Ale czemu on w ogóle jechał pod prąd ? Tam był ruch lewostronny przecież. Gdyby jechał normalnie lewym pasem to by nie musiał robić tego mistrzowskiego manewru.
bys sie zdziwil, po kilka lat jezdza i maja problem zeby pod rampe cofnac, jak ktos nie ma drygu do tego to uja z niego bedzie, do przodu kazdy glupek pojedzie
Dlatego naczepy z jedną osią powinny mieć ta os obligatoryjne skrętna
Jakos dziwnie chudy ten tir
Ale czemu on w ogóle jechał pod prąd ? Tam był ruch lewostronny przecież. Gdyby jechał normalnie lewym pasem to by nie musiał robić tego mistrzowskiego manewru.
z geometri takie 3 na szynach miałaś?
@ZbaVu Dlaczego sądzisz, że odpowiadasz kobiecie?
można poznać po pytaniu, poszedłbym dalej i pokusił się o odgadnięcie koloru włosów ;)
pół roku jeżdżenia czymś takim i każdy w każdą dziurę wjedzie...
@Niktobcy
Problem kierowców zawodowych polega na tym, że w nie każdą dziurę i nie pod każdy wiadukt wjeżdżać powinni. Nawet, gdy niektórym się uda.
bys sie zdziwil, po kilka lat jezdza i maja problem zeby pod rampe cofnac, jak ktos nie ma drygu do tego to uja z niego bedzie, do przodu kazdy glupek pojedzie
E... skoro mistrz to myślałem że tam zawróci.
Rozumiem, chociaz dla niektorych zaparkowanie pomiedzy bialymi liniami to juz "mistrzowski manewr".
a temu inteligencie że nie wyrobił by się w taki ciasny zakręt
a co, w końcu kierowca fabryczny toyoty.
Mistrzem to był ten, który ten tunel projektował. Mistrzem ściemniania, że się na tym zna i że tak to powinno być.
Rozumiem pana tirowca znaki poziome nie dotyczą?
@egoiste
Gdybyś znał przepisy to wiedział byś, że w pewnych sytuacjach nie dotyczą.
@rozdupcewas Tak? No to podaj taki przepis.
@egoiste Masz problem, prawda :)
egoiste- proszę bardzo...choćby zajęcie dwóch pasów przy skręcie jeżeli szerokość jezdni i ciasny zakręt nie pozwalają skręcić z jednego.