Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
203 236
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
E EozynaHematoksylina
+2 / 10

Jeśli dobrze kojarzę to u Dworczyka w mailach jest dowód na to, że Polacy jednak wybrali Trzaskowskiego tylko wyniki wyborów były sfałszowane. A jeśli tak było to są lepsi od Łukaszenki bo sfałszowali tak by nikt się nie przyczepił - o kilka procent, a nie o kilkadziesiąt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
+3 / 7

@EozynaHematoksylina i nikt nie robi z tego powodu hałasu ? napisałem nie wszyscy,a jednak zbyt wielu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+2 / 14

@EozynaHematoksylina Rzekome maile publikowane na jakichś rosyjskich serwerach to ma być dowód na fałszerstwo wyborcze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+2 / 10

@YszamanY jeżeli ktoś odnosi się do czyjejś inteligencji, a pisze "nie mądry" to ...:(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek22222
+1 / 1

Nawet jaki byle jaki przyznał że są prawdziwe.Jest to do sprawdzenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+1 / 1

@Tibr Akurat w przypadku powyższego demotywatora "nie mądry" jest napisane poprawnie - przeczytaj ten tekst dokładnie, to zrozumiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EozynaHematoksylina
0 / 0

@YszamanY afer w których nikt nie zrobił hałasu jest zbyt wiele w tym rządzie, prawdopodobnie opinii publicznej znany jest tylko wierzchołek góry lodowej. Prawda natomiast jest taka, że doskonale urządziła się mafia na stołkach, zarówno z jednej jak i z drugiej strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EozynaHematoksylina
+1 / 1

@egoiste nie wiem czy jest to wystarczający dowód, czy nie- nie mi to oceniać. Skoro MSWiA tym się zajmuje to chyba coś jest na rzeczy, nie sądzisz?
Poniżej fragment artykułu Onet, poczytaj zanim się wypowiesz:)
Ujawniona dotychczas korespondencja to w zasadzie gotowy akt oskarżenia i dowód na łamanie konstytucji i prawa, nepotyzm i kolesiostwo oraz działanie na szkodę państwa.
Cały aparat państwa, na który składają się m.in. policja, służby czy prokuratura nie jest w stanie powstrzymać publikacji kolejnych e-maili i informacji, które wskazują na to, że wiadomości zarówno prywatne, jak i służbowe najważniejszych osób w państwie, nie zostały odpowiednio zabezpieczone.
Oficjalnie wycieku e-maili ze skrzynki pocztowej Dworczyka nikt z rządzących nie chce komentować, podkreślając za każdym razem, iż są one fałszywe i powstały na zamówienie rosyjskich służb. Nieoficjalnie już nikt z kierownictwa Prawa i Sprawiedliwości w tę narrację nie wierzy.
O powadze sytuacji świadczyć może także fakt, że tej oficjalnej narracji nie kupują także zwykli szeregowi posłowie i działacze Prawa i Sprawiedliwości. Ani wymówek w postaci twierdzenia, że mamy do czynienia ze zmanipulowanymi e-mailami, która w zasadzie od pierwszych dni powtarzana jest jak mantra przez rządową narrację. Ten trik nie przetrwał bowiem konfrontacji z informacjami ujawnianymi w publikowanych wiadomościach, których autentyczność została niejednokrotnie potwierdzona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 2

@Tibr to nie świadczy o inteligencji,siedzenie w domu gdy wybierano albo dudę albo Trzaskowskiego- to świadczy o niskiej inteligencjii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 1

@EozynaHematoksylina

" nie wiem czy jest to wystarczający dowód, czy nie- nie mi to oceniać. Skoro MSWiA tym się zajmuje to chyba coś jest na rzeczy, nie sądzisz?"

Nie jest. Bo nie ma dowodu, że publikowane treści są autentyczne. To że MSWiA się tym zajmuje jest jak najbardziej normalne, nawet jakby to były fałszywki.

Widzisz, z punktu widzenia obcego wywiadu to jest sytuacja idealna - wykradasz i publikujesz autentyczne maile, robi się afera, autentyczność zostaje potwierdzona... a wtedy możesz publikować dowolnie sfabrykowane bzdury, bo poszkodowana strona już je uwiarygodniła przyznając że doszło do wycieku.

Dlatego bardzo sceptycznie podchodzę do tych wszystkich rewelacji z rzekomo wykradzionych maili. To że ktoś nie lubi pisu nie oznacza automatycznie że nie może być manipulowany z drugiej strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@katem wydaje mi się, że to nie była do końca intencją autora stąd korekta (tak zastanawiałem się czy to nie było celowe ale wtedy należało użyć znaków interpunkcyjnych lub inaczej sformułować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+1 / 1

@YszamanY oczywiście, że wszyscy, którzy zostali w domu powinni przestać narzekać. To tak jakby widzieć złodzieja nie zadzwonić na policję i mieć pretensje, że policja go nie powstrzymała;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
0 / 0

@Tibr Byłam pewna, że znaczenie tego, co chciał przekazać brzmiało : Polacy to nie [jest] mądry i honorowy naród, [i to miało sens], a teraz to brzmi "Polacy to głupi i honorowy naród" - i jakby sensu mniej, bo jakoś honor z głupotą mało mi pasuje. Głupiec nie rozumie, co to honor (jak to widzimy w rządzie).
Ale masz rację - pewnie o to autorowi chodziło. Za to mamy piękny przykład jak niestosowanie się do gramatyki wypacza sens wypowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EozynaHematoksylina
0 / 0

@egoiste w takim razie zmanipulowani zostali również politycy PIS, którzy jeden po drugim potwierdzają autentyczność tej korespondencji (np. Patryk Jaki).
A skoro jesteś zwolennikiem takich teorii spiskowych to po co się ograniczać- może to Dworczyk jest agentem obcego (pewnie Rosyjskiego) wywiadu i dlatego specjalnie założył sobie służbowego maila na wp.pl i sam kompromituje rząd:)
Prawda jest niestety taka, że banda nieudaczników dorwała się do stołków, sami zachowują się jak przysłowiowa małpa z brzytwą, tuszują swoją nieudolność, kłamią, oszukują, kradną a to wszystko w imię prawa i sprawiedliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 1

@EozynaHematoksylina

"A skoro jesteś zwolennikiem takich teorii spiskowych"

Tylko, że ja jestem akurat przeciwnikiem spiskowych teorii. Jestem SCEPTYKIEM, zarówno jeżeli chodzi o spiskowe teorie jak i medialne rewelacje. Na twierdzącym spoczywa ciężar dowodu, a ja jestem NEGUJĄCYM.

I niestety tego sceptycyzmu ludziom brakuje, jak tylko pojawia się informacja dla nich korzystna, znikają wszelkie wątpliwości i wszelkie wymogi weryfikacyjne. Jest to najczęściej popełniany błąd poznawczy zwany błędem konfirmacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EozynaHematoksylina
0 / 0

@egoiste
Sceptycznie można podchodzić do informacji niepotwierdzonych, natomiast gdy negujesz informacje potwierdzone przez zainteresowanych, sam stajesz się ofiarą błędu konfirmacji.
Wiele informacji zawartych w korespondencji Dworczyka zostało POTWIERDZONYCH przez polityków, wyciągi z kont bankowych, rozmowy z osobami, które były adresatami wiadomości. Nie twierdzę, że ślepo ufam w treść ujawnianych maili, ale są one bardziej wiarygodne niż polityczny bełkot partii rządzącej.
Jakoś nie potrafię uwierzyć ludziom, którzy robią interesy z handlarzami bronią, kupują sprzęt medyczny bez atestów, dają 2 mld TVP zamiast na onkologię, wydają 70 mln na wybory które się nie odbyły, mają gdzieś służbę zdrowia i długo by jeszcze wymieniać (pełną listę można znaleźć szeroko opisaną w internecie). Przy tym wszystkim są bandą nieudaczników, bez profesjonalizmu i dlatego skłonna jestem uwierzyć, że dopuścili do takich zaniedbań jak wyciek informacji, a co gorsza zarówno z tą afera jak i z poprzednimi nic nie robią, czekają aż samo się pod dywan zamiecie lub zostanie przykryte inną, nową aferą.
Zupełnie nie rozumiem ludzi, którzy bronią tej hołoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 0

@EozynaHematoksylina

"Sceptycznie można podchodzić do informacji niepotwierdzonych, natomiast gdy negujesz informacje potwierdzone przez zainteresowanych"

Tak więc proszę mi pokazać gdzie zostało potwierdzone to fałszerstwo wyborcze. No śmiało, kto i kiedy to potwierdził?

"Wiele informacji zawartych w korespondencji Dworczyka zostało POTWIERDZONYCH"

A no właśnie - tu dochodzimy do sedna. Ty nie bazujesz na potwierdzonych informacjach, ty bazujesz na ZAŁOŻENIU, że skoro inne maile zostały potwierdzone, to też też musza być prawdziwe. Nie rozumiesz tego? To że mail A został potwierdzony, nie implikuje prawdziwości maili B i C.

"Jakoś nie potrafię uwierzyć ludziom..."

A kto mówi o wierze? Wiara jest dla idiotów. Rozumni ludzie szukają dowodów, nie wiary.

"Zupełnie nie rozumiem ludzi, którzy bronią tej hołoty."

A tu prezentujesz typowo pisowskie myślenie, które całkowicie pomija meritum, a jedynie rozpatruje kto kogo broni, kto kogo atakuje albo kto z kim trzyma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DonSalieri
+4 / 22

Wybór miedzy amputacją prawej i lewej nogi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
-1 / 9

@DonSalieri własnie o tym gość pisze , ty niczego nie zrozumiałeś ,ale .....masz prawa wyborcze i to jest demotywujące

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2021 o 7:18

avatar Avantica
0 / 18

Uważam, że nie ma różnicy pomiędzy jednymi i drugimi. Wybór Trzaskowskiego to jak wybór między po a pis. A historia już nam udowodniła, że pis i po to takie samo zło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T truskawka90
+1 / 5

@Avantica Który to z kandydatów był taki super świetny, że można było na niego zagłosować ze spokojną głowa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 października 2021 o 22:52

avatar egoiste
+5 / 17

@Avantica Kiedy za czasów PO rozdawano 40 mld złotych rocznie dla kupienia głosów, kiedy UE debatowała o naszej praworządności, kiedy wciskano do TK nielegalnych ludzi, kiedy sejm sobie ot tak bezprawnie stwierdził brak mocy prawnej uchwał poprzedników, kiedy rozwalono KRS czy inne ustrojowe instytucje?

Jeżeli tak twierdzisz, że PIS i PO to takie samo zło, to znaczy że przed 2015 rokiem w ogóle nie rozumiałeś otaczającej cię rzeczywistości, albo teraz nie rozumiesz. Nie było w historii III RP gorszych rządów niż obecne. Zamiast powtarzać głupie rymowanki obudź się i zobacz co się dzieje. Bo od początku III RP takie rzeczy się nie działy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
+2 / 10

@egoiste nieśmiało przypominam, że cała awantura o Trybunał Konstytucyjny rozpoczęła się od tego iż PO już po przegranych wyborach mogąc wybrać 3 nowych sędziów wybrała ich 5 by nie stracić tak szybko większości w trybunale. PiS poszedł za ciosem i zamiast wybrać tych 2 źle wybranych stwierdził, że całe głosowanie było nieważne skoro wybrano za dużo osób i też wybrał sobie 5. I tak się zaczęło....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
+1 / 11

@Avantica Trzaskowski to jest taki wódz, że krzyczy napie*dolony, że miasto jest jego, a jak coś trzeba zrobić to nic nie potrafi. O wiele bardziej doceniam kunszt politycznych takich szkodników jak Kaczyński czy Tusk niż Rafałka, który jest szkodnikiem, ale nic nie może.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+4 / 6

@Slawa238

A ja nieśmiało przypominam, że sędziów do TK wybiera się indywidualnie. Nie było więc głosowania w którym wybierano 5-ciu sędziów, było 5 odrębnych głosowań. Również nieśmiało przypominam, że PIS swoich sedziów wybrał na podstawie tego samego przepisu. Szydło nie opublikowała wyroku stwierdzającego jego niekonstytucyjność, co rzekomo miało powodować iz wyrok nie będzie obowiązywał.

A skoro wyrok miałby nie obowiązywać, a mamy coś takiego ja domniemanie konstytucyjności, to znaczy że sejm za czasów PO wybrał 5-ciu sędziów legalnie i skutecznie.

Przypominam, że przegłosowanie niekonstytucyjnego przepisu to w zasadzie nic niezwykłego, bo właśnie od tego jest TK, który co roku stwierdzał niekonstytucyjność wielu przepisów i tak długo jak ten TK działa, to nie dzieje się nic złego. PIS sprawił, że przestał działać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Slawa238
-1 / 1

@egoiste Nawet członkowie PO przy bardziej dociekliwym pytającym mówią o 3 nielegalnie wybranych sędziach a nie o 5, więc nie muszą aż tak bardzo wychodzić przed szereg w obronie ich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-1 / 1

@Slawa238 Nie wiem czy zauważyłeś, ale ja pisałem jedynie o konsekwencji nieopublikowania wyroku i przyjęciu, że przez to nie obowiązuje. Przecież PIS oficjalnie nie uznał wyroku stwierdzającego niekonstytucyjność tego wyboru - wybór pisowskiej 5-tki opierał się jedynie na zupełnie nielegalnych "uchwałach stwierdzających brak mocy prawnej":

https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WMP20150001131/O/M20151131.pdf

https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WMP20150001132/O/M20151132.pdf

https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WMP20150001133/O/M20151133.pdf

https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WMP20150001134/O/M20151134.pdf

https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WMP20150001135/O/M20151135.pdf

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Svarre
+3 / 11

Nie wiem co ma druga kadencja z Trzaskowskim wspólnego. Autorowi chyba mieszają się wybory parlamentarne z prezydenckimi. A różnice między Trzaskowskim, a Dudą, to żadne różnice, więc nie ma nad czym płakać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
+2 / 6

@jeykey1543 patrząc na wasze smucenie- wiadomo dlaczego pis rządzi druga kadencję i może rządzic i trzecią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+5 / 15

Jedyna partia w sejmie przeciwna socjalizmowi, to Konfederacja.
Bardzo się cieszę, że w końcu to dostrzegłeś :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 2

@kondon i jedyna partia chcąca z Polski zrobic katotaliban

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@YszamanY W democie krytykujesz socjalizm (z czym się absolutnie z Tobą zgadzam po całości), jednak PO ten socjalizm lubi, a z sejmowego składu, tylko Konfederacja się mu sprzeciwia - w tym democie Konfederacja jest dla Ciebie najlepszą partią i znowu się zgadzam z Tobą :)
Ja rozumiem, że w innych kwestiach możesz się z nimi nie zgadzać, ale chyba nie zamierasz teraz zaprzeczyć?

Możesz mi wytłumaczyć jak wolnościowcy, którzy otwarcie mówią, że państwo ma być oddzielone od kościoła i każdy powinien mieć prawo wierzyć (bądź nie) w co tylko chce - mają się na to zgodzić?
Jak już masz oczerniać Konfederację, to naprawdę doedukuj się i nie opowiadaj takich farmazonów. W democie ich pochwaliłeś, a teraz takie bzdury...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 2

@kondon jedyna partia chcąca wprowadzić katotaliban, a twoje wnioski są błędne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@YszamanY No i jak zwykle nie odniosłeś się do przedstawionych argumentów, ani chyba nawet nie przeczytałeś mojej wypowiedzi, tylko walnąłeś jakąś bzdurę drugi raz i myślisz, że masz rację i tym kogoś przekonasz...
To jest Twoim zdaniem dyskusja?
Jak rozumiem nie jesteś w stanie niczego wykazać. Spoko, rozumiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
0 / 0

@kondon wymyśliłęś sobie swoją teorię i chcesz by z nią polemizować ? konfederacja to katotaliban, takie samo zło jak pis, , konfederacja nigdy nie będzie rządzić bo nie mają programu dla milionów, porozmawiajmy o realiach nie o mrzonkach .mrzonki są nudne, zapewniasz tylko ciepłą posadkę w sejmie kilku oszołomom z konfederacji i nic więcej. i o to im chodzi nie o twoje dobro i rządzenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 października 2021 o 15:18

avatar kondon
0 / 0

@YszamanY Wymyśliłeś sobie swoją teorię i nawet nie chcesz z nią polemizować.
Dalej standardowy Twój wierszyk o Twoich wyobrażeniach.
Nie liczyłem na nic z Twojej strony i miałem rację :)
Miłego dnia :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
+1 / 1

@kondon nie liczę na nic mądrego z twojej strony "w tym democie Konfederacja jest dla Ciebie najlepszą partią"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@YszamanY W democie krytykujesz socjalizm, a Konfederacja jest partią najdalej od socjalizmu z całego sejmu. Nie ma w nim nic o żadnych katolibanach, realności władzy, ani posadkach. Co Ci się nie zgadza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jeykey1543
-4 / 8

@YszamanY czytam sobie tego demota i tak sobie myślę, czy go zrobił jakiś chłopek po zawodówce, którą robił przez 8 lat? Czy może ktoś się nawalił i te klawisze małe, to się pogubił? A prawda jest, że to ty pokazałeś swoje prawdziwe oblicze. Bardzo ci za to dziękuję. Naliczyłem 6 baboli. Kto da więcej? Kto da więcej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
0 / 4

@jeykey1543 to konkurs na poprawną pisownię ? ale sens był zrozumiały dla ciebie czy przecinki nie pozwalały ci tego ogarnąć ? zbyt trudne ? nie dziwi mnie to ,dlatego pis rządzi druga kadencję

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2021 o 7:23

avatar jeykey1543
0 / 4

@nielubiepisu jeśli ktoś nie opanował sztuki pisania we własnym języku to wybierze w wyborach coś dobrego? Często antypisowcy zarzucają, że pisowcy nie mają podstawowego wykształcenia. Prawda jednak jest taka, że wśród wyborców antypisu jest dość duża liczba głąbów kapuścianych. Tylko, że ta grupa uważa się za jakąś elitę.
A ja wiem, że rząd będzie mi przeszkadzał jaki by nie był. Dzięki własnej pracy przez dwa lata zaliczyłem ogromny awans, dlatego nie będę wybierał między słabą dużą partią, a jeszcze słabszą tylko wolę głosować na partię najlepszą choćby się miała nie dostać do sejmu. Ja jakoś przeżyje i rządy PiSu i platformy i się będę z was śmiał biedaki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+1 / 1

@nielubiepisu Nie wiadomo, co ktoś myśli, jeśli nie umie tego ubrać w słowa. Poprawność pisowni to poprawność przekazu i swego rodzaju wzgląd na inteligencję przekazującego (inteligentny dyslektyk umie sobie poradzić z poprawną pisownią).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nielubiepisu
0 / 4

@katem wiec opisz czego nie zroumiałeś bo przecinki były źle wstawione, wytłumaczę ci ,zapewne dlatego masz kłopot z wybieraniem ludzi do rządzenia bo ci przecinki przeszkadzaja i pewnie dlatego rządzi pis. masz prawo wyborcze ale kłopoty z pojmowaniem rzeczywistości .zgadza sie, powinny być testy dla wyborców, czy mogą być wyborcami ,skoro przecinek sprawia im kłopot w rozumieniu świata .ale szanuję - przyznawać się do kłopotów z pojmowaniem świata - odważny i uczciwy .to jaką masz grupę inwalidzką ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2021 o 10:25

K katem
0 / 2

@nielubiepisu: Nie umiesz, jak widzę, myśleć abstrakcyjnie, tylko na podstawie abstrakcyjnego tekstu wysuwasz daleko idące wnioski nie mające nic wspólnego z rzeczywistością - dokładnie tak, jak ci, których podobno nie lubisz - widocznie u Ciebie tak to działa.
Chciałam Ci tylko wyjaśnić, dlaczego poprawna pisownia jest ważna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-2 / 2

@katem nie jest ważna by zrozumieć sens przekazu, często musisz domyślać sie co chcą dzieci i nikomu to nie przeszkadza że nie jest składne, wymyślasz , , człowiek generalnie rozumie zdanie nawet gdy litery sa poprzestawiane, a ty nie rozumiesz bo przecinki są w innych miejscach- to jaki masz stopień inwalidztwa ?
@jeykey1543 ja mogę poprawić demota, jak ty poprawisz swoje naśladowanie piłata, gdy chodziło o Polskę ? dałeś drugą historyczną kadencję dudzie, bo nienawiść do PO przeszkodziła ? brawo ,pis takich lubi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2021 o 17:20

H Herhard
-1 / 5

POPiS to jedna banda,w mediach konflikt a prywatnie picie wódki i robienie interesów. Jedni i drudzy nie dbają o naród,napychają tylko swoje kieszenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem