Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
997 1061
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar SkrajnieCentrowy
+16 / 36

Cóż, widziałem nagrania i widziałem że ludzie próbują uciekać. Czyżby państwo sterowane przez religie nie było takim rajem, jaki próbuje się przedstawić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-3 / 41

@SkrajnieCentrowy islam to jednak w gwoli ścisłości coś więcej niż religia to cały system społeczny poniekąd obejmujący kwestie gospodarki i podatków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
+16 / 40

@Tibr lol jeszcze napisz, ze w Polsce kosciol trzyma sie z daleka od polityki i nikogo nie zmusza sie do "wiary" na sile xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hek_sa
+13 / 27

@Tibr ....do czego ( za wszelką cenę) dąży też nasz rząd pod wodzą JK ze światłym przewodnictwem KK.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 sierpnia 2021 o 19:15

N nitaki
-2 / 24

@polm84 z tym pierwszym to bym się nawet zgodził, ale no nie wiem gdzie Ty żyjesz, ale ja tam nawet w TVN nie widziałem, żeby ktoś kogoś zmuszał do wiary.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 sierpnia 2021 o 19:41

M Maras78
+19 / 25

A co z chrztem kiedy jesteś niemowlęciem, a religia w szkołach, a krzyże w urzędach, a ,,Bóg, Honor, Ojczyzna" w,paszporcie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polm84
+12 / 22

@nitaki serio? A jak uczniowie masowo zaczeli rezygnowac z religi to co sie stalo? Na sile wprowadzaja etyke prowadzona przez odpowiednio wyksztalconych nauczycieli. Albo jakis czas temu byla informacja, ze dzieciak (albo student nie pamietam) nie dostal stypedium, bo nie jest "wierzacy" i nie jest "dobrym" przykladem? Albo policjanci muszacy usprawiedliwiac nieuczestnictwo w msszy? Niby nikt nie zmusza do wiary, ale jak ktos nie wierzacy to moze miec pod gore....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-4 / 16

@polm84 jeżeli ktoś pisze i marchewkach, a druga osoba odpowiada mu pisząc o pietruszce to o czym to świadczy? Tak na marginesie w pewnym wieku jeżeli nie chcesz chodzić do kościoła to czas najwyższy uciąć pępowinę i powiedzieć mamie , że nie chcesz chodzić do kościoła nawet za cenę kieszonkowego xD
@hek_sa inaczej JK instrumentalnie wykorzystuje wiarę do swoich celów, a kościół czerpie z tego doraźne profity. Islam reguluje każdą dziedzinę życia nawet ogranicza króla (który w feudalizmie ma władzę absolutną) jaki podatek może nałożyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maras78
+13 / 13

@Ectes
Honor i Ojczyzna, tu się rozumiemy, ale Bóg czy bogowie, czy to w Biblii czy w innych mitologiach rzadko kończy się pokojem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+13 / 15

@Maras78
Bóg - to bajka dla dzieci w jaka wierzą ogłupieni ludzie
Honor - to przerost ego
Ojczyzna - to interes ludzi u władzy

To nie są moje wartości o jakie chciał bym się bić

moje to
Wolność - bo bez niej nic nie ma sensu
Równość - wobec praw i obywateli względem siebie bo nie powinno być panów i niewolników
Sprawiedliwość - Bo bez niej rozkwita bezprawie i przemoc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maras78
+3 / 7

@killerxcartoon
Utopia, tak jak Eden, nie istnieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hek_sa
+9 / 9

@Tibr Jeśli chodzi o JK, to prawdopodobnie masz rację, ale jeśli chodzi o KK to dąży on do regulowania wszystkich dziedzin życia w Polsce. Świadczą o tym kazania Jędraszewskiego, Rydzyka, Deca i innych. A wspomagają ich ludzie pokroju Czarnka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+8 / 8

@nitaki
1) wprowadzenie obowiazkowej etyki jako alternatywy dla religii ktorej ucza ci sami naucziele ktorzy ucza religii, powoduje ze bedzie spore ryzyko ze nauczanie religii bedzie w skupialo sie na konkretnej "etyce"
2) wypowiedzi ministra edukacji sugerujacy ze szkola powinna wychowywac kobiety w duchu katolickiej moralnosc (cnoty niewiescie)
3) zmiana w kanonie lektur polegajaca na zwiekszenoi ilosci lektur promujacych katolicka ideologie kosztem takich ktore promuja indywidualizm i samodzielne myslenie (np stowarzyszenie umarlych poetow)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hek_sa
+5 / 7

@paul123 Czyli, Twoim zdaniem, w ramach obrony przed islamem dajmy się zindoktrynować KK i stwórzmy katotaliban?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paul123
-4 / 6

@hek_sa nie, po prostu zastanawiam się jaki jest tego sens walczyć o świeckość państwa a potem sprowadzać tu jeszcze większych oszołomów. zdajesz sobie sprawę, że te dzisiejsze obrazki z Afganistanu będą tymi samymi obrazkami z Europy Zachodniej za kilkanaście lat? przecież to się nie dodaje. jeżeli walczę o świeckość państwa i z religią to nie sprowadzam tu kolejnej jeszcze gorszej i bardziej radykalnej. gdzie tu logika? albo tworzymy państwo na jakichś wartościach albo wcale. a nie że sprowadzamy nachodźców a potem dajemy im pozwolenie na budowę całego zaplecza radykalno-religijnego i co się z tym wiąże - również prawnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2021 o 14:13

K killerxcartoon
+4 / 4

@Maras78

Nigdy nie będziesz wolny jak nie pozbędziesz się zniewolenia umysłu religią
Nigdy nie będziesz równości jak nie pozbędziesz się ludzi jacy uważają się za panów a ciebie maja za niewolnika jaki ma na nich robić
Nigdy nie będzie sprawiedliwosci jak nie pozbędziesz się ludzi u władzy jacy trafili tam dzięki protekcji dla obrony własnych interesów i własnego zysku a nie dobra wspólnego.

Jest to forma utopi... ale można ją zbudować w odróżnieniu od obiecywanego raju po śmierci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jur4578
+2 / 2

@nitaki
A obowiązek lekcji religii albo "etyki" prowadzonej de facto przez katechetów? A obowiązkowe lektury JPII i niesławne "cnoty niewieście"? Indoktrynacja kato-talibanu od najmłodszych lat. A dofinansowywanie Rydzyka z publicznych podatków (nawet ludzi niewierzących)? ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Ectes
-1 / 1

@killerxcartoon to Ty jednak bardzo chcesz do Raju, ale tu na ziemi go nie znajdziesz. Dlatego wprowadzenie BÓG, HONOR, OJCZYZNA z ich znaczeniem i wartościami, wyprowadzi Wolność, Równość, Sprawiedliwość.
Bo same te słowa są jak z rewolucji francuskiej, a tam strumieniami krwi czczono te wartości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+2 / 2

@Ectes
I bardzo dobrze.. Panów traktujących i postrzegających cie jak niewolnika trzeba wybić ...jeśli chcesz być wolnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Ectes
-1 / 1

@killerxcartoon ktoś tu tak pięknie pisał o wolności i równości, a tu zabijać chce "kogoś równego mi komu się wydaje, że jest moim panem". Cóż myślenie niewolnika nie pomaga!!! Walcz o siebie. Pomodlę się za Ciebie a i kciuki też potrzymam, to takie działanie mojej wolności, bo równy jestem z Tobą w dążeniu, w dążeniu do sprawiedliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
0 / 2

@Jur4578 @mieteknapletek @polm84 no zajebiste porównanie, godzina etyki, która w części placówek będzie prowadzona przez katechetów, z czego część nie jest aż tak zła i ogarnia, że są ludzie niewierzący i że na taką etykę będą głównie tacy chodzić, do mordów każdego niewiernego, każdego kto zrobi coś wbrew przekonaniom danej religii. Macie problemy na prawdę, jeżeli godzina/dwie w tygodniu, trochę inny kanon lektur zmusi, ZMUSI, kogoś do wiary to KK powinien to opatentować i podzielić się z Islamistami, i wytłumaczyć im, że nie trzeba mordować.

Na prawdę macie problemy. "Muszę tak myśleć, bo mam etykę". Masa ludzi była zmuszana do chodzenia na religię i jakoś i tak wyrośli na ateistów i to jeszcze większych niż gdyby na nią nie chodzili.

PS od wychowania są rodzice, nie szkoła.

PS2 i nie, nie uważam, że to co się dzieje w edukacji jest dobre, zgadzam się z wami co z resztą napisałem napisałem, że z pierwszą częścią bym się zgodził, więc argumenty o Czarnku i edukacji są nie trafione, bo pod tym względem się z wami zgadzam. Po prostu uważam, że do "zmuszania do wiary" to trochę bardzo jeszcze brakuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 sierpnia 2021 o 19:32

P Pasqdnik82
0 / 0

@Tibr Ale chcą wprowadzić, że jak ktoś nie chce chodzić na religię... będzie musiał chodzić na etykę.... gdzie nauczyciele tejże etyki to będą tylko wybrani nauczyciele z uczelni "poprawnych religijnie" :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

@Ectes
Na tym widz polega.. nie ma możliwosci by ludzie uważający siebie i innych za równych byli wolni i żyli pokojowo z ludźmi uważających siebie za panów a wszystkich poza swoją zamkniętą grupą za niewolników.

Co do modłów
Nie tak dawno grupa takich zyebów w parlamencicie RP chciała się modlić o deszcz. Tak jak by inkantacja zaklęcia , recytacja wierszyka i czy śpiewanie piosenki mogło wpłynąć na temperaturę ciśnienie albo wilgotność mas powietrza. Jako dorosły człowiek powinieneś to rozumieć i że to ma zastosowanie do wszelkich modłów. Myślenie życzeniowe i wiara w magię jest szkodliwa. A modły jest to wmawiane przez cwaniaków i oszustów zajęcie dla głupców i dorosłych dzieci by ich czymś zając i by myśleli że robią coś pożytecznego marnując tylko czas. Tak to jest jak się nie uważa na geografii czy przyrodzie oraz fizyce a za duzro czasu poświęca się bajkom dla dzieci na religii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@nitaki
"która w części placówek będzie prowadzona przez katechetów, z czego część nie jest aż tak zła i ogarnia, że są ludzie niewierzący i że na taką etykę będą głównie tacy chodzić, do mordów każdego niewiernego, każdego kto zrobi coś wbrew przekonaniom danej religii."
ale wiesz ze nawet w prywatnej szkole dyrekcja nie ma wplywu na to kto bedzie religii uczyl?
wiesz ze katechetow brakuje, i wyglada na to ze glownie katolickie uczelnie beda ich szkolic

"czego część nie jest aż tak zła i ogarnia, że są ludzie niewierzący"
co nie zmienia faktu ze moga uczyc w przeswiadczeniu ze to bog i religia sa zrodlem etyki,

"Macie problemy na prawdę, jeżeli godzina/dwie w tygodniu,"
2 godziny w tygodniu indoktrynacji to o 2 godziny za duzo, i przyniesie ogromna szkode przyszlemu pokoleniu

"trochę inny kanon lektur zmusi, ZMUSI, kogoś do wiary to KK powinien to opatentować "
zmusic nie zmusi, ale moze stworzyc zindoktrynowane spoleczenstwo w ktorym nie toleruje sie osob o innym podejsciu do zycia niz "jedyne sluszne". znajoma ktora byla dyrektorka w szkole prywatnej, opowiadala historie o katechecce ktora szczula dzieci ktore chodzily na religie przeciwko tym ktore nie chodza, zeby wywrzec na tamtych dzieciach presje zeby sie na religie zapisaly

"Masa ludzi była zmuszana do chodzenia na religię i jakoś i tak wyrośli na ateistów"
ale tez masa ludzi chodzila na religie i stala sie fanatykami religijnymi

"od wychowania są rodzice, nie szkoła."
tak naprawde wychowuja nie rodzica, nie szkola ale srodowisko

"Po prostu uważam, że do "zmuszania do wiary" to trochę bardzo jeszcze brakuje."
spokojnie, czarnek dopiero sie rozgrzewa,
wg mnie lepiej teraz panikowac i przesadzac i domagac sie jego usuniecia, niz czekac az sie czarne wizje spelnia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
0 / 0

@mieteknapletek "ale wiesz ze nawet w prywatnej szkole dyrekcja nie ma wplywu na to kto bedzie religii uczyl?" ma bo to on kontraktuje nauczycieli.

"wiesz ze katechetow brakuje, i wyglada na to ze glownie katolickie uczelnie beda ich szkolic" wiem, napisałem o tym już.

"co nie zmienia faktu ze moga uczyc w przeswiadczeniu ze to bog i religia sa zrodlem etyki," nie zmienia też faktu, że mogą umieć to rozdzielić. Nie wszyscy mają nie równo pod sufitem.

"2 godziny w tygodniu indoktrynacji to o 2 godziny za duzo, i przyniesie ogromna szkode przyszlemu pokoleniu" można chodzić i nie słuchać. Pisałem, że pod tym względem i tak się z wami zgadzam, ale nie zgadzam się z porównaniem.

"zmusic nie zmusi" no właśnie o tym mówię, że nie zmusi, przyczepiłem się głównie o to słowo.

"ale tez masa ludzi chodzila na religie i stala sie fanatykami religijnymi" oni tak będą chodzić na religię więc nie są w temacie dyskusji.

"tak naprawde wychowuja nie rodzica, nie szkola ale srodowisko" no może i racja, ale rodzice na to jakie środowisko jest mają wpływ (mogą np przepisać dziecko do innej szkoły)

"spokojnie, czarnek dopiero sie rozgrzewa,
wg mnie lepiej teraz panikowac i przesadzac i domagac sie jego usuniecia, niz czekac az sie czarne wizje spelnia" nooo...ok może pod tym względem masz sporo racji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-1 / 1

@SkrajnieCentrowy No tak. Dubaj nie jest rajem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Ectes
0 / 0

@killerxcartoon Więc może zrobię tak powiem ten wierszyk a może i zaśpiewam piosenkę, i zmarnuję tę chwilę czasu dla Ciebie. Ty się tym ubawisz ja się poczuję lepiej, a Pan Bóg zrobi swoje.

A uwierz mi, geografie, fizykę, chemię, matematykę, biologię uczyłem się z miłą chęcią i coś tam jeszcze pamiętam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

@Ectes
To w takim razie nic z niej nie zrozumiałeś. Ja się tym nie ubawiam . To smutne i żenujące.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Ectes
0 / 0

Coż, a tak blisko było złotego środka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@nitaki
"ma bo to on kontraktuje nauczycieli."
nie, nie ma. konkordat wymaga zeby nauczyciel religii mial upowaznienie od biskupow, w praktyce to wyglada tak ze kuria wysyla nauczyciela religii do szkoly
mam znajoma ktora byla dyrektorka w prywatnej szkole, i opowiadala o trudnosciach zwiazanych z usunieciem katechety

"nie zmienia też faktu, że mogą umieć to rozdzielić. Nie wszyscy mają nie równo pod sufitem."
oczywiscie, ale czy w kraju w ktorym ministrem edukacji jest religijny fundametalista, takich raczej bedzie ubywac

""zmusic nie zmusi" no właśnie o tym mówię, że nie zmusi, przyczepiłem się głównie o to słowo."
wiec moze ustalmy czy jest sens kontynuowania dyskusji, bo ja nie uwazam to ze "ZMUSI do WIARY", bo trudno zmusic kogos zeby w cos uwierzyl, natomiast moze stworyzc system ktory "ZMUSI do UDAWANIA wiary" co moze byc gorsze, bo ludzie bojacy sie odrzucenia beda udawac gorliwych katolikow i z taka gorliwoscia walczyc z wszystkim co nie katolickie zeby nikt ich nie podejrzewal o to ze nie sa wierzacy

"no może i racja, ale rodzice na to jakie środowisko jest mają wpływ (mogą np przepisać dziecko do innej szkoły)"
nie kazdy ma mozliwosc przepisania do innej szkoly

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
0 / 0

@mieteknapletek "nie, nie ma. konkordat wymaga zeby nauczyciel religii mial upowaznienie od biskupow, w praktyce to wyglada tak ze kuria wysyla nauczyciela religii do szkoly
mam znajoma ktora byla dyrektorka w prywatnej szkole, i opowiadala o trudnosciach zwiazanych z usunieciem katechety" ale mówmy o etyce, a tam to już dyrektor będzie decydował. A do tego o czym Ty mówisz nadal dyrektor ma wpływ, bo może wybierać spośród wysłanych od kurii.

"wiec moze ustalmy czy jest sens kontynuowania dyskusji, bo ja nie uwazam to ze "ZMUSI do WIARY", bo trudno zmusic kogos zeby w cos uwierzyl, natomiast moze stworyzc system ktory "ZMUSI do UDAWANIA wiary" co moze byc gorsze, bo ludzie bojacy sie odrzucenia beda udawac gorliwych katolikow i z taka gorliwoscia walczyc z wszystkim co nie katolickie zeby nikt ich nie podejrzewal o to ze nie sa wierzacy" od chodzenia 2h/tydzień ludzie nie są zmuszani do udawania wiary, coraz więcj dzieci mimo chodzenia na religię odchodzi z kościoła, więc 2h/tydzień etyki tym bardziej nie zmuszą nikogo do udawania wiary.

"nie kazdy ma mozliwosc przepisania do innej szkoly" to był przykład. Chciałem zaznaczyć, że rodzice mogą mieć spory wpływ na to w jakim środowisku dziecko się obraca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 0

@nitaki
"A do tego o czym Ty mówisz nadal dyrektor ma wpływ, bo może wybierać spośród wysłanych od kurii."
jest to iluzja, bo zazw2yczaj przysyla jednego nauczyciela

"od chodzenia 2h/tydzień ludzie nie są zmuszani do udawania wiary"
nie, ale mozna zaczac im robic takie pranie mozgu, ze wymusza to na reszcie grupy

"Chciałem zaznaczyć, że rodzice mogą mieć spory wpływ na to w jakim środowisku dziecko się obraca."
w teorii tak, w praktyce nie zawsze. czasami rodzice sa ograniczeni chociazby mozliwosciami finansowymi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheBigShow
-5 / 21

Wolałem jak robił laskę amerykanom, przynajmniej wtedy nie gadał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marucha79
+5 / 7

@TheBigShow Robił, jak wszystkie kolejne polskie rządy od 30 lat. Plus dla niego, że miał świadomość do czego te relacje się sprowadzają, zamiast naiwnie wierzyć w jakieś wyimaginowane równorzędne partnerstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Ectes
-5 / 15

Chyba czas na snikersa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pyrkacz
+5 / 7

Moja znajoma - Czeczenka o Afgańczykach wyraża się jasno :70% z nich to ludzie mocno ograniczeni. Zachowują się jak sfora psów, niby razem , ale skaczą sobie do gardła o kawałek szmaty na babie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-1 / 1

@pyrkacz Bo żyją w takich warunkach. Zobacz Koreańczyków. Północ-południe. Te same geny. Od jednych masz samsunga a u drugich państwo to jeden wielki Auschwitz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pyrkacz
0 / 0

@lewetedemoty Nie wyśmiewam Afgańczyków za to jakimi są. Moja znajoma Czeczenka za swoją niezależność zapłaciła bardzo wysoką cenę, dla nas niezrozumiałą - wykluczenie ze społeczności za to , że chce inaczej niż cała reszta jej równolatków. Ale ona dostała jakąś podstawę do tego by chcieć inaczej. Ta cała reszta Afgańczyków od 20 lat biega albo goniąc wroga albo uciekając przed nim. Dla nich liczy się tylko instynkt pierwotny. Przeżyć, pojeść, por.chać. Jutro nie wiadomo co się zdarzy.
I to trzeba zrozumieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 sierpnia 2021 o 13:04

L konto usunięte
-1 / 1

@pyrkacz Też byś uciekał jak by za tobą z kałaszami ganiali. Zrozum to że Polacy też setki lat byli pod okupacją i narzucali nam swoją wolę. Byś nei jadł w obozie też byś miał instynkty pierwotne patrząc na drugiego jak na jedzenie. Nie zrozumiesz za młody jesteś. Macie bardzo wygodne pokolenie. Nie znacie co to bieda za komuny i nawet nie śni ci się co to wojna. I widać na polskim tez nie uważasz bo dużo jest powiedziane w szkole średniej. A z Czeczenami tak ich mateczka Rosja uwsteczniła mentalnie. Gdyby ruskie do Groznego nie wjechali by w 1995 roku wyglądała by Czeczenia to inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pyrkacz
0 / 0

@lewetedemoty Jestem kobietą , mam 58 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-1 / 1

@pyrkacz Koleżanko to czemu w profllu masz wpisane 25? Poza tym nawet jeśli masz 80 to nie imponuje mi to. Wiek niczego nie określa. Enter.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
-3 / 17

Tym wpisem Radzio po raz kolejny udowodnił że jest debilem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-2 / 8

O ile się z nim zgadzam to porównywanie obecnego katolicyzmu do islamizmu jest sporym nadużyciem.

(mega mi się podobało jak sikorski sprowadził ostatnio na ziemię redaktorka holograma węglarczyka w sprawie mienia żydowskiego, szkoda, że to nie trafi na główną)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+2 / 2

@agalaura No tak, ten chrześcijański bóg jest jedyny prawdziwy, reszta bogów to bajki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jamarkus
-5 / 9

Sikorski? Był kiedykolwiek trzeźwy ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sirius_Philips
-4 / 8

O Radek znow otworzyl paszcze :) Lachociag kolankowy :) A swoja droga, wyedukowany(?) na Oxfordzie nie wie, ze chrzescijanstwo czy juadaizm nie toleruja Islamu z wielu powodow? Zachowania i prawa sa rozne bez wzgeldu na religie czy ich brak Radeczku, bo podobne zasady w 100% ateistycznej Korei Polnocnej czy do niedawna w atetistycznych Chinach nijak sie maja do PRAWDZIWYCH wartosci chrzescijanskich (ale ty, tloczku, nie odrozniasz rzysmkiego katolicyzmu i prawowiernego chrzescijanstwa) Szkoda, kiedys byl dobrym politykiem dopoki mu nie odbilo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daro73
-5 / 7

Głupek i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glus_eli
0 / 2

Pamiętam jak ludzie ginęli uciekając przez MUR. Uciekali od Państwa, gd,ie urzędnik decydował ile i czego ma rolnik zasiać. Urzednik decydował że powinno więcej kobiet pracować na traktorach. Urzędnik decydował o płacach i komu zabierze, żeby innemu dać.
Czasem bzdur nie ma co pisać.

A Kosowo jest serbskie zdradziecka mordo! Izraelsko-amerykański sługusie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bebej1
-1 / 1

Czy Waćpan im pomagał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-1 / 3

Ojej i to wszystko za czasów lewicowego prezydenta USA. Rzecznik Talibów może się wypowiadać w sieci a Trump jest zbanowany przez korpogófna. Dziwny jest ten świat. Banujcie i mnie adminy z netflixowej pachwiny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GustawPiorun
0 / 0

Jak można wierzyć w jakiegokolwiek Boga? To tylko narzędzie władzy, reszta to urojenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem