Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1789 1919
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
H Horsman
-3 / 61

Sliko nasi nie mordują, co najwyżej sporadycznie zgwałcą dziecko, i wezmą nasze pieniądze z podatków tyle, a taliby mordują, gwałcą i u nich pedofilia jest dozwolona, 20 letni chłop może spokojnie wyjść za mąż za 5 letnią dziewczynkę, a i nie uważają gwałtu na kozie za coś złego jeśli nie stać cię na żonę, ogólnie inna kultura inne zwyczaje, i inne patologie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+17 / 61

@Horsman

Nasi księża gwałty na dzieciach też uważają za coś normalnego. Biskupi nawet to kryją. A co do mordów to już kiedyś mordowali.. Daj im więcej władzy a znowu zaczną. Popierają przecież ludzi o poglądach czysto faszystowskich jak skrzydło Ziobry w PiS czy narodowców z Konfederacji od Bosaka. A ONRowcom pozwolili na spotkanie i imprezę na Jasnej górze. Tym czczącym bandytów i morderców typu Romuald Rajs "Bury" Kazimierz Chmielowski "Rekin" czy Bernard Stokowski "Bitny” jacy na Lubelszczyźnie Wileńszczyźnie i Suwalszczyźnie zabijali miejscową ludność tylko za to ze nie są katolikami a są Białorusinami ,Ukraińcami czy Żydami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2021 o 0:23

D dzonsmis
+15 / 29

@Horsman Nasi nie mordują, tylko kradną, gwałcą, oszukują, mieszają się do polityki i narzucają nam chu....e religijne prawo.
Tak czy inaczej to pasożyty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gesser
+1 / 17

@Horsman
No tak, nie ma problemu, nasi tylko sporadycznie zgwałcą dziecko i nas okradną. To przecież nie problem, taka kultura lokalna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Horsman
+6 / 18

@dzonsmis Właściwie to PIS wrzuca takie prawo, zauważ że PO(mieli kiepską politykę i nie wychwalał ich) jakoś nie wprowadzali religijnego prawa, podobnie jak LSD, a twój komentarz sugeruje jakby to księża zmieniali prawo, co jest nieprawdą, natomiast u muzułmanów religia to prawo, i głównymi politykami są Imami(muzułmańscy księża)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Horsman
+3 / 9

@Gesser dlatego trzeba to ukrócić, a nie nadawać nowych problemów z inną religią, gdzie pedofilia jest legalna :/ nie chcę by stała się lokalna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dzonsmis
0 / 8

@Horsman Ale PiS sam z siebie tego nie robi, tylko po ustaleniach z kościołem. Nawet PO rozmawiało z kościołem w sprawie aborcji, choć nikt nie wie po co.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Horsman
-1 / 1

@dzonsmis rozmawiali też z Rosją w sprawie podziału Ukrainy na pół, choć tu też nikt nie wie po co, ogólnie PO wiele takich akcji ukrywało, aby nikt się nie interesował o czym sobie z kim gadają, dopiero afera Sowa i przyjaciele, pokazała jak tam w PO politycy się zachowują, ale to na inny temat, chodzi o to że PO badali co może wkurzyć jaką grupę wyborców, jeśli w danej grupie np katoli jest zbyt dużo ludzi potencjalnie wkurzonych, to PO się cofali, dla przykładu PIS się nie cofa, nawet gdy jest zbyt dużo ludzi których wkurzą, i zamiast wziąć odpowiedzialność, wolą zwalać na innych np to nie nasza wina że jest lockdown (a kurde kto to zatwierdził?) to przez wirusa (a kto nie zrobił żadnego przygotowania aby nie dopuścić by wirus dostał się do naszego kraju?) duża liczba zgonów w czasie pandemii np na raka, to wina tego że ludzie nie chcą się badać absolutnie nie nasza (kto przez lockdown zamknął wiele placówek medycznych? Dodatkowo pokazał środkowy palec onkologii dziecięcej?) i oczywiście zbyt duża ilość ludzi chorych na Covid to wina ludzi którzy nie chcą się szczepić, absolutnie nie wina rządu (w meilach Dworczyka, wyszło że PiS zamykał restauracje, parki, lasy czy kina, nie dlatego że tak radzili epidemiolodzy, tylko i wyłącznie dlatego żeby wyglądało że niby politycy jakoś walczą z pandemią, czyli to były zamknięcia czysto wizerunkowe) i PiS tak ciągle robi, zwala winę na innych, ponad 200 posłów PiS, wogole nie miało wpływu na ustawę LEX TVN, to Paweł Kukiz i jego 2 posłów, to przez nich ta ustawa przeszła przez Sejm, i ludzie dają się na to nabierać, ogólnie PiS kreuje się jako partia katolików, (religię traktują dość instrumentalnie) ale jeśli jest coś kontrowersyjnego, co chcą przepchnąć, to dają jakąś ustawę emocjonalną np aborcję, aby ludzie zajęli się tą emocjonalną ustawą, ale zasłaniają się wartościami katolickimi, dodam że ustawa wchodzi w życie przez nich, nie przez księży, a żaden polityk nie musi ani nie ma obowiązku wogole słuchać to co sobie przedstawiciele kościoła mówią, u Muzułmanów jest inaczej, ale wiem że nawet na demotywatorach narracja PISu działa bardzo dobrze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VenarNarco
-2 / 4

Jest drobna różnica między kiedyś mordowali, a mordują teraz. Tym bardziej, że już zaczęły się czystki w Afganistanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koniku
+5 / 7

@Horsman 600 lat młodszy jest islam. Co nasi 600 lat temu wyrabiali?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
-4 / 4

@killerxcartoon "Nasi księża gwałty na dzieciach też uważają za coś normalnego" Przestań pieprzyć głupoty. Wiem, że teraz jest moda na jechanie po kościele - nic dziwnego, bo zasłużył sobie - ale to jakieś głupie pier....nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Raf_Raf
0 / 0

@Horsman ciekawostki nt podpisania konkordatu przez PL. Podpisano go za rządów lewicy ale niby głosami prawicy ale ratyfikował go przewodniczący SLD czyli Kwaśniewski. Chyba jedyne osoby, które się tu na serio kłócą to społeczeństwo a nie rządzący.
https://bezprawnik.pl/konkordat-w-polsce/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
-1 / 3

@Robyrt
Franciszkanin Miroslav Filipović-Majstorović Chorwacki fanatyk religijny Ustasz Komendant obozu koncentracyjnego w Jasenovac. 7 lutego 1942 brał aktywny udział w pacyfikacji serbskich wsi Drakulići, Šargovac i Motike osobiście podrzynając gardła młodym kobietom. Zamordowano wtedy 2730 Serbów, w tym 500 dzieci.
Albo strażnik obozowy , jeden z wielu Franciszkanów w tym obozie Petar „Pero” Brzica późniejszy członek organizacji Križari (Krzyżowcy) jaki zasłynął w 1942 roku jako kat, który poderżnął gardła 1360 nowo przybyłym więźniom do obozu, w ciągu jednej nocy. Według Nikoli Nikolica ofiar było 670, inne źródła podają liczbę 1100.
Ksiądz teolog Jozef Tiso Przywódca marionetkowego państwa Słowackiego powstałego po zajęciu Czechosłowacji przez nazistowskie Niemcy i aneksji Czech . Odpowiada za wywiezienie do obozów zagłady słowackich Żydów oraz aresztowania, prześladowania i zabójstwa opozycjonistów A nawet płacił rządowi niemieckiemu za „pomoc w rozwiązywaniu problemu żydowskiego” O ile w 1939 na terenie Słowacji mieszkało ok. 90 tysięcy Żydów, to już w 1945 było ich niewiele ponad 30 tysięcy zamkniętych w gettach i obozach



Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2021 o 12:46

K killerxcartoon
-1 / 1

@mudia
"Słyszymy nieraz, że to często wyzwala się ta niewłaściwa postawa, czy nadużycie, kiedy dziecko szuka miłości. Ono lgnie, ono szuka. I zagubi się samo i jeszcze tego drugiego człowieka wciąga" - tak mówił abp Józef Michalik

W 2001 r. Watykan pogratulował ordynariuszowi diecezji Bayeux-Lisieux z zachodniej Francji, Pierre Picanowi, kiedy ten odmówił prokuraturze potwierdzenia informacji o podwładnym księdzu, pomimo, iż ten przyznał się do czynów pedofilskich. "Gratuluję ekscelencji, że nie zadenuncjowałeś księdza przed wymiarem sprawiedliwości", pisał w 2001 r. kardynał Castrillon Hoyos z polecenia Jana Pawła II. Tekst listu 15 kwietnia 2010 r. opublikowały francuskie gazety, a hiszpańska La Verdat zacytowała nawet kardynała: "Ojciec Święty pozwolił mi list wysłać do wszystkich biskupów świata, a my zamieściliśmy go w internecie". Kilka lat później ksiądz poszedł siedzieć na 18 lat za gwałty na 10 chłopcach, a biskup dostał 3 miesiące w zawieszeniu, bo nie zawiadomił o przestępstwie

Po opublikowaniu raportu premier Irlandii Enda Kenny powiedział w przemówieniu w parlamencie:
Ustalenia raportu z Cloyne postawiły rząd, irlandzkich katolików i Watykan w bezprecedensowej sytuacji. Nie będzie przesadą powiedzieć, że po raportach Ryana i Murphy Irlandia jest już chyba niezdolna do bycia wstrząśniętą przez cokolwiek, co wiąże się z seksualnymi przestępstwami wobec dzieci. Cloyne okazało się jednak sprawą innego rzędu. Gdyż – po raz pierwszy w Irlandii – śledztwo dotyczące seksualnego napastowania nieletnich odsłoniło wysiłki Stolicy Apostolskiej, mające zakłócić dochodzenie w suwerennym, demokratycznym Państwie…, i to zaledwie trzy lata temu, a nie przed trzema dziesiątkami lat. Raport z Cloyne odsłonił tym samym dysfunkcyjność, oderwanie, elitaryzm, dominujące w kulturze Watykanu aż do dziś. Gwałty i męczenie dzieci były bagatelizowane albo radzono sobie z nimi tak, żeby tylko utrzymać zwierzchność instytucji, jej władzę, pozycję oraz „reputację”.

To efekt śledztwa jak wyszło po zajęciu dokumentacji że wysoko postawiony przedstawiciel kościoła kłamał pod przysięgą przed komisją że nie były niszczone żadne dokumenty a w korespondencji z Watykanem pisał że osobiście dopilnował zniszczenie trzech teczek o jakich wasza świętobliwość wspominała. Co było zresztą przedmiotem wielkiej afery dyplomatycznej i poniekąd przyczyną abdykacji Benedeykta XVI

A skoro biskupi a jest już za takie zaniechania skazanych przez Watykan wielu przez lata tolerowali takich księży przenosili z parafii do parafii gdzie nadal mieli kontakt z dziećmi , gdzie nie tylko nie zawiadamiali organów ścigania ale nawet nie powiadamiali własnych instytucji kontrolnych temu służących .... bo jak tłumacza nie było obowiązku.. NOŻ KUR...
Wiec moim zdaniem uważali to za normalne i mieli przyzwolenie na to z góry

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J juljuljul12
0 / 2

@Robyrt krucjaty, inkwizycja... w imię boga mieczyk w górę i patataj na wroga

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hokek
0 / 2

@Horsman szkoda tylko że jednak mordują. wymuszając prawa, które np wymuszają zabicie dziecka jeżeli uratowanie go wymaga usunięcia drugiego płodu. tak dla mnie to zwykłe morderstwo religijne. ofiara z dziecka na ołtarzu "miłościwego" boga

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
-2 / 2

@dzonsmis
A konkretnie które prawo jest zarazem religijne i chu....e?
Jednym z fundamentów chrześcijaństwa jest dekalog. Masz coś przeciwko zakazowi zabijania i kradzieży?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Horsman
-1 / 1

@hokek zbyt chaotyczny komentarz, więc zgaduje że chodzi ci o to, że jak są bliźnięta w ciąży jedeno i tak nie przeżyje, bo się dobrze nie wykształciło, a drugie też może zginąć, jeśli nie usunie się tego pierwszego ? O to ci chodzi ? Jeśli tak to wiedz że to nie jest temat na ten demot, dodam że Islamiści gdy wiedzą że ich pierwszym dzieckiem ma być chłopiec, jeśli dziewczynka się rozwija w łonie matki, to nakazują jej usunięcie poprzez aborcję,(nawet jeśli płód jest w pełni rozwinięty) bo musi pierwszym dzieckiem być chłopiec, sam stwierdź co jest według ciebie gorsze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Horsman
0 / 2

@Raf_Raf Rząd lubi dzielić społeczeństwo, dzięki takim podziałom, ludzie się kłócą światopoglądowo, więc nie interesuje ich gospodarka krajowa, dodatkowo takie społeczeństwo podzielony na np osoby anty aborcyjne i pro Aborcyjne, często zapomina o poglądach które ich łączą, i są w stanie oddać głos na osobę która neimal wszystkie poglądy ma sprzeczne z wyborcą który odda na tą osobę głos, bo skupia się na tym że owy polityk jest ANTY bądź PRO aborcyjny, dlatego obecnie zawsze politycy dzielą społeczeństwo, i podsycają niechęć do innych grup

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hokek
+1 / 1

@Horsman tak dokładnie. Po wymuszonej przez kler zmianie prawa antyaborcyjnego dokładnie tak to wygląda. Podobnie w przypadku jeżeli płód zagraża życiu matki. Niech nas bogowie strzegą przed religiami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-2 / 2

@killerxcartoon Ok są to jakieś przypadki, ale czy byli księża którzy ratowali ludzkie życie zarówno w czasie wojen jak i w czasach pokoju ? No bo na pewno byli również wśród nazistów pastorzy, imamowie, popowie, a zaryzykuję nawet stwierdzenie że i rabini.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-2 / 2

@juljuljul12 No ale inkwizycja w ciągu 230 lat wydała 1808 wyroków śmierci... sama rewolucja francuska w ciągu 10 lat zgilotynowała 35 tyś osób, a jakoś się tym nikt nie podnieca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+1 / 1

@Robyrt
Nazizm i faszyzm wyrósł na wierzeniach Chrześcijańskich odnowy religijnej zarówno katolickich jak oraz protestanckim skupionych w nazistowskim kościele Deutsche Christen jaki zrzeszał 2/3 protestantów z Niemiec i szerzonych przez nich uprzedzeniach do Żydów i głoszonej wyższości białych nad innymi. Księża sami rzadko zabijają osobiści. Maja od tego ogłupionych fanatyków wystarczy powiedzieć by zabijali w imię wiary. W Chorwacji byli katoliccy to ustasze , Na Węgrzech byli to katoliccy strzałko krzyżowcy a na Słowacji katoliccy hlinkowcy. Usiłowali oni usunąć system republikański i przywrócić porządek arystokratyczno monarchistyczny w jakim będzie ponownie kasta niewolnych chłopiów i robotników (podludzi).
Przypomnę że w Chorwacji po wojnie ponad 1500 duchownych osądzono za udziały lub podżegania do czystek etnicznych i pogromów.

A jak zauważyłeś skupiłem się na duchownych z nie odległej przeszłości czasów II wojny światowej .
Z ostatnich działań to np oskarża się kościół katolicki i niektórych duchownych o współudział w pogromach w Rwandzie. A w starszej histori i to sporo takich było Palili na stosach czarownice, czy innowiercow i bluźnierców. Śądy inkwizycyjne były sądami kościelnymi gdzie duchowni byli sędziami .. O wyprawach krzyżowych i zakonach walczących tez warto wspomnieć , ot choćby nasi Krzyżacy i Polskie i Litewskie konflikty z nimi czy ich pogromy na Jaźwingach czy Galindach albo Żmudzinach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-2 / 2

@killerxcartoon Hmm zgodzę się, że Kościół na początku XX wieku zaczął zbaczać ze swojej drogi. Nie zgodzę się, że faszyzmy wyrosły na wierzeniach chrześcijańskich. "Wodzowie" raczej sprytnie wykorzystywali wierzenia społeczeństwa, tak by uzyskać poparcie dla swoich działań. Nie uważam, że ludzie dokonując zbrodni kierują się tylko tym jakiego są wyznania. Na motyw zabójstwa może się złożyć wiele rzeczy jak choćby chęć odwetu, zysku, nienawiść lub wyrównania rachunków. Myślę, że to te emocje doprowadziły do II WŚ,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J juljuljul12
0 / 0

@Robyrt wydała wyroków. Ile osób zgnoiła bez wyroków? A ile osób poszło mordować sąsiada w imię kościoła? Kilka lat temu - nauczyciel kopie ucznia w klatkę piersiową bo uczeń stwierdził, że molestowanie dzieci w kościele to prawda. Też przemoc a czasy nie odległe. Skutki dla nauczyciela? Żadnych - w końcu co niedzielę klęczą razem z dyrektorem szkoły w 1 ławce w kościółku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
0 / 0

@Robyrt
Poczytaj teologię Ludwiga Müllera jak była podstawą kościoła Deutsche Christen
https://en.wikipedia.org/wiki/German_Christians_(movement)
https://en.wikipedia.org/wiki/Ludwig_M%C3%BCller



A dlaczego o tym nie wiesz nic Bo w Polsce się o tym całkowicie nie mówi . Jaką religię wyznawali faszysci i naziści. Wiele osób twierdzi że byli neopoganami i wierzyli w Tora i Odyna itd.. to g prawda kreowana przez koła katolickie wystarczy poczytać dane deklaracji wyznania ze spisów ludnosci w Niemczech. A protestancki kościół Deutsche Christen jaki zrzeszał 2/3 protestantów został roziązany i zakazany po II wojnie światowej. Pojedyncze grupy tego odłamu zanikły w połowie latach 70tych.
Katolicyzm był podobny choć nie tak skrajny. Nie dostrzegasz tego bo widzisz kościół katolicki w formie po soborze watykańskim II Gdzie zmieniono wiele elementów nie tylko kultu ale i doktryny kościoła. Miedzy innymi usunięto codzienne modły o nawrócenie się złych i podstępnych żydów. Była to właśnie reakcja na II wojnę światową . Miedzy innymi dlatego Pius XII nie jest obwołany świętym i doszło do rozłamu w kościele z Lefebrystami .. nawet mieli (anty) papieża nota bene Lucian Pulvermacher. jaki obrał imię Pius XIII. Kościół katolicki zaczął się nieśmiało separować od nazizmu i faszyzmu, ustaszy , strzałkokrzyżowców i hlinkowców dopiero w połowie 43 kiedy to zrozumieli że Koalicja może przegrać jak i dostrzegając przyszłe konsekwencje ostatecznego rozwiązania . Niemniej nadal dzialało wielu katolickich fanatyków nazistowskich jacy wspierali ten ruch. np biskup Alois Hudal jaki organizwał po wojnie ucieczkę i nazistów i zbrodniarzy dostarczając fałszywych dokumentów czerwonego krzyża i ukrywając ich w klasztorach a potem przeżucal ich do katolickich krajów ameryki łacińskiej gdzie ochoczo wspierali prawicowe dyktatury

Tu masz o tym w wypowiedzi Tischnera
https://www.youtube.com/watch?v=vmsa0V77ts8

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dzonsmis
0 / 0

@Bimbol Jaja sobie robisz, albo udajesz głupiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
-1 / 1

@dzonsmis
Nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie? Domyślam się o co ci chodzi, ale wolałbym odnieść się do czegoś bardziej konkretnego niż moje domysły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
+14 / 52

@januszkochanowski To że nasi talibowie jeszcze nikogo nie mordują, nie wynika z ich dobroci, ale ze słabości. Gdyby tylko mogli to robić, chętnie by skorzystali - wystarczy przypomnieć co wyrabiali katolicy w Chorwacji podczas II wojny światowej (wygogluj: "katolickie eldorado") lub zupełnie niedawno w Rwandzie, o której pan Henio H. nie chciał opowiadać i już nam nie opowie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2021 o 8:21

E Ectes
+6 / 20

A w sumie. Ale proponuję eksperyment: zamieńmy ich miejscami. Naszych oddajmy na 365 dni do Afganistanu, a afganiskich przyjmijmy do nas, zobaczymy kto w kim się ba4dziej zakocha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marucha79
+17 / 29

@januszkochanowski No, wyraźne podobieństwa jednak są - jedni i drudzy uważają, że zasady ich religii powinny mieć odzwierciedlenie w prawie państwowym i obowiązywać wszystkich obywateli. Na polskim podwórku wystarczy wspomnieć inspirowane przez hierarchów zaostrzenie prawa antyaborcyjnego czy zakaz handlu w niedzielę. Złośliwi pewnie dodaliby jeszcze pobłażliwy i wyrozumiały stosunek do pedofilii, na szczęście ja nie jestem złośliwy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TomorrowNeverKnows
+7 / 17

@januszkochanowski To nie @sliko pier$oli Tylko Ty. islam jest religią młodszą od chrześcijaństwa 600 lat. Przypomnij mi co KK i inkwizycja robili 600 lat temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2021 o 8:41

T Tibr
-2 / 18

@januszkochanowski zawsze trzeba mieć dużo dystansu do ludzi (obojętnie z jakim światopoglądem) nadużywających w porównaniu słowa *"faszyzm" (* możesz zastąpić innymi drastycznymi wyrazami). W rzeczywistości te osoby, często są fanatykami pomimo, że są na przeciwległym brzegu poglądów do tych religijnych w końcu okazują się tacy sami i to oni zaczynają narzucać innym swoje poglądy. Dlatego każdego fanatyka trzeba trzymać z daleka od władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+8 / 18

@Tibr
Wszystkich fanatyków trzeba trzymać z daleka od władzy. Katolickich także.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZephKan
+3 / 17

@januszkochanowski Tylko czemu ta ręka zazwyczaj ląduje w czyichś majtkach i czemu są to nieletni? Mam nadzieję, że ironizujesz bo tylko totalny pustak jest w stanie nie dostrzec podobieństwa. Jedno i drugie to fanatyzm religijny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 16

@marucha79 dalej zrobiłeś strzał z dvpska z tym pobłażliwym stosunkiem do pedofili lol zauważ, że w islamie dozwolone są małżeństwa z dziećmi (gdzie możesz ożenić się z dziewczynka, a po tygodniu "zwrócić" rodzicom) jeżeli tego jednak nie wiesz to w świetle ostatnich doniesień z Afganistanu powinieneś zarejestrować informacje o tym, że Talibowie polują na małe dziewczynki robiąc z nich prawdziwe inkubatory, nie takie jak krzyczano na SK. Tak są pewne podobieństwa ale to trochę tak jakby porównywać Henri de Saint-Simon z Józefem Stalinem i postawić między nimi znak równości bo łączył ich stosunek do kapitalistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-1 / 9

@Rydzykant ależ dokładnie to napisałem bez względu na światopogląd, każdego;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+2 / 12

@Tibr
Niestety typową cecha fanatyków jest nie przyznawanie, się do bycia fanatykami. Można to zaobserwować w każdym środowisku, w tym także wśród księży oraz osób bardzo pobożnych. Takich ludzi charakteryzuje mentalność "ja mam rację". Dlatego dyskusja z nimi jest trudna i bezproduktywna. Wolę osoby zdolne do stwierdzenia "Tak, mogę się mylić. Użyj racjonalnych argumentów by wskazać gdzie popełniam błąd." Przy tym podejściu jest szanse na rozwój. Często okazuje się, że dyskutanci mają całkiem zbliżone poglądy, tylko dochodzą do nich startując z całkiem odmiennej perspektywy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 6

@Rydzykant święta prawda dlatego też unikam ludzi twierdzących, że są jacyś wyjątkowi, inni od reszty ... zazwyczaj poza pozorami nie są, a wręcz przeciwnie. I tak jak piszesz często okazuje się, że różnice są mniejsze niż budowane przez nich zasieki;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-5 / 13

@marucha79
"Na polskim podwórku wystarczy wspomnieć inspirowane przez hierarchów zaostrzenie prawa antyaborcyjnego czy zakaz handlu w niedzielę"

Tylko że nie trzeba być osobą wierzącą by te postulaty popierać, tak samo jak ktoś jest wierzący to nie znaczy że je popiera. Zakaz handlu był wspierany przez związki zawodowe, nie wiem czy razemki też go nie poparły.

To samo z aborcją, są wierzący którzy byli na protestach, a są niewierzący którzy zakaz popierali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BOFH
+3 / 9

@sliko
Nie jeszcze, a już nikogo nie modrują. Chociaż w Rwandzie , 30 lat temu jeszcze to robili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
+1 / 9

@BOFH gdy tylko będą wystarczająco silni nadal będą to robili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Janm
-3 / 3

@marucha79
>> zaostrzenie prawa antyaborcyjnego czy zakaz handlu w niedzielę.
I to porównujesz do talibanu, kiedy podobne zakazy są w wielu świeckich państwach - lewactwo to jednak nielogiczny stan umysłu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
+2 / 2

Jesteście pewni że nikogo nie mordują obecnie? Zadziwia mnie wiara ludzi w dobro. Wg niektórych jak naziści poumierali to zła już nie ma....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I konto usunięte
-2 / 4

@Saladyn1 Zgadza się, to że ktoś jest niewierzący nie oznacza, że popiera aborcję

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-3 / 3

@sliko A co w tym czasie wyrabiali ewangelicy, co wyrabiają żydzi, muzułmanie ? Jak ja nienawidzę generalizowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-2 / 4

@TomorrowNeverKnows Przypominam ! 1808 wyroków śmierci w ciągu 230 lat !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
0 / 4

@Robyrt Tylko około roku 1315 wrocławski biskup, Henryk z Wierzbna, pali na stosie w Świdnicy około 50 heretyków wraz z ich żonami i dziećmi. Jeden z ostatnich procesów o czary odbywał się w 1775 r. (w Doruchowie k.Wielunia). Tam kilkanaście kobiet poddano próbom wody, a potem umieszczono w beczkach mających specjalne otwory na głowę. Oczywiście okrucieństwo okraszono religijnymi hasłami - na beczkach kryjących storturowane ciała tych kobiet umieszczano bogobojne napisy. W końcu kobiety spalono. A jeśli któraś z nich miała córkę, nie omieszkano na wszelki wypadek jej wychłostać. Nie wiadomo dokładnie, ilu ludzi zamordowała w Polsce papieska inkwizycja. Tego prawdopodobnie nikt nie wie, nawet Kościół, bowiem ustalić tego nie sposób. Mordowano protestantów, waldensów, fossariuszy, begardów, kalwinistów, arian, beginki, fraticellów, hustytów, dulcynistów, Żydów, wolnomyślicieli oraz "czarownice". Ślady popełnionych zbrodni były starannie zacierane. Część kościelnych archiwów w tej sprawie zostało zniszczone, a te, które istnieją, milczą i milczeć będą. Z pewnością są to TYSIĄCE - w artykule z Focusa nr 2/2001 autorka, piszącą dość prokościelnie poprzez minimalizowanie znaczenia tych zbrodni, oszacowała jednak liczbę ofiar TYLKO w Polsce na 15 tysięcy! A zacieranie śladów tych zbrodni nadal trwa - niedawno w Doruchowie usunięto z herbu płomienie, aby nie przypominały pewnego "wstydliwego incydentu"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-2 / 2

@sliko Niemcy (Henryk z Wierzbna), zawsze bywali dość okrutni. Czy mówisz o procesie o czary opisanym w szanowanym czasopiśmie "Przyjaciel Ludu" z roku 1952 ? Przecież już dawno stwierdzono, że to historyczny falsyfikat, a całość procesu została wymyślona na potrzeby ustawodawstwa, żeby rozprawić się ze średniowiecznymi zabobonami. Jak już zdobędziesz wiarygodne dane poparte jakimiś faktami czy coś ile to ofiar przyniosła ta inkwizycja, napisz proszę chętnie się dowiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
0 / 4

@Robyrt jeszcze raz przeczytaj powoli i ze zrozumieniem. Podobne "wybielające" działania Kościół podjął w 1989, gdy najistotniejszą rzeczą dla nich w tym czasie było przejęcie akt SB-cji dotyczących Kościoła- zgadnij dlaczego. Nie zostały nieujawnione i prawdopodobnie po przejęciu zostały zniszczone

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-1 / 1

@sliko Zgodzę się z aktami SBcji - ilu agentów zostało zainstalowanych ciężko teraz określić. Ja się nie zgadzam z Tobą co do demonizowanej historii inkwizycji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J juljuljul12
0 / 0

@Ectes a musimy ich mieć? po co się zamieniać? po prostu wykopajmy naszych do tamtych i niech się bawią wspólnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FCKGWRHQQ2YXRKT8TG6W2B7Q8
+5 / 19

Bez przesady, z tymi z Afganistanu podobno da się jednak negocjować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZephKan
+3 / 25

Coraz bardziej trzeba to nagłaśniać. Katabasy u nas niczym się nie różnią od Talibów. W Polsce już szukali czarownic i chcieli palić ich na stosie. Książki w Gdańsku były palone, a tam gdzie plaą książki tam będą płonąć i ludzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-3 / 15

@ZephKan Szwecja, ateistyczni komuniści palili niepostępowe książki to samo w Francji... gdzie tam płoną ludzie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KrolJaneczko
-1 / 1

@Barelik kto palił biblie na scenie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
+1 / 3

@KrolJaneczko Marilyn Manson

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J januszkochanowski
-3 / 17

@TomorrowNeverKnows a przypomnij mi czy teraz jest inkwizycja i czy zabijają za religie jak tamci więc co mi tu piszesz ze to jest to samo porównując fanatyków z obecnych czasów do inkwizycji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TomorrowNeverKnows
+4 / 12

@januszkochanowski mają jeszcze 600 lat, żeby się ucywilizować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-3 / 15

@TomorrowNeverKnows Zaraz czyli muzułmanie są kosmitami, byli w jakieś próżni lub zeszli z drzew? To znaczy gdybym teraz założył religie to znaczy że mógłbym mordować, składać ludzi w ofierze itd? Tzn uznałbyś że jestem lepszy od takiego katolika bo moja religia powstała 3 dni temu i mam 2000 lat na ogarniecie się? Czy jednak uznałbyś że byłem wcześniej wychowywany w kulturze chrześcijańskiej i nie ma t znaczenia ile lat ma moja nowa religia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barelik
+3 / 5

@TomorrowNeverKnows to zapraszamy ich do nas za 600 lat:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hokek
+2 / 2

@TomorrowNeverKnows jakie 600? kościół karał niewygodnych śmiercią jeszcze w XIXwieku (a prawdopodobnie również w XX ale po cichu)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GustawPiorun
-3 / 15

Jak poddacie się apostazji i nie ochrzcicie dzieci to tym blaznom ubędzie elektoratu. Chyba proste nie katolicy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Saerion85
+4 / 6

@Saladyn1 zluzuj majty Ateizm mocno sie zmienil jakos nie widze by Czechy mordowaly swoich obywateli bo maja inne zdanie w tym temacie to ze ty dalej tkwisz w latach 1950 to juz inna bajka :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
+1 / 5

@Saladyn1 Aż się musiałem zalogować by odpowiedzieć... Komunistom najbardziej pomagał na terenie Polski (O ZGROZO!) kościółek katolicki! Wszelkim ubekom i sbekom donosili najczęściej księża to co im łowce przyniosły do konfesjonału! Jakim trzeba być pustakiem, by tego nie wiedzieć o historii sprzed 40-50 lat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TomorrowNeverKnows
+2 / 2

@Saladyn1 Komunizm to właściwie też religia i z ateizmem mało ma wspólnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-2 / 2

@TomorrowNeverKnows Oprócz tego że lwia część komunistów to ateisci.


@Loganesko nie kościółek katolicki tylko agenci komunistów umieszczeni w kościolach... Przecież są na to dokumenty. Jakim trzeba być pustakiem, by tego nie wiedzieć o historii sprzed 40-50 lat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 1

@Saerion85 a widzisz by kraje katolickie mordowały swoich obywateli? To tkwisz w 1000 roku a kogoś krytykujesz że wypomina coś co miało miejsce 70 lat temu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Saerion85
0 / 2

@Saladyn1 odpowiedz brzmi Kanada :) mozemy dalej sie rozdrabniac ooo wiem Rwanda no tak przeciez te dwa kraje i udzial KK wcale sie nie zdazyly widzisz ty cos tam pierdzisz o ateistach wiec moge ci przytoczyc nie takie dawne sytuacje gdzie KK tez dal czadu i nie bylo to w 1000 roku tylko raptem 20 lat z hakiem temu ale do ciebie takie informacje zapewne nie dotra wiec duzo zdrowia odmow pacieze walnij klina z koscielnym.Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 sierpnia 2021 o 12:32

S konto usunięte
-1 / 1

@Saerion85

Kanada nie mordowała swoich obywateli. Chciała z Indian na siłę zrobić Kanadyjczyków. Udział KK tam nie było bo rząd nie nawiązał wspólpracy z KK tylko z różnymi zakonami, a zrobił to bo to było najtańsze. Nie wiemy ilu ludzi tak naprawdę umarło i ilu z nich zostało zabitych, ale zabijanie tych ludzi to nie była decyzja Kanady czy nawet tych zakonów

W Rwandzie była wojna domowa. KK potępiał ludobójstwo i wojnę, ale oczywiście pojedynczy księża popierali różne strony. Należy jednak pamiętać, że nie oznacza to że popierali ludobójstwo. Znane są przypadki księży którzy popierając jedną ze stron chronili drugą w kościołach by nie zostali zabici. Wielu księży też zginęło.


Ja piszę o ateistach którzy zdobyli władzę i celowo zabijali ludzi, ty piszesz o przypadkach gdzie ktoś zginął przypadkiem lub podczas wojny domowej. Dodatkowo


Natomiast jeśli jeszcze chcesz się licytować to np wspaniały ateistyczny chiński rząd nadal wysyła sobie ludzi do pana Boga bo tak o wspaniałej Korei nie wspomnę.

Również pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 sierpnia 2021 o 11:37

S Saerion85
0 / 2

@Saladyn1 noo i teraz to sie nie dogadamy na bank zawsze sie znajdzie usprawiedliwienie to nie my to zakony to nie my tylko pojedyncze przypadki to zawsze nie my to ktos inny to nie my tuszujemy gwalty i molestowania to nie my mamy bandy zwyroli w kosciolach i to nie my chronimy ich przezucajac ich z parafi do parafi to zawsze nie my to ktos inny chocby ksieza strzelali do ludzi im w plecy ty znajdziesz usporawiedliwienie nie wiem moze producentow broni czy tez to ze stali plecami do nich.
Po za tym sporo maja tych przypadkow jak na szerzaca milosc i pojednanie organizacje mozesz wierzyc w co chcesz nawet w latajace jednorozce ale nie wycieraj sobie gemby ateistami majac w swojej religi taka sama ilosc przypadkow totalnych zaborzen i tropow ktore co jakis czas wysypuja sie z szafy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 1

@Saerion85 napisałeś że Kanada mordowała swoich obywateli razem z Kościolem a to nie prawda bo to nie był cel Kanady. Podałem przykłady gdzie ateisci całkiem niedawno systemowo zabijali sobie ludzi i to był ich cel by zabić.


Nie, usprawiedliwienie nie zawsze się znajdzie np Kościół nie może się wybronić np w sprawie zabijania heretyków bo wydał zgodę na tępienie herezji i ewentualne zabijanie takich ludzi. W przypadku szkół kanadyjskich rząd Kanady nie rozmawiał z episkopatem ani nawet z prymasem Kanady tylko zatrudnił chętne zakony które ewentualnie można by obciążyć tym że brali udział w niszczeniu kultury Indian.

I tak jeśli ksiądz zacznie strzelać do ludzi to zanim potępię kościół zapytam czy robił to z własnej inicjatywy czy może np biskup lub papież mu kazał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
-2 / 2

@Saladyn1 Fakty o Rwandzie i Kanadzie to ty z ambony wyjąłeś. Gówno o nich wiesz. Są dane, są dochodzenia i dowody, ale nieeee - bo to przecież przenajświętszy (TFU!) kościół katolicki! Banda największych morderców ostatnich 200 lat. Talibowie są jeszcze daleeeeeeko w tyle za wami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 1

@Loganesko No... jak się wysyła agenta do Kościoła żeby został księdzem to on zostaje księdzem... Sami komuniści przyznali ze wsadzali w szeregi KK i solidarności swoich ludzi.

Fakty o Rwandzie i Kanadzie wziąłem z wypowiedzi świadków i ogólnodostępnych wiadomości w języku angielskim jak i polskim. Nie ma żadnych danych i dowodów, na to że KK i Kanada Mordowały ludzi w Kanadzie i na to ze KK popierał ludobójstwo w Rwandzie.


A i akurat największymi mordercami ostatnich 200 lat są przecież ateiści... Stalin, Lenin, Mao, Pol Pot, Rodzinka KImów itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
-3 / 3

@Saladyn1 Stalin - prawosławny (a to nie jest debilu ateista).
Lenin - to samo co Stalin.
Hitler - chrześcijanin.

Dawaj linki do artykułów albo wypi*rdalaj z takimi załganymi komentarzami. Jest nawet stanowisko twojego watykanu, które jednoznacznie potwierdza rzeczy z Rwandy i Kanady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-2 / 2

@Loganesko

Stalin, Lenin i Hitler byli ateistami... To że byli ochrzczeni nie oznacza, że wierzyli w Boga. Przecież większość polskich ateistów jest ochrzczona, a jednak są ateistami. Czy to działa tak że jak np liczymy statystyki ateistów w Polsce to liczy się to czy wierzysz, ale jak ateista zrobi coś złego to wtedy uznajemy że chrzest jest niezmywalny i pomimo tego że taki gość nie wierzy i wręcz wiarę i religie zwalcza to jest członkiem danej religii?


Daj min stanowisko Watykanu które potwierdza rzeczy z Rwandy i Kanady. Czyli że brali udział w ludobójstwie w Rwandzie i że wspólnie z Kanadą mordowali indian. Nie ma takiego stanowiska.

Kościół Rwandyjski kilka lat temu przeprosił za to że część jego księży należących do różnych plemion mogła podsycać różnice kulturowe i brać udział w ludobójstwie i że niedostatecznie głośno potępiali ludobójstwo. Zaznaczają jednak że Kościół nie pochwalał ludobójstwa i do niego nie zachęcał.

Natomiast w Kanadzie nie było ludobójstwa... Kościół od dawna przepraszał Indian za to że jego ludzie brali udział w prowadzeniu tych szkół, mówiąc że cała idea takich ośrodków była zła i mówił to w czasie gdy rząd Kanady twierdził, że w sumie to szkoły były spoko pomysłem, ale te nieprawidłowości to było coś złego.


Jak pisałem Kościół nie zachęcał do tych zbrodni i ich nie popierał. Robili to niektórzy ludzie Kościoła. Jak Twój pracownik kogoś zabije to za to odpowiadasz? No, nie bo mu tego nie zlecałeś, jesteś jedynie winny tego że miałeś mordercę zatrudnionego u siebie w firmie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
-3 / 3

@Saladyn1 Jesteś debilem. Hitler był chrześcijaninem, a konkretnie katolikiem.
Stalin i Lenin zagorzali prawosławni.

Ale najlepiej na ateistę, mądrzejszego zrzucić, bo się argumentów nie ma. Linki prosiłem, nie podesłałeś. Ja ci jednak podeślę takie, które banalnie w necie znaleźć:
1. Rwanda - https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/1684214,1,kosciol-katolicki-rwandy-przeprasza-za-wspoludzial-w-ludobojstwie-w-1994-r.read
2. Kanada a) https://fakty.tvn24.pl/fakty-o-swiecie,61/kanada-odkryto-751-grobow-przy-bylej-szkole-katolickiej-apel-do-papieza-franciszka,1066889.html
b) https://www.tygodnikprzeglad.pl/jak-cywilizowano-indian/

Pierwsze linki z brzegu, 30s w sieci. Twoje tłumaczenia to tłumaczenia debila, co tak właśnie przyjmuje, bo dowodów nie pokażesz, a wyłącznie zrzucasz na innych własne przewiny, co jest dla katotalibańskich śmieci zwyczajnie typowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-2 / 2

@Loganesko
Hitler był katolikiem. Gdzieś do 15 roku życia bodajże, później jak sam twierdził przestał wierzyć. Zwalczał religie i próbował ją sobie podporządkować. Zobacz sobie wystąpienia Hitlera w których wypowiadał się o religii przed dojściem do waldzy i po. Wypowiada się coraz ostrzej o religii a Hitler jugend ma tworzyć nowych lepszych nie wierzących niemców. Prywatnie zawsze wypowiadał się negatywnie o wierzę a sam uważał się za ateistę.

O ile jeszcze rozumiem jakieś wątpliwości z Hitlerem bo jednak publicznie prze objęciem władzy dla głosów potrafił się przymilać np do KK(bezskutecznie bo i tak przegrał w katolickich landach) tak Lenin i Stalin to 100% ateisci co to których ateizmu nikt kto ma choć cień wiedzy historycznej nie ma wątpliwości. Ty sprawdź sobie co Stallin i Lenin mówił o religi. Zobacz sobie czym była liga wojujących bezbożników...

Rwanda w zamieszczonym przez ciebie źródle masz przecie napisane to o czym jak pisałem... „Przepraszamy w imieniu wszystkich chrześcijan za wszystkie błędy, jakie popełniliśmy. (...) Wybaczcie nam zbrodnię nienawiści, która obejmuje również nienawiść wobec kolegów, z powodu ich przynależności etnicznej. Nie pokazaliśmy, że stanowimy jedną rodzinę, zamiast tego zabijaliśmy się nawzajem. Wybaczcie nam zbrodnie popełnione przez księży, siostry i przywództwo Kościoła, które promowało etniczne podziały i nienawiść”. Biskupi zastrzegają, że Kościół nie zachęcał nikogo do popełnienia zbrodni ludobójstwa.

Kanada - nie wszystkie groby to groby dzieci. To wiadomo już teraz. Nie wiadomo jaka była przyczyna zgonów tych ludzi. Indianie mówią że głównie zle warunki bytowe, brak jedzenia itd. Jak pisałem ani Kanada, ani te zakony nie chciały zabijać tych dzieci tylko ich 'ucywilizować' wszelkie zgony były wynikiem niedofinansowania że strony rządu i nieprawidłowości że strony czesci opiekunów.
Ostatnie zdanie to czysty debilizm bo nie zrzucielem na nikogo żadnych moich win bo nie mam w tych sprawach żadnych.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
+2 / 4

@raj Serio? Ja wiem, że feministkom czasami odwali, ale wrzucanie ich do jednego wora z bandą morderców, gwałcicieli, pedofili i złodziei? Chyba Ci się śrubka poluzowała we łbe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raj
-4 / 4

@Loganesko Mentalność mają taką samą, tylko możliwości mniejsze. Przynajmniej na razie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
-2 / 6

@raj Chyba CI się serio coś w głowie poprzestawiało. Osoby walczące o swoje prawa, w tym prawo do dbanie o własne ciało, o brak przemocy w domu (także tej psychicznej) uważasz za równe talibom? Jesteś więc albo niedoinformowanym nieukiem albo cynicznym oszołomem. Tak źle i tak niedobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hokek
0 / 6

@Loganesko feministki już dawno nie walczą o swoje prawa i nie raz już zostało to potwierdzone. Walczą o dominację i przywileje bez żadnych obowiązków. świetny przykład był z googla bodajże, gdzie wojujące wariatki żądały podwyżek ze względu na nierówność płac... okazało się że to mężczyźni mniej zarabiali i to im podnieśli płace. obecne feminiski to w 95% obłuda, rozkapryszenie i niedorozwój umysłowy. Psują jedynie opinię normalnym kobietom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zimnylech
-4 / 16

Co tu się odp na tym portalu. Niektórym powinni płacić żeby nie oglądali telewizji. Do końca wakacji czyli ćpania i beztroskiego picia zostało nieco ponad tydzień, więc do końca sierpnia na pewnie będzie demot że to Polska zrzuciła bombę na Nagasaki. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dejmien86
+4 / 4

Jedni warci drugich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevox
0 / 6

Jezus sam powiedział do swoich uczniów że każda religia to zło i że sam nie chodzi do kościoła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Horsman
-1 / 3

@reevox Nie było czegoś takiego jak kościół, więc nikt tam nie chodził, ale zgaduje że chodzi ci o Synagogę, czyli takie żydowskie świątynie, i tak Jezus uważał że Synagoga odeszła od swojego pierwotnego nauczania, a potem uczniowie jego stworzyli chrześcijaństwo, i teraz gdy kościół odbiega od swoich pierwotnych założeń, to co powstanie nowa religia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevox
-2 / 4

chodzi mi o kościół. Jezus nie chodził do kościoła bo księża ciągle tylko gadali o kasie no i wkurzały go afery z dziećmi. Nawet chyba w którejś księdze było "zaprawdę, zaprawdę powiadam Wam że po śmierci nogi z dupy wam powyrywam". Maryja w końcu się ugięła i wypisała go też z religii chociaż najbardziej obawiała się tego co ludzie powiedzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marsini
-3 / 3

Taliban vs Celiban

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szilwa
-3 / 5

Admin czy autor uciął jaja temu demotowi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
-1 / 11

@szilwa
Zapewne masz na myśli to trzecie zdjęcie, które przedstawiało pozareligijnych fanatyków. Niestety było ono zbyt niepoprawne politycznie, wymagało ocenzurowania. Sorry, taki mamy klimat na demotach. Wszyscy wiedza kogo należy, a kogo nie wolno krytykować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epuzer
-2 / 4

...jakiś cud chyba że jeszcze u admina Demotywatorów w związku z tym demotem - nie pojawili się goście z tej organizacji prawników co będzie kształcić nauczycieli etyki lub że jeszcze nie przychodzą masowe pozwy od specjalistów w temacie, obrażenia uczuć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rational_male
0 / 6

nie znam się, tak jak i autor demota, dlatego postanowiłem się wypowiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Saerion85
0 / 2

Nasi maja fajniejsze czapki!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+3 / 5

Nie rozumiem, dlaczego miałoby być inaczej. Oba te systemy religijne wyewoluowały z tego samego pnia i miały służyć podobnym celom. Siłą rzeczy, muszą być podobne. Katolicyzm po prostu mniej razi, bo mamy go wokół dużo i się opatrzył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2021 o 9:30

avatar swietyczlowiek
+1 / 7

Chrystusy wcieleni, męczennicy za wiarę ...
a kim że są bez swoich super- kostiumów? :
pedofile, oszuści, hipokryci i zdrajcy Polski..., i po prostu nieudacznicy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
-2 / 2

Można nie lubić obu ale jednak nie ma porównania za bardzo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raviK
+1 / 3

zaraz zaraz - ten obrazek już widziałem. tylko dlaczego obciąłeś trzecią jego część? Tą z feministkami ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevox
-1 / 1

brakuje też elgiebetów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d4rek
-1 / 1

Gdyby ci niżej byli nadal fundamentalistami to Ci wyżej by nawet się nie rozpowszechnili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
0 / 2

@d4rek Historia się kłania. Ci poniżej na wschodzie dostali taki wpier*ol od miejscowych kiedy za daleko zaszli, że musieli w podskokach podwijać sutanny i wracać. Z początku Azja (w tym Osmanowie) byli bardzo otwarci na chrześcijan, ale jak tamci przegięli pałkę za bardzo i panoszyli się wszędzie to i talibom skończyła się cierpliwość, odesłali "chrześcijańskie diabły" skąd przyszły, wygnali ich niemal całkiem z Azji i sami się z butami wturbanili do Europy. Talibowie teraz to tacy chrześcijanie sprzed 600 lat, jedni warci drugich. Tak samo wycierają sobie ryje zmyślonym dziadem na chmurce i tak samo w jego imieniu zabijają kogo popadnie kto innowierca. Razi was, że Taliby mogą z 12 latkami otwarcie zawierać małżeństwa, ale jak spojrzycie na historię katolicką to tak samo było i u nas. U nich religia jest młodsza, ale odkąd stała się bardziej radykalna to zamknęła ich w czasie. Najdziwniejsze jest to, że katolicy nie widzą tego, że to taka kalka kopiuj-wklej. Cholera wie co będzie za 200-300 lat u nich. Naszym jeszcze tak bardzo się nie odechciało, jeszcze 30 do 70 lat wstecz mordowali na potęgę. Teraz się skupiają na dobieraniu się do dzieci i pieniędzy z kasy publicznej, ale kto ich tam wie ile mają ofiar (śmiertelnych) w ludziach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mrajska
-1 / 3

Jakoś żaden ksiądz za mną z kałachem nie gonił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
+1 / 5

@mrajska bo nie musiał, ale jego determinacja będzie zależała od możliwości i okoliczności. Radzę poczytać co wyrabiali np. Chorwacji podczas II wojny światowej (franciszkanin był komendantem obozu koncentracyjnego, w którym urządzano zawody w podrzynaniu gardeł innowiercom) lub stosunkowo niedawno w Rwandzie gdzie np. ksiądz Seromba zamknął ponad 1500 ludzi w kościele, po czym wezwał bojówki Hutu, a te spychaczami zburzyły budynek z ludźmi w środku, po czym dobijały ocalałych. Nie bez przyczyny wspominam Rwandę, bo wiele wskazuje, że klerowi udało się Polaków też podzielić na takich Tutsi i Hutu, czego skutki mogą być tragiczne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevox
+1 / 1

bo są zbyt tłuści i leniwi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pablolodz440
-2 / 2

Tylko nasi nie odetną Ci głowy maczetą, nie latają z AK po ulicy, nie mordują kobiet, nie każą nosić hidżabów, nie biorą ślubów z noworodkami, nie gwałcą kóz, nie siedzą na socjalu, nie mają po 15 cioro dzieci które też są na socjalu. Ogólnie trzeba być niedorozwojem i niedoj@bem umysłowym by coś takiego porównywać. Jestem za odebraniem Ci prawa do głosowania matole..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loganesko
-2 / 2

@pablolodz440 A ja za odebraniem tobie prawa do oddychania pustaku.
Rwanda 30 lat temu, poczytaj sobie i zgnij wreszcie.
Nie siedzą na socjalu? Ty tak kur*a na poważnie? Polska jako jedyny kraj katolicki dopłaca tak wielką kabzę klerowi! Wyjątkiem jest watykan, bo to takie państwo-miasto-klub-pedofilski.
Nie zawierają ślubów z dzieciakami, bo nie muszą, mogą je za przyzwoleniem katolibskich wyznawców ruchać ile wlezie za frajer. Mało tego, jeszcze zarabiają na tym kabzę, bo "poświęcili".
Nie mają dzieciaków na socjalu? Też łgarstwo, mają dzieciaków na boku na potęgę, głównie z nastoletnimi ofiarami ich "święceń". U nas proboszcza regularnie dziwki odwiedzały, a i tak jednej małolacie strzelił bliźniaki na boku. Na szczęście sku*wysyn gryzie już piach od ładnych dziesięciu lat. Tylko tej kobiety (już teraz dorosłej) i jej bliźniaków szkoda. No i tak, siłą rzeczy, bo jest z nimi sama - jest na socjalu razem z nimi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pablolodz440
-2 / 2

@Loganesko czyli widać, że jesteś niedorozwojem umysłowym po tym tekście..:) nigdy nigdzie nie byłeś i nic nie widziałeś..żal mi Ciebie.:) jedyna rzecz na jaką się rzucasz to kościół, bo coś tam słyszałeś..Wolę dać kasę księdzu niż Ahmedowi co utnie mi łeb..W Niemczech arabusy okradły mnie 5 razy..., Jak zgłaszasz to na policję, to oni tego nie przyjmują, bo to niepoprawne politycznie. W Berlinie wchodzą do sklepów i za nic nie płacą, biorą co chcą. Też nie można nic zrobić, by nie być oskarżonym o rasizm. Rusz się ze swojej wiochy to Ci się oczy otworzą..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem