Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Dobry menadżer mówi Karynie z lotniska, aby podróżowała innymi liniami lotniczymi po tym, jak nazwała jednego z pracowników "suką"

1:04

www.demotywatory.pl
+
369 375
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K Korona2020
+4 / 20

W Polsce by to wyglądało tak: Po skardze klientki przychodzi kierownik do pracownika/pracownicy i tłumaczy, że to jej/jego wina i z tej okazji ma naganę do akt. Za chwile niech podejdzie do biura ją podpisać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 sierpnia 2021 o 11:58

avatar JanusM
+13 / 17

@Korona2020
Po czym jak tylko klientka się zawinie komentuje klientkę, że chyba ma coś z głową i mówi pracownikowi żeby się nie przejmował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel89def
+5 / 5

@JanusM Klientka o tym nie wie, uznaje że wszystko jej wolno i że jak następnym razem zwyzywa pracowników to szybciej załatwi swoją sprawę. Pracownik widząc skuteczność takiej metody będąc następnym razem klientem sam zaczyna poniewierać obsługę, przy okazji wyładowuje swoją frustrację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonaszewski
+6 / 8

Brawo! Zbyt wiele razy czytałem na Piekielnych o tym, jak szefowie kazali pracownikom płaszczyć się przed chamami, bo "klient nasz pan". Przyzwoleniem tylko utrwala się złe zachowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem