Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
3:48

Podczas dzisiejszego posiedzenia Sejmu po wystąpieniu Adama Niedzielskiego na mównice wszedł Grzegorz Braun - swoje wystąpienie w Sejmie zakończył słowami "będziesz pan wisiał" wskazując palcem na Ministra Zdrowia

www.demotywatory.pl

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
Y Ynfluencer
+37 / 65

I ma rację. Szkoda tylko, że wszyscy skupiają się na sługusie niedzielskim, a nie na jego psychopatycznym, nihilistycznym mocodawcy Vateuszu, który jest mózgiem zagłady naszego kraju i dorabia się na tym ogromnego majątku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
+35 / 39

@Ynfluencer Mózg jest gdzie indziej, Vateusz to też tylko lokalny podwykonawca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ynfluencer
+11 / 13

No jest mi bardzo przykro, ale mam świadomość tego, że władza jest bezkarna. Mogą protestować miliony osób, a dopóki oni siedzą spokojnie na swoich włościach i mają ochronę policji i wojska, którym podnieśli wynagrodzenia to włos im z głowy nie spadnie. Upada już wszystko, służba zdrowia, rolnictwo oświata, budżet, rynek pracy, finanse. Ludzie będą uciekać, albo umierać w pustych szpitalach, a Mateusz umywa ręce od komentowania wszystkiego co niewygodne. Taktyka PiS jest dwojaka, albo obrazić się, sfochac i udawać, że jakiegoś problemu nie ma, albo zwalać wszystko na szczucie i nagonkę opozycji, która notabene też jest do niczego,ale ile jeszcze kadencji będą się tłumaczyć błędami na poprzedników. Jakoś na propagandę tvp była kasa, ale na ważniejsze rzeczy nie ma i ludzie umierają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pomylilem_Strony
+12 / 12

@JanuszTorun oj, zdziwisz się. Aktualnie następuje na świecie przebiegunowanie układu sił, w pewnym momencie doprowadzi do zaniku oddziaływania strefy wpływu w naszym regionie. Będzie to krótki czas, w którym będzie można dużo zrobić i naszym obowiązkiem jest zrobić jak najwięcej, żeby łajdaki przez następne 100 lat bały się wprowadzać takiej degrengolady. Najgorsze jest poddanie się i mówienie, że "nic ich nie spotka", dlatego mówię "taki czas zostanie wygenerowany przez sytuację geopolityczną, bez problemu rozpoznamy ten czas i wykorzystamy każdą jego sekundę". Będziemy widzieć próby ewakuacji (nie powiem czemu nieskuteczne, żeby im nie ułatwiać, zresztą domyślają się), policjantów porzucających tarcze. Jedyną sytuacją, przy której do tego nie dojdzie to... opamiętanie polityków, teraz i wyznanie zbrodni i poniesienie odpowiedzialności według aktualnego stanu prawnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ynfluencer
+9 / 9

@Pomylilem_Strony Stary, weź nie rób nadziei, bo mi serce pęknie. Już nie wierzę, że tych degeneratów i skoorwieli spotka kiedyś sprawiedliwość. :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barths
+3 / 11

Tak długo, jak długo władzę w tym kraju będzie sprawował postmagdalenkowy układ, tak właśnie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-5 / 5

@Ynfluencer Nie ma to jak przyklaskiwać pospolitym wariatom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ynfluencer
+3 / 3

Nie ma to jak argumenty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 1

@Ynfluencer Jakich chcesz argumentów do steku populistycznych frazesów?

I tak, Brauna uważam za pospolitego wariata i to nie od dzisiaj. Jak inaczej mogę oceniać kolesia który twierdzi, że Lecha Kaczyńskiego zabili w Warszawie i podrzucili jego ciało do Smoleńska?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 0

@egoiste To głosuj na krzywoustego albo tuska czy inne pookrogłostoowe odpadki. Tylko potem nie płacz że cie kukle swędzą jak cię będą ruchać. Sam jak ty uważałem Brauna za dziwaka. Ale po jego słowach do niedzielskiego zmieniam zdanie. Jako jedyny miał jaja powiedzieć do zbrodniarza który przyczynił sie do śmierci ponad 150 tys. osób słowa prawdy. Wściekły atak wszystkich partii od lewa do prawa i ich mediów utrwaliły mnie w przekonaniu że Braun ma rację. Pookrągłostołowcy na wizji będą się żreć i robić teatr dla motłochu, a poza wizją śmiać się i pić flachę śmiejąc się z frajerów takich jak ty i niestety takich jak ja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-2 / 2

@kikurenty No i właśnie jedynie potwierdzasz to co napisałem - u wyborców konfederacji im głupiej, tym większy poklask. I na takim poziomie tez piszesz - zbrodniarz co to przyczynił się do śmierci ponad 150 tys osób? Chłopie, nie jesteś na weselu z podpitymi wujkami, takimi tekstami jedynie definiujesz własny poziom intelektualny.

Zanim zaczniesz bajdurzyć jak nawiedzony dziadek w parku o jakichś zbrodniarzach, bądź łaskaw UDOWODNIĆ związek niedzielskiego ze 150 tys zgonów. Rzucasz tylko tandetne frazesy dla prostaków.

No i ta idiotyczna retoryka, że zmieniłeś zdanie jak się wszyscy rzucili. Jakby postawił kloca na mównicy to tez by się wszyscy rzucili, ale czy to oznacza, że jest spoko gość?

No i co żeś się tak zaciął z tymi pookrągłostołowcami? Weź chłopie do ręki jakąś fachową literaturę, fachowe dane, a nie majaczenia nawiedzonych blogerów, to się okaże, że Polska po tym okrągłym stole zaliczyła najlepszą w transformację ustrojową w Europie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 0

@egoiste Czytając twoje brednie przypomniała mi sie piosenka:
https://www.youtube.com/watch?v=kfH1hxvAN30W
Jesteśmy na 15 miejscu na świecie z powodu samobójstw, pewnie z tego ... dobrobytu.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Statystyka_samob%C3%B3jstw_wed%C5%82ug_pa%C5%84stw
Pomijam fakt ze psychiatria zwłaszcza dziecięca leży i kwiczy w Pisowskiej komunie. No i mamy największa emigrację też z dobrobytu po transformacji.

Jak ktoś umrze z twojej rodziny albo ty sam będziesz dogorywał pod drzwiami SOR inaczej będziesz śpiewał. Będziesz sie modlił do niedzielskiego jak umierający więzień "w archipelagu gułag" Aleksandra Sołżenicyna modlił się do stalina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 1

@kikurenty Czyli jesteś kolejnym ignorantem który nie odróżnia pułapu od dynamiki. Wyskakujesz z bajkami o dobrobycie (oczywiście bez żadnych rzetelnych danych...) podczas gdy jedno drugiego nie wyklucza, a ty nawet tego nie rozumiesz.

Polska w latach 1991-2019 zaliczyła wzrost PKB per capita o blisko 200%: 11,7 tys $ w 1990 roku, 34 tys $ w 2019 roku - to jest 190% wzrostu. Dla porównania Czechy - 72%, Węgry - 74%. Tylko, że oba te kraje wyjśćiowo były bogatsze (Czechy 24 tys $ w 1990 roku, Węgry 19,3 tys $). Polska na początku była na tym samym poziomie co Ukraina. (dane Total Economy Database, The Conference Board 2020).

Więc - elementarna logika - gdybyśmy się rozwijali w tempie innych krajów to dziś ten dobrobyt byłby większy czy mniejszy?

Pomijając już w ogóle to, że statystyki samobójstw nie mają absolutnie nic do rzeczy w ekonomii, to ja prosiłem o fachowe źródła, a ty z wikipedią startujesz, która podaje trochę inne liczby niż źródło na którym rzekomo bazuje:

https://apps.who.int/gho/data/node.main.MHSUICIDEASDR?lang=en

Emigracja? Boom emigracyjny nastąpił po wejściu Polski do UE, czyli w latach 2005-2006.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 0

@egoiste Trochę manipulujesz. Bo porównywanie nawet dolarów obecnych do tych z przed 30-tu lat to jak porównywanie voltów do kilogramów. Przykładowo moi rodzice pracowali w latach 70 tych i 80 tych za 20-30 $ miesięcznie według oficjalnych statystyk i przeliczników. A mimo to potrafili wychować troje dzieci wybudować dom 180 m2 i moja mama odłożyła na książeczce mieszkaniowej 40 m2 mieszkanie warte w 1991r. 140 mln zł czyli dzisiaj ok. 14tys.(nie chce mi się tego przeliczać na dolary w 1991r i 2021r.) i nie należeli do partii. Nie wiem czy dziś w Polsce jest ktoś w stanie z dwóch etatów wykręcić podobny wynik. Ja mam problemy choć pracuję w DE. Nie chce mi się sprawdzać twoich nowinek o Czechach zwłaszcza że dla Pisowca jeżeli dane nie zgadzają sie z linią partii tym gorzej dla danych ale z własnych obserwacji: Znam mnóstwo Węgrów, Słowaków i Polaków pracujących w Niemczech i za trzy lata poznałem tylko 2 Czechów. A często pracuje w Bawarii która graniczy w czechami. Nie znam żadnego Czecha który pracował by w Polsce. Wiec kocopoły jako to przegoniliśmy Czechy możesz opowiadać na zebraniach partyjnych PiSu razem z tym jak to krzywousty wykiwał Czechów pod kopalnią Turów. Co do Węgrów sie zgadzam z tobą, ale to jest ta sama komuna co PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 września 2021 o 17:10

avatar egoiste
0 / 0

@kikurenty Nie manipuluję ani trochę, bo wszystkie lata są przeliczone wg dolara z 2019 roku - podałem źródło, mogłeś to samodzielnie zweryfikować. I jest to liczone wg parytetu siły nabywczej.

"Nie chce mi się sprawdzać twoich nowinek o Czechach"

Jakich nowinek przepraszam? To są dane dostępne od lat, w literaturze naukowej omawiane wielokrotnie. Tylko tak to jest czyta o "pookragłostołowcach" zamiast wziąć do ręki jakieś poważniejsze źródło.

"dla Pisowca jeżeli dane nie zgadzają sie z linią partii tym gorzej dla danych ale z własnych obserwacji"

Jakiego pisowca przepraszam? Jestem zadeklarowanym antypisowcem i to od czasów w których większość wyborców konfederacji bawiła się klockami.

A tzw "własne obserwacje" to lepiej zachowaj dla siebie, bo powoływanie się na dowody anegdotyczne raczej świadczy o tobie.

"Wiec kocopoły jako to przegoniliśmy Czechy"

A w którym miejscu napisałem, że przegoniliśmy Czechy? Chłopie, ty nawet prostych danych makroekonomicznych nie potrafisz zinterpretować, bo nie odróżniasz dynamiki od wartości.

Przecież jak wół z tego co napisałem wynika, że Czechy są aktualnie od nas bardziej rozwinięte (24,4 tys dol w 1990 i 72% skumulowanej dynamiki co daje 42 tys w 2019 roku - Polska 34 tys).

Tylko, że gdy Czechy miały te 24,4 tys dolarów PKB per capita PSN, to myśmy mieli 11,7 tys, co stanowiło 48% czeskiego pkb per capita. Dziś jest to 81%. Wiesz w którym roku osiągnęliśmy wynik Czech z 1990 roku? W 2010!

Teraz sobie policz na jakim poziomie byśmy byli gdybyśmy się rozwijali w tym samym tempie co Czechy - 11,7 tys i dynamika 72% co daje... 20 tys dolarów. Więc byśmy obecnie byli nawet biedniejsi niż oni w 1990 roku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 września 2021 o 18:50

avatar CzlowiekZkamienia
+6 / 12

@darthnorbe NSDAP byli socjalistami i nacjonalistami. Ich zbrodnie nie wynikały z socjalizmu, tylko nacjonalizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
+3 / 15

Z socjalizmu bo to ustrój zbrodniczy. Widać to wszędzie gdzie się go wprowadza. Rosja, Niemcy czy Polska. Wszędzie kończyło się masowymi mordami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-3 / 11

@darthnorbe Skup się głąbie.
Jestem ateistą, antyklerykałem, za eutanazją, aborcją, posiadam broń, jestem za liberalizacją prawa i podatków, za poszanowaniem własności prywatnej, zniesieniem minimalnej krajowej, zniesienia podatku dochodowego, prywatyzacją wszelkich możliwych form własności państwa, zniesieniem do absolutnego minimum jakikolwiek pomocy socjalnej.
Jestem lewakiem czy prawakiem gapciu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 września 2021 o 23:22

avatar DexterHollandRulez
-2 / 4

@darthnorbe I kogo chcesz oszukać? Problemem z nazistami były ich poglądy gospodarcze, czy może skrajny nacjonalizm i mordowanie ludzi w jego imieniu? Bo to drugie to ewidentnie prawicowy element. I dalej - socjalizm a komunizm to dwie różne rzeczy, idź się douczyć, bo pitolisz gorzej od Brauna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
+3 / 3

@Albert_Einstein Albercie! Masz dużo racji w tym, co piszesz, ale wartość tego przekazu spada, gdy obrażasz swoich czytelników. Ładunek negatywnych emocji jest niepotrzebny, jeżeli chcesz przekonać kogoś do swoich poglądów ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+2 / 4

@Ortomen Byłem pijany, przepraszam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
-3 / 3

W nazizmie nie ma żadnego prawicowego elementu. Chyba trzeba być idiotą żeby myśleć że socjalizm jest ustrojem prawicowym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
-3 / 3

Stąd że socjalizm to lewica. Jak tego nie wiesz to wracaj do szkoły ulubieńcu Adolfa i Józefa. Może według ciebie niebo jest czerwone? Jak wspaniałą rewolucja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
0 / 2

@darthnorbe Kolega aż taki durny, czy nieudolnie próbuje przepisywać historię i redefiniować pojęcia? xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
-3 / 3

To domena lewicy przepisywać pojceia. Np nie ma już podatku jest składka, albo danina. Więc drogi lewaku dalej nie wiesz o czym piszesz. Zresztą z kimś kto myśli że socjalizm to prawica nie mam o czym mowic taki debil myśli że białe jest czarne a czarne jest białe bo tak jego Bożek lewak Jarek powiedział to tak na pewno jest. W końcu jak partia nazwała się prawo to będzie prawicowa mimo że jest skrajnie lewicowa a ciemny lud to kupi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
-3 / 3

Wielbisz Stalina?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@CzlowiekZkamienia @darthnorbe @DexterHollandRulez Zbrodnie wynikały z nienawiści do pewnych grup ludzi. Z ludzkiej potrzeby wyżycia się na innych
Prawo czy lewo nie ma znaczenia. Obecnie to więcej miesza, niż wyjaśnia.
Między innymi z tego powodu kategoryzowanie ludzi jest bardzo niebezpieczne i nie powinno się oceniać ludzi przez pryzmat przynależności do grupy, ale jako indywidualną jednostkę.

https://www.youtube.com/watch?v=PeCw-7PyGq0
https://www.youtube.com/watch?v=b_APK3waoNo
https://www.youtube.com/watch?v=LNLG_9o_v0g
„Pytaniem jest co tak naprawdę uzależnia. Uzależniać może myślenie „jestem dobrą osobą”. Może i tak. Jednak ktoś o umyśle psychoanalitycznym mógłby powiedzieć, że to nie to jest narkotykiem. Narkotykiem jest nienawiść, usprawiedliwienie do użycia siły, pragnienie totalitarnej kontroli i tyranicznych rządów. Maska dobroci jedynie to przykrywa. (...)
Mam ujście dla moich najgorszych impulsów. Nie muszę ich nawet świadomie zauważać, bo mam tę maskę dobroci, więc mogę pozwolić ”demonicznym siłom”, będącym częścią ludzkiej psychiki, na swobodne działanie, jednocześnie mówiąc, że jestem dobry.”
https://www.youtube.com/watch?v=Pw0cvzBwM8Q
Naprawdę polecam sobie obejrzeć na spokojnie, bez uprzedzeń, bo pewnie pojawi się dysonans.

@Albert_Einstein Wyzywaj innych, mądruj się, a później dziw, że Cię nie lubią...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 września 2021 o 14:57

avatar DexterHollandRulez
0 / 2

@darthnorbe Ok, albo jesteś trollem albo masz ostro nawalone w mózgu. Tak czy owak, rozmowa sensu nie ma. Próbuj sobie dalej zmieniać definicję socjalizmu, przynależność ideologiczną ksenofobicznego nacjonalizmu i paru innych rzeczy, powodzenia, paru idiotów pewnie się nabierze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@Ortomen Teraz na trzeźwo czytam komentarze tego Darth norbertanie i on na serio jest strasznie głupi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@kondon W pracy mam pod sobą 40 maszynistów. Jestem ich instruktorem. Nie chcę żeby mnie lubili, jest mi to absolutnie zbędne. Mają robić swoje, a ja ich rozliczam.
Tym bardziej banda z demotywatorów z całą pewnością nie musi mnie lubieć.
Przyznaję jednak zachowałem się niestosownie. Jest mi z tym źle i za swoje wczorajsze zachowanie przepraszam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
-3 / 3

Prawo czy lewo nie ma znaczenia ale jednak okazuje się że tylko lewa strona popełnia zbrodnie dziwnym trafem. Ciekawe bardzo ciekawe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@darthnorbe Jeśli do kogoś piszesz, to kliknij "odpowiedz" pod jego postem, lub użyj @ nick. Inaczej nie wiadomo o co chodzi.
Socjalizm to lewica, pewnie. Jednak Hitler chyba miał też w sobie coś z prawicy.
Obejrzyj przedstawione przeze mnie materiały, powinno być Ci łatwiej zrozumieć istotę problemu.
No i ten podział sam w sobie jest w obecnych czasach bez sensu, tak więc lepiej używać innych pojęć.

@Albert_Einstein "W chwili gdy to piszę, komentarz użytkownika Darth norbertanie ma ocenę 5 na 11, a mój jest poniżej poziomu."
Sam narzekałeś na swoją ocenę...
Spoko, ja się nie gniewam ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+2 / 2

@kondon A, o to chodziło. Faktycznie, gamoń ze mnie. Czołgiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@Albert_Einstein Lepszy gamoń chwilowo i świadomy, niż na całe życie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
+1 / 1

@kondon Albercie! Zyskałeś + jeden punkt do szacunku, za zrozumienie swojego błędu. I to nie jest żaden sarkazm z mojej strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@Albert_Einstein Zależy kogo zapytasz. Sporo ludzi przez sam fakt, ze podajesz się za ateistę i antyklerykała to stwierdzą, że jesteś lewakiem. Ich małe móżdżki nie potrafią przyswoić, że można mieć prawicowe poglądy, a jednocześnie nie wierzyć w boga i gardzić kościołem katolickim... socjalizm = lewica. narodowy socjalizm to nadal lewica, a nie prawica... Ogólnie wymienione przez Ciebie Twoje "poglądy" jasno mówią, że masz poglądy prawicowe, a nie lewicowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 września 2021 o 19:35

K komandorV
-1 / 1

@Albert_Einstein Powiem ci kim jeszcze jesteś - synem wiatru i kurzu. Nie odpisuj, będę miał ból dupy, naprawdę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+21 / 27

@kanapekr Nie rozumiem niektórych Polaków. Jak pijany kierowca kogoś zabije, albo jakiś pedofil zgwałci i zabije dziecko to wszyscy żądają kary śmierci. A jak jakiś polityk z premedytacją wymorduje ponad 150 tys. Polaków odcinając ich od jakiejkolwiek pomocy medycznej i ktoś słusznie domaga sie dla niego kary śmierci to wielkie oburzenie. Jak wieszali hussajna nie widziałem oburzenia a przyczynił sie do śmierci znacznie mniej osób niż niedzielski z morawieckim i szumowskim. Jakby była elementarna sprawiedliwość w Polsce ci którzy sterują tym cyrkiem powinni wisieć i mówię to jako katolik.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxpaw
+7 / 11

@kikurenty głupiemu się pomóc nie da bo cie jeszcze opluje. Z Lepperem było to samo, a teraz by go na rękach nosili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hazik
0 / 0

@kikurenty a ilu już za miliony na rękach rozliczyłeś, np. reformy Balcerowicza przeprowadzone jak wszystko beż żadnej kontroli i pomimo negatywnych recenzji od opiniujących ( ale ze świętą nieomylnością), a człowiek ten ma na rękach krew milionów i to młodych samobójców? W Polsce nie ma kontroli nad politykami i to pierwsza rzecz jaką trzeba zmienić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+1 / 1

@Hazik A co ja mogę rozliczać, jak mi nawet kuszy nie wolno mieć, a co dopiero bronii. ? Twój PiS rozlicza afery PO i poprzednie już 6 lat i nawet nowaka co mieli na talerzu od ukraińców wypuścili. Tak samo PO rozliczał afery pierwszych rządów PiS (2005-2007). Sprawa posła Brauna pokazała oczywistość że pookrogłostołowi bandyci (PO-PIS-SLD-PSL) to jedna i ta sama mafia i krzywdy sobie zrobić nie dadzą. W myśl zasady my nie ruszamy waszych, wy nie ruszacie naszych. Stąd taki atak wszystkich partii i mediów na Brauna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hazik
0 / 0

@kikurenty Błąd logiczny, zresztą powszechny i dość irytujący u ludzi- Nie mój PIS. "Kruk, krukowi oka nie wykole", Ale podam Ci pewną starą sprawdzoną recepturę jak potrzebujesz czegoś co wolno Ci posiadać ( osobno) ale jak zmieszasz robi ładne bum. 74,64% saletry, 13,51% węgla drzewnego i 11,85% siarki (wagowo).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 września 2021 o 0:05

avatar Adamowitch94
+16 / 48

Dzisiaj nie ma już szwadronów śmierci, które strzelają ludziom w tył głowy, to prawda. Nie ma Wehrmachtu na polskich ulicach, nie ma SS i nie ma ZOMO. Jest za to Niedzielski, wcześniej Szumowski, jest Morawiecki. Jest PIS, wcześniej PO, które od lat wpędzają Polaków w biedę, a bieda (może tego nie wiecie!) powoduje śmierć. Czyny polskiego rządu to zbrodnie wojenne. Każdy z nich, co do jednego, powinien wisieć.

O Boże, jakie oburzenie! Bo pogroził śmiercią? Brauna wyśmiewają ci, którzy nie rozumieją skali zbrodni, jaka dokonuje się na Polakach od lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 września 2021 o 13:42

A konto usunięte
+3 / 9

@Adamowitch94 I również Ci co doskonale wiedzą i są współwinni tych zbrodni...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 3

@CzlowiekZkamienia Za PO w trakcie kryzysu gospodarka polska bardzo zwolniła. Jeśli komuś dziękować za prężność Polskiej gospodarki, to PiSowi które rządziło od chyba 2005 do 2007, ewentualnie poprzednim rządom przed PiSem. Natomiast za PO trafił się światowy kryzys i dzięki rządom PO gospodarka powoli również popadała w ten kryzys, na szczęscie koniec końców do końca im się nie udało wprowadzić u nas tego kryzysu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K komandorV
0 / 2

@CzlowiekZkamienia Poczytaj sobie o gospodarce i systemie politycznym w Niemczech lat trzydziestych i porównaj do rządów po czy innej socjalpartii, to powinno troszkę zmienić twój punkt widzenia czy opinię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jamarkus
+3 / 3

@Adamowitch94 Wpędzają w biedę ? xD jebłem.
Taki biedny naród że mieszkania nie mozna kupić, a to co jest na rynku to takie ceny że ..... pojedź po Polsce i zobacz co się dzieje, bo mi po dwuletniej nieobecności w kraju szczena opada jak się kraj rozwija....
Druga sprawa też nie na temat, "Polakom juz się nie opłaca do Niemiec wyjeżdżać" Tak nie opłaca się bo rynek pracy w Niemczech całkowicie opanowały agencje pracy które rżna roboli na każdym kroku o ile fachowiec jakoś zarobi to zwykły robol moze liczyć na około 1000 euro a nawet miej na rękę po odliczeniu kosztów łóżka do spania, tak i Niemieckie rządy i ten w bundestagu i te regionalne głowią się jak problem rozwiązać, bo rąk do pracy brakuje na każdym szczeblu...
A co Służby Zdrowia, tak rząd powinien odpowiedzieć zaten stan, za te teleporady, tu sie zgodzę że tu dla odpowiedzialnych za ten stan rzeczy powinny być wysokie kary więzienia ,,,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hazik
0 / 2

@komandorV system Francuski... mówi coś? System oparty na oligarchii budowanej w dużych miastach, z pominięciem mniejszych miejscowości, które został skazane na zagładę ( nie sprawdził się nawet w Francjii, stad rozliczne protesty Francuzów). Tak to system PO, teraz zobacz na mapy poparcia i domyśl się czemu mniejsze miejscowości głosowały na PIS. Podpowiem, bo zostały skazane na niebyt gospodarczy. Słynne już Ch... z tą polską wschodnią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K komandorV
-1 / 1

@Hazik Nie zgadzam się, nie potwierdzają tego żadne fakty, które znam, jeśli chodzi o geopolitykę Francji, wręcz przeciwnie. Co do map poparcia politycznego jest wyraźny podział na zachód i wschód, nic więcej, co najprawdopodobniej wypływa jeszcze z zaborów, kultury przekazywanej z pokolenia na pokolenie. Wschód Polski jest bastionem katotalibanu i padre tadeo, dotąd, w dwudziestym pierwszym wieku, czasach powszechnego dostępu do informacji, na wsiach, czy małych miasteczkach ciemnota, chamstwo i debilizm wtórny jest powszechny, wiochami żądzą proboszczowie, wskazują jak głosować wsiórom, tradycja taka chyba. Dlatego zawsze będą w niebycie gospodarczym, bo głosują na ludzi, którzy mają ich w dupie ale wiedzą, że i tak będą mieli ich poparcie. Nie doszukuj się związku poglądów politycznych z głosowaniem, to nie istnieje na wsiach, nawet w miastach, gdzie żyją ludzie z pozoru wykształceni, głosują na partie czy opcje o których nie mają pojęcia żadnego a później protesty, niezadowolenie. Trzeba jeszcze poruszyć do tego kwestię dofinansowania małych miejscowości, ponieważ ogromna większość tych ludzi żyje od końca komuny na socjalu, bezrobocie ogromne a rolnictwo skutecznie niszczone i paraliżowane. W ich sytuacji na kogo będą głosować, jeśli nie na tego, kto da więcej ? Pozdrawiam, napisz, co myślisz o tym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hazik
0 / 0

@komandorV kasa misiu, kasa. Dobrze doinwestowane gminy wiejskie są jak psy, pies nie ugryzie ręki, która go karmi. Dlatego Głódź został sołtysem, bo załatwiał wszystko swoim,, słychać to nawet w wywiadach z mieszkańcami- diabeł, ale swój. Możesz sobie tłumaczyć światopoglądem, ale prawda jest prosta, w te regiony nie inwestowano, co nawet widać na mapach z czasów rządów, olano ich, a potem wielkie zdziwienie, że olali ludzi, którzy olali ich. Redystrybucja dóbr opierała się o duże aglomeracje- czyli te w których PO nadal ma poparcie, czemu? Bo kasa misu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K komandorV
-1 / 1

@Hazik Czemu piszesz do mnie " misiu " ? Nie rób tego więcej.
Kasa na zasiłki, dotacje, renty i inne lecą od początku lat 90', nie wiem, o co Ci chodzi, w te regiony inwestowano kupę kasy, ci ludzie żyją dalej w większości z socjalu. Zobacz ile kasy poszło na wiochy po wejściu do Unii.
Głódź został sołtysem, bo nikt inny nie głosował poza katokomuchami w ilości, jak dobrze pamiętam, sześć czy siedem osób a jedyne co im załatwił, to martwicę mózgów, bo lobotomię mieli zafundowaną przez kler już od dziecka.
Regiony agralne zawsze będą na drugim miejscu za miastami i będzie to widać na każdym sondażu czy wykresie ze względu na zaludnienie i inwestycje, które można przeprowadzić w terenie miejskim, że już nie wspomnę o ilości i wysokości zbieranych podatków, nie wiem, o co Ci chodzi, że ktoś " ma ich w dupie " czy " ktoś kogoś olewa ".
Jeśli chodzi zaś o poparcie w dużych miastach dla innej opcji niż pis tłumaczyć to można choćby wykształceniem i prawie zerową indoktrynacją czy ostracyzmem ze strony klerotalibanu, bo kasa i tak będzie, w dowolnych ilościach, dla danej opcji wyborców, nie istotne której.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rentier
+53 / 81

i ma racje...
Ograniczyli dostęp do publicznej służby zdrowia ale składki trzeba było płacić. Covid spadł im z nieba dosłownie, można było zaoszczędzić na wydatkach. Dodatkowo wystraszonym ludziom łatwiej dokręcić śrubę, podnosić podatki, wprowadzać debilne zakazy. A przy okazji zarobić na maseczkach, respiratorach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 września 2021 o 13:04

D darthnorbe
+4 / 14

Gdyby lockodownow nie było nie było by inflacji a zginęło by tyle samo ludzi w końcu nie zabił ich covid ale brak dostępu do lekarza. Im prędzej lewactwo zostanie osadzone za swoje zbrodnie i powierzone tym prędzej uczciwi ludzie będą żyli długo dostanio i szczęśliwie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kanapekr
+2 / 8

@zaymoon może po to im dostęp do publicznej służby zdrowia bo, no sam nie wiem.. pod przymusem płacą na nią??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-3 / 5

@darthnorbe "w końcu nie zabił ich covid ale brak dostępu do lekarza"

A może bądź łaskawie udowodnić tą tezę? To że jacyć wariaci na bogach dla osiedlowego prawactwa tak napisali, nie oznacza że jest to zweryfikowany fakt.

Ciekawe jak to jest, że nadmkiarowe zgony nie są związane z lockdownami, tylko właśnie z liczbą rejestrowanych zakażeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
-2 / 2

Co mam udowadniać jak to są państwowe dane? Nadmiarowe zgodny to tylko wina lockodownow, nie ja wymyślam te dane ale kaczor szanowny lewaku bez szkoły

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kmam
0 / 2

@egoiste To wszystko statystyka. Statystyka udowodni korelacje z każdym pożądanym elementem. Na przykład jak ja wybiorę się na spacer ze swoim psem, to statystycznie mamy po 3 nogi.... a każdy normalny człowiek wie, że ja mam 2 nogi a pies 4. I tylko osiedlowy wariat będzie się powoływał na statystykę i upierał że mamy po 3 nogi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 0

@darthnorbe Co masz udowadniać? Własne twierdzenie. I ciekaw jestem czy ty te dane w ogóle widziałeś, czy zestawiałeś je ze sobą, czy tylko żeś o takich przeczytał. Bo ja akurat zestawiałem zgony tygodniowe z 2020 roku z liczbą zakażeń. I tak to wygląda:


Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 września 2021 o 11:33

avatar egoiste
-3 / 3

@kmam Jak ja kocham ten przykład z 3 nogami, na który od lat powołują się ignoranci, tylko po to aby wytłumaczyć brak dowodów na głoszone tezy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
-1 / 3

Statystyki PRL? Aha to na pewno prawda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

@darthnorbe Jesteś tak niesłychanie tępy, że ręce opadają. Prawaku śmieszny, nie każdy kto się z tobą nie zgadza jest lewakiem. Skup się:
Jestem ateistą, antyklerykałem, liberałem, popieram in vitro, aborcję, eutanazję, jestem też zwolennikiem niskich podatków i prostego, przejrzystego prawa, zwolennikiem ograniczenia wszelkich form pomocy socjalnej do absolutnego minimum, uważam własność prywatną za podstawowe prawo człowieka, postuluję prywatyzację wszelkich możliwych sektorów Państwa (zastanowiłbym się nad lasami), posiadam broń palną.

Kim jestem, lewakiem, czy prawakiem?
Dasz radę odpowiedzieć mi na to pytanie?
Zrozum, że współcześnie, ten podział na lewo prawo, nie ma sensu. Jest nieaktualny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 września 2021 o 9:10

K komandorV
0 / 2

@egoiste Nie wiesz nawet jak bardzo się mylisz i jak absurdalnie próbujesz bronić swojego punktu widzenia, biorąc pod uwagę tylko malutką część danych, które nawet nie są prawdziwe. Porozmawiaj z byle jakim lekarzem z państwowego a powie Ci, jak i dlaczego powstało zjawisko nadmiarowych zgonów i na czym ono polega. Ja to wiem z autopsji, nie chcę dalej wyjaśniać, nie musisz mi wierzyć. Pozdrawiam Kolego Egoiste jeszcze raz ale tym razem nie oczekuję odpowiedzi, nie ma czego wyjaśniać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 1

@komandorV Haha, no tak. Dane to są fałszywe (bo nie pasują do koncepcji), a prawda to jest tylko w... dowodach anegdotycznych. Słyszałeś w ogóle kiedyś o czymś takim? Piszesz że nawet nie wiem jak bardzo się mylę, a ja ci napiszę że nawet nie wiesz jak bardzo się ośmieszasz powołując się na dowody anegdotyczne. Bo to oznacza że w ogóle o ekonomice myślenia, błędach poznawczych i ogólnie logice i argumentacji to ty pojęcia za bardzo nie masz.

I które dane nie są prawdziwe? I nie są prawdziwe bo co? Bo tobie się tak wydaje? Albo na jutubie powiedział tak jakiś dziki trener czy inna jasna strona mocy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K komandorV
0 / 2

@egoiste Już rozmawialiśmy ze sobą wcześniej i trochę obawiałem się pisać teraz komentarz, ze względu na twoje zachowanie, przemyśl to sobie jeśli chcesz być kimś więcej niż tylko internetowym napinaczem.
Widzę, że masz wykształcenie kierunkowe lub naczytałeś się czegoś, bez znaczenia jeśli nie umiesz lub nie chcesz tego wykorzystać. I tak jak wcześniej formułujesz tylko zarzuty, zamiast przeczytać, pomyśleć i sprawdzić. Zrozum, nie atakuję Cię i nie chcę żebyś zmuszał się do czegoś, dlatego napisałem, żebyś porozmawiał z lekarzem z państwowego szpitala, najlepiej z epidemiologiem. Jeśli rozmowa ze specjalistą, który siedzi w temacie jest dla Ciebie " dowodem anegdotycznym ", to nie wiem, co może przekonać Cię do chociażby tylko krytycznego spojrzenia na dane, którymi się posługujesz i w jaki sposób to robisz. Nie masz takiej osoby w zasięgu, zobacz opinie oraz statystyki i badania lekarzy, którzy to nagłośnili. Według tego, co napisałeś ośmieszam się zwracając twoją wybiórczą, jak się okazuje, uwagę, na możliwość sprawdzenia u źródła, jesteś dużo mądrzejszy, jak widzę, ekonomika myślenia, błędy poznawcze i logika, ile jeszcze zaprzęgniesz takich wyrażeń, żeby legitymizować twoje racje ? Kto ma tutaj problemy z logiką, szczególnie błedami poznawczymi, jakkolwiek to karkołomnie i lekko założyłeś, jeśli wskazuję, że się mylisz a Ty wyprowadzasz personalny atak, jak ostatnim razem zresztą ? Jeśli uważasz, że masz rację i nic takiego jak nadmiarowe zgony przez sparaliżowaną służbę zdrowia czy zastraszenie ludzi, którzy nie chcieli korzystać z niej do ostatniego momentu, aż było za późno na pomoc, się nie dzieje, to nie wiem jak mam wykazać, że się mylisz, inaczej jak rozmową z kimś, kto na to patrzył przez półtora roku, powie Ci coś o testach, o wpisach w kartach zgonów, o procedurach, braku miejsc w szpitalu na wpół pustym, braku personelu, czy na prawdę nie słyszałeś o tym nawet gdy lekarze apelowali o każdą pomoc do rządu ? Czy na prawdę wystarczy Ci tabelka czy inny wykres za dowód niepodważalny, ignorując jednocześnie inne dowody, przedstawiane przez ludzi daleko kompetentniejszych od Ciebie ? Bo Ty coś sprawdzałeś i wiesz na pewno na podstawie wykresu ? I piszesz, że się ośmieszam ? Bo moje źródła to dziki trener czy jasna strona mocy, logiku od siedmiu boleści ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 1

@komandorV Ponawiam pytanie - słyszałeś kiedyś o dowodzie anegdotycznym? To ty rzucasz tezami z czapki nie dając ani jednego dowodu na ich potwierdzenie. Ja jestem tutaj tylko negującym - a to na twierdzącym spoczywa ciężar dowodu, nie na negującym.

"Jeśli rozmowa ze specjalistą, który siedzi w temacie jest dla Ciebie " dowodem anegdotycznym ", to nie wiem, co może przekonać Cię do chociażby tylko krytycznego spojrzenia na dane"

Tak, jest jak najbardziej dowodem anegdotycznym, bo w nauce nie ma żadnego znaczenia kto co twierdzi, tylko co potrafi udowodnić. To są podstawy metody naukowej. Spróbuj kiedyś opublikować pracę naukową za źródło przyjmując opowieści ordynatora, no na pewno recenzenci ją przepuszczą.

"Nie masz takiej osoby w zasięgu, zobacz opinie oraz statystyki i badania lekarzy, którzy to nagłośnili. "

Skoro twierdzisz to je przestaw - ale z recenzowanej literatury, raportów itp a nie blogów i rewelacji z mema na facebooku.

"ignorując jednocześnie inne dowody, przedstawiane przez ludzi daleko kompetentniejszych od Ciebie"

A to już klasyczny argumentum ad verecundiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K komandorV
-1 / 1

@egoiste Ok, dzięki, trzymaj się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kmam
-1 / 1

@egoiste No dam ci inny przykład, który też pokochasz. Zapytano dwóch ludzi czy zgadzają się z polityką rządu. Jeden odpowiedział, że tak, drugi odpowiedział, że nie. I opublikowano dane ankiety. 50 % ankietowanych zgadza się z polityką rządu, tylko jeden człowiek nie zgadza się z nią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 0

@kmam I dlatego takie ankiety, przynajmniej te rzetelne, przeprowadza się na GRUPIE REPREZENTATYWNEJ

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kmam
-1 / 1

@egoiste Na przykład w Sejmie. Bo przecież oni nas reprezentują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 grudnia 2021 o 0:46

avatar egoiste
0 / 0

@kmam Nie. Przede wszystkim dlatego, że ci w sejmie zostali wybrani jedynie przez tych którzy poszli na wybory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kmam
-1 / 1

@egoiste Ja poszłam na wybory. To był błąd. Jak zwykle od wielu lat nie wybrano tych na których głosowałam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 1

@kmam Nie wnikam na kogo głosowałaś, ale jeżeli wydaje ci się, że chodzenie na wybory ma sens tylko wtedy kiedy wygrywają twoi, no to musisz mieć bardzo szerokie horyzonty myślowe. Winszuje. O czymś takim jak większość kwalifikowana pewnie tez nie słyszałaś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kmam
-1 / 1

@egoiste Niestety wiem, że nie wybiera się LUDZI. I niestety znam twoje poglądy, bo często lubisz (...) ludzi, którzy mają inne poglądy niż ty. W miejsce nawiasu wpisz właściwe dla ciebie słowo... co wpiszesz, to będzie twoje... może być pozytyw, może być negatyw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 0

@kmam Nie jadę po poglądach tylko po głupocie. Za głupotę po "mojej" stronie też się niektórym obrywa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E konto usunięte
+9 / 21

Ma rację, ale niestety szanse na to są mizerne. Niedzielski pozostanie bezkarny podobnie jak Morawiecki i reszta tej bandy zdrajców i zaprzańców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-3 / 3

@Emin Lepper też niby był bezkarny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKutafon
+5 / 7

Szkoda ze nie leją się tam po gębach jak to zdarzało się w innych krajach... Było by co pooglądać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dak_Zibbon
0 / 0

Z jednej strony bardzo interesujące, z drugiej oglądanie Senior MMA to nie jest coś, co obecne pokolenie internetu będzie oglądało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tehadi
+10 / 10

spokojnie polacy są tak sterroryzowani, że nie odważą się rączkipodnieść na władzę, bo ona im odebrała już dawno jaja.
Zobaczcie bramy stawiają, odgradzają się, mało kto w sejmie ma jaja aby mówić co na prawdę dzieje się z gospodarką.
Jako katolik życzę rządzącym nawrócenia się,
ale jako Polak to się pięść zaciska...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
+3 / 3

@tehadi
A kto w sejmie ma mieć jaja?
PiS? - 227 posłów posłusznych naczelnikowi, jak się który wychyli to go zaraz naprostują.
KO? - 126 posłów, robią dym w sprawie dupereli, ale w ważnych sprawach przeważnie głosują razem z pisem
PSL? - 24 posłów, nijakich i niewychylających się
Lewica? - 47 sztuk, niemal w 100% popierających wszystkie najbardziej szkodliwe pomysły pisu,
Konfa? - 11 posłów, jedyni którzy mówią, ale nikt ich nie słucha ponieważ dzięki Braunowi i Korwinowi mają łatkę zwykłych zjebów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+11 / 23

Przyznaję- w wielu kwestiach światopoglądowych (są zbyt skrajni) się z nimi nie zgadzam, ale akurat tu Braun ma rację. Może z tym wieszaniem przesadził, ale trudne sytuacje nieraz pchały ludzi do takich czynów (podczas rewolucji zawsze pierwszymi ofiarami byli rządzący). Osobiście wolę żeby ci dygnitarze spędzili resztę życia w więzieniach o zaostrzonym rygorze i na własne oczy widzieli jak naprawiamy wszystko to, co oni zepsuli.

Tak wysoka (na tle innych krajów) śmiertelność jest wyłączną winą PIS. Wielu ludzi zapewne przeżyłoby covid lub inną chorobę, gdyby mieli dostęp do służby zdrowia.
Upadek gospodarki również jest ich winą. Wcześniej marnowali pieniądze, a potem zamykali wszystko. Mimo to przez pewien czas byliśmy w czołówce zgonów. Nie wiem, na którym teraz jesteśmy, bo od dawna nie śledzę statystyk.
Tymczasem Szwedzi- nie mieli i nie mają żadnych obostrzeń, nawet limitu zgromadzeń, a czy walają się tam trupy na ulicach? Nie. Czy są w czołówce ilości zachorowań lub zgonów? Również nie.

Mocno zawiódł natomiast Kosniak-Kamysz. Rozumiem, ma prawo nie zgodzić się z tym, że będzie wisiał, mogą mu się nie podobać takie słowa, ale mógł to powiedzieć np. w takiej tonacji jak większość komentarzy tutaj. A tak to jego wystąpienie brzmi tak, jakby bronił ministra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
+1 / 5

@Cammax K-K broni w ten sposób bezkarności polityków, w tym siebie. Nie wiem, czego innego się spodziewałeś po PSL-u. Oni z każdą partią chcą dobrze żyć i dzielić się łupami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+1 / 1

@HochLieck PSL to chyba tylko z PISem nie było jeszcze w koalicji (ale jeszcze nic straconego...). Póki co, to PIS i PSL są raczej wrogimi sobie partiami. Natomiast on tak zareagował, jakby co najmniej sam miał wisieć.

PISowcy też się oburzyli. A gdy ich wyborcy zawieszali na szubienicach portrety polityków opozycji, to już było ok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ynfluencer
+15 / 29

Zamordowali ponad 100 tysięcy osób i mordują dalej, a teraz się oburzają, że ktoś chce jednego powiesić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adriano220
+15 / 27

,,To jest skandal, nie można używać takich słów '' , ale skandalem nie jest przyczynienie się do śmierci ponad stu tysięcy Polaków!!! Mam nadzieję że dożyje czasie kiedy ta banda zbrodniarzy zostanie rozliczona! A chwilę wcześniej kara śmierci będzie przywrócona!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q QnikQsy
+14 / 32

Gonicie i krzyczycie 8 gwiazdek i inne hasztagbzdury, a jak gosc powiedzial konkretnie to sie pocicie moralnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lisior78
-5 / 11

@QnikQsy Chamstwo i wulgarny język to jednak coś "troszkę" innego niż groźby karalne. Gdyby G. Braun powiedział na przykład "Będziesz siedział.", reakcja byłaby mniejsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tehadi
+5 / 7

@lisior78 a na marszach nie rzucali groźbami karalnymi xD
dla przypomnienia łotrzyków się wieszało kiedyś na drzewach i zdrajców:)
taka pogardliwa śmierć, nie życzę nikomu aby go zamordowali, szczególnie naszym politykom, którzy są opętani przez zło i wszelkiej maśli demony

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-5 / 7

@darthnorbe
Jakie ludobójstwo debilu???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lisior78
0 / 0

@tehadi Owszem zdarzały się. Ja tylko nawiązywałem do komentarza @Qniksy, który porównuje słowa G Brauna do hasła "8 gwiazd".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 3

@QnikQsy Może to jest właśnie kwestia pewnych granic, której słoiki i patusy nie znają? Jest różnica między sprzeciwem, nawet wulgarnym a wygrażaniem śmiercią. Jeżeli ktoś tej różnicy nie dostrzega to raczej powinien się zastanowić nad swoimi standardami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
-3 / 3

Ty się zastanów nad swoimi standardami bo popierać lewicę to chyba tylko ktoś kto prywatnie ma w domu ołtarzyk Stalina mozet

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

@darthnorbe Będzie ban. Odpocznij pajacu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
0 / 0

Oo cenzura ci się marzy? Hmm powiedz mi kto uwielbiał cenzurę? Czyżby lewactwo? Ojoj W praworządnym kraju byś odpowiedział za swoje zbrodnie tak jak doktor Goebells

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
+8 / 16

Od "szczęść boże" do "będziesz wisiał" 130 sekund. Grunt to dobrze zacząć..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 września 2021 o 15:43

A konto usunięte
+12 / 12

@Pierdzideuko A podobno nie ważne jak zaczynasz, ważne jak kończysz xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olewator
+9 / 13

A czego ludzie się spodziewają zawierzając swoje zdrowie politykom? Że będą żyć długo i szczęśliwie?
Fanatycy państwa, są gorsi niż fanatycy religijni, Boga ktoś kiedyś podobno widział, a skutecznego działa polityków, nikt. Chyba, że marnowanie i rozkradanie pieniędzy, to im idzie świetnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
+4 / 8

Taka jest jeszcze gorsza że jak idziesz do lekarza to przyjmują cię w 5 minut i po 3h masz pełny zestaw badań i testów i diagnoze a w polszy 3dni czekasz do jednego lekarza który przepisze cię do porzadni w której termin do lekarza to 3 lata. Po roku jesteś trupem bo nikt cię nie zbadał. Ot straszna ta służba zdrowia usa. No dla bandyty ściganego przez Interpol może być bo zamiast lekarza dostał by krzesło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-3 / 7

@darthnorbe
Obejrzyj sobie Scko - Chorować w USA i nie wypisuj takich durnot! Jak masz kupę kasy i nie jesteś genetycznie podatny na ciężkie choroby to może wtedy jest jak piszesz, inaczej pomocy tam nie otrzymasz!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
+2 / 8

Jak masz kupę kasy. Problem jest taki że Amerykanie mają kupę kasy wiersz dlaczego? Bo nie mieli komunizmu. Każdy otrzymuje tam pomoc, nawet nieroby czarnuchy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+4 / 6

@zaymoon a w Polsce mamy państwową służbę zdrowia i popatrz jakie gónwo z tego jest. Kolejki do specjalistów sięgają nawet po kilka lat. Ludzie prędzej umierają niż są w stanie doczekać wizyty specjalisty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olewator
+2 / 6

@zaymoon Nie no, przecież polska państwowa służba działa doskonale, tylko czemu ludzie ciągle zbierają pieniądze, na zabiegi w prywatnych szpitalach najczęściej w Szwajcarii?
Co do USA to tak nie do końca, bo tam państwo też solidnie namieszało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 września 2021 o 21:55

avatar kondon
0 / 0

@zaymoon W USA nie ma wolnego rynku w ochronie zdrowia. Są firmy prywatne, ale nie działają na zasadach wolnorynkowych, co jest tutaj ważniejsze od samego właściciela. To przede wszystkim konkurencja, a nie rodzaj właściciela, decyduje o skuteczności systemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaczor666
+8 / 12

No i całkiem kulturalnie. Powiedział mu na "pan" a w sumie powinien nawymyślać od organów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H horsztr
+6 / 16

Brawo Braun. Ten zbrodniarz, jak i wielu jego kolesiów powinni wisieć. Gilotyna na rynku w Krakowie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dak_Zibbon
+2 / 2

Czy egzekucja na zbrodniarzu jest zbrodnią?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
-2 / 2

Właśnie że nie jest. Dlatego gdyby ktoś Niedzielskiego poddał egzekucji to byłbym pierwszy który by go bronił przed resztą do odstrzału bandytów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slagen
+6 / 8

wszyscy się spięli a to tylko powiedzenie.
Natomiast histeria pokazuje jakie tam siedzą tłuki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ameba2408
+3 / 3

Takim ludziom włos z głowy nie spadnie, ponieważ są to ludzie szlachetni i miłosierni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polski_niewolnik
+4 / 8

Nikt nie będzie wisiał. Dostanie sowitą emeryturkę od państwa polskiego, i wieczorem będą się spotykać z tym tam Braunem na grillu. Teatrzyk dla pospólstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S swosek
-4 / 6

Tak, Braun ma rację, popieram Go ponieważ wolę proste słowa, konkretne, od wyniniunianych frazesów politycznych i mamienia nieodpornych na propagandę. Głosowałem na PiS, ale za akcję covidową mają u mnie minus jak do Ustrzyk. Stracili mój głos. Szkoda , że patriotów w naszym kraju jest taka garstka, i nie mówię tu o jakiś karkach, mówię o ludziach , którym coś nie pasuje, i zaczynają samodzielnie myśleć. Zapłacimy wysoką cenę za ten pozorny unijny "luksus" , podobał mi się też Jaki - powiedział euroosłom prawdę o traktowaniu Polski... Czy kiedykolwiek ktoś opublikuje prawdziwe dane statystyczne dotyczące "ofiar" plandemii, ile kasy wpompowano konowałom tylko dlatego, żeby rząd mógł spokojnie nie bać się paniki w szpitalach. Znałem osobiście przynajmniej jednego, który zmarł na zawał, a wpisali covid , i takich przypadków było ile? 1000, 10000 kto to wie. Rodzinom w traumie wszystko jedno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
-1 / 3

@swosek No to masz minusa za głosowanie na PiS, bo jak można się tyle razy dać nabrać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S swosek
-3 / 3

@HochLieck , Wiesz nie nazwałbym tego "nabraniem", to było i jest dalej negatywne głosowanie i ocena tzw centrum.... nie mam alternatywy, a w zasadzie mam: Konfederacja , głos nieważny lub w dzień wyborów wyjazd na ryby. Ordynacja zadziała nawet jak tylko zainteresowani pójdą do wyborów. W ostatni weekend przejeżdżałem w okolicach Magdalenki, na sam widok kierunkowskazu nóż mi się otworzył w schowku auta. Mam problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pafcio80
+2 / 2

ten cały sejm to cyrk i wiocha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
+1 / 9

skupiacie się nie na tym na czym trzeba. Braun powiedział, owszem, nieco może dosadnie, ale tylko tylko: poniesiesz odpowiedzialność za swoje czyny. I to wywołało święto oburzenie całego stada!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
+1 / 5

Dokładnie. Kwestia odpowiedzialności polityków to jedna ze spraw, w której całe sejmowe "towarzystwo" jest zgodne, a jedyną partią wyłamującą się ze zmowy bezkarności jest Konfederacja. I nagle okazuje się, że to całe ***** *** to takie żarty tylko były :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-2 / 2

@iposek Nie, to nie jest żadne ponoszenie odpowiedzialności, bo w Polsce żadna odpowiedzialność nie polega na powieszeniu. To zwyczajne karczemne frazesy którymi posługują się jedynie jego nastoletni wyznawcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
0 / 2

I właśnie dopóki w Polsce zbrodniarze mogą bez kary chodzic l, dotąd będzie tutaj gorzej jak za komuny. A kto broni zbrodniarza przed wymierzeniem na niego sprawiedliwości jest współwinny za ukrywanie przestępcy. Zastanów się po której stronie chcesz być? Stronie bandytów Niedzielskiego czy po stronie sprawiedliwości- konfederacji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-2 / 4

@egoiste masz rację niestety, Polska od wieków ma problem z karaniem zdrajców czy nawet pospolitych przestępców, zbrodniarzy jeśli tylko są odpowiednio "ważni". Z tym że mnie chodziło właśnie o to święte oburzenie, jakże to tak, jeden z nas ma ponieść odpowiedzialność!!!!!! Skandal!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 1

@iposek Nie, Polska ma od wieków problemy z oszołomami którzy tylko o zdradzie i hańbie bajdurzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 1

@darthnorbe A tak, z jednej strony bandyci, z drugiej sprawiedliwość (oczywiście konfederacja). I to jest właśnie wizja świata przeciętnego wyborcy konfederacji - dwubiegunowa, dwukolorowa, oczywista i prymitywna. Konfederacja drogi panie to zbieranina byłych weszpolaków, narodowców, oszołomów pokroju korwina i pospolitych wariatów jak braun. Naprawdę, to że wyjdzie jakiś jeden czy drugi głupek i zacznie sypać jakimiś bon motami, albo jak w przypadku Brauna totalnymi urojeniami, to na mnie nie działa. Nie jestem gimnazjalistą który tylko patrzy kto tu kogo "zmasakrował", mimo że sam pojęcia w temacie nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-2 / 4

@egoiste acha, czyli uważasz że zdrajcy i hańba to pojęcia obce w Polsce, a jak już się tam kiedyś trafi coś takiego to natychmiast jest wymierzana kara nie tylko adekwatna do czynu, ale wręcz odstraszająca ewentualnych następców? To jest dopiero bajdurzenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 0

@iposek Uważam, że hasełkami "zdrada i hańba" rzucają kretyni z ubogim zasobem słów, którzy nie potrafią w sposób merytoryczny nikomu niczego udowodnić, więc pozostają im emocjonalnie nacechowane hasełka, które w ich ustach nie oznaczają nic ponad to, że ktoś postępuje inaczej niż naszym kretynom z ubogim zasobem słów, się wydaje, że powinni.

Takimi pojęciami to żonglują menele pod sklepem i trolgodyci ze stadionu, którzy strzelają karpia gdy się ich poprosi o definicję zdrady, nie mówiąc już o zakwestionowaniu jej użycia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-2 / 4

@egoiste no dobra, w twoim, jak mniemam bogatym zasobie słów określił np Michała Hieronima Radziwiłła? W kontekście naszej dyskusji oczywiście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 0

@iposek Nie określiłbym bo nie mam wystarczającej wiedzy na temat całej sytuacji, ówczesnych realiów i prawodawstwa.

Tu nie o to chodzi, że zdrada nie istnieje, tu chodzi o to że z tego słowa zrobiono taką samą wydmuszkę jak ze słowa tolerancja czy lewak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iposek
-2 / 4

@egoiste owszem, zmieniamy znaczenie słów, tworzymy nowomowę, między innymi właśnie po to, żeby można było pisać tak jak ty, nie znam realiów, prawodawstwa itd, itp. żebyśmy zapomnieli o tym że mowa nasza powinna być prosta, tak, tak, nie, nie (choć daleko mi do chrześcijaństwa). Działania obecnego rządu można ocenić jedynie tak jak Braun, owszem, mogą mieć jakieś ukryte agendy, ale na podstawie tego co widzimy ocena może być tylko jedna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 1

@iposek Ale tu wcale nie chodzi o działanie tego rządu, tylko o poziom wypowiedzi i samego Brauna. Ludzie mają krótką pamięć. Mówimy o facecie który odmawiał bycia Polakiem dla tych którzy nie myślą tak jak on, chciał intronizacji Jezusa na króla Polski, twierdził, że Lecha Kaczyńskiego zabili w Warszawie i podrzucili ciało do Smoleńska, twierdził, że Windows 8 to narzędzie Szatana oraz że izraelska generalicja chce z Sudetów koordynować ostrzał Palestyny.

Dla mnie Braun jest zwykłym paranoikiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
0 / 0

Widać że jesteś komuchem bo już się boisz sprawiedliwości? Aha.no a co niby nie jest dwubiegunowe w tym świecie? Albo jesteś dobry albo zły. Nie ma że jesteś trochę zły. Bo tylko zabijasz wrogów ojczyzny? Aha. Typowe dla komunisty. Nie. Albo jesteś dobry i nie wspierasz ludobójczej władzy albo jesteś zły i wierzysz że można zabijać bo tak big brother z tv powie. Czym ty się wtedy różnisz od Niemców co w czasie wojny donosili że tu i tu żyd mieszka na gestapo? W końcu nikogo nie zabiłeś. Ale czy jesteś dobry? No nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
0 / 0

Czyli z tobą. Wiesz co się ze zdrajcami robiło jak Polska była niepodległym krajem? Wieszało się. Masz szczęście że jesteśmy podlegli Niemcom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jinnkscat
-2 / 2

"Coście kukizy uczynili z tą krainą, pomieszanie katolika z manią postkomunistyczną"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Deithwen_PL
+2 / 2

Ale kwik jak ktoś zagroził konsekwencjami innymi niż nieprzychylny artykuł w prasie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miczaw
+2 / 4

Kilka słów (bez jakiegoś szczególnego pokrycia w sumie) jest skandalem, a działania przez które mnóstwo ludzi umiera, lub żyje w biedzie już takim skandalem nie są? Dziwne czasy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F ff_1
+3 / 3

ii tam. Nie takie rzeczy padały z tej mównicy. I co? I nic. Powymieniają się tweetami i dalej będzie po staremu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
-3 / 3

Bardzo dobrze powiedział. Kosiniak-Kamysz oczywiście, nie Braun

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darthnorbe
-1 / 3

Ooo widzę komunista się znalazł. Rozumiem że w Katyniu też kalskales że Polaków wymordowali co nie? W dzień rzezi wołyńskiej też swietujesz z Ukraińcami? I jak w tym kraju na być dobrze jak większość to komuniści

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DexterHollandRulez
-1 / 1

@darthnorbe Stary, zmień tabletki, bo te ci nie służą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qerc
+1 / 1

Już raz pisałem że wisieć zamiast liści mieli komuniści. Komunistów nie powieszono to i oni są bezkarni, komuniści to mogliby się od nich uczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K K1976EX
+2 / 2

Bawi mnie to, że oburzony jest członek Rządu i ugrupowania politycznego, które to w sposób bezprawny powtarza głosowania, wprowadza niezgodne z konstytucją rozporządzenie itp. Czyli w dupie ma Konstytucję, prawo itp. A jak się ktoś ośmieli przewiduwać przyszłość tego Pana, to łojejku!!! Łapać bandytę!!! Ciekaw jestem, czy Pani Witek tez sobie z uposażenia za chociażby ostatnie powtórzone głosowanie odejmie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 września 2021 o 12:38