Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
119 157
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
P pochichrana
+3 / 29

Podpalanie i burdy sa karygodne ale teraz s apewnie tez nasilone rpze zkolejne durne rewelacje odnosnie segregacji ludzi. Osobiscie popieram szczepienia ale na covid szczepic sie nie zamierzam tak jak nie szczepie sie na grype. A grozby ze storniy rzadu jakobym miala miec ograniczone prawa obywatelskie przez to tylko poteguja te niechec do szczepienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
-2 / 28

@pochichrana Ludzie tego pokroju bardzo wiele wrzeszczą o konstytucyjnych ,,prawach obywatelskich" celowo chyba nie doczytując do końca zdania, gdzie mówi się o obywatelskich powinnościach.
Egoistyczni i niedouczeni z wypaczonym poczuciem wolności osobistych to woda na młyn bandytów podpalaczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 sierpnia 2021 o 10:34

avatar Buka1976
+1 / 19

@Antyboanty, @pochichrana ma rację. Ja przechodziłem bezobjawowo. Przeciwciała naturalne są akceptowane do "paszportu covidowego". W czym masz problem? Ja się też nie zamierzam szczepić na covid, ponieważ mój organizm daje radę bez chemii. Jak ty się zaszcepiłeś to ty bardziej jesteś niebezpieczny dla mnie niż ja dla ciebie. Ty możesz zachorować ja też ale nie widzę powodu aby mnie do czegoś zmuszać.

Aktów wandalizmu nie popieram i mam nadzieję, że ich odpowiednio rozliczą z tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+2 / 18

@Antyboanty zeby mowic o powinnosciach panstwo najpierw musialoby respektowac moje prawa. Poki co moje prawa nie sa respektowane. Przede wszystkim nie jest respektowane prawo do rownego traktowania wobec prawa. Naklada sie na mnie wyzsze podatki od innych obywateli poniewaz jestem osoba wysoko zarabiajaca, nie dajac nic w zamian. Nie szanuje sie mojego swietego prawa do wlasnosci prywatnej. Nie zapewnia sie mi mojego swietego prawa do decydowania o sobie.

W zwiazku z czym nie moze byc mowy abym miala jakiekolwiek powinnosci.

Poza tym jeszcze dochodzi kwestia slusznosci potencjalnych szczepien. Akurat na te nieco bardziej upierdliwa grype.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 sierpnia 2021 o 10:49

avatar Antyboanty
0 / 22

@Buka1976 Szczepienia to nie chemia. I takie właśnie ,,perełki" mam na myśli pisząc o niedoukach. A problem mam właśnie z atmosferą wytwarzaną przez niedouków w internecie, która skutkuje właśnie teraz podpaleniami i atakami na punkty szczepień. Dopóki głupcy byli głupi tylko na swój użytek nie miałem problemu z ich głupotą. Problem jest, gdy głupcy zaczynają być groźni dla otoczenia. Powiedzenie, że nie popiera się bandyctwa jednocześnie będąc (może i bierną) częścią tej bandyterki jest żenujące.
To fajnie, że uważasz jakoby nie powinno się ciebie do czegoś zmuszać. To jak rozumiem, nie będziesz mnie zmuszał do płacenia za twoje ewentualne leczenie na chorobę której mogłeś uniknąć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
-2 / 20

@pochichrana Skoro nie poczuwasz się do jakichkolwiek powinności to dlaczego domagasz się jakichkolwiek praw. I nie mam tu na myśli jakiegoś mitycznego państwa tylko zwykłe społeczeństwo obywatelskie. Samolubni i egoistyczni osobnicy i tak nie zrozumieją, prawda? Ja również nie mam żadnych benefitów ze strony państwa, ale takie stawianie sprawy to spór co było pierwsze, jajko czy kura.
Porównanie Covid do grypy świadczy tylko o wspomnianym przeze mnie nieuctwie i jako takie uniemożliwia dalszą rzeczową dyskusję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
+1 / 19

@pochichrana ... jak mantrę powtarzasz "segregacja" "prawa obywatelskie" i naciągasz to do swoich demonstracyjnych twierdzeń "nie, bo nie"

U mnie zdecydowana większość pracowników zażądała abym odsunął o zajęć osoby które się dotąd nie zaszczepiły... bo na wszelki wypadek nie chcą ryzykować.

I co, w ramach walki z "dyskryminacją" mam obsługiwać klientów 12-toma upartymi co się nie zaszczepią a 43 osoby wywalić na bruk?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
-2 / 16

@Antyboanty Skoro "szczepienia to nie chemia" to proszę wyjaśnij nam wszystkim w przekonujący sposób, czym są szczepienia. Mowa tu oczywiście o "szczepionkach na COVID-19".
Dobrze by było gdyby mądrzy byli mądrzy też na swój użytek, a nie brali się za uszczęśliwiane na siłę. To już ćwiczyli mieszkańcy krajów związku sowieckiego oraz kilku innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
-4 / 12

@epuzer w tym co napisałeś grama logiki nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+2 / 22

@epuzer a jak kobiety w twoim zespole będą się bały gwałtu to zwolnisz wszystkich mężczyzn? Po co te osoby w takim razie się szczepiły, bo nie bardzo rozumiem: przecież szczepionka ich chroni (w jakimś tam stopniu), a na przenoszenie wirusa i tak nie ma ona wpływu - mogą go przenosić zarówno niezaszczepieni jak i szczepieni. W jaki sposób niezaszczepieni zagrażają szczepionym? Ja bym na twoim miejscu zwolniła tych co żądali odsunięcia innych od pracy, bo osobiście nie chciałabym mieć tak głupich ludzi w zespole

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
+1 / 17

@Antyboanty nie chce bys placil na moje leczenie. Kazdy za swoje leczenie powinien placic sam. Problem jest taki ze ja place zdecydowanie wiecej niz wielu obyuwateli ktorzy tez maja prawo sie leczyc. A powinno byc tak ze ile zaplaciles taka usluge dostaniesz.
Poza tym niemal kazdej choroby mozna uniknac dlatego tak na dobra sprawe ze swiadczen medycznych powinni byc zwolnieni :
- ludzie ktorzy polamali swoje konczyny np uprawiajac sport
- palacze chorujacy na raka
- luydzie po solarium lub ktorzy sie opalali a zachorowali na raka skory ( w koncu mogli uniknac tego nie zazywajac wcale kapieli slonecznych)
- ludzie po zatruciach - mogli nie zrec
- wszyscy wychodzacy w gory

i wiele wiele innych.

Zacznijmy od tego ze najpierw panstwo musi mi cos zaoferowac a potem wymagac. Ja nie zyje dla panstwa. DLa mnie ono jutro nawet moze przestac istniec. Nie ma sprawy. Dobro spolecznosci nigdy nie bedzie wazniejsze niz moje wlasne. Po prostu. Panstwo czy spolecznosc to zbior jednostek ktore sie zrzeszaja w celu realizacji wlasnych celow. Ja cos daje ale musze otrzymac cos w zamian.

Oczysiwscie jest tez drugie podejscie, czyli jednostka pracuje na dobro ogolu i to dobro ogulu jest nadrzedne. Ale zdecydowanie jestem przeciwna temu podejsciu.


@epuzer a jak wiekszosc powie ze od dzis nie obslugujemy grubych albo rudych ? mniej wiecej taka logike ma to ich ultimatum. Przeciez sa zaszczepieni to o co sie boja ? Przeciez i tak mowi sie ze szczepienie nie daje ochrony przed zachorowaniem na covid tylko zmniejsza ewentualne powiklania. W tej sytuacjii niezaszczpeieni co najwyzej generuja niebezpieczenstwo dla siebie samych. Ciezej zachoruja. Wiec tym bardziej argumenty twoich pracownikow sa z dupy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 sierpnia 2021 o 11:22

7 konto usunięte
+5 / 19

Rozumiem, że sprawców złapano i w śledztwie wykazano ich działalność w ruchu antyszczepiinkowcy, tak?
Bo jeśli nie, to trochę nie wypada z góry określać kto to zrobił. Równie dobrze może to być prowokacja, równie dobrze moze to mieć kompletnie nie związane ze szczepionkami powody (np prywatny zatarg którejś pracujących tam osób lub po prostu zwykły wandalizm, dla którego cel nie jest ważny), równie dobrze może to być także desperacki akt zemsty osoby zmuszonej do szczepienia, osoby z NOPem lub kogoś z jej bliskich. Nie wiadomo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
-5 / 15

@7th_Heaven - czy zdajesz sobie sprawę że jesteś klinicznym przykładem osoby która dla obrony swoich racji jest skłonna sprowadzić oczywiste sprawy do absurdu?

Ale ponieważ wyraźnie widać że lubisz mieć rację i błyszczeć elokwencją - to specjalnie dla Ciebie poniedziałkowy prezent - TAK MASZ RACJĘ... choć cicho myślę że warto znaleźć sobie jakieś inne sensowne zajęcie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
0 / 10

@7th_Heaven Nie rozumiem jaką tezę kolega próbuje udowodnić? Przecież towarzysz Morawiecki nazwał to po imieniu, a wypróbujecie odwracać kota ogonem. Najwyraźniej sprawiacie wrażenie elementu wrogiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
+3 / 11

@Antyboanty Jak coś to moja składka na NFZ jest opłacana przeze mnie. Żadną wpłata od ciebie nie wpłynęła na moje konto ( ani firmowe ani pacjenta). Wynika z tego, że sam sobie płacę za leczenie. A bez chemii szcepionki nie powstają (póki co to są produkowane w wyniku reakcji chemicznych) i dodam, że zwrot jest poglądowy aby takie kołki jak ty mogły zrozumieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
-4 / 12

@pochichrana Ludzie których zatrudniam i daję im nieźle zarobić by godnie mogli utrzymać swoje rodziny - mają mózgi, myślą i kierują się zdrowym rozsądkiem - wiec "większość" nic nie powie bo nie jest to zakład dla osób specjalnej troski (myślę że miałbyś duży kłopot zatrudnić się nawet którejś z moich prowincjonalnych filii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
0 / 8

@epuzer no ale wlasnie wiekszosc postawila ci ultimatum. Moj pryzklad byl tylko przytoczony, nieco moze podkolorowany ale pasujacy do absurdu zadania twoich pracowników. Poza tym dziekuje pracuje i zarabiam zadowalajaco.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
-1 / 7

@pochichrana ... skoro ciągniesz temat - musze cię zmartwić, u nas socjalizm i pseudo komunizm dawno się skończył - nie zatrudniam żadnych pracowników od stawiania ultimatum w dowolnych sprawach - firma jest moja, ja dobrze płacę, szanuje pracowników a nawet ich rodziny - Oni zajmują się tylko pracą - nikt nikogo do niczego nie zmusza i nie dyskryminuje... a jak ktoś czuje się dyskryminowany to zmienia pracodawcę i rozstajemy się w miłej atmosferze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 8

@epuzer a masz cokolwiek merytorycznego do powiedzenia? Proszę, podyskutuj ze mną, chętnie poznam inny punkt widzenia faktów, ale rozmawiajmy o faktach proszę. p.s spodziewałam się na twoim miejscu interwencji z inspekcji pracy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-2 / 6

@epuzer może niech się twoi pracownicy wypowiedzą raczej, nie ty :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
+2 / 4

@Antyboanty Ja pójdę o krok dalej. Nie będę Cię zmuszał do płacenia za moje ewentualne leczenie na żadną chorobę - nie tylko tą, której mogłem uniknąć. OK? Tylko pod jednym warunkiem - Ty zwolnisz mnie z płacenia za to leczenie w składkach. I tu się robi kłopocik, co? Nie mam nic przeciw temu co robi @epuzer - nie ma sprawy, jego firma jego zasady. Ja się nie szczepię, bo nie ufam rządowi. Ciężko im ufać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 sierpnia 2021 o 15:37

K katem
+1 / 5

@Antyboanty: @pochichrana swoje obowiązki i powinności wobec społeczeństwa wypełnia - pracuje i płaci wysokie podatki, a pewnie, gdy musi iść do lekarza - idzie prywatnie i za leki też płaci 100% - więc służby zdrowia nie obciąża. Jakich jeszcze obowiązków od niej wymagasz ? Ona je WSZYSTKIE wypełnia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 sierpnia 2021 o 17:23

K katem
+1 / 3

@epuzer O dobrodzieju i chlebodawco !! A ci zatrudniani przez Ciebie nie przyczyniają Ci dóbr i owego masełka do bułeczki ? Nie Ty im dasz pracę, to da im prace ktoś inny. Podobno czasy niewolnictwa minęły, ale niektórzy chcieliby je wprowadzić od nowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
0 / 2

@7th_Heaven - moi pracownicy, jak sama nazwa wskazuje - zajmują się pracą za którą otrzymują godziwe wynagrodzenie i pewnie po pracy mają za co używać innych uciech niż siedzenie w gaciach przed komputerem i naprawiać zdalnie świat.
To młodzi ludzie ale co to znaczy praca i szacunku do niej, nauczyli się pracując kilka lat w GB.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
0 / 2

@katem nie podlizuj się, nie masz szans na zatrudnienie u mnie.
Fakt, rozszyfrowałeś mnie - jestem ten "niektóry" i po prostu kupuje od zatrudnionych u mnie, 7 godzin ich życia i podczas tych 7 godzin dziennie są faktycznie moimi dobrze opłacanymi niewolnikami i to z ich własnej woli.
_p.s. - zapomniałem o tym masełku do mojej bułeczki, znów masz rację, dziękuję za troskę ale jak dotąd starczyło na postawienie laboratorium i zakładu, kupienie sprzętu, rozkręcenia badań i co najważniejsze dałem pracę wielu osobom - im się podoba a ja mam jeszcze na szyneczkę do tej bułeczki
(aby nie było wątpliwości - nie prowadzę karnego obozu pracy, zatrudniam tylko tych co sami przyjdą i przedstawią korzystne dla firmy CV)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 sierpnia 2021 o 21:16

7 konto usunięte
-2 / 2

@epuzer hahaha rozbawiła mnie ta historia xD obudź się

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 4

@epuzer aż mi się przypomniało:
(Korea Północna)
- Jak się Panu pracuje?
- Nie mogę narzekać
xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
0 / 2

@7th_Heaven - jeśli nie możesz spać bo komuś coś się udało i dobrze idzie - to sam weź się za coś sensownego, idź do roboty lub kup sobie jakieś dobre depresanty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-1 / 1

@epuzer skąd pomysł, że nie mogę spać? mogę i to robię, kiedy mam taką chęć.
Śmieszą mnie twoje opowieści jak to twoi pracownicy mają super. To raczej oni powinni poświadczyć, nie ty. Ty możesz tylko opowiadać o swojej bułce z szynką z nadzieją, że kogoś tym ujmiesz :')

p.s - panie fachowcu z własnym laboratorium, co to są "depresanty"? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
0 / 2

@pochichrana Co ty tutaj robisz jeszcze skoro państwo może przestać istnieć dla ciebie? Bardzo sobie ,,cenię" takich egoistycznych osobników i dobrze, że nie ma ich więcej, bo do tej pory siedzielibyśmy w swoich klanach sprzed wspólnoty plemiennej. Tu się naprawdę nie dogadamy, gdyż kwestia jest poza twoją możliwością zrozumienia.
Co do bredni, kto powinien być zwolniony ze świadczeń medycznych nie będę się wypowiadał, gdyż nie zwykłem komentować spraw sprowadzanych do absurdu. Chcę tylko zwrócić uwagę na twoje pogardliwe określenie ,,żreć". Ile w tobie jadu i pogardy dla innych, że używasz takich określeń. Chyba, że piszesz to na własnym przykładzie, bo ludzie to zwykle jedzą. Współczuję twoim znajomym, rodzinie etc. Ale karma zawsze wraca i spodziewam się, że na swojej drodze spotkasz ,,godnego" siebie osobnika. Nich cię wtedy nic nie dziwi. Żegnam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
+1 / 1

@mafouta Jakim ,,nam wszystkim"? Co to za ,,nam"?. Występujesz tu w imieniu jakiejś organizacji, czy po prostu czujesz się obecna tu w wielu osobach? Już nie będę wyjaśniał niczego co było już pierdylion razy wyjaśniane, a i tak wyjaśnienia na nic się zdały, bo brednie wielokrotnie obalane i tak wracają, jakby nie docierały do mózgów bredzących. Najzabawniejsze jest to, że ludzie o mentalności homo sovieticus tak dużo piszą o sowietach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
-2 / 4

@7th_Heaven Jak cię złapano za rękę to krzycz, że to nie twoja ręka? Do tego sprowadza się twoja argumentacja. A co z osobnikami wszczynającymi burdy przed punktami szczepień? To też nie antyszczepionkowcy tylko zwykli chuligani jedynie przez przypadek trzymający antyszczepionkowe transparenty i krzyczący coś o mordercach? Trzeba nie mieć kręgosłupa, aby wyczyniać takie intelektualne wygibasy udowadniające, że to nie antyszczepy. Nie gratuluję wygimnastykowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
0 / 2

@katem Warto czytać całą konwersację. To ona czuje się zwolniona ze wszystkich powinności jednocześnie chcąc korzystać ze wszelkich praw. Ja od niej niczego nie wymagam poza zaprzestaniem takiej samolubnej postawy. Nie wiem ile płaci podatków ale z podatków finansowana jest nie tylko opieka medyczna i z tych społecznych udogodnień zapewne korzysta bez skrępowania, nie zastanawiając się skąd te udogodnienia są finansowane. A z resztą, to można sprawdzić ile kosztuje pobyt na łóżku covidowym z wykorzystaniem respiratora i daje sobie łapkę uciąć, że prędko skorzysta z publicznej opieki zdrowotnej i na nić będą jej wysokie dochody i nawet prywatne ubezpieczenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pochichrana
0 / 0

@Antyboanty i jakbys nie zauwazyl placac podatki spelniam sowje powinnosci. Natomiast nie czuje sie w obowiazku spelniac kazdego bzdurnego wysrywu "wladzy".

Poza tym sam zaczales dyskusje odnosnie nie placenia na moje leczenie. Ja ci tylko przedstawilam inne opcje i ze wiele osob korzysta a sami nic nie wnosza przez co inni maja gorzej. Ogolnie nie mam nic przeciwko spolecnzym ubezpieczeniom ale powinny byc oplacane sprawieldiwie. Kazdy ubezpieczony obywatel placi skladke. gdy mowie KAZDY to mam na mysli kazdy. Czyli skladka od glowy w jednakowej kwocie. Czy to 200 czy 400zl. I za kazda osobe w rodzinie ktora chcesz leczyc z publicznych pieniedzy. Wtedy nikt nie bylby poszkodowany tak jak jest obecnie gdy lepiej zarabiajacy musza oplacac tych o niskich dochodach,, nie majac z tego tytulu nic.

Poza tym, mowisz ze jestme egoistka.. w sumie kazdy z nas na jakims etapie jest. Tak jak mowie panstwo to zbior osob stworzone do relaizacji wpsolnych celow. gdy cele danej jednostki nie sa spelnianie, wtedy normalnym jest ze nie ma ona powinnosci wobec tego panstwa.

Pewnie nie podzielisz mojej opinii ale trudno. Widzialam ostatnio taki serial, ludzkosc zagrozona moze wymrzec. Trzeba przygotowac sie na to aby mogla przetrwac w jakims schronie ale wiadomo ze nie wszyscy beda mogli przezyc. W takiej sytuacji gdyby nie bylo dla mnie miejsca w schronie to bym palcem nie kiwnela. Bo skoro ja umieram to dla mnie nie ma znaczenia czy ludzkosc przezyje. I gdybym miala np zyzne pola z jedzeniem to bylabym gotowa je nawet spalic, gdyby chcieli mnie okrasc dla ratowania "ludzkosci".

Przekladajac to na panstwo, gdy panstwo przestaje realizowac moje wlasne cele, ja przestaje wykonywac powinnosci wobec panstwa. Bo w mojej ocenie ja jestem wazniejsza niz cale panstwo. Nigdy sie nie poswiece dla ogolu, zwlaszcza gdy sama na tym strace.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 2

@Antyboanty ja niczego tu nie udowadniam. Udowadniam twoim zdaniem? Pokazałam możliwe opcje i tyle. Trzeba być wyjątkowo upartym by dopuszczać tylko jedną z nich.

P.s co ma wspólnego krzyczenie swojego zdania (nie mnie oceniać czy słusznego) z atakami?
Protesty nazywasz atakami, aha. Fajnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
0 / 0

@epuzer Nie pochlebiaj sobie - raczej nie chciałabym dla Ciebie pracować* - a już z pewnością nie na umowę o pracę, która u nas kojarzy się wielu z pracą niewolnika. Chwali Ci się, że dobrze płacisz pracownikom, jeżeli jeszcze traktujesz ich z należytym szacunkiem to jesteś idealnym pracodawcą. Nie wiem tylko, czemu tutaj piszesz tak, jakbyś chciał się przedstawić jako władca dusz, jak osoba pogardzająca swoimi pracownikami.

*nie znam Cię, więc może w rzeczywistości i wbrew temu, co piszesz jesteś przyzwoitym człowiekiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+1 / 3

@Antyboanty co do twojej kłótni z @pochichrana chciałabym zauważyć, że również nie powinieneś korzystać z opieki zdrowotnej jeżeli nie łykasz codziennie profilaktycznie antybiotyków, bo świadomie narażasz się na infekcje bakteryjną,.co więcej możesz być źródłem zakażeń dla innych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
0 / 0

@7th_Heaven ..."śmieszą mnie twoje opowieści"... - no i właśnie, dokładnie o to mi chodziło aby cię rozśmieszyć.
Sądzisz że traktowałem twe zaczepne wpisy poważnie?
I inni traktują twe dydaktyczno-umoralniające popisy w różnych tematach, poważnie?

Czym bardziej się napinałeś tym bardziej rozbawiałeś nas do łez
.
Niestety zaczynasz się powtarzać i robić nudny - w necie jest dużo podobnych tobie napinaczy ale trochę ciekawszych i na wyższym poziomie, lepiej dociera do nich to co jest ukryte między zdaniami.
.
Z przykrością informuję że jakichkolwiek informacji np. o lekach - udzielam tylko odpłatnie, zapytaj wiec lekarza lub farmaceutę,- wyjaśni ci za frico, w ramach NFZ-tu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2021 o 20:38

E epuzer
0 / 0

@katem zgodnie ze starym jak świat powiedzeniem - nie istnieją idealni pracodawcy, podobnie nie istnieją idealni pracobiorcy - podstawowy powód: rozbieżność interesów.
Możliwe są tylko jakieś mniej czy bardziej rozsądne kompromisy... i w tym cały sens ludzkiego bytu na ziemi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-1 / 3

@epuzer ja się napinałam? Aha :)
Z przyjemnością zapłacę za rzetelną informację od ciebie. Ile sobie życzysz? Dostanę paragon?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
-1 / 1

@7th_Heaven - zgoda, wreszcie idziesz we właściwym kierunku - Twoje zapytanie zapisuje na listę zapisanych próśb o odpowiedź, proszę spokojnie oczekiwać na swoja kolejkę.

Paragon a nawet faktura to żaden problem,,, tyle tylko że zgodnie z przyjętym u mnie regulaminem świadczeń - płaci się z góry. Wpłać zatem dowolną kwotę (od 200 zł w górę) okaż tu dowód wpłaty... i we właściwym czasie otrzymasz wielostronnicowe opracowanie we wniesionej sprawie.
Dla uproszczenia - należność wpłać na ogólnie znane konto WOŚWP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+1 / 1

@epuzer nie mój drogi, wystawiłeś ofertę proszę podać cenę. Paragon jest podstawą gwarancji (faktura mi nie potrzebna) a takową zamierzam zgłosić jeśli informacja nie będzie rzetelna.

I ty chcesz tu komuś wmówić, że prowadzisz firmę jak ty bladego pojęcia o prawie rynkowym nie masz xD chyba że to firma Mietków do stawiania kurników za flaszkę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2021 o 12:07

E epuzer
-1 / 1

@7th_Heaven
Faktycznie, w ramach produkcji ubocznej stawiamy również kurniki. I oferujemy też "pojęcia" nie tylko blade ale w dowolnych kolorach.
Niestety, nie prowadzimy obrotu we flaszkach a ostatnio wycofaliśmy się też z bitconów

Tyś pewnie Emeryt który się nudzi więc czujnie śledzi internet bo już tylko tu może zabłysnąć
.
Uwielbiam takich facetów, oni niezwykle ubarwiają szarość niektórych portalów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-1 / 3

@epuzer może nie koniecznie musimy wiedzieć, że uwielbiasz facetów... Te sprawy zostaw w swoim łóżku.
Dla ścisłości jestem kobietą.
A ty nie masz mi nic do zaoferowania jak widzę więc twoja firma "bezrobocie company" niech pozostanie tam gdzie powstała czyli w twojej fantazji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
0 / 0

@7th_Heaven
Piszesz że "nie musimy..." - więc zdradź ilu was tam jest i jaką funkcją cię ta grupa obdarzyła?
.
Niestety, teraz jednak jeszcze bardziej cię lubię, tym razem za za Twoje demonstracyjne obsesje seksualne i ogólnie za publiczną deklaracje płciową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D konto usunięte
+5 / 9

Za takie zachowania są odpowiednie paragrafy i sprawcy powinni być ukarani. A szczepienie jest dobrowolne i to jest moja sprawa czy sie zaszczepie czy nie.A jeśli chodzi o płacenie za leczenie.Jestem ubezpieczony i płace składki.To chyba zamyka temat.Tak samo jak nie odmawiamy leczenia palaczom,grubasom czy alkoholikom.Oni wszyscy też mają wybór i mogą żyć zdrowo a wybierają inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
+4 / 4

@dido0808 Tylko, że akurat alkoholicy czy palacze płącą dodatkowe pieniądze za swoje leczenie w akcyzie, która na to właśnie wg. założenia ma być przeznaczana. A wynoszą wpływy z niej więcej niż koszt utrzymania szpitali. Wszystkich. W całej Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 2

@Syphar A gdyby istniała pigułka, po zażyciu której masz obrzydzenie do alkoholu i papierosów na resztę życia, a oni odmówiliby jej zażycia, to co wówczas? Oni mogą chcieć się narażać, bo płacą więcej? no nie wiem czy tak znowu więcej, jakby dokładnie policzyć, bo taki alkoholik np przeważnie nie ma pracy, żyje z renty (alkoholowej!) i/lub z żebractwa, względnie na garbie kogoś z rodziny. Nie wspiera na ogół żadnych innych branż i przedsiębiorstw, nie chodzi nawet do fryzjera, ubiera się raz do roku w caritasie, nie jeździ na wakacje i nie uczestniczy w życiu kulturalno-społecznym (nie licząc wspólnych libacji na ławce pod sklepem). Serio ta akcyza z tanich winiaczy jest wg ciebie takim burżujskim bogactwem dla społeczeństwa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
0 / 0

@7th_Heaven wg. Ministerstwa Finansów - tak. Akcyza od papierosów jak podaje MF - za 2020 20 mld złotych. Alkohol - 28,2 mld. Razem 48 mld, a NFZ podaje, że budżet (cały) ochrony zdrowia w 2020 to 97 mld. Po zwiększeniu w pierwszym półroczu ustawą specjalną bo COVID, normalnie wynosił około 90. To masz prawie połowę budżetu na leczenie wszystkich Polaków w każdej możliwej sytuacji w każdym możliwym etapie sponsorowane przez palaczy i alko. Czy prawie połowa to wg. mnie jest takim burżujskim bogactwem dla społeczeństwa? Może nie dla społeczeństwa, ale dla NFZ to prawie połowa całości. Więc sądzę, że gdyby była ona przeznaczana zgodnie z założeniem na leczenie właśnie ich, to byliby najlepiej leczonymi Polakami. Nie jest tak przeznaczana, tylko finansuje też co innego - i dobrze. Niech się dokładają. Ale swoje leczenie pokrywają w 100%, więc tu nie ma o czym gadać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-1 / 3

@Syphar ale czekaj. Jak z tych danych wysnułeś wniosek, że alkoholicy finansują większe wpływy dla służby zdrowia przez to, że piją? Właśnie ci wykazałam, że jest dokładnie odwrotnie.
Dane które przytaczasz nie są wynikiem alkoholizmu społeczeństwa przecież. Alkohol jest kupowany i wykorzystywany w ogromnej ilości gałęzi przemysłu, nie tylko spożywczego. Cukiernicy płacą akcyzę za spirytus do swoich wyrobów. Co to ma wspólnego z alkoholikami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2021 o 19:10

S Syphar
0 / 0

@7th_Heaven Akurat tylko spożywczy płaci akcyzę - bo reszta przemysłu używa alkoholu skażonego, niezdatnego do picia, bez akcyzy. Nic nie wykazałaś. Podałaś tezę, "alkoholik np przeważnie nie ma pracy, żyje z renty (alkoholowej!) i/lub z żebractwa" raczej nieprawdziwą, przynajmniej jak wskazują ośrodki uzależnień. Które zresztą wyrastają jak grzyby po deszczu (skutek koronakryzysu...), a terapia zaczyna się od 3-4 tysięcy. I mają pełne obłożenie. To nie są ludzie z marginesu. Wśród kobiet nawet więcej alkoholiczek to osoby z wykształceniem wyższym, robiące kariery. Typowym widokiem w domu korpo-pracownic średniego szczebla są dwie-trzy butelki wina w lodówce. Co drugi dzień nowe. W populacji alkoholików nie ma żadnej nadreprezentacji "meneli" - jest ich dokładnie tyle samo, co w populacji ogólnej. Od kiedy robię w branży ubezpieczeniowej powiem tak - ja nie znam agenta (a to są ludzie zarabiający grubo ponad średnią krajową), który nie wypija tygodniowo 0.7 whisky. Autentycznie - żadnego. To tez alkoholizm i to już powodujący straty zdrowotne. O GPW i maklerach nawet nie wspominam, bo tam jeszcze narkotyki dochodzą. Piją budowlańcy, codziennie po 4-5 piw. Piją tirowcy, na postoju nocnym 2-3 szt. Piją księgowi, zwykle koniaczek do siedzenia nad papierami - codziennie. Celebryci - około 10% przyznaje się do alkoholizmu. Tyle się przyznaje, realizm każe myśleć, że jest ich 20%. W piątkowy wieczór nie ma trzeźwego korposzczura. Nie istnieją. Taksówkarze, w każdy poniedziałek nawaleni bo trzeba odreagować weekend pracy na trzeźwo. Monterzy po pracy codziennie na 2-3 piwa. Dosłownie wszyscy, najmniej w Polsce piją urzędnicy jak się okazuje i nauczyciele.

Alkohol akcyzowany jest spożywczy. Ten alkohol jest SPOŻYWANY. Obojętnie w jakiej postaci - ale spożywany. Alkohol techniczny, używany w przemyśle, to alkohol skażony - sam kupuję do pewnych układów przekazywania ciepła (nie zamarza, dobry) - 32 zł za 5 litrów czystego dobrej jakości. Ale za to nie ma akcyzy. Akcyza jest na spożywczym. I nie, cukiernie w Polsce nie zużywają wyraźnych ilości - przemysł spożywczy ściąga z rynku mniej-więcej tyle czystego alkoholu spożywczego, ile znajduje się następnie w produktach (bo on nie znika) - przeciętny wyrób ma 1-2.5%. Resztę wypijają ludzie. Badania OECD wskazują, że alkoholizm sięga już 35% dorosłych i 15% nastolatków. Jeśli nic się nie zmieni, to zgodnie z ichnim raportem "Analizy w 52 krajach wskazują, że generalnie do 2050 r. średnia długość życia spadnie o 0,9 roku. Największe spadki prognozowane są jednak w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Wg szacunków w ciągu następnych 30 lat z powodu chorób i urazów spowodowanych piciem alkoholu średnia długość życia skróci się u nas o 1,6 roku. Prognozy te uwzględniały wypijanie jednego drinka dziennie u kobiet i średnio 1,5 drinka dziennie u mężczyzn.". Taka średnia to już jest alkoholizm, jak najbardziej. W przeciętnej populacji alkoholików jest niewielu więcej "meneli" niż w średniej. Znakomita większość alkoholików ma pracę, normalne życie, chodzi czysta, a codziennie chodzi na rauszu wieczorem, by rano wstać trzeźwym do pracy.

Nie, @7th_Heaven, jedyne co wykazałaś to oderwanie od rzeczywistości. Bezpośrednio wypijane jest lekko licząc 90% akcyzowanego alkoholu. Przemysł nie używa tego, tylko skażonego. Z tą rentą alkoholową to w ogóle odleciałaś - ilu znasz policjantów na rencie alkoholowej, czynnych? Bo ja znam wielu alkoholików wśród nich, którzy jak tylko są po służbie to chlają równo. Zresztą - poszukaj wypowiedzi byłych żon policjantów, zrozumiesz. Ale te widać w internecie - bo to są przemocowcy. To jednak mniejszość - większość alkoholików to nie przemocowcy. Piją latami i nikt nic nie podejrzewa. Renta alkoholowa to margines marginesów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2021 o 13:18

R raven000
+5 / 15

Segreguj ludzi -> zdziwienie, że się buntują -> twierdz, że to da ich dobra -> ludzie się buntują jeszcze bardziej -> strasz użyciem siły -> pokaz, że siły mogą użyć obie strony -> wielkie zdziwienie, jak to tak można używać siły

Wychodzi na to, że covidianie mają ogromny problem z myślenie przyczynowo - skutkowym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
+14 / 18

Chyba się nie mylę... ale od dawna obowiązują surowe kary dla sprawców wszelkiego rodzaju niszczenia mienia - szczególnie gdy robi się to z ostentacyjną premedytacją.

Trochę mnie bawią dzisiejsze napuszone oświadczenia Premiera, Prezydenta i komendanta Policji że będą ścigać i surowo karać sprawców - Panowie... a czym się różni podpalenie punktu szczepień od podpalenia np. sklepu, mieszkania a nawet kiosku ruchu?

A może rzecz w tym aby stosowne organa i ich siły bezpośredniego reagowania mniej zajmowały selektywną obstawą imprez partyjno-propagandowych a bardziej zajmowały się pilnowaniem porządku bo coś tu nie tak z proporcjonalnością działań.

Podobnie jak to genialne założenie że znaczne podwyższenie mandatów, radykalnie zmieni bezpieczeństwo na drogach - już widzę patalogicznego bezmyślnego idiotę posiadającego prawo jazdy - jak siadając za kierownicą zaczyna kalkulować jaki wybryk na drodze bardziej mu się opłaca...bo mandaty wysokie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
+3 / 11

@epuzer "a czym się różni podpalenie punktu szczepień od podpalenia np. sklepu" ano tym, że każdy punkt szczepień jest słuszny, i w związku z tym atakiem można zaostrzać i obostrzać, co postulowali przodownicy dziennikarstwa w swoich pytaniach-sugestiach wyrażających wolę mas pracujących miast i wsi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
-1 / 5

@mafouta - chętnie bym Ci coś odpowiedział ale nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi tym bardziej że w Twoim następnym wpisie wyraźnie widać że masz jakieś polityczne obsesje. Myślę nie powinieneś się ograniczać i od razu walnąć - 6 lat temu, budkę podpalił Tusk z Putinem aby zrobić na złość narodowcom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mafouta
+3 / 5

@epuzer nawet przez myśl mi Tusk nie przemknął, Jest bardzo ciekawe, czy pan w mundurku i pan w garniturku, którzy tak bardzo głosili prze kamerami konieczność szczególnych działań w sprawie ataków na punkty szczepień, pochwalą się realnymi wynikami dochodzeń w tej sprawie. Czy znowu prawdę poznamy z nagrań w jakiejś knajpie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
+1 / 3

@epuzer kary surowe obowiązują, ale sprawcy niszczenia mienia są skrajnie rzadko wykrywani. W mojej sprawie świadkowie dysponowali nagraniem video z wyraźnie widoczną twarzą sprawcy w trakcie niszczenia mienia, a także nagraniem wraz z momentem płatności kartą kredytową i pełnymi danymi karty tegoż sprawcy. Sprawcy nie wykryto, szkoda 4 tysiące (tylna szyba w aucie - no na tyle ubezpieczyciel wycenił). Facet rozbił bez powodu, w aucie stojącym na parkingu, drąc przy tym mordę o jakichś "pedałach" chyba od roweru, bo nim podjechał. I wykluczam motyw polityczny działania sprawcy, bo jestem wyborcą oraz wspieram skrajną prawicę (Konfederacja). Więc nie znasz dnia ani godziny, kiedy znany z imienia i nazwiska sprawca rozwali Ci szybę w aucie, a prokurator umorzy postępowanie w ekspresowym tempie. Na przesłuchaniu bardziej od wartości szyby wypytując mnie (ofiarę jak nie patrzeć) o naklejkę ***** *** na szybie i insynuując coś o jakichś "prawicowych poglądach sprawcy, wie pan".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 sierpnia 2021 o 15:48

E epuzer
0 / 0

@Syphar Serdecznie Ci współczuję - tej szyby, strat i sposobu rozumowania ale również środowiska które zamieszkujesz.
Ja mam na swoich pojazdach jednoznaczne oznaczenia polityczne i nigdy nic takiego mnie spotkało - choć raz jeden aktywny lokalnie konfederat z tego powodu naszczał na autko mojej żony
I zrób wreszcie wraz kolegami z Konfederacji porządek w tym kraju bo jak dotąd to tylko .darcie mord macie opanowane perfekcyjnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Syphar
0 / 0

@epuzer nie jestem członkiem, tylko wyborcą - jedyne co mogę w ramach "robienia porządku" to oddać głos, ewentualnie nakłaniać do tego innych. Żadnego "robienia porządku" zanim nie ma się większości w sejmie zrobić się niestety nie da - a szkoda. Bo faktycznie by się przydało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 2

@Syphar A u mnie w okolicy jak czwórka pijanych nastolatków ukruszyła butelką kawałek kamienia z epitafium na ścianie kościoła, to natychmiast ruszył za nimi policyjny pościg i już następnego dnia siedzieli zakuci na komisariacie. Grozi im do 10 lat pozbawienia wolności bo prócz tego, że uszkodzili mienie, to jeszcze urazili czyjeś, nie sprecyzowano czyje konkretnie, ale chyba takie ogólnokatolickie uczucia religijne. Serio.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2021 o 2:10

M mafouta
+1 / 11

Też uważam, ze za popalenia należy karać ich surowo, zwłaszcza, że są to są ci sami, którzy podpalili budkę przy Ambasadzie Rosyjskiej w Warszawie podczas Marszu Niepodległości w 2019r.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skar2k19
0 / 6

ja nie szczepiłem sie jeszcze bo sie bałem powikłań ale coraz bardziej jestem chętny na szczepienie ale nie biegam z dildosami, flagami neonzaistowskimi po ulicach nie podpalam cudzych mieszkań bo jestem normalny a reszta to nie ludzie tylko bandyci nazywajmy rzeczy po imieniu to nie ruchu lgbt czy blm tylko bandyci i powinni siedzieć za takie wybryki wszyscy ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fatum666
+5 / 9

Przecież to jest prowokacja sami sobie podpalili żeby mieć pretekst do dalszego dzielenia narodu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-2 / 2

@LowcaKomedii no po prostu muszę w końcu zapytać, bo zdaje się że masz jakiś tik nerwowy z tym słowem. Co ono znaczy? Od czego ono pochodzi? Od szurania? Butami? Krzesłem? Sorry, ale to bez sensu. Jesteś chyba jedyna osobą która ciągle używa tego słowa tutaj. Skąd je wziąłeś? Z filmików z żółtymi napisami o których równie często i nerwowo wspominasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2021 o 23:27

avatar Hamster88
+2 / 8

Przy obecnych rządzących ?! Nie wierzę im w nic co oni mówią! Doprowadzili do sytuacji, że jestem skłonny uwierzyć w prowokację z ich strony. Dla mnie jest to kolejny sposób na szczucie Polaków między sobą (a jesteśmy pokłóceni jak nigdy) dzięki temu rząd nas rozgrywa jak dzieci. Ma świadomość, że kiedy Polacy potraktują ich jako wrogów i się połączą ponad podziałami to kamień na kamieniu nie zostanie z ich rządów etc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
-2 / 12

lol. Kraje z duzym odsetkiem zaszczepionych wracaja do notmalnosci. A Polska jak przystalo na kraj 3ciego swiata bedzie walczyc z opresja rzadu. Ja pdole co za kraj.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
0 / 4

@polm84 To jest taki kraj, którego "prezydent" "nie lubi gdy ktoś mu operuje igłą w okolicy ramienia" - i w ten sposób argumenty profesorów medycyny legły w gruzach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
-1 / 1

@belzeq pewnie sie boi, ze bedzie go ktos kontrolowal jak sie zaszczepi.... :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agnen67
+1 / 5

Polm84 ten kraj nazywa się Izrael. Jego mieszkańcy dowiedzieli się, że konieczne będzie 3 szczepienie, a w przyszłości szczepienie co pół roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
+2 / 2

@polm84 Odnoszę wrażenie. że ktoś go kontroluje. niezależnie od szczepień...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar efek
+6 / 12

Sprawców nie złapano ale wiadomo że to antyszczepy i trzeba ich zwalczać - sorry to już Stalin lepiej szył swoje afery.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koszmarek66
+2 / 8

Mnie zastanawia fakt, że te burdy pojawiły się w momencie flauty Narodowego Programu Szczepień i przy zastanawianiu nad możliwością wprowadzenia różnych form przymusu szczepień lub dyskryminacji.
Niektórzy widzą podobieństwa pani, która szczepiła ministra Niedzielskiego i tej która broniła dzielnie punktu szczepień i zaraz została odznaczona. Jeśli to prawda to śmierdzi obrzydliwą prowokacją.
https://dziennikzarazy.pl/28-07-divide-et-vaccine/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 sierpnia 2021 o 13:11

avatar koszmarek66
+1 / 1

@Ichna Dzięki. Trochę mnie uspokoiłaś. No chyba, że ma dwa zegarki ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
0 / 4

@LowcaKomedii Podlinkuj nam a nie streszczaj co oglądasz. Twoje zainteresowania są dość ciekawe. Może dowiemy się z nich gdzie leży źródło twojej agresji, bo wiesz, wbrew temu co może powiedział ci twój youtube, nie jest to na pewno szczepionka, choć patrząc na poziom twojej wiedzy o szczepionkach to nie ma pewności, czy nie przypisujesz im tego typu magicznych mocy....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2021 o 2:24

7 konto usunięte
+1 / 3

@LowcaKomedii tak, to poziom mniej więcej ucznia podstawówki wywnioskować, że skoro odpisujesz szczegóły z jakiegoś filmiku to musiałeś go oglądać. Chyba, że kłamiesz i zmyślasz to już inna sprawa.

Nikt nie wie tyle na temat filmików, które twoim zdaniem ogląda, co ty ;) tyle się nasłuchałam o tych żółtych napisach od ciebie że chętnie bym jakieś wreszcie zobaczyła.
Moje koleżanki możesz sprawdzić, wystarczy podskoczyć do krakowa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
+3 / 9

@Antyboanty Nie rozsyłaj fake newsów, to nie byli antyszczepionkowcy tylko zwykli bandyci. Nie ma nikogo takiego jak "antyszczepionkowcy" to nowe słowotwórstwo wymyślone w mediach na potrzeby antagonizowania społeczeństwa, przecież ci ludzie są zaszczepieni przeciwko innym chorobom, nie chcą się tylko zaszczepić przeciw covidowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
-2 / 8

@wichniak2 Ciekawa logika. Bandyta kieruję się jakąś logiką w swoich działaniach. Własną korzyścią. Ktoś podpalający punkt szczepień, lżący pracowników czy atakujący ludzi czekających na szczepienie ma też swoją logikę. Antyszczepionkową. Myślę, że nazwanie antyszczepionkowcem bandyty jest dla bandyty uwłaczające.
Antyszczepionkowiec to wcale nie jest nowe słowo, a antyszczepionkowcy używają go do jako antyargumentu pozorującego ich ,,pro społeczność" i wmawiają ludziom, że to dzieli społeczeństwo. Stara metoda, zajumać coś i krzyczeć ,,łapaj złodzieja". Rozumiem ludzi, którzy z jakiś powodów nie chcą się szczepić i do tej pory rozumiałem ich argument, że to ich prywatna sprawa, choć się z tym nie zgadzałem. Ale teraz gdy dochodzi do podpaleń, sami wykluczyli się z tego argumentu, skoro nie mogą uszanować, że także prywatną sprawą jest chęć zaszczepienia. Czy teraz usłyszę kolejną spiskową teorię, że to była prowokacja proszczepionkowców? Wystarczy obejrzeć kilka zdarzeń, aby stwierdzić jakie to słabe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
+4 / 8

@Antyboanty Pijani, którzy zaatakowali autobus w Katowicach to też "antyszczepionkowcy"? Gdyby zaatakowali "szczepionkobus" pewnie tak byli by nazwani. Póki co szczepienia czy nieszczepienia pozostają prywatną sprawą każdego z nas gdyż szczepionka ma wpływ tylko na zaszczepionego (pomimo szczepienia może dalej zarażać) Nie podsycaj atmosfery wrogości bo już mamy dosyć społeczeństwo podzielone i już wystarczy tej agresji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
-3 / 7

@wichniak2 To nie ja podpalałem, więc dlaczego to mnie oskarżasz o podsycanie wrogości i nawołujesz do miarkowania się? Nie uważasz, że pomyliłeś adresata? Masz może coś do powiedzenia o tych co podpalali? I nie ma tu potrzeby robienia intelektualnych wygibasów, że to tylko zwykli bandyci. Nie, to nie zwykli bandyci. To coś gorszego. A do takiej atmosfery doprowadzili przeciwnicy szczepionek. Jeszcze rok czy półtora temu było to śmieszne grono w foliowych czapeczkach z których się wszyscy śmiali. Dzisiaj mają zwolenników ich broniących, dziś podpalają, a jutro...?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
+1 / 3

@Antyboanty Wydawało mi się że to Ty jesteś autorem tego demota. Przypisałeś sprawców podpalenia do jakiejś grupy, jesteś pewien swoich słów? Wybroniłbys się w sądzie od pomówienia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
-1 / 1

@wichniak2 Tak, jestem pewien. Wystarczy elementarna logika. Ciekawe jest raczej co innego. Według ciebie podpalacz jest zwykłym bandytą, którego ja niecnie przypisałem do jakiejś grupy. Jednocześnie twierdzisz, że musiałbym bronić się w sprawie o pomówienie, określając takiego bandytę mianem antyszczepionkowca. Niejako przyznałeś mi rację, że antyszczepy to coś gorszego od bandyty, skoro przypisanie go do antyszczepów byłoby dla niego pomówieniem. Całkiem słusznie rozumujesz, choć być może podświadomie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
0 / 2

@Antyboanty Dobra, to jak określić, do jakiej grupy przypisać osobę która podpaliła śmietnik, że niby jest przeciwnikiem segregacji śmieci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-1 / 3

@Antyboanty jakie osoby czekające na szczepionkę były tam atakowane i w jaki sposób? wmawiasz ludziom, że przeciwnicy wstrzykiwania sobie szczepionek na covid (nie wiadomo czy innych także) atakują tych, co to sobie zrobili. Niby po co mieliby to robić? czy cudza szczepionka w jakikolwiek sposób im szkodzi? Weź się zastanów co ty gadasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-1 / 3

@Antyboanty I w kwestii "elementarnej logiki" którą się próbujesz tłumaczyć w rozmowie z @wichniak2 - kompletnie nie ogarniasz. Pomówieniem byłoby w tym przypadku bezpodstawne oskarżenie środowisk antyszczepionkowych o ten bandytyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2021 o 2:30

avatar Antyboanty
0 / 0

@wichniak2 Jesteś prawdopodobnie zbyt inteligentny aby uciekać się do takich absurdalnych argumentów. Po co to robisz? Po co bronisz czegoś co jest nie do obrony? Tylko nie pisz, że ktoś jest niewinny dopóki nie udowodni mu się winy. Dobrze wiesz, że przy wszystkich przestępstwach winnego szuka się w określonych kręgach i sprawdza się to w 99,99% przypadków. Będziesz drążyć to pozostałe 0,01%?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
0 / 0

@Antyboanty Ci tak zwani "antyszczepionkowcy" to są normalni ludzie zaszczepieni przeciwko innym chorobom, właściwie to rzecz biorąc jest ich jeszcze chyba ponad 50% a więc więcej niż tych zaszczepionych na covid (przypominam jeszcze raz że zaszczepieni na inne choroby są praktycznie wszyscy) a hejt rozkłada się równo z tym że reakcją na pomysły częściowego wykluczenia niezaszczepionych na covid jest coraz większa agresja i powiedział bym bezsilność tych jeszcze nieszczepionych na covid, (sam się zastanawiam czy w końcu dla świętego spokoju sam nie przyjmę tego czegoś, tylko wciąż nie wiem którą szczepionkę czy szczepionki warto) zauważ że wczoraj doszło w Zagrzebiu do burd z udziałem kibiców czy raczej kiboli Legii i Dinama zapewne większość jest zaszczepiona bo to jest chyba warunek wyjazdu, nikt ale to nikt nie wykorzystuje tego faktu do hejtowania szczepień tylko nazywa rzecz po imieniu, to po prostu chuligani i bandyci którzy powinni spędzić najbliższe miesiące w jakimś kamieniołomie podobnie jak wszczynający burdy jak ich tam zwą "antyszczepionkowcy". Przy okazji dziękuję za przypisanie mi walorów inteligencji, to miłe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
0 / 0

@wichniak2 Antyszczepionkowiec ma ściśle określone i pejoratywne znaczenie. Ja odróżniam ludzi, którzy unikają szczepień na Covid-19 z różnych, czasem także niemądrych powodów od antyczszepionkowców spod znaku Sochy i spółki. Teraz rozumiesz mój punkt widzenia? To teraz spróbuj zrozumieć, że kibolskie burdy nigdy nie będą związane ze szczepionkami, bo nie o to te burdy były wzniecone. Gnój podpalający punkt szczepień sam się powiązał z antyszczepami poprzez wybranie celu swojego ataku. Gdyby podpalił śmietnik to byłby tylko zwykłym debilem, a tak jest dodatkowo antyszczepem, co w końcu na jedno wychodzi. Zapewne obserwujesz wzmożoną agresję antyszczepów, więc twierdzenie, że hejtowanie ich to wspomaganie podziału społeczeństwa jest słabe, bo to oni antagonizują społeczeństwo, a teraz na dodatek występują fizycznie przeciwko niemu. Mogę i szanuję ludzi, którzy z jakichkolwiek powodów się nie zaszczepili i z takimi osobami mogę dyskutować ale nie będę szanował żadnych antyszczepionkowców
Do jakich działań zdolne są takie indywidua, nawet na takim rozrywkowym portalu jak demoty, wystarczy obejrzeć konta tych, którzy starali się z nimi rozsądnie dyskutować. Sporo czasu takie działania zajmują, więc będzie wielkim błędem moje spostrzeżenie, że nie robią tego tylko społecznie i z przekonania?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
0 / 0

@Antyboanty Doskonale sobie zdaję sprawę o co Ci chodzi, jednak bandytyzm to bandytyzm i choć moralnie inaczej będzie zrozumiane celowe uszkodzenie ambulansu do ratowania życia i śmieciarki do wywozu śmieci to jednak oba przypadki będą uznane za akt wandalizmu i powinny być jednakowo karane nie zagłębiając się już z jakiego powodu. Bandyta to bandyta i nie różnicujmy który lepszy a który gorszy zwłaszcza że dosyć mamy konfliktów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
0 / 0

@wichniak2 Całkowicie się z tobą nie zgadzam, aby karać przestępców nie zgłębiając powodów. Czy uważasz, że na taką samą karę zasługuje przykładowo kierowca, który przez nieuwagę wjedzie w grupę ludzi, jak kierowca, który w grupę ludzi wjedzie ż premedytacją? Obaj są przestępcami i popełnili identyczny czyn ale powody robią różnicę. Wiem, że upraszczam problem, ale do tego sprowadza się twój pogląd, aby karać nie biorąc pod uwagę motywów przestępcy. Gdyby tak było to niepotrzebne byłyby sądy. Wystarczyłby człowiek, który odczytałby tylko odpowiedni paragraf i orzekł karę przewidzianą w tym paragrafie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2021 o 10:31

avatar wichniak2
0 / 0

@Antyboanty Tu już klasyfikujesz motywy, czym innym jest przypadkowe zapruszenie ognia a czym innym celowe działanie jako podpalenie. Reasumując nie ma żadnego znaczenia czy podpalacz punktu szczepień był zaszczepiony czy też nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
0 / 0

@wichniak2 Czy ty rozumiesz co piszesz? Oczywiście, że nie ma znaczenia czy podpalacz był zaszczepiony czy nie i nie. Znowu jakimś dziwnym fikołkiem intelektualnym wracasz do sprawy kiboli. A działanie tego troglodyty było skierowane konkretnie na punkt szczepień, a nie na śmietnik czy samochód. To było celowe działanie i dlatego ważne są jego motywy, bo to one będą brane pod uwagę przy ewentualnej karze.Nie wiem jak prościej wyjaśnić skoro tak logiczne jest, że podpalacz podpalał punkt szczepień nie dlatego, że jest zwolennikiem szczepień czy piromanem tylko jest zwykłym antyszczepem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2021 o 13:36

avatar wichniak2
0 / 0

@Antyboanty A zmieni coś jeśli nie jest "antyszczepionkowcem" tylko zaszczepił się i z jakiegoś powodu tego pożałował?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
0 / 0

@wichniak2 A ja stawiam dolary przeciw kamieniom, że on się nie zaszczepił, więc nie rozumiem po co snujesz domysły, skoro w głębi duszy i ty to wiesz. Sanepid też podpalał bo czegoś żałował? Dajmy już temu spokój, bo ta dyskusja i tak do niczego nie prowadzi. Ja będę stał tam gdzie stoję, antyszczepy będą stały tam gdzie kiedyś stali inkwizytorzy, a ty będziesz nadal starał się stać tak trochę na uboczu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wichniak2
0 / 0

@Antyboanty To na koniec pół żartem pół serio. Oskarżony jest niewinny, dopóki się mu nie udowodni winy a człowiek jest domyślnie nie zaszczepiony (na covid) dopóki on tego nie udowodni ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matm88
+2 / 10

Propaganda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ashera01
+4 / 4

Sprawca powinien z własnej kieszeni pokryć wszystkie straty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jodzet
+2 / 6

Tak samo niech kierowcy sami się leczą jak mają wypadek. Przechodnie także, przecież mogą w domu zostać.
Osobiście - nie ma problemu. Piszę się na to co autor wymyślił. Pod jednym warunkiem - zwolnienie ze składem na zorganizowaną grupę przestępczą potocznie zwaną ZUSem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem