Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar rafik3001
0 / 34

No to robiła to co dostali nasi przodownicy politycy i co z tego nasi za to biorą niezła kasę 700 zł szt a tu za darmo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
-5 / 25

@Truman_show Tak chowa się bo tak mają działać tak zwane bezpieczne strzykawki już trochę lat istnieją i powstały po to żeby po zastrzyku osoba go wykonująca nie mogła się przypadkowo ukłuć i zarazić np HiV. Oczywiście łatwo to sprawdzić no ale wtedy nie można by gadać głupot jak to nas oszukują. https://www.skamex.com.pl/bezpieczne-strzykawki-bd-integra

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2021 o 14:12

M MG02
+7 / 45

@elefun
Możesz rozwinąć swoj komentarz i powiedzieć w jaki sposób uratowała im życie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 5g3g
-2 / 50

@elefun jak ktoś z tych ludzi zmarł lub stracił zdrowie mam nadzieję że dostanie dożywocie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 5g3g
-1 / 51

@7th_Heaven po prawdziwej szczepionce mieliby wielokrotnie niższe ryzyko zgonu,utraty zdrowia i ryzyka, że kogoś zaraża i ten umrze. Wiec to chyba oczywiste, że nie.
To tak jakbyś pytał czy jakby mechanik prawidłowo naprawił hamulec i przez to ktoś umarł to też byłbym za skazaniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+17 / 27

@elfun,
Ze ściekowych mediów znam tylko TVPis, ale nie wiem co ma do tego ten demot. I nie wiem o jakiej toksynie mówisz, ale domyślam się, że chodzi Ci o szczepionkę przeciw Covid, ktorą ta Pani miała podać ludziom. Więc pytam, w jaki sposób ta pani uratowała im życie nie podając szczepionki na Cov-19. Na podstawie czego twierdzisz, że jest to toksyna i jest niepotrzebna. Pytam z Ciekawości, bo zaszczpiłem się dwoma dawkami i żyje. Podobnie jak kilkaset mln innych ludzi. Masz jakieś dowody, na poparcie swojego stanowiska. Wnioski oczywiści, że wyciągnę sam ale na podstawie dowodów, ktore mam nadzieję przedstawisz na poparcie poprzednich postów. Nie jestem specjalistą w temacje, ale też jestem daleki od wyciągania wniosków na podstawie pustych haseł rozpowszechnianych po fejsbukowych grupach wzajemnej adoracji. Dlatego zapraszm do, rzeczowej dyskusji popartej faktami i danymi statystycznymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+12 / 22

@rafiki,
Jakim eksperymencie medycznym?
I o co chodzi z tą plandemią?
Nie zrozum mnie, źle ale te hasła przewijają się non stop na takich forach ale nigdzie nie znalazłem znaczenia słowa "plandemia"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 5g3g
+5 / 27

@Truman_show ma znaczenie czy idziemy chodnikiem czy środkiem drogi. Choć tu i tu można zostać potrąconym przez samochód, jednak na chodniku są na to dużo mniejsze szanse. Podobnie jest ze szczepieniami. Śmieiesznie brzmi jak zwolennik chodzenia środkiem drogi wyzywa ludzi idących chodnikiem do świrów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
+4 / 8

@Truman_show Haha, jaki czu. Ale zdajesz sobie sprawę, że to jest logiczne, że zaczepieni mogą przenosić wirusa choćby na rękach i tym samym zarażać nieszczepionych, szurku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Truman_show
-3 / 15

@5g3g wylacz tv nie sluchaj radia nie odwiedzaj tych wszystkich portali informacyjnych z clickbitem w naglowkach, poprostu zyj czlowieku a zobaczysz ze to wszystko to jeden wielki skok na kase, wylacz tv wlacz myslenie powodzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
-4 / 12

Oj właśnie wiele ludzi już nie żyje po tym eksperymencie. Jakieś 100tys zmarło i to są oficjalne dane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
+4 / 10

@Truman-show „latwiej jest oszukac czlowieka niz przekonac ze zostal oszukanym" No właśnie, z tym się akurat zgodzę, choć wygląda bardziej na to, że to lubisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar komivoyager
+6 / 8

@7th_Heaven jesteś kolejnym foliarzem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar komivoyager
+4 / 4

@AIkanaro Dokładnie.Masz rację. Rodzice mojej sąsiadki zyli sobie spokojnie itp. tzn. bez ciężkich chorób. Zarazili się, a jeszcze nie było szczepionek, i ciagu miesiąca dwie stypy. :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
+2 / 12

@darthnorbe Wyjątkowo podła manipulacja. Unia zasadniczo jest dobra, kaczor to dewastator Polski, wirus zabija miliony. Małpoludem jesteś Ty, a nie oglądanie telewizji nie oznacza, że jesteś mądry.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 5g3g
+1 / 11

@Truman_show to coś dużo poważniejszego niż skok na kasę. Miliony ludzi zmarło . Znacznie więcej straciło trwałe zdrowie. I niestety to kolejny dowód, że jako wspólnota mamy tendencję autodestrukcyjne. Chinom i kilku krajom udało się powstrzymać epidemię u siebie. Więc dało się. Ale większość społeczeństw nie zdało egzaminu. Przyszła szczepionka- znowu szansa na zatrzymanie epidemii- wystarczyłoby że większość ludzi byłaby zdrowa psychicznie i nie wybrała drogi zwiększającej ryzyko utraty zdrowia i życia. I znowu się nie udało. Pandemia szaleje. Mimo całej tej wiedzy, osiągnięć ludzkość praktycznie jest w tym samym miejscu co w ciemnych wiekach średniowiecza gdy w trakcie epidemii latali na procesje i do kościoła. Dawno byłoby po pandemii gdyby ludzie tacy jak ty postępowali właściwie. A tak część krwi tych milionów ofiar spoczywa po części i na tobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Truman_show
-3 / 7

@5g3g Tak masz racje to cos powazniejszego niz skok na kase, to segregacja i dyskryminacja to nastawienie przeciwko sobie ludzi poprzez szczepienia, to setki tys ktorzy stracili mozliwosc prowadzenia swojej dzialalnosci i zostali z niczym, to setki tysiecy ludzi z powaznymi chorobami ktorzy zmarli bo przez "covid" zostal utrudniony im dostep do opieki medyczej, to podciaganie wypadkow i innych zgonow pod korone dla zwiekszenia statystyki, to samobojstwa to zwiekszona kontrola nad ludzmi i ograniczenie im wolnosci i tak dalej moglbym wymieniac ale tacy jak ty pozyteczni covidioci patrza slepo w te zmanipulowane slupki liczby z dupy, media zeruja na strachu i aferach na klamstwach i tragediach ale tego nie rozumiesz i probojesz wciskac innym ich klamstwa jako swoje teorie zalosne, jestes smutnym czlowiekiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 5g3g
+1 / 7

@Truman_show Chiny sobie poradziły. Gdy opanowały pandemię gospodarczo mogli ryszyc. Więc masz rację ci co uniemożliwiają pokonanie pandemii mają też na sumieniu ruinę fiansowa wielu ludzi. Masz rację, przez tak dużą liczbę chorych z Covid, którzy zajmowali łóżka , respiratory, czas medykowz pogorszyła się opieką nad innymi chorymi. Tych krew też masz na rękach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Truman_show
-3 / 7

5g3g Tak smieciu twoja tez.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
0 / 6

@DutchiesHostel,
Wybacz, ale to Ty zachowujesz się jak mały szczeniaczek odszczekujący puste frazesy. Gdzie wyciągasz wniosek, że nie potrzebowałem dowodów na to, że wirus nie istnieje i na to, że szczepionka nic nie daje. Wręcz przeciwnie, sprawdziłem dane, przenalizowałem opinię ekspertów i ich warygodność. Baa nawet znam kilka osób, które zmarły ze względu na Covid. Więc proszę nie wmawiaj mi, że wirus nie istnieje, jeśli Twoim jedynyn argumentem jest "Nie istnieje, bo Ty mówisz, że istnieje". I tak proszę o dowody, bo na tym polega dialog. Jeśli próbujesz przekonać kogoś o odmiennym zdaniu to przedstawiasz argumenty i dowody. Więc proszę jeszcze raz l, przedstaw rzetelne argumenty i przekanja mnie, że wirus nie istnieje, a szczpionka to trucizna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-5 / 5

@5g3g a skąd ty możesz wiedzieć jakie INDYWIDUALNE ryzyko ma dana osoba?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-5 / 7

@komivoyager a ty jesteś kolejnym, który chce mi to wmawiać? Nie, nie jestem żadnym foliarzem. Gdybym miała jakiekolwiek ryzyko związane z covidem pewnie bym się zaszczepiła. Tym czasem przeszłam go lekko, mam przeciwciała, niezłą odporność ogólnie, zero ryzyka ciężkiego przebiegu, nie mówiąc o zgonie, więc po co mam się szczepić? Jeśli kiedyś moja sytuacja się zmieni to się zaszczepię, na razie wkurvia mnie, kiedy ktoś mnie chce to tego przymuszać i wmawia mi, że on wie lepiej, że on się zna. Gówno prawda przepraszam bardzo. 90% świrów kowidowych na czele z LowcaKomedii nie mają zielonego pojęcia nawet jak działa szczepionka i co to odporność ale poczuli misję pouczania innych. Nie walczę ze szczepionkami, walczę z ciemnotą, prostactwem i dyskryminacją, a te ciule nawet nie kryją się z poglądem, że nieszczepionym należy odbierać wszystkie prawa. Tych ludzi powinno się zamknąć w psychiatryku, bo na szkołę dla nich już za późno. Jeśli chcesz się do nich zaliczać to proszę bardzo, nie żałuj sobie, "foliarz", "szur" i inna gimnazjalna nowomowa spływa po mnie jak po kaczce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 5g3g
+1 / 9

@7th_Heaven cieszy mnie że deklarujesz walkę z ciemnotą, ale zamiast deklaracji radzilbym czyny. Proponuję zacząć od siebie. Dlaczego powinnaś się zaszczepić:
1.Bo możesz ponownie się zarazić
2 bo kolejna infekcje możesz przejść ciężej
3. Bo możesz zarazić innych i przedluzysz trwanie pandemii ze wszystkimi tego konsekwencjami gospodarczymi i zdrowotnymi. Łącznie ze zgonami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 5g3g
+1 / 7

@7th_Heaven
Ad 1,2,3 możesz ale z dużo niższym ryzykiem. Wiem że to trudno zrozumieć, ale w życiu nigdy nie ma 100%. Ludzie którzy rozumieją świat jakby byli tylko 0% lub 100% są przez otoczenie oceniani jako upośledzeni lub szaleni. Czego z zasady nie są w stanie zrozumieć. No jak to ja świr przecież mam rację. Tu i tu można się zarazic. 100%=100%. To wy jesteście szaleni. O co wam chodzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
0 / 0

@elefun Witaminy od Zięby?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
+1 / 1

@AIkanaro A masz na to jakiekolwiek dowody, choćby statystyczne? Ciekawym, jak określono, że bez szczepionki nic by się nie stało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DutchiesHostel
-5 / 5

Oj, nigdy bym nie twierdzil, ze nie istnieje. Istnieje, i istnial juz dosc dlugo, jako jedno z trzech glownych zrodel tak zwanych przeziebien pieknie ujetych w jezyku polskim. Na mikroskopie elektronowym ciezko znalezc roznice w wygladzie wirusa, wszystko w kodzie genetycznym zawarte, to prawda a ten od lat byl badany. W 2012 juz chyba oficjalnie bylo wiadomo, ze mozna nim manipulowac. Jestem sklonny przeczytac o tym jak dokladnie odbyly sie zejscia ludzi z Twojego otoczenia, czy podlegaly one zasadzie: jesli w ciagu 60 dni od pozytywnego testu pcr ktos zejdzie to przczyna jest cvd, czy byly to typowe przypadki z tymi samymi objawami? Od tego jest internet, zeby dzielic sie. Tu mamy baze danych. Ja tez pochlonalem duzo informacji, tylko chyba z innej beczki bo nie wiem jak Ciebie, ale mnie kiedy widze zrodlo, pod ktorym napisane jest: Po prawdziwa wersje zdarzen udaj sie do who ( kogo? ) to mnie wzbiera na haftowanie. Teraz jest uberprawda i zwolnieni zdyskredytowani lekarze czy noblisci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

@bromba_2k Pytanie czy lekarze prowadzą odpowiednie statystyki. Bo ja osobiście znam człowieka który w tydzień po przyjęciu szczepionki wylądował pod respiratorem na prawie 3 tygodnie. Oczywiście jak się go zapytałem czy zgłosił temat do sanepidu to stwierdził, że mu się nie chce. Natomiast wujek znajomego z wieloma chorobami współistniejącymi po przyjęciu szczepionki zmarł. To nie jest kwestia czy to jest prawda, bo to jest prawda. Kwestią jest to czy rzetelnie prowadzą w tej materii statystyki. @DutchiesHostel pewnie chodzi o WHO czyli światową organizację zdrowia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 sierpnia 2021 o 23:33

A Azheal
-3 / 7

@7th_Heaven Ahh mi się już Tobie nie chce tłumaczyć jak bardzo sie mylisz ale napiszę jedno - jesteś foliarzem i każdy Twój post to podkreśla. A mówienie że ktoś nie wie jak działa szczepionka a zdanie przedtem dosłownie pisanie bzdur na temat szczepienia to śmiesze:) Nie szczepisz się tylko i wyłącznie dla siebie a nawet więcej osobiste zyski z szczepienia są o wiele niższe od społecznych jeśli odpowiednia ilośc się zaszczepi. Nie ma żadnych dowodów popierających jakąkolwiek tezę przeciwko szczepionkom na covid. Nie widziałem jeszcze ani jednego linku do jakichkolwiek badań! Jedyne linki jakie potraficie wrzucać to do pojednycznych wypowiedzi/filmików z YT/fb i to albo wyrwanych z kontekstu albo takich co nie opieraja się na żadnych danych ale gość ma dr. przed imieniem i sikacie w majtki:) Miej przynajmniej tyle odwagi i się przyznaj że nie potrafisz udowodnić żadnej swojej tezy a jeśli się mylę to czekam na dowody

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
-1 / 1

Unia to ZSRR a kto twierdzi że jest dobra jest komuchem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Horsman
+2 / 16

I tu jest problem, osoby które chcą się zaszczepić, powinny mieć taką możliwość, bo to kwestia wolnego wyboru, osoby które nie chcą się szczepić też powinny mieć taką możliwość, i nie powinno się im utrudnić życia z tego powodu, bo to kwestia wolności, autor nazwał pielęgniarkę antyszczepionkową ale wątpię by takie osoby dostawały taki zawód, podejrzewam że jest osobą, która jest przeciwko szczepionkom za które producenci, są zwolnieni z odpowiedzialności za powikłania, ale niezależnie od motywów, potępiam tej osoby działania, bo naruszyła wolność innych ludzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+13 / 25

@MoroCFC
Możesz rozwinąć swoj komentarz i powiedzieć w jaki sposób uratowała im życie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+11 / 15

@moroCFC,
Rozwijając moje myślenie chciałbym doprecyzować moje pytanie uzupełniąc je o stwierdzenie, że nie rozumiem co masz na myśli mówiąć "raczej nie pokrzywdzone ale uratowane osoby". Nawiąc do mojego braku zrozumienia owego zdania chciałbym Cię prosić o wyjaśnienie czemu oszustwo ktorego dopuściła się ta paninazywasz ratunkiem. Z góry dziękuję za szczegółową i wyczerpującą odpowiedź.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+4 / 8

@MoroCFC
Czemu skasowałeś poprzedni komentarz? Chiałeś, żebym Ci wyjaśnił moje rozumowanie to wyjaśniłem. Teraz czekam na odpowiedź. Czy może dalej nie rozumiesz treści pytania?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-1 / 11

@DutchiesHostel Widzę, że zabraliśmy się za opowiadanie fake newsów. Patrz, zmartwychwstanie:
https://demagog.org.pl/fake_news/nie-pielegniarka-z-usa-ktora-zemdlala-po-szczepieniu-nie-zmarla/
https://fakehunter.pap.pl/raport/269e047d-c9b3-47df-8ad2-35cea50a578b
https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-nurse-covid-vaccine-dead-idUSKBN29629G

"No ale przeciez sprawdzone jest na fact-checkingowej stronie, ze nie umarla zaraz mi tu ktos wyskoczy" - dokładnie tak :)

"Tylko ze z dwoch postow na insta w tygodniu zeszla do zero w ciagu ponad pol roku" - wejdź na jej profil. Poza tym, no nie wiem, jak czubki nękają ją prywatnymi wiadomościami, każą jej nagrywać dowody na to, że żyje, uprzykrzają życie jej i jej rodzinie, koczują pod szpitalem, to może jej się troszeczkę odwidziało to, "życie publiczne" w social mediach....
Pomijając oczywiście fakt, że gdyby zginęła, to CAŁA JEJ RODZINA byłaby uwikłana w spisek i miała szargać pamięć zmarłej, co jest, jakby to powiedzieć... średnio prawdopodobną opcją. Ale hej. Jeśli jesteś antycovidowcem i wierzysz np. w chipy w szczepionkach, to czemu nie? Nie takie bzdury były łykane :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+2 / 2

@DutchiesHostel
Nie mam nic więcej do dodania, poza tym co @LowcaKomedii już napisał. Proszę przedstaw jakieś inne argumenty potwierdzające Twoją poinię. Najlepiej takie, ktorych sam nie podważysz w tym samym komentarzu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DutchiesHostel
-3 / 5

@LowcaKomedii A my obserwujemy ten sam instagram? Bo nie ma zdjecia jej od 37 tygodni, sam sobie policz. Chlopaki, w co ja wierze to byscie nie uwierzyli. Skupmy sie wiec na faktach. Sky news zablokowane, a oni wspominali ze w 2015 chiny chcialy uzbroic wirusy, w 2010 bill oglosil dekade szczepionek a na jej kulminacje kazdy rzad placi i ma ciekawe kontrakty z dostawcami, za chwile bedziecie zapchani sojowymi burgerami zastrzezonymi patentem. Pieniadze przeplywaja do miliarderow w ekspresowym tempie a przypadkiem bill staje sie najwiekszym farmerem na swiecie. Podroze wygladaja normalnie w praktyce ale w mediach wyglada to tak jakby trza bylo sie uzbroic, biznesy zamykane sa na slowo a sady opowiadaja sie za przedsiebiorcami. Do wuhan na badania wysylany jest koles, ktory pracowal z kobieta odpowiedzialna za laboratorium przez lata, na kontrole. Szczepia sie narody ale zakazenia wzrastaja a o tym, ze psy moga wyczuc kowid nie slychac, koreanski lek tez nie popularny, o objawach prozno slyszec, kogo unikac nie wiadomo, szwajcaria nie wypuscila masek dla swoich bogatych bankierow a zeby wejsc na stadion trzeba sie ukluc. Spojrzenie na calosc bywa trudne, ale czasem warto. Pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MoroCFC
-3 / 5

@MG02 nie ja kasuję komentarze tylko ten lewacko-liberalny portal

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MoroCFC
-4 / 4

@MG02 ... ja tu tylko wjeżdżam żeby mieć beke z nieumiacych samodzielnie myśleć lemingów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+3 / 3

@MoroCFC
I co rozsiewanie fakenewsów Ci taką wielką bekę sprawia?
Napisz wyraźnie, że to komentarz chumorystyczny, bo nieumiejące myśleć lemingi jeszcze Cię zaczną cytować jako źródło informacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DutchiesHostel
-3 / 5

@LowcaKomedii Oczywiscie zero odniesienia do ponad 12 faktow przeze mnie przytoczonych. Eksperci z internetu. Co ciekawe kiedy otwieram te powiadomienia na tej pozal sie boze polskiej stronie z memami to odpowiedzi tylko od jednego ziomeczka. Internet taki malutki tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DutchiesHostel
-2 / 2

@LowcaKomedii Ja nie wiem kim jestes, ale czestotliwosc i jakosc komentarzy w tych tematach mnie przeraza. Polecam posluchac troche tez z innej manki, tak chocby dla balansu. Tego tam na przyklad co technologie mRNA pomogl wynalezc, albo wsluchaj sie w to co mowi Fauci, Schwabb albo Noah-Harrari. Psychiatra nie jestes, ale sluchac mam nadzieje umiesz ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DutchiesHostel
-2 / 2

@LowcaKomedii lol, Schwabb ten od resetu. Lowco, jesli Ciebie zaprosza kiedys na spotkanie z prezydentami top 7 krajow i top 20 biznesow na swiecie w eksluzywnej szwajcarskiej lokacji gdzie zachowujesz sie jak ojciec chrzestny i wyglaszasz orwelowskie koszmary a wszyscy bija Ci brawo to uznam, ze Twoje zdanie jest wazne. Tymczasem wroc do wysmiewania oczywistych problemow i zbywania tematow guardianem. Oto co guardian pisze:
https://www.theguardian.com/science/2016/aug/18/fake-human-sacrifice-filmed-at-cern-with-pranking-scientists-suspected
czy jest gdzies w tym artykule wzimianka, ze to Ci sami naukowcy co maja czas na takie 'pranki' wyznaczaja Ci standardy myslenia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 6

@DutchiesHostel "czy jest gdzies w tym artykule wzimianka, ze to Ci sami naukowcy co maja czas na takie 'pranki' wyznaczaja Ci standardy myslenia?" - aha, czyli wszystkie badania na całym świecie sfałszowane, bo kilka osób, które albo są naukowcami, albo obywały wizytę w kampusie CERN, nagrały pranka? I super. Dzięki temu śmiało możesz odrzucić wszelkie badania naukowe i dalej żyć w swojej malutkiej, zafoliowanej bańce informacyjnej, przekonanym, że masz rację :)
Ale skoro już dokonujemy takiego zamachu na rozum, to musisz być konsekwentny i odrzucić cały ruch anty, gdyż:
https://www.onet.pl/?utm_source=tw_viasg_wiadomosci&utm_medium=social&utm_campaign=onetsg_fb_twitter_onetwiadomosci&srcc=ucs&pid=f76086f7-363c-48ba-ba29-2c4a03095758&sid=b177a2c9-166f-4113-9b28-185bbe554807&utm_v=2
Ci ludzie, którzy chwalą to, za co im ktoś zapłaci, wyznaczają ci standardy myślenia, tak samo jak jakieś agentki ubezpieczeniowe lub inżynierowie-mechanicy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CoGitare
+13 / 15

W Us była podobna akcja z aptekarzem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CoGitare
+20 / 26

@LowcaKomedii tak, I został za to zamknięty. dlaczego ludzie minusują? demoty są pełne foliarzy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
+10 / 14

@CoGitare patrząc na statystyczne oceny nie tylko sensownych postów, ale także postów tylko proszących o merytoryczną dyskusję lub rzeczowe argumenty, mamy tu foliarski beton i pisiąt metrów mułu ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+2 / 6

@CoGitare
demoty sa pelne "wolnosciowcow" ktorzy beda protestowac przeciwko wszystkiemu czego nie rozumieja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+1 / 5

@CoGitare Oczywiście. Nawet jakby im rzucić pod mordę zwłoki zmarłego na covid to będą krzyczeć że to opłacony rządowo aktor, który żyje i tylko udaje, albo że tak naprawdę zabiła go szczepionka, a nie wirus...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DutchiesHostel
-4 / 6

@DexterHollandRulez Takie cos to nie jest latwo znalezc, w chinach moze trzeba poszukac takiego ciala co by od davida padlo. Generalnie to ja sam szukam jakichs prac naukowych, z mikroskopu elektronowego, ktore by jakies roznice miedzy znanym koronawirusem od mojego dziecinstwa a tym NOWYM, takim bardziej medialnym, wykryly ale bez skutecznie. No i wiem tez kto np sponsoruje instytut pediatrii w Ameryce ( pfeizer ) i wiem kto tez bardzo rekomenduje szczepionki dzieciom, mimo iz wiekszosc naukowcow nie poleca szczepic dzieci. No ale to Wy jestescie oswieceni bo sluchacie telewizji a ja jestem foliarzem bo mysle troche samodzielnie i rozumiem wiele jezykow. Wiem, tez ze strony fact-checkingowe potrafia klamac. Dziekuje za uwage.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 14

@andrzej11635 "Może gdybyś tyle nie ujadał i nie wyzywał wszystkich to i ludzie zaczęli by cię inaczej traktować ?" - może gdybyś nie wypisywał nienaukowych bzdur, to nie byłbyś wyzywany od szurów i foliarzy :) Widzisz, spójrz na to tak.
Poza tym, gdyby szury mnie zaczęły chwalić, to wtedy musiałbym się nad sobą mocno zastanowić, tak wiem, że robię dobrą robotę.

"Może czas zluzować, co ?" - może czas przestać oglądać filmiki z żółtymi napisami i dla odmiany włączyć coś innego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-2 / 4

Łocież panie :) znalazł się naukowiec od oceniania co jest naukowe :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyberbrain666666
+4 / 16

To pierdla z @@@@ą
Co innego jak ktoś z WŁASNEJ woli się nie szczepi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2021 o 20:38

avatar LowcaKomedii
+1 / 15

@jeykey1543 Foliarzu, dostałeś wykres, którego nie rozumiesz.
Dostałeś więc piękny przelicznik liczby chorych na 100 000 u zaszczepionych i niezaszczepionych. Niezaszczepieni, na przykładzie Izraela, którego sam podałeś jako przykład, chorują tam 5-6 razy częściej. W przypadku ciężkiego zachorowania podobnie.
Możesz teraz tupać nóżką i strugać głupa, ale faktów nie zmienisz.
Rozumiem, że musi boleć, gdy sam powołujesz się na kraj, z którego raporty przeczą temu, co wypisujesz, ale trzeba się z tym pogodzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
+4 / 14

@jeykey1543 I właśnie dlatego wrzucam cię do jednego worka z foliarzami :)
Dostajesz informacje czarno na białym, a dalej bredzisz i wypluwasz z siebie jakieś brednie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
-3 / 7

@LowcaKomedii zaraz, zaraz 5-6 razy częściej, a jakiś czas temu było, że u szczepaków zachorowalność to jest 1% wszystkich? Coś mocno skoczyło. A będzie jeszcze gorzej jak szczypawa "straci" swoją moc. Powtarzam, ale do debili może dociera to wolniej. Szczypawa będzie chronić jakiś czas, o skutkach ubocznych się nie wypowiem, bo nie wiem, ale jest to łatanie Titanica silver typem. I to takim całkiem drogim. Cały czas to samo stanowisko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DutchiesHostel
-4 / 6

@LowcaKomedii Yo Lowca, a byles w izraelu moze? Jesli osoby niezaszczepione choruja 5-6 razy czesciej, to moze udalo Ci sie tez sprawdzic czy czasem nie sa 5-6 razy czescie testowane? Bo przeciez zaszczepionych to troche testowac nie wypada... Masz jakies dane na ten temat, czy zakladasz po prostu bo sam jestes dobrym czlowiekem, ze to wszystko ladnie i uczciwie jest przedstawione?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
0 / 10

@DutchiesHostel "Yo Lowca, a byles w izraelu moze? Jesli osoby niezaszczepione choruja 5-6 razy czesciej, to moze udalo Ci sie tez sprawdzic czy czasem nie sa 5-6 razy czescie testowane?" - yo random, a czy ty byłeś w Izraelu?
To teraz może zastanówmy się kto może być częściej testowany... Osoby, wobec których są obostrzenia itp., czy może ZASZCZEPIENI?

"Bo przeciez zaszczepionych to troche testowac nie wypada..." - dokładnie tak, a skoro robią więcej testów:
https://ycharts.com/indicators/israel_coronavirus_tests_administered_per_day
to wiesz kogo to dotyczy :)

"czy zakladasz po prostu bo sam jestes dobrym czlowiekem, ze to wszystko ladnie i uczciwie jest przedstawione?" - oczywiście, że zakładam fałszi spisek. Robię to zawsze, gdy tylko raport z danego kraju nie zgadza się z moimi urojeniami. Co ciekawe, raporty z innych krajów wyglądają podobnie, ale hej. To przecież również spisek. To nie tak, że nie macie racji. Po prostu jesteśmy uwikłani w globalny spisek, w którym każdy kraj bierze udział.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-5 / 23

Czego oni nie zrobią w propagandzie by ludzie jeszcze raz się zaszczepili by koncerny zarobiły na szczepionce refundowanej przez państwo finansowane podatków .

Policzcie ile to kasy
17 000 000 * 700 * 2 to daje 23 800 000 000. I jakimś dziwnym trafem dostaniemy 23 miliardy pożyczki w ramach funduszu odbudowy. A nie liczyłem ile zarobili na testach. Czy czasem nie jest to napchanie banksterom i bogaczom kieszeni pieniędzmi po tym jak przepuścili wszystko na spekulacjach na nieruchomościach i ruletce forex w 2007 i to fundowane przez biednych podatników.
Ebana nowa arystopkracja nam się zaczyna tworzyć na jaką plebs musi zasuwać .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+4 / 4

@killerxcartoon,
Test kosztował 75pln. Za tyle przynajmjiej kupowała go firma zaprzyjaźniona z Szumowskim, zanim odsprzedała go ministerstwu zdrowia za 200pln.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-5 / 7

@LowcaKomedii
Koszt testu za 200 zl podawała prasa.. szacunek około 700 zl za dawkę mi tyle wszedł z tegi ile można osób zaszczepić z jednej fiolki Pefitzera.. Ale fakt cenę fiolki szczepionki brałem z USA ..a tam może być faktycznie w kosmos wyrypana

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2021 o 16:38

avatar jeykey1543
+1 / 13

Jak ktoś się chce zaszczepić nie ważne z jakich powodów to powinien mieć do tego dostęp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+3 / 3

@darthnorbe jeśli ktoś nie chce to powinien mieć również taką możliwość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Breva
+1 / 3

@darthnorbe A jeśli ktoś nie chce używać kierunkowskazów to co? Jego wolność ma kosztować ciebie obity samochód albo w najgorszym wypadku utratę życia? Może gość ma zaświadczenie od lekarza,że migająca kontrolka kierunkowskazu powoduje u niego migrenę co byś wtedy powiedział? Niech jeździ bez czy może "jak cię boli to nie używaj samochodu i siedź w domu"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
-1 / 1

Jakiego życia. Jak nie potrafisz jeździć bo ktoś kierunki nie wrzuca to jesteś ameba a nie kierowca. Doksztalć się a potem mów ludziom jak mają żyć nazisto

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
-3 / 19

Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać?
/Dosia/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhanai
-2 / 18

Do paki i przymusem zaszczepić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
-2 / 10

Do obozu. Arbeit macht Frei!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+1 / 5

@rafiki54321
Masz jakiś dowód na to, czy tylko tak po prostu siejesz fake newsy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+4 / 6

@fasubi,
Możesz proszę rozwinąć temat?
Zatanawia mnie jakim bohaterstwem według Ciebie wykazała się ta Pani?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MG02
+5 / 7

@darthnorbe
Możesz proszę rozwinąć temat. W jaki sposób oszukanie ludzi, którzy dobrowolnie przyszli na szczepienie jest wykazem walki z nazizmem. I co ma do tego powrót komunizmu w Polsce finansowany za 500+? Rozumiem, że socjal w naszym kraju, będzie finansowany z kredytu zaciągniętego w UE, czyli Twoje eurogeld, ale jaki to ma związek ze szczepieniami i sprzedażą sąsiada. Proszę powiez, też kogo nazywasz folksdojczem, bo ja w obecnym czasie przemian społeczno- gospodarczych w naszym kraju dostrzegam tylko czeronych towarzyszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Breva
+3 / 3

@darthnorbe Życzę ci żeby kiedyś kucharz wyszedł i powiedział, że gotował nieumytymi rękoma bo nie wierzy w bakterie a woda niszczy jego warstwę ochronną i ma prawo gotować brudnymi ale z pracy go nie wyrzucą bo jeszcze by mu sie zrobiło przykro. Bon apetit.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
-1 / 1

A ja życzę ci żebyś za swoje zbrodnie został osadzony a wszyscy wiemy jaka karta jest za zdradę narodu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
+4 / 14

Mam nadzieję, że dostanie zarzut usiłowania zabójstwa? W dodatku tyle osób, to już w sumie próba ludobójstwa. Powinno być dożywocie, bo nie wiadomo co taki degenerat mógłby zrobić kiedyś, gdy znów postanowi sobie pozabijać ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
+3 / 5

Zaraz, chwila. Więc... bandyci, czyli kto? Ludzie, którzy wymyślili szczepionkę? Ale dlaczego, bo ratują ludzkość, czy co? No chyba, że według twojej „logiki" tak nie jest. Ale wtedy, twierdzisz że szczepionki są szkodliwe. Co z kolei oznacza, że ci ludzie umrą. Więc w jaki sposób chcesz ich wieszać szurku?
Zgadzam się jednak ze zdaniem „nagroda się należy" - oczywiście. Dla ludzi, którzy to dobro stworzyli i dzięki którym moglibyśmy wrócić do normalności, gdyby nie pojeby, zarabiający chyba na pandemii (zakłady pogrzebowe, producenci trumien i.t.p.) szerzący dezinformację, których słuchają takie szurki jak ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+1 / 13

Jakoś mnie nie dziwi, że na takie "pomysły" wpadają foliarze. Ciekawy musi być ten ich mały, smutny świat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elandiel1
-3 / 9

DAS IST BOHATERR!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fumanchu410
-3 / 9

Powinni dać jej medal. Zasłużona dla ratowania świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
+3 / 7

Komentarze pod tym demotem to jednoznaczny dowód na to, że jednak od jakiegoś czasu ludzkość kretynieje z pokolenia na pokolenie coraz bardziej. Kiedyś jak były epidemie to za lek czy szczepionkę po rękach całowali. Teraz to nie, pieprzą o 'eksperymencie medycznym' i wolą żyć tak jakby medycyna stała w miejscu i nie próbowała rozwiązać problemu. Przyjdzie jakiś ostrzejszy szczep to wyzdychają, ale przynajmniej dumni z wyłączonego tv i włączonego myślenia xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PAWSON8
-3 / 7

Prawdziwi bohaterowie nie noszą peleryn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-1 / 11

@PAWSON8 Masz na myśli ludzi, którzy wykryli jej zbrodnię, odprowadzali ją do aresztu czy może tych, którzy wystosowali wobec niej akt oskarżenia? A może wszyscy? Napisałeś tak nieprecyzyjnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jacek4465
-4 / 6

brawo ona, uratowała wiele istnień

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-5 / 5

bo gdy jakiś ekspert ma inne zdanie niż medialni eksperci od razu jest dyskredytowany i nazwany szaleńcem,
ale powinna ich nie oszukiwać, chcą to niech giną;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
-1 / 1

Obowiązek pracy za darmo na oddziałach covidowych.
Jeśli ta zaraza jest tylko propagandą, to byłby to żaden wyrok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem