Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Banasik
+20 / 38

Ale to musi być na piśmie? Potwierdzone przez notariusza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
+1 / 15

@Banasik Teraz tylko czekać na sprawy gdzie jakiś degenerat najpierw zgwałcił kobietę, a potem zmusił ją do podpisania zgody na seks.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+14 / 30

@Wolterianin . Prędzej będzie na odwrót, panna powie "tak tak tak!", a potem zaprzeczy i pogrąży kochasia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+25 / 27

@Banasik Jeszcze druga sprawa. A jak facet nie powie wyraźnie TAK to może spokojnie na drugi dzień pozwać kobietę o gwałt, jak mu się odwidzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 sierpnia 2021 o 18:27

W Wolterianin
+16 / 20

@profix3 To jest bardzo fajne pytanie i tak na logikę są 2 możliwe odpowiedzi. Albo będzie mógł, albo będzie to dyskryminacja ze względu na płeć.
Skoro kryminaliści w USA po wprowadzeniu przepisów, że mają być traktowani zgodnie z deklarowaną płcią zaczęli składać podania o transfer do kobiecego więzienia, słabi sportowcy zaczęli zmieniać płeć by rywalizować z kobietami, a nawet młodzi chłopcy zaczęli czuć się dziewczynami by móc chodzić na wf z dziewczynami oraz korzystać z przebieralni i toalet dla dziewczyn, to i faceci w Hiszpanii w końcu się zorientują, że i oni mogą oskarżać kobiety o gwałt.
Plusem tego będzie ograniczenie sexu pozamałżeńskiego jako bardziej niebezpiecznego, bo nie tylko można złapać śmiertelną chorobę czy spłodzić dziecko, ale do tego wylądować w więzieniu. A gwałty na kobietach? Raczej ich ilość wzrośnie niż się zmniejszy, ale najważniejsze to poudawać, że coś się robi by ludzie kierujący się emocjami, a nie rozumem mieli radochę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 0

@Banasik

wracamy do tego, co bylo- seks oficjalnie za zgoda/ kiedys byl to slub.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2021 o 1:19

H konto usunięte
0 / 4

@Wolterianin No tak, lepsze jest prawo polskie, gdzie obecnie kobieta musi udowodnić że nie chciała. Znałem masę zgwałconych dziewczyn. Jak będziesz miał dziewczynę (taką na której Ci zależy a nie taką którą traktujesz przedmiotowo), żonę i/lub córkę to będziesz popierał takie prawo, no ale musiałbyś jeszcze być zdolny do wyższych uczuć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+1 / 1

@Puolalainen . Niezupełnie. "Tak" powiedziane przy ołtarzu nie oznacza zgody na seks za każdym razem gdy druga strona tego zechce. W małżeństwie też występuje problem gwałtu. Więc niestety zgoda notarialna musi być za każdym razem, a konsumpcja najlepiej też na oczach notariusza, bo może w trakcie gry ktoś zmieni zdanie i powie "nie"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 2

@Hostis_Humani_Generis Kierowanie się uczuciami przy tworzeniu prawa to najgorsza rzecz jaką można zrobić, bo tam gdzie rządzą emocje znika prawda i sprawiedliwość. Mówisz o zgwałconych dziewczynach, a jednocześnie masz gdzieś tych wszystkich niewinnych facetów, którzy siedzą w więzieniach bo jakaś dziewczyna bezpodstawnie oskarżyła ich o gwałt i do tego mówisz o wyższych uczuciach? Jak Twoje wyższe uczucia mają polegać na tym, że ktoś kogoś może w każdej chwili dla kaprysu wysłać do więzienia to cieszę się, że ich nie mam i nie chcę ich mieć.
Żeby jeszcze takie prawo chroniło kobiety przed gwałtem to można by tą niesprawiedliwość jakoś przeżyć, ale ono nawet tego nie robi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar costamzczymstam
0 / 0

@Banasik Skoro zadajesz takie pytanie, to dla Ciebie musi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
-1 / 1

@Hostis_Humani_Generis . To jest myślenie magiczne podobne jak u polityków. Jest problem -> robimy ustawę która zakazuje problemu -> problem znika. Tylko jakoś mimo rosnącej liczby przepisów karnych nadal istnieje przestępczość. Ciekawe dlaczego.
Drugim problemem jest tworzenia prawa, które nie nadaje się do stosowania. Bo niby jak udowodnić, że kobieta powiedziała tak albo nie? A opieranie oskarżenia i wyroku na słowie jednej osoby, i to zaangażowanej, to już nie ma nic wspólnego z prawem i sprawiedliwością.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudamudamuda
-1 / 3

@profix3 to tak nie działa. Nie masz cipy, to nie masz głosu w sprawie xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H konto usunięte
0 / 0

@Banasik A powiedz, jak zgwałcona kobieta ma udowodnić gwałt? gwałciciele nie gwałcą na oczach innych ludzi, nie chwalą się tym. Jprdl, to też jest myślenie życzeniowe które sam mi zarzucasz. Zgwałconą kobietę bada psycholog i psychiatra, biegły i on ocenia. Znałem masę zgwałconych kobiet, do kur_wy nędzy, po kobiecie od razu widać czy kłamie czy nie, zgwałcona kobieta nigdy nie jest butna, arogancka, śmiała, zawsze jest cicha, smutna, boi się mężczyzn i ma stany lękowe, popada w depresje inne choroby, ale dla takiego polaczka jak Ty, nie ma czegoś takiego jak choroba psychiczna i to wszystko się wmawia.

Dla kobiety gwałt jest gorszy niż śmierć, często takie targają się na swoje życie i każdy psycholog tudzież psychiatra jest w stanie stwierdzić czy taka kobieta kłamie i nie trzeba do tego świadków. A wierz mi że kobieta zgwałcona nie jest w stanie kręcić, za bardzo się boi, wstydzi i brzydzi samą sobą debilu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
0 / 0

@Hostis_Humani_Generis . Były przypadki fałszywych oskarżeń i wyroków skazujących niewinnych mężczyzn. Więc twoja pewność, że kobieta nie jest w stanie odegrać roli jest daleka od prawdy.
W prawie karnym jest kardynalna zasada, że winę trzeba udowodnić, a do czasu udowodnienia oskarżony jest niewinny. Jak ci to nie odpowiada to szukaj szczęścia w innym kręgu cywilizacyjnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puolalainen
0 / 0

@Banasik

nowe miejsca pracy tak powstana

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina1128
+16 / 20

Ciekawe czyje słowo na temat tego, czy padło tak, będzie ważniejsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahlol
+4 / 12

@karolina1128 notariusza ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahlol
+5 / 17

I to jest to! I to ja rozumiem! :D Teraz pytanie, czym jest "stosunek seksualny"? Tylko "klucz w zamku"? Czy też pieszczoty przed i po? Jeśli to pierwsze - to w jakiej pozycji? Jeśli też drugie - to jakie dokładnie? Myślę że najlepiej dokładnie spisać u notariusza umowę jak "stosunek seksualny" ma przebiegać, i odbyć go też w obecności notariusza by później spisać oświadczenie że wszystko przebiegło zgodnie z umową!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahlol
+7 / 13

A i jeszcze się zastanawiam - jeśli zgoda u notariusza nie jest potrzebna, to jeśli przyjdzie do mnie kobieta, i nagram ją komórką że mówi że "zgadzam się na to i tamto", ale zapomni nagrać mnie że ja też na to i tamto zgadzam się, to będę mógł pozwać ją o gwałt? Bo przecież musi być wyraźna zgoda obydwu partnerów? Oczywiście jeśli wymaga się zgody tylko kobiety, to mogę w podczas stosunku seksualnego identyfikować się jako kobieta-lesbijka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 4

@Ahlol Jeżeli prawo będzie uczciwe to będziesz mógł oskarżyć kobietę o gwałt. Jeżeli nie to zawsze pozostaje kwestia dyskryminacji ze względu na płeć, a że mogłeś akurat czuć się kobietą to też dyskryminacja ze względu na orientację seksualną, homofobia itp.
Sex nie będzie musiał odbywać się u notariusza. Wystarczy kilku świadków, a i nagranie w celach dowodowych nie zaszkodzi. No, ale bez pisemnej umowy się nie obejdzie.
Stosunek seksualny jest w przypadku klucza w zamku. W Polsce jest też obcowanie płciowe i inne czynności seksualne. W Hiszpanii pewnie też, więc jak prawnik będzie dobry to i z całusa zrobi gwałt.

PS
Na demotach jest opcja edycji i kasowania posta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rozmowca
+18 / 20

Trochę dziwne prawo. Jeśłi zostało rzeczywiście wprowadzone po to, aby zmniejszyć liczbę gwałtów i zwiększyć bezpieczeństwo kobiet, to raczej nie za wiele zmieni. Bo potencjalny gwałciciel i tak nie przejmuje się tym, czy ofiara mówi "tak" lub "nie", po prostu ją gwałci bo ma na to ochotę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+13 / 15

@rozmowca „Jednym z najbardziej szkodliwych przesądów jest myśl, że można ludzi siłą zmusić do dobrego życia.”

Jest oczywistym, że źli ludzie mają prawo gdzieś i jakiekolwiek zmiany prawa nie zmieniają rzeczywistości.
Tutaj widzimy tylko ideologię i myślenie życzeniowe. Klasyka w wydaniu ideologicznej lewicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Breva
+2 / 2

@rozmowca Pomijając skuteczność tej formuły prawnej to ma ona wyraźnie zwiększyć karalność gwałtów a nie im zapobiegać. Więzienie dla pijanego kierowcy też nie zwróci życia ofiarom wypadku ale ma być karą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
+1 / 1

@Breva Już teraz jest coraz więcej problemów z fałszywymi oskarżeniami o gwałt. Nie pamiętam kto to powiedział, ale szło to mniej więcej tak - gwałt jest wtedy gdy kobieta po stosunku stwierdza, że jej się nie podobało. Trochę chamskie, ale w obecnych realiach coraz bardziej prawdziwe. Jest też coraz więcej przykładów w rodzaju uczennic / studentek oskarżających nauczycieli o gwałt bo nie dostały dobrej oceny. Znam sporo wykładowców akademickich, którzy z tego powodu nie prowadzą indywidualnych konsultacji co jest ze szkodą także dla kobiet, które nie mają przez to stosownej pomocy w nauce.
Ciekawe co powiesz jak Twój syn wyląduje w więzieniu, bo jakaś koleżanka oskarży go dla żartu o gwałt.
Skończy się na tym, że przez to prawo kobietom jeszcze trudniej będzie znaleźć partnera. No i patrząc po kierunku w jakim to idzie prędzej czy później kobiety też zaczną być oskarżane o gwałt w efekcie czego faktycznym gwałcicielom łatwiej będzie uniknąć kary. Tak więc moim zdaniem radość z takiego kierunku nie jest dobra, gdyż na takiej zmianie korzystają tylko faktyczni gwałciciele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Breva
0 / 0

@Wolterianin Mówisz o naszym kraju ale sytuacja z demota dotyczy innego. Te same bydlaki zgwałciły 14 latke i nie dostali wyroku bo była nieprzytomna i nie mogła odmówić. To jest dosłownie tłumaczenie prawne sędziego. I to oburzyło ludzi,którzy zażądali zmiany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2021 o 22:43

W Wolterianin
0 / 0

@Breva Mówię o zasadzie ogólnej i o czymś co coraz częściej się powtarza. Także u nas.
Za uniewinnienie kogoś kto tłumaczy się, że nieprzytomna dziewczyna nie odmówiła, a zatem wyraziła zgodę na stosunek powinno się z miejsca powiesić sędziego. Jakby ludzie tego się domagali to spoko.
Ogólnie też gwałciciele powinni być surowiej traktowani. Ja bym wprowadził kastrację i kamieniołom dożywotnio lub szubienicę, ale dla prawdziwych gwałcicieli.
Tu mamy jednak coś co zdarza się w coraz częściej w wielu krajach. Zdarza się jakaś tragedia. Ludzie napędzani przez media popadają w histerię, a politycy chcący im się przypodobać stwierdzają, że trzeba coś z tym zrobić. Jednak jak ktoś kiedyś powiedział - gdy budzą się emocje rozum zasypia. Gdy rozum śpi budzą się potwory. No i powstaje taki potworek, że wystarczy czyjeś słowo by kogoś wsadzić na wiele lat do więzienia. Jakby w takim prawie jeszcze była jakaś poważna kara za fałszywe oskarżenia to jeszcze można by się zastanowić.
Przyznaję, że nie znam prawa w Hiszpanii, ale stawiam na to, że tak jak u nas przyczyną wielu problemów nie są przepisy prawa, a to jak sędziowie do niego podchodzą.
Tak więc teraz mamy sytuację w której każda kobieta może praktycznie każdego faceta wsadzić na wiele lat do więzienia za gwałt. Mamy też sytuację w której płeć jest płynna więc każdy na chwilę może poczuć się kobietą. Jest więc tylko kwestią czasu gdy kobiety na podstawie nowych przepisów będą oskarżane o gwałt i zaczną dostawać propozycję, że albo się zgodzą na stosunek, albo pójdą siedzieć za gwałt.
W tym miejscu powinienem wstawić to co pisałem wyżej więc po prostu to teraz przeczytaj jako część tej wypowiedzi.

W efekcie takich przepisów, które niby mają pomagać kobietom bedzie kobietom jeszcze trudniej, a faktycznym gwałcicielom będzie łatwiej się wybronić więc efekt będzie przeciwny do zamierzonego. Obrona takich przepisów jak ten z demota jest więc obroną gwałcicieli i działaniem przeciw kobietom.
Jesteśmy wolnymi ludźmi więc nikomu nie zakazuję bronić tego co uważa za ważne. Ja jednak gwałcicieli bronić nie zamierzam i mówię wprost, że obrona gwałcicieli mi się nie podoba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+5 / 19

Przecież tylko idiota by nie zauważył, że to prawo nie ma służyć zmniejszeniu przemocy seksualnej tylko zwiększeniu możliwości oskarżania o nią ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mm_disabled
+3 / 11

@7th_Heaven Zgadzam się, jeszcze chwila i pójdziesz siedzieć jak się obejrzysz a ładną kobietą na ulicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
-1 / 1

@mm_disabled Feminazistki od dawna twierdzą, że każdy facet to gwałciciel i tak powinien być traktowany (zwłaszcza, że cały czas ma przy sobie narzędzie zbrodni) więc oglądanie się za dziewczyną na ulicy nie musi być konieczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mm_disabled
+5 / 11

A ja bym wolał by kobieta mogła mieć w torebce pistolet i prawo odstrzelić bydło które próbuje ją zgwałcić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WaKukWaJimor
+3 / 3

@mm_disabled Plus kastracja takiego bydła, które już się tego dopuściło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
+2 / 6

@WaKukWaJimor - plus możliwość odstrzelenia każdej kobiety, która próbuje zgwałcić faceta. I kastracja każdej baby-gwałcicielki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
0 / 2

@mm_disabled . To by spowodowało silną feminizację zawodu płatnego zabójcy. Mogłyby wykonywać robotę na legalu. Kulka w łeb, gacie denata w dół i nie ma sprawy bo mu się należało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WaKukWaJimor
-2 / 2

@Zetar Jprd temat jest o pięciu facetach, którzy zgwałcili 18 latkę no ale nie, trzeba sobie ulać. Podaj mi co najmniej trzy sprawy, gdzie pięć kobiet zgwałciło faceta i udowodnij, że to się zdarza tak często jak ze strony psów z penisami (bo nazwać tego mężczyznami nie zamierzam). A także wyjaśnij, co ma w ogóle Twój komentarz do mojego, bo się rzuciłeś jak rybka bez wody, jakbym napisała że "ooo kobiet to nie tykać, bo tylko faceci to szuje". I tak, jestem za obowiązkową kastracją gwałcicieli i pedofili (poza karą więzienia).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
-1 / 3

@WaKukWaJimor - jesteś przeciwna równouprawnieniu??? Ale jesteś skretyniała. Zasrana feminazistka.
Wyjaśniam ci łopatologicznie - wszyscy są wobec prawa równi. Jeżeli za gwałt ma być kastracja, to ma obowiązywać bez względu na płeć. Ty, jako feminazistka, nie dopuszczasz równości, jesteś przeciw niej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
+1 / 1

@Banasik Zapominasz, że obecnie płeć jest kwestią wyboru i jeżeli ktoś akurat czuje się jak kobieta /mężczyzna / coś innego to znaczy, że jest właśnie tej płci. Patrzenie na płeć biologiczną to dyskryminacja i ogólnie straszne zło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WaKukWaJimor
-2 / 2

@Zetar
-Podaj mi co najmniej trzy sprawy, gdzie pięć kobiet zgwałciło faceta i udowodnij, że to się zdarza tak często jak ze strony psów z penisami (bo nazwać tego mężczyznami nie zamierzam).
GDZIE JEST TWOJA ODPOWIEDŹ?
-A także wyjaśnij, co ma w ogóle Twój komentarz do mojego, bo się rzuciłeś jak rybka bez wody, jakbym napisała że "ooo kobiet to nie tykać, bo tylko faceci to szuje".
"jesteś przeciwna równouprawnieniu??? Ale jesteś skretyniała. Zasrana feminazistka." - TO ŚWIADCZY, ŻE NIE UMIESZ NAWET CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM ALE SZCZEKAĆ JAK NAJBARDZIEJ.
Także szkoda mi czasu na kogoś kto ma jeden zwój więcej od kury, żeby nie siadać na własnych jajach ;*

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2021 o 11:17

avatar Zetar
-1 / 3

@WaKukWaJimor - feminazistko, rozumiem, że nie jesteś przyzwyczajona do korzystania z mózgu, więc wyjaśnię ci łopatologicznie: prawo jest od tego, że ma określać wszelkie przestępstwa bez względu na płeć. Wszyscy są wobec prawa równi i nie ma znaczenia czy coś już się wydarzyło czy też nie. Jeżeli zatem nawołujesz do kastracji facetów to powinnaś również nawoływać do kastracji kobiet. Jeżeli tego nie robisz, to jesteś zwykła nazistką, która uważa, że ktoś jest od kogoś lepszy tylko dlatego, że jest innej płci. Po drugie: co ma mój komentarz do twojego? Właśnie to. Inteligentny człowiek by zrozumiał, że mój komentarz dotyczy równości płci, w tym równych kar za to samo przestępstwo. Ty nie zrozumiałaś i debilnie dopytujesz.
Po trzecie: jak na razie to ty drzesz ryja o to, by kastrować facetów, a jednocześnie drzesz ryja, gdy to samo piszę o kastrowaniu kobiet. Kto zatem jest tutaj przeciwny równouprawnieniu? Ty skretyniała feminazistko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Deffrau
0 / 0

@Zetar @WaKukWaJimor Na wstępie zaznaczam że nie popieram gwałtów! Popieram kolegę o równouprawnieniu. Dodam że są "kobiety" dopuszczające się kłamstwa w sprawie gwałtu po to by udupić faceta i taki idzie do wiezienia. Jak powinno się karać takie szumowiny? Może tak jak nasza oświecona feminazistka kastracją? A może od razu wbijać na pal? Może nasza oświecona coś podpowie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
-1 / 3

@Deffrau - nie odpowie, strzeliła feminazistowskiego focha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WaKukWaJimor
0 / 0

@Zetar @Deffrau byłam w podróży cielaczki ;) Ludzie poza demotami mają swoje życie, może o tym nie wiecie. Generalnie to nie chce mi się z wami gadać, bo nawet nie umiecie czytać ze zrozumieniem - jeden kolega wprost nie potrafi podać odpowiedzi, jeden i drugi dodają sobie coś czego nie powiedziałam - jakoby kobiet nie tykać cokolwiek by nie zrobiły, a nie ma w moim tekście nic co by to potwierdzało XD Dodajecie sobie dziwne interpretacje, manipulujecie tak żeby wyszło na wasze i naprawdę śmieszne kwiatki z tego wychodzą haha Szkoda czasu, poklepcie się nawzajem po jajkach jak wam to da większą satysfakcję ;* Buźka i nawet nie udaję, że życzę wam miłego dnia - choć rzucę obrazkowym kawałem na koniec pasującym jak ulał w waszym przypadku :)

ps. pan, panie Deffrau miał wrócić do "kodowania" i ze mną więcej nie rozmawiać więc proszę o niezawracanie tyłka ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2021 o 19:15

D Deffrau
0 / 0

@WaKukWaJimor Bo wróciłem i skończyłem tamten temat ale jak zobaczyłem buńczuczne wypowiedzi pod tym to nie mogłem się powstrzymać. Co do własnego życia: XD buahahaha może i masz ale co to za życie jak wyziera z ciebie feminazizm :D Idiotki o takich poglądach "co to nie kobiety a facet zły" zawsze będę cisnął. Tak dla zasady i hobbystycznie. Tym optymistycznym akcentem kończę ten temat ale pilnuj się i myśl pozytywnie, Może i ty znajdziesz kiedyś faceta z prawdziwego zdarzenia XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DominikZi
+4 / 14

- Ściągaj majtki, nie będziesz się stawiać to nie będzie bolało.
- Przepraszam, ale seks bez wyraźnego "tak" to jest gwałt.
- A jak tak to przepraszam, nie narażam już więcej na stres. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
+9 / 11

@DominikZi
Warto znać tło. Podstawą obrony grupy gwałcicieli był brak wyrażonego głośno sprzeciwu. Ofiara była sparaliżowana strachem.
Tak dla zobrazowania, myślę, że większości ludzi zdarzył się senny koszmar w którym chcieli głośno wołać o pomoc, otwierali usta nie mogąc jednak krzynkąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
-3 / 11

Czyli żegnaj namiętności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
-1 / 11

A gdzie romantyzm? Namiętność? Gra słówek? Dwuznaczność? Zabieganie o siebie? Tańce godowe? Flirtowanie? Domysły? Przeczucie? Zalecanie się?

Większość interakcji międzyludzkich opiera się o dwuznaczne komunikaty. Ludzie rzadko kiedy na prawdę mówią to, co myślą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-1 / 1

@Adamowitch94 Te czasy minęły. Teraz to czyste yebanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
+1 / 1

A poniżej to co zostało przemilczane w democie jak i w źródle które było słabym przekładem.

Based around a "yes means yes" model, which qualifies any non-consenting sex as rape, the law will bring Spain into line with 11 other European countries, including Sweden, Portugal and Britain, that use similar legal definitions.

The draft still requires parliamentary approval, which is expected by the end of the year. - Czyli to raczej odpowiednik projektu ustawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 sierpnia 2021 o 11:53

N nitaki
0 / 2

Najlepiej nagrywać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak się postarają to by jeszcze kazali nagrania wrzucać na rządową stronę w celu weryfikacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarcelinaMarcelina
-1 / 13

Haha i się w komentarzach obsrali wszyscy panowie, których mottem życiowym do tej pory było : " jak kobieta mówi nie myśli tak" i teraz rozkminka jak to zawrzeć w umowie cywilnoprawnej i gdzie znajdą takiego notariusza co im to klepnie. : D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iorwen
0 / 10

@MarcelinaMarcelina Raczej boją się nadużywania prawa, które daje wielu osobom niemal nieograniczoną władzę. Ty tego nie zrozumiesz, demotowe feministki nie rozumieją dalekosiężnie żadnej akcji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolterianin
0 / 2

@MarcelinaMarcelina Ciekawe co powiesz jak Twój syn wyląduje na wiele lat w więzieniu za gwałt, bo jakaś koleżanka uzna za fajne stwierdzić, że ją zgwałcił tylko dlatego, że nie podzielił się z nią na zajęciach kredkami czy ciągnął ją za włosy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
-1 / 7

Ale co to ma wspólnego z tym gwałtem pięciu mężczyzn?!
Zostali uniewinnieni bo sędzia uznał że nie wiedzieli że ofiara nie życzy sobie seksu? Jak tak to kwestia głupoty/przekupności sędziego.
Obywatele chcący zaostrzenia prawa chcieli wyższych wyroków na prawdziwych gwałcicieli, a nie prawa które pozwoli na skazywanie mężczyzn przez kobiety z zemsty czy złośliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
-3 / 3

@mwa
Żal czytać - ciekawe czy utrzymałbyś tą argumentację gdyby chodziło o kogoś z twojej rodziny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+1 / 1

@bobycob
A czy Ty "utrzymałbyś swoją argumentację" gdyby jakaś kobieta, z którą uprawiałeś dobrowony seks, oskarżyła Cię o gwałt bo, nie chcąc psuć magii chwili, nie zadbałeś o dopełnienie wszystkich formalności? I sąd z tego tylko powodu skazał Cię na więzienie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@mwa jest subtelna różnica między czasem spędzonym we dwójkę, a zaciągnięciem dziewczyny w pięć osób na budowę, i zmuszeniem do współżycia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+1 / 1

@bobycob
Oczywiście, ale prawo o konieczności wyraźnego tak będzie dotyczyło zarówno jednego jak i drugiego przypadku - i tu jest problem bo zaciągnięcie dziewczyny w pięć osób na budowę jest gwałtem zgodnie z normalną definicją gwałtu. I nie ma potrzeby przyjmować prawa o powiedzeniu tak żeby tych gwałcicieli wsadzić do więzienia. To jest próba wprowadzenia zamordyzmu pod płaszczykiem walki z gwałcicielami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
0 / 0

@bobycob
Czyli za gwałt należy uznać seks z nieprzytomną osobą, a nie wymagać wyraźnego tak nawet od przytomnej osoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudamudamuda
-3 / 3

@mwa pbywatele chcacy zaostrzenia prawa chcieli właśnie ułatwienia skazywania mężczyzn z zemsty czy złośliwości. W Hiszpanii od czasu wprowadzenie ustawy której odpowiednikiem w polsce jest tzw. ustawa antyprzemocowa, 90% oskarżeń o przemoc domową, molestowanie, czy gwałty jest fałszywe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
0 / 0

@mudamudamuda
Czego można się było spodziewać. Gdy w ZSRR zachęcano do pisania donosów materiału otrzymywali tyle, że nie nadążali czytać. Nawet na członków rodziny donosy się sypały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevox
-1 / 1

przed seksem trzeba mieć dyktafon i nagrać "tak" . Następnie kobieta musi wypełnić czytelnie formularz w dwoch kopiach z numerem PESEL . Dobrze by było gdyby świadkiem był urzędnik państwowy. Następnie trzeba zadzwonić na infolinię i zgłosić chęć odbycia stosunku. To proste .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
-1 / 1

Czyli zaraz... Jak całuję się z facetem i zaczynami się rozbierać, pieścić itd., to nie jest wystarczający sygnał? Muszę głośno powiedzieć "chcę seksu z tobą"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem