Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
890 940
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M modoc
+24 / 34

To tak nie działa, wszyscy którzy przeszli od naszej granicy podlegają readmisji do naszego kraju. Więc wystarczy, że niemcy się wkurzą i będzie tych złapanych od naszej strony z 50 tysięcy. To oni ich legalnie do nas przepychają i my mamy się nimi zajmować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+19 / 29

Oj nie nie kolego. Niemcy postawiliby mur u siebie.

Prawo międzynarodowe mówi jasno: jeśli wpuścisz imigrantów na swój teren to jest twój problem.
Niemcy po prostu by ich nie wpuścili i to MY musielibyśmy się tymi imigrantami zajmować.

Więc teraz Polska zrobiła dokładnie to, co zrobiliby Niemcy gdybyśmy tych imigrantów wpuścili, a my byśmy wtedy byli w takim samym odwłoku jak teraz jest Białoruś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+5 / 9

@Antyboanty myślisz że Niemcy drugi raz odjaniepawlą ten sam błąd? Przy pierwszym kryzysie imigracyjnym mieli poparcie dla przyjmowania. Zrobił się terror i już poparcia nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+4 / 14

@Antyboanty Sorka, ale ci ludzie NIE UCIEKAJĄ przed wojną. Z Afganistanu jest kilka tysięcy kilometrów. Dużo bliżej mieli do swoich braci w zjednoczonych emiratach arabskich. Czemu tam nie poszli? Raptem kilkaset kilometrów z buta i z 100 km z hakiem pontonem.
Jakoś Syryjczycy dalej na pontonach do Grecji płynęli. Tam się dało, a Afgańczycy nie potrafili? A emiraty bogate, mogłyby swoich "braci" przyjąć. To nie, spierniczyli przez pół kontynentu akurat do Polski. Przypadek? I to jeszcze mijając po drodze choćby Rosję. Czemu w Rosji nie zostali? Weź do łapy mapę i zastanów się nad swoimi wywodami.
Gdyby na tej granicy stali ludzie z Ukrainy w trakcie walk na Krymie - nie miałbym większych przeciwwskazań dla ich przyjmowania. Bo wtedy faktycznie by uciekali przed wojną do pierwszego bezpiecznego kraju. Jednak jak ktoś zapiernicza przez pół kontynentu to nie ucieka przed wojną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
-2 / 6

@Antyboanty, nie jest moim obowiązkiem dokształcanie Ciebie. Chcesz, sam szukaj dalej, wiesz czego. Parafrazując, teraz to Niemiec mądry po szkodzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janekbro
0 / 6

@Antyboanty Bo Niemiecka policja już zażądała żeby wprowadzić kontrolę na granicy z Polską w związku napływu migrantów przez wschodnią granicę.
Zacznij trochę czytać wiadomości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janekbro
+4 / 10

@Antyboanty TO podyskutuj z władzami Białorusi dlaczego rotacja osób jest co 3-4 dni - tak nie nie siedzą tam ci sami, dlaczego nie wpuszczają pomocy humanitarnej i zatrzymują transporty na granicy, dlaczego pogranicznicy po białoruskiej stronie wpychają j]ludzi do rzeki. Poza tym podstawowe pytanie czy na Białorusi toczy się wojna? O ile mi wiadomo nie - czyli nic im tam nie grozi, ich życie nie jest tam zagrożone. A jeśli chcą tak bardzo do Polski czy dalej do Niemiec DLACZEGO nie udają się na legalne przejście graniczne gdzie będą mogli złożyć papiery o ochronę i bla bla bla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+4 / 8

@Antyboanty Heh, przypomnij sobie jakim "miłosierdziem" niemcy obdarzyli Polaków podczas II WŚ. Przy tym, zepchnięcie do lasu to istny raj.
No i łatwiej był zminusować, co? Zamiast się odnieść do argumentu o odległości do Afganistanu. Jesteś zwykłym trollem, lewackim fanboy'em, który kieruje się propagandą a nie rozumiem i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+2 / 4

@Antyboanty, no i dlaczego próbujesz mnie obrażać? Nigdzie nie napisałam, że popieram (również, że nie popieram - w ogóle nie podałam swojego stanowiska w tej sprawie) wrzucanie ludzi z powrotem do Odry, a tylko, że Niemcy zrozumieli, że ich polityka imigracyjna była strzałem w kolano.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 4

@Antyboanty dlaczego mam zmieniać zdanie bez uargumentowania? Podałem ci kilka argumentów, nie odniosłeś się do żadnego. Wniosek - gadasz głupoty i nie masz żadnego argumentu, więc racja jest po mojej stronie. Logiczne. Gdybyś miał argumenty - napisałbyś je. Logiczne.

Mówisz o spłaszczaniu? Sorka, ale ludzie z Afganistanu dotarli pod granicę polską w tydzień. Większość pielgrzymek robi po około 30km dziennie (średnia prędkość ludzkiego marszu to około 4km/h). Więc na pokonanie 1000km potrzeba miesiąca. A to nawet by nie była połowa drogi. Gdyby ci ludzie, przyszli (jak to sugerują media) pieszo uciekając przed wojną, to w Polsce byliby po około 2 miesiącach od upadku Afganistanu. Byli znacznie, znacznie szybciej, to oznacza jedno - ktoś ich przywiózł. Jak? Czemu? Nie wiem. Oczywistym jest że nie przyszli tu sami.

Czy ty przypadkiem właśnie nie spłaszczasz problemu? Widzisz ludzi na granicy i uważasz że trzeba im pomóc, bo niby uciekli przed wojną. Kto tu uprościł sprawę? Ja, czy jednak ty? Ty sugerujesz że należy ich przyjąć z otwartymi ramionami "bo to ludzkie". Tylko że tym ludziom nic nie grozi. Sporo rządów chce im wysłać pomoc prościutko na tą właśnie granicę, aby byli tam gdzie są. Jednakże Białorusinom to nie pasuje. Czemu? Przecież to humanitarne. A może chodzi jednak o coś innego? O co? Nie wiem. Jednak fakty zwyczajnie do siebie nie pasują.
Zrozum człowieku. Nie ufaj słowom ludzi - ufaj im czynom.
Bo to że mówią iż uciekli przed wojną to jedno, ale fakt że nie bronili swojego kraju, spierniczyli przez tysiące kilometrów do regionu świata z sytym socjałem to drugie.
Ktoś kto ucieka przed wojną, nie ucieka aż tak daleko. Bo wie że po wojnie wróci do swojego domu.
No i ostatecznie, Amerykanie i inne kraje, szkoliły afgańską armię 10 lat z hakiem - jakim cudem padła ona tak szybko? Wygląda na to że Afgańczycy sami poddali swój kraj. Myśl człowieku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
-4 / 8

@rafik54321 A czemu nie cofniesz się do Cedyni? Są jeszcze Płowce i Grunwald i rugi pruskie i wóz Drzymały. Minusiki to nie ja, mój dobry człowieku. Za stary jestem na takie zabawy. Jeżeli uważasz, że zepchnięcie do lasu małego, zmarzniętego dziecka to istny raj, to nie ma w języku kulturalnych ludzi dość obelżywego określenia takiego osobnika jak ty. Nie obrażaj się proszę, tylko pomyśl trochę szerzej. Żyjemy tu i teraz w XXI wieku w pokoju i względnym dobrobycie. Nie wszyscy tego doznają, a bardzo by chcieli. Rozumiesz? Jeżeli nie, to zapoznaj się z historią Kurdów, których wszyscy robili w trąbę. A ty im każesz iść do tych co w trąbę robili ich najbardziej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 4

@Antyboanty wypchnięcie do lasu, przy rozstrzelaniu na miejscu lub zagazowaniu trującym gazem bojowym w komorze, to serio raj. W lesie masz szansę przeżyć. Pod ścianą plutonu egzekucyjnego lub w komorze gazowej - nie bardzo. Więc MYSL.

Poza tym mówisz o małych dzieciach? Sorka, ale tam nie same dzieci są. Jeśli tam na granicy, dorośli nie zajmują się dziećmi z swojego kraju - to co to są za nieludzcy ludzie?

Pokój trzeba od czasu do czasu opłacać krwią bohaterów, nie ma innej rady. Nasz polski pokój opłacili weterani II WŚ i ludzie podczas obalania komuny. My swój pokój mamy opłacony. Afgańczycy zrezygnowali z tego i uciekli.
Mówisz o dobrobycie? Ile dzieci w Polsce jest niedożywionych? Ile dzieci w Polsce wychowuje się w patologii? Ilu samobójców mamy rocznie? Mamy własne problemy. To okrutnie brzmi, jednak ledwo wystarcza dla nas, a żeby im dać, musimy sobie zabrać - my nie mamy czego sobie zabrać żeby im dać.
I tu znów uderzam - dlaczego nie pójdą do ZEA? To tak bogaty kraj że drogówka jeździ tam ferrari. Przepych na każdym kroku.
Nasi rodacy też nie doświadczali dobrobytu, zwłaszcza pod butem stalina. Zachód nas olał, pomimo że obiecywał nas NIE porzucić. Polityka jest brutalna.

To nie my urządziliśmy wojnę Afgańczykom. My ich broniliśmy i szkoliliśmy. Jak już to pretensje do USA. Albo do swojej lokalnej mentalności. Nie do nas. My płaciliśmy za to żeby Afgańczycy mogli w spokoju wyszkolić swoją armię i się bronić. Olali to. Jeśli sami siebie nie chcą bronić - trudno. Ich wybór.

Po raz kolejny. Zapytajmy ZEA czy ich przyjmą. Jestem przekonany że odmówią. A w końcu to też muzułmanie, też bliski wschód. Dzieli ich może z 700km w linii prostej.

Prawda jest taka, że niemcy (czy wcześniej prusy a jeszcze wcześniej krzyżacy) to był naród napadowy. To był kraj który napadał na inne, agresywny. Podobnie jak Anglicy czy Francuzi. Ich bogactwo zrodziło się na krzywdzie innych krajów. Przyjdź swoim wojskiem, ograb i porzuć - to ich polityka. USA robi to samo. Grabi. Tylko ma lepsze wymówki. To właśnie Polska była krajem-obrońcą w naszym regionie. Wystarczy powiedzieć że Polska obroniła Europę przed Turkami. Gdyby Polacy to olali i pozwolili Turkom przetoczyć się przez Europę zachodnią, zapewne dziś byśmy mieli Turków za Odrą.
Co śmieszniejsze, Turcja z szacunku do Polski jako przeciwnika NIE UZNAŁA nigdy rozbiorów Polski!
Więc wychodzi na to, że nasi wrogowie szanowali nas bardziej niż sojusznicy.
No ale ty dalej się pręż o tym że zachód to taki dobry i humanitarny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+1 / 3

@Antyboanty, cóż, sugerowanie, że dokształcałabym Cię przy pomocy Mein Kampf raczej ciężko uznać za słowa uznania. Ale moje pytanie dotyczyło tego dlaczego próbujesz mnie obrażać. Bo nie poczułam się obrażona. Nie może tego zrobić nikt, jeśli ja na to nie pozwolę. Bo jeśli jestem kimś, kto by dokształcał przy pomocy Mein Kampf, to jest to prawda, a na prawdę ciężko się obrażać, a jeśli nie, to ja o tym wiem, a to tylko twoje zdanie. Ja znam prawdę, więc dlaczego twoje zdanie miałoby mnie urażać? Myśleć możesz sobie co chcesz, pisać też. Dlatego nie musisz mnie przepraszać, ale doceniam, że to zrobiłeś.
Czy dokształcanie Ciebie należy do moich obowiązków? No nie, nie jestem twoją nauczycielką, matką czy kimkolwiek, kto miałby Cię czegokolwiek uczyć. Wbrew temu co odebrałeś, to nic innego jak stwierdzenie faktu. W zasadzie uznałam Cię za osobę inteligentną, która sama potrafi znaleźć wiedzę w rzuconym temacie. Co jest w tym obraźliwego?
Kiedyś wydawało mi się, że ludzie i świat są bardzo skomplikowani. To nie prawda. Jeśli odpowiednio spojrzysz, to wszystko jest proste ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PWDzP
-2 / 4

@rafik54321 Jesteś pewien, że przyjemniej umiera się powoli z głodu i zimna niż szybko od kuli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
-2 / 4

ci ludzie nie umieraja tam z glodu, bo zywnosc czeka. poza tym w lesie zywnosc jest tyllo trzeba ja znalezc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
-2 / 2

@Laviol Ok, rozumiem. Z tym, że słowa o ,, dokształcaniu" padły wcześniej niż Mein Kamp:). W pełni podzielam Twoje zdanie o możliwości obrażania kogokolwiek. Ktoś, kto czuje się obrażony jest po prostu celnie trafiony i tylko wstrząsa nim wyrwanie go ze strefy komfortu i podświadome uznanie celności strzału.
Mam jednak odmienne zdanie co do skomplikowania świata i ludzi, a to ze względu na niedoskonałość języka przekazu. Nawet zwykłe ,,przepraszam" może być przecież tak różnie interpretowane. Jedni odbiorą je jako wyraz kultury, a inni jako wyraz słabości. Niestety ta druga opcja jest teraz w większości, albo przynajmniej głośnej i opiniotwórczej mniejszości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
-3 / 3

@rafik54321 Powiedz jeszcze, że co niedzielę chodzisz do kościoła.... Potwierdza się nie tylko moja teza, że nie ma w słowniku kulturalnych ludzi słów dostatecznie obelżywych na określenie tego kim jesteś i co sobą reprezentujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
0 / 0

@Antyboanty, bardzo ładnie opisałeś mechanizm obrażania się. W zupełności się zgadzam :)
Owszem, ja zaczęłam z dokształcaniem, ale jak już wspomniałam, dla mnie to fakt, że nie mój to obowiązek. Tematem mojej wypowiedzi było zrozumienie Niemców co do pomysłu przyjmowania tylu imigrantów i tego też dotyczyło owo dokształcanie, na co wskazywał też podlinkowany artykuł. Nieważne.

W kwestii przepraszania. Tu chyba sytuację najlepiej odda powiedzenie, że odpowiadam za to co powiedziałam, a nie jak to zostało zrozumiane. Zatem nie sam język zawiódł, a osobista interpretacja. Choć fakt, język czasem utrudnia porozumienie.
Jednak nie zgodzę się z Tobą, że ludzie są skomplikowani. W środku jesteśmy tacy sami, mamy te same uczucia i emocje, te same instynkty i te same potrzeby. To co nas różnicuje to różne życiorysy, a co za tym idzie doświadczenia i wiedza, co powoduje powstawanie w nas różnych mechanizmów obronnych, więc w różny sposób próbujemy nasze potrzeby zaspakajać. Ci, którzy uznają przeprosiny za słabość akurat należą do tych, którzy swoje potrzeby próbują zaspakajać kosztem innych, a nie swoją pracą (niekoniecznie mam tu na myśli pracę zarobkową) i tak naprawdę to sami są słabi.
Cała trudność w zrozumieniu ludzi polega na braku znajomości owej indywidualnej historii, która daną osobę ukształtowała, stworzyła wewnętrzną logikę psychiki danej osoby. Bo owa logika jest, tylko jest z nią jak z d...., każdy ma swoją ;)
To temat na długie godziny, więc wystarczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PWDzP
0 / 2

@rafik54321
"jak ktoś zapiernicza przez pół kontynentu to nie ucieka przed wojną" - większość na pewno nie, a być może nikt nie ucieka przed wojną. mam jednak pytanie: gdybyś uciekał z rodziną i miał możliwość ucieczki samolotem, to zwiewałbyś na piechotę?

"poza tym w lesie zywnosc jest tyllo trzeba ja znalezc" - potrafiłbyś znaleźć żywność np. w dżungli? Pisałam też o wychłodzeniu - co napiszesz na ten temat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PWDzP
0 / 0

@janekbro "dlaczego rotacja osób jest co 3-4 dni - tak nie nie siedzą tam ci sami" - skąd wiesz, że nie są te to same osoby. Możesz podać źródło?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
-1 / 1

Skoro ktos ich zabral samolotem to niech potem ten ktos l nich dba. Proste.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PWDzP
0 / 0

@janekbro Przejrzałam pierwsze 4. W każdym jest ta sama informacja od straży granicznej- dla mnie średnio (lub mniej) wiarygodna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PWDzP
0 / 0

@rafik54321

Nie wiem, czy nie miałeś czasu, czy nie wiesz co odpowiedzieć. opuszczam jednak możliwość, że zapomniałeś, więc przypominam pytania:

"jak ktoś zapiernicza przez pół kontynentu to nie ucieka przed wojną" - większość na pewno nie, a być może nikt nie ucieka przed wojną. mam jednak pytanie: gdybyś uciekał z rodziną i miał możliwość ucieczki samolotem, to zwiewałbyś na piechotę?

"poza tym w lesie zywnosc jest tyllo trzeba ja znalezc" - potrafiłbyś znaleźć żywność np. w dżungli? Pisałam też o wychłodzeniu - co napiszesz na ten temat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 0

@PWDzP jeśli masz możliwość ucieczki samolotem, to uciekasz na Białoruś? Równie dobrze mogli wiać choćby do Paryża, Londynu, Madrytu czy Berlina.

Wychłodzenie - cyk ognisko.

Im bardziej się interesuję tym tematem, tym mniej mi szkoda tych ludzi. Bo jak słyszę że wydali tysiące dolarów, to jakoś mam wrażenie "że na biednych nie trafiło".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PWDzP
-1 / 1

@rafik54321 To nie są odpowiedzi na moje pytania. Skoro taki problem nie będę już ich powtarzać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
-3 / 7

od początku mówię podstawiać autobusy na granicę i wziuut do helmutów tą całą patologię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
0 / 10

@ubooot Fakt...od początku mówisz to co mówi Łukaszenka. Kwestia tylko, kto tu jest patologią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
-2 / 2

@Antyboanty nie mówię aby ułatwiać im przechodzenie granicy tylko tych co i tak przejdą wywozić.
Oni i tak przechodzą masowo przez granicę, to wszystko co pokazują z granicy to pic na wodę, kilku złapią - kilkuset przechodzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
-2 / 6

@ubooot No i nadal mówisz jak Łukaszenka i nadal występuje kwestia kto tu jest patologią. Pomyśl proszę....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ubooot
0 / 0

@Antyboanty nie wiem co mówi łukaszenka ale pewnie ty się na tym znasz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
-2 / 4

@ubooot Nawet wyglądasz na takiego co to nie wie. Nic nie wie.. Ale nie przeszkadza ci to się wypowiadać. Symptomatyczne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Clip180
-1 / 1

@ubooot

A to w każdym mieście w Polsce? Czy zbiórka w jakimś konkretnym miejscu. Tak się pytam bo ja z bombelkiem jako samotna madka nie mamy transportu i jak by ktoś jechał i mógł nie odpłatnie, bo ja samotna matka z bombelkiem. I najlepiej jak by z przyczepą przyjechał i zapakowal nasze rzeczy. A w Niemczech to gdzie będziemy mieszkać bo ja samotna matka z bombelkiem nie mamy samochodu i dobrze by było aby to w centrum Berlina było ale w samym centrum to nie bo za głośno A ja samotna....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 października 2021 o 8:57

A konto usunięte
+6 / 10

Im większy budżet, tym więcej można ukraść

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
+2 / 12

Na Węgrzech to normalne, bo chronią siebie i kraj uchodźcami, wszyscy toi popierają, Na Litwie - normalne, bo chronią siebie i kraj przed uchodźcami, i wszystkie partie i ludzie się zgadzają, w Polsce "a po co to", a dlaczego", "a co to da", "a ile kosztuje", "a nie lepiej przyjąć", "a my się nie zgadzamy"? Różnica między opozycją i warcholstwem polega na tym, że opozycja patrzy na ręce władzy, ale w strategicznych, ważnych dla bezpieczeństwa rzeczach wspiera rząd, a warcholstwo po prostu zawsze się z nią nie zgadza i szuka dziury we wszystkim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2021 o 19:54

avatar Antyboanty
-2 / 8

@Fragglesik A ty z uporem godnym lepszej sprawy bredzisz. Cytuję ,,klasyka"; ,,...opozycja patrzy na ręce władzy...", ale jak patrzy gdy nawet dziennikarzy nie dopuszczają do miejsc gdzie można na te ręce spojrzeć? I kto tu jest warchołem? Wspierać coś, na co nie ma się wglądu to debilizm. Wierzyć ,,na słowo" tej konkretnej władzy to już nawet nie debilizm. To stan totalnego odmóżdżenia. Na Litwie poproszono o pomoc Frontex. Dlaczego Polska tego nie zrobiła? Ano dlatego, aby nikt im na ręce nie patrzył. Zapewne wierzysz w narrację, że sami doskonale dajemy sobie radę i pomocy nie potrzebujemy. Skoro tak, to dlaczego wprowadzono stan wyjątkowy, który wprowadza się gdy państwo nie daje sobie rady? Dlaczego Niemcy się burzą skoro tak doskonale radzimy sobie z ochroną granicy? Ciekaw jestem jakie szpagaty i fikołki intelektualne wykonasz próbując odpowiedzieć na te pytania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2021 o 21:09

avatar Fragglesik
+2 / 6

@Antyboanty Gdzie ja napisałem, że obecna patrzy? A jeśli chodzi o to - popatrz co za ciekawostka: Opozycja nie patrzy, dziennikarzy żadnych tam nie ma, przekazu nie ma, a jednak wszyscy z opozycji wiedzą, że "straż bije", że "straż zostawia dzieci w lesie", że "straż wyrzuca ludzi do lasu", że "ludzie tam umierają", że "nikt im nie pomaga". Ciekawostka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
-2 / 2

@Fragglesik No popatrz jaka ciekawostka. ,,...Różnica między opozycją i warcholstwem polega na tym, że opozycja patrzy na ręce władzy..." To w końcu napisałeś, że patrzy czy nie patrzy, czy nie napisałeś tego co napisałeś? Tak sobie twój rząd wspaniale radzi z ochroną naszej granicy, że wszystkie te informacje na które się powołujesz odbywają się poza 3 kilometrową strefą objętą stanem nadzwyczajnym. Ciekawostka? Może dla durni wierzących w rządową propagandę. Ale fikołek intelektualny w twoim wykonaniu oceniam na 2/10. Stać cię na więcej. Dajesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 0

@Antyboanty Czyli durni są ci, którzy wierzą rządowi, a mądrzy ci, którzy słuchają tekstów kolportowanych przez Łukaszenkę, który tych ludzi wysyła i powtarzane przez "nieszybkie media"?. To dopiero jest intelektualny fikołek. Widzę też, że nie rozumiesz różnicy między "patrzeniem na ręce" a "negacją wszystkiego". Cóż.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
-2 / 2

@Fragglesik Cóż....tak kolego. Durniami są wszyscy którzy wierzą TEMU rządowi. Podkreślam raz jeszcze, TEMU rządowi, na czele którego to ,,rządu" stoi człowiek uznany prawomocnymi wyrokami sądu za kłamcę. Ty, jak przystało na spolegliwego suwerena, możesz nadal, w plebejskim zwyczaju uznawać, że to nic takiego i dalej wierzyć Morawieckim, Sasinom, Dworczykom. Widzę, że mam do czynienia z osobnikiem grupy docelowej o której onegdaj wspominał Kurski i o której nadmieniał Piotrowicz, tłumacząc mizerny poziom intelektualny wiadomości TVP. Nie gratuluję wygimnastykowania. Zamiast szpagatów i fikołków ćwicz intelekt. Sukcesów wielkich ci nie wróżę, ale kto wie...jak Bóg dopuści to i z kija wypuści

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 0

@Antyboanty Dla mnie wiara w propagandę Łukaszenki, przy tym co robi, jest dużo bardziej durna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Antyboanty
-2 / 2

@Fragglesik Więc czemu jej się poddajesz? Jak nie Łukaszenka to TVP miesza ci w głowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fragglesik
0 / 0

@Antyboanty Nie rozumiesz. Mogę nie wierzyć TVP. Ale patrząc na wszystkie kraje, jakie miały przed nami ten problem, wiem, że mur wybudować trzeba, bo to jedyna możliwość i ani TVP, ani PiS nie muszą mnie o tym przekonywać, ale Twoje odrzucanie czegoś "tylko dlatego, że proponuje to pis", mimo tego, że gdzieś indziej to się sprawdza, jest dopiero poddawaniem się opozycyjnej nagonce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 października 2021 o 3:32

D dejacek
-1 / 3

a może trzeba pogadać z Łukaszenką i za połowę wartości tego muru zatrzymałby migrantów u siebie. No ale do tego potrzeba polityków a nie kaczych przykuprów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Clip180
+1 / 1

@dejacek

On z imigrantów miesięcznie by 2 takie mury wybudował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rkcb
+3 / 9

Jak by Niemcy dały kasę, to trzeba by ten mur zbudować.
A tak nie będzie żadnego muru, kasy też nie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arpio83
+1 / 1

A mnie ciekawi jedno, po co zlecać prywatnej firmie budowę muru jak można wykorzystując stan wyjątkowy przerzucić wojska inżynieryjne, żeby fachowcy postawili coś porządnego (co z resztą można było zrobić już na początku...)?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Clip180
0 / 0

@arpio83

Ja mam lepszy pomysł. Ja bym wziął więźniów do tego wykorzystał. Niech zarobią na swoje utrzymanie
Jak by dobrze to rozegrać to jeszcze by kasy na tym zaoszczędzil.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Clip180
0 / 0

Powiedział bym UE albo dają kasę na mur, albo sami ich będziemy wozić pod niemiecką granicę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sviader
0 / 0

Do autora....
Noooo... albo mur na granicy polsko - niemieckiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarcelinaMarcelina
0 / 0

Największy problem tkwi w tym, że Niemcom, aż tak imigranci nie przeszkadzają :D, a nawet przyznawaną im świadczenia. Obawiam się, że ta sytuacja na granicy jest wyjątkowo na rękę naszym rządzącym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+1 / 1

Tak sprytnie to się nie da, ale rząd mamy nie za bystry. Mur g da. Potrzebne są drony i lotne brygady wyłapywaczy dający gwarancję, że praktycznie każdego przekraczającego złapiemy. A potem sprawdzić, czy to jakiś dysydent z Białorusi uciekający przed Łukaszenką, czy nielegalny imigrant (a nielegalny, bo papiery o azyl powinien był złożyć na Białorusi, jako pierwszy dla nich bezpieczny kraj).

Jak nielegalny, to do samolotu i do kraju pochodzenia. Szybko by się skończyło, bo tylko długi by po takiej wycieczce zostawały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonaszewski
-1 / 3

PiS powinien ściągnąć Unię i Frontex do pomocy, ale jesteśmy zbyt dumni/durni, żeby to zrobić, bo trzeba by przyznać, że sobie z czymś nie radzimy, no i na pewno nie byłoby tak łatwo ukręcić kasę dla swojaków przy okazji budowy najdroższego płotu w Europie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bzyq100
-1 / 1

Naprawdę sądzisz że chodzi tu i o ochronę granicy a nie o kolejny wał na kilka milionów dla kogoś z rządu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+1 / 1

Nieznajomość prawa się kłania po co takie bzdury piszesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F farfadea
0 / 0

@rafik54321 No cóż zhejtują nas obojga ale muszę się z Tobą zgodzić tym razem. Szczególnie, że widzę na własne oczy skutki polityki "herzlich willkommen", bo przez skutki naszej polityki mnie wywiało do Niemiec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F farfadea
0 / 0

Bez sensu już któryś raz ucięło mi 3/4 komentarza... Odechciewa się cokolwiek pisać. Może by tak ktoś się zajął tą aplikacja na poważnie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rakamo
0 / 2

Powiedz to ludziom mieszkającym w pasie przygranicznym. Już teraz regularnie widują wycieczki książąt orientu szabrujących gospodarstwa ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tommol1985
0 / 0

A przekop mierzei miał kosztować 800 mln zł....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrooki
+1 / 1

Twoje życzenia mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. Polska ma obowiązek strzec zewnętrznych granic UE. Obecnie nie daje rady, więc rozważane są sposoby, które mogłyby pomóc jej spełnić to zobowiązanie. Jeżeli Polska nie zbuduje muru na granicy polsko-białoruskiej, to Niemcy postawią mur na granicy polsko-niemieckiej. Zrozum to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P phot
0 / 0

Bo Niemcy ich przestaną wpuszczać albo będą do nas wydalać zgodnie z prawem. Za mlodzi jesteście juz nie pamiętacie jak było... Poczytajcie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H humman
0 / 0

1,5 mld to chyba drugą linię Maginota by kosztowała
Granica ma 418km to daje 3,5mln na kilometr, jak nie wybudują wszędzie betonowego muru na 10m jak w Palestynie to znaczy że mocno nakradli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
0 / 0

Do momentu gdy są oni na Białorusi podlegają ich opiece. Białoruś tylko czeka aż się ugniemy pod ich presją. Nawet gdy ich wpuścimy to podejrzewam że Niemcy od razu zrobią to co my teraz i co zrobisz z takim tłumem który nie może opuścić naszego kraju? Mur jest jak najbardziej zasadny, również to żeby go zbudować z pominięciem procedury przetargowej bo jest to sytuacja nadzwyczajna. Ale musi być ktoś kto będzie im patrzył na ręce żeby znowu jakiś handlarz bronią nie zarobił na tym budując w zamian atrapę muru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lector
+1 / 1

Jak patrzę na wynik demota, to potwierdza się zdebilenie polskiego społeczeństwa. Dlatego mądrej i uczciwej władzy to Polska mieć nie może.
Serio kretyni myślicie, że Niemcy dali by nam kasę na mur, jak byśmy wpuszczali nielegalnych imigrantów lądujących finalnie u nich? NIE! Oni wyjebią nas z Shoengen i postawią mur na swojej wschodniej granicy. I wtedy będzie pisk polskich zdebilałych lemingów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 października 2021 o 14:38