Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
0:17

Od tego tygodnia we Francji obowiązuje przepustka zdrowotna, która umożliwia korzystanie z miejsc publicznych

Kod QR muszą przedstawić wszyscy, którzy ukończyli 18 lat. Dzieci w wieku 12-17 lat będą musiały z niego korzystać od 30 września

www.demotywatory.pl

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar jeykey1543
+45 / 65

Jak się mówiło rok temu, że do tego dojdzie to się pukali w głowę. No to macie swoją wolność. Koronawirus we Francji tańczy i śpiewa, a żabojady będą musiały pokazać kod QR jak będą chciały wyjść do kibla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wwer
+31 / 59

Sanitarny apartheid

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wwer
+9 / 17

@Pranelt
Zakasowałeś mnie tym argumentem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neo001
+1 / 19

@Pranelt
"totalitarna ideologia[2] głosząca konieczność osobnego rozwoju społeczności różnych ras"
Zamiast podziału na rasy, będzie podział na zaszczepionych i niezaszczepionych. Niech do kin/barów/restauracji/galerii chodzą starsi ludzie, bo to oni przodują jeśli chodzi o szczepienia. Ja mogę teraz nawet dwa lata jeszcze czekać na NORMALNOŚĆ.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neo001
+7 / 15

@Pranelt
Zgadzam się z Tobą co do samego apartheidu w RPA, ale samo porównanie do tego co się zaczyna wyrabiać(wiadomo, że to dopiero początek) moim zdaniem jest jak najbardziej na miejscu.
Zamień tylko podział rasowy na zaszczepionych/niezaszczepionych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wwer
+5 / 9

@Pranelt
Widać pewna elastyczność myślenia jest Ci obca i użycie słowa które odności się do innej sytuacji, a oddaje w pewnym stopniu bieżące wydarzenia przerasta Twoją wyobraźnię.

I od razu pojechałeś niedouczonym cymbałem... Zaiste dyskusja na wysokim poziomie. Można by powiedzieć, że blask Twojej wiedzy i wykształcenia mnie poraził.

Cieszę się, że mnie tak szybko zdiagnozowałeś bo pewnie znowu bym napisał jakąś głupotę. Natychmiast biegnę po encyklopedię i definicji słowa "apartheid" nauczę się na pamięć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gargamel85
-5 / 5

@wwer może być jeszcze gorzej, bo wprowadza nakaz mycia rąk po skorzystaniu z toalety. udzwigniesz takie przymuszanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mamut3003
+29 / 57

Kiedyś ludzie pokazywali cyferki na przedramieniu, historia zatacza koło i zamiast cyferek są kody qr. Straszne. Ciśnie się na usta pytanie dokąd zmierzasz świecie? I na pewno nie jest to dobry kierunek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mamut3003
+10 / 32

Uruchom myślenie z łaski swojej i zacznij analizować sytuację, może Ci się uda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ewmario
+21 / 33

@acotam43, to raczej Twój wpis jest debilny. Już z powodu religii coviiańskiej a raczej pozorowanych walk z wirusem zginęło x ludzi. Blokada służby zdrowia, pogotowia ratunkowego, podstawowej opieki medycznej (telepieprzenie) itp spowodowały i spowodują śmierć milionów. Szczepionki a raczej osłabiacze układu immunologicznego oraz wspomagacze rozwoju kolejnych, odporniejszych wersji wirusów plus medialnie zastraszone trzęsityłki jak Ty doprowadzą do ludobójstwa o jakim imć Adolf mógł tylko marzyć. Gdyby istniał Buk to zrobiłby z tym porządek. Ale działania KK oraz to co się obecnie dzieje pokazuje dobitnie, że on nie istnieje. Gdyby nie media i nagonka rządowa, to byś nawet nie zauważył tzw plandemii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agnen67
+12 / 22

@acotam43 nic się nie martw. Jeszcze trochę i pojawią się obozy dla niezaszczepionyvh.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+8 / 12

@acotam43 walka z "wymyśloną pandemią" to nie jest ratowanie zdrowia publicznego tylko skok na wolność. Dam sobie rękę obciąć jakby wszyscy zlali tego wirusa to by umarło mniej ludzi sumarycznie niż przez te chore lockdowny, teleporady, leczenie innych chorób na alibi. Prawdopodobnie zgonów byłoby więcej niż średnia roczna z ostatnich lat, ale nie aż o 50 tysięcy. A skutki lockdownów będą długotrwałe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+10 / 14

@acotam43 lepiej nazywać ludzi podludźmi,bo nie chcą kupić szczepionki, którą jest w fazie badań do 2023 roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-4 / 6

A kto cię tak nazywa? Bo jak na razie zaszczepieni nie atakują fizycznie nie zaszczepionych a odwrotnie już niestety tak. Nie mówiąc już o podpaleniu fabryki, pielegniarce która dawała ludziom sól fizjologiczną zamiast szczepionki czy innych wybrykach antyszczepionkowcow z naruszeniem mienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-4 / 6

@jeykey1543 umarło ponad 40 milionów ludzi, z nazwiskami i imionami, powiedz ich rodzinom że to wymyślona pandemia.
Gdybyś dal sobie obciąć rękę to byłbyś bez ręki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
0 / 0

Siekiera motyka bimbru szklanka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+8 / 12

@acotam43 Mnie też martwi, że tacy jak Ty mają prawa wyborcze bo tacy jak Ty pokazują, że dali by się zamknąć w pokoju bez klamek albo przykuć do łańcucha gdyby Wam wmówić, że to dla Waszego dobra...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
+3 / 11

@acotam43 idź se załóż drugą maseczkę, zgłoś się po trzecią dawkę, to nie będziesz już nam tu długo d..y truł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-2 / 2

@Emin uważaj bo ci żyłka pierdząca pęknie z tego zaangażowania w nie swoją dyskusję, nie mam nic do powiedzenia ale się wypowiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-5 / 5

@Alkano proszę "włącz myślenie" gdzie indziej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
-2 / 2

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+2 / 4

W samej Polsce umiera rocznie 400 000 ludzi, w tamtym roku 50 000 więcej niż zwykle. Choroba nie jest wymyślona, pandemia oczywiście jest. Na pandemię umiera 10-20% populacji, a nie 2%, którzy zachorowali. Media świetnie pompują tego wirusa, dużo osób dało się nabrać. Zobaczymy kiedy ludzie się obudzą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@acotam43 w przeciwieństwie do Ciebie i takich jak Ty właśnie myślę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
0 / 0

@Allanaro no brawo Ty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skar2k19
+15 / 15

chipy ? :D po co komu kod qr wystarczy ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skar2k19
+7 / 7

@alitejophobia ja tu się śmieje z tych co mówili o chipach w szczepionkach, ale tak przydatne chip za moją zgodą bardzo mi się podobają dopóki ktoś nie będzie chciał mi ręki odciąć kradnąc moje pieniądze :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+3 / 3

@alitejophobia najgorsze jest to, że będą je wszczepiać zaraz po porodzie i człowiek nie będzie miał nic do powiedzenia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+2 / 2

@Skar2k19 a mi się tak średnio podobają. Tak na dobrą sprawę niedługo możemy być w pełni zależni od pieniądza cyfrowego. Czy państwo robi dobre rzeczy z wiedzą co gdzie i kiedy kupujemy. Pewnie nie, a wiedzę te już posiada. Są plusy i minusy postępu. Chociaż zwykły szarak nie jest tak narażony moim zdaniem. Raczej jacyś bogacze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+15 / 29

@polm84 . Problem jest taki, że jak ne masz tego kodu to nie zjesz obiadu, nie pojedziesz pociągiem, nie dostaniesz się do lekarza itd.. Jesteś nikim, banitą wyjętym spod praw, niemal skazanym na śmierć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+18 / 20

@polm84 . Zapoznaj się z faktami.
"Obecnie rozszerzony tzw. paszport covidowy jest wymagany w miejscach publicznych, m.in. w restauracjach, dużych centrach handlowych, transporcie dalekobieżnym, czy placówkach ochrony zdrowia.
Od osób, które chcą usiąść przy stoliku w barze, pubie czy restauracji wymagane jest okazanie odpowiedniego dokumentu. [...]
W internecie pojawiły się nagrania policjantów kontrolujących obiekty. Funkcjonariusze podchodzą do osób siedzących przy stolikach i proszę o pokazanie odpowiedniego zaświadczenia."
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/segregacja-obywateli-we-francji-policja-sprawdza-paszporty-covidowe/ar-AAN9N65

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neo001
+9 / 19

@rkcb Ty i kolega powyżej. Jak się zaczepiliście to o zdrowie się nie bójcie. A ja o swoje zdrowie i bliskich się nie boje. Prawie dwa lata pandemii, z tym wirusem, to już kilka razy miałem kontakt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2021 o 8:23

avatar jeykey1543
+1 / 3

@rkcb i takie ameby funkcjonują w społeczeństwie. Żydzi też roznosili tyfus... To już kiedyś grali...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ewilq83
+13 / 17

Na to pewno będzie bezpieczniej jak tak w ciągu dnia "wydotykają" tyle telefonów, chodząc od jednego do drugiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellaella87
+15 / 21

Do czego doszło w tym kraju ja się pytam?! Kto normalny do tego dopuścił?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar y0u
+5 / 9

@ellaella87 ci, którzy wybrali się taką władzę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wiecejwolnosci
+15 / 29

Heh. Historia zatacza koło. Nie mogę się doczekać na ostateczne rozwiązanie kwestii niezaszczepionych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+29 / 31

Ta sama Francja która wpuszcza sobie od lat do kraju tabuny nieszczepionych na nic, nie posiadających dokumentów, prawdopodobnie zarażonych hivem bandytów z Afryki? Ciężko mi zrozumieć logikę ich postępowania....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wieczniemlodyduchem
+19 / 31

acotam43 - ty zwolenniku zdrowia publicznego, co powiesz rodzinom ludzi, którzy przez to koronaświrusowe szaleństwo nie otrzymali należnych świadczeń zdrowotnych, którzy stracili z tego powodu zdrowie a nawet życie, co im powiesz? Zdowie publiczne - raczej publiczna inwigilacja. W trosce o zdrowie to trzeba ludzi leczyć dostępnymi lekami, na jak najwczesniejszym etapie infekcji koronawirusem. Cała ta panika z koronawirusem jest sztucznie wywołana i ma na celu stworzenie warunków do zrobienia ogromnych pieniędzy na sprzedaży szczepionek, poza tym ma cele polityczne w walce USA - Chiny. Trzeba być chyba idiotą lub całkowicie odciętym od internetu żeby nadal nie wiedzieć o co chodzi po tym jak wyciekły maile doktora Fauci'ego czyli niezatapialnego pełnomocnika prezydenta USA ds. zdrowia. Amerykańscy podatnicy zapłacili za chińskie badania nad koronawirusami, które to chińska armia traktowała jako potencjalna broń biologiczną. Ponadto wiadomo już, że próbki wirusa pobrane od ludzi chorych na początku pandemii w Chinach nie znalazły powtórzenia nigdzie na świecie tzn. inny wirus rozpowszechniał się w Chinach a inny dotarł do Europy i USA i nie chodzi tu o mutację ale o zupełnie inny wirus. Do nas dotarła wersja znacznie bardziej zjadliwa. Przypadek? Nie sądzę. To jest temat rzeka. Kto chce prawdy niech czyta i ogląda zagraniczne media. W Polsce tylko Witold Gadowski na swoim kanale na yotube mówi szerzej na ten temat. W mediach zachodnich wielka dyskusja a u nas cisza. Przestańcie bredzić i przejrzyjcie na oczy zanim zrobią nam wszystkim obóz koncentracyjny na ulicach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agnen67
+7 / 13

Argumentów zabrakło, zaczęły się bluzgi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-3 / 11

@Agnen67 argumentów powiadasz - źródła informacji mamy takie same, to ty wybierasz korzystanie ze ścieku informacyjnego podobnie jak mój przedmówca, nie ja. Tu argumentacja nie pomoże bo jeżeli opierasz swoje decyzje zdrowotne o ten ściek dezinfirmacyjny oraz opinie randamowych ludzi z internetu, których nawet nie znasz to jaki sens ma dyskusja? Już mi się po prostu nie chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neo001
+1 / 11

@acotam43
Dużo płacą od komentarza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+7 / 11

@acotam43 Jeden fakt jest niezaprzeczalny, światem rządzą pieniądze - wystarczy spojrzeć kto jest największym beneficjentem coronawirusa. Odpowiedź jest jedna - Chiny. Udział w eksporcie wzrósł do 14,7% światowego obrotu towarów. Chińczycy teraz dyktują warunki, ponieważ w UE już się nic nie produkuje, nie wydobywa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-4 / 6

@neo001 pytasz bo tobie płacą mniej czy po prostu chcesz porównać stawki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 2

Przecież tak jest teraz, tylko nie Państwo, a firmy - google, amazon, facebook itp. Są jakieś ogniska konkurencji ale to kropla. Myślę, że do tego dąrzą Chiny, a nie ma woli w ludziach tzw "zachodu", żeby coś z tym zrobić. Zachód za wszelką cenę chce utrzymać status quo w jakości swojego życia. Myślę, że się nie uda, i moje dzieci lub wnuki będą pracowały w chińskich/azjatyckich przedsiębiorstwach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wieczniemlodyduchem
+18 / 24

Po jakimś czasie władze ogłoszą, że jednak macanie setek telefonów rożnych ludzi i przenoszenie zarazków z jednego na drugi to jednak nie jest dobry pomysł. Może lepiej niech każdy sobie ten kod QR wydrukuje i przyklei np. na czole? Albo po co, przecież mamy wygodny system rozpoznawania twarzy. Postawimy na ulicach sieć kamer w oparciu o szybki Internet i jeśli się pojawi ktoś bez certyfikatu to system szybko da znać policjantom aby złapali takiego złoczyńcę popijającego sobie kawę na ulicy. Po jakimś czasie okaże się że policjantów brakuje i na ulice wkroczy pies-robot od Boston dynamics albo coś podobnego. Tak czy owak wolność się kończy a powrotu do normalności nie będzie. To jest właśnie wielki reset. Zmiana zasad gry. Z choroby którą większość ludzi przechodzi bezobjawowo zrobiono medialnie żniwiarza kosiarza wykaszającego całe wsie i miasteczka, przed którym uchronić może tylko certyfikat szczepionkowy, podczas gdy sama WHO mówi że nie ma żadnej gwarancji że zaszczepiona osoba nie zaraża. Upadek cywilizacji. Upadek zdrowego rozsądku i logicznego myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+2 / 2

@Dedi_S pamiętasz jeszcze akcję testowania górników? 95% było bezobjawowych. Co teraz o tym powiesz? Chyba masz problem, bo albo przyznasz, że jednak większość ludzi jest przechodzi zakażenie bezobjawowo, albo że tamte wyniki były sfałszowane dla propagandy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
-2 / 2

7th_Heaven krajowe badania na 56 tys. Polaków z tego roku mówią, że ok 30% przeszło covid bezobjawowo, ale jest jedno ale - 60% z nich ma jakiegoś rodzaju powikłania, mniejsze lub większe. Na początku pandemii badania wykazywały liczbę ok 95%, ale liczba badanych była nieistotna statystycznie. Natomiast w obydwóch przypadkach użyto tylko metody badania przeciwciał, już w zeszłym roku Chińczycy udowodnili, że nie wszyscy ozdrowiency je mają. Jeżeli wirus został zneutralizowany, na samym początku ( np podziałał interferon) to układ odpornościowy nie zdążył się aktywować. Takich osób nie ma w statystykach, a może ich być szacunkowo nawet ok. 20-30%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maras78
+11 / 11

Ja się zaszczepiłem, ale to coś to kpina. Właściwie zaczynam się cieszyć, że połowę życia mam już za sobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+18 / 20

@Maras78 Dodatkowo, teraz nie ma nawet gdzie sp*lać. Dawniej mogłeś liczyć przynajmniej na emigrację aby urządzić się w jakiejś nowej ojczyźnie. Teraz spaczenia zaczyna ogarniać cały świat. Oznaczeni jesteśmy jak barany - już się nie da urwać nowej władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikolaj_pl
+4 / 4

@Maras78 i właśnie na taką postawę czekają. A może zamiast tchórzyć to lepiej się zmartwić, że tylko połowa życia została na walkę z zamordyzmem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
-3 / 5

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DominikZi
+8 / 10

Dzień dobry, proszę podać:
imię, nazwisko, stopień służbowy.

Proszę okazać legitymację służbową (wyciągamy telefon i zapisujemy numer).

Powód kontroli? Co sprawiło, że wyglądam na niezaszczepionego? Który paragraf zobowiązuje mnie do udzielenia dostępu do danych medycznych?

Jak kulson straci 10 minut na każdego to im się szybko odechce ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arokub
+2 / 10

@DominikZi a gdzie mu się spieszy? Odbębni spokojnie godziny i do domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L logray
+2 / 6

@DominikZi Zapewne to i tak ciekawsza robota niż pilnowanie pomnika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
-2 / 6

@arokub "spokojnie w pracy jestem " :)
@DominikZi to nie Polska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikolaj_pl
+3 / 3

@arokub Jak by pracował u siebie to masz rację, jednak taki kulson ma przełożonego i musi się wykazywać. To jest na nich dobra metoda zniechęcani, a jak taki kulskon poda artykuł to trzeba go przy nim zweryfikować w internecie. A kulskon niech stoi i czeka bo taka jest jego rola.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W konto usunięte
+15 / 15

Ciekawe, czy rdzennych ciemnoskórych Francuzów też to obowiązuje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
+5 / 9

@wonskji oczywiście, że nie, bo oni mogą dać policjantowi w mordę jak by im spokój zakłócał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+2 / 2

@Cascabel byłem w pociągu i nikt nie zwracał. Byłem w knajpie w górach. No wiadomo nawet nie zakładałem. Ludzie już mają dość tej paranoi i dobrze. Płyn? Jak mi się ręce po czymś kleją to sobie psiknę. Jakim trzeba być idiotą, by się bać bezobjawowej często choroby. To nie pojęte. A potem kazać szczepić się ludziom mającym przeciwciała, bo po chu* to sprawdzać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
-2 / 2

@jeykey1543 nikt Ci nie broni zrobić sobie badań. Co do "bezobjawowej często choroby" (przynajmniej nie piszesz "najczęściej") to tak, 30% Polaków przechodzi ją kompletnie bezobjawowo, ale 60% z nich ma powikłania - mniejsze lub większe ale ma. Masz rację, wszyscy mają już dość, ale niestety na to wygląda, że to jeszcze nie koniec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
0 / 0

@jeykey1543 Jaki region, z ciekawości?
Ja moje obserwacje opierałam na wizycie w Paryżu i Alzacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DAREKJP
+15 / 19

Ja tylko się zapytam, co mają zrobić ludzie, którzy mieli wielokrotny kontakt z chorymi, przeszli covida bezobjawowo i mają duży poziom przeciwciał? Szczepić się? Po co? Wydawać co chwila pieniądze na testy, żeby je okazywać? Paranoja…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
-2 / 2

@DAREKJP nierząd miał się tym zająć już dawno temu. Chyba coś tam zmienili, ale certyfikat możesz dostać przez jakiś tam określony czas od zachorowania - czemu ? Nie mam pojęcia - to nie logiczne. Możesz też prywatnie zbadać odporność komórkową, mimo że nie masz już przeciwciał i to także powinno wystarczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tenqoba
+16 / 16

tak umiera wolność...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slash85
+14 / 18

ja Tobie tylko przypominam że szczepionki dla dzieci są badane latami! Wiadome są skutki jakie wywołują! Ja i mój dzieciak jesteśmy zaszczepieni na wszystko. oprócz covida! nikt nie bada Cię przed szczepieniem! A przed każdym powinien zbadać Cię lekarz i dopuścić lub nie do szczepienia a przy covidowych nikt tego nie robi. A i nikt nie chce wziąć odpowiedzialności za ewentualne szkody wywołane przez szczepienie ani rząd ani producenci preparatów!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikolaj_pl
+2 / 6

@Slash85 Jak nikt, bierze ten co podpisuje oświadczenie bez którego nie dadzą mu preparatu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-5 / 9

@mikolaj_pl Człowieku skąd ty się urwałeś?Jakie oświadczenie? Odpowiedzialność za szczepionki jest regulowana prawem i wynika z umow, które podpisuje każde państwo podczas ich zakupu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

@Slash85 Ależ rząd wziął odpowiedzialność. Dnia 23 grudnia 2020 roku zostało wydane rozporządzenie o wykupieniu ubezpieczenia OC w związku z przeprowadzaniem eksperymentu medycznego, a dnia 27 grudnia rozpoczęły się szczepienia w naszym kraju. W google wpisz sobie: eksperyment medyczny dziennik ustaw. Drugi czy trzeci odnośnik przekieruje Cię do dziennika ustaw

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dedi_S
-3 / 3

@AIkanaro to już jest szczyt głupoty. Nawet nie czytałeś tego rozporządzenia i kompletnie nie masz pojęcia czego dotyczy. Ono ma tyle wspólnego z Covidem co rower z akwarium. Poza tym ono obowiązuje od początku stycznia 2021, a nie od 23 grudnia 2020. Wiedzialbys to gdybys je przeczytał. Kompletnie się skompromitowałeś i ośmieszyłeś.
@Slash85 @mikolaj_pl ani jeden ani drugi nie macie pojęcia jak to się odbywa. Ankieta przed szczepieniem jest wywiadem i zgodę za każdym razem wydaje lekarz. Nie ornitolog. Co do odpowiedzialności to producenci ją ponoszą, nikt ich oficjalnie z tego nie zwolnił. Umowy miedzy UE a producentami są tajne i nikt nie wie co w nich jest. Szczepienia są w 100% zarejestrowane jako preparaty medyczne i to jest podstawą odpowiedzialności producentów. wg obowiązującego prawa. Tak jak w przypadku wszystkich leków i szczepień.
Szerzenie głupot, kłamstw i dezinformacji świadczy tylko i wyłącznie o Was i każdy samodzielnie myślący człowiek potrafi je zweryfikować. Po prostu się ośmieszacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@Dedi_S Ja NIGDZIE nie napisałem, że to obowiązuje od 23 grudnia, a napisałem, że 23 grudnia podjęto taką decyzję. Czytanie ze zrozumieniem się kłania... Ja się nie skompromitowałem w żadnym wypadku. Kompromitują się Ci którzy twierdzą, że szczepienia przeciw Covid19 nie są eksperymentem medycznym mimo, że twórcy szczepionek nawet twierdzą, że to jest eksperyment medyczny który zakończy się w grudniu 2023...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2021 o 12:51

D Dedi_S
-3 / 3

@AIkanaro pięknie, jak na antyszczepa przystało, zmieniasz temat. Tak wstawienie tego rozporządzenia jest kompromitacja, do której zresztą się nie odniosles. Najpierw go przeczytaj, to sie przekonasz dlaczego. To naprawdę nie boli. Co do drugiej części Twojej wypowiedzi, to znowu stek bzdur. Wstaw chociaż jeden link gdzie producent twierdzi że jest to nadal eksperyment medyczny. Nie znajdziesz takiego, z jednego bardzo ważnego powodu, bo to kłamstwo. Zgodnie z prawem zakończenie 3 fazy badań klinicznych i rejestracja produktu leczniczego kończy fazę eksperymentu medycznego. Tego nie przeskoczysz, choćbyś usiadł na jajach. Prawdopodobnie mylisz pojęcie warunkowego dopuszczenia do obrotu z rejestracją produktu leczniczego - nie nie jest to to samo. To dwa zupełnie różne pojęcia. Jest to bardzo typowy błąd antyszczepów i nie idzie Wam tego wytłumaczyć, że to się różni jak rower od autobusu, bo wiecie swoje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2021 o 14:58

A konto usunięte
0 / 0

Masz i przeczytaj sobie ten artykuł. demagog twierdzi, że eksperymentu medycznego nie ma. Ale lekarz odpowiedzialny za placówkę w której były wykonywane szczepienia sam stwierdził, że do takich informacji dotarł (że szczepionki są eksperymentem medycznym) co możesz przeczytać tutaj: https://demagog.org.pl/fake_news/nie-szczepienia-przeciw-covid-19-nie-sa-eksperymentem-medycznym/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2021 o 18:02

M mikolaj_pl
0 / 0

A jak kogoś chcesz posądzić jak nawet nie znasz składu preparatu? Dodatkowo podpisałeś że wiesz kiedy będzie szkodziła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikolaj_pl
+9 / 11

A jak przed szczepieniem podpisywałeś oświadczenie w którym odpowiedzialność wziąłeś na siebie to nic tam w głowie nie zmąciło beztroski...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+5 / 7

@daclaw . Patrzysz na sprawę jak na czubek własnego nosa, szersze konsekwencje dotykające innych ludzi masz dudzie. Tak samo jak nieroby biorące wszelkie "plusy" - "jeśli mogę mieć za nic parę stówek to czemu nie?". A że w efekcie inflacja szaleje, że nie ma kasy na inne ważniejsze sprawy to "zupełnie mi to nie przeszkadza".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+8 / 8

@daclaw . Brutalny przymus i odbieranie najbardziej podstawowych praw są obiektywnie złe.
Ty jesteś przekonany o dobrodziejstwie szczepień więc się zaszczepiłeś. Z przekonania, z własnej woli, na własne ryzyko. Twoja sprawa. A inni nie są przekonani i nikt nie ma prawa "przekonywać" ich przy pomocy pałki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
-4 / 4

@Banasik Ale do ograniczeń prędkości, wielu przepisów prawa i do biletów w tramwaju również spora część społeczeństwa nie jest przekonana. Większość nie ma kompetencji, żeby o wszystkim samodzielnie decydować i w pewnych sprawach muszą wkroczyć autorytety.

Wybór mający za podstawę ignorancję nie ma wiele wspólnego z wolnym wyborem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+6 / 6

@daclaw . Głupie porównanie. Jazda z mniejszą prędkością niczym mi nie grozi. Co do skutków obecnie wmuszanych preparatów to się dowiemy być może za jakiś czas. Talidomid na początku wydawał się fajnym lekiem, co wyszło potem to sobie poczytaj.
Autorytety działają na zasadzie informowania i przekonywania a nie gwałtu.
A ostatnie zdanie to idealna podstawa do likwidacji demokracji oraz większości innych wolności i praw. Może do tego była potrzebna ta pandemia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikolaj_pl
+4 / 4

viva la prawa człowieka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rakamo
+7 / 13

Niemcy w '39 też coś podobnego wprowadzili :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+8 / 10

I niech mi ktoś powie, że to nie jest dyskryminacja ani segregacja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Amper80
+2 / 4

To samo w Polsce za 3.. 2...1... Tyle, że u nas w pakiecie pewnie będzie pałowanie i gazowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ashera01
0 / 2

U nas policja pilnuje pomników, we Francji klientów restauracji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fumanchu410
+2 / 4

Faszyzm, francuski faszyzm. Opaski rozdawać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KudlatyRyj
+2 / 4

Ale to w Polsce łamana jest konstytucja i praworządność ajwaj ajwaj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pufas
-2 / 2

Kontrole są raz na "ruski rok" i trwają kilkanaście sekund. No ale w internecie trzeba gównoburze zrobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sosen9
0 / 0

Moim zdaniem to stygmatyzowanie niezaszczepionych i ograniczanie praw ze względu na ich wybór. Zaszczepiony, czy nie wirusa tak samo przenosi. Według mnie niezaszczepieni powinni razie covida z własnej kieszeni płacić za leczenie. Jasie zaszczepiłem, ale szanuję wybór innych i wg mnie to jest podział społeczeństwa na lepszych i gorszych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
0 / 0

Polska to nie Francja, Hiszpania czy Włochy, gdzie życie nocne, czy nawet popołudniowe dzieje się w kawiarniach, restauracjach czy pubach. U nas tak ludzie nie siedzą całymi wieczorami, wiec takie "obostrzenia" będą tylko ze stratą dla lokali gastro. Ludzie najwyżej tam nie pójdą. Polska to inna mentalność społeczna. Polacy nie musza iść jak nie potrzebują. Wiec dla francuzów takie obostrzenia są kłopotliwe. Dla nas nie. Zawsze pizze mogę sobie zamówić do domu, a jak mam w lodówce, mięso, warzywa i owoce, to zjem smacznie tak jak lubię. I żadne szczepienie mi nie pomoże jeśli mam naturalną odporność zdobytą po zakażeniu w lutym, 2020 roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2021 o 17:23

avatar LocosPPG
0 / 0

Upadek cywilizacji-początek...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem