WSTĘP
"Niektóre z mandatów powinny się powiększyć [...] jednak przepisy proponowane przez nasz rząd idą tak maksymalnie na skróty, że [...] tworzą serię różnego rodzaju absurdów..."
BEKA NR1
"... prowadzących do tego, że za niektóre wykroczenia ZDECYDOWANIE lżejsze mandaty będą wyższe niż za wykroczenia ZDECYDOWANIE cięższe. I tak dla przykładu: [...] art. 100 określa grzywnę w wysokości 1000 PLN za wypas zwierząt gospodarskich w pasie drogowym. I to są wykroczenia, które rzeczywiście powinny być w jakiś sposób ukarane NATOMIAST!!! dla przykładu ZWYKŁE PRZEKROCZENIE PRĘDKOŚCI [...] czy IGNOROWANIE ZNAKÓW SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ, to się CZASEM ZDARZA [...] to są takie wykroczenia, które są wykroczeniami, ale nie doprowadziły w ŻADEN sposób do sytuacji, która mogłaby zagrażać czyjemuś zdrowiu lub życiu, JUŻ MOGĄ być zasądzone karą finansową do 30 000 PLN.
I tutaj jest ten NAJWIĘKSZY absurd, po prostu rząd uznał, że [...] za błahostki będziemy karać karami tak WYSOKIMI jak 30 000 PLN, a za sytuacje gdzie rzeczywiście ktoś powinien zostać ukarany trochę bardziej to nie zrobimy nic, bo będą to kary po 2, maksymalnie 6 tyś złotych."
Czyli wypas krów w pasie drogowym jest bardziej niebezpieczny niż przekraczanie dopuszczalnej prędkości w zabudowanym o 50km/h. Pamiętajcie! uważajcie gdzie wypasacie krowy! bo to każdego roku doprowadza do śmierci dziesiątek tysięcy osób!
BEKA NR2
Jeśli w mieście można jeździć 50km/h, WIADOMO, że WSZYSCY jeżdżą 70km/h, a w niektórych miejscach obniża się tę prędkość do 30km/h to wiadomo, że te przepisy nie będą przestrzegane. Należałoby dokonać racjonalizacji tych przepisów pod kątem tego jak RZECZYWIŚCIE ludzie jeżdżą [...] wiele z tych przestępstw są BEZ poszkodowanych".
Czyli jeśli dziś jest ograniczenie w mieście do 50km/h, a ludzie jeżdżą 70km/h to trzeba zrobić ograniczenie do 70km/h, a ludzie będą jeździć 90km/h. Czego nie rozumiecie?
Zresztą wszyscy jeżdżą szybko, ale bezpiecznie, więc nie ma ofiar, luzik. (za to wypas krów.... ehhh)
BEKA NR 3
"Jeżdżąc po polskich drogach ja się dziwie, że tak MAŁO mamy wypadków"
No więc dlatego proponujemy rozwiązania, dzięki którym będzie ich więcej.
Przejeżdżanie czy przechodzenie na czerwonym świetle nie zagraża zdrowiu lub życiu? Bardziej niebezpieczne są te wcześniej podane, jak parkowanie na miejscu dla inwalidów???
Przejechanie na czerwonym świetle jest wykroczeniem, które nie czyni nikomu szkody? Tak zginęła córka moich sąsiadów, kiedy wjechał w nich debil ignorujący czerwone światło.
@jonaszewski Mówimy tu o sytuacji kiedy kierowca czekając w korku 20-30 minut przejeżdża na czerwonym świetle sekundę po jego zapaleniu. Na żadnych światłach w Polsce światła nie zmieniają się równocześnie ze światłami dla pieszych zawsze jest jakiś odstęp czasowy zanim po zapaleniu się światła czerwonego dla samochodów zapala się zielone dla pieszych.
No szczerze mówiąc za czerwone światło to kary powinny być po chooyu. Sam zatrzymuję się jak widzę żółte, zresztą żółte oznacza konieczność zatrzymania się bez gwałtownego hamowania. A to gwałtowne hamowanie będzie prawie zawsze, bo przecież "wszyscy jeżdżą 70".
Kary mogłyby być uzależnione od zarobków, ale to chyba byłoby trudne do wprowadzenia (zwłaszcza, jak ktoś ma swoją działalność albo zlecenie i te zarobki przedstawiają się bardzo różnie). Obecnie maksymalna kara 500 zł dla pewnej części osób to naprawdę nie jest bardzo odczuwalny wydatek.
W normalnym kraju kierowca prowadząc samochód w 90% skupia się na tym co jest przed nim, a w Polsce kierowca w 90% skupia się na stanie drogi żeby na dziurach kół nie pogubić. :)
@laks100 A omijanie dziury bez włączenia kierunkowskazu... też będzie 30 tys.
A dajcie mi choć jeden przykład, że milicja zadbała o bezpieczeństwo np doprowadzając do szybkiego oznaczenia dziur w jezdni.
Skoro "zawsze" winni są kierowcy bo nie potrafią czytać w myślach przechodniów to powinno się wprowadzić obowiązkowe szkolenia dla pieszych pod karą grzywny na przykład 100zł. A na takich szkoleniach tematy na przykład: Jak działa samochód, jakie czynniki wpływają na zwiększenie drogi hamowania, jakie czynniki wpływają na to, że kierowca w danym momencie może mniej widzieć itp. :)
Nie ma się czym przejmować, w Polsce niedługo ludzie będą zarabiali w milionach...
@JestemRolnik Czy uważasz, że te psy antycypują?
WSTĘP
"Niektóre z mandatów powinny się powiększyć [...] jednak przepisy proponowane przez nasz rząd idą tak maksymalnie na skróty, że [...] tworzą serię różnego rodzaju absurdów..."
BEKA NR1
"... prowadzących do tego, że za niektóre wykroczenia ZDECYDOWANIE lżejsze mandaty będą wyższe niż za wykroczenia ZDECYDOWANIE cięższe. I tak dla przykładu: [...] art. 100 określa grzywnę w wysokości 1000 PLN za wypas zwierząt gospodarskich w pasie drogowym. I to są wykroczenia, które rzeczywiście powinny być w jakiś sposób ukarane NATOMIAST!!! dla przykładu ZWYKŁE PRZEKROCZENIE PRĘDKOŚCI [...] czy IGNOROWANIE ZNAKÓW SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ, to się CZASEM ZDARZA [...] to są takie wykroczenia, które są wykroczeniami, ale nie doprowadziły w ŻADEN sposób do sytuacji, która mogłaby zagrażać czyjemuś zdrowiu lub życiu, JUŻ MOGĄ być zasądzone karą finansową do 30 000 PLN.
I tutaj jest ten NAJWIĘKSZY absurd, po prostu rząd uznał, że [...] za błahostki będziemy karać karami tak WYSOKIMI jak 30 000 PLN, a za sytuacje gdzie rzeczywiście ktoś powinien zostać ukarany trochę bardziej to nie zrobimy nic, bo będą to kary po 2, maksymalnie 6 tyś złotych."
Czyli wypas krów w pasie drogowym jest bardziej niebezpieczny niż przekraczanie dopuszczalnej prędkości w zabudowanym o 50km/h. Pamiętajcie! uważajcie gdzie wypasacie krowy! bo to każdego roku doprowadza do śmierci dziesiątek tysięcy osób!
BEKA NR2
Jeśli w mieście można jeździć 50km/h, WIADOMO, że WSZYSCY jeżdżą 70km/h, a w niektórych miejscach obniża się tę prędkość do 30km/h to wiadomo, że te przepisy nie będą przestrzegane. Należałoby dokonać racjonalizacji tych przepisów pod kątem tego jak RZECZYWIŚCIE ludzie jeżdżą [...] wiele z tych przestępstw są BEZ poszkodowanych".
Czyli jeśli dziś jest ograniczenie w mieście do 50km/h, a ludzie jeżdżą 70km/h to trzeba zrobić ograniczenie do 70km/h, a ludzie będą jeździć 90km/h. Czego nie rozumiecie?
Zresztą wszyscy jeżdżą szybko, ale bezpiecznie, więc nie ma ofiar, luzik. (za to wypas krów.... ehhh)
BEKA NR 3
"Jeżdżąc po polskich drogach ja się dziwie, że tak MAŁO mamy wypadków"
No więc dlatego proponujemy rozwiązania, dzięki którym będzie ich więcej.
Przejeżdżanie czy przechodzenie na czerwonym świetle nie zagraża zdrowiu lub życiu? Bardziej niebezpieczne są te wcześniej podane, jak parkowanie na miejscu dla inwalidów???
I bardzo dobrze, za przekraczanie prędkości i przejeżdżanie na czerwonym powinny być dyby, a nie tylko kara pieniężna.
Przejechanie na czerwonym świetle jest wykroczeniem, które nie czyni nikomu szkody? Tak zginęła córka moich sąsiadów, kiedy wjechał w nich debil ignorujący czerwone światło.
@jonaszewski Mówimy tu o sytuacji kiedy kierowca czekając w korku 20-30 minut przejeżdża na czerwonym świetle sekundę po jego zapaleniu. Na żadnych światłach w Polsce światła nie zmieniają się równocześnie ze światłami dla pieszych zawsze jest jakiś odstęp czasowy zanim po zapaleniu się światła czerwonego dla samochodów zapala się zielone dla pieszych.
@laks100 Widzę, że zaczynasz doprecyzowywać, kiedy przepis wolno złamać, a kiedy nie. To ze stoperem się mierzy?
Zaparkowałeś na zakazie to teraz sprzedaj auto. Nie będziesz miał auta - nie będziesz parkować. Jest logika? Jest. Na PiS drążyć temat.
No szczerze mówiąc za czerwone światło to kary powinny być po chooyu. Sam zatrzymuję się jak widzę żółte, zresztą żółte oznacza konieczność zatrzymania się bez gwałtownego hamowania. A to gwałtowne hamowanie będzie prawie zawsze, bo przecież "wszyscy jeżdżą 70".
Kary mogłyby być uzależnione od zarobków, ale to chyba byłoby trudne do wprowadzenia (zwłaszcza, jak ktoś ma swoją działalność albo zlecenie i te zarobki przedstawiają się bardzo różnie). Obecnie maksymalna kara 500 zł dla pewnej części osób to naprawdę nie jest bardzo odczuwalny wydatek.
W normalnym kraju kierowca prowadząc samochód w 90% skupia się na tym co jest przed nim, a w Polsce kierowca w 90% skupia się na stanie drogi żeby na dziurach kół nie pogubić. :)
@laks100 A omijanie dziury bez włączenia kierunkowskazu... też będzie 30 tys.
A dajcie mi choć jeden przykład, że milicja zadbała o bezpieczeństwo np doprowadzając do szybkiego oznaczenia dziur w jezdni.
Skoro "zawsze" winni są kierowcy bo nie potrafią czytać w myślach przechodniów to powinno się wprowadzić obowiązkowe szkolenia dla pieszych pod karą grzywny na przykład 100zł. A na takich szkoleniach tematy na przykład: Jak działa samochód, jakie czynniki wpływają na zwiększenie drogi hamowania, jakie czynniki wpływają na to, że kierowca w danym momencie może mniej widzieć itp. :)