat z mojej wypowiedzi założyłem, że rozmawiasz sam ze sobą.

Podsumowując. Jeżeli masz prawa wyborcze (oby nie) to zrzeknij się ich dla dobra swojego i innych. Jeżeli natomiast chcesz brać udział w jakichś dyskusjach to przed zatwierdzeniem swojej wypowiedzi daj ją do akceptacji komuś kto chociaż potrafi czytać, a jeszcze lepiej czytać i myśleć. Jak nie masz w pobliżu takiej osoby to najlepiej zamiast przycisku zatwierdzającego publikację użyj przycisku anulowania, bo jak to mówisz - nie ogarniasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 0

@rdaneel Widzę, że lubisz przypisywać ludziom swoje wady. Wiedząc, że myślenie, a co za tym idzie czytanie ze zrozumieniem nie należy do twoich mocnych stron nie gniewam się. Fajnie by było jakbyś chociaż cytował uczciwie. Proszę więc oto cytat z tego co napisałem na samym początku "To co mówisz to licytowanie się na skalę łajdactwa, albo jak kto woli, kto jest gorszy. O ile to kto jest gorszy to kwestia dyskusyjna zależna od osobistych poglądów, to cała licytacja pokazuje, że jedni i drudzy są źli"
Dziecko z podstawówki by zrozumiało, no ale specjalnie dla ciebie wyjaśnię, że zaczęłam tu od stwierdzenia, że jedne ugrupowanie jest gorsze od drugiego. Rozumiem, że przerosło cię stwierdzenie, że ocena które jest gorsze zależy od punktu widzenia więc dla uproszczenia uznajmy, że gorszy jest PiS. Dalej więc piszę, że jeżeli wyznawcy PiS, podobnie jak wyznawcy PO licytują się na to kto jest gorszy to znaczy, że OBA ugrupowania są złe. Skoro zatem oba ugrupowania są złe, to znaczy że OBA powinny zostać skreślone i nie ma sensu dalsze udowadnianie, które jest gorsze.
Co do sięgania do portfela, to do żadnego podczas naszej rozmowy nie sięgałeś. Chyba, że w międzyczasie byłeś na jakich zakupach, ale tego nie wiem. Jako, że dalej widzę starasz się udowodnić, że czytanie też nie należy do posiadanych przez ciebie umiejętności powiem inaczej. Do naszej rozmowy wrzuciłeś cytat z innej rozmowy i potem potem na niego odpowiedziałeś. Biorąc pod uwagę, że to nie był cytat z mojej wypowiedzi założyłem, że rozmawiasz sam ze sobą.

Podsumowując. Jeżeli masz prawa wyborcze (oby nie) to zrzeknij się ich dla dobra swojego i innych. Jeżeli natomiast chcesz brać udział w jakichś dyskusjach to przed zatwierdzeniem swojej wypowiedzi daj ją do akceptacji komuś kto chociaż potrafi czytać, a jeszcze lepiej czytać i myśleć. Jak nie masz w pobliżu takiej osoby to najlepiej zamiast przycisku zatwierdzającego publikację użyj przycisku anulowania, bo jak to mówisz - nie ogarniasz.

Co do rzekomej mojej bezczelności to biorąc pod uwagę twój sposób wyrażania się oraz oraz prowadzenia rozmowy nie masz prawa do stawiania nikomu, bez względu na sposób wyrażania się przez tą osobę takich zarzutów. No ale skoro już ustaliliśmy, że hipokryzja jest jedną z twoich cech dominujących to takim stwierdzeniom też się nie dziwię. Dodam tylko, że to kolejna rzecz, której nie musisz mi tu udowadniać.
Pozwól też, że wyrażę swój żal, że w dzieciństwie nikt ci nie mówił wprost o pewnych rzeczach. Może wtedy nie miałbyś obecnych problemów więc na wszelki wypadek dla spokoju własnego sumienia powiem to wprost. OGARNIJ SIĘ i zacznij w końcu czytać i myśleć. Wiem, że dla kogoś, kto tak jak ty nie jest do tego przyzwyczajony może to być przerażające, ale nie bój się. Zacznij od drobiazgów. Na początku będziesz popełniać błędy, ale z czasem będzie lepiej. Któregoś dnia może nawet dojdziesz do etapu w którym sam będziesz w stanie decydować o każdym etapie swojego życia. Proszę jednak byś do tego czasu nie brał udziału w żadnych wyborach i nie podejmował żadnych decyzji finansowych (finanse to pieniądze) bo zrobisz sobie krzywdę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@Wolterianin

To co mówisz to licytowanie się na skalę łajdactwa, albo jak kto woli, kto jest gorszy. O ile to kto jest gorszy to kwestia dyskusyjna zależna od osobistych poglądów, to cała licytacja pokazuje, że jedni i drudzy są źli"

Stąd uważasz że zapłata to zapłata, zadowolisz się 3x mniejszą zapłatą.

Cytat sprzed dwóch postów: "Co do kryterium ilościowego i jakościowego to jest oczywiste, że oba mają znaczenie więc nie wiem z czym masz problem."

po czym post dalej:
"TVP zawsze była upolityczniona tak samo i raczej nic się tu nie zmieni"

Choć o TVP i poziomie jego upolitycznienia już morze treści zostało wylane i nawet ja rzuciłem cytat.



"Skoro zatem oba ugrupowania są złe, to znaczy że OBA powinny zostać skreślone i nie ma sensu dalsze udowadnianie, które jest gorsze"
i druga część twojej wypowiedzi:
"Może więc zamiast się licytować, kto jest mniej zły jednych i drugich spuścić w kanał i poszukać tych chociaż odrobinę dobrych?"

Jak już pisałem: a żeby ziściło się twoje bredzeniu o wywaleniu "popis" to trzeba zmienić ordynację (i nie, nie chodzi o jow'y) a czego PiS nie zmieni. Wiesz o tym czy też jesteś świadomy/a w swoich prawach wyborczych inaczej?

I tu wracamy na około do prostej odpowiedzi: PO czy PiS i twojego podania o 3-krotnie zmniejszenie uposażenia.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 0

@rdaneel Jako, że z dłuższymi wypowiedziami sobie nie radzisz tym razem tak krótko jak tylko potrafię
1. Ani PO, ani PiS
2. Moje wynagrodzenie to nie twoja sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@Wolterianin
1. Jak już pisałem: a żeby ziściło się twoje bredzeniu o wywaleniu "popis" to trzeba zmienić ordynację
2. nie to jest tematem a twój kompletny brak analizy skali problemu.

Imponująco rozmijasz się z odpowiedzami jak na stawianie zarzutów o braku radzenia sobie z dłuższymi tematami...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 0

@rdaneel Póki co udowodniłeś, że emocjonalnie i intelektualnie jesteś na poziomie może 10. latka obrażającego się na rzeczywistość, bo nie jest taka jaką chce by była. Do tego hipokrytą z objawami schizofrenii i współuzależnienia. Najwyraźniej lubisz też być ofiarą.
Przerażające jest to, że ludzie twojego pokroju mają prawa wyborcze. Mam tylko nadzieję, że dzieci nie masz i mieć nie będziesz.
Łudzę się, że kiedyś dotrze do ciebie, że jeżeli ciągle będziesz oddawał swój los w ręce katów to zawsze będziesz ofiarą. Może czasem będziesz trochę mniej katowany, ale zawsze katowany.

Jako, że nie jestem wykwalifikowanym specjalistą od chorób psychicznych ze swojej strony zakończę w tym miejscu tą rozmowę. Tobie nie pomogę, a tylko stracę resztki wiary w to, że za mojego życia coś zmieni się w tym naszym biednym kraju na plus.
Powodzenia w terapii życzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdaneel
0 / 0

@Wolterianin

"emocjonalnie i intelektualnie jesteś na poziomie może 10. latka obrażającego się na rzeczywistość"

cytat: "żeby ziściło się twoje bredzeniu o wywaleniu "popis" to trzeba zmienić ordynację"

No to teraz powiedz mi jak wygląda to twoje godzenie się z rzeczywistością, wyborczą w tym przypadku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar caseymysz
+1 / 13

No tylko sie nie zesraj...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
+2 / 8

@caseymysz nie wszyscy jak ty reagują tak na stres

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lipca 2021 o 23:31

P pietrucha08
0 / 4

marzenia te duże i te maleńkie........

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
+3 / 5

Ja chce miec w domu replikator, taki jak maja w filmach Star Trek.

Moje i tego pana marzenia tak samo zostana spelnione ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar borekpp
+1 / 7

Zakaz pełnienia funkcji publicznych , to powinien być dla PZPR- owców, ale gruba kreska, pozwoliła im się obłowić i mącić w polityce, do tej pory... zamiast wszyscy urzędnicy komunistycznego systemu- won.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudamudamuda
0 / 4

@borekpp biorąc pod uwagę to, że Kaczyński najprawdopodobniej(bo prawdy nigdy się nie dowiemy - jego teczka osobowa leżała w szafie u Kiszczaka, i Kaczyński sam był odpowiedzialny za jej "przeanalizowanie", po czym ogłosił, że rzekomo została sfałszowana, jako jeden z dwóch przypadków w historii(drugim był inny Kaczyński)) był agentem SB, to zakaz pełnienia funkcji publicznych powinien być nie dla byłych PZPRowców, tylko dla wszystkich urodzonych przed 1972-01-01.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olewator
+1 / 7

Nie chce socjalu od PiS, zabrać kościołowi i najlepiej dać mi.
Jeszcze niech napisze, że jest demokratą dlatego domaga się delegalizacji wybranej demokratycznie partii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
+3 / 7

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adam1957
0 / 0

Mojego też?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mambolinski
+1 / 3

a ja chcę prześwietlenia majątków "klasy politycznej" od 87 roku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zomos
-3 / 3

Niczym się nie różnisz od PiSowca. Wystarczy za PiS podstawić PO/LSD/KO/ciul wie co. Kościół zastąpić Owsiakiem/Policją/służbami/TVNem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
+1 / 1

Czy napisanie w tym momencie je#ać PiS będzie na miejscu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 2

Jakby pierwsze zdanie było, że nie chcę żadnego socjalu to by było coś, a tak oznacza tylko tyle, że jakby ten socjal dawało PSL, SLD, PO czy inni socjaliści to by było spoko, ale jak PiS to już źle. Hipokryzja i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
0 / 2

Konfiskata majątków PIS nabytych od 2016 - jestem za, ale niech również nastąpi konfiskata majątków PO nabytych w latach 2011-2015. Jak karać, to sprawiedliwie. Dziękuję za uwagę.

PS. Wszyscy słyszeli taśmy prawdy. I wszyscy wiedzą, że 40.000-50.000 tysięcy, biednym ludziom zmieniają życie na lepsze, a dla nich to dla nich są "grosze". - cytuję: - A ile wart ten zegarek co zapomniałeś wpisać w oświadczeniu majątkowym? -A, jakieś grosze, 40.000-50.000 tysięcy? (No tak, dla milionerów, to są grosze).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 lipca 2021 o 23:25

P pikardil
-1 / 3

Przypominam że PO miało już raz rozliczać PiS. Następnie PiS miało rozliczać PO. I jakoś nie przypominam sobie żeby populacja polityków w więzieniach się zwiększyła. A o starych komuchach to nawet nie wspomnę. Przy okrągłym stole się ułożyli a Polacy mają ułudę wyboru - wybierając dwie różne strony tej samej monety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jodzet
-1 / 5

Dopisać jeszcze playformersów i będzie git!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mazona
-1 / 3

A ja chcę gwiazdkę z nieba.
Chcesz zmian? To strajkuj, głosuj i namawiaj do głosowania. Sprawdź jaki jest system głosowania i poczytaj dlaczego duże partie są uprzywilejowane podczas liczenia głosów. Interesuj się polityką, znajduj w niej paskudztwa, namawiaj do ruchów obywatelskich aby każdy o każdy syf pozywano danego polityka, rozliczaj ludzi z tego że źle rządzą.

Bo napisać sobie na fejsiku żem zła to też sobie mogę,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 0

@mazona To co mówisz wymaga myślenia, pracy, a do tego jeszcze można narazić się na nieprzyjemności więc po co ryzykować. Prościej dać like na fejsie i pławić się w chwale bycia buntownikiem walczącym z władzą.
A że nic z tego nie wynika? Kogo to obchodzi skoro tylko fejsbook się liczy, a nie jakaś szara rzeczywistość?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A avalerin
-1 / 1

Dopsz tylko potem będzie z 900% więcej bezdomnych śmiertelność wzrośnie no i pojawia się zapewne nowe wirusy I zarazki od tych ludzi.. Ludzkość zdchenie z 300 lat wcześniej ale może to lepiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem