Kiedyś dawno temu też miałem telefon tej firmy. I pewnego dnia, jakiś 3 miesiące po zakupie się po prostu wyłączył i nie dał się włączyć. Poszedł na gwarancje. Nadmienię że telefon miał wszystkie plomba. Stwierdzili że telefon był grzebały bo coś tam niby kleilismy. A to że plomba były całe mieli gdzieś. Sprawa trafiła do UOKiK a oni temat ułożyli.
Od tamtej pory unikam sprzętów Samsunga.
@rafik54321 "telefon miał wszystkie plomba. Stwierdzili że telefon był grzebały bo coś tam niby kleilismy. A to że plomba były całe mieli gdzieś" To może plomba w zębie była uszkodzona bo z językiem polskim wypowiedz nie ma nic wspólnego
@rafik54321 od 10 lat kupuj tylko telefony od Samsunga i jest OK. Jeden mi spadł i przestał działać, oddałem na gwarancję i nie skumali, że zaliczył glebę tylko naprawili.
W telefonie Z Fold 2 nie można było tej ochronnej foli ściągać.
CDN, licząc:
- 2 odkurzacze,
- 3 telefony,
- 2 monitory (z czego jeden wg elektronika miał totalnie spierniczony obwód zasilania i przerobił go po swojemu - dopiero działał cacy).
Każdy sprzęt tej marki który miałem wytrzymywał okres gwarancji + góra rok. Poza rzecz jasna tym jednym telefonem który nie dociągnął do gwarancji.
Za to z telefonów najbardziej byłem zadowolony z nokii X2. Miałem 4 takie sztuki. Wszystkie rozwaliłem osobiście XD. Więc sprzętu nie winię.
Niestety klienci często zgłaszają ewidentnie uszkodzone telefony na gwarancję, oczywiście samo się zrobiło. Takie odzwierciedlenie naszej polskiej mentalności. Na
szczęście w tym wypadku nie jestem serwisem
producenta tylko sprzedawcą. Choć jeden producent mnie prawie załatwił jako firmę swoją ,,jakością", pierwsze partie telefonu bez problemów, kolejne z nowym softem co drugi na gwarancję, zwroty klientów, dlugie dni w
serwisie, często po kilka razy, duże straty na odsprzedaży poserwisowych telefonów.
Kiedyś używałem tylko telefonów i tabletów Samsunga, nie byłem za bardzo zadowolony, tłumaczyłem to sobie, że to tylko średnia półka cenowa. Przesiadłem się na jedną z chińskich firm i nie żałuję…
Kiedyś dawno temu też miałem telefon tej firmy. I pewnego dnia, jakiś 3 miesiące po zakupie się po prostu wyłączył i nie dał się włączyć. Poszedł na gwarancje. Nadmienię że telefon miał wszystkie plomba. Stwierdzili że telefon był grzebały bo coś tam niby kleilismy. A to że plomba były całe mieli gdzieś. Sprawa trafiła do UOKiK a oni temat ułożyli.
Od tamtej pory unikam sprzętów Samsunga.
@rafik54321 "telefon miał wszystkie plomba. Stwierdzili że telefon był grzebały bo coś tam niby kleilismy. A to że plomba były całe mieli gdzieś" To może plomba w zębie była uszkodzona bo z językiem polskim wypowiedz nie ma nic wspólnego
Ta, bo na telefonie to się zawsze wygodnie pisze, zwłaszcza z autokoretką :/ . Zluzuj ten kij co masz w majtach...
@rafik54321 od 10 lat kupuj tylko telefony od Samsunga i jest OK. Jeden mi spadł i przestał działać, oddałem na gwarancję i nie skumali, że zaliczył glebę tylko naprawili.
W telefonie Z Fold 2 nie można było tej ochronnej foli ściągać.
Być może. Może masz farta, albo ja hiper pecha.
Jednakże w swoim życiu zaliczyłem całkiem sporo sprzętów samsunga, na prędce
CDN, licząc:
- 2 odkurzacze,
- 3 telefony,
- 2 monitory (z czego jeden wg elektronika miał totalnie spierniczony obwód zasilania i przerobił go po swojemu - dopiero działał cacy).
Każdy sprzęt tej marki który miałem wytrzymywał okres gwarancji + góra rok. Poza rzecz jasna tym jednym telefonem który nie dociągnął do gwarancji.
Za to z telefonów najbardziej byłem zadowolony z nokii X2. Miałem 4 takie sztuki. Wszystkie rozwaliłem osobiście XD. Więc sprzętu nie winię.
UOKiK jest w Warszawie, pl. Powstańców Warszawy 1. Nie dziękuj.
A zgłosiłeś do UOKiK? Czy tylko głupio pytasz? Sądzisz, że UOKiK czyta demoty?
Niestety klienci często zgłaszają ewidentnie uszkodzone telefony na gwarancję, oczywiście samo się zrobiło. Takie odzwierciedlenie naszej polskiej mentalności. Na
szczęście w tym wypadku nie jestem serwisem
producenta tylko sprzedawcą. Choć jeden producent mnie prawie załatwił jako firmę swoją ,,jakością", pierwsze partie telefonu bez problemów, kolejne z nowym softem co drugi na gwarancję, zwroty klientów, dlugie dni w
serwisie, często po kilka razy, duże straty na odsprzedaży poserwisowych telefonów.
Kiedyś używałem tylko telefonów i tabletów Samsunga, nie byłem za bardzo zadowolony, tłumaczyłem to sobie, że to tylko średnia półka cenowa. Przesiadłem się na jedną z chińskich firm i nie żałuję…
Samsung sam na swoim koncie to opublikowal?
Do UOKiK musisz złożyć zawiadomienie, podpisać, podać swoje dane, przedstawić dowody itd...
Nikt nie wszczyna postępowania na podstawie wrzutki na forum wklejanej przez jakiegoś randoma, trolla czy wręcz bota...