@molotov Tak i nie. Średnia owszem jest taka sama, ale czy ktoś ma wątpliwości, że teraz "magicznie" ubędzie reklam w godzinach 6-15 oraz 22-24 a nagle będzie 2x tyle w przedziale 16-21?
hm... z tego co napisane powyżej między 6 a 24 jest średnio 12 min na godzinę, a w nocy (24-6) nie ma limitu. Czyli nic się nie zmieniło... demot dla idiotów... lol
@Ermes - nie chodzi o całkowity czas reklam, tylko o to, że dotychczas reklamy musiały być emitowane blokami o czasie trwania nie większym niż 12 minut, natomiast po zmianach będzie je można wciskać tyle razy ile dusza zapragnie, byleby tylko nie przekroczyć zbiorczego limitu dla danego okresu. Efekt będzie taki, że o ile dotychczas mogłeś podczas bloku reklamowego zjeść posiłek, pójść na spacer czy co tam innego, a poza tym mogłeś oglądać film, to teraz nadawcy będą mieli prawo puszczać np. jedną-dwie reklamy co 5 minut programu. Całkowity czas reklam się nie zmieni, ale różnica będzie jednak dość istotna. A tak poza tym to w sumie gówno mnie to obchodzi, bo filmu w TV nie oglądałem od wielu lat. Od filmów są serwisy streamingowe.
To Polsat też obowiązywało te 12 minut dotychczas?? Nie wiedziałam, że w ciągu 12 minut potrafię wyjść z psem na 0,5 h spacer, zrobić kolację i sprawdzić dziecku zadanie domowe. Jakieś nadprzyrodzone zdolności mam! :D
głupie nie som, zrobiom badanie. Moja teza taka, musi być złoty środek, bo jeśli jakaś stacja wyśrubuje czas nadawania do max to pizgnie im oglądalność, a to będzie ciężko odbudować.
Nie wiem po co limitować, niech jest nawet 60 minut reklam w godzinie. Netflix+Hbo Go wychodzi taniej niż tv naziemna. Raz że nie trzeba płacić abonamentu rtv, jak antena nie podłączona,dwa że dzieci nie widzą reklam zabawek i ich nie wychciewają.
Jeszcze jeden powód, żeby nie wracać do oglądania telewizji. Jakoś mi jej nie brakuje - w ciągu ostatnich 15 lat włączałem telewizor jakieś 5 razy.
Idiokracja
144 minuty reklam na godzinę to rzeczywiście coś!
Chyba, że 144 minuty na 12 godzin, czyli 12 minut na godzinę, czyli... tyle, co dotychczas.
Czyli nie obowiązuje limit 12min na godz., ale od 6-24 nadal jest limit 12min na godz.
6-18 nadal 12min
18-24 nadal 12min
24-6 mogą pokazywać ile chcą
@molotov Tak i nie. Średnia owszem jest taka sama, ale czy ktoś ma wątpliwości, że teraz "magicznie" ubędzie reklam w godzinach 6-15 oraz 22-24 a nagle będzie 2x tyle w przedziale 16-21?
hm... z tego co napisane powyżej między 6 a 24 jest średnio 12 min na godzinę, a w nocy (24-6) nie ma limitu. Czyli nic się nie zmieniło... demot dla idiotów... lol
@Ermes - nie chodzi o całkowity czas reklam, tylko o to, że dotychczas reklamy musiały być emitowane blokami o czasie trwania nie większym niż 12 minut, natomiast po zmianach będzie je można wciskać tyle razy ile dusza zapragnie, byleby tylko nie przekroczyć zbiorczego limitu dla danego okresu. Efekt będzie taki, że o ile dotychczas mogłeś podczas bloku reklamowego zjeść posiłek, pójść na spacer czy co tam innego, a poza tym mogłeś oglądać film, to teraz nadawcy będą mieli prawo puszczać np. jedną-dwie reklamy co 5 minut programu. Całkowity czas reklam się nie zmieni, ale różnica będzie jednak dość istotna. A tak poza tym to w sumie gówno mnie to obchodzi, bo filmu w TV nie oglądałem od wielu lat. Od filmów są serwisy streamingowe.
Skończy się jak z youtubem gdzie bez reklam trzeba kupić premium
Tylko tutaj dla każdego kanału będzie trzeba płacić osobno
Nie ogladam tv od 10 lat tylko to co sam wybiore i zero reklam mozna... mozna.
Też macie wrażenie, że reklamy to robactwo, które wyłazi i atakuje z każdej strony?
Gdyby jeszcze tylko była jakaś alternatywa ... zaraz ...
To Polsat też obowiązywało te 12 minut dotychczas?? Nie wiedziałam, że w ciągu 12 minut potrafię wyjść z psem na 0,5 h spacer, zrobić kolację i sprawdzić dziecku zadanie domowe. Jakieś nadprzyrodzone zdolności mam! :D
12 minut REKLAM. Autopromocja, promowanie własnych audycji i obwieszczenia typu "sponsorem audycji jest xyz" nie liczą się do tego limitu.
nie oglądam, w d*upie to mam
I bardzo dobrze. Dzięki temu więcej ludzi przejrzy na oczy i przestanie oglądać telewizję.
głupie nie som, zrobiom badanie. Moja teza taka, musi być złoty środek, bo jeśli jakaś stacja wyśrubuje czas nadawania do max to pizgnie im oglądalność, a to będzie ciężko odbudować.
Nie wiem po co limitować, niech jest nawet 60 minut reklam w godzinie. Netflix+Hbo Go wychodzi taniej niż tv naziemna. Raz że nie trzeba płacić abonamentu rtv, jak antena nie podłączona,dwa że dzieci nie widzą reklam zabawek i ich nie wychciewają.
Jedno słowo: Netflix.