@pisowskagangrena a może by tak wprowadzić ustawę w której Twórcy wszystkich ustaw odpowiadali by za swoje dzieła. Jeśli spowoduje powstanie zwiększonej liczby samobójstw i uniemożliwi pracę lekarzy, to sądzenie jak w przypadku nieumyślnego zabójstwa?
Dlatego nie rozumiem polityków, zamiast zatrudnić psychologów w szpitalu, wprowadzić system pomocy dla ludzi upośledzonych a oni po prostu zakazują....
Choć nie wiem czy przeniesie cokolwiek jakiś rezultat jak śrenia IQ w sejmie to pewnie z 80 w porywach pod 90...
@AVictor Bardzo mądere słowa. Uważam, że sam fakt odpowiedniego zadbania o dzieci narodzone (nawet nie kobiety, dzieci narodzime, z domów dziecka, biednych, rodzin patologicznych) zmniejszy ilość aborcji bardziej, niż zakazy. Alecóż, oni są zbyt tempi by to zrozumieć.
Może zamiast bronić życia poczętego, wesprzesz już żyjące. W domach dziecka jest tyle dzieci czekajacych na miłość bezwarunkową. Masakra... Nie rozumiem ludzi, którzy chcą rządzić innymi oraz ich prawami będąc niebywałymi hipokrytami. Nie mówię, że jeśli masz urodzić bardzo chore dziecko to masz go nie urodzić ale błagam... To jest czyjś wybór a nie Twój. Ty nie chcesz dokonywać aborcji a ktoś chce. Nie Ty będziesz brzemieniem do końca życia tylko ta osoba. Kto dał Ci prawo o decydowaniu za innego człowieka? Masz prawo być przeciw, szanuję to, aczkolwiek fudacja Pro zajmuje się tym czym na dobrą sprawę nie powinno się podejmować. Ponieważ swoim działaniem pokazują, że mają w dupie dzieci , które już żyją, dzieci , które już są bardzo chore, które potrzebują pomocy tu i teraz. Idąc tym tropem dążą do większej ilości tak bardzo chorych dzieci. Z resztą nikomu nie życzę donosić ciąży (bo jak mogę usunąć, to moje dziecko) i po kilku dniach patrzeć na jego śmierć. Bolesne . Miłego dnia
Chcą też karania za naturalne poronienia.
Przy okazji zobaczymy test na żywym ciele narodu: czy tzw. prawica jest tak odjechana, że będzie ten idiotyzm procedować, czy tylko udaje i będzie sprawę przeciągać jak poprzednio.
@samodzielny68 może znowu umyją ręce zwalając na trybunał konstytucyjny. Swoją drogą trzeba być naprawdę podłym, żeby chcieć wprowadzić takie przepisy. Zmusili już kobiety do rodzenia upośledzonych potworków. Teraz chcą karać ofiary gwałtów i kazirodztwa i robić męczennice oddające życie razem z płodem. A karanie za poronienie to już największa podłość
o kur, to juz lepiej nie rodzic, a jesli juz to lepiej o tym nie myslec. swiat jest coraz bardziej odjechany, kiedy w koncu ta karuzela sie zatrzyma? kreci sie bez konca, co jest dolujace i straszne...
@jakisgoscanonim Świat? Nie, to tylko Polska. Wystarczy przekroczyć dowolną z granic naszego kraju i od razu robi się normalnie (przynajmniej pod tym względem). Popatrz choćby na takie Czechy: wierzących dużo mniej, zakazów dużo mniej, podatków dużo mniej. Tylko porządnych ludzi jakby więcej.
@Rocannon2 no tak, moze jesli chodzi o aborcje czy o fanatyzm religijny to blednie stwierdzic tak o swiecie. ale i tak swiat jest dalej odjechany bo poprawnosc polityczna, przewrazliwienie emocjonalne i psychiczne, cenzura, transutopia. multum przykladow typu smierc floyda george co to spowodowalo zamieszki w miastach amerykanskich gdzie ludzie podpalali, kradli, niszczyli i wiecej innych przykladow.
Nie to żebym popierał tak skrajne podejście do aborcji, ale każdy obywatel RP ma prawo do wniesienia do sejmu pomysłu nawet absurdalnego jeśli zbierze 100 tyś podpisów
@gabriel001 Ale tu nie chodzi o to że złożyli, chodzi o to że na tak poroniony pomysł wpadli. To tak jak ze śpiewaniem - każdy może śpiewać, ale nie każdy ma głos. Jeżeli ktoś pomimo braku głosu śpiewa i to publiczne, to jest dopiero wiocha.
@egoiste To co stoi na przeszkodzie na zebraniu 100 tyś podpisów za aborcją ?
Uważasz że tylko ty masz prawo do określania co ktoś inny może myśleć, czy to nie jest już cenzura, nie wolno zebrać 100 k podpisów i złożyć wniosku o dany projekt bo ty uważasz że nie powinni.Ile % społeczeństwa musi być za danym pomysłem aby można było go uznać za dobry, 1% 10% 30% 100%
@gabriel001 Chodzi o to, że te oszołomy wpadły na pomysł całkowicie skrajny. Tak skrajny, że podobne prawo ma zaledwie kilka krajów na świecie (Salwador, Nikaragua, Gwatemala, Chile, Watykan, Dominikana oraz Malta - bardzo ekskluzywne grono). I oni chcą ten swój poroniony pomysł wmuszać wszystkim pod groźbą odpowiedzialności karnej. Już sam fakt że tego chcą, normalnego człowieka ciężko wk*rwia. To są tacy nasi lokalni Talibowie.
@gabriel001 Ty chyba nie rozumiesz tego co napisałem - jakim idiotą trzeba być aby w ogóle na coś takiego wpaść. Zakaz aborcji nawet w celu ratowania życia kobiety?
@gabriel001 A gdzie ja odbieram im prawo do "swobody poglądów" (cokolwiek po polsku to znaczy)? Ty chyba nie rozumiesz, że w demokracja polega nie tylko na tym, że takie Godki mogą głosić swoje poglądy, ale także na tym, że taki egoiste może nazwać je głupotami.
Parafrazując twoją retorykę to dlaczego ty mnie zabraniasz głoszenia poglądów... na temat ich poglądów?
@egoiste Co by nie mówić ona coś robi w co wierzy, zebrała podpisy i złożyła projekt w sejmie. Jakoś nie widzę aby druga strona coś robiła.
Widzę tylko to - https://www.youtube.com/watch?v=VjdkWtgrqjc
@gabriel001 Hitler też w coś wierzył i do władzy doszedł demokratycznie. Czy to sprawia, że jego poglądy przestają być idiotyczne? Tylko dlatego że stado bezwłosych małp mu przyklasnęło?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 września 2021 o 6:33
To czemu nikt nie zbiera podpisów za aborcją ? Tylko zbierają ci co są przeciwko, a potem wielkie zdziwienie że ci co, coś robią mają wpływ na tych co siedzą w domu na dupie, to się nazywa budzenie się z ręką w nocniku, już gdy za pierwszym razem PIS podniósł rękę na kompromis aborcyjny, trzeba było zbierać podpisy, a nie tylko protestować(w Polsce jeszcze żaden protest nie odniósł skutku) a teraz płakać nad rozlanym mlekiem, to typowe dla polaków
@Horsman zbiera, trwa chyba jeszcze nadal (miesiąc temu się rozpoczęła). Jest to już drugi projekt w tym roku (w lutym złożono poprzedni, który powstał w październiku zeszłego roku)
@Horsman cóż, nie chcę nic mówić jak to może się skończyć ale zobacz sobie co się dzieje z inicjatywą obywatelską wolnych konopi. Cóż, mamy taki kraj jaki mamy i cóż poradzić
¯\_(ツ)_/¯
@Horsman Jak to nikt nie zbiera?
Jest inicjatywa Legalna aborcja! I też trafi do sejmu.
Problem w tym, że zostanie odrzucona w pierwszym czytaniu, podobnie jak miało to miejsce w 2016.
Trafiły dwie inicjatywy, Sto aborcji i Legalana aborcja.
Chyba nie musze pisać, którą odrzucili posłowie w pierwszym czytaniu?
@Horsman
i jaki to ma sens przy takim układzie sił w rządzie? przecież to muszą dopuścić do głosowania, a później przegłosować - a tam większość to sługusy katoli, co własnymi dziećmi księdza zadowalają...
@bartoszewiczkrzysztof
w tym właśnie rzecz.. to jak te bazyle, co oddają cnotę panu bogu, że niby mega poświęcenie, a nigdy nikt ich kijem by nie tknął, choćby się modliły od rana do nocy. To tak, jak ja bym się wyrzekał vegańskich burgerów- poświęcenie level 0...
@VaniaVirgo To akurat pokazuje oficjalna polska statystyka. Niechęć do aborcji gwałtownie rośnie po menopauzie. Ogólnie polecam to ciekawe badanie (zwłaszcza str. 7):
@Rocannon2 No, najlepiej decydować za innych, kiedy sprawa kogoś nie dotyczy. Nie chce nawet sobie wyobrażać, co może czuć kobieta po gwałcie, kobieta wiedząca, że urodzi martwe dziecko, czy taka, która musi poświęcić swoje życie. Bo przepisy zabraniają aborcji w takich przypadkach.
Raczej to jest pochodna myślenia dyrektora 44 LO w Krakowie, który ma przekonanie graniczące z pewnością, że "ciąża nigdy nie zagraża życiu matki"
Jednym z najbardziej znanych przykładów obalających tę teorię jest Jadwiga Andegaweńska, która zmarła w połogu, bo w XV w. nie istniało jeszcze cesarskie cięcie
A ja jestem za tym, żeby zebrać podpisy żeby ten rząd wywieźć na taczkach. Do tego zmienić wynagrodzenia wszystkich ministrów, posłów i senatorów. Może być na wzór tego co ME proponuje nauczycielom: Czyli dostaną podwyżkę za wzrost godzin pracy oraz obcięcie pozostałych przywilejów, zero dodatków no i wzrost godzin pracy, oczywiście dokładnie rejestrowanych. A jak nie pojawi się w sejmie to won. I pensja 8-9 brutto powinna w zupełności wystarczyć.
@AM85 tak tyko w gwoli ścisłości dopytam. Jaki wzrost godzin pracy, przecież nauczyciele cały czas argumentują, że nie pracują te 20 parę godzin, a tak jak wszyscy spokojnie wyrabiają 40h/tydzień bo biorą pracę do domu? W czym więc problem aby te samą pracę wykonać w pracy tak jak pozostali pracownicy lub nauczyciele "prywatni"?
@Tibr
Bo w pracy nie ma sprzętu. Żeby coś takiego było możliwe to większość nauczycieli musiałaby mieć dostęp do komputerów i sgosunkowo stabilnego internetu (bez tego narzucony im dziennik elektroniczny Vulcan robi straszne problemy).
Szkół nie stać na takie ilości sprzętu, bo to nie tylko komputery, ale i drukarki, tusze, papier itd. Zanim ktoś się zapyta, że przecież są komputery w salach to co ze szkoła mi, gdzie jest więcej nauczyciel niż sal, albo gdzie mają trzymać ogromne ilości plików z podaniami, sprawdzianami, kartami pracy, programami itd.? Przecież jak to będą mieli na wspólnych, albo uzależnionych od wolnej sali toż to będzie porażka. Nie muszę chyba dodawać o zagrożeniach związanych z podłączaniem takiej ilości dysków z danymi, gdyby tam mieli to wszystko trzymać?
Kiedy widzę mordę tego babska i kolejnego newsa pod nią umieszczonego to wiem, że w polityce dzieje się lub będzie się działo coś, co koniecznie trzeba tym właśnie przykryć.
Gdyby każda osoba manifestujących w czasie Strajku Kobiet mogła z tego projektu wymazać tylko jedną literkę, zapewne większość z tych osób i tak nie miała co wymazywać.
Przed 2013r. w katolickiej Irlandii: lekarze nie zgadzają się na aborcję. Kobieta ma nastroje samobójcze, rozpoczyna głodówkę. Rząd postanawia, że dziecko ma się urodzić. Kobieta, przywiązana do łóżka, staje się inkubatorem płodu, którego żąda kler. To perspektywa Polek.
@sliko naprawde cos takiego sie dzialo w irlandii przed 2013? czy tylko taka zmyslona historia? jesli to prawda to niezle posrane.
@alitejophobia no w sumie w polsce nic dobrego nie bedzie sie dziac, bedzie tylko coraz gorzej. to i wszystko moze sie stac. jak cos zlego jest, to na pewno je wprowadza...
@jakisgoscanonim Tam działo się więcej. Nie pamiętam nazwiska, ale zmarła tam kobieta, która nie była obywatelką Irlandii, a zachorowała tam i była w ciąży. Transport ze względu na zdrowie był niemożliwy, a aborcja mogła uratować jej życie. Aborcji odmówiono, kobieta zmarła i jej mąż sądził się z Irlandią, ale nie pamiętam szczegółów. Tak czy inaczej, zapoczątkowało to silne ruchy przeciw tej ustawie i w konsekwencji dzisiaj mają legalną aborcję.
@sliko
Mogą jeszcze wyemigrować.
Choć w takiej sytuacji, jeśli zrobią aborcję w kraju gdzie są rezydentkami i przyjadą odwiedzić rodzinę w Polsce, to co wtedy?
Też je aresztują i na 25 lat za kraty? Z antykoncepcjá pewnie to samo.
Choć czasem myślę, że Polska tego potrzebuje, nie dlatego, że jest to dobre oczywiście, ale dlatego, aby obudziło się społeczeństwo i zobaczyło, co tak na prawdę się dzieje.
@GieniaK
Dziecko pewnie i tak zmarło? Szkoda kobiety, przynajmniej kobiety teraz tam mogą mieć aborcję. Ciekaw jestem jak to wyglądało, czy lekarze mieli jakikolwiek wpływ bo zdac się na jakiś urząd czy co tam to słabo bo wiesz, że nie będzie dobrze jak ktoś nie będący lekarzem decyduje o tym jak będziesz traktowany w szpitalu...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 września 2021 o 12:43
@jakisgoscanonim
Nie pamiętam szczegółów. Ale zmarła i kobieta i oczywiście wraz z nią płód. Google da rade.
Ale to nie jest nic szczególnego. Takie sytuacje mają w Polsce miejsce już od dawna, lekarze powołują się na klauzlę sumienia. Tak zmarła dziewczyna 22 lata z zapalenim jelita, bo odmówiono aborcji, a potem operacji ze względu na dobro płodu. W konsekwencji nie żyje ani dziewczyna ani płód.
@jakisgoscanonim Jakie poronienie?
Dziewczyna zmarła, ponieważ odmówili jej aborcji i nie zastosowali odpowiedniego leczenia.
Nie poronienie ją zabiło.
@GieniaK nie o to mi chodzilo. chodzilo mi o jak i w jakim stopniu okreslam cos. uzylem tego slowa, zeby mocniej podkreslic cos. poronione to chodzilo mi o to jak bardzo to jest zryte. pomylkowo zinterpretowales kontekst, chociaz przyznaje, ze niefortunnie wybralem tego slowa w takiej akurat sytuacji ^^.
Kilka lat temu napisalem do tej fundacji maila ile projektow ustaw zlozyli w sprawie ulatwienia przepisow adopcyjnych. Do tej pory sie odpowiedzi nie doczekalem(i pewnie sie nie doczekam)
@Xar łapę na adopcji położył Kościół - kler dobrze wie, że na handlu dziećmi zarabia się dobre pieniądze - wypraktykowali to w innych krajach - polecam film "Skradzione dzieci Hiszpanii" https://www.youtube.com/watch?v=FbuaNujS3Gs
@Xar
Niedoczekasz się, gdyż w tej całej sytuacji nie o dobro dzieci czy nawet embrionów chodzi. Tu chodzi o kontrolę i utrzymanie religijnych restrykcji.
Zygoty, embriony, płdody czy dzieci nic dla nich nie znaczą. Dopuki społeczeństwo tego nie zobaczy, doputu będą posuwać się coraz dalej w religijna utopię. Wszyscy wtedy stracimy i kobiety, i mężczyźni, a zyskają "elity" religijne.
@kibic777 Kobieta i jakieś prawo? No chyba żarty sobie robisz.
Kobieta ma wiedzieć do czego służy. Seks, rodzenie, opieka nad domem i dziećmi, usługiwanie mężczyźnie. A Ty tu z jakimś prawem wyjechałeś! No wiesz!
Innymi słowy, zwyrole pozbawieni empatii dokonali samospisu, chociaż niekompletnego, bo według badań stanowią kilkanaście procent polskiego społeczeństwa (11% za zakazem w przypadku zagrożenia życia matki, 16% w przypadku gwałtu lub kazirodztwa - wg badania CBOS z 2016 r.).
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 września 2021 o 8:41
To jest straszne. Ten katoliban to już prawdziwe piekło kobiet. Tak jak Salwador. Wiadomo, że projekt tej tępej, chorej z nienawiści PISowskiej fundamentalistki religijnej przejdzie. To przesądzone. A jak PIS samo tego nie przepchnie, to zrobi to PISowski trybunał niekonstytucyjny Przyłębskiej.
W normalnych, cywilizowanych krajach aborcja jest podstawowym prawem każdej kobiety. I to bez podania przyczyn. U nas natomiast będzie zakazana nawet w przypadku zagrożenia życia matki i będą kary za poronienie. Bo płód jest święty....
Zaraz zamkną granice a kobiecie wolno będzie wyjechać tylko po wykonaniu testu ciążowego w obecności księdza i funkcjonariusza PIS. Jedyna nadzieja jest w ambasadach obcych krajów, że uratują kobiety i otworzą u siebie placówki aborcyjne.
Powiem tyle- ta tępa PISówka serio wierzy, że całkowity zakaz rozwiąże problem. Nie rozwiąże. Co najwyżej sprawi, że:
-normalne kobiety nie będą teraz zachodzić w ciążę,
-te które chcą mieć dzieci i są bardziej rozgarnięte uciekną za granicę i złożą wnioski o azyle,
-te które nie są zbyt rozgarnięte będą szukać pomocy w podziemiu.
A może by tak stworzyć listę, która jest za dobrowolną aborcją i po uzbieraniu odpowiedniej ilości podpisów złożyć do sejmu? Sprawę należałoby nagłośnić, tak jak powyższe. Myślę, że uzbierałoby się więcej podpisów ;) Bo jeśli nie zrobimy nic, to jeszcze ten głupi pomysł z całkowitym zakazem przejdzie...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 września 2021 o 9:14
Wpadłem w sekcje komentarzy zobaczyć jak piewcy miłość, tolerancji i równości wylewają swoje nieograniczone pokłady jadu na kobietę. Nie zawiodłem się :D
BTW
Uprzedzając komentarze w moją stornę, wcale nie popieram działań Pani Godek.
@rakamo "zobaczyć jak piewcy miłość, tolerancji i równości wylewają swoje nieograniczone pokłady jadu na kobietę" Nie wiem. Jak do ciebie przyjdę i przywalę ci z liścia to mimo wszystko przywitasz mnie kwiatami i czekoladkami?
@rakamo To tak jakby powiedzieć,że pacyfistyczni żydzi w czasie holocaustu nie mieli prawa obrażać hitlera i życzyć mu śmierci i powinni mu wysłać laurkę z serduszkiem. Tolerowanie rzeczy jak próba zabicia kogoś czy zniszczenie mu życia jest idiotyczna niezależnie od poglądów.
@rakamo "Piewcy miłości i tolerancji" (przynajmniej ci normalni) nawołują do tolerancji tych cech, na które ludzie nie mają wpływu - jak choćby narodowość, kolor skóry czy orientacja. Nie do tolerancji poglądów czy zachowań (zwłaszcza tych szkodliwych).
@Breva @rdaneel no tak, bo posiadanie sowich poglądów (słusznych czy nie nie oceniam) jest porównywalne do napaści, czy holokaustu. Kobieta legalnie korzysta z prawa do swoich poglądów i do obywatelskiej inicjatywy ustawodawczej. @stts no dokładnie, a kto się z nami niezgadzań to trzeba go zwyzywać i grozić śmiercią :) Nie wiem czy jesteście świadomi, ale ta Pani jest sławna tylko i wyłącznie z waszego powodu. Jakbyście szamba na nią nie wylewali, co chwile to nikt by nie widział nawet o jej istnieniu :)
@rakamo Jeśli ktoś ma drastyczne poglądy, reakcja na nie zwykle też bywa drastyczna. No tak, bo to przecież przeciwnicy Godek ją znaleźli zanim jeszcze świat się o niej dowiedział… Litości
@rakamo "no tak, bo posiadanie sowich poglądów" zwracam ci uwagę że Kaja chce aby kobiety których życie jest zagrożone też donaszały ciążę (casus Alicji Tysiąc) a więc co do zasady godzi się na to żeby mieć krew na rękach.
@rdaneel sprawa Tysiąc niekoniecznie jest najlepszym przykładem, osoba która wie, że coś jej zagraża, a pomimo to robi to dalej ... o ile w przypadku pierwszego zajścia w ciążę mogła mówić, że nie wiedziała konsekwencji swoich decyzji tak, za trzecim razem to już chyba można nazwać inaczej?
130.000 ludzi (0,34%) Polsce chce odebrać 38 milionom decyzyjność w tak ważnej sprawie jak urodzenie dziecka. W tym tkwi problem Polek i Polaków - nie szanujecie wolności, ni cudzej ni własnej.
Powiem więcej, jest to przejaw niespotykanej pychy i arogancji - "Patrzcie na mnie, oto ja! Jestem taki moralny, mądry i sprawiedliwy, że czuję się powołany do tego, by współdecydować o życiu i śmierci całego narodu!"
Więcej, ludzie, którzy złożyli podpis, są głupi, ponieważ zakładają, że aborcji dokonuje się wyłącznie z pobudek egoistycznych. Dychotomia myślenia - albo jesteś prawa i urodzisz, albo jesteś zła i abortujesz. Nie ma nic pomiędzy.
Matka mojej dziewczyny ma 40 lat, sama już e ciążę nie zajdzie a i tak się pod tym podpisała.
Ohydne.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 września 2021 o 9:53
@Adamowitch94 Nie wiem co myślą ci co podpisali, ale mogę się założyć, że większość nie ma pojęcia co to oznacza.
Oznacza to całkowity zakaz aborcji w każdym przypadku, to jasne, ale to oznacza również całkowity zakaz antykoncepcji hormonalnej, wkładek domacicznych itd. Czyli Polakom zostanie prezerwatywa, choć to też ograniczą. Do tego prokurator, przy każdym, poronieniu i domniemanie winy o zabójstwo dla kobiet po poronieniu. Witajcie w polskiej bajce!
No to każda kobieta która urodzi niechciane dziecko oddaje je pod opiekę Państwa i sprawa rozwiązana, a do każdego dziecka z dysfunkcjami itd. przypisany prokurator który ma czuwać nad prawidłową opieką przez Państwo.
@ToXiCNaChI Może nie Państwo, tylko kolejne osoby z tej listy poparcia będą zobowiązane, w duchu miłości do wszystkiego co żyje, wychowywać te niechciane dzieci. Prokurator może czuwać nad właściwą opieką.
No spoko ale to gdzie zagrozone jest zycie matki to juz przesada. Pozatym panstwo nie powinno w to ingerowac kazdy ma sumienie i postapi wg niego kto chce dokona aborcji kto nie to nie i po co tyle zachodu o to lepiej podejsc zdroworozsadkowo i nie zakazywac a dla chcacych zapewnic dobre warunki i tyle
Obłęd.Zgwałcona,ma 9 miesięcy patrzeć i pamietać o tym,co sie stało(brzuch rośnie).Wszyscy inni mają wiedzieć,co się stało(wiadomość o gwałcie zapewne się rozniesie).A co po urodzeniu?-jeśli nie zechce dziecka-skazany na dom dziecka?W imię tego,że ma prawo do zycie?Życzę podobnej sytuacji pomysłodawcom i popierającym.Uważam,że decyzja w sprawie aborcji jest tylko i wyłącznie decyzją kobiety w ciąży.Tylko i wyłącznie.
Zrównanie zapłodnionej komórki jajowe z człowiekiem (to jest właśnie założeniem), oznacza nie tylko całkowity zakaz aborcji, w każdym przypadku, ale również całkowity zakaz antykoncepcji hormonalanej w tym wkładek domacicznych. Oznacza również prokuraturę przy każdym poronieniu, gdyż w takiej sytuacji istnieje domniemanie zabójstwa.
Brawo antyaborcjoniści! Teraz kolej na kontrolę wszystkich miesiączkujących kobiet, czy aby jakaś zygota w kiblu nie wylądowała. W końcu to człowiek, pochówek się jej należy. Poroponuję więc specjalne toalety dla miesiączkujących kobiet i specjalistów z lupami od wyszukiwania zygot, embrionów w tych toaletach. A jak takowe znajdą, babę do więzienia, a zygotę do kościoła i pochówek.
No i jeszcze obowiązkowy seks, tak profilaktyczne w dni płodne u kobiet miesiączkujących, gdyż każde życie zasługuję na ochronę, to niepoczęte również!
Ciekawi mnie również, co będzie wtedy z Polkami mieszkającymi za granicą? Czy taka Polka, jeśli przyjedzie do Polski, dajmy na to w odwiedziny to ją zamkną za stosowanie wkładki domacicznej lub antykoncepcję hormonalną?
A co jeśli mieszkająca za granicą Polka zrobi aborcję, zgodnie z prawem kraju, w którym mieszka, to po przyjeździe do Polski też ją zamką? Ciekawe jak to rozwiążą?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 września 2021 o 19:05
A potem lewica która podpisów nie zbiera i w zasadzie nie robi NIC żeby przeciwdziałać temu co się dzieje będzie potem płakać, organizować protesty i w ogóle i w szczególe...
@AIkanaro W 2016 roku był projekt Legalna aborcja w sejmie, w tym samym czasie, kiedy był tam projekt Stop aborcji.
Jak myślisz, który został odrzucony?
Kilka miesięcy temu był projekt Legalnej aborcji, został odrzucony.
Teraz jest kolejny projekt, Legalnej aborcji, zaraz trafi do sejmu.
Jak myślisz, który z tych projektów zostanie odrzucony w pierwszym czytaniu?
Więc nie mów, że nikt nic nie robi, bo robione jest wiele. No ale jak sejm zajmu się jedynie tym w kierunku coraz większych zakazów, bo wiadomo kto ma większość, to co mają zrobić Ci co walczą.
Nie gadaj, że nikt nic nie robi, tylko zobacz prawdę.
@AIkanaro
No, taka inicjatywa, to chyba w Polsce nie jest możliwa.
A to byłoby najlepsze rozwiązanie. Tak było w Irlandii czy Szwajcarii.
Tam prawie 68 do 80% zagłosowało za legalną, darmową aborcją.
No, ale w Polsce jest ryzyko, że pytanie może być "Czy jesteś za zbijaniem dzieci". No i weś wtedy daj krzyżyk przy takim pytaniu?
tylko, że płód to jeszcze nie dziecko... Poza tym dlaczego darmową? Darmowa ewentualnie tylko w przypadkach mających ratować zdrowie czy życie kobiety w ciąży. W każdym innym płatna. Dlaczego państwo ma płacić k*rwom za to, że im się nie chce wydać kasy na tabletki, albo ruchaczom na gumkę szkoda dwóch złotych?
@AIkanaro
Odpłatna aborcja jest dyskryminacją ze względu na status finansowy.
Zapewniam Cię, że te, jak to określasz "koorwy i roochacze" potrzebujący aborcji najbardziej, to małżeństwa z wieloletnim stażem mający już kilkoro dzieci i stosujący antykoncepcję, która po prostu, zawiodła. Takie Panie to najczęstrze klientki klinik aborcyjnych.
Zbyt pochopnie oceniasz i potępiasz.
@GieniaK Aborcja to nie jest forma leczenia by była refundowana. Tak samo zapłodnienie in-vitro nie jest formą leczenia bezpłodności, a sposobem ominięcia problemu jakim jest bezpłodność i in-vitro też nie powinno być refundowane. Równie dobrze mógłbym stwierdzić, że koszt wynajmu mieszkania w moim mieście jest dyskryminujący finansowo i państwo powinno mi dopłacić... Proszę Cię...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 września 2021 o 23:13
@AIkanaro
I właśnie tej logiki brakuje w Twoim myśleniu.
Brak refundacji aborcji, to dyskryminacja ze względu na status finasowy. Antykoncepcja, również powinna być refundowana i stosowana na życzenie zainteresowanych.
Medoda in vitro to jest leczenie bezpłodności. Podobnie jak wiele innych medod leczenia np. stosowanie insuliny i wiele innych. Nie usuwa to choroby, ale eliminuje jej skutki. Czy teraz chciałbyś zabronić finansowania tego?
Przemawia przez Ciebie złość. Jeśli już nie możesz czegoś zabronić, to chociaż chciałbyś jakoś dowalić.
qrwa jak widze zta tepa nazistke to noz sie w kieszeni sam otwiera!!! ja i wszystkich jej wspo;pracownikow wraz z mocodawcami pozamykac w szpitalach lub wiezieniach byle odizolowac od normalnego spoleczenstwa !!!!
@alitejophobia
Twoje pytanie nie ma znaczenia w tym kontekście.
Religijni ekstremiści swoje racje łączą bezpośrednio z bookiem.
Oczywiście w większości są ateistami, ale bardzo wygodne są dla nich zasady religijne, które dają im władzę nad społeczeństwem. Dlatego wszystko bookiem uzasadnią.
A to skołuje ludzi wierzących i pozwoli ekstremistom na dalsze manipulacje.
Skoro chronione jest życie innych ludzi to mam pytanie: w jaki sposób jest chronione życie mojej kalekiej córki? Brak rehabilitacji, opieki medycznej, wszyscy rozkładają ręce i najlepiej, żebym za wszystko sam zapłacił, a to kosztuje znacznie więcej niż 253 zł zasiłku i 500+ jakie otrzymuje co miesiąc. Pani Godek, w jaki sposób chroni Pani jej życie?
To już lepsza była komuna.
Tam przynajmniej w założeniach miało być po równo i każdy musiał pracować. A kościół był tępiony.
Teraz wszystkie nakazy/zakazy robione są pod kościół i zabiera się pracującym i oddaje nierobom.
Według mnie prolife to jedni z największych szkodników naszych czasów, tak ograniczeni, że zrozumienie zróżnicowanych sytuacji i potrzeb drugiego człowieka to dla nich za dużo. Sam fakt, ze zamiast skupić się na pomocy dziecią już żywym, co przyniosło by wymierne kożyści dla społeczeństwa i nawet mogło przyczynić się do zmniejszenia ilości aborcji ostatcznie; wolą wystawać pod klinikami atakując kobiety, których sytuacji nawet nie znają, czy zabraniać polepszenia swojego życia żywej i odczuwającej kobiecie klasyfikuje ich do psychiatryka.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
24 września 2021 o 8:03
Pani Godek strzela PiSowcom w stopę raz za razem. A mają bidusie teraz złą passę bo:
- kasę z UE wstrzymali,
- kary za turów będą bulić,
- lekarze strajkują,
- rolnicy strajkują,
- inflacja zapierdziela,
- prąd i gaz gigantycznie drożeje,
- kolejna fala covida idzie,
- no i Tusk, oczywiście...
Nagle, jeszcze się szanowna pani pojawia z pomysłami, które spowodują rewolucję na ulicach... Taka niedźwiedzia przysługa dla Wszech Partii, Cud Rządu i samego Prezesa - Słońca Narodu...
może by tak zebrać z milion podpisów i tam podpisanych wysiedlić z Polski ?
Jestem za
@pisowskagangrena a może by tak wprowadzić ustawę w której Twórcy wszystkich ustaw odpowiadali by za swoje dzieła. Jeśli spowoduje powstanie zwiększonej liczby samobójstw i uniemożliwi pracę lekarzy, to sądzenie jak w przypadku nieumyślnego zabójstwa?
Dlatego nie rozumiem polityków, zamiast zatrudnić psychologów w szpitalu, wprowadzić system pomocy dla ludzi upośledzonych a oni po prostu zakazują....
Choć nie wiem czy przeniesie cokolwiek jakiś rezultat jak śrenia IQ w sejmie to pewnie z 80 w porywach pod 90...
@AVictor z tym średnim IQ to są 2 opcje albo mocno zawyżyłeś wynik, albo oni tylko chcą aby wszyscy tak myśleli
@pisowskagangrena
Może by tak zebrać milion podpisów i uczynić aborcje legalną.
Popieram całym sercem i macicą
@AVictor Bardzo mądere słowa. Uważam, że sam fakt odpowiedniego zadbania o dzieci narodzone (nawet nie kobiety, dzieci narodzime, z domów dziecka, biednych, rodzin patologicznych) zmniejszy ilość aborcji bardziej, niż zakazy. Alecóż, oni są zbyt tempi by to zrozumieć.
Może zamiast bronić życia poczętego, wesprzesz już żyjące. W domach dziecka jest tyle dzieci czekajacych na miłość bezwarunkową. Masakra... Nie rozumiem ludzi, którzy chcą rządzić innymi oraz ich prawami będąc niebywałymi hipokrytami. Nie mówię, że jeśli masz urodzić bardzo chore dziecko to masz go nie urodzić ale błagam... To jest czyjś wybór a nie Twój. Ty nie chcesz dokonywać aborcji a ktoś chce. Nie Ty będziesz brzemieniem do końca życia tylko ta osoba. Kto dał Ci prawo o decydowaniu za innego człowieka? Masz prawo być przeciw, szanuję to, aczkolwiek fudacja Pro zajmuje się tym czym na dobrą sprawę nie powinno się podejmować. Ponieważ swoim działaniem pokazują, że mają w dupie dzieci , które już żyją, dzieci , które już są bardzo chore, które potrzebują pomocy tu i teraz. Idąc tym tropem dążą do większej ilości tak bardzo chorych dzieci. Z resztą nikomu nie życzę donosić ciąży (bo jak mogę usunąć, to moje dziecko) i po kilku dniach patrzeć na jego śmierć. Bolesne . Miłego dnia
Chcą też karania za naturalne poronienia.
Przy okazji zobaczymy test na żywym ciele narodu: czy tzw. prawica jest tak odjechana, że będzie ten idiotyzm procedować, czy tylko udaje i będzie sprawę przeciągać jak poprzednio.
@samodzielny68 może znowu umyją ręce zwalając na trybunał konstytucyjny. Swoją drogą trzeba być naprawdę podłym, żeby chcieć wprowadzić takie przepisy. Zmusili już kobiety do rodzenia upośledzonych potworków. Teraz chcą karać ofiary gwałtów i kazirodztwa i robić męczennice oddające życie razem z płodem. A karanie za poronienie to już największa podłość
o kur, to juz lepiej nie rodzic, a jesli juz to lepiej o tym nie myslec. swiat jest coraz bardziej odjechany, kiedy w koncu ta karuzela sie zatrzyma? kreci sie bez konca, co jest dolujace i straszne...
@jakisgoscanonim Świat? Nie, to tylko Polska. Wystarczy przekroczyć dowolną z granic naszego kraju i od razu robi się normalnie (przynajmniej pod tym względem). Popatrz choćby na takie Czechy: wierzących dużo mniej, zakazów dużo mniej, podatków dużo mniej. Tylko porządnych ludzi jakby więcej.
@Rocannon2 no tak, moze jesli chodzi o aborcje czy o fanatyzm religijny to blednie stwierdzic tak o swiecie. ale i tak swiat jest dalej odjechany bo poprawnosc polityczna, przewrazliwienie emocjonalne i psychiczne, cenzura, transutopia. multum przykladow typu smierc floyda george co to spowodowalo zamieszki w miastach amerykanskich gdzie ludzie podpalali, kradli, niszczyli i wiecej innych przykladow.
Nie to żebym popierał tak skrajne podejście do aborcji, ale każdy obywatel RP ma prawo do wniesienia do sejmu pomysłu nawet absurdalnego jeśli zbierze 100 tyś podpisów
https://publicystyka.ngo.pl/100-tysiecy-podpisow-czyli-jak-obywatele-robia-ustawy
@gabriel001 Ale tu nie chodzi o to że złożyli, chodzi o to że na tak poroniony pomysł wpadli. To tak jak ze śpiewaniem - każdy może śpiewać, ale nie każdy ma głos. Jeżeli ktoś pomimo braku głosu śpiewa i to publiczne, to jest dopiero wiocha.
@egoiste https://www.youtube.com/watch?v=ENvAmLuj5ko
@gabriel001
To każdy zna. Tyle, że to kabaret, a ci tak na poważnie
@egoiste Godek chyba sama jest wynikiem nieudanej aborcji (tak to wyraźny hejt na nią jeśli tego nie widać)
@egoiste To co stoi na przeszkodzie na zebraniu 100 tyś podpisów za aborcją ?
Uważasz że tylko ty masz prawo do określania co ktoś inny może myśleć, czy to nie jest już cenzura, nie wolno zebrać 100 k podpisów i złożyć wniosku o dany projekt bo ty uważasz że nie powinni.Ile % społeczeństwa musi być za danym pomysłem aby można było go uznać za dobry, 1% 10% 30% 100%
@gabriel001 Chodzi o to, że te oszołomy wpadły na pomysł całkowicie skrajny. Tak skrajny, że podobne prawo ma zaledwie kilka krajów na świecie (Salwador, Nikaragua, Gwatemala, Chile, Watykan, Dominikana oraz Malta - bardzo ekskluzywne grono). I oni chcą ten swój poroniony pomysł wmuszać wszystkim pod groźbą odpowiedzialności karnej. Już sam fakt że tego chcą, normalnego człowieka ciężko wk*rwia. To są tacy nasi lokalni Talibowie.
@gabriel001 Ty chyba nie rozumiesz tego co napisałem - jakim idiotą trzeba być aby w ogóle na coś takiego wpaść. Zakaz aborcji nawet w celu ratowania życia kobiety?
@egoiste Ty chyba nie rozumiesz czym jest demokracja. Jakim idiotą trzeba być aby w ogóle odbierać komuś prawo do swobody poglądów.
@gabriel001 A gdzie ja odbieram im prawo do "swobody poglądów" (cokolwiek po polsku to znaczy)? Ty chyba nie rozumiesz, że w demokracja polega nie tylko na tym, że takie Godki mogą głosić swoje poglądy, ale także na tym, że taki egoiste może nazwać je głupotami.
Parafrazując twoją retorykę to dlaczego ty mnie zabraniasz głoszenia poglądów... na temat ich poglądów?
@egoiste Co by nie mówić ona coś robi w co wierzy, zebrała podpisy i złożyła projekt w sejmie. Jakoś nie widzę aby druga strona coś robiła.
Widzę tylko to - https://www.youtube.com/watch?v=VjdkWtgrqjc
@gabriel001 Hitler też w coś wierzył i do władzy doszedł demokratycznie. Czy to sprawia, że jego poglądy przestają być idiotyczne? Tylko dlatego że stado bezwłosych małp mu przyklasnęło?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 września 2021 o 6:33
To czemu nikt nie zbiera podpisów za aborcją ? Tylko zbierają ci co są przeciwko, a potem wielkie zdziwienie że ci co, coś robią mają wpływ na tych co siedzą w domu na dupie, to się nazywa budzenie się z ręką w nocniku, już gdy za pierwszym razem PIS podniósł rękę na kompromis aborcyjny, trzeba było zbierać podpisy, a nie tylko protestować(w Polsce jeszcze żaden protest nie odniósł skutku) a teraz płakać nad rozlanym mlekiem, to typowe dla polaków
@Horsman zbiera, trwa chyba jeszcze nadal (miesiąc temu się rozpoczęła). Jest to już drugi projekt w tym roku (w lutym złożono poprzedni, który powstał w październiku zeszłego roku)
@Horsman cóż, nie chcę nic mówić jak to może się skończyć ale zobacz sobie co się dzieje z inicjatywą obywatelską wolnych konopi. Cóż, mamy taki kraj jaki mamy i cóż poradzić
¯\_(ツ)_/¯
https://wolnekonopie.org/spoleczna-inicjatywa/
https://youtu.be/DpT84OWS2QU
@Horsman Jak to nikt nie zbiera?
Jest inicjatywa Legalna aborcja! I też trafi do sejmu.
Problem w tym, że zostanie odrzucona w pierwszym czytaniu, podobnie jak miało to miejsce w 2016.
Trafiły dwie inicjatywy, Sto aborcji i Legalana aborcja.
Chyba nie musze pisać, którą odrzucili posłowie w pierwszym czytaniu?
@Horsman
i jaki to ma sens przy takim układzie sił w rządzie? przecież to muszą dopuścić do głosowania, a później przegłosować - a tam większość to sługusy katoli, co własnymi dziećmi księdza zadowalają...
Ciekaw jestem, w jakim kierunku udałaby się na wycieczkę, jakby nosiła dziecko z gwałtu. Gwałtu napisałem? hm, nie to chyba jednak nierealne.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 września 2021 o 21:47
@bartoszewiczkrzysztof
w tym właśnie rzecz.. to jak te bazyle, co oddają cnotę panu bogu, że niby mega poświęcenie, a nigdy nikt ich kijem by nie tknął, choćby się modliły od rana do nocy. To tak, jak ja bym się wyrzekał vegańskich burgerów- poświęcenie level 0...
@falsen a podpisy składały pewnie emerytki po mszy, które w ciąże na pewno nie zajdą.
@VaniaVirgo To akurat pokazuje oficjalna polska statystyka. Niechęć do aborcji gwałtownie rośnie po menopauzie. Ogólnie polecam to ciekawe badanie (zwłaszcza str. 7):
https://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2013/K_060_13.PDF
@Rocannon2 No, najlepiej decydować za innych, kiedy sprawa kogoś nie dotyczy. Nie chce nawet sobie wyobrażać, co może czuć kobieta po gwałcie, kobieta wiedząca, że urodzi martwe dziecko, czy taka, która musi poświęcić swoje życie. Bo przepisy zabraniają aborcji w takich przypadkach.
Godek? Niech idzie sobie szybko.
czy ona wie że to oznacza że jeśli płód zagraża zdrowiu ciężarnej to umrą oboje? a to już wbrew prawom człowieka.
Raczej to jest pochodna myślenia dyrektora 44 LO w Krakowie, który ma przekonanie graniczące z pewnością, że "ciąża nigdy nie zagraża życiu matki"
Jednym z najbardziej znanych przykładów obalających tę teorię jest Jadwiga Andegaweńska, która zmarła w połogu, bo w XV w. nie istniało jeszcze cesarskie cięcie
@popsy2 Ale zgodne z wolą booka.
medycyna jest po to żeby ratować, a nie zrzucać ze skały chorych.
A ja jestem za tym, żeby zebrać podpisy żeby ten rząd wywieźć na taczkach. Do tego zmienić wynagrodzenia wszystkich ministrów, posłów i senatorów. Może być na wzór tego co ME proponuje nauczycielom: Czyli dostaną podwyżkę za wzrost godzin pracy oraz obcięcie pozostałych przywilejów, zero dodatków no i wzrost godzin pracy, oczywiście dokładnie rejestrowanych. A jak nie pojawi się w sejmie to won. I pensja 8-9 brutto powinna w zupełności wystarczyć.
@AM85 tak tyko w gwoli ścisłości dopytam. Jaki wzrost godzin pracy, przecież nauczyciele cały czas argumentują, że nie pracują te 20 parę godzin, a tak jak wszyscy spokojnie wyrabiają 40h/tydzień bo biorą pracę do domu? W czym więc problem aby te samą pracę wykonać w pracy tak jak pozostali pracownicy lub nauczyciele "prywatni"?
@Tibr
Bo w pracy nie ma sprzętu. Żeby coś takiego było możliwe to większość nauczycieli musiałaby mieć dostęp do komputerów i sgosunkowo stabilnego internetu (bez tego narzucony im dziennik elektroniczny Vulcan robi straszne problemy).
Szkół nie stać na takie ilości sprzętu, bo to nie tylko komputery, ale i drukarki, tusze, papier itd. Zanim ktoś się zapyta, że przecież są komputery w salach to co ze szkoła mi, gdzie jest więcej nauczyciel niż sal, albo gdzie mają trzymać ogromne ilości plików z podaniami, sprawdzianami, kartami pracy, programami itd.? Przecież jak to będą mieli na wspólnych, albo uzależnionych od wolnej sali toż to będzie porażka. Nie muszę chyba dodawać o zagrożeniach związanych z podłączaniem takiej ilości dysków z danymi, gdyby tam mieli to wszystko trzymać?
@Firewolf_Jess a gdzie trzymają te dane teraz na penie w domu?
Zastanawiam się, jakim sqrwysynem trzeba być, żeby innym tworzyć "piekło" na ziemi.
Kiedy widzę mordę tego babska i kolejnego newsa pod nią umieszczonego to wiem, że w polityce dzieje się lub będzie się działo coś, co koniecznie trzeba tym właśnie przykryć.
Gdyby każda osoba manifestujących w czasie Strajku Kobiet mogła z tego projektu wymazać tylko jedną literkę, zapewne większość z tych osób i tak nie miała co wymazywać.
Przed 2013r. w katolickiej Irlandii: lekarze nie zgadzają się na aborcję. Kobieta ma nastroje samobójcze, rozpoczyna głodówkę. Rząd postanawia, że dziecko ma się urodzić. Kobieta, przywiązana do łóżka, staje się inkubatorem płodu, którego żąda kler. To perspektywa Polek.
@sliko naprawde cos takiego sie dzialo w irlandii przed 2013? czy tylko taka zmyslona historia? jesli to prawda to niezle posrane.
@alitejophobia no w sumie w polsce nic dobrego nie bedzie sie dziac, bedzie tylko coraz gorzej. to i wszystko moze sie stac. jak cos zlego jest, to na pewno je wprowadza...
@jakisgoscanonim Tam działo się więcej. Nie pamiętam nazwiska, ale zmarła tam kobieta, która nie była obywatelką Irlandii, a zachorowała tam i była w ciąży. Transport ze względu na zdrowie był niemożliwy, a aborcja mogła uratować jej życie. Aborcji odmówiono, kobieta zmarła i jej mąż sądził się z Irlandią, ale nie pamiętam szczegółów. Tak czy inaczej, zapoczątkowało to silne ruchy przeciw tej ustawie i w konsekwencji dzisiaj mają legalną aborcję.
@sliko
Mogą jeszcze wyemigrować.
Choć w takiej sytuacji, jeśli zrobią aborcję w kraju gdzie są rezydentkami i przyjadą odwiedzić rodzinę w Polsce, to co wtedy?
Też je aresztują i na 25 lat za kraty? Z antykoncepcjá pewnie to samo.
Choć czasem myślę, że Polska tego potrzebuje, nie dlatego, że jest to dobre oczywiście, ale dlatego, aby obudziło się społeczeństwo i zobaczyło, co tak na prawdę się dzieje.
@GieniaK
Dziecko pewnie i tak zmarło? Szkoda kobiety, przynajmniej kobiety teraz tam mogą mieć aborcję. Ciekaw jestem jak to wyglądało, czy lekarze mieli jakikolwiek wpływ bo zdac się na jakiś urząd czy co tam to słabo bo wiesz, że nie będzie dobrze jak ktoś nie będący lekarzem decyduje o tym jak będziesz traktowany w szpitalu...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2021 o 12:43
@jakisgoscanonim
Nie pamiętam szczegółów. Ale zmarła i kobieta i oczywiście wraz z nią płód. Google da rade.
Ale to nie jest nic szczególnego. Takie sytuacje mają w Polsce miejsce już od dawna, lekarze powołują się na klauzlę sumienia. Tak zmarła dziewczyna 22 lata z zapalenim jelita, bo odmówiono aborcji, a potem operacji ze względu na dobro płodu. W konsekwencji nie żyje ani dziewczyna ani płód.
@GieniaK no poronione, no co zrobic :/.
@jakisgoscanonim Jakie poronienie?
Dziewczyna zmarła, ponieważ odmówili jej aborcji i nie zastosowali odpowiedniego leczenia.
Nie poronienie ją zabiło.
@GieniaK nie o to mi chodzilo. chodzilo mi o jak i w jakim stopniu okreslam cos. uzylem tego slowa, zeby mocniej podkreslic cos. poronione to chodzilo mi o to jak bardzo to jest zryte. pomylkowo zinterpretowales kontekst, chociaz przyznaje, ze niefortunnie wybralem tego slowa w takiej akurat sytuacji ^^.
@jakisgoscanonim Sorki, zle zinterpretowałam.
Ale już jasne wszystko. Dzięki za sprostowanie.
Jako matka chorego, pani Płodek, mści się na innych
Kilka lat temu napisalem do tej fundacji maila ile projektow ustaw zlozyli w sprawie ulatwienia przepisow adopcyjnych. Do tej pory sie odpowiedzi nie doczekalem(i pewnie sie nie doczekam)
@Xar łapę na adopcji położył Kościół - kler dobrze wie, że na handlu dziećmi zarabia się dobre pieniądze - wypraktykowali to w innych krajach - polecam film "Skradzione dzieci Hiszpanii"
https://www.youtube.com/watch?v=FbuaNujS3Gs
@Xar
Niedoczekasz się, gdyż w tej całej sytuacji nie o dobro dzieci czy nawet embrionów chodzi. Tu chodzi o kontrolę i utrzymanie religijnych restrykcji.
Zygoty, embriony, płdody czy dzieci nic dla nich nie znaczą. Dopuki społeczeństwo tego nie zobaczy, doputu będą posuwać się coraz dalej w religijna utopię. Wszyscy wtedy stracimy i kobiety, i mężczyźni, a zyskają "elity" religijne.
Czy teraz będzie można bezkarnie zabić panią Godek? Sama stwierdziła, że nie jest człowiekiem...
Co z prawem kobiety do życia?
@kibic777 Kobieta i jakieś prawo? No chyba żarty sobie robisz.
Kobieta ma wiedzieć do czego służy. Seks, rodzenie, opieka nad domem i dziećmi, usługiwanie mężczyźnie. A Ty tu z jakimś prawem wyjechałeś! No wiesz!
Innymi słowy, zwyrole pozbawieni empatii dokonali samospisu, chociaż niekompletnego, bo według badań stanowią kilkanaście procent polskiego społeczeństwa (11% za zakazem w przypadku zagrożenia życia matki, 16% w przypadku gwałtu lub kazirodztwa - wg badania CBOS z 2016 r.).
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2021 o 8:41
Z religią czy bez, dobrzy ludzie czynią dobro a źli zło.
Potrzeba jednak religii aby dobrzy ludzie zaczęli czynić zło.
To jest straszne. Ten katoliban to już prawdziwe piekło kobiet. Tak jak Salwador. Wiadomo, że projekt tej tępej, chorej z nienawiści PISowskiej fundamentalistki religijnej przejdzie. To przesądzone. A jak PIS samo tego nie przepchnie, to zrobi to PISowski trybunał niekonstytucyjny Przyłębskiej.
W normalnych, cywilizowanych krajach aborcja jest podstawowym prawem każdej kobiety. I to bez podania przyczyn. U nas natomiast będzie zakazana nawet w przypadku zagrożenia życia matki i będą kary za poronienie. Bo płód jest święty....
Zaraz zamkną granice a kobiecie wolno będzie wyjechać tylko po wykonaniu testu ciążowego w obecności księdza i funkcjonariusza PIS. Jedyna nadzieja jest w ambasadach obcych krajów, że uratują kobiety i otworzą u siebie placówki aborcyjne.
Powiem tyle- ta tępa PISówka serio wierzy, że całkowity zakaz rozwiąże problem. Nie rozwiąże. Co najwyżej sprawi, że:
-normalne kobiety nie będą teraz zachodzić w ciążę,
-te które chcą mieć dzieci i są bardziej rozgarnięte uciekną za granicę i złożą wnioski o azyle,
-te które nie są zbyt rozgarnięte będą szukać pomocy w podziemiu.
A może by tak stworzyć listę, która jest za dobrowolną aborcją i po uzbieraniu odpowiedniej ilości podpisów złożyć do sejmu? Sprawę należałoby nagłośnić, tak jak powyższe. Myślę, że uzbierałoby się więcej podpisów ;) Bo jeśli nie zrobimy nic, to jeszcze ten głupi pomysł z całkowitym zakazem przejdzie...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2021 o 9:14
Wpadłem w sekcje komentarzy zobaczyć jak piewcy miłość, tolerancji i równości wylewają swoje nieograniczone pokłady jadu na kobietę. Nie zawiodłem się :D
BTW
Uprzedzając komentarze w moją stornę, wcale nie popieram działań Pani Godek.
@rakamo "zobaczyć jak piewcy miłość, tolerancji i równości wylewają swoje nieograniczone pokłady jadu na kobietę" Nie wiem. Jak do ciebie przyjdę i przywalę ci z liścia to mimo wszystko przywitasz mnie kwiatami i czekoladkami?
@rakamo To tak jakby powiedzieć,że pacyfistyczni żydzi w czasie holocaustu nie mieli prawa obrażać hitlera i życzyć mu śmierci i powinni mu wysłać laurkę z serduszkiem. Tolerowanie rzeczy jak próba zabicia kogoś czy zniszczenie mu życia jest idiotyczna niezależnie od poglądów.
@rakamo "Piewcy miłości i tolerancji" (przynajmniej ci normalni) nawołują do tolerancji tych cech, na które ludzie nie mają wpływu - jak choćby narodowość, kolor skóry czy orientacja. Nie do tolerancji poglądów czy zachowań (zwłaszcza tych szkodliwych).
@Breva @rdaneel no tak, bo posiadanie sowich poglądów (słusznych czy nie nie oceniam) jest porównywalne do napaści, czy holokaustu. Kobieta legalnie korzysta z prawa do swoich poglądów i do obywatelskiej inicjatywy ustawodawczej. @stts no dokładnie, a kto się z nami niezgadzań to trzeba go zwyzywać i grozić śmiercią :) Nie wiem czy jesteście świadomi, ale ta Pani jest sławna tylko i wyłącznie z waszego powodu. Jakbyście szamba na nią nie wylewali, co chwile to nikt by nie widział nawet o jej istnieniu :)
@rakamo Jeśli ktoś ma drastyczne poglądy, reakcja na nie zwykle też bywa drastyczna. No tak, bo to przecież przeciwnicy Godek ją znaleźli zanim jeszcze świat się o niej dowiedział… Litości
@rakamo "no tak, bo posiadanie sowich poglądów" zwracam ci uwagę że Kaja chce aby kobiety których życie jest zagrożone też donaszały ciążę (casus Alicji Tysiąc) a więc co do zasady godzi się na to żeby mieć krew na rękach.
@rdaneel sprawa Tysiąc niekoniecznie jest najlepszym przykładem, osoba która wie, że coś jej zagraża, a pomimo to robi to dalej ... o ile w przypadku pierwszego zajścia w ciążę mogła mówić, że nie wiedziała konsekwencji swoich decyzji tak, za trzecim razem to już chyba można nazwać inaczej?
Będziecie ku.. wy siedzieć!
@GustawPiorun nie będą... polacy już dawno udowodnili że włądza może robić co chce i nie ponosić żadnych konsekwencji...
130.000 ludzi (0,34%) Polsce chce odebrać 38 milionom decyzyjność w tak ważnej sprawie jak urodzenie dziecka. W tym tkwi problem Polek i Polaków - nie szanujecie wolności, ni cudzej ni własnej.
Powiem więcej, jest to przejaw niespotykanej pychy i arogancji - "Patrzcie na mnie, oto ja! Jestem taki moralny, mądry i sprawiedliwy, że czuję się powołany do tego, by współdecydować o życiu i śmierci całego narodu!"
Więcej, ludzie, którzy złożyli podpis, są głupi, ponieważ zakładają, że aborcji dokonuje się wyłącznie z pobudek egoistycznych. Dychotomia myślenia - albo jesteś prawa i urodzisz, albo jesteś zła i abortujesz. Nie ma nic pomiędzy.
Matka mojej dziewczyny ma 40 lat, sama już e ciążę nie zajdzie a i tak się pod tym podpisała.
Ohydne.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2021 o 9:53
@Adamowitch94 Nie wiem co myślą ci co podpisali, ale mogę się założyć, że większość nie ma pojęcia co to oznacza.
Oznacza to całkowity zakaz aborcji w każdym przypadku, to jasne, ale to oznacza również całkowity zakaz antykoncepcji hormonalnej, wkładek domacicznych itd. Czyli Polakom zostanie prezerwatywa, choć to też ograniczą. Do tego prokurator, przy każdym, poronieniu i domniemanie winy o zabójstwo dla kobiet po poronieniu. Witajcie w polskiej bajce!
No to każda kobieta która urodzi niechciane dziecko oddaje je pod opiekę Państwa i sprawa rozwiązana, a do każdego dziecka z dysfunkcjami itd. przypisany prokurator który ma czuwać nad prawidłową opieką przez Państwo.
@ToXiCNaChI Może nie Państwo, tylko kolejne osoby z tej listy poparcia będą zobowiązane, w duchu miłości do wszystkiego co żyje, wychowywać te niechciane dzieci. Prokurator może czuwać nad właściwą opieką.
Odrażające babsko
niech kto tą głupią cipę w końcu zgwałci i zapłodni - najlepiej jakiś brzydal z wadami genetycznymi.
@fdx chyba w ramach kary za potrójne morderstwo...
Może by tak zebrać milion podpisów za ustawą - "Stop patologii i zboczeniom katolickim !!"
jak tak dalej pojdzie w tej posranej polsce, to wszyscy sie wyemigruja...
No spoko ale to gdzie zagrozone jest zycie matki to juz przesada. Pozatym panstwo nie powinno w to ingerowac kazdy ma sumienie i postapi wg niego kto chce dokona aborcji kto nie to nie i po co tyle zachodu o to lepiej podejsc zdroworozsadkowo i nie zakazywac a dla chcacych zapewnic dobre warunki i tyle
Obłęd.Zgwałcona,ma 9 miesięcy patrzeć i pamietać o tym,co sie stało(brzuch rośnie).Wszyscy inni mają wiedzieć,co się stało(wiadomość o gwałcie zapewne się rozniesie).A co po urodzeniu?-jeśli nie zechce dziecka-skazany na dom dziecka?W imię tego,że ma prawo do zycie?Życzę podobnej sytuacji pomysłodawcom i popierającym.Uważam,że decyzja w sprawie aborcji jest tylko i wyłącznie decyzją kobiety w ciąży.Tylko i wyłącznie.
Pojawi się taki mąż, ojciec któremu przez tę fanatyczkę umrze żona albo córka. Wtedy nie chciałbym być na jej miejscu.
@GustawPiorun
Nie zdajesz sobie widać sprawy jak wiele kobiet z tego powodu już umarło lub straciło zdrowie. To już siędzieje od dawna.
Zrównanie zapłodnionej komórki jajowe z człowiekiem (to jest właśnie założeniem), oznacza nie tylko całkowity zakaz aborcji, w każdym przypadku, ale również całkowity zakaz antykoncepcji hormonalanej w tym wkładek domacicznych. Oznacza również prokuraturę przy każdym poronieniu, gdyż w takiej sytuacji istnieje domniemanie zabójstwa.
Brawo antyaborcjoniści! Teraz kolej na kontrolę wszystkich miesiączkujących kobiet, czy aby jakaś zygota w kiblu nie wylądowała. W końcu to człowiek, pochówek się jej należy. Poroponuję więc specjalne toalety dla miesiączkujących kobiet i specjalistów z lupami od wyszukiwania zygot, embrionów w tych toaletach. A jak takowe znajdą, babę do więzienia, a zygotę do kościoła i pochówek.
No i jeszcze obowiązkowy seks, tak profilaktyczne w dni płodne u kobiet miesiączkujących, gdyż każde życie zasługuję na ochronę, to niepoczęte również!
Ciekawi mnie również, co będzie wtedy z Polkami mieszkającymi za granicą? Czy taka Polka, jeśli przyjedzie do Polski, dajmy na to w odwiedziny to ją zamkną za stosowanie wkładki domacicznej lub antykoncepcję hormonalną?
A co jeśli mieszkająca za granicą Polka zrobi aborcję, zgodnie z prawem kraju, w którym mieszka, to po przyjeździe do Polski też ją zamką? Ciekawe jak to rozwiążą?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2021 o 19:05
w kolejnym odcinku zalegalizują pedofilię...
czy tylko mi się wydaje że ta fundacja jest finansowana przez czeskie kliniki aborcyjne...
A potem lewica która podpisów nie zbiera i w zasadzie nie robi NIC żeby przeciwdziałać temu co się dzieje będzie potem płakać, organizować protesty i w ogóle i w szczególe...
@AIkanaro W 2016 roku był projekt Legalna aborcja w sejmie, w tym samym czasie, kiedy był tam projekt Stop aborcji.
Jak myślisz, który został odrzucony?
Kilka miesięcy temu był projekt Legalnej aborcji, został odrzucony.
Teraz jest kolejny projekt, Legalnej aborcji, zaraz trafi do sejmu.
Jak myślisz, który z tych projektów zostanie odrzucony w pierwszym czytaniu?
Więc nie mów, że nikt nic nie robi, bo robione jest wiele. No ale jak sejm zajmu się jedynie tym w kierunku coraz większych zakazów, bo wiadomo kto ma większość, to co mają zrobić Ci co walczą.
Nie gadaj, że nikt nic nie robi, tylko zobacz prawdę.
@GieniaK No to skoro projekt był już wielokrotnie odrzucony to pora zebrać podpisy pod referendum w tej sprawie i niech naród zdecyduje?
@AIkanaro
No, taka inicjatywa, to chyba w Polsce nie jest możliwa.
A to byłoby najlepsze rozwiązanie. Tak było w Irlandii czy Szwajcarii.
Tam prawie 68 do 80% zagłosowało za legalną, darmową aborcją.
No, ale w Polsce jest ryzyko, że pytanie może być "Czy jesteś za zbijaniem dzieci". No i weś wtedy daj krzyżyk przy takim pytaniu?
tylko, że płód to jeszcze nie dziecko... Poza tym dlaczego darmową? Darmowa ewentualnie tylko w przypadkach mających ratować zdrowie czy życie kobiety w ciąży. W każdym innym płatna. Dlaczego państwo ma płacić k*rwom za to, że im się nie chce wydać kasy na tabletki, albo ruchaczom na gumkę szkoda dwóch złotych?
@AIkanaro
Odpłatna aborcja jest dyskryminacją ze względu na status finansowy.
Zapewniam Cię, że te, jak to określasz "koorwy i roochacze" potrzebujący aborcji najbardziej, to małżeństwa z wieloletnim stażem mający już kilkoro dzieci i stosujący antykoncepcję, która po prostu, zawiodła. Takie Panie to najczęstrze klientki klinik aborcyjnych.
Zbyt pochopnie oceniasz i potępiasz.
@GieniaK Aborcja to nie jest forma leczenia by była refundowana. Tak samo zapłodnienie in-vitro nie jest formą leczenia bezpłodności, a sposobem ominięcia problemu jakim jest bezpłodność i in-vitro też nie powinno być refundowane. Równie dobrze mógłbym stwierdzić, że koszt wynajmu mieszkania w moim mieście jest dyskryminujący finansowo i państwo powinno mi dopłacić... Proszę Cię...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2021 o 23:13
@AIkanaro Proszę cię, aż tyle w Tobie zawiści?
@GieniaK Czemu od razu zawiści? To, że patrzę na coś logicznie to znaczy, że jestem od razu zawistny? Proszę Cię...
@AIkanaro
I właśnie tej logiki brakuje w Twoim myśleniu.
Brak refundacji aborcji, to dyskryminacja ze względu na status finasowy. Antykoncepcja, również powinna być refundowana i stosowana na życzenie zainteresowanych.
Medoda in vitro to jest leczenie bezpłodności. Podobnie jak wiele innych medod leczenia np. stosowanie insuliny i wiele innych. Nie usuwa to choroby, ale eliminuje jej skutki. Czy teraz chciałbyś zabronić finansowania tego?
Przemawia przez Ciebie złość. Jeśli już nie możesz czegoś zabronić, to chociaż chciałbyś jakoś dowalić.
qrwa jak widze zta tepa nazistke to noz sie w kieszeni sam otwiera!!! ja i wszystkich jej wspo;pracownikow wraz z mocodawcami pozamykac w szpitalach lub wiezieniach byle odizolowac od normalnego spoleczenstwa !!!!
Sama sobie zaprzecza, gdzie jest to prawo do życia gdy u kobiety we wczesnym etapie odkrywa się raka? Wtedy nikt nie przeżyje...
@sonko86 Ale wtedy to wola booka jest. A to co innego.
@alitejophobia
Twoje pytanie nie ma znaczenia w tym kontekście.
Religijni ekstremiści swoje racje łączą bezpośrednio z bookiem.
Oczywiście w większości są ateistami, ale bardzo wygodne są dla nich zasady religijne, które dają im władzę nad społeczeństwem. Dlatego wszystko bookiem uzasadnią.
A to skołuje ludzi wierzących i pozwoli ekstremistom na dalsze manipulacje.
A jeśli jest taka wierząca to niech poczyta biblię, człowiek jest od urodzenia a nie od poczęcia.
Skoro chronione jest życie innych ludzi to mam pytanie: w jaki sposób jest chronione życie mojej kalekiej córki? Brak rehabilitacji, opieki medycznej, wszyscy rozkładają ręce i najlepiej, żebym za wszystko sam zapłacił, a to kosztuje znacznie więcej niż 253 zł zasiłku i 500+ jakie otrzymuje co miesiąc. Pani Godek, w jaki sposób chroni Pani jej życie?
no i to jest smieszne bo taki projekt wolnych konopi zebrał 100 tys podpisów za legalizacje konopi i jest blokowany przez marszałek sejmu..
To już lepsza była komuna.
Tam przynajmniej w założeniach miało być po równo i każdy musiał pracować. A kościół był tępiony.
Teraz wszystkie nakazy/zakazy robione są pod kościół i zabiera się pracującym i oddaje nierobom.
Według mnie prolife to jedni z największych szkodników naszych czasów, tak ograniczeni, że zrozumienie zróżnicowanych sytuacji i potrzeb drugiego człowieka to dla nich za dużo. Sam fakt, ze zamiast skupić się na pomocy dziecią już żywym, co przyniosło by wymierne kożyści dla społeczeństwa i nawet mogło przyczynić się do zmniejszenia ilości aborcji ostatcznie; wolą wystawać pod klinikami atakując kobiety, których sytuacji nawet nie znają, czy zabraniać polepszenia swojego życia żywej i odczuwającej kobiecie klasyfikuje ich do psychiatryka.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2021 o 8:03
jest nas 38 mln polaków
jakim ķurwa cudem 100 tysięcy podpisów zadecyduje o tym
Pani Godek strzela PiSowcom w stopę raz za razem. A mają bidusie teraz złą passę bo:
- kasę z UE wstrzymali,
- kary za turów będą bulić,
- lekarze strajkują,
- rolnicy strajkują,
- inflacja zapierdziela,
- prąd i gaz gigantycznie drożeje,
- kolejna fala covida idzie,
- no i Tusk, oczywiście...
Nagle, jeszcze się szanowna pani pojawia z pomysłami, które spowodują rewolucję na ulicach... Taka niedźwiedzia przysługa dla Wszech Partii, Cud Rządu i samego Prezesa - Słońca Narodu...
mści sie na ludziach za muminka,najgorszy sort człowieka,ale dzieki temu istnieje