Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
0:13

Ogromna sobotnia manifestacja w Rzymie przeciwko zielonej przepustce, czyli paszportom covidowym

Zielona przepustka to certyfikat potwierdzający, że posiadacz został zaszczepiony, posiada negatywny test lub został wyleczony z COVID19. Włoska przepustka jest wymagana w miejscach pracy, zamkniętych restauracjach i obiektach rekreacyjnych, a także podczas transportu publicznego

www.demotywatory.pl

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
H HS17
-4 / 48

Ooo, czyli nie tylko w Polsce ciemnogród

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
-3 / 37

@Maja123456 3 nie przyjąłem, ale mam nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu zdążę. Brać mogę do końca życia, skoro i tak będzie ono dłuższe od szurów, którzy padają pod respiratorami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 12

@Maja123456 Jak w zeszłym roku "szury" mówili, że szczepienie nic nie pomoże, bo w tym roku na wiosnę będzie trzecia fala, na jesień czwarta, a potem znów piąta fala pomimo szczepień to nikt nie wierzył i wyzywali od szurów, foliarzy. Już zostało oficjalnie powiedziane, że szczepienia NIE POWODUJĄ ZMNIEJSZANIA rozprzestrzeniania się wirusa, a co najwyżej łagodzą sposób przechodzenia choroby. Życie i praktyka pokazują, że "szury" i "foliarze" mieli rację w tym co mówili i okazuje się (nie pierwszy raz z resztą), że to jednak Ci posłuszni obywatele to debile... @HS17 Najnowsze wiadomości z Belgii donoszą, że w szpitalu ponad 50% pacjentów to osoby W PEŁNI zaszczepione. To znaczy, że szczepionka w żadnym stopniu nie powstrzymuje rozprzestrzeniania się wirusa. Poza tym już w lipcu tego roku wybiórcza pisała o tym, że trzeba będzie anulować paszporty covidowe bo osoby zaszczepione w takim samym stopniu roznoszą wirusa co osoby niezaszczepione! https://wyborcza.pl/7,75400,27275814,cieszmy-sie-z-paszportow-covidowych-i-wolnosci-jakie-daja.html

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2021 o 23:41

D darwin_in
-2 / 8

@HS17

Jestes przykladem padliny ktora toczy resztke wolnosci i swobody, kogos kto potrzebuje arbitra i pana z batem ktory bedzie go nagradzal i karal, baranem ktory nie jest wstanie zrozumiec ze jedzie na jednym wozku z tymi zaszczepionymi lub nie... nie potrafiacy myslec samodzielnie smutny zydowski pesel tfuu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
0 / 8

@AIkanaro Wiesz co chciałem to jakoś mądrze skomentować ale popatrzyłem na nick i stwierdziłęm XD nie ma sensu jesteś niereformowalny o choćby walnąć Ci dowodami prosto w pysk to ty się odwrócisz . Nie rozumiesz jak działają szczepionki , nie rozumiesz jak działa statystyka ( 50 % pacjentów to ludzie zasczepieni tylko że zaszczepionychg jest 10 x więcej niż niezaczepionych czyli na przykładzie UK 15 % niezaczepionych odpowiada za 50 % hospitalizacji) Dalej nie rozumiesz? To jakim cudem na Giblartarze od maca było 5 zgonów na covid? Skoro szczepionki nie działają wytłumacz mi to ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 9

@Azheal Popatrzyłeś na nick i co stwierdziłeś? Za pewne nawet przeczytać go poprawnie nie potrafisz także "XD" jak to stwierdziłeś. Czy Ty w ogóle zastanowiłeś się nad tym co napisałeś? 15% NIEZASCZEPIONEGO społeczeństwa spowodowało, że ZASZCZEPIENI ludzie leżą w szpitalu? Czy Ty jesteś poważny czy po prostu uwielbiasz robić dziwkę z logiki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-2 / 8

@AIkanaro uwielbiam jak kowidianie mówią o dowodach;D albo o naukowcach zwłaszcza tych z telewizji;D haha bo naukowe fakty tak mówią haha, ale zdanie innych naukowców z poza telewizji mający odmienne zdanie to już foliarze XD gdyby mi ktoś 4 lata temu powiedział że okłamie cały świat to bym nie uwierzył... a to jest przecież takie łatwe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
+1 / 5

@AIkanaro Ile razy trzeba powtarzac - szczepionki nie dają 100 % odporności. I napisalem ze mimo ze niezaszczepionych jest duzo mniej to czesciej sa hospitalizowani i czesciej umieraja. Na 51 tyś zgonów z powodu covida od stycznia do lipca 2021 w pełnie zaszczepionych było 1,25 %. 85 % społeczeństwa w U K jest zaszczepione a 15 % nie. A mimo to niezaszczepienie częściej lądują w szpitalach. Czyli na jakieś 10 mln ludzi w szpitalach ląduje tyle samo co na 50 mln. I wedlug Ciebie to swiadczy o nieskutecznosci szczepionek? Tak jak przykład Gibraltaru który kompletnie zignornowales

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 4

@Azheal weź się zdecyduj czy mówimy w końcu o zgonach czy o zachorowaniach? Bo ja wyżej napisałem, że szczepionka conajwyżej łagodzi przebieg choroby i twierdzę, że nie zależnie od tego czy ktoś jest zaszczepiony czy nie to tak samo rozprzestrzenia Covida19. Ja o niebie, Ty o chlebie. Za wszelką cenę chcesz wykazać, że nie mam racji ale Ci coś nie idzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
-3 / 7

@darwin_in Jesteś przykładem szura, który nie myśli. Nie jest odpowiedzialny za nic i za nikogo. Taki typowy ciul, który zamiast słuchać wykształconych, woli usiąść i poczytać na grupach fejsbukowych o szkodliwych szczepionkach, czipach 5G i statystach w szpitalach. Jesteś zakałą tego narodu i mam nadzieję, że się nie rozmnażałeś, bo to byłaby wielka strata dla ludzkości, gdyby twoje zryte geny rozeszły się w świat. Wielki inteligent za dychę, który uważa, że myśli sam. Gówno kogo to obchodzi, co prawda, ale on myśli sam. To, że myśleć nie umie, to dla niego szczegół.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darwin_in
-3 / 7

@HS17

Nie mam facebooka od 8 lat w przeciwienstwie do ciebie i co glupio ci?? Powtarzasz sie... chipy 5g badania naukowcow bla bla kto tutaj jest szurem szcurze laboratoryjny, przegrywą jak ty pasuje tego typu tyrania, cale zycie nie wynurzyles nosa z wiochy zabitej dechami gdzie ludzi budzi smrod gnoju ktory reprezentujesz ty i tobie podobni, kur* zalosny typ jestes dla mnie, biedny polaczaku nie dosc ze wlasny rzad cie dyma i nie stac cie na wakacje nad brudnym baltykiem to jeszcze chcesz umoralniac innych i mowic im jak maja zyc bo tak mowili w tvp i to prawda, smiechu warte z takimi jak ty sie nie dyskutuje tylko wali w morde zeby juz przestalo smierdziec glupota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darwin_in
-4 / 6

@HS17

P.S Najwieksza zakałą narodu Polskiego sa sami Polacy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
-4 / 8

@darwin_in Patrząc po twoich wypowiedziach, zastanawia mnie jedno. Jaka jest średnia tygodniowa dostawania przez ciebie w ryj. Bo wk.rwiasz ludzi na odległość, a w bliższym otoczeniu, nie jest możliwe, żeby ktoś wytrzymał takie p!erdolenie. Jesteś tylko szurkiem. Boisz się szczepienia, a nie boisz się wirusa, bo jesteś debilem. Nie usprawiedliwisz tego w żaden sposób. Mieszkasz w mieszkaniu bloku w cuchnącej mieścinie, zarabiając najniższą krajową albo ciągnąc na zasiłkach. Nędzna kanalia, która nigdy nic nie osiągnie, bo jedyne co robi w tym kierunku to popija browary przed telewizorem z włączonym 24/7 TVNem. Ogólnie sram na to, że zdechniesz pod respiratorem. Ale to, że przy okazji pozarażasz normalnych ludzi i dzięki tobie będziemy tkwić w tym bagnie przez kolejne lata jest nie do zniesienia. Jaki wstyd, że możesz nazywać się Polakiem. Swoje wieczne niepowodzenia usprawiedliwiasz tym, że rząd cię dyma. Ale cały czas pewnie latasz i na PO głosujesz. Mózg masz już tak zryty od paranoi, że to już nie jest do wyleczenia. Jedyne co możesz robić, to dalej siedzieć w tej swojej klatce w bloku owinięty w folię i piszesz debilne komentarze, udowadniając jedynie wszystkim swoją głupotę. Ponadto uważasz, że nie będziesz jak inni i i nie zamierzasz się ani szczepić, ani pisać zgodnie ze składnią i polską ortografią oraz interpunkcją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darwin_in
-3 / 7

@HS17

Pomijajac fakt ze skopiowales 70% tego co ja napisalem swiadczy o tym ze jestes blaznem i tylko sie potwierdza to ze nie potrafisz myslec samodzielnie tylko powielasz bzdury swoich oprawcow, nauczyc gowniarza co chodzi i powtarza.

Uwierz mi ze nie odnosze sie z tym ze jestem Polakiem zeby mnie nie utozsamiali z taka gnidą jak ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
-3 / 9

@darwin_in Mam taką propozycję. Zapraszam, wyp!erdalać z Polski. Skoro tak tu źle, rząd wszystkich dyma, z byciem Polakiem się nie odnosisz, zrób przysługę temu krajowi i stąd spieprzaj. Ty w końcu przestaniesz obwiniać wszystko i wszystkich wokół za to, że nie każdy jest nieogarem życiowym, jak ty, a kraj pozbędzie się wrzodu na dupie. Poza tym błaźnie nic nie skopiowałem, a skoro masz urojenia, to chociaż nie pokazuj tego publicznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
+2 / 6

"Już zostało oficjalnie powiedziane, że szczepienia NIE POWODUJĄ ZMNIEJSZANIA rozprzestrzeniania się wirusa, a co najwyżej łagodzą sposób przechodzenia choroby." No i nie prawda bo zmniejszają ale nie do 0 ale to właśnie z tego powodu że są antyszczepionkowcy. I stwierdzenie że "co najwyżej"? Chyba zmniejszenie kilkku do kilkunastu krotnie szans na zachorowanie czy zgon to jednak troszkę lepiej niż co najwyżej. I przykro mi ale zachorowania , zgony i hospitalizacje są nieodłącznie związane z szczepionką. Nie możesz sobie powiedzieć że "szczepionka nie bo nie działa bo nie powstrzymuje roznoszenia się choroby" Gdyby wszyscy się zaszczepili to nie byłoby żadnych fal bo 90%+ ludzi przechodziło by to łagodnie i nie byłoby problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-5 / 5

@Azheal Wciąż się mylisz, a to co się dzieje dookoła nas potwierdza jedynie, że mam rację. Ja, nie Ty. Jak już wspomniałem szczepionka co najwyżej łagodzi przebieg choroby, a dowodem na to jest to, że osoby zaszczepione lądują w szpitalach i pod respiratorami. To znaczy nie mniej i nie więcej, że tym zasczepionym osobom szczepionka w ogóle nie pomogła. Czyli tak jak napisałem, szczepionka CO NAJWYŻEJ łagodzi przebieg choroby. Druga sprawa, skoro szczepionka zapobiega rozprzestrzenianiu się choroby to co ludzie zaszczepieni robią w szpitalach chorzy na Covid19? Robią za statystów żeby łóżka puste nie stały? To jest kolejny dowód na to, że szczepionka nie powstrzymuje przed rozwinięciem się choroby w organizmie. Ty zakładasz, że jak osoba zaszczepiona nie ma objawów to znaczy, że jest zdrowa - tutaj zgodzę się jedynie ze stanem jaki przewiduje polskie ustawodawstwo. Jak ktoś nie ma objawów to należy uznać go/ją za osobę zdrową. W praktyce jednak ktoś może przechodzić chorobę BEZOBJAWOWO (i tutaj nie ma znaczenia czy był zaszczepiony czy nie, bo na długo przed jej stworzeniem i wypuszczeniem na rynek byli ludzie którzy przechodzili covid19 bezobjawowo), a skoro PRZECHODZI CHOROBĘ to i również ZARAŻA, a że przechodzi bezobjawowo to nie ma potrzeby na jej hospitalizację - niewiarygodne, prawda? Kolejny FAKT który potwierdza za tym, że to ja mam rację, a nie Ty. Jak się nie odwrócisz to dupa jest z tyłu. Skończ waść pieprzyć te głupoty w końcu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 listopada 2021 o 2:59

H HS17
0 / 8

@Alkanaro Gdzie masz ludzi zaszczepionych w szpitalach? Połowa Polski zaszczepiona, a w szpitalach ZDECYDOWANA większość antyszczepów. Pojedyncze osoby zaszczepione powodują, że szczepionka nie działa i jedynie "co najwyżej" zmniejsza przebieg choroby. Śmiech na sali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-5 / 5

@HS17 W Izraelu, w Wielkiej Brytanii, w Belgii. Kraje o dużym procencie w PEŁNI zaszczepionych (czyli po dwóch dawkach). Wiadomości w Belgii podawały ostatnio, że ponad 50% hospitalizowanych to osoby w pełni ZASZCZEPIONE. A skoro te osoby wymagały hospitalizacji to znaczy nie mniej nie więcej, że tym osobom szczepionka NIE POMOGŁA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 listopada 2021 o 19:19

A Azheal
+2 / 4

@AIkanaro Matko boska a ten dalej nie rozumie. Jak masz 40 mln zaszczepionych i 5 mln niezaszczepionych a połowa w szpitalach to zaszczepieni to co w tym dziwnego? Uważasz że 100 osób z 40 mln i 100 osób z 5 mln to to samo? Statystyka ewidentnie dla Ciebie za trudna. A najlepsze że jak typowy antyszczep podajesz przykład Izraela który nie jest nawet w pierwszej 10 krajów z największym % zaszczepionych XD I chce zauważyć że Ty nie podajesz żadnych faktów! Jedyne co podajesz to swoją interpretacje częściowych faktów bez kontekstu i z typowym dla antyszczepów cherry pickingiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-4 / 4

@Azheal to Ty nie rozumiesz. Ty widzisz tutaj cherry picking bo to Tobie się nie zgadza, a fakty przeczą temu co mówisz. Skoro ludzie w pełni zaszczepieni lądują w szpitalu to znaczy, że szczepionka wcale im nie pomogła. To znaczy, że szczepionka NIE MA deklarowanej przez producenta skuteczności... Idźmy dalej. W zeszłym roku przed wypuszczeniem na rynek mówiono (oczywiście wśród przeciwników szczepień na covid), że szczepionka nie da TRWAŁEJ odporności przeciw Covid19, a "naukowcy" i cała reszta popierających szczepienia twierdziła, że odporność będzie trwała. Dzisiaj i w tym przypadku widzimy, że to tzw "szury", "foliarze" czy jak ich tam się nazywa mieli rację bo ludzi goni się na przyjmowanie trzeciej dawki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
+1 / 1

A jaka jest deklarowana odporność przeciw wariantowi delta hmm? 65 % mniejsza szansa na zachorowanie i roznoszenie i to widać bo mimo że zaszczepionych jest więcej to choruje ich procentowo mniej niż niezaszczepionych. A jaką daje szanse na ciężki przebieg i zgon? Ok 90 % i to również widać w statystykach. Przykro mi ale nikt nigdy i nigdzie nie twierdził że daje 100 % a jeśli ty myślisz o tych 95 % co było mówione to dotyczy wariantu alfa którego praktycznie już nie ma bo delta wszystko zdominowała.
A co do odporności to na szybko szukając znalazłem informacje z października zeszłego roku i mówiono że oporność zaczyna spadać po kilku miesiącach. I bardzo szybko stwierdzono że nie można wykluczyć dawki przypominającej która nie jest niczym niezwykłym! Poza szczepionkami wieku dziecięcego nie ma żadnej innej która jest trwała. I przykro mi ale antyszczepy nie miały racji w niczym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-2 / 4

@Azheal rozumiem że przedstawisz tutaj badania na poparcie twojej teorii, że szczepionki zmniejszają transmisje wirusa wśród ludzi?

Kolega słusznie użył słowa "co najwyżej" ponieważ fakt, że jest to jedyna faktyczna płaszczyzna skuteczności szczepionki całkowicie podważa zasadność paszportów covidowych jako takich.

Wy covidianie to na prawdę lubicie policzkować się z logiką: jak zaszczepieni chorują, to mówicie "żadna szczepionka nie ma przecież 100% skuteczności poza tym ona ma chronić przed ciężkim przebiegiem i zgonem a nie niwelować wirusa" ale jednocześnie twierdzicie, że za wszystkie zachorowania odpowiadają nieszczepieni, nagle zapominając co mówiliście chwilę wcześniej, że skuteczność szczepionki dotyczy przecież ochrony przed zgonem i hospitalizacją a nie przed zarażaniem. Następnie bronicie paszportów covidowych i ludzi protestujących przed wprowadzoną nimi segregacją nazywacie szurami, chociaż sami przyznaliście wcześniej, że szczepionka ani nie chroni przed przenoszeniem wirusa, ani nie zapewnia 100% ochrony przed zachorowaniem. Wiadomo jest, że jedyne co nas chroni to nasza odporność i uwaga! Można łatwo i tanio sprawdzić czy ona działa, badając przeciwciała. Nie podejmuje się ocenić, czy ludzie z przeciwciałami zarażają czy nie, ale jeśli szczepieni ludzie są uznawani za bezpiecznych, pomimo faktu, że szczepionka mogła nawet u nich w ogóle nie zadziałać (teoretycznie jest kilka procent szans na to, w praktyce może być więcej, gdyż badania skuteczności nie uwzględniały osób z niedoborem odporności, o czym można przeczytać w ulotce Phizera np), to logicznie rzecz biorąc ludzie z przeciwciałami powinni być uznawani za dalece bardziej bezpiecznych niż szczepieni. Tymczasem paszporty dotyczą ozdrowiencow, ale tylko tych zarejestrowanych przez sanepid, ci z testem przeciwciał w ręce się nie liczą.
To jest absurd a ty tego bronisz kolego. Może więc nie nazywaj szurami ludzi, którym ta nielogiczność i niejasność śmierdzi, a zastanów się trochę nad ich argumentami, zamiast bredzić w kółko o folii i 5g jak ten Alfrid nazywający się Łowcą Komedii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 8

@longlong uwielbiam, kiedy "dowody" covidiotów kończą się na koleżance czyjejś koleżanki :)
Nie, nie. Wszystkie ośrodki naukowe na całym świecie są opłacone. Jakiś randomowy pan na bitchute mi tak powiedział, więc to musi być prawda "xD"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
+1 / 1

W UK masz 13 mln zaszczepionych i 530 tyś niezaszczepionych w grupie 60 +. Wiesz jaki % chorych w obu przypadkach ląduje w szpitalach? Ten sam ok 0,7 %. Mimo że grupa zaszczepiona liczy prawie 25 razy więcej osób . Wy nie macie żadnych argumentów a już szczególnie Ty nigdy nie przedstawiłaś jakiegokolwiek dowodu na cokolwiek co twierdzisz poza twierdzeniem że kogoś znasz.Także przestanę was nazywać szurami jak kiedyś przedstawicie dowody na poparcie jakieś swojej tezy.
A najlepszym przykładem na to że szczepionka działa jest Gibraltar który jest zaszczepiony w 100 % i od marca zmarło tam 5 osób. Także co z tego że ludzie zaszczepieni chorują jak praktycznie nie umierają i nie lądują w szpitalach?
A paszportów bronię dlatego że antyszczepów trzeba tępić bo nie zasługujecie na to żeby żyć w społeczeństwie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
+2 / 40

@xzvx Dokładnie, odważni ludzie. Nie to co u nas. "Nie wprowadzimy obowiązku szczepień, bo antyszepym siem oburzom"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LowcaKretynow
-2 / 24

@HS17 O co Wam chodzi? Masz swoja dawke druga, czy tam trzecia to jestses bezpieczny. Dlaczego az tak wam zalezy na faszystowskim zmuszeniu kazdego do przyjecia tej zbawiennej szprycy??? Nie pojeta logika covidiotow, tego nie zrozumiem. Zwlaszcza jak coraz wiecej panstw donosi, ze szala zarazen przechyla sie na niekorzysc wyszczepow XD jezeli o mnie chodzi to i 10 dawek sobie wez, a ubezpieczenie place prywatnie takze o miejsce na nfz tez sie nie musisz martwic ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
-3 / 9

@HS17 Oglądasz za dużo tvp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
-2 / 18

@LowcaKretynow Rozumiem, że pandemia to jakiś twój fetysz, może nawet na tym zarabiasz, może masz zakład pogrzebowy. Generalnie mnie to wali. Ale nie każdy jest taki jak ty. Są ludzie normalni, którzy mają dość tej nienormalności związanej z wirusem, a przez antyszczepów, gospodarka siada, lockdowny, praca, szkoła zdalna. Moglibyśmy być już dawno po pandemii, gdyby nie szurki. Druga sprawa, że antyszczepy narażają normalnych ludzi na chorobę. Nie istnieje szczepionka na żadną chorobę, która gwarantowałaby 100% skuteczność. Co prawda normalni przejdą to lekko, ale i tak to nic przyjemnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
+1 / 7

@Obiektywny1 Oglądasz za dużo tvn

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
-1 / 11

@HS17 Gospodarka siada dlatego, że ktoś nie chce lub nie może się zaszczepić? Twierdzisz, że jak wszyscy się zaszczepia to nie będzie zakażeń? No to wiedz, że szczepionka nie zmniejsza ilości zakażeń i wcale cię przed nimi nie uchroni, ale jak twierdzą eksperci "może" uchronić przed ciężkim przejściem choroby.
A nosicielem może być każdy, zaszczepiony lub nie, więc nie powielaj bzdur które gdzieś zasłyszałeś, tylko opieraj się na danych, bo tylko się kompromitujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
0 / 10

@Obiektywny1 A więc teraz opowiedz jak przenosi się wirus, który nie istnieje? Bo gdyby każdy człowiek na świecie się zaszczepił to wirus musiałby zniknąć, skoro nie miałby się jak przenosić. Kwestia zaszczepienia antyszczepów. Ponadto szczepionka chroni przed wirusem, a zarazić możesz się EWENTUALNIE, wówczas lekko przechodząc chorobę. Poza tym nigdzie nie powiedziałem, że zaszczpiony nie przenosi choroby, bo skoro może zostawać on chociażby na pudełkach, to jak może nie zostawać przy dotknięciu czegoś z cząstkami wirusa.
P.S. Pisanie, że ktoś się kompromituje we wpisie, w którym kompromitujesz sam siebie jest niesamowicie komiczne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
-2 / 8

@HS17 Co wpis to inna interpretacja. Raz piszesz, że przez niezaszczepionych jest pandemia, a innym razem, że nie, i że przenosi się przez pudełka. Więc może zanim podejmiesz z kimś dialog ustal sobie jedną wersję. Nadal nie odpowiedziałeś na pytania, przez co pokazujesz, że guzik wiesz na temat szczepień i zgrywasz eksperta. A robić burzę i wyzywać innych to sobie możesz w domu. Wybacz, ale nie zamierzam prowadzić z tobą jałowej dyskusji na tematy o których nie masz zielonego pojęcia. Porozmawiaj sobie z kimś na twoim poziomie, albo uzupełnij wiedzę. Życzę zdrowia, będzie ci potrzebne. I uważaj na pudełka. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
-1 / 11

@Obiektywny1 Wybityny ekspercie, który nie wiesz, że cząsteczki wirusa wyemitowane przez zakażonego człowieka pozostają na różnych rzeczach. Otóż nie wiem, czy coś piłeś, natomiast moja wersja jest jedna i jest prawdziwa. Nieszczepieni pozostawiają wirusa na innych rzeczach. Szczepieni rzeczy dotykają i mogą się zarazić, choć prawdopodobieństwo jest niskie. Odpowiedziałem na wszystkie twoje pytania, więc skończ już pieprzyć głupoty i przyznaj w końcu rację, bo nawet zwykła logika podpowiada, że to że wciąż siedzimy w tym bagnie jest zasługą szurów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
-2 / 10

@HS17
Widzę, że twoje tezy podważają wnioski WHO poparte badaniami. Brawo, opatentuj to i przekaż lekarzom.

"Moglibyśmy być już dawno po pandemii, gdyby nie szurki". "Nieszczepieni pozostawiają wirusa na innych rzeczach. Szczepieni rzeczy dotykają".
No to wiedz, że nie tylko, bo osoba zaszczepiona też może być nosicielem i może cię to zaskoczy ale zarazić się może też od osoby zakażonej. Przykro mi, że twoja wspaniała teza upadła.

"Bo gdyby każdy człowiek na świecie się zaszczepił to wirus musiałby zniknąć". A iloma a dawkami? Jakiej firmy? Na ile wiarygodna jest szczepionka której efektywność wynosi 47 lub 53 procent?
Odpowiem ci. Gdy skuteczność leku szacuje się na około 50%, efekt praktycznie nie zachodzi, co tłumaczy się tym, że pacjent automatycznie spisuje się na straty, ponieważ 50% skuteczność można uzyskać dzięki efektowi placebo. Największą efektywność uzyskuje się przy zapewnieniu, że lek ma minimum 75% skuteczności.

Uzupełnij wiedzę "ekspercie", bo co wpis to kolejna brednia. I proszę cię nic już nie pisz, bo nie da się tego czytać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
+2 / 6

@Obiektywny1 Mów do tumana, a tuman swoje. Wymyśla brednie i mówi, że ty to powiedziałeś, prostujesz, ten nadal swoje. Niektórzy są naprawdę tępi, także pominę kwestie, które już wyjaśniałem. Co do szczepionki o efektywności +-50%, podważasz wnioski WHO poparte badaniami. Brawo, opatentuj to i przekaż lekarzom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
-5 / 7

@HS17 Tak trzymaj. Zaczęło się i skończyło na wyzwiskach. Cóż za wysoki poziom debaty. A logicznych argumentów wciąż brak. Skoro tak boisz się zakażenia to załóż sobie jeszcze aluminiowy worek na głowę aby cię uchronił przed 5G. Człowieku skąd ty się wziąłeś? Ja pierdzielę. Nie rozmnażaj się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
+2 / 6

@Obiektywny1 Spokojnie, bez nerwów. Dokształć się i może dojdziesz kiedyś do mojego poziomu, choć prawdę mówiąc nie sądzę. Ale musisz w to wierzyć. A może się uda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
-5 / 7

@HS17 Niesamowity poziom reprezentujesz, szczególnie wyzwiskami zaczerpniętymi wprost z tvp i powtarzaniem sloganów. Nauczyć gówniarza to chodzi i powtarza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawcio1212
-2 / 10

@HS17 Hmm jest całkowicie odwrotnie niż mówisz.
Antyszczepionkowcy nie powodują, że choroba zostaje. Irlandia przy zaszczepeniu około 77% ludności ma potężną fale zachorowań. Tak samo mocną jak poprzednia gdzie zaszczepieni (jeszcze świeżo) stanowili 35%. Wielka Brytania zaszczepienie pełne na poziomie 69% ma potworną ilość zarażonych. Naprawdę jest sporo krajów gdzie razem z zaszczepieniem covid nie zanika, a nawet wzrasta ilość zarażonych.

Powód tego jest inny: zaszczepieni. Dla nich otwieramy bary, nie liczymy do ogólnej liczby osób. Właśnie te osoby nie boją się covida bo "jestem po szczepieniu". Lekarze w Polsce też osoby zaszczepione rzadziej wysyłają na test z początkiem choroby. Zaszczepienie nie osłabia choroby, a jedynie uczy reakcji organizmu, więc szybciej zwalcza chorobę, ale to nie znaczy, że mniej zaraża podczas jej trwania. Pewnie zaraża innych tak samo jak nie szczepiony tylko krócej to trwa. Z powodu zaszczepienia mniej się przejmuje, zanim wyzdrowieje do pełna już wychodzi z domu i zaraża innych albo zanim go rozłoży to jeszcze się porusza zarażając.

Dlatego moim zdaniem powinniśmy zamykać zaszczepionych, ponieważ po nich trudniej wykryć covida(objawy) przez co łatwiej zarażają.

A co do tego że niezaszczepieni zostawiają wirusa na rzeczach to kłamstwo. Nie ważne czy zaszczepiony czy nie zaszczepiony oni nie zostawiają wirusa. Wirusa zostawia osoba chora i nie ważne czy zaszczepiona czy nie zaszczepiona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LordL
+2 / 8

@LowcaKretynow Problem w tym, że przez osoby niezaszczepione szpitale są zapełnione, więc trudniej jest uzyskać pomoc medyczna w przypadkach niekowidowych. Dodatkowo służba zdrowia, na którą wszyscy się składają ponosi przez to większe koszty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-2 / 8

@HS17 Tu jest Twój problem. WYDAJE Ci się, że gospodarka kuleje przez osoby nie zaszczepione, a to jest BZDURA. Gospodarka ledwo zipie przez nieudolnych polityków którzy podejmowali kompletnie NIEPRZEMYŚLANE decyzje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-4 / 8

@HS17 covidianinie potrafisz mi powiedzieć jak wirus powoduje lockdown? jak zamyka szkoły? jak powoduje siadanie gospodarki? czy to robi wirus czy rząd? dlaczego rząd tak robi? chce chronić niezaszczepionych? przecież jest dostępność szczepień kto chce to proszę bardzo i można żyć dalej prawda? kogo obchodzi że niezaszczepiony umrze? ma prawo wyboru tak jak ty masz prawo wybrać szczepienie, w twoim myśleniu nie ma absolutnie żadnej logiki, żadnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
+1 / 7

@longlong Wszystko wytłumaczyłem powyżej, także nie będę kolejny raz powielał wypowiedzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-3 / 7

@HS17
Jak ktoś powie, że działania rządu nie mają na celu zdrowia publicznego tylko interesy firm farmaceutycznych to jest wyznawcą teorii spiskowych i szurem. Jak ktoś powie, że TVP i główne media zakłamują fakty i sieją propagandę to w ogóle foliowa czapeczka i psychiatryk. Ale za to twój oponent może być łowcą skór, właścicielem zakładu pogrzebowego kręcącym biznes na czyjejś krzywdzie, mącicielem, opłacanym trollem, ruskim agentem albo nie wiem kim tam jeszcze, aha, ewentualnie chorym psychicznie. No tak, tylko covidianie są zdrowi, porządni, uczciwi i w ogóle tęcza brokat jednorożce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
+4 / 38

no tak, nikogo nie interesuje kto będzie umierał w szpitalu , jakoś mnie to nie dziwi , nazywa się to znieczulica

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saz06
-3 / 13

@YszamanY Kto? Głównie ten który się nie zaszczepił. Współczuję, ale tak naprawdę sam ponosi odpowiedzialność za swój los. I nie ma powodu, żeby całą resztę społeczeństwa zamykać w domach,a wielu pozbawiać pracy przez jego nieodpowiedzialność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LowcaKretynow
-2 / 20

@saz06 dokladnie! zgadzam sie. Dajcie juz nam foliarzom w spokoju zyc i umrzec :D a ta twoja szpryca od niczego nie chroni, niestety, daliscie sie wkrecic to teraz macie rondo, trzecia dawka zaraz czwarat i piata, a wyszepionych coraz wiecej w szpitalach... kazdy podjal decyzje i poniesie konsekwencje, ale teraz zyjmy juz normalnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2021 o 11:11

H HS17
-2 / 12

@LowcaKretynow Niestety, szpryca chroni przed wirusem, co cię nieziemsko boli, bo wiesz że nie masz racji i wszyscy już wiedzą że jesteś debilem. Gdyby jeszcze chroniła przed kretynami, to dziś byśmy nie rozmawiali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 7

@YszamanY proste - boisz sie - zaszczep sie. Nie boisz sie? To czemu maja Ci ograniczac swobody obywatelskie? Raz oddane juz nie wroca!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
+3 / 7

@LowcaKretynow Tutaj masz piękny tweet od Komisji Europejskiej https://twitter.com/eu_commission/status/1463119478099693571?s=21&fbclid=IwAR1rYMaIzBaGH-Is3j0QxI-rzAA2x6-ZAASzVlR9UP44Eu0liSDWmYo0yu8
Wyraźnie widać jak bardzo nie chroni :) . A co do większej ilości zaszczepionych w szpitalach. Co w tym dziwnego skoro jest ich więcej niż niezaszczepionych? Na Giblartarze 100 % jest zaszczepionych to będziesz się cieszyć że żaden niezaszczepiony tam nie jest w szpitalu? Tylko że od marca tego roku zmarło tam 5 osób (tak słownie pięć) na covid, Hmm ciekawe dlaczego prawda? Pewno przez te niedziałające szczepionki. Przypomnę jeszcze tylko że szczepionki nie dają 100 % odporności zanim napiszesz coś w stylu "zaszczepieni nie powinni chorować"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2021 o 21:15

avatar YszamanY
-1 / 7

@Xar dlaczego mam płacić za leczenie niezaszczepionych ? a twoja swoboda obywatelska kończy się na procencie umieralności w epidemii ,im większa umieralność , tym bardziej będziesz milczał o swobodach obywatelskich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-2 / 8

@YszamanY po pierwsze - jaka umieralnosc? Jaki procent zarazonych bez chorob wspolistniejacych, w dobrej kondycji umiera?
Druga kwestia - czemu przed podaniem szczepionki nie sprawdza sie obecnosci przeciwcial?
I ostatnia - a dlaczego ja mam placic za teatry czy biblioteki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar extragirl
-2 / 46

Brawo Włosi! Jesteśmy z Wami!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
-4 / 26

@extragirl Dokładnie, odważni ludzie. Nie to co u nas. "Nie wprowadzimy obowiązku szczepień, bo antyszepym siem oburzom"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LowcaKretynow
+2 / 20

@HS17 obowiazek mozesz nalozyc na swoja stara w swoim domu, praw konstytucyjnych mi nie odbierzesz psycholu covidowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
-3 / 11

@LowcaKretynow Mam prawo do tego, żeby czuć się bezpiecznie, więc sram na twoje prawa szurze. Do czego masz prawo? Do zabijania cieciu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+8 / 32

Widać, foliarzy i tam nie brakuje... Nie jest to tylko nasza wolska domena. No cóż... może i trochę to pocieszające... Nie, jednak nie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LowcaKretynow
-1 / 17

@KatzenKratzen w Holandii,w Belgii, w Wiedniu, w Australii, caly weekend byly protesty, ludzie wkoncu sie obudzili, ze cos tu nie gra... a inni, jak ty, beda dalej mowic, ze deszcz pada kiedy Niedziele i Morawiecki pluje wam w twarz klamstwami, 3,4 i 5 dawka juz sie chlodzi. Na zdrowie XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-3 / 7

@LowcaKretynow
Oczywiście, ze się szczepiłam, bo jestem człowiekiem rozsądnym i odpowiedzialnym. A Ciebie, foliarzu chciałabym posłuchać, jak będziesz pod respiratorem błagał o życie (czego Ci absolutnie nie życzę)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrokis
-3 / 7

@KatzenKratzen ciekawe czy dożyjesz następnego roku. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krzysztofsensei
-1 / 29

To idioci nie tylko u nas. Mała pociecha, skoro tylu idiotów i proepidemików chodzi po świecie. ***** *** i ***** proepidemików. I konfederację też *****

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LowcaKretynow
-1 / 15

@Krzysztofsensei idiota jest ten, ktory wierzy bezkrytycznie w slowa politykow i telewizor, ktorymi Ci politycy steruja, naprawde wierzysz, ze rzad robi to wszystko dla naszego dobra?? haha jak bardzo trzeba byc naiwnym, ***** covid i Krzysztofa tez

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
-1 / 13

@LowcaKretynow Z pewnością, ktoś będzie słuchał tępych szurów po podstawówce, którzy boją się czipów 5G, a nie będzie zważał na słowa naukowców, którzy pchają ten świat do przodu. Jestem zdumiony, z każdym kolejnym komentarzem udowadniasz, że istnieją ludzie, którzy żyją bez, wydawałoby się, podstawowego narządu, czyli mózgu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-1 / 9

@HS17
Nie mów tak. On ma mózg. Jak wszystkim szurom i foliarzom służy on do podtrzymywania podstawowych funkcji życiowych. Na myślenie (nawet nie wspomnę o krytycznym myśleniu) nie starcza już obwodów. Ale ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawcio1212
-1 / 7

@HS17 Dlatego ja ufam lekarzom. Ale oni zostali zagłuszeni przez polityków. Były badania że maseczka nie chroni. Mówił tak minister zdrowia. Ale nie bo lekarz podczas operacji nosi to musi pomagać i tak zostało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HS17
-1 / 7

@pawcio1212 Według najnowszych badań maski chronią zarówno osoby trzecie, jak i ciebie, więc na tym zakończmy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DominikZi
+8 / 18

Ale wiecie, że jest gigantyczna różnica, pomiędzy przeciwnikiem szczepień a zwolennikiem przymusu szczepień?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DominikZi
+3 / 3

@AIkanaro ja popieram szczepienia, nie popieram ich przymusu, nie wiem skąd wziąłeś tą "większość", chyba z komentarzy tutaj. Na żywo ludzie zachowują się normalniej ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wujekdolf1
+5 / 7

... my się będziemy "bujać" z tym wirusem jeszcze parę lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+8 / 10

Winne temu wszystkiemu są media i "eksperci".

Brakuje rzetelnego, obiektywnego i SPOKOJNEGO przekazywania informacji, a przoduje napędzanie spirali strachu, która w pewnym momencie osiągnęła już taki poziom, że po prostu odbiła w drugą stronę, bo ludzie przywykli już do otaczającej ich sytuacji. Hasła typu "ogromny wzrost zakażeń!", "niepokojące dane z MZ!", "300 % wzrost liczby zgonów na COVID" nie robi już na nikim wrażenia, a powoduje raczej irytację.

Przed dwoma laty niektórzy wierzyli jeszcze w moc "#zostań w domu". Dziś, widząc relatywnie niewielkie efekty jakichkolwiek działań antycovidowych, ludzie buntują się przeciwko kolejnym obostrzeniom.

I trudno im się dziwić, bo brak żelaznej logiki jest widoczny praktycznie na każdym kroku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gregoris
+1 / 15

Spieszmy się pożyczać pieniądze od niezaszczepionych...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TomekOKM
+5 / 9

Kto chciał się zaszczepił, kto nie chciał, się nie zaszczepił. I co tutaj więcej kombinować. Nie można nikogo zmusić do przyjęcia czegoś, czego nie chce, nawet jeżeli jest to dla jego i innych dobra. Podobnie jest ze zdrowym odżywianiem i uprawianiem sportu. Znacznie zmniejsza to ryzyko występowania chorób (ale ich nie eliminuje) ale nie można do tego zmuszać. Będą trzy grupy ludzi : zaszczepieni, ci co przechorowany i ci, co umarli. Największy problem do rozwiązania to oblegane szpitale przez niezaszczepionych. Pomocy nikomu nie można odmówić, natomiast w sytuacji, gdy brakuje miejsc w szpitalu to w pierwszej kolejności powinni być przyjmowani zaszczepieni i ci, którzy ze względów medycznych nie mogą się zaszczepić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K koppo
-1 / 15

Antyszczepionkowcy przypominają mi szamanów (a byli nawet tacy prezydenci) z Afryki głoszących, że HIV przenoszą prezerwatywy, a AIDS leczy współżycie z dziewicą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+2 / 10

@koppo GDyby A:
Szczepionka spowodowała całkowita reemisję wirusa, to pewnie wszyscy byli by po szczepieniach, ale tak nie jest. Przykład pierwszy z góry. Gibraltar, zaszczepianych 100%, bo to mała populacja.. ilość zakażonych na 100 tyś mieszkańców większa niż w innych krajach Europy. Drugi przykład. Japonia, zaszczepionych mniej niż 50%, wirus wygasł samoczynnie. Nie ma w tym kraju już Covid w wersji Delta, który szaleje w innych miejscach.
I narracja miłośnika szczepień dr. Sutkowskiego:
„Zaszczepieni umierają wtedy, kiedy są między pierwszą a drugą dawką i jeszcze nie złapali odporności albo są między drugą a trzecią dawką, kiedy tę odporność stracili”.
https://www.onet.pl/video/programy/dr-michal-sutkowski-na-nas-dzialaja-jedynie-strachu-i-kary-powinny-byc-dotkliwe-mam/m9sjy1l,6c2ea0e6
Zamordyzm pełną gębą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2021 o 16:42

avatar ZONTAR
+4 / 14

Główny problem polega na tym, że zbyt duża pula niezaszczepionych to przeciążenie już i tak niewydolnej służby zdrowia. Gdybyśmy mieli szpitale z gumy i mogli leczyć wszystkich w dobrych warunkach bez obaw o brak miejsc i rąk do pracy, to walić karty szczepień. Kto nie chce, ten najwyżej trafi pod respirator czy zabije babcię, swoje już przeżyła. Szczepienia też mogą się zarazić, ale będą mieli przeciętnie dużo łagodniejszy przebieg choroby. Problem dla szczepionych jest tylko w tym, że przez przeciążenie służby zdrowia cierpią wszyscy inni chorzy, a przez to znowu władza dalej brnie w ograniczenia swobody, które to już wpływają na każdego. Czyli w skrócie - nie możesz iść w jakieś miejsce czy robić czegoś normalnie, bo ktoś inny się nie zaszczepił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-1 / 7

@ZONTAR
Brawo! Tak rzadki tutaj głos rozsądku!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nimitz77
-3 / 9

Świat widziany przez foliarskie różowe okulary. No czego ten rząd od nich chce. No czego chce ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
-2 / 4

@nimitz77 Otwarcia lasów. Normalności. Odpowiedzialności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomasz531
+3 / 5

Nigdy tu nie komentowałem ale po przeczytaniu bzdur przeciwników szczepienia chce mi się płakać. Mam 32 lata, w zeszła niedzielę dowiedziałem się że mam nowotwór z przerzutami. jestem w krakowskim szpitalu, przenoszą mnie z miejsca na miejsce bo dla takich jak ja miejsc jest coraz mniej na rzecz chorych na covid. aktualnie leżę na korytarzu. W ZDECYDOWANEJ większości chorzy na covid to niezaszczepione osoby. Zabierają miejsce na prawdę potrzebujacym. Ludzie nie bądźcie debilami, jeśli nie dla siebie zaszczepcie się dla no
okaże się że dla nich zabraknie miejsca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaeres123
0 / 6

A Polacy jak potulne barany będą siedzieć w domach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darwin_in
-5 / 5

Tak zwany chip

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xyzt
+4 / 6

Nie rozumiem problemu. Ci którzy chcą się szczepić sie zaszczepili. Co którzy uważają, że nie ma pandemii i jest ona nie groźna mogą co pół roku chodzić po szpitalach aby przechorować covida i mieć status odzrowieńca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem