@bedajaja ja wolę dzisiejsze silniki v6 turbo, dźwięk jest lepszy dla ucha, ma mniej wysokich tonów. Wolnossące V-ki drą się jakby tłumik się poluzował.
@bedajaja a jak chcą hybryd, to mają od tego Le Mans,i ten ostatni fragment "chcą by jednostki się stały tańsze w budowie [...] juz teraz zrezygnowano z generatora mocy"
wiec nie tylko sprawiają ze "królowa" motosportu staje się tańsza, to tez bardziej zacofana przez mniej innowacyjnych technologii, to juz niedługo będzie jednie sport widowiskowy
Taa, przyjdziemy, ale na własnych zasadach.. (żeby od razu wygrywać).. swoją drogą, nie dziwi Was fakt, że właściwie tylko VW ma praktycznie wszystkie segmenty w sprzedaży, a cała reszta się zmywa z Europy? (poza Hyundai-kia gdzie zarządzają Niemcy). Pan z wąsikiem lubi to!
jak chcą elektryków niech idą do Formuły E, F1 powinna cofnąć się do tych v8 a najlepiej v12, ten dźwięk silnika był melodią
@bedajaja ja wolę dzisiejsze silniki v6 turbo, dźwięk jest lepszy dla ucha, ma mniej wysokich tonów. Wolnossące V-ki drą się jakby tłumik się poluzował.
@bedajaja a jak chcą hybryd, to mają od tego Le Mans,i ten ostatni fragment "chcą by jednostki się stały tańsze w budowie [...] juz teraz zrezygnowano z generatora mocy"
wiec nie tylko sprawiają ze "królowa" motosportu staje się tańsza, to tez bardziej zacofana przez mniej innowacyjnych technologii, to juz niedługo będzie jednie sport widowiskowy
zawsze to innowacyjne rozwiązania z F1 były stosowane później w autach seryjnie produkowanych, teraz ma być odwrotnie????
1,9 tdi w F1 najbardziej bym chciał zobaczyć.
Taa, przyjdziemy, ale na własnych zasadach.. (żeby od razu wygrywać).. swoją drogą, nie dziwi Was fakt, że właściwie tylko VW ma praktycznie wszystkie segmenty w sprzedaży, a cała reszta się zmywa z Europy? (poza Hyundai-kia gdzie zarządzają Niemcy). Pan z wąsikiem lubi to!