Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1115 1173
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
A konto usunięte
+17 / 39

Zaprzańcy co innego mówią, a co innego robią
A ciemniaki klaszczą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+10 / 18

@Antypisior
"Może i kłamio ale na bonbelki dajo"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
0 / 0

Kto poza osobami LGBT wybiera uczelnie po traktowaniu osób homoseksualnych? Chyba raczejnliczynsie jakość kształcenia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Painkiler1
+3 / 3

@dbgoku Tylko że PiS to lewica pełną gębą, tyle że w wersji czarno-czerwonej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maxim212
+1 / 1

@Painkiler1 Od kiedy kościół katolicki oprawia w złote ramki lewicę? Pajdokracja i Sobiepaństwo (PiS) to faszyzująca prawica i właśnie dlatego jest wychwalana przez kościół katolicki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Painkiler1
+1 / 1

@Maxim212 Klechy mocno prawicowe to były lata temu, teraz sam papież jest mocno oderwany w kierunku lewicy. Co takiego prawicowego jest w tym PiSie oprócz klerykalizmu i zamiłowania do jednowładztwa jedynej słusznej partii i jej wodza? Przecież to partia narodowosocjalistyczna, co jest najbliżej do prawicy może być utożsamiane z centrolewicą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maxim212
0 / 2

Klechy od zarania dziejów to najczystsza prawica. Jego Nieomylnie Nieomylna Nieomylność Pius XII to był przykład ultraprawicowca, wielbiciela zamordyzmu.
Teraźniejszy papież ma niezłe sęki ze swoimi podwładnymi, gdyż wśród nich przeważa lawendowa mafia.
Skręt w kierunku lewicy może się zakończyć dla papieża smutno.

Aha, jeszcze jedno. Rozdawnictwo robione przez PiS to żaden socjalizm czy lewicowość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Painkiler1
0 / 0

@Maxim212 Ubawił mnie twój komentarz, a po przeczytaniu końcówki uważam że dalsza dyskusja nie ma sensu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maxim212
+1 / 1

@Painkiler1 Gdy zapoznasz się z podstawami ekonomii oraz podstawami państwa i prawa, to możemy podyskutować, wielbicielu "Gazety polskiej".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Painkiler1
-1 / 1

@Maxim212 Śmieszą mnie Twoje wypowiedzi, także jak już pisałem - większa dyskusja z Twoją osobą nie ma sensu, bo nie rozróżniasz podstawowych pojęć, a mi każesz się "douczyć" ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maxim212
+1 / 1

@Painkiler1 Przetłumacz swoje parafianizmy na język polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
+8 / 54

Gość jest lizusem PiS. OD KIEDY PiS to PRAWICA?? Właśnie przez takie sztuczki, ludzie myślą, że są po drugiej stronie muru (komuna, PRL) a tu psikus... dokładnie ten sam system.
PiS to taka prawica jak Władysławowo mazowieckie jest "Władek" nadmorski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 października 2021 o 22:29

avatar mygyry87
+6 / 20

@Hamster88 taki lizus pis, że go z tvp wywalili za ich krytykę, im mniejszą wiedzą tym więcej głupot powtarzacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar odie
+5 / 13

@Hamster88 Czy lizus PIS krytykowałby PIS w każdym swoim vlogu na YT? Bo chyba mówisz o kimś zupełnie innym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-3 / 9

@Hamster88
Gdzie ty masz tą lewicowość PiSu? Że rzucili motłochowi (bo za to mają społeczeństwo_500+? Thatcher wywalając ludzi z pracy rozdawała zasiłki jak najęta, to też niby świadczy że była lewicowa? Poza 500+ praktycznie żadnych innych świadczeń społecznych, wydatki publiczne żałośnie niskie, służba zdrowia czy edukacja totalnie niedofinansowane, urzędnicy dostają głodowe pensje, bo przecież trzeba bogatych zwalniać z podatków i budżet pusty. Do tego budowanie sprzyjającej sobie oligarchii. PiS to skrajna prawica zarówno ekonomiczna jak i obyczajowa!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
+2 / 2

@Djzordon Światopoglądowo to dziewiętnastowieczny skansen komunizmu. Tylko proletariat zamienili na suwerena, a wstrętnym kapitalistą jest każdy na kogo trzeba w danym momencie skierować kamerę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 października 2021 o 22:13

avatar Painkiler1
+1 / 3

@zaymoon Chyba żeś chłopie spadł ze schodów na głowę, PiS to partia populistów, narodowosocjalistyczna, z mocnym akcentem klerykalizmu. Co takiego prawicowego jest w PiSie? Jedyny akcent który widzę, to umiłowanie do "jednowładztwa", co również cechowało wiele polityk socjalistycznych. A z lewicowości? Umiłowanie do nacjonalizacji, wysokie obciążenia podatkowe i fiskalne, interwencjonizm(górnicy...), zamiłowanie do restrykcji gospodarczych, niestabilne prawo - prawo działające wstecz i wiele, wiele innych. W zasadzie nawet obiektywnie patrząc, to PiS czerpie same negatywne wzorce z każdej z osi politycznych - brak wolności ekonomicznej, brak wolności jednostki, zamiłowanie do gospodarki socjalistycznej oraz autorytet nieomylnej partii jednego wodza...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maxim212
0 / 0

@Painkiler1 Autorytet jednego wodza - vide hitleryzm. Brak wolności jednostki to też taki sam hitlerowski tryb postępowania. Hitlera i jego styl rządzenia uwielbiał papież Pius XII. Nazwiesz Hitlera socjalistą? To za bycie socjalistami niemieccy zbrodniarze wojenni uciekali do Ameryki Południowej przy pomocy stworzonych przez kościół katolicki kanałów przerzutowych? Więcej szczegółów znajdziesz w zeznaniach Adolfa Eichmanna, którego wywiad Izraela złapał w Argentynie. Podkreślam - w dokumentach a nie w Wikipedii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Painkiler1
0 / 0

@Maxim212 Widzisz chłopak, nic nie jest takie czarno-białe. Komuniści zza Buga też mieli autorytet jednego wodza, a Cerkiew, jako odpowiednik KK, za tym wodzem jednogłośnie podążała, także chyba nie powiesz że ZSRR socjalistyczny nie był? Natomiast NSDAP był partią narodowosocjalistyczną, z podobnymi założeniami jak kieruje się PiS - nacjonalizacja i upolitycznienie, tylko że PiS uciekł dalej na stronę socjalizmu utrzymując wysoki fiskalizm, wysokie podatki oraz rozdmuchane rozdawnictwo społeczne i interwencjonizm w stosunku do wybranych grup spolecznych - czyli wszystkie myki, jakie stosuje socjalistyczna władza do utrzymania się na powierzchni, oczywiście dopóki nie skończą się pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maxim212
0 / 0

@Painkiler1 Pajdokracja i Sobiepaństwo ma tyle wspólnego z socjalizmem, co słoń z klasycznym baletem.
ZSRR był krajem komunistycznym. Sprawdź sobie tamtejszą ustawę zasadniczą. Cerkiew prawosławna była brutalnie niszczona tak za Lenina jak i późniejszych sekretarzy. Dodam, że sama sobie była winna, gdyż szła wyłącznie za carem.
Rozdawnictwo uprawiane przez PiS nie ma nic wspólnego z socjalizmem. To zwykłe mydlenie oczu gawiedzi. Ale, przecież, wiesz lepiej. Wysoki fiskalizm to odmiana państwowego kapitalizmu. Ten typ rządzenia nigdzie się nie sprawdził.
Zaś związek rządzących z kościołem katolickim zakończy się dla nich smutno. Już w szkołach, szczególnie średnich, lekcje religii świecą pustkami. I słusznie. Młodzież chce wiedzy, a nie fanatycznej indoktrynacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hoost
+23 / 51

No dobra, ale to nie on tam poszedł studiować tylko jego córka a on jako ojciec stara się ją wspierać nawet jeśli robi coś z czym no sam może się nie do końca zgadzać... Jak kiedyś JKM walną że jakby miał syna geja to by się go wyrzekł to była afera u lewych jaki to zwyrol i że dzieci się powinno wspierać itd, itp. Jak jest teraz odwrotna sytuacja to też jest źle xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+1 / 41

@hoost . Na orientację dziecka rodzic wpływu nie ma, natomiast poglądy i wyznawany system wartości to w dużej mierze kwestia wychowania i atmosfery domu rodzinnego. Więc można twierdzić, że Ziemkiewicz zawiódł jako ojciec, albo że jego prawdziwe poglądy są inne niż te które wyraża zawodowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bihar
+4 / 12

@hoost On by nie miał skrupułów aby komentować poczynania czyjegoś dziecka więc why not?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
+6 / 26

@hoost @Banosik Ona ma studiować BIOCHEMIĘ. Co ma biochemia i w ogóle studia przyrodnicze do nurtów humanistycznych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kanapekr
+5 / 11

@hoost wiesz jak to jest, jak kogoś nie lubisz to znajdziesz sposób by się przyje8ać

@banasik jego córka jest po prostu zdolna (inaczej by się nie dostała na Oxford) i poszła na kierunek który w Polsce ma taką sobie reprezentację na uczelniach. Generalnie zabawna jest ta narracja "jak to, prawicowiec posyła córkę na lewicującą uczelnię? ale jag to? ale hipokryta lool". No ja wiem, że istnieją ludzie którzy jakby mieli atak serca i by się dowiedzieli, że ratownik głosuje na pis to by woleli umrzeć. Ale sporo ludzi, pomimo posiadania danej opinii, nie dzieli świata na plemię Tutsi i plemię Hutu. Trybalizacja i zamykanie się w twierdzy jest dobre dla radykałów. Bardzo wygodną sobie też dorobiłeś teorię, że na orientację się totalnie nie ma wpływu ale na poglądy to już hoho. Otóż za poglądy odpowiadają głównie geny co pokazały badania nad rozdzielonymi bliźniakami jednojajowymi a dane przeżycia mogą spowodować, że nasza orientacja się nieco zmieni bo to nie jest wcale taka do końca stała rzecz. Mówił o tym m.in. Dawid Myśliwiec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 października 2021 o 7:53

S konto usunięte
0 / 0

@jamarkus wszystko jedno. Ziemkiewicz ma darmową reklamę i tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-3 / 5

@hoost
Naprawdę wydaje Ci się, że nie ma tu zgody czy poparcia ze strony Z. dla córki?
Kto lepiej od niego wie, jak traktowane są kobiety w Polsce i jak edukcja schodzi na psy?
Zachód da jej dobrą edukację, lepszą przyszłość i będzie traktowana jak człowiek. Jej tatuś to wie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar odie
-1 / 1

@Banasik A co ma wpływ na orientację dziecka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+1 / 1

@hoost
A może chodzi o to, że, przynajmniej wg mojej wiedzy, ona nie mieszka na stałe w UK, także za studiowanie na jednej z tamtych uczelni musi zapłacić. Oxford z pewnością nie należy do tanich, więc wygląda na to, że tatuś, wielki prawicowiec, zasponsorował jej studia na lewackiej uczelni w lewackim kraju.

No to gdzie są jego zasady?

Co do czepiania się, to cóż. Szeroko pojęta prawica bardzo chętnie wyciąga pochodzenie kogoś, z kim sie nie zgadza. Szkoda tylko, że nie przeszkadzają im takie gwiazdy, jak towarzysz Piotrowicz, ale on jest swój, nasz, po naszej stronie, więc jemu można wybaczyć przeszłość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
0 / 0

@odie . Nie wiem. To ciekawe i ważne pytanie, ale o ile mi wiadomo nauka nie znalazła na nie odpowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrKrokodyl
+15 / 37

na prawdę, to jest najważniejsza informacja że córka będzie studiować na Oxfordzie? Tylko pozazdrościć, że rodziców na to stać i że pozwalają jej tam studiować. To chyba dobrze, że nie zmuszają jej do studiowania na KUL lub u Rydzyka.
Ważniejszą informacją jest powód zatrzymania. Zatrzymali go za poglądy i nakazali opuścić kraj. W jakim cywilizowanym kraju tak się robi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Laufer
+7 / 27

@piotrKrokodyl
Odpowiadając na twoje pytanie - w większości. W większości cywilizowanych krajów zatrzymuje się za poglądy i nakazuje opuścić kraj imigrantom lub karze się własnych obywateli grzywną/więzieniem. W Polsce też istnieją poglądy, których nie wolno publicznie propagować.

256 § 1 k.k. Osoba, która publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 października 2021 o 10:05

P piotrKrokodyl
-1 / 11

@Laufer
faktycznie zapomniałem o tym. Jednak Ziemkiewicza pod artykuł podpiąć nie można, a Wielkiej Brytanii takich przepisów nie ma (chyba, jak dotąd nie znalazłem)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gesser
+1 / 11

@piotrKrokodyl
Po doświadczeniach z islamo-ekstremistami, widać nie chcą również wpuszczać katoekstremistów. Może też chodziło o zdanie "kto nigdy nie wykorzystał nietrzeźwej, niech pierwszy rzuci kamień". Swoją drogą ciekawe, czy dotyczy to też jego córki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-2 / 10

@Laufer czyli jeżeli teraz pis uznaje poglądy lgbt za niestosowane to mają pełne prawo taką osobę zatrzymać, deportować i nękać a ty napiszesz identyczny komentarz? Tacy debile właśnie powotrzą faszystowską historie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzesik_w
+3 / 7

Debilem jest dla mnie głównie osoba która nie rozumie, że Wielka Brytania jest krajem suwerennym i może sobie nie wpuszczać kogo tylko zechce. Różnice w postrzeganiu różnych aspektów pomiędzy różnymi państwami bywają ogromne. W Polsce Ziemkiewicz może sobie pozwolić na więcej, ale kiedy był w Wielkiej Brytanii to powinien się w swoich autorskich wykładach stosować do norm tam obowiązujących. Skoro tego nie robił to Wielka Brytania ma prawo go traktować jako persona non grata. Jeśli jakiemuś debilowi jednemu z drugim się to nie podoba to niech wybierze się do Arabii Saudyjskiej z autorskimi wykładami o wyższości religii katolickiej nad islamem. Zobaczymy jak długo tam zabawi. Podkreślam przy tym po raz kolejny, że Ziemkiewicz nie został wpuszczony do UK nie za poglądy, lecz za to co głosił w UK na autorskich wykładach. Już wtedy wykłady te zostały odwołane przez brytyjskie Home Office z powodu szerzenia mowy nienawiści w rozumieniu brytyjskich norm prawnych i moralnych. Ziemkiewicz sobie nagrabił na terytorium UK i dlatego jest tam persona non grata. Jeśli już mamy dawać przykład adekwatny to wyobraźmy sobie Siergieja Pawłowicza z Rosji który przyjeżdża do Polski i robi serię wykładów o konieczności zaprowadzenia w Polsce systemu komunistycznego w wydaniu stalinowskim, że Stalin to był spokój gość, że trzymając wszystko za mordę był dobroczyńcą narodów, że opozycje całą trzeba rozstrzelać albo wysłać do łagrów bo to zdrajcy. Po drugim wykładzie koleś jest deportowany za łamanie polskiego prawa, choć w Rosji to co mówi nie jest zakazane. Naprawdę ktoś w Polsce miałby pretensje do straży granicznej za zatrzymanie takiego osobnika na granicy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
+2 / 10

@piotrKrokodyl
Jeśli przeciwnik praw kobiet i osób homoseksualnych, sponsoruje studia dziecku, na jednej z najbardziej "lewackich", równościowych uczelni na świecie, krytykując przy tym wartości tej uczelni, to jest to hipokryzja. A społeczeństwo powinno to zobaczyć i wyciągnąć wnioski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Laufer
-1 / 3

@mygyry87
Tak, też napiszę identyczny komentarz. Gdybyś nie był debilem, to zauwazyłbyś że zacytowałem jakie jest prawo. Nie napisałem czy jest dobre czy złe, odniosłem się do wypowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-2 / 4

@Laufer Hmn tylko prawo by wypadało jednak nie czytać wybiórczo mało tego jest taka instytucja która decyduje czy coś było zgodne z prawem lub nie i czy należy kogoś karać, to się nazywa sąd, tu mamy sytuacje, że jakiś anonimowy urzędnik dokonał sądu w oparcie o jakieś swoje subiektywne odczucie lub rozkaz.

SDP przywołuje art. 10 ust. 1 Europejskiej Konwencji Praw Człowieka, w myśl którego każdy ma prawo do wolności wyrażania opinii. Jak zauważono, prawo to obejmuje wolność posiadania poglądów oraz otrzymywania i przekazywania informacji i idei bez ingerencji władz publicznych i bez względu na granice państwowe.


W oświadczeniu wskazano też na m.in. artykuł 19 Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka, która stanowi, że "każdy człowiek ma prawo wolności opinii i wyrażania jej; prawo to obejmuje swobodę posiadania niezależnej opinii, poszukiwania, otrzymywania i rozpowszechniania informacji i poglądów wszelkimi środkami, bez względu na granice" oraz artykuł 19 ust. 2 Międzynarodowego Paktu Praw Obywatelskich i Politycznych w myśl którego "każdy człowiek ma prawo do swobodnego wyrażania opinii; prawo to obejmuje swobodę poszukiwania, otrzymywania i rozpowszechniania wszelkich informacji i poglądów, bez względu na granice państwowe, ustnie, pismem lub drukiem, w postaci dzieła sztuki bądź w jakikolwiek inny sposób według własnego wyboru".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-3 / 3

@piotrKrokodyl
Powodzi się PiSdzaickiej oligarchii, a Polakom niedługo głód zacznie zaglądać w oczy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cylindryk
+1 / 1

@piotrKrokodyl
Ej, a za co go właściwie zatrzymali? Jakiś powód podali? Bo tak w sumie to w newsach ciężko znaleźć, na jakiej podstawie go nie wpuścili...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
-2 / 26

Tak jak w rodzinach katolickich rodzą się gay tak w rodzinach pisowskich "rodzą się lewacy".

To zdarzenie o ile prawdziwe daje obraz jak nędzne i nic nie warte jest ukończenie KUL czy szkółki Rydzyka.

"Elita" wie gdzie "pchać" swoje dzieci by zapewnić im przyszłość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
+6 / 12

@sceptykiem_sie_urodzic Ona ma studiować biochemię a ty wymieniasz uczelnie z kierunkami humanistycznymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
+6 / 14

@sceptykiem_sie_urodzic uważam, że bredzisz. I takie bredniami bardziej budujesz poparcie ludzi typu Ziemkiewicza niż go ośmieszasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
-2 / 10

@Slawa238 Zagorzali obrońcy życia poczętego dla którego każdy embrion jest ważny....... W przypadku wpadki z dzieckiem pierwsi lecą je usunąć do prywatnej kliniki.

Taka prawda z dwulicowością. Ciemnemu ludowi wciskać ciemnotę a żyć po swojemu.

Tadzio Rydzyk i inni czarni opanowali do także do perfekcji ....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptykiem_sie_urodzic
-1 / 7

@jamarkus Ja nie, raczej pisowcy dwulicowcy którzy jedna bzdure mówią swojemu elektoratowi a co innego robią w życiu prywatnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gemini1234
+1 / 23

Podobno w jego telefonie znaleziono zdjęcia z zoofilą (z kozą, sarną i maciorą) oraz z przywódcami organizacji terrorystycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
+3 / 23

Tomasz Sakiewicz stwierdził, że to skutek "lewackich donosów"
A ponoć było to tak:
- Halo, policja? Za pół godziny taki zarośnięty grubasek o mordzie debila wyląduje na Heathrow, nazywa się Raphael Zemkevich i jest z Polski. Zatrzymajcie go i odeślijcie do Warszawy.
- Niby dlaczego mielibyśmy to zrobić?
- Bo tak!
- Co? A kim pan niby jest?
- Jestem z organizacji lewackiej.
- A to co innego! Do wszystkich jednostek...
IOIOIOIOIO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gust
0 / 18

No i jest i slikuś. @sliko udaje pawiana, że niby lewicowe organizacje nie rozdmuchały rzekomego zaprzeczania holokaustu przez RAZa. Nie, absolutnie nie wyrwały z kontekstu sformułowania 'mit holokaustu' i nie podały do prokuratury. No i że lewicowa aktywistka/posłanka ichniego parlamentu nie domagała się od brytyjskich władz takowej reakcji. I jeszcze brawo, za obrażanie człowieka bo wygląda według nich mało inteligentnie. Brawo. Piękny obraz tolerancji, która tak niby szerzycie. No ale to typowe dla ludzi o lewicowych poglądach- gęby pełne frazesów pięknych frazesów, tylko działania jakieś takie inne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-2 / 6

@sliko W UK w przeciwieństwie do PL służby państwowe nie są na telefon, RAZ od 2018 był na liście zaprzeczającym holakaustowi i propagującymi islamophobie i antysemitizm, Z tym się w UK serio walczy, bo jak jeden debil zacznie pociskać swoje brednie na wiecu to potem jakiś większy debil wznieci zamieszki i w kóncu ktoś zginie w imie jednej czy drugiej religijnej bredni. RAZ na pewno skorzysta na incydencie stanie się bożyszczem mediów tzw prawicy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzt377
+2 / 6

Córkę PADa też wysłali za granice na studia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gust
+3 / 15

@wzt377 nie przychodzi ci, że dorosła kobieta może sama decydować o sobie? A myślałem że to prawaki takie zacofane. .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzt377
-2 / 10

Wychowana w katolickiej rodzinie przepełniona duchem jedynie słusznych wartosci mająca do czynienia z najbardziej światłami umysłami nasze epoki panienka sam ot tak wybrala się do UK? Smakowała walizeczke i hop za morze
Czyli cały ten czas gdy spedzala w domu ochłonąc to co w Polsce najlepsze zdał się na nic? Porzuciła to wszystko dla zgubiłem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzt377
+2 / 6

zgnilej UK? Pełnej zboczencow i LGBtów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-3 / 5

@gust
No i właśnie o te wybory i decydowanie o sobie chodzi.

Kilka lat temu prof. Dębski opowiadał, dość, często, o pewnym przypadku z jakim miał do czynienia. Otóż, przeprowadzał terminację ciąży, płodu z zespołem Dawna, u żony, czołowego antyabrcjonisty i polityka, birącego udział w demonstracjach przeciwko aborcji. Na pytanie, jak to jest, przecież to nie zgodne z poglądami głoszonymi przez was? Dostał odpowiedź. Bo moja żona to taki wyjątkowy przypadek.

Tu mamy podobnie.
Cnoty niewieście dla wszystkich dziewczynek i młodych kobiet. A, córcia to ten wyjątkowy przypadek.

Tajemnica rozwiązana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-4 / 8

@wzt377
Pan Z. doskonale zdaje sobie sprawę, że ten zachód, da córci dobrą edukację, w przyszłości lepszą pracę, no i najważniejsze, będzie traktowana na zachodzi jak człowiek, a nie maszynka do rodzenia i cnót niewieścich.
Kto może wiedzieć to lepiej, od niego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wzt377
-1 / 3

Brawo
W punkt

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gust
+2 / 28

Lewactwu nie przychodzi do głowy, że prawicowiec szanuje czyjś wybór, nawet jeśli się z nim nie zgadza. Na tym polega poszanowanie wolności. Oczywiście lewicowcy, pełni frazesów o tolerancji itd naturalnie zakazali by wyjazdu. Jak to tak, młoda, dorosła kobieta sama dokonała wyboru studiów? Nie może być!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arokub
+5 / 15

@gust zawsze będzie źle, wybrała Oxford - źle, bo ojciec zawiódł, wybrała by KUL - źle, pewnie ojciec ją zmusił. Malkontentom nigdy nie dogodzisz, oni czerpią chorą radość z narzekania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Pawulon
0 / 8

@gust
prawicowiec szanuje wybor? to skad sie biora zakazy aborcji np ;) mi sie ten news bardzo podoba, to sie nazywa karma :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
0 / 4

@gust bycie antysemitą islamofobem lub homofobem są w UK akceptowalne na poziomie osoby prywatnej po prostu mają cię za debila lub prostaka, natomiast RAZ w 2018 wybierał się na wiece podobnie myślących polskich karków i za to dostał bana bo propagowanie tych "idei" nie jest akceptowane, podobnie traktuje się kaznodzieji fundementalistycznych z krajów Islamu. Widze dużo podobieństw

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
0 / 2

@El_Pawulon zakaz aborcji (którego nie popieram w obecnej formie) bierze się z faktu iż uważa się płód za istotę ludzką a tej nie można odebrać życia. Więc spór nie tyczy się samego aktu aborcji tylko tego czy płód jest istotą ludzką czy tylko zlepkiem komórek (jak twierdzi druga strona). Mam nadzieję że pomogłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 października 2021 o 21:01

B bobycob
-2 / 2

@gust
Opisałeś jakieś Yeti. Nie wiedziałem takiego zdziczałego prawicowca - pewnie dlatego, że inni już go nazwali lewakiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Pawulon
+1 / 1

@pikardil
to spor tylko ideologiczny/katolicki nastawiony na antagonizowanie spoleczenstwa i zyski polityczne. politycy do hipokryci a ich "wiara i wartosci" sa tylko na pokaz. patrz Kurski i jego sluby koscielne czy M. Kaczynska.
sam jestem ojcem kilkumiesiecznego dziecka i duzym stresem byl czas ciazy, kolejne USG czy wszystko ok przy swiadomosci ze w razie powaznych wad obecnie nic sie nie da zrobic... to dodatkowy stres i duze obciazenie psychiczne dla rodzicow. powinnismy korzystac z mozliwosci medycyny. co wiecej, Ci co ich stac to i tak wyjada za granice i temat ogarna, w tym Ci wszyscy falszywi politycy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
-1 / 1

@El_Pawulon zgadzam się z Tobą, jednak to że temat aborcji jest zasłoną dymną (i pożywką do napędzania wojny nienawiści a politycy są hipokrytami) to nie zmienia to istoty sporu który jest fundamentalny. Czy człowiek staje się człowiekiem w momencie połączenia gamet, czy też może ma takie prawa kiedy jego system nerwowy zaczyna przewodzić impulsy? A może dopiero kiedy jest świadomą istotą? I wtedy jak zdefiniujemy świadomość? Czy noworodek jest już świadomy czy też można go jeszcze abortować? Więc jak widać decyzja ta może mieć różne konsekwencje i rozwijać się w przeróżny sposób. I to też prawda że pieniądze dają wolność nawet w tej kwestii, więc osobiście wolałbym aby politycy zajmowali się tym żeby ludzie byli bogaci a nie biedni ale "prawi" albo "wyzwoleni".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Pawulon
0 / 0

@pikardil
o ile dobrze pamietam poprzedni tzw kompromis aborycyjny pozwalal na aborcje w wyszczegolnionych przypadkach do (chyba) 13 tygodnia. to nie byla data przypadkowa a wyznaczona etapami rozwoju plodu. nie jestem biologiem ale sadze ze nazywanie kazdego zarodka dzieckiem to jednak spore naciagniecie. i zaznaczam koniecznie ze nie mowimy tu o aborcji na zyczenie bo ktos jest nieodpowiedzialny. mowimy o dozwolonych poprzednio przypadkach: gwalt, uszkodzenie plodu, zagrozenie zycia matki itp.
jestem rowniez 100% przeciwny klauzuli sumienia u lekarzy czy farmaceutow - jak to nie jest zgodne z Twoimi pogladami to nie podejmuj takiego zawodu. to tak jak by weganin mial byc rzeznikiem ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
-1 / 1

@El_Pawulon ten kompromis był dobry. Ja bym go nie ruszał w żadną ze stron.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1Juras
+3 / 11

Czerwony terror już w W. Brytanii. Jeszcze nie zabijają ale...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar IceShapedGod
0 / 8

@1Juras, a nie mogli go tak po chrześcijańsku do lasu odstawić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdzideuko
-2 / 4

@1Juras nie ma żadnego czerwonego terroru, nie akceptuje się głosicieli pewnych idei. Jako osoba prywatna możesz być kretynem, antysemitą islamofobem lub homofobem, natomiast RAZ w 2018 wybierał się na wiece podobnie myślących polskich karków i za to dostał bana bo propagowanie tych "idei" nie jest akceptowane, podobnie traktuje się kaznodzieji fundementalistycznych z krajów Islamu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tumas
+3 / 9

Co w związku z tym ? Dzieci nie muszą podzielać poglądów rodziców w czym afera i problem ? Najlepsze ,że autor demota nie napisał iż zatrzymano go za ......poglądy polityczne tak wygląda lewacka gadka o wolności słowa i wypowiedzi ,skoro podobno swoimi słowami złamał prawo powinien być zatrzymany i aresztowany ............ale nie, tak odwraca sie kota do góry ogonem afera ,bo córka chce studiować na uczelni ale zatrzymanie za poglądy polityczne to ciszaaaaaa ,gdyby tak był islamistą chcący wygłosić radykalne przemówienie w meczecie w Londynie pewnie przywitaliby go kwiatami prawda ? za słabo sie opalił i nie tą wiarę wyznaje ,tak wygląda tolerancja ,wolne media ,wolność słowa....... tak ale dla nas nie dla nich .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
-2 / 2

@tumas
Tylko skąd córka miała wziąć jakieś £30000 rocznie na czesne? Wygląda na to, że tatuś jej zasponsorował, że z własnej kieszeni wyłożył dużą kasę, zeby córka studiowała na jednej z najbardziej lewackich uczelni na świecie. Gdzie jego zasady?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poziomka01
+3 / 9

Dojrzała kobieta wybrała sobie szkołę wyższą i się do niej dostała- wstyd.
Rodzice odwieźli swoje ukochane dziecię do zagranicznej szkoły, odstawili pod drzwi żeby mieć pewność, że wszystko ok- wstyd.
Autor demota wyśmiewa ludzi, którzy się szanują, kochają, dbają o siebie, szanują cudze decyzje- brawo, brawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
-2 / 4

@poziomka01
Przecież do tej Pani nikt nie ma uwag - jej prawo i wybór. Cały czas mowa o hipokryzji niezłomnego tropiciela prawdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S supermpomem
-4 / 4

Nie zabierajcie mu piguł! Możecie tego pożałować - on bez tych piguł bardzo źle się prowadzi.

A tak na poważnie - to potraktowano go po prostu tak jak on by wszystkich innych chciał traktować. Mam nadzieję że za każdym razem będą mu organizować takie zajęcia z demokracji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lemyjones
+8 / 8

Czyli w ramach walki z dyskryminacją wielka brytania dyskryminuje kolesia za to że ma inne poglądy?
Nie popieram Ziemkiewicza i całego tego pseudo prawicowego bełkotu ale walka z nim takimi metodami to objaw skrajnej hipokryzji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar IceShapedGod
-4 / 6

@Lemyjones, wszystko w myśl zasady "kto mieczem wojuje od miecza ginie".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
0 / 6

A kogo obchodzi gdzie studiuje jego córka. Poglądy ojca czy jej samej nie mają tu nic do rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
0 / 10

@Dragoo
Mają i to bardzo dużo.
Nie w kwestii poglądów córki, ale w kwestii hipokryzji ojca.

Ten człowiek, to piewca ograniczania praw kobiet, przeciwnik środowisk homoseksualnych itd. I taki sposoruje studia swojej córki, na "lewackiej", równościowej uczelni na zachodzi, którego, podobno, jest wielkim przeciwnikiem i nazywa zgniłym. To jest hipokryzja.

Chce zafundować polskim kobietom, których nie stać na wyjazd za granicę, cnoty niewieście i zrobić z nich maszynki do rodzenia, a córkę przed tym chroni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jarobakmac
+1 / 3

@GieniaK, Ty to chyba masz jakąś obsesję. Nie chcesz, nie ródź. Miej tylko świadomość, że ktoś te dzieci urodzić musi. Inaczej wszystko szybko się skończy a wolne miejsce zajmą Ci, którzy te lewackie idee mają tak głęboko, że już głębiej się nie da. Kolejna sprawa. Czego Wy się czepiacie, że facet wysłał córkę na zagraniczne studia? Niech by nawet gender studies wybrała, to ciągle nie wiedzielibyście nic o jej motywacjach. Zawsze tak było, że studia w Polsce to nie był światowy top i dalej tak jest, w dużej mierze dzięki waszym idolom że wschodu i zachodu, którzy dobrze pilnowali by tu nic zbytnio się nie rozwinęło. Chwała dziewczynie, że chce się uczyć i dobrze jej to wychodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
-1 / 3

@GieniaK Bredzisz, niczego takiego RAZ nie propaguje, więc i zarzut hipokryzji jest nie na miejscu.

Widać też, że nie masz zielonego pojęcia o studiach technicznych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
+1 / 1

@GieniaK To że ojciec jest przeciwnikiem ideologii LGBTQWERTY to nie znaczy że musi zabronić córce studiować na jednej z lepszych uczelni na świecie. Kiedyś była to bardzo prestiżowa uczelnia dziś przejęły je środowiska lewicowe ale dalej jednak papierek z tej uczelni jest dużo wart.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-2 / 2

@HochLieck Pan Z. to czołowy polski mizogin, popierający postulaty Czartka. Do tego przeciwnik zachodu, o którym mówi "zgniły".
Tak, to jest hipokryzja i to wielka.

Ty z pewnością nie masz pojęcia ani o studiach na Oxfordzie, ani o rekrutacji na nie. Gdybyś coś o tym wiedział, wiedziałbyś, że córcia zadklerałowała poglady odmienne od poglądów tatusia. I zapewniam Cię, że tatuś to wie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-2 / 2

@Dragoo
Jednej z lepszych?
To już nie "zgniły" zachód jest?
A może tak "zgniły" tylko dla reszty, a dla córci nie?

To, że ona tam będzie studiować, to najlepsze co mógł dla niej ojciec zrobić, bo zakłaam, że pokryje koszty. Nie każdego, zdolnego Polaka na to stać.
Nie Pan Z. przestanie po prostu pier..... głupoty o "zgniliźnie" zachodu, tylko niech przyzna, że zachodnia edukacja przerasta naszą pod każdym względem.
I zacznie powolutku zmieniać swoje poglądy, jak córce zaczną się przyglądać bliżej. Ta dzisiejsza hiprokryzja to nic, w porównaniu do tego co nastąpi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-1 / 3

@jarobakmac
No właśnie, nie chcesz nie musisz być rodzicem!
Powiedx to Z. ja to wiem.

To, że córcia wybrała studia na Oxfordzie, to żaden fenomen jest. Polskie uczelnie to dno, w porównaniu do niej. Ojciec wie co robi.

Pytanie tylko, dlaczego będąc takim wielkim przeciwnikiem zachodu i zwolennikiem Czartka, sam sponsoruje studia córce tam, gdzie sam najbardziej gani?

Ma was po prostu w du...
Jeśli o jego dzieci chodzi nie pozwoli żeby podlegały edukacji - indoktrynizacji w Polsce. Chłop wie co robi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jarobakmac
0 / 2

@GieniaK Ona tam pojechała biochemię studiować czy społeczność LGBT budować? Nie umiecie wiedzy specjalistycznej od światopoglądu oddzielić? Czy jak idziecie do lekarza to go najpierw o sympatie polityczne wypytujecie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-1 / 1

@jarobakmac
Umiesz czytać? To pocztaj raz jeszcze.

Równość i tolerancja to najważniejsze wartości tej uczelni. Żaden mizogin, rasista itd. nie mają prawa studiować ani pracować na tej uczelni.
Problem nie polega na światopoglądzie jej ojca, tylko jej.
Ona zadeklarowała poglądy przeciwne. Ojciec to wie. I wie, że bez tego, nigdy by się na tam nie dostała.

Próba przekonywania, jakoby jej poglądy były zgodne z poglądami ojca, to próba usunięcia jej z tej uczelni. Takie doniesienia do władz uczelni może spowodować dochodzenie i usunięcie jej z listy studentów. To po pierwsze.
Po drugie, tatuś zdaje sobie sprawę, że córka nie może wyznawać tych samych pogladów co on, bo to byłby dla niej ban na wiele uczelni zachodnich. Więc, dbając o dobro dziecka zgodzi się na wyrażenie przez nie, poglądów odworotnych niż on sam wyznaje. I w przypadku jego córki będzie to ok. Ale, wszystkich innych będzie krytykował. To jest hipokryzja.

Nie wypisujcie głupot, o tym, że dziewczyna nie popiera środowisk homoseksualnych, nie piszcie, że ma poglądy jak ojciec, a na uczelnię poszła jedynie dla wiedzy, bo możecie dziewczynie zaszkodzić. Ona podpisała regulami uczelni.
Ona już musi się tłumaczyć.
Tam gdzie studiuje ona to nie Polska, tu brak tolerancji oznacza out.

Za swoje poglądy jej ojciec nie został wpuszczony do UK. Jeśli ona ma te same i ktoś jej to udowodni, dostanie out, tak samo jaj ojciec.

Więc mordki pozamykać, jak nie chcecie dziewczynie szkodzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mariusz483
0 / 4

@IceShapedGod Co wy macie z tym lasem? Już któraś osoba tak napisała...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
+1 / 5

@IceShapedGod tak, następnie ołów w potylicę. To jest jedyny sposób aby zbudować lepszy lewicowy świat. Wystarczy wymordować wszystkich którzy myślą inaczej i zapanuje szczęście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
-2 / 2

@Mariusz483 to ta sama osoba :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar IceShapedGod
-1 / 1

Ból dupy prawactwa... Nawet nie trzeba było odliczać do trzech

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar IceShapedGod
-1 / 1

Przecież to typowo katolickie podejście, więc co mi tu wyskakujesz z lewactwem? No chyba że twierdzisz że nasz rząd jest lewacki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar IceShapedGod
-1 / 1

Brawo Jasiu, właśnie odkryłeś tajemnicę zbrodni doskonałej, zapisz się do CBA, CBŚ, ABW, IPN i PZPR (jednocześnie), taki talent detektywistyczny nie może się marnować. Będziesz tropić wrogów narodu i jedynie słusznej partii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L laskala
-1 / 3

Mieczem wojował i ten sam miecz go dosięgnął.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KonserwaWolnosciowa
+6 / 6

Ale poziom nauki na Oxfordzie jest wyższy niż na KUL czy uczelni Rydzyka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paszko_Rymbaba
-2 / 6

Ziemkiewicz to nieodrodny syn prawicy: wspiera rządy tych, którzy kobietom chcą tłuc do głów "cnoty niewieście" i zarabia na tym pieniądze, które później idą na finansowanie solidnych, areligijnych studiów na uniwersytecie, który jest przdesiąknięty ideologią nazywaną przez polską prawicę "lewacką". Czy każdy prawicowiec to do szpiku hipokryta?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+2 / 4

Raczej logiczmy człowiek, który uczelnie ocenia po jakości kształcenia, a nie po podejściu do osób LGBT.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-1 / 1

@Antonio1985
Równość to najważniejsze wartości tej uczelni.
Żaden szanujący się prawicowiec nie posłałby tam dzieci na studia.
Logiczne to jest jedynie to, że koleś wie, gdzie jego dzieci zdobędą dobre wykształcenie. I wie, że Polska to dno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cylindryk
-3 / 5

Dobra, a tak z czystej ciekawości, bo nie jestem na bieżąco... za co go właściwie zatrzymali? Za to, że jest idiotą? To by w ogóle nikogo z PL nie powinni wpuszczać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+2 / 2

Jego córka jest dorosłą osobą która sama wybiera gdzie studiuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Morda_Lewiatana
+5 / 5

Ręce opadają gdy słyszę oklaski za takie potraktowanie człowieka (który miał wizę wjazdową) jedynie na podstawie jego poglądów. Jakież zbrodnicze musiał głosić teorie? Wszystkim pochwalającym takie postępowanie wobec R.Z. proponuję postawić się na jego miejscu a zaręczam że dla państwowego wykluczania i pozbawiania praw, zmiana "filtra" dla oceny jest jak pstryknięcie palcem. Przychodzi mi na myśl stare powiedzenie: UWAŻAJ O CO PROSISZ, BO MOŻESZ TO DOSTAĆ.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B beebear
-1 / 3

jaką wizę wjazdową? Wizę wjazdową uzyskuje się na granicy, więc ewidentnie jej nie dostał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aminio
0 / 0

@beebear Dostał wizę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D domek76
+1 / 3

No i?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+1 / 3

Zupełnie jakby dał swojej córce wolny wybór.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+3 / 5

To jest majstersztyk! Sprowadzić coś tak wielowymiarowego jak uniwersytet do prostackiego gadania o siurach i cipach. Czy drodzy LGBT fantaści macie pojęcie, że można wybrać uniwersytet np. ze względu na poziom nauczania ? Nie bronie Ziemkiewicza bo chopa nie znam, ale już rzygam tym phierdololo o tolerancji i wielce pokrzywdzonych ludziach pozostałych tysiąca płci. W żaden sposób nie jesteście dyskryminowani przez prawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
+3 / 7

Uchh ale ten Ziemkiewicz co poniektórych boli. Niżej podlinkuję film w którym się wypowiada na ten temat ale dla ludzi nie chcących poświęcić 30 minut streszczę: jego córka wybrała ten uniwersytet nie z racji tego że jest mocno odchylony w lewą stronę ale dlatego że prezentuje jeden z najwyższych poziomów na świecie. Wybrała bodajże biotechnologię - ponieważ tam może realizować swoje ambicje - i dostała się jako jedna z 6 osób z EU (rozmowa kwalifikacyjna, wysoko zdana matura). Jeszcze raz napiszę - wybrała to miejsce nie dlatego że jest ono przyjazne LGBTQ+ ale z racji na wysoki poziom kształcenia (tak wynika z wypowiedzi ZIemkiewicza - choć zawsze jest nadzieja dla jego nie fanów że córka dla tego pierwszego powodu się na tą uczelnię zdecydowała ;) ). A co do popierania PiS'u to Ziemkiewicz tak to skutecznie robił że przestali go do TVP zapraszać...Pozdrawiam wszystkich ludzi myślących i nie zaślepionych nienawiścią (z obu stron). https://youtu.be/tUllzHRW7y8

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-2 / 2

@pikardil
Piszesz, że wybrała uczelnię, najbardziej "lewicowa", równościową na świecie, ale nie z tego względu, że taka jest (domniemanie, że jej poglądy są odmienne, od najważniejszych wartości tej uczelni, przede wszystkim podczas rekrutacji sprawdzane są własnie te poglądy), tylko ze względu na poxiom edukacji. Czyli do tego wybory poziomu edukacji, dokłada informację o tym, że nie identyfikuje się z wartościami uczelni, a tylko o poziom nauczania jej chodzi.
Otóż, takie wypowiedzi mogą spowodować usunięcie jej z listy studentów. A wiesz dlaczego?
Bo jeśli nie wyznajesz wartości (bardzo istotnych) zgodnych z daną instutucją, to nie możesz być jej członkiem.
Więc lepiej niech tatuś przymknie mordkę, jeśli tak mówi, a ty nie wypisuj takich bredni, bo donosicieli nie brakuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
-2 / 2

@pikardil
Co wy macie z tym bólem - co najwyżej śmieszy choć częściej obrzydza.
BTW winny się tłumaczy, co gorsza za córkę - która nie ma z czego i po co.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 października 2021 o 22:44

P pikardil
0 / 2

@bobycob jacy my? Czy ja wypowiadam się w imię jakiejś większości? A ból stwierdziłem na podstawie tego że to już drugi demot w tej tematyce w dwa dni. I ja bym nie rozpatrywał tego jako tłumaczenie się tylko przedstawianie faktów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
-1 / 1

@GieniaK drogi kolego! Czy ja napisałem że się z tymi wartościami nie identyfikuje? Ja napisałem w odniesieniu do demota (który podaje że uniwersytet ten znajduje się na liście 100 najbardziej przyjaznych miejsc dla osób LGBT - jak by to miało być jego największą wartością) że uniwersytet wybrała ze względu na walory edukacyjne. Ponieważ córka Ziemkiewicza się nie wypowiadała to pozwoliłem sobie na takie przypuszczenie - według mnie całkiem logiczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
-1 / 1

@GieniaK drogi kolego! Czy ja napisałem że się z tymi wartościami nie identyfikuje? Ja napisałem w odniesieniu do demota (który podaje że uniwersytet ten znajduje się na liście 100 najbardziej przyjaznych miejsc dla osób LGBT - jak by to miało być jego największą wartością) że uniwersytet wybrała ze względu na walory edukacyjne. Ponieważ córka Ziemkiewicza się nie wypowiadała to pozwoliłem sobie na takie przypuszczenie - według mnie całkiem logiczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobycob
-1 / 1

@pikardil Wpisujesz się w typowy dla strony "prawej" żargon. Słowa klucze "prawda boli", "lewacy", "lemingi" itp. Stosując tego typu określenia sam siebie (choć może tego nie chcesz) wpisujesz w określoną grupę ludzi. Stąd skierowane przeze mnie zdanie nie zostało skierowane tylko do Ciebie, ale całej grupy osób lubujących się w przekonaniu, że coś kogoś boli.
Uwaga w tym przypadku jeśli już użyć tego typu epitetów to chyba najbardziej boli prawicową prasę, oni o tym nie wspomnieli to jest wręcz erupcja aktywności.
Przecież niepodległy kraj ma prawo decydować kto może przekroczyć jego granice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 października 2021 o 9:06

G GieniaK
-1 / 3

@pikardil
Twoje poglądy nikogo nie obchodzą, chyba że studiujesz na Oxford. Ty o córce Pana Z. piszesz, wyraxnie sugerując, że to ona nie wyznaje wartości, które są wyznacznikiem uczelni. Jej zdolności nikogo nie obchcodzą, jeśli jest np. rasitką.

I tak, równość i tolerancja to największe wratości tej uczelni. Żaden mizogin, homofob, rasita itd nie mają prawa na edukację w tym miejscu. Są inne uczelnie dla takich.

Nie pozwalaj sobie więc na swoje własne winioski, nazywając je do tego logicznymi, bo najwyraxniej nie masz pojęcia jak wygląda rekrutacja na tę uczelnię. Pan Z to wie i nigdy nie zasugerowałby nawet, że poglądy jego córki nie są zgodne z wartościami uczelni. Wie też, że córcia podpisała regulamin i wiele innych dokumentów.

Oxford to nie prywatny folwark nienawistnych ludzi, a cywilizowana uczelnia z wartościami równościowymi. Tu nie ma miejsca dla ludzi o pogladach Pana Z, a za głoszenie podobnych, w najdelikatniejszym wydaniu, wyrzuca Cię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
-1 / 1

@bobycob no dobra, zdemaskowałeś mnie. Jestem prawakiem, faszystą i homofobem, antysemitą, islamowobem i katotalibanem. I kto by pomyślał że ktoś może mnie zdemaskować po tym jak stwierdziłem że kogoś coś boli. Chylę czoła. Na przyszłość muszę bardziej uważać przy doborze słów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bigoszprawiczka
-3 / 9

Czytam wasze komentarze i wiem jedno prawaki to taki typ ludzi który tworzy swój wyimaginowany swiat i w niego wierzy. Matko tylu mitomanów w jednym miejscu nie ma nawet na soborze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D konto usunięte
+7 / 9

Ale tolerancyjni. Ma prawicowe poglądy to trzeba aresztować, lewactwo może przejść przez bramkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hirek130
+2 / 8

no tak, dupa wam się pali z zazdrości, bo dziewczyna jest zdolna i może na takiej uczelni studiować XD A jak chcecie temu dziennikarzowi dowalić, to się do niego, a nie do jego rodziny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marakash
-1 / 3

z jednej strony h mu w D za wszystko , ale z drugiej to jako ojciec też mógłbym iść na dno byle moje dziecko było wykształcone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
0 / 0

@Marakash
Ale nie będziesz nawoływał do łamania praw człowieka, mam nadzieję?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+4 / 4

No i h..j. Zatrzymanie kogoś bo ma takie, a nie inne poglądy jest sprzeczne z dobrym obyczajem. Gdzie tu tolerancja? Przecież Ziemkiewicz nie jest terrorystą, nie podburza ludzi do ataków czy nienawiści. Takie zachowanie to jest poziom jakiegoś Iranu czy Afganistanu, ale na przeciwległej osi sporu. Bardzo często z tym człowiekiem się nie zgadzam, ale oburza mnie zachowanie WB. Dziś klaszczecie i się śmiejecie, bo to "wasza strona" pokazała siłę. Ale Was to powinno oburzać, kiedyś bo też możecie kiedyś być zatrzymani za swoje poglądy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+1 / 1

Co w tym dziqnego? Uczelnie wybiera się po tym jaką wiedzę przekazuje, jaką szanse ma się na znalezienie dobrze płatnej pracy. Trzeba mieć nierówno ppd sufitem, żeby wybierać uczelnie po podejściu do osób LGBT. No chyba, że samemu jest się osobą LGBT.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Semiq
-1 / 7

Dlaczego ludzie są tak upośledzani (nie mylić z upośledzeni...bo upośledzona osoba już jest a upośledzana dalej się degeneruje) i nie pomyślą, że jego córka jest dorosła i SAMA mogła sobie wybrać studia i kierunek... co za kretynoza i powszechne upośledzanie panuje... nie tylko w sferze internetowych komentujących i autorów demotów tego typu a i u publicystów, skąd autor czerpał źródło (pseudo pismak z Rzeczpospolitej)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 października 2021 o 2:13

N nexpron
-2 / 2

Czy Ziemkiewicz przeszedł test gumowej rękawiczki ? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PAWSON8
-1 / 1

Trudno na KUL-u i u Rydzyka studiować Inżynierię Genetyczną. Jest jedyną Polką i kobietą która się dostała na ten kierunek, na tej uczelni. Jak ktoś jest kozak i uważa że wystarczy kasa, to niech spróbuje - ja stawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
0 / 0

Biedny myślał, że policjant zapytany o dokładny powód zatrzymania będzie go znał i opowie mu całą litanię tych bzdetów z jego życiorysu ;-) a tu taki ZONK i Bobby odparł, że nie wie dokładnie, za co, ale skoro dostał traki rozkaz, to z pewnością jest on słuszny.
Szkoda czasu na tego pajaca. Pan Terlikowski już o wiele bardziej sensownie mówi. Można ? Można.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wieczniemlodyduchem
0 / 2

@biuro74 Gestapo i SS też się tłumaczyli, że dostali taki rozkaz... bredzisz człowieku. W każdym cywilizowanym kraju policjant zatrzymując człowieka musi mu przedstawić zarzuty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wieczniemlodyduchem
-1 / 5

Demoty były kiedyś fajnym miejscem, gdzie można się było pośmiać. Teraz stały się nachalną tubą propagandy. Szkalowanie Ziemkiewicza to jest od razu na głównej, bez przechodzenia przez poczekalnię. Puknijcie się prosto w czoło. Człowiek zatrzymany i nie wpuszczony z powodu poglądów politycznych - jak zakomunikował to angielski urzędnik. Jakie dokładnie poglądy - tego nie doprecyzowano. Nie jest terrorystą, nie palowała zamachu, jechał z rodziną. Dobrze że go do psychiatryka nie wsadzili z rozpoznaniem schizofrenii bezobjawowej, bo niedługo i po te wzorce może sięgnąć upadająca Europa. To co go spotkało to pogwałcenie praw człowieka i powinien pozwać rząd UK. Wszyscy ci, którzy mają z tego powodu frajdę są tak głupi że aż mi smutno. Za chwilę może się okazać, że algorytm śledzi wasze komentarze i sami nie zostaniecie gdzieś wpuszczeni bo się źle wyraziliście o czymś. Włączcie myślenie póki jeszcze możecie. Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Poglądy polityczne i każde inne to prywatna sprawa każdego i nie może to być podstawa do ograniczeń przemieszczania się, o ile dana osoba z powodu tych poglądów nie planuje jakiegoś zamachu. Atakowanie córki to już całkowity kanał moralny. Młoda zdolna dziewczyna z której powinniśmy być dumni a nie wylewać na nią pomyje. Życzę jej powodzenia. Uczelnie polskie są na marnym poziomie a zazdrość jest chorobą narodową. Wszystkim, którzy mają problem z tym że dziewczyna się dostała na Oxford polecam nerwosol lub coś mocniejszego na receptę od psychiatry.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jarobakmac
-1 / 1

@wieczniemlodyduchem
Czego się spodziewasz, wszak lewicowa dusza cztery nogi ma. Są to głupota, kradzież, zbrodnia i kłamstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem