Wiesz jak rozebrać, to znaczy, że wiesz jak złożyć. Pytanie tylko, czy masz odpowiednią dokumentację wymaganych momentów dla poszczególnych śrub i w przypadku których użyć kleju.
@J_R Przy silniku, ważne są momenty dokręcania wyłącznie głowicy. Bo tu faktycznie jak dokręcisz "na wyczucie" to będzie puszczać :/ .
Jednak żeby np dokręcić korbowody, albo mocowania wałków, tu już można na wyczucie :) . Albo misę olejową. Więc z tymi momentami to tak bym nie panikował. Z drugiej strony jak mocno dokręcić? Trochę mocniej niż było :P . Znowu inne śruby ciężko dokręcić za mocno, np koło pasowe na wale jeśli jest mocowane na jedną śrubę XD. Bo weź tu za mocno dokręć śrubę o średnicy 16mm i wysokiej twardości. To by trzeba było chyba skakać na kluczu i to jeszcze kluczu o długości 2m XD.
@ST6 Puść od końca, przynajmniej złożysz...:)
Puść część pierwszą od tyłu. Będzie mniej więcej to samo.
Bo najpierw się ogląda poradnik a dopiero po tym bierze się za robote
O, Squid game... muszę w końcu obejrzeć.
Wiesz jak rozebrać, to znaczy, że wiesz jak złożyć. Pytanie tylko, czy masz odpowiednią dokumentację wymaganych momentów dla poszczególnych śrub i w przypadku których użyć kleju.
@J_R Przy silniku, ważne są momenty dokręcania wyłącznie głowicy. Bo tu faktycznie jak dokręcisz "na wyczucie" to będzie puszczać :/ .
Jednak żeby np dokręcić korbowody, albo mocowania wałków, tu już można na wyczucie :) . Albo misę olejową. Więc z tymi momentami to tak bym nie panikował. Z drugiej strony jak mocno dokręcić? Trochę mocniej niż było :P . Znowu inne śruby ciężko dokręcić za mocno, np koło pasowe na wale jeśli jest mocowane na jedną śrubę XD. Bo weź tu za mocno dokręć śrubę o średnicy 16mm i wysokiej twardości. To by trzeba było chyba skakać na kluczu i to jeszcze kluczu o długości 2m XD.
Nakręć część drugą.