Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
137 141
-

Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
C Centopower
0 / 0

@AIkanaro Pani pie... jak potrzaskana. Jedyny punkt w którym ma rację to 4 - kupując stary kontener nie wiemy co w nim było i możemy faktycznie nadziać się na jakiś po ostrej chemii, czy nawet napromieniowany. Najlepsze jest jak najpierw mówi, że kontener bez blach bocznych nie ma żadnej wytrzymałości, żeby w tym samym materiale zademonstrować rozerwany kontener z podwieszonymi kilkoma następnymi, dyndający na linach zamocowanych w 3 z 4 normalnych punktów mocowania. Z ciekawości obejrzałem nawet jej drugi filmik w którym, będący odpowiedzią na wybrane zarzuty z pierwszego - tu dopiero zrobiło się ciekawie. Pani wybrała sobie w większości stosunkowo proste do obalenia tezy i udziela wymijających odpowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AIkanaro
0 / 0

@Centopower A co jest nieprawdziwego w twierdzeniu, że po wycięciu blachy bocznej kontener traci na wytrzymałości? Ta blacha specjalnie jest falowana żeby posiadała wytrzymałość. Na takiej samej zasadzie są robione konstrukcje samochodu. Konstrukcja auta przez lata była odciążana by zmniejszyć jego dmc, a jednocześnie konstrukcja jest robiona w taki sposób, że blacha jest odpowiednio zaginana by zwiększyć wytrzymałość tejże konstrukcji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2021 o 0:13

C Centopower
0 / 0

@AIkanaro To, że kontener traci na sztywności. Sztywność i wytrzymałość to dwie różne rzeczy. Ta Pani twierdzi, że kontener po wycięciu bocznej blachy staje się sam w sobie niebezpieczny. Gdyby tak było to nie istniały by kontenery open side, w których cały bok się otwiera, a one są w normalnej eksploatacji. Co ciekawe bok kontenera zazwyczaj wykonany jest z takiego samego materiału co góra. Ta zaś projektowana jest pod nacisk dwóch pracowników mocujących liny transportowe, stojących obok siebie. Jak to się ma do twierdzenia tej pani, że góra kontenera jest tak delikatna, że można ją pogiąć chodząc po niej w pojedynkę.

A zmieniając nieco temat, nie jest ładnie stosować w dyskusji sofizmat rozszerzenia. Jak już odnosisz się do zarzutu, to odnosisz się do zarzutu, a nie stawiasz sobie chochoła. No chyba że jesteś z tych mistrzów "sztuk walki" co brylują na treningach i pokazówkach, bo worek nie oddaje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
-1 / 1

@Centopower Wszyscy gadacie głupoty. Podstawowy problem jest taki, że nie sposób tego ocieplić. Nawet jak to zrobisz, to i tak niewiele to da, do tego będą nieszczepności i problemy ze skraplaniem wody, nie mówiąc już o nieustannej walce z korozją jak w starym Polonezie.

Dużo lepiej już postawić dom systemem amerykańskim

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakisgoscanonim
0 / 0

takie kontenery bardzo by sie przydalyby w polsce, rozwiazalyby problem drogich mieszkan xD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2021 o 16:00

A amarthar
+1 / 1

@jakisgoscanonim Nie rozwiązałyby. "Developerzy" by je wycenili dużo drożej, bo "nowatorskie rozwiązanie".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2021 o 16:17

J jakisgoscanonim
0 / 0

@amarthar wiesz, to byl sarkazm ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T testoviron257
0 / 0

@amarthar @jakisgoscanonim w Warszawie stoją takie mieszkania kontenerowe koło metra Pole Mokotowskie. Są o połowę tańsze od zwykłych. Po prostu zostały wymienione szyby i ładnie wyremontowane. Ale nie wiem jak z hałasem będzie. ul.Stefana Batorego 14 w Google maps są widoczne jeszcze przed remontem. https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/przyklady-patodeweloperki-mikroapartamenty-na-polu-mokotowskim/9g491gw

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prally
0 / 0

@jakisgoscanonim A potem płacz że w zimie tak zimno że można umrzeć, i musisz od właścicieli Polonezów uczyć się technik naprawy uszkodzeń spowodowanych korozją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakisgoscanonim
0 / 0

@Prally czemu musze powtarzac, ze to byl sarkazm xD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem