Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar jankowskijan
+7 / 13

Tolerancja i równouprawnienie są stosowane i bronione w tych przypadkach, gdzie się to opłaca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar waldas81
+1 / 11

@jankowskijan Widocznie wymuszanie szczepień poprzez nietolerancję i brak równouprawnienia opłaca sie bardziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+5 / 17

I sie konczy dobrowolnosc szczepien... ***** ***

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+3 / 5

@rafik54321 Ku mojemu obrzydzeniu nachalność proszczepionkarska TVN jest o niebo większa niż TVP. Politycy centro-lewicowej opozycji mówią głośno o dyskryminowaniu niezaszczepionych i traktują ich jak półmózgi. Władza natomiast jest dość wstrzemięźliwa. Ich elektorat jest bardziej niechętny szczepieniom niż chętny, wbrew temu co 2 miesiące temu głosił demagog.pl https://demagog.org.pl/wypowiedzi/czy-wyborcy-prawa-i-sprawiedliwosci-sa-niechetni-szczepieniom/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+1 / 3

@Fragglesik Po pierwsze, dlaczego zakładasz że chodzi mi o PiS? :P ...

A tak bardziej na serio. Rząd nie raz pokazał że ma gdzieś zalecenia UE. Więc czemu akurat tego zalecenia, do którego nie ma żadnych wiążących podstaw, rząd miałby słuchać?

PiS olał dużo bardziej wiążące umowy za które my ponosimy konsekwencje, ale akurat tej durnoty musi usłuchać? Kuwa, serio?

@koszmarek66 skuteczność szczepionek jest dość wątpliwa, tak samo jak ich bezpieczeństwo. Pandemia wygasa samoistnie, bo każda kolejna "fala" zbiera mniejsze żniwo. Wg mnie, covid ustabilizuje się na poziomie powszechnej grypy i tak już zostanie. Co około dekadę będzie pojedyncza, większa fala zachorowań i tyle.
W latach 90tych lub młodych 2000 też była wielka pandemia grypy. I to praktycznie każdy przechodził "objawowo" do tego stopnia że były problemy z obsadzeniem stanowisk w służbach.
Nawet zostało to uwiecznione w jednym z odcinków serialu 13 posterunek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-1 / 1

@rafik54321 "Rząd nie raz pokazał że ma gdzieś zalecenia UE. Więc czemu akurat tego zalecenia, do którego nie ma żadnych wiążących podstaw, rząd miałby słuchać?" - Aha! czyli ogólnie nie dobrze, że PiS nie słucha poleceń UE i tak nie powinien robić, chyba, ze akurat to polecenie mi nie pasuje, to wtedy jest głupi,. że słucha? Czyli ma czasem słuchać, a czasem nie, a kiedy? Jak kobieta: Domyśl się!..:P
"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 0

@Fragglesik nie. Albo rząd się ich słucha, albo nie słucha. Problem jest w tym, że pokornie słucha zaleceń które wychodzą nam bokiem, a nie słucha tych na których Polska mogła by skorzystać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 0

@rafik54321 To Twoje zdanie, że słucha się akurat tych złych. komuś innemu pasuje, że akurat tych nie słuchał, a komuś pasuje jeszcze inny układ. słowem: "domyśl się".:..:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+8 / 22

@Rhanai jak ryzykuje twoim zdrowiem, skoro możesz się zaszczepić????!
Dla mnie w chwili obecnej gdzie każdy miał możliwość zaszczepienia się wszelkie obostrzenia są bez sensu, skoro ktoś boi się szczepionki, bardziej niż covid to niech umiera jeżeli jest taki jego wybór. Chcącemu nie dzieje się krzywda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-4 / 8

@Tibr a no tak że służba zdrowia nie jest z gumy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SkrajnieCentrowy
+1 / 5

@rafal199 Przy takiej postawie, szpitale będą przepełnione głównie niezaszczepionymi, choć też nie wszystkimi, w większości organizm sam potrafi się wybronić. Kto się boi covida powinien się zaszczepić i tyle, zgodzę się z @Tibr, że przy aktualncyh dostępnych zabezpieczeniach, czyli szczepionkach, dalsze blokowanie goposdarki przez lockdowny nie powinno mieć miejsca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2021 o 17:32

avatar koszmarek66
+3 / 5

@SkrajnieCentrowy Media straszą liczbą zakażeń mówiąc o młodych a potem przechodzą do hospitalizacji i zgonów nie mówiąc że chodzi o starych i schorowanych. To wstrętna powszechna manipulacja. Średnia zgonu 3 miesiące temu dobrze przekraczała 70 lat. I tak jak pisali @Tibr i @rafik54321 kto chciał to się zaszczepił dokładając do naturalnej odporność poszczepionkową a zgodnie z prawidłami każdej epidemii w miarę upływu czasu liczba zgonów maleje przy coraz większym rozprzestrzenieniu wirusa - o czym jakby telewizyjni specjaliści zapomnieli chociaż uczą tego na każdych studiach medycznych. Więc o ile ktoś nie dorzuca specjalnie jakichś szczepów to kolejne fale powinny być łagodniejsze. Nikt wcześniej nie robił ludzkości tak masowych testów PCR więc i to podkręciło niesamowicie ludzki strach. Gdyby to samo 2, 3 lata temu robiono z wirusami grypy, rhinowirusami i innymi koronawirusami też ludzie by się posrali ze strachu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2021 o 19:18

T Tibr
+1 / 3

@rafal199 dlatego obostrzenia są w tej chwili już bezsensu. O ile wcześniej były ku temu przesłanki tak teraz sorry, chcącemu nie dzieje się krzywda więc te 3% przypadków śmiertelnych vs umierający na raka niech umiera na własne życzenie.
@SkrajnieCentrowy 200% zgody, żaden lockdawn w chwili obecnej nie jest zasadny.
@koszmarek66 sam byłem sceptyczny ale każdy ma rozum i oczy, kwestia komu kto bardziej wierzy w dobie ekspertów google. Jedyne z czym się nie zgadzam to z przymusem szczepienia covid19, szczególnie dzieci (nie są grupą zagrożoną więc po co, żeby się szczepionki nie zmarnowały)?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niewiernytomasz
-1 / 1

@Rhanai Dokładnie! Masz absolutną rację! Jak ktoś chce ryzykować NOP-a, to niech ryzykuje, a nie zmusza innych. Premier Australii powiedział to głośno: Miałeś NOP-a, ktoś Ci umarł, od szczepionki - to był Twój, albo Jego wybór. Nikt Was do tego nie zmuszał!

No chyba, że jednak ktoś chce zmusić. Taki np. polski Dr Mengele. Widać, że mało osób było na wycieczce w Auschwitz. Polecam wizytę "przypominającą"
Dobrze robi na fanatyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2021 o 0:59

E epuzer
+1 / 15

Ten Demot i teza w nim postawiona jest niezaprzeczalnym dowodem że jesteśmy faktycznie narodem wybranym - wybranym jako najgłupszy kraj nieuków w Europie Wschodniej.

Można mieć swoje zdanie o szczepionkach... ale żeby porównywać strefy anty LGBT do stref dla niezaszczepionych???

Bywając wśród niezaszczepionych jak masz pecha - możesz zdechnąć a przebywając w strefie anty LGBT... zarazisz się lizbijstwem, pedalstwem,, pedofilią???
Tak mówili z ambony czy wyczytałeś w internecie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
0 / 6

@epuzer Możesz się tak samo znaleźć w towarzystwie LGBT jak i w towarzystwie niezaszczepionych. I tak samo możesz o tym nie wiedzieć.
Co do zakażenia, to jakie konsekwencje mogą spotkać zaszczepionego wśród niezaszczepionych? Czy media i Ciebie nie wprowadziły w paranoję: zaszczep się będziesz bezpieczny, ale inni też muszą się szczepić żebyś Ty też był bezpieczny, ale zaszczepieni też mogą przenosić koronawirusa, więc szczepmy najlepiej dzieci też bo one najczęściej się zakażają od siebie i zabijają dziadków, którzy są niezaszczepieni (jak to niezaszczepieni?!)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
-1 / 3

@koszmarek66 W wielu sprawach lansujesz swoje teorie, raz mądrze , raz głupio.

Ja mam swoją wiedzę i dlatego gonię od siebie i unikam niezaszczepionych - szczególnie tych internetowych mędrców od wirusologii, szczepień i medycyny ludowej imienia dr. Google.

Mamy z rodziną i znajomymi, taką własną prywatną strefę wolną od niezaszczepionych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+3 / 3

@Fragglesik Obawiam się że piszesz o niektórych rzucających się w oczy uczestnikach parad równości, którzy wcale nie muszą być LGBT. Osoby LGBT, które znam żyją tak, że nikt prawie o nich nie wie i wg mnie są co najmniej na takim samym poziomie intelektualnym jak reszta a kulturą i skromnością znacznie resztę przewyższają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-2 / 2

@koszmarek66 Mylisz osoby nieheteronormatywne z osobami LGBT. Osoby nieheteronormatywne są takie jak opisujesz, osoby "wtulone": w skrót LGBT - a więc należące do tej organizacji i wyznające jej zasady to zupełnie inna para kaloszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2021 o 15:53

avatar koszmarek66
+1 / 1

@Fragglesik Tylko że prawie wszyscy są wrzucani przez heteronormatywnych do tego samego koszyka. Jeśli Ty nie to ja to szanuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
-2 / 2

@koszmarek66 ABSOLUTNIE NIE. Nigdy nie miałem nic do osób niecheteronormatywnych. Miałem znajomych dwóch gejów i dwie lesbijki (przeprowadziłem się do innego miasta i kontakt się urwał). Mam natomiast sporo do LGBT jako takiego, do jego sposobu myślenia, zachowania i agresji i szczucia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2021 o 16:05

B Bongo123xyz
0 / 0

Ale czym można się zarazić: LGBT czy COVID19? Co może zaszkodzić zdrowiu: LGBT czy COVID19?
Niski poziom zaszczepienia jest spowodowany położeniem lagi na edukację od wielu lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zelalem
0 / 0

Różnica między LGBT a niezaszczepionymi polega na tym, że szczepienie jest:
1 - kwestią wyboru
2 - oddziałuje na otoczenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 0

@zelalem równie dobrze można napisać odwrotnie. Szczepienie jest kwestia wyboru, a LGBT też oddziałuje na otoczenie.

A jak widać po krajach o wysokim wyszczepieniu, te szczepionki to tak działają pi razy oko...

Osobiście bardziej boję się tej szczepionki niż covida.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

Ja pragnął bym stref wolnych od członków i zwolenników PiS i od Polityków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem