Przed chwilą demot miał 6/15 teraz 38/47.
Normalnie cud jak w Kanie Galilejskiej.
Ciekawe czy tam też używali botów, które przynoszą 30 butelek wina.
Nie o tym miało być. Reklama kontrowersyjna, takie są najlepsze, bo o nich się mówi. Doctor Brew rob sobie też dobry PR wpłacając jakieś ochłapy na fundację. Też na plus dla nich za pomysł. Nie wiem czy zbadali rynek i swoją klientelę, ale jeśli ich rynkiem byłby typowy polski piwosz, czyli heteroseksualny facet no to stracą. Za pewne jednak ich rynkiem są jacyś hipsterzy, lewacy i ludzie, którzy za fency piwo smakujące jak normalne chcą wydać 10 zł. To wszystko pewnie było policzone.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
1 sierpnia 2021 o 19:45
@mello1999
"Nie wiem czy zbadali rynek i swoją klientelę, ale jeśli ich rynkiem byłby typowy polski piwosz, czyli heteroseksualny facet no to stracą."
stawiam ze zbadali, bo typowy polski piwosz pije siki, a nie ale ktore ten browar sprzedaje
"smakujące jak normalne chcą wydać 10 zł"
a mozesz rozwinac jakie to sa "normalne" piwa dla ciebie?
Obecne chore postrzeganie "tolerancji", nakazuje wręcz traktowanie takich osób i ich schorzenia, jako coś normalnego. Większość tak robi, aby nie narazić się na bycie postrzeganym jako osobę nietolerancyjną.
Proponuję zobaczyć ciekawy filmik, Kanadyjskiej grupy komików, gdzie wkręcają przeciętnych ludzi w ciekawy sytuacje, tutaj proponuję zaobserwować prawdziwe, nieudawane pseudotolerancją, reakcje ludzi na "odmienność seksualną". Fajne reakcje w momencie 1:06 i dalej, polecam jednak całość.
Warto dodać, iż jest to Kanada. czyli kraj o największej "tolerancji" na świecie.
Pewnych kwestii nie da się zmienić modą, czy nakazami. https://www.youtube.com/watch?v=d8wzviTDuMg
Przed chwilą demot miał 6/15 teraz 38/47.
Normalnie cud jak w Kanie Galilejskiej.
Ciekawe czy tam też używali botów, które przynoszą 30 butelek wina.
Nie o tym miało być. Reklama kontrowersyjna, takie są najlepsze, bo o nich się mówi. Doctor Brew rob sobie też dobry PR wpłacając jakieś ochłapy na fundację. Też na plus dla nich za pomysł. Nie wiem czy zbadali rynek i swoją klientelę, ale jeśli ich rynkiem byłby typowy polski piwosz, czyli heteroseksualny facet no to stracą. Za pewne jednak ich rynkiem są jacyś hipsterzy, lewacy i ludzie, którzy za fency piwo smakujące jak normalne chcą wydać 10 zł. To wszystko pewnie było policzone.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 sierpnia 2021 o 19:45
@mello1999
"Nie wiem czy zbadali rynek i swoją klientelę, ale jeśli ich rynkiem byłby typowy polski piwosz, czyli heteroseksualny facet no to stracą."
stawiam ze zbadali, bo typowy polski piwosz pije siki, a nie ale ktore ten browar sprzedaje
"smakujące jak normalne chcą wydać 10 zł"
a mozesz rozwinac jakie to sa "normalne" piwa dla ciebie?
Obecne chore postrzeganie "tolerancji", nakazuje wręcz traktowanie takich osób i ich schorzenia, jako coś normalnego. Większość tak robi, aby nie narazić się na bycie postrzeganym jako osobę nietolerancyjną.
Proponuję zobaczyć ciekawy filmik, Kanadyjskiej grupy komików, gdzie wkręcają przeciętnych ludzi w ciekawy sytuacje, tutaj proponuję zaobserwować prawdziwe, nieudawane pseudotolerancją, reakcje ludzi na "odmienność seksualną". Fajne reakcje w momencie 1:06 i dalej, polecam jednak całość.
Warto dodać, iż jest to Kanada. czyli kraj o największej "tolerancji" na świecie.
Pewnych kwestii nie da się zmienić modą, czy nakazami.
https://www.youtube.com/watch?v=d8wzviTDuMg
To mnie natchnęło...
Skoro zadaniem Kościoła jest stanie na straży moralności to może za każdy grzech przekazywaliby 10 zł na jakiś szczytny cel.
@koszmarek66 Przecież przekazują na potrzebujących. Np Rydzyk potrzebuje nowej fury, proboszcz potrzebuje na prostytutki, itd.
no to chyba zbankrutują ;D
Aż przyjemnie się robi od zdrowych komentarzy tutaj.
Homofobii? Ecce homo, lęk przed człowiekiem, obawy, strach? Kto to wymyślił?
I teraz działacze KPH tłuką setki nienawistnych komentarzy i liczą tysiące wpływające na ich konto.
Jak firma robi dobre piwo, to reklamuje swoje piwo.
Jak firma robi chvjowe piwo, to reklamuje dwóch gejów.
No to trzeba iść wyrazić negatywną opinię i puścić ich z torbami
Który komentarz na screenie jest homofobiczny bo nie widzę?
Klasyka żałosnego marketingu. Nie mamy nic dobrego do pokazania o naszym produkcie, więc podczepimy się pod bieżący modny populizm.
Motyla noga, coś mnie mdli !