Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
886 965
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar wichniak2
+8 / 64

Może odwrotnie, gdyby wtedy był internet nie wynaleziono by penicyliny:) albo trzeba by szczepić kilkoma dawkami żeby zmaksymalizować zyski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lamp79
+1 / 33

@wichniak2 a gdyby wynaleziono to żreć tabletki musiałby każdy bo inaczej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zelalem
+39 / 55

Och, głupota ludzka była zawsze. Dowodem reakcje na automobile lub elektryczne oświetlenie.
Internet po prostu ujawnia głupców!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cytruline
0 / 64

@LowcaKomedii
Pozdrowienia dla zamaskowanych covidowców szurowskich dla których nagle przeziębienie stało się śmiertelną chorobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxpaw
-3 / 9

@andrzej11635 jeszcze 2 tygodnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cytruline
-3 / 9

@LowcaKomedii
Zaszuralo bi nikt nie umarł ? Może pod tą maską tlen niedochodzi. Może zdejmij tę folie bo tvpis za mocno wszedł

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J januszkochanowski
+1 / 9

tyle ludzi umarło bo nie mieli dostępu do lekarza na czas czy to z covidem czy z zawałem serca a ty tu dalej wierzysz ze tylko covid zabija..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cytruline
-3 / 5

@LowcaKomedii
Szuru szur

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Truman_show
-2 / 10

@Lowcakomedi dane z paska tvp? kiedy podaja w wiadomosciach ze portfele Polakow coraz grubsze to parskasz smiechem ale kiedy chodzi o klamliwa statystke zachorowan i zgonow nagle mowia prawde i tylko prawde? barany becza a korpo zarabia miliardy na takich glupkach jak ty i tobie podobnych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+5 / 7

@Cytruline serio, przeziębienie? To że za przeziębienia odpowidają koronawirusy nie oznacza że COVID jest wirusem przeziębieniowym :) Moja babcie jako chorowita kobieta już po 80.. była nie raz przeziębiona.. grypę też miała w starszym wieku i chorowała dość ciężko, ale ogólnie mimo różnych tam chorób, ciśnienia itd... była dość żwawą kobietą.. to przeziębienie o którym mówisz... doprowadziło do śmierci w niespełna tydzień, więc mi tutaj nie pie..ol że to przeziębienie... to że niektórzy w taki sposób to przechodzą albo nawet objawów nie zaznają, nie znaczy że to taki wirus, ale do tępych łbów chyba nie dociera jednak....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tmaniek
-3 / 3

Powiem ci że tym nieuprzejmym "człowiekom" z folii,leczenie 100 proc.płatne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej_Czeski_Szukaj
-2 / 2

@maxpaw A kiedyś nazywano to planem pięcioletnim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cytruline
-2 / 4

@LowcaKomedii
Najpierw musiałbym ją założyć:)
A dane odnośne grypy, nikt nie publikuje nikt w ttm roku nie umarł?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cytruline
-1 / 1

@Pasqdnik82
No chyba jednak nie dociera.
Wiesz, jak sam wspomniałeś po 80...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Truman_show
-4 / 4

@LowcaKomedii Musial bys otworzyc glowe poki co jest zamknieta zmanipulowana i wystraszona, szurom takim jak ty i tobie podobnych poprostu jest wygodnie byc dymanym swoimi newsami z TV i fake bredniami poczekaj za rok zmienisz gadke

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waclawpl
0 / 6

@Cytruline Mam 38 wiosen na karku, w życiu nie przechodziłem ciężko żadnej infekcji. Nie bawię się w "zdrowe" życie na wodzie z cudownych filtrów czy przydomowych warzywek, ale jestem w niezłej kondycji i na nic nie choruję. To jak mnie złożył covid-19, jest trudne do opisania. Przepraszam, pewnie zapłacono mi za udawanie, szkoda że kasa do dzisiaj nie weszła na konto... Dlatego tobie podobnym odpowiadam zawsze to samo: nie szczepcie się, macie do tego święte prawo. Tylko nie obrażajcie się na tych, co chcą pozostać zdrowi i tym samym nie mieć z wami fizycznej styczności, bo jesteście zbyt tępi by pojąć, że nie wszyscy przechodzą to lekko. Rozumiem że w rodzinie odmawiasz też szczepień na Odrę, skoro w krajach wysoko rozwiniętych śmiertelność jest poniżej 0,1%? Z was nie ma co się śmiać czy próbować przekonywać, należy wam pozwolić żyć jak chcecie, ale z daleka od tych co nie chcą gnić w szpitalach bo ktoś nie rozumie że może roznosić drobnoustroje chorobowe na które jest szczepionka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rainboweyes80
-1 / 1

@LowcaKomedii jasny gwint, trochę ich jest wśród lekarzy I dentystów. Ponad połowa cały czas. Że też się nie boją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Truman_show
-2 / 2

@LowcaKomedii Tzn co jaka racje miales? Teraz przeczytalem twoj inny komentarz i dyskusja z toba nie ma sensu, czlowieku ty wierzysz w te liczby jak dzieci w swietego mikolaja ty chyba nie wiesz w jakim swiecie zyjesz ile masz 15?? pamietaj zeby sie zaszczepic 2x i namowic do tego samego swoja cala rodzine bez odbioru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZZZZ9999
+17 / 33

@krzysio6666 ZAWSZE coś może być niebezpieczne w przypadku pojedynczych osób. W konkretnych okolicznościach wybiera się mniejsze zło. Np. gdy z płonącego budynku strażak wynosi ludzi nie robi testów na ew. uczulenie ofiar na materiał z którego ma zrobiony strój - takich przypadków można mnożyć w nieskończoność. W tamtych czasach poziom zaawansowania medycyny nie pozwalał na takie masowe badania. Teraz jest podobnie ale głównym czynnikiem jest brak czasu (covid bardzo szybko się rozprzestrzenia) i pieniędzy (tego zawsze i wszędzie brakuje).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysio6666
-2 / 4

@Azheal No i świetnie tak się właśnie dzieje i generalnie mi to też nie przeszkadza - ja jestem za wolnością każdy może sobie brać, zażywać co chce byle się mnie nie czepiał że ja tak nie chcę robić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mello1999
+5 / 39

A ile było ciekawych terapii np. rtęcią czy spuszczania krwi? Ludzie umierali podczas testów medycznych, no bo przecież medyk wie. Teraz cieszymy się z wynalazków, które są "trafieniami", ale "pudeł" nikt nie liczy. Istnieje wiele filmików o absurdalnych technikach leczenia, które prowadziły wiele razy do śmierci.
Wracając do naszego wirusika czy w historii świata była choroba aż tak dochodowa? Choroba, która dla rządzących jest wybawieniem z wszystkich tarapatów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
+1 / 13

@mello1999 raczej konkretne osoby zarobiły, cały świat się zadłużył i drukował pieniądze. Szybsze zadłużanie Państwa szczególnie podobało się rządzącym i było ich marzeniem. Zejdź na ziemię i popatrz o ile się wydłużyła średnia życia na przestrzeni tych lat i ile milionów ludzi zawdzięcza życie tej paskudnej medycynie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiek89
+7 / 15

Od czasu spuszczania krwi i dowodów anegdotycznych w farmacji na szczęście odeszliśmy dawno temu. Teraz mamy próby kliniczne, które mają jasne zasady. A nie czekaj jest jeszcze inżynier z witaminą C oraz lekarz od amantadyny na Covid..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mello1999
-4 / 10

@Dedi_S a co rządzących obchodzi zadłużenie państwa? To ty zejdź na ziemię. Myślisz, że ich interesuje czy zrobią sobie deficyt 100 mld czy 50 mld? Ważne by mieć usprawiedliwienie. Niewątpliwie lepiej jest chu*owo rządzić mieć deficyt 100 mld, ale przecież to wszystko wina złego covida niż chu*owo rządzić mieć zadłużenie 50 mld i nie móc na co zwalić winy za swoją nieudolność. Poza tym jednostki na górze ustawiają się na 10 pokoleń swoimi wałami, a że są to koledzy kolegów handlarzy bronią to potem nikt nie dojdzie kogo wsadzić do paki. Medycyna ogólnie nie jest paskudna, ale ty chcesz generalizować i wsadzić wszystkie jej aspekty do worka dobre lub złe. Wtedy łatwiej ci jest zaakceptować głupoty medyczne, bo przecież ogólnie medycyna jest dobra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mello1999
-4 / 4

@Azheal jeśli dam ci 100 zł za nic to wiadomo, że to weźmiesz. To świadczyłoby o twojej zaradności i mojej głupocie. Dokładnie tak samo jak z państwami i koncernami. Smaczku dodaje fakt, że ja daje ci te 100 zł z nie moich pieniędzy tylko wspólnych, a ty mi pod stołem oddajesz 20 zł. Wtedy obaj jesteśmy zaradni, ale ty jesteś cwaniakiem, a ja oszustem. Pieniądz jednak nie śmierdzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mello1999
-3 / 5

@misiek89 demot miał za zadanie pokazać, że w medycynie od wieków były zawsze same "trafienia" i zero "pudeł". Teraz mamy próby kliniczne, mimo to ministrowie zdrowia zmieniali wiele razy zdanie co do masek, przyłbic itd. itp. Zakładanie nieomylności medycyny i medyków jest błędne. Jeśli nie wystarczają ci "dowody anegdotyczne" może 50 tysięcy nadprogramowych zgonów nie wynikających z covid pomoże.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
-1 / 5

@mello1999 pewnie, a na ziemi rządzą reptilianie. Twoje poglądy zahaczają o paranoję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mello1999
-3 / 5

@Dedi_S ale po co tutaj wciskać reptilian. Mało ci pisu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mello1999
-3 / 7

@Azheal czy mogę dyskutować z osobą, która nie odróżnia liczby zaszczepionych ludzi od liczby wykorzystanych szczepionek? Tak, tylko po co? Czy jeśli ta osoba pisze, że pierwsza szczepionka została podana po 4 miesiącach od wykrycia choroby może być to prawdą? No nie, bo to były testy. Czy napisałem, że ludzie będą po szczepionkach masowo umierać na NOP-y? Też nie. Moje zdanie jest takie, że wszystkie działania dotyczące covid to strzelanie z armaty do komara. Trochę jak z bodajże niemieckim mega działem Gustaw, które fajnie wyglądało, ale było tak kosztowne, że nie sprawdzało się w walce. Szczepionki oczywiście będą coś tam chronić ludzi, ale już nie jedno źródło potwierdziło, że skuteczność jest znacznie mniejsza niż ta deklarowana przez producentów. Jakbym ślepo słucham bądź co bądź profesora medycyny to najpierw bym maseczek w ogóle nie nosił, potem nosił przyłbicę, a na końcu maseczkę. Medycyna taki skok zaliczyła w sprawie mechanicznego powstrzymywania wirusa... Oczywiście też zamknięcie ludzi w domach i granic państw spowoduje, że wirus nie będzie się miał jak przenosić. Cudowne rozwiązanie, ale chyba tylko dla 12-latków, których zdalna nauka czy będzie czy nie, nie zmieni wiele dla społeczeństwa. Ludzie, którzy mają odrobinę oleju w głowie wpadli by na pomysł, żeby w miarę możliwości wyszczepić najmniej odpornych i seniorów. Ludzie, którzy nie mają oleju w głowie/z premedytacją działają na szkodę państw wprowadzają lockdowny, zakazują pracować młodym i zdrowym. Szczepią lekarzy, a potem nie pozwalają im leczyć. Powiedz mi @Azheal gdzie tu sens gdzie logika? Po co wydawać dziesiątki miliardów na szczepienie zdrowych i silnych osób jeśli służba zdrowia jest w dupie i nie ma kasy by leczyć starych i słabych? Wytłumacz mi jak to się broni z ekonomicznego punktu widzenia, bo dla mnie to okrutne marnotrawstwo połączone z wyciąganiem kasy dla swoich ziomków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mello1999
-4 / 8

@Azheal żeby szczepionki działały skutecznie to wszyscy powinni się szczepić co pół roku. Oczywiście koncerny na bieżąco musiałyby ulepszać recepturę, gdzie prawdopodobnie jak to się dzieje teraz przed nową falą szczepionka nie byłaby aktualna i część społeczeństwa i tak by zachorowała. Tak jak napisałem korzyści są zbyt małe, a koszta zbyt duże. Przy chorobach o takiej specyfice jak covid, gdzie odporność zbiorowa jest aktualna przez pół roku jest to moim zdaniem nieopłacalne, bo przecież istnieją też inne choorby, które pochłaniają ogromne ilości pieniędzy. Możemy zmniejszyć znacząco komfort swojego życia i walczyć z wiatrakami szczepiąc się co pół roku co wcale nie musi zapobiec lockdownom. Jak to mówią skórka za wyprawkę. W szczególności, że taka polityka kosztowała już Polskę 50 tysięcy nadprogramowych zgonów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 sierpnia 2021 o 0:23

avatar mello1999
-4 / 8

@Azheal jeszcze jedno. W Polsce 100 tysięcy ludzi umiera na raka. To więcej niż na covid. Rok w rok. Czy przyszło ci do głowy, żeby zaszczepić się na grypę, bo mógłbyś kogoś zabić? Czy przyszło ci do głowy przed covidem, że idąc do pracy, szkoły, sklepu chory możesz kogoś zabić? To teraz nie bądź pan pierwszy moralizator...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
0 / 2

@mello1999 istnienie reptilian jest tak samo wiarygodne jak Twoje przemyślenia. Twoich wypowiedzi na temat szczepień nawet nie da się czytać, bo zawierają taką ilość bzdur że ręce opadają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madass07
+2 / 6

@mello1999 tak epidemia dżumy, epidemia grypy hiszpanki i generalnie każda wcześniejsza epidemia, która pojawia się mniej więcej co 100 lat, Każda z nich była dochodowa dla pewnej grupy społecznej. Tak nawiasem mówiąć hiszpanka też miała swoich przeciwników, że to zwykła grypa bo co panikować po co maseczki nosić i inne równie mądre wynaturzenia. To dowód, że idioci byli zawsze tylko nie mieli gdzie chwalić się swoją głupotą do póki nie wymyślono internetu i sekcji z komentarzami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mello1999
-3 / 3

@madass07 teraz weszliśmy na wyższy poziom zidiocenia, bo zamyka się zdrowych ludzi, zabrania im pracować, osłabia ich odporność np. poprzez zabranianie sportów. Czy nadal uważasz, że jest tak samo jak kiedyś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiek89
0 / 2

@mello1999 nie rozumiem co do medycyny mają ministrowie. Maseczka zwiększa względny dystans między ludźmi o około 2 metry. Czy to dużo, czy to wystarczająco, czy to zabezpieczy przed zachorowaniem? Nie. Czy szczepionka daje gwarancję, że nie zachorujesz? Nie. Czy zwiększy szansę na to że nie zachorujesz? Tak. Pracuję w ryzyku. Szukam złodziei wśród tłumu. Moja praca jest głównie zero-jedynkowa. Ktoś jest złodziejem lub nie. Ja podejmuję decyzję o rewizji bądź jej braku siedząc przed monitorem. Jeśli jestem w stanie wyłapać cechy osób bezpieczniejszych lub cechy osób ryzykownych to z tego korzystam. 50 procent złodziei już po takich cechach można wyłapać z 30 procentową skutecznością. Co to znaczy? Zamiast obserwować każdego obserwuję tylko jedną, kilka osób 'najbardziej ryzykownych'. Nie złapię wszystkich. Wystarczy, że ograniczę straty o 50 procent, a drugie 50 procent? Potem przeanalizujemy po czym można było stwierdzić, że należy ich obserwować. Statystyka działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mello1999
-3 / 3

@misiek89 a gdyby tak zamiast zamykać wszystkich zamknąć 10% ludzi najbardziej narażonych? Tutaj już twoja statystyka poszła w odstawkę i zrobiono nowatorskie metody. Statystyka mówi, że średni wiek osoby, którą zabija covid to 73 lata, a mediana to 75. Gdzie notabene średnia długość życia w Polsce to około 78 lat. Czy ograniczanie kontaktów młody vs. młody jest więc zasadne? Czy ma to jakikolwiek sens? Co mówi ci statystyka? Jeśli mamy tak skuteczne szczepionki to szczepić starych nawet 5 dawkami, bo jest ich ogólnie mniej. Łatwiej jest chyba okryć ochroną małą grupę ludzi, którzy na covid są najbardziej narażeni niż kontrolować całe społeczeństwo. Poza tym czy na choroby typu grypa ludzkość wykształciła odporność stadną? Rozumiem, że jakieś odry czy inne świnki, które nie mutują, ale czy na cyklicznie mutującą chorobę ludzkość wykształciła poprzez szczepionki odporność stadną?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waclawpl
+2 / 4

@mello1999 Problemem jest tzw. skok antygenowy, kiedy może dojść do "zmieszania" się dwóch szczepów wirusów w zarażonej komórce, czego efektem jest nowa odmiana jednego z nich, której nie będzie rozpoznawał układ odpornościowy nawet organizmów mających odporność na oba pierwotne wersje wirusa. Paradoksalnie, brak systemowego wyrabiania odporności stadnej może powodować, że te swobodnie zachodzą. Ale osiągnięcie stanu odporności jest nie dość że prawie niemożliwe (bo ludzie nie znający się na wirusologii wiedzą przecież lepiej od naukowców poświęcających życie na badania czy się wirusem mogą zarazić, czy też nie oraz czy niesie im taki wirus jakieś zagrożenie, czy też nie), to jeszcze relatywnie kosztowne bez zaangażowania mechanizmów państwowych (patrz ceny niektórych szczepionek w Europie czy USA, vs reszta świata).

Twoja wypowiedź w zakresie tego by szczepić tylko ludzi starszych jest obarczona błędem właśnie z powodu relatywnie wysokiego prawdopodobieństwa zmutowania Covid-19 (choć tego do końca nie wiemy, bo skalę zjawiska będziemy znali dopiero za kilka lat), szczególnie przez pryzmat zjawiska skoku antygenowego. Bo co tej najbardziej narażonej grupie po szczepieniu, skoro w reszcie populacji wirus radośnie skacze i mutuje, co w końcu musi doprowadzić do pojawienia się mutacji na tyle odmiennej od wcześniejszych odmian, że systemy immunologiczne nie będą rozpoznawać wirusa i będzie dochodziło do infekcji. No a jedynym sposobem by zminimalizować ryzyko mutacji jest... doprowadzenie do odporności stadnej na danego wirusa. Dodatkowo, dane o tym w których kategoriach wiekowych są największe odsetki śmiertelności powoli się zmieniają, a najmocniej modyfikują je właśnie szczepienia, choć oczywiście seniorzy są i będą w czołówce.

Na koniec, warto przywołać dane z USA, gdzie kolejna fala jest faktem - 194 tysiące potwierdzonych zachorowań w dniu wczorajszym. Nie śledzę na bieżąco danych w temacie "szczepieni vs nie szczepieni", ale jeszcze półtora tygodnia temu ponad 99% potwierdzonych w USA zachorowań (zdaniem CDC 99,5%) to byli ludzie bez szczepienia, zaś wśród tych co zmarli 99,2% nie miało podanej szczepionki. Jeszcze ciekawsze są dane w rozbiciu na poszczególne stany, gdzie zaczyna być widoczna różnica ze względu na poziom wyszczepienia populacji. No i nie ma szczególnych zaskoczeń tj. tam gdzie zaszczepił się większy procent populacji, przypadków w przeliczeniu na liczbę mieszkańców jest zwyczajnie mniej. Te dane niech każdy sobie oceni sam, ale konkluzje są raczej jasne.

Żeby nie było, nie uśmiecha mi się szczepić na covid-19 co rok, ale jeśli to pozwoli przejść przez to bez tysięcy zgonów i dosłownie trupów w kontenerach chłodniczych bo ciała przestaną się mieścić w kostnicach? Jestem skłonny się w tym temacie ugiąć, szczególnie że powodu wykonywanej pracy (konkretnie warunków ubezpieczenia ;)), szczepię się co roku przeciw grypie i żyję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mello1999
-3 / 3

@waclawpl a czy myślisz, że w USA testują szczepionych na potęgę? Bo to jest moje główne pytanie. To raczej pewne, że przez jakiś czas szczepiony będzie miał większą odporność niż nieszczepiony tylko ile to potrwa. No i jeszcze jedna sprawa, gdzie korona będzie miał lepsze warunki do rozwoju i mutacji, wśród starych schorowanych organizmów czy wśród młodych? Ciekawy jestem jak statystyki będą wyglądać za jakiś czas, bo jakoś w Wielkiej Brytanii, która porzuciła lockdown nie ma tragedii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waclawpl
-1 / 1

@mello1999 W USA testują ludzi z objawami, jak u nas. Bo w idei, testujemy chorych. Mają zacząć testować ludzi bez objawów chorób? Tylko w jakim celu?

Ile potrwa odporność nie wiem, ale nie dane nam będzie to wiedzieć jeśli nie przetestujemy w środowisku, prawda?

Korona będzie miała szansę na mutację tam gdzie doprowadzi do infekcji. Starzy się szczepią, młodzi nie. Dodaj do tego dane właśnie z USA, gdzie widać jak na dłoni że więcej zachorowań jest tam gdzie mało ludzi się szczepić. Muszę dalej tłumaczyć?

Wiesz dlaczego w UK jest relatywnie ok? Bo podali łącznie 86 milionów dawek szczepionki 68 milionom ludzi mieszkającym w Zjednoczonym Królestwie. Prawie 40 milionów ludzi jest po dwóch dawkach szczepionek o dwóch dawkach, a w ujęciu osób mogących się szczepić (dorośli) to grubo ponad 70% populacji i tylko Londyn odstaje na tle reszty państwa z poziomem 65%. Znoszenie obostrzeń Brytyjczycy zawdzięczają porze roku oraz szczepieniom limitującym liczbę transmisji. Tak samo wygląda to w innych krajach gdzie szczepienia postępują w dobrym tempie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+8 / 22

@Wolfi1485
Tylko że demot nie nawołuje do stosowania penicyliny w dzisiejszych czasach... Stawia opinię, że coś na tamte czasy przełomowego i potrzebnego byłoby zakrzyczane przez szurów, foliarzy, konfederatów i innych ,,inteligentów'' z chłopskim rozumem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+9 / 23

@Wolfi1485 Penicylina zapoczątkowała technologię antybiotyków w medycynie. Sto lat rozwoju dało nam mnóstwo nowoczesnych leków. Technologia szepionek jest na poważnie rozwijana jeszcze dłużej. Tymczasem szury, odnośnie szczepionek na covid, zachowują się tak, jakbyśmy od roku wymyślali dopiero koło i ogień. I jakby cała ta technologia była dzisiaj ciągle na etapie preparowania szczepionek ze strupów i krowiej ropy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2021 o 14:03

D daclaw
+5 / 5

Oczywiście, że tak gadali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KudlatyRyj
-4 / 26

Tylko, że penicylina jest lekiem. Gdybym umierał na covid, sam bym poprosił o przetestowanie jej na mnie . Szansa, że bez chorób współistniejących umrę na covid jest taka sama lub mniejszą niż to, że umrę po szczepionce. Po drugie jak dziś podaję choćby wp - 4 miesiące po podaniu Pfizera skuteczność wynosi ok 85% i prawdopodobnie z każdym miesiącem będzie spadała

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paszko_Rymbaba
+1 / 25

@KudlatyRyj
"Szansa, że bez chorób współistniejących umrę na covid jest taka sama lub mniejszą niż to, że umrę po szczepionce."
Gdzie taką głupotę przeczytałeś? Na portalu antyszczepionkowców?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
+2 / 14

@KudlatyRyj no śmiało podaj tą liczbę zmarłych tylko na covid i zestaw z liczbą potwierdzonych śmiertelnych NOPow. No nie wstydź się, tylko podaj wiarygodne źródło tych danych, a nie wymyślaj na poczekaniu. Udowodnij swoją tezę, bo ja z całą odpowiedzialnością twierdzę, że kłamiesz i robisz to z premedytacją. Śmiało, jak nie mam racji to Cię przeproszę i wstawię demota z przeprosinami. No miej cywilną odwagę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KudlatyRyj
+2 / 16

@Dedi_S nie podam ci tej liczby, bo po szczepionkach bardzo ciężko znaleźć kogoś, kto powiąże zgon że szczepionką. Oficjalnie jest to około 100 osób. Ale sam osobiście znam(znałem 2 osoby) które zmarły nagle po szczepieniu w ciągu 4 dni i o dziwo nie zostały wpisane do zgonów po NOP. Także nie mam podstaw, pozwalających wierzyć oficjalne dane. Co do zgonów na covid bez chorób współistniejących- rządowe źródła podają ponad 11 tys. Tu z drugiej strony wiem o sytuacjach, gdzie ofiary wypadków samochodowych u których stwierdzano covid były wpisywane w rubrykach zgonów z powodu covid. To tyle. Każdy wierzy w co chce i każdy ma możliwość samodzielnego kojarzenia faktów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KudlatyRyj
-2 / 12

@LowcaKomedii moich znajomych tumanie. Osób, z którymi pracowałem i współpracowałem. To zasadnicza różnica. A ty wierz sobie w dane dzięki którym korporacje nabijają sobie kasę i przy okazji rządy testują, na co mogą sobie pozwolić. Nie jestem przeciwnikiem szczepionek wogóle tylko.tej jednej. Sam jestem zaszczepiony na wszystkie obowiązkowe szczepienia. Moje dzieci również. Niestety nie ufam ludziom, którzy twierdzą, że kilka lat obowiązkowych badań zmieścili w 6-8 miesiącach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+4 / 10

@KudlatyRyj Znasz 2 takie osoby? No więc albo jesteś wyjątkowym przypadkiem, albo kłamiesz. W dobie facebooka opublikowano badanie socjologiczne wskazujące, że granica znajomości przeciętnego człowieka w krajach cywilizowanych (gdzie przeprowadzono badanie) to ok 140 osób. Ty powiedzmy jesteś wyjątkowy i znasz osobiście 500 osób (serio, pomyślcie ile osób musicie osobiście znać!), to by oznaczało, że skoro z 500 osób 2 umarły na NOP, to w skali kraju umarło ok 150 tysięcy osób i... nikt tego nie zauważył. No więc albo mamy wielki spisek ukrywający 150 000 zmarłych, albo kręcisz. Co jest bardziej prawdopodobne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
+3 / 7

@KudlatyRyj to nie jest kwestia wiary, a danych. Rozpowszechniasz nieprawdę, która nie dasz rady udowodnić. Jak byś napisał, że podejrzewasz albo sądzę że... to nie miał bym pretensji, ale Ty to podałeś jakby to był fakt naukowy, co jest nieprawdą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dukie
+1 / 5

Też znam taka osobę, która zmarła 4 dni po szczepionce i nie została odnotowana w NOP.Podac adres imię ,nazwisko ,datęzgonu, szczepinia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mello1999
-3 / 5

@Azheal jeśli babcia przez całe życie jadła kotlety to raczej ciężko twierdzić, że ten jej akurat zaszkodził. Jeśli ktoś czuje się zdrowy i nagle umiera, a 4 dni wcześniej przyjął szczepionkę to raczej bym nie doszukiwał się winnych w diecie, która się nie zmieniła tylko w podaniu substancji nie standardowej. Jak napisał @KudlatyRyj zaniżanie NOPów i zawyżanie zgonów covidowych to fakt. Jeśli już na samym początku dane są zafałszowane to ciężko prowadzić merytoryczną dyskusję i operować na liczbach, bo liczby są przekłamane. Nikomu raczej nie będzie się opłacać robić wykresu, zgony na covida w zależności od wieku vs. zgony na NOPa w zależności od wieku. No i nie mając rzetelnych danych też trzeba by podchodzić do tej tabelki z rozwagą.

Doszukałem się takiego czegoś: "Średnia wieku osoby zmarłej wynosi 72,9 w Polsce z powodu Covid-19. Mediana wynosi 75. Najmłodsza zmarła osoba miała 32 lata, najstarsza 98 lat." => https://www.gov.pl

"@Paszko_Rymbaba 31 lipca 2021 o 15:40

"Szansa, że bez chorób współistniejących umrę na covid jest taka sama lub mniejszą niż to, że umrę po szczepionce."
Gdzie taką głupotę przeczytałeś? Na portalu antyszczepionkowców?"

Zestawiając te informacje jeśli ktoś ma poniżej 32 lat, to zdanie jest prawdziwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dukie
-1 / 1

@Azheal Nie twierdzę że to winna szczepionki, bo mógł to być zwykły przypadek ..Tylko dlaczego nie został odnotowany na liście NOP skoro "Obowiązek zgłoszenia NOP wynika z art. 21 ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń oraz chorób zakaźnych u ludzi, a za jego niedopełnienie grozi z art. 52 grzywna za niedopełnienie obowiązku zgłoszenia niepożądanego odczynu poszczepiennego."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dukie
-1 / 1

@LowcaKomedii Widzę że nie widzisz innej prawdy poza swoją wizją.Nie jestem ani za ani przeciw szczepieniom jest to od każdego indywidualna sprawa i decyzja.Zastanawia mnie tylko dlaczego nie zostala ta osoba wpisana na listę NOP skoro "Obowiązek zgłoszenia NOP wynika z art. 21 ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń oraz chorób zakaźnych u ludzi, a za jego niedopełnienie grozi z art. 52 grzywna za niedopełnienie obowiązku zgłoszenia niepożądanego odczynu poszczepiennego."Jeśli jesteś taki obeznany i wiesz lepiej, proszę weź mi to wytłumacz. Wysłać Ci numer telefonu żebyś mógł sobie porozmawiać z rodziną?Zresztą Ty znasz lepsze bajki o transformacjach , co się będę spinał..Powodzenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dukie
0 / 0

@Azheal Ok doczytałem ,"To lekarz określa, czy dany symptom, odnotowany po podaniu szczepionki, jest niepożądanym odczynem poszczepiennym".W tym przypadku 2 dni po podaniu szczepionki wystąpiła wysoka gorączka i dreszcze w 4 dniu zgon, być może był to dziwny zbieg okoliczności i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dukie
0 / 0

@LowcaKomedii Tak jestem bootem i sobie wymyślam historyjki..Faktem jest nie sprawdzałem kto leżał w trumnie na pogrzebie, być może podmienili zwłoki..na to też nie mam dowodów a właściwa osoba chodzi gdzieś po świecie..Czym dla Ciebie jest dowód w dobie internetu, akt zgonu-mozna podrobić, zdjęcia-pierwsze lepsze można wziąć z internetu.., skany nic nie warte..Ja wiem swoje, Ty swoje i na tym koniec ..możesz włożyć do półki z kolejną bajką, tylko że o dziwo pojawia się podobnych bajek coraz więcej ..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dukie
0 / 0

@LowcaKomedii "Ja wolę na raportach i badaniach z całego świata. " a skąd wiesz że są prawdziwe masz dowody? Być może wygenerowała je sztuczna inteligencja lub inne trolle. To że znajdują się na ważnych stronach nie koniecznie znaczy że są prawdziwe..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wreckedge
0 / 0

@LowcaKomedii Tobie za te wypociny jakieś korpo płaci? Czy masz obsesję i wszyscy mający inne zdanie to szury i foliarze? Masz patologiczną wręcz obsesję wyzywania wszystkich od tych dwóch, a ludzi poprostu samodzielnie myślą.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wreckedge
0 / 0

@LowcaKomedii Powtórzę, ja to wpisałem, jak ustawiałem linki do odpowiedzi. Wszystko Ci napisałem, a Ty swoje. Nazywani inaczej oszołomami, lub bardziej eufemistycznie – denialistami." Wręcz książkowe dopasowanie :) Hahahaha - własnie! U Ciebie :D

Co z materiałami które Ci podrzuciłem, część z nich jest stricte naukowa. Nie masz ochoty przeczytać i dalej będziesz męczył bułę, że nauka to po twojej stronie, bo pan youtuber.... ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dukie
0 / 0

@LowcaKomedii "czy ty naprawdę porównujesz raporty dot. zachorowań z anegdotycznymi historyjkami wyplutymi przez jakieś troll" Czy uważasz że w raportach NOP są odnotowane wszystkie przypadki i lekarze wykonują swoją pracę rzetelnie i je wszystkie zgłaszają i oceniają obiektywnie.Moze przedstawisz jakieś dowody że tak jest?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dukie
0 / 0

@LowcaKomedii "Jeżeli ktoś mówi coś kompletnie przeciwnego niż nauka, nie potrafi podać jakiegokolwiek źródła potwierdzającego swoje urojenia, lub to źródło jest pokroju wpisu pani Krysi po hotelarstwie na facebooku, to jest to klasyczny przykład szura."Chłopie czy Ty wogole rozmawiasz i spotykasz się z ludźmi?Czy tylko siedzisz całymi dniami przed komputerem i czytasz te swoje raporty i artykuły nie weryfikując ich z tym co się dzieje wokół?Czy ktoś bliski (o ile posiadasz)opowiada Ci o czymś co mu się przytrafiło pytasz go o dowody a może musi Ci pokazać termometr wyciągnięty z Du.. żebyś wogole uwierzył że ma gorączkę ,tak to wygląda..życzę poprostu powodzenia i by Cię ta wiedza doprowadziła jak najdalej..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wreckedge
0 / 0

@LowcaKomedii Słuchaj, w doopie mam kim się koleś ogłosił. W doopie mam jego, wszystkich foliarzy i szurów. I ciebie też. Podałem Ci dokładny artykuł naukowy. Jeb@ł pies taką rozmowę, doje8ałes się, że za inicjatywą stoi jakiś przydupas. Problem w tym : Czym się ludzie głównie w Polsce szczepią? (BIONTECH, Moderna, Jensenn)
Ile jest w Polsce szczepionek? (5) Które są najpopularniejsze? (jw) Jak działa szczepionka wektorowa?
Też tworzy białko Spike! Tylko nośnikiem nie jest mRNA a adenowirus. Gdzie się wirus dostaje? Do komórki. Czy może się dostać do każdej? Nie. A do ilu? TO ZALEŻY OD GENTYPU OSOBNIKA.

https://www.cefarm24.pl/czytelnia/odpornosc/rodzaje-szczepionek-przeciw-covid-19-jak-dziala-szczepionka-mrna-i-wektorowa/
https://ec.europa.eu/poland/sites/default/files/docs/news/4_czym_roznia_sie_szczepionki_moderny_i_pfizera_od_szczepionki_astrazeneca.pdf


Uczepiłeś się jednej strony i napier8alasz jak oszalały o tych ludkach. Myląc jeszcze fakty o białku spike i twierdząc, że wektorowa jest inna niż mRNA.
Mechanizm jest ten sam, tylko w mRNA jest "czystszy" a wektorowej musisz fragmenty SARS-COV-2 umieścić w adenowirusie.

Odnieś się proszę do
https://ijvtpr.com/index.php/IJVTPR/article/view/23/51



Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wreckedge
0 / 0

@LowcaKomedii "Hmm,k^rwa" -Geralt. Możliwe, że mam pracę domową do odrobienia. "To, co Ty mi linkujesz, to jakaś kpina..." "Wartość naukowa tego stoi na tym samym poziomie, co wpis Krysi po hotelarstwie na darmowym blogu." Nie do końca się zgadzam, ale wzbudziłeś moją wątpliwość co do źródła.
Czy odniesiesz się do danych na temat powikłań: EudraVigilance? Bezpieczeństwo a korzyści?
Co z kwestią problemów układu krwionośnego po szczepieniu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cytruline
+3 / 19

Tylko, niech ktoś prsypomni jaka jest śmiertelność na świrusa wirusa około 0,2 %

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cytruline
+2 / 16

@LowcaKomedii
No oczywiście dlatego niech każdy sobie zdecyduje i przekalkuluje we własnych zakresie. Dla mnie osobiście wirus jest całkowicie nieszkodliwy a jego działanie w zasadzie niezauważalne i nie zamierzam z tego się szczepić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
-2 / 8

@Cytruline Popieram.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SmallPig
0 / 2

W sumie myślę podobnie i nie wiem co zrobić szczepić czy nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
+4 / 10

@SmallPig poszukaj wiarygodnych informacji za za i przeciw. Niestety w Polsce nie istnieje kampania informacyjna prowadzona przez ekspetów. Zadawaj pytania odpowiednim osobą, z odpowiednią wiedzą. Pogadaj z lekarzami którym ufasz, a nie wierz "internetowym" guru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
-2 / 6

@SmallPig Popatrz, mieli się zaszczepić i wrócić do normalności. Nie wrócili. Ponadto, nadal się panicznie boją zakażenia i traktują innych ludzi jako zagrożenie. Pierwsza dawka, druga dawka, nie działa. Dają teraz trzecią dawkę. Ile jeszcze tych dawek? Naprawdę uważasz, że ma to sens? Bo z dbaniem o ludzkie zdrowie na pewno nie. Decyzja jednak należy do Ciebie, bo to Twoje zdrowie i życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
-2 / 6

@Rocannon2 Dzisiaj tylko Izrael, jutro kolejne kraje. To wszystko działa jak domino. Czytam komentarze ludzi panicznie bojących się i traktujących innych jako zagrożenie, co dla mnie jest czymś strasznym. Nie działa, bo dalej ludzie się boją, a powrotu do normalności szukać na próżno. Jeszcze ze 3 tygodnie i znowu się zacznie to samo, co było...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mello1999
-3 / 3

@SmallPig jeśli boisz się o siebie, masz słabe zdrowie, częsty kontakt z rodziną w podeszłym wieku to możesz się zaszczepić. Jeśli jednak uważasz, że szczepienie skończy ten cyrk to nie, może nie będziesz stygmatyzowany, ale lockdownów to nie powstrzyma patrz np. Izrael.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 4

@ellaella87 Też patrzę jak ludzie się łapią brzytwy zastraszeni "strasznym" wirusem. Na początku wielka akcja "zostań w domu, pokonamy tego wirusa" i każdy głos mówiący, że to nie zadziała był mieszany z błotem. Więc winę ponoszą jakieś mityczne osoby jednak robiące zakupy w zamkniętych centrach handlowych. Następnie upatrywano zbawienia w maskach, tylko nikt nie przewidział, że w warunkach np. sklepowych nie da się odtworzyć skuteczności maski jaką uzyskuje się w warunkach laboratoryjnych. Zmienianie maski w sklepie co 15 minut w sterylnych warunkach (żeby była skuteczna i spełniała swoją rolę) też nie jest zadaniem wykonalnym. Więc znów osoby zwracające na to uwagę były mieszane z błotem. Winą obarczano ludzi nienoszących masek. Teraz szurami i zagrożeniem są niezaszczepieni. Jeszcze trochę szurami będą ci co nie bedą się chcieli szczepić 3-4-5...10 dawką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
0 / 4

@LowcaKomedii Przykład Izraela doskonale dowodzi jak to działa. 30/07/2020 - 1722 zakażeń, 30/07/2021 - 1909 zakażeń. Twoja dawka też jest ważna tylko rok, potem będzie kolejna i kolejna. Szczepionka tak skuteczna, że trzeba zrobić loterię zachęcającą do szczepienia i pokażą dyskotekę, możliwość podróży, samochody i górę pieniędzy do wygrania i ani słowa o chorobie i korzyściach zdrowotnych, o to taka dziwna choroba, o której istnieniu trzeba ludziom ciągle przypominać groźbą, strachem, szantażem… Badania kończą się w 2023 r.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
+8 / 12

W przeszłości jednym z ludowych sposobów leczenia ran, było "chleb, ślina i pajęczyna" - czyli jak się okazało później - używano naturalnie występującej penicyliny.
Ludzie nie mieli oporów przed pleśnią - bo widzieli że to działa!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tmaniek
+1 / 15

Dolewasz oliwy do ognia:) ,świat folii cię znienawidzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Flaviush
-2 / 16

Przechorowałem coronawirusa, było ciężko, na służbę zdrowia nie mogłem liczyć. Teleporada i zapisano mi ibuprofen zatoki... Fajnie. Dla nich pech, ponieważ wyzdrowiałem. Nie będę w ich sztucznej statystyce umarlaków na Covid. Ludzie nie umierają na Covid, ale przede wszystkim przez system. Nikt obecnie nie leczy chorych, więc sami sobie odpowiedzcie, gdzie jest problem. Dzisiaj słyszę o milionowych kampaniach ZASZCZEP SIĘ. I co? Ludzie bardziej boją się polityków niż choroby...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
0 / 8

@Flaviush leczy się go tylko objawowo - nie ma leku, to coś Ty chciał dostać? "Ludzie nie umierają na Covid" - sądzisz, czy wiesz? Jak wiesz to udowodnij.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Flaviush
-2 / 2

@Dedi_S Leku nie ma, ale za to jest szczepionka? Dziwne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
-2 / 2

@Flaviush a co jest w tym dziwnego? Chińczycy rozszyfrowali kod genetyczny końca S-pike - to że zrobili to tak, szybko to zupełnie inna sprawa - co pozwoliło tak szybko stworzyć szczepionki. Genetyka jest już na takim poziomie, że to było możliwe. Poza tym naukowcy dostosowali już istniejące szczepionki - czyli zmodyfikowali, a nie tworzyli jakiejś nowej hiper super technologii. Bardzo wiele preparatów budziło nadzieję na lek, ale okazało się w badaniach, że nie działają. Jest jeszcze kilka budzących nadzieję (także amantadyna), ale nawet jak pójdzie wszystko super to najwcześniej pierwszy zostanie zarejestrowany w grudniu tego roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wolfcbr
-2 / 12

Pamiętam czytałem książkę w której opisano wiele dawnych super terapii medycznych, były np. domowe lampy rentgenowskie bo wygładzały cerę, lobotomię przeprowadzano w domach i reklamowano jako świetne lekarstwo na kobiecą "histerię", już nie mówiąc o zbawiennych efektach zażywania radu. Nie bez powodu ten preparat szczepionką jeszcze nie jest i nie bez powodu próbuje się przymuszać a nie wprowadza szczepień obowiązkowych jak np. na ospę czy tężec ale widzę propaganda działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
0 / 6

@wolfcbr "Nie bez powodu ten preparat szczepionką jeszcze nie jest" - jak najbardziej jest 100% zarejestrowanym preparatem medycznym - nie warunkowo, nie na próbę, albo jakoś inaczej. Te szczepienia "jeszcze" nie są obowiązkowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
-2 / 4

@Azheal R Jeden lekarz powie ci tak, inny lekarz powie inaczej, Ja mam jedno zdrowie i będę o nim decydować wg swojego uznania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
0 / 2

@ellaella87 mylisz rejestrację produktu leczniczego (o którym ja pisałem) z dopuszczeniem do obrotu. To nie jest to samo!. Natomiast profesor Horban nazwał restrykcje eksperymentem i tu ma rację, ale kompletnie nic nie wspomniał o tym, że szczepionki są eksperymentem medycznym. Zgodnie z prawem 3 faza badań klinicznych i rejestracja produktu leczniczego kończy fazę eksperymentu medycznego. Jak najbardziej te szczepienia mogą być obowiązkowe, wystarczy zmienić listę szczepień obowiązkowych, ale to by oznaczało, że już na zawsze będą finansowane z budżetu państwa, a tego chcą uniknąć. Także jak widzisz musisz jednak zweryfikować swoje wyimaginowane wnioski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 sierpnia 2021 o 11:00

avatar ellaella87
-2 / 2

@Dedi_S @Azheal R No dobrze, teraz odpowiedzcie mi na pytanie. Czy nie widzicie nic dziwnego w tym, że teraz szczepienie traktuje się jak wkucie dla wkucia? Szczepią w zoo, na ulicy. Za nie długo będą w Macu dodawać do frytek. Nie widzicie w tym nic absurdalnego? Czytałam kiedyś wypowiedź kobiety szczepiącej się na mnóstwo chorób, w tym egotycznych, bo dużo podróżowała. Porównała zasady i podejście do pacjenta przyjmując tamte szczepionki z tym co się dzieje teraz. Skandal to za małe słowo, żeby to ocenić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
-1 / 1

@Azheal A co z badaniem czy ktoś nie ma przeciwwskazań? Może ktoś jest uczulony na jakiś składnik? Oni tego nie badają, chodzi tylko o zaszczepienie. Szczepią jak bydło. Czy w takim busiku są zachowywane standardy sanitarne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 sierpnia 2021 o 10:28

avatar ellaella87
-1 / 1

@Azheal Powinno się badać ludzi na stopień przeciwciał, a nie szczepić jak leci bez żadnego pomyślunku, byleby wkuć. Zauważ, nie bada się tego, a biorąc pod uwagę czas tego cyrku, większość jak nie wszyscy kontakt z wirusem miała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
-1 / 1

@Azheal Ja mam trochę inne zdanie, ale każdy ma swój rozum i niech wg niego postępuje. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
-1 / 1

@ellaella87 @Azheal ma rację. To jest poprostu dostosowanie się do potrzeb pacjentów. Przed szczepieniem wypełniasz dość dokładną ankietę, w której odpowiadasz na pytania związane z m.in. alergią na składniki szczepionki, później jeszcze i tak masz rozmowę z lekarzem, który podpisuje zgodę na szczepienie. W punkcie w którym ja byłem odesłali przy mnie pacjentów do szpitali, bo lekarz nie podpisał im zgody. Od znajomych wiem, że nie wszędzie to tak książkowo wygląda, ale to nie zmienia faktu, że to te punkty nie przestrzegają procedur., które moim zdaniem są wystarczające.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W widal
+1 / 15

Tak dokładnie to śmiać się będą zaszczepieni, pozostali wymrą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+7 / 7

Ale bzdurny demot. Każda nowa terapia budzi nieufność bo w historii medycyny aż roi się od błędów, pomyłek i używaniu trucizn jako cudownych leków. I nie mówię o szarlatanach ale o uwczesnej medycznej elicie.
Leczenie rtęcią, leczenie radem czy przez upuszczanie krwi to do może i przeszłość, ale Talidomid czy obecna afera z lekami na bazie opioidów ( obecnie ofiary szacuje się na pół miliona osób ) to już współczesność.
A, i taka ciekawostka dotycząca szczepionek - pierwszą nowoczesną szczepionkę odkryli chłopi ( krowianka - chłopi zauważyli że dojarki, które ją przechorowały są odpornę na ospę prawdziwą ) - wiesz jak zareagował na te odkrycie cały naukowy establishment? Prawie tak jak przedstawiłeś to w democie! Dopiero Edward Jenner zdołał przepchnąć przez naukowy beton koncepcję zarażenia niegroźną chorobą aby uodpornić na groźną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 lipca 2021 o 20:45

A adraxer12
-1 / 3

Z którejś grupy na pewno.Talidomid.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jadwisia_95
-1 / 7

Moi drodzy foliarze ;p
widzę, że dużo tu ludzi myślących i bardzo mnie to cieszy. W kolorowym pudełku tego nie usłyszycie, więc spróbuję się przebić w komentarzach, może ktoś tu przypadkiem trafi i komuś się przyda :D
https://m.youtube.com/watch?v=Qiev0r5mdgQ&t=779s&pp=sAQA
Zdrawiam Was serdecznie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wreckedge
0 / 4

Może, ale możliwe też, że będą się zastanawiać nad nazistowskimi Niemcami. Jak do tego doszło? Jak ludzie mogli dać się tak ponieść?
Tylko tu będzie większy problem: informacje na temat powikłań i działań niepożądanych szczepionek mRNA są dostępne. Wystarczy poszukać.
IMHO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wreckedge
0 / 4

Czy to nie dziwne, ze badano i patentowano Coronawirusy?

https://patents.justia.com/patent/10130701?fbclid=IwAR31zu-6l4hKCfK8q-PYG86HaU3QqhH27DUi-8XdR_e0qyESawx37LyZA5E

https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/patent/US2006257852?fbclid=IwAR3Au_Lu0vkBFmy2Jv8_4NEErVgaGXkg-MkvKQUjyYEfpd8PHhE15wKMYik

Do kogo należy Pirbright?
https://www.devex.com/organizations/pirbright-institute-56666?fbclid=IwAR3QlZdkKABbQiFkteqkC4expofct_W6I05loxKt2XwkFdlB8cIU_6HRR_Y


-------------

To jest śmiertelność tej okropnej choroby?
https://www.worldometers.info/coronavirus/coronavirus-death-rate/
I należało zamknąć wszystko?

-------------

A co z lekami? Może jednak są skuteczne?

https://www.onet.pl/?utm_source=wiadomosci.onet.pl_viasg_wiadomosci&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&pid=08c0c59a-eadc-4237-b1c6-8d8340101b1b&sid=b177a2c9-166f-4113-9b28-185bbe554807&utm_v=2

https://pulsmedycyny.pl/chlorochina-lek-na-malarie-moze-zwalczac-koronawirusa-sars-cov-2-985130

https://portal.abczdrowie.pl/amantadyna-co-to-za-lek-i-jak-dziala

https://journals.lww.com/americantherapeutics/fulltext/2021/06000/review_of_the_emerging_evidence_demonstrating_the.4.aspx?fbclid=IwAR0ZgYYWfbPp9pBqbyrofu2Y1rX_iNSumwnYz7PM4b2bayUpyjPVxGEVKGU


https://korso24.pl/strefa-covid-19/leczyl-chorych-na-covid-19-amantadyna-rzecznik-praw-pacjentow-wszczyna-postepowanie-i-uwaza-ze-to-bylo-bezprawie/e7Od6HCzcDLKJePlEq8y?fbclid=IwAR0UvT8FWR6LqkC4SabgtOvJ2ecs_l1C0gu-AJdz1LA-sGzmWrWQJ50oA6A


Przeczytaj, jaki list wysmarował RPP.
Dba o dobro pacjenta, czy o ukrucenie terapii amantadyną?
Jak to widzisz?

https://przychodnia-przemysl.pl/klamstwa-rzecznika-praw-pacjenta-o-amantadynie/?fbclid=IwAR1WlN1O1RoJ6HeID40BDvIHfG3jhnxNUHmRCoxNdcaqwQy1Fh0OWLk2s4c


------------

Kreatywne statystyki?
https://lekarski.blog.polityka.pl/2020/03/30/juz-oficjalnie-wiemy-dlaczego-zgonow-jest-malo-pis-opublikowal-mechanizm-swojej-kreatywnej-statystyki-medycznej-wobec-covid-19-zwiezly-podrecznik-analizy-danych-epidemicznych-dla-niezorientowanych/?fbclid=IwAR26x5ZRgXX3uE9xukO_HIoLUHE_Gk_PaKHOCAM0kS8ALE0hX1nljuYjcj8

https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/ - tu masz grafiki na temat śmierci. Weź pod uwage brak dostępnego leczenia szpitalnego, braki w karetkach i opiece medycznej.
------------

Covid? A może Grypa?
https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedziec,prawie-dwa-miliony-przypadkow-grypy-w-polsce-od-poczatku-roku--covid-19-zaatakowal-pozniej,artykul,25862309.html

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=204413161692574&id=100063716731514

------------

A wiesz może, co to konflikt interesów?
https://www.facebook.com/tosiesamokomentuje/posts/353109333135403



--------------

Społeczństwo Izraela zaszczepione, ale niebezpieczne?
W maskach i rękawiczkach? Po szczepieniu?
https://twitter.com/jamestodaromd/status/1419766125714362373?s=21&fbclid=IwAR3Qb5y6zzzeDTQ3VxTOtjrI7NdFlBlryZPjDLPJEFEcoGeS2JX0O-pz4D0


_----------

Co z badaniem i śledzeniem NOP?

https://www.facebook.com/grazyna.wieczorkiewicz.54/posts/372856994273440
https://www.facebook.com/Krpysz/posts/5768166959923671
https://www.facebook.com/GedankenzurZeit/posts/2856861604563193
https://www.facebook.com/Krpysz/posts/5763794967027537?__cft__[0]=AZUQXEjEs7LJWRrcbJ1LWw1zMoCsIemSGmV4N9H4ym8uqURufM_XQgybrMCDIZ35Rgu_xHfbdkm1Ki08ZKBCvbX0iUx7t6RueTpoDKsmVv0kfJrOCcpvFuGUArhERt0m5As&__tn__=%2CO%2CP-R - Czy młody facet, powinien nagle umrzeć?


------------

A co to się nagle stało z Dr. Malone?
https://www.facebook.com/jacek.norman/posts/4234477813266722

https://dorzeczy.pl/zdrowie/190490/ostrzegal-przed-szczepionka-malonea-nie-ma-juz-w-wikipedii.html?fbclid=IwAR3V2GaXQ4YCgwJiDIsNeAwY-d7X78Sq_yPw5Hu31V_SFIAko4CiljVoMQc

A z Dr. Yeadon?
https://www.lifesitenews.com/news/exclusive-former-pfizer-vp-your-government-is-lying-to-you-in-a-way-that-could-lead-to-your-death/
-----------

A może były jakieś plany na taki scenariusz i kontrolę społeczeństw?

https://chnnews.pl/zdrowie/item/4527-tak-symulowali-pandemie-korona

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
-1 / 3

@Wreckedge Brawo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wreckedge
0 / 0

@LowcaKomedii
1. Założyłeś głupio. TO moje zakładki od 2020-01.
2. Szczepiłem się i szczepię na wiele rzeczy. Wszystkie moje dzieci są zaszczepione. Ja łącznie WZW B.
3. Nie jestem szurem i nie należę do żadne grupy. Pudło.
4. Nie kwestionuję całkowitej wartości tych szczepionek.
5. Ten facet którego film podałeś nie podaje źródeł. Czemu?
6. Dlaczego podałeś tylko 1 odpowiedź. Do jednej rzeczy. Mnie nazywasz foliarzem, a swoją odpowiedź negację oparłeś na 1 filmie, przy czym dane statystyczne powikłań ze stron które Ci podałem są diametralnie inne niż przedstawiane przez tego pana. Nie zgadza się też kwestia przedostawania się mRNA do krwioobiegu i produkowania białka kolca w innych tkankach u części populacji. To co ten Pan przedstawił to schemat, w jaki ta szczepionka ma domyślnie działać, a nie jak efektywnie działa.

"Mamy też niepodważalny dowód na to, że dostałeś rozkaz, aby to wklejać, co też posłusznie zrobiłeś, a więc mamy książkowy trolling. Płacą chociaż godziwie za to?" -- Ty się w ogóle dobrze czujesz?
Wiesz, że ludzie mogą dochodzić do innych wniosków niż Ty?

O badaniach w Wuhan nad uzbrajaniem koronawirusów (gain of function) nic nie słyszałeś?
O tym że brały w tym udział i Pirbright i Pfizer (sponsorzy) też nie.


Chcesz wierzyć w jedną możliwą wersję wydarzeń i się jej trzymać? proszę bardzo.
Ale to niestety Ty, dając jeden średnio zrobiony film zrobiony przez pana który w zasadzie nie wiadomo kim jest.
Jak rozumiem, pan youtuber, ma lepszą wiedzę niż i twórca szczepionek mRNA oraz ludzie którzy te szczepionki badają od lat?

Efekt potwierdzenia masz wyje8any w kosmos.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wreckedge
0 / 0

A może były jakieś plany na taki scenariusz i kontrolę społeczeństw?

https://chnnews.pl/zdrowie/item/4527-tak-symulowali-pandemie-koronawirusa-w-pazdzierniku-wideo.html?fbclid=IwAR3130Vh37M1sHY9XEBF4zykspFun3YkmBn8enKp3jKbPKskfyjNJTICgZ4

https://www.youtube.com/watch?v=AoLw-Q8X174

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-02-10/skandal-w-niemczech-politycy-zatrudnili-naukowcow-aby-uzasadnic-lockdown/?fbclid=IwAR1Grw2BjqouYx6zfFiNU0EGg18owaFrkO_3QHNOwO6QgUUVQLvWVv4oRX0

https://www.bitchute.com/video/uaVV7VGqUcMi/?fbclid=IwAR0JAA_89xOpTR-KbUMsLBHup68i5VhAW99wW8eOM6CTSWzPnIdOKa-9kXQ


-----------------

Co z genomem tego wirusa?

https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)30251-8/fulltext - z nieznanego gatunku?

A może inżynieria genetyczna i gain of function?
https://www.natural(_USUŃ_TO_BO_FB_BLOKUJE_)news.com/2020-02-03-the-coronavirus-was-engineered-by-scientists-in-a-lab.html

Skąd nagle (testowany wcześniej w Coronawirusach) RRAR?
https://www.nature.com/articles/s41591-020-0820-9/figures/1
W żadnym wirusie go nie ma, a odpowiada za zaraźliwość wirusa dla ludzi... Hmm. Cud!!!!


----------
A może szczepienia nie zawsze są idealnym pomysłem?

https://www.rp.pl/Plus-Minus/311089906-Prof-Majewska-Nie-boje-sie-swojego-zdania-o-szczepionkach.html?fbclid=IwAR0nL2fhha8OPPzjS8PjAOQ4iNaMrtBgEwDMsdP1FHm1EhFdnZTWUb-E5dM

Bo ograniczają umiejętności odpowiedzi immunologicznej?

https://www.i24news.tv/en/news/coronavirus/1617185858-antibody-levels-drop-sharply-after-3-months-of-second-vaccine-jab-israeli-study?fbclid=IwAR2CDi3P_rP37CNTP8Eyjpn6goqrpAfY7m8ZEhBACGfLxNTi-r90b144CWo

A może na swiecie toczą się dyskusje na ten temat? Poważnych doktorów.
Worse Than the Disease? Reviewing Some Possible Unintended Consequences of the mRNA Vaccines Against COVID-19
https://ijvtpr.com/index.php/IJVTPR/article/view/23/51

https://www.petycjeonline.com/list_otwarty_--_trzy_pytania_naukowcow_i_lekarzy_do_ministra_zdrowia_w_sprawie_bezpieczestwa_i_skutecznoci_szczepie_na_sars-cov-2?fbclid=IwAR1aqT5TQhdHIuCQ9D_RkFjchChnISC-3zomBUxdVRxcd2QSJXZH6srH3qM


https://legaartis.pl/blog/2021/06/14/zaczyna-sie-niezalezna-firma-badawcza-wzywa-do-wstrzymania-szczepien-na-covid-19-stopien-zachorowalnosci-i-smiertelnosci-jest-bezprecedensowy/?fbclid=IwAR3Ym_2IhkID5L8nwL6HLjqKX3Ic5byuUVnJQH31nSs02ei_hsandDblAIg

https://ordomedicus.org/list-otwarty-od-lekarza-w-obronie-polskich-dzieci-sumienie-ktore-nie-pozwala-milczec/?fbclid=IwAR3UJH6_YckkCTEotaGm9Sr3wyafa1rWnPuS-ly0H9xsks0cm0ebnn39zzw

https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-chiny/aktualnosci/news-wielka-brytania-spadek-liczby-zakazen-po-zniesieniu-restrykc,nId,5385815?fbclid=IwAR2oMRgzdmYYcy1lHfi_Z4eX_qQyng28Voc4mW40nrce7_-82g8TMtI8niI


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wreckedge
0 / 0

@LowcaKomedii @LowcaKomedii
1. Tę listę stworzyłem w odpowiedzi na post na FB, dla kolesia Tommy Sobierajski - i to ja to tam umieściłem.
2. Zaprzeczenie i wyparcie? "Tak, tak, jak każdy antyszczepionkowiec."
3. Fejki? Lista linków do odnośników stron niezależnych oraz w tym opracowań naukowych, to fejki? :D
4. To nie był elaborat. To, że coś działa na układ immunologiczny i rzeczywiście może zmniejszać objawy i przebieg zakażenia, nie znaczy, że jest obojętne dla zdrowia (jak nie skończono badań). Jak również nie uzasadnia rozdawania tego na lewo i prawo ludziom w każdym stanie zdrowia.
5. ty to nie możesz się zgadzać nawet z tym, że ziemia jest okrągła. Mnie interesują dowody, a nie zgadzam się/nie zgadzam się jakiegoś szurka z internetu. - Tym samym właśnie udowodniłeś, że wolisz, jak skończony idiota, wierzyć że jestem płaskoziemcą, niż przeczytać lub choćby otworzyć linki.
To w takim razie nie jest dyskusja. Skoro nie czytasz co ma oponent do powiedzenia, i nie sprawdzasz, danych i artykułów zamieszczonych, to po co się wypowiadasz?

6.https://www.reuters.com/article/factcheck-vaccine-cytotoxic-idUSL2N2O01XP - co to ma do twórcy szczepionek mRNA? Że stwierdził, że mogą mieć efekt cytotoksyczny u niektórych? A co? Nie ma? Banieczka informacyjna? Wszyscy co twierdzą że są jakieś powikłania poszczepienne (w Europie już 1 200 000) to szyrym, foliarze i i płaskoziemcy? Hehehe.
-----------------------------
https://fakehunter.pap.pl/raport/3ea9b8d9-1e98-42cb-96c9-1c9b85eed606
Cyt:
Nie, informacje na temat dorobku naukowego dr Roberta Malone’a nie zostały usunięte z Wikipedii. Można znaleźć je w wersji niemieckojęzycznej tej encyklopedii, jak i w wersji francuskojęzycznej. {Czyli z angielskiej usunięto}

W wersji niemieckojęzycznej dr Malone jest prezentowany w kontekście swojego dorobku naukowego, jak i sprawy, którą poruszono w materiale źródłowym służącym za podstawę dla tego zgłoszenia. Niemiecka Wikipedia opisuje zastrzeżenia Roberta Malone’a wobec szczepionek mRNA przeciwko COVID-19, jak i jego obawę, że są one zbyt słabo przetestowane, aby podawać je młodym ludziom. Według Malone’a obecnie nie ma wystarczających danych, by móc stwierdzić, że świadomie przyjmuje się preparaty szczepionkowe, biorąc pod rozwagę wszelkie możliwe korzyści, jak i ryzyka.

W anglojęzycznej wersji Wikipedii wzmianka o Robercie Malone pojawia się w przypisach do artykułu na temat szczepionek mRNA w sekcji „Historia”, we fragmencie dotyczącym wczesnych badań nad tymi preparatami – dr Robert Malone jest jednym z wynalazców tego rodzaju preparatów. Naukowiec ten nie jest jednak wzmiankowany w tym artykule, nie dowiemy się z tekstu na temat jego dorobku, a jedynie znajdziemy link_ do prac naukowych autorstwa Malone’a.
--------------------------------
Powtórzę
Według Malone’a obecnie nie ma wystarczających danych, by móc stwierdzić, że świadomie przyjmuje się preparaty szczepionkowe, biorąc pod rozwagę wszelkie możliwe korzyści, jak i ryzyka.
W angielskiej wersji ( a jest dr angielskojęzycznym) zniknął z głównego body artykułu. Jest tylko w przypisach.

Czego nie rozumiesz? To jest ten fake news hunting? Że go z głównego widoku i najpopularniejszej części wikipedii zniknął... no ale po niemiecku i francusku jest - no to fejk. A hahaha.


7. https://ijvtpr.com/index.php/IJVTPR/article/view/23/51

Nie, niczego rzeczywistość nie miażdży. EudraVigilance ma spodziewaną zgłaszalność na poziomie 40-45% wszystkich niepożądanych reakcji z lekami w stopniu ciężkim.
Skoro tak bardzo wszystkie główno nurtowe media i siły państwowe są nastawione na negowanie NOP szczepionek, to jakich danych z terenu Polski się spodziewasz?

https://www.youtube.com/watch?v=dOFQgzyhDII - informacje o szczepieniach :D
https://www.youtube.com/watch?v=t622Qp7f8ZA - tu też.

Wspaniale, że bierzesz jakieś informacje na klatę i się cieszysz, ale ludzie czasem wymagają więcej danych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2021 o 16:03

W Wreckedge
0 / 0

@LowcaKomedii https://ijvtpr.com/index.php/IJVTPR/article/view/23/51


1.Biodistribution of mRNA Vaccines Several studies on mRNA-based vaccines have confirmed independently that the spleen is a major center of activity for the immune response. A study on an mRNA-based influenza virus vaccine is extremely relevant for answering the question of the biodistribution of the mRNA in the vaccine. This vaccine, like the SARS-CoV-2 vaccines, was designed as lipid nanoparticles with modified RNA coding for hemagglutinin (the equivalent surface fusion protein to the spike protein in corona viruses), and was administered through muscular injection. The concentration of mRNA was tracked over time in various tissue samples, and the maximum concentration observed at each site was recorded. Not surprisingly, the concentration was highest in the muscle at the injection site (5,680 ng/mL). This level decreased slowly over time, reaching half the original value at 18.8 hours following injection. The next highest level was observed in the proximal lymph node, peaking at 2,120 ng/mL and not dropping to half this value until 25.4 hours later. Among organs, the highest levels by far were found in the spleen (86.69 ng/mL) and liver (47.2 ng/mL). Elsewhere in the body the concentration was at 100-to 1,000-fold lower levels. In particular, distal lymph nodes only had a peak concentration of 8 ng/mL. They concluded that the mRNA distributes from the injection site to the liver and spleen via the lymphatic system, ultimately reaching the general circulation. This likely happens through its transport inside macrophages and other immune cells that take it up at the
International Journal of Vaccine Theory, Practice, and Research2(1), May 10, 2021 Page | 55muscular injection site. Disturbingly, it also reaches into the brain, although at much lower levels (Bahl et al., 2017). The European Medicines Agency assessment report for the Moderna vaccine also noted that mRNA could be detected in the brain following intramuscular administration at about2% of the level found in the plasma (European Medicines Agency, 2021).In another experiment conducted to track the biodistribution pathway of RNA vaccines, a rabies RNA vaccine was administered intramuscularly to rats in a single dose. The vaccine included a code for an immunogenic rabies protein as well as the code for RNA polymerase and was formulated as an oil-in-water nanoemulsion. Thus, it is not entirely representative of the SARS-CoV-2 mRNA vaccines. Nevertheless, its intramuscular administration and its dependence on RNA uptake by immune cells likely means that it would migrate through the tissues in a similar pathway as the SARS-CoV-2 vaccine. The authors observed an enlargement of the draining lymph nodes, and tissue studies revealed that the rabies RNA appeared initially at the injection site and in the draining lymph nodes within one day, and was also found in blood, lungs, spleen and liver (Stokes et al., 2020). These results are consistent with the above study on influenza mRNA vaccines.Finally, a study comparing luciferase-expressing mRNA nanoparticles with luciferase-expressing mRNA dendritic cells as an alternative approach to vaccination revealed that the luciferase signal reached a broader range of lymphoid sites with the nanoparticle delivery mechanism. More importantly, the luciferase signal was concentrated in the spleen for the nanoparticles compared to dominance in the lungs for the dendritic cells (Firdessa-Fite and Creuso, 2020).


No to i masz swojego cudownego youtubera w kontrze do k*rwa pracy mającej dłuższą bibliografię niż moja magisterka.

Pieprzyć i wyzywać o foliarstwie, szurach i płaskoziemcach, to każdy wierzący w "powrót do normalności dzięki szczepieniom" ale jak przyjdzie co do czego, to zmiana tematu, 1 filmik i jedziemy.


Przeczytaj choć ten 1 artykuł. To może Ci trochę przejdzie. Bo na razie to masz klapki na oczach i wszystkich o innej niż twoja opinii wyzywasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+1 / 7

Ludzie są już tak zniewoleni, że nie widzą różnicy między dobrowolnym przyjmowaniem specyfików, a odgórnym ustanowionym przez urzędników obowiązkiem. Alexander Fleming sam był sceptyczny co do swojego odkrycia, a wprowadzenie go do masowej produkcji trwało około 12 lat. Fakty są takie: Penicylina jako środek leczy, szczepionki nawet nie chronią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wiecejwolnosci
-2 / 4

Akcja udana - społeczeństwo podzielone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CoGitare
0 / 0

Zabijają naturalną dana od boga część CIEBIE! Satanistyczne lewactwo chce wyplenić szlachetne wartości katolickie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+2 / 6

Po pierwsze penicylina była testowana dokładnie zanim jej użyto powszechnie. To nie trwało pół roku, jak ze szczepionka na Covid. Po drugie Penicylina ratuje życie bo jest lekarstwem. Szczepionki nie są lekarstwami, ale formą zarażenia organizmu w celu wygenerowania przeciwciał by organizm znał wirusa i reakcja przy kolejnym zakażeniu była od razu i by przeciwciała wiedziały co mają robić. Po trzecie wreszcie szczepionka NIE jest jedyną metoda na odporność Także przechorowanie I po trzecie Jest całkiem spora grupa ludzi, których organizm jest genetycznie uodporniony na wirusa/wirusy lub reaguje beż ekstremów. Vide Covid, gdzie choruje tylko 10% społeczeństwa. Reszta przechodzi z lekkimi objawami lub bez. I to też nie jest żadne novum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zawisza86
-1 / 3

różnica jest taka że w tamtych czasach odkrywcy rezygnowali z patentu lub oddawali go darmo jak w przypadku insuliny, bo chcieli pomagać ludziom. Teraz tworzy się leki dla zysków bo PACJENT WYLECZONY TO KLIENT STRACONY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej_Czeski_Szukaj
-1 / 1

Tej siły postępu już ni powstrzymacie! Nowoczesna technologia, i przekonywująca promocja w służbie tych, którzy przetrwają pandemię przeludnienia!
https://youtu.be/11PXq2EEJV8

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mercedes33
-5 / 5

Nie za sto lat, już się z ciebie śmieją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem