Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
J konto usunięte
+12 / 38

To do tej pory nikt nie umierał? Zakażony to nie oznacza chory

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LisekJeden
+2 / 12

@jacekgr41 Dla większości ludzi chłonących doniesienia z tv jak gąbka brudy - oznacza. Nie widzą róznic między zarażeniem, zakażeniem, zachorowaniem. Ich umysły pomijają niekorespondujące fakty - dziwne, bo do tej pory to właśnie było domeną tzw foliarzy - ignorowanie niewygodnych faktów. Ale widzisz, ludzie UWIELBIAJĄ się bać. Zawsze muszą mieć jakieś straszydło. Teraz już nie boją się diabła rogatego, końca świata, to trzeba im nowego straszydła. Działa? Działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wyblinka
+30 / 70

I bardzo dobrze. Trzeba byc oszołomem by nadal wierzyć w ten cyrk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psibrat
+11 / 31

@wyblinka masz racje. ale przeraża mnie jak wiele ludzi nadal wierzy w te bzdury, w te nieprawdziwe informacje pompowane im cały czas w telewizji, radio itp. Propaganda której Goebbels by się nie powstydził jest stosowana na każdym kroku i ludzie po prostu tego nie widzą... Wiem, że jest dużo trolli opłacanych przez rząd którzy robią posty, komentarze zastraszające ludzi i tłumaczące/uzasadniające szczepienia/obostrzenia ale spodziewałbym się jednak, że ludzie są mądrzejsi, a po tym co widzę co się dzieje to już rozumiem dlaczego świat zmierza do zniewolenia ludzi - bo się tych baranów zniewolić da w bardzo prosty sposób. Wystarczy puścić im info w tv i już będą gnębić tych, którzy myślą racjonalnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2021 o 9:34

W wyblinka
+15 / 23

@psibrat Zawsze wydawalo mi się, że mlodzi ludzie będą bardziej odporni na taką toporna propagandę, a oni wraz z osobami starszymi okazali się janczarami nowego totalitaryzmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
-1 / 13

@wyblinka A dla mnie niepojęte jest że ludzie bez jakiejkolwiek wiedzy , doświadczenia czy wglądu w dane uważają się za fachowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miczaw
+4 / 8

@wyblinka A co tu jest do "wierzenia"? Ok, media i politycy męczą covidem ludzi tak, że wszyscy mamy dość, to fakt. Ale to, że to groźna choroba to także fakt. Początkowo rzeczywiście trudno było wierzyć w pandemię, nie znając nikogo, kto miałby choćby chorującego znajomego. Ale teraz? Większość osób zna osoby które chorowały lub zmarły z powodu covida. Ja np. choć uważałem się za osobę spoza grupy największego ryzyka, mam trwale uszkodzony/zniekształcony węch. Martwił mnie też efekt tzw. "mgły mózgowej", choć pocieszający jest fakt, że na tle ludzi wypowiadających się tu, mój mózg nadal chyba funkcjonuje nieźle. Na pewno należy z respektem podchodzić do tej choroby i starać się nie narażać zbytnio na zachorowanie. Nie jest to żaden cyrk. Cyrkiem natomiast jest zmuszanie ludzi do rzeczy, do których nikt nie powinien móc ich zmusić - np. do szczepienia szczepionkami, które dopiero zostały wprowadzone. Do przestrzegania zasad które na logikę nic nie wnoszą i nie zmieniają. To rzeczywiście jest niezły cyrk. Tu akurat każdy powninien móc odpowiadać za siebie i brać na siebie ryzyko za swoje decyzje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miczaw
+1 / 1

@kucykpl1 To raczej Tobie coś poważniej dolega, sądząc po poziomie chamstwa i frustracji wyrzucanej w komentarzu :) No ale cóż, jeśli Cię to uszczęśliwia... :D Twoja racja jest najtwojsza :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaskodg
-2 / 4

@Azheal Napisał "Fachowiec" od składek...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bazarelembera
+12 / 28

wg wszystkich wytycznych ministra zdrowia, WHO i wróżbity Macieja, oni wszyscy umrą.. umrą...umrą....(echo pustych sal kinowych i siłowni, ale nie kościołów)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Banasik
+21 / 29

Nawet w czasie wojny ludzie się bawili, chodzili do kin, żenili się i rodzili dzieci. Starali się żyć tak normalnie jak tylko się dało. A ty oczekujesz, że z powodu kataru nr 19 cały świat zamarznie na kamień?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1481
+7 / 7

@bartoszewiczkrzysztof
Przecież Telewizja Polska od 2 lat sobie organizuje imprezy masowe. Nawet gdy wszystkim przedsiębiorcom wmówili, by zamkneli hotele...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
+3 / 3

@pawel1481 Dokładnie. Ale akurat ta na świeżym powietrzu, dla niektórych stanowi największe zagrożenie pandemiczne. Może dlatego że, organizuje ją Discovery?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2021 o 14:17

M mamut3003
+15 / 23

,, W tym gronie maseczki były rzadkością'', jeśli wierzyć w tą plandemię to te maseczki są tak skuteczne jak podziurawiona prezerwatywa w czasie stosunku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
+1 / 3

@mamut3003 Zależy od dziurki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar y0u
+9 / 13

może smutne, ale z jednej strony dobre. Mamy społeczeństwa z większym poziomem szczepień, jak u nas, a na ich przykładach widać, że nie do końca to działa. Politycy i eksperci i tak mówią, że wirus prawdopodobnie zostanie z nami na zawsze, czyli kolejny powód, aby jednak zastanowić się, czy dobrym rozwiązaniem jest zamykanie wszystkich jak leci, czy jak. Z ciekawszych rzeczy, w pracy mam wszystkich szczepionych, a jak ostatnio na kwarantannę wymiotło kilka osób to już inna sprawa. A żeby nie było, testy robią wszystkim dość regularnie. Dlatego osobiście uważam, że powinno się zrobić wszystko na zasadzie dobrowolności, chcesz to się szczepisz, nie chcesz to nie. Z jednej strony mamy osoby które mają mocny układ odpornościowy, a z drugiej te ze słabszą. Dlaczego nie możemy pozwolić, aby ludzie decydowali tutaj sami o sobie i traktujemy ich jak idiotów. Co do argumentu o służbie zdrowia, była już propozycja, aby zwiększyć osobom, które się nie chcą szczepić ściepę na NFZ (bo składką niestety tego nie nazwę).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nighthawk7
+3 / 7

@y0u
Dlaczego ktoś zdrowy, z silnym układem odpornościowym, który od XX lat nie był u lekarza ma się więcej dokładać na NFZ z powodu nie przyjęcia jednej, nieobowiązkowej szczepionki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar panmarian83
+15 / 19

Bardzo dobrze, że ludzie juz się nie przejmują covidem. Po 2 latach trwania tego cyrku, kolejnych falach, mutacjach i odmianach, nikogo już to nie przeraża. Poza tym naukowcy mówili, że będziemy musieli nauczyć się żyć z covidem, to się nauczyliśmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
+3 / 7

Wszystko dlatego, że transmisja była w tvpis, tam dla potrzeb propagandy "wirus jest w odwrocie".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F ferdek_kalafior
+5 / 13

@MaksParadys I to jedyne "argumenty" takich jak Ty? Płaskoziemca/foliarz (najnowsza definicja) - ktoś kto nie daje się oszukać i śmie zadawać niewygodne pytania i posiadać argumenty na poparcie swojej tezy. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-5 / 13

@ferdek_kalafior
Prześlij kopie swojego dyplomu uczelni medycznej to pogadamy dalej, a jak nie masz to milcz. Tylko nie pisz mi, że ja mam Ci takowy przesłać, bo ja nie podważam tego co mówią profesorowie, a Ty tak więc jak chcesz podważać to wykaż się kompetencjami inaczej jesteś tylko i wyłącznie zacofanym foliarzem płaskoziemcą czyli kimś kto wierzy szamanom i znachorom, a nie lekarzom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+2 / 6

@MaksParadys "Jak kogoś nie przekonuje ponad 20% wzrost zgonów w ostatnim półtora roku"
Te 20% dodatkowe to zabił covid czy inne były przyczyny?

"Powinni po pierwsze wprowadzić pełen lockdown dla niezaszczepionych"
Dlaczego? Komu oni zagrażają? Sobie czy zaszczepionym? Nie tak dawno prowadziłem dyskusję w której byłem przekonywany, że zaszczepieni stanowią większe zagrożenie niż niezaszczepieni (https://demotywatory.pl/5103243/W-zwiazku-z-sytuacja-epidemiologiczna-Urzad-Marszalkowski-w).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-5 / 13

@RomekC
Covid zabił ponad 100 tys. Polaków, oficjalnie 85 tys. ale szacunkowo niektóre źródła podają nawet ponad 150 tys. bo wiele osób nie doczekało testów.
Zagrażają wszystkim, bo paraliżują służbę zdrowia i przez to umierają chorzy na inne choroby, którym odkłada się planowane zabiegi. Niezaszczepionych wcale nie powinno się wpuszczać do szpitala i wtedy byłoby OK!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F ferdek_kalafior
+1 / 5

@MaksParadys Powiedz jeszcze coś śmiesznego :) Profesorowie, Ci których fundacje są zasilane od 2016 roku milionami od koncernów farmaceutycznych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+2 / 6

@MaksParadys "Covid zabił ponad 100 tys. Polaków, oficjalnie 85 tys..."
Jak 100 tys. jak oficjalnie 85 tys.? Czyli ktoś dodał te 15 tys. aby zaokrąglić? 100 brzmi lepiej niż 85.
"szacunkowo niektóre źródła podają nawet ponad 150 tys..."
Inne źródła podają niższe liczby niż te 85 tys. bo wiele osób umarło na choroby współistniejące ale wpisywali covid jak był covid.

"Zagrażają wszystkim, bo paraliżują służbę zdrowia i przez to umierają chorzy na inne choroby, którym odkłada się planowane zabiegi."
I dochodzimy do sedna Twojej wypowiedzi. "ponad 20% wzrost zgonów w ostatnim półtora roku" był spowodowany min. przez to że planowane zabiegi zostały odłożone...
"Niezaszczepionych wcale nie powinno się wpuszczać do szpitala..."
Bo co? Złamię sobie nogę i nie mogę iść do szpitala. Tak?
Jak już pisałem, w wątku https://demotywatory.pl/5103243/W-zwiazku-z-sytuacja-epidemiologiczna-Urzad-Marszalkowski-w byłem przekonywany, że zaszczepieni są większym zagrożeniem niż niezaszczepieni. Logika tego była taka, że zaszczepieni także chorują ale przebieg jest u nich łagodniejszy przez co nie mają objawów i zarażają innych.
"...i wtedy byłoby OK!"
Ale wiesz, że niezaszczepieni także płacą składki na NFZ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 9

@RomekC
Masz wyjaśnione w moim wpisie dlaczego szacunkowo podaje się dużo więcej niż oficjalnie, wystarczy umieć czytać ze zrozumieniem ale nie mniej jednak 85 tys. to też ilość spora więc niech będzie, że "tylko" 85 tys.
Nie ma czegoś takiego jak choroba współistniejąca, covid przyspieszył śmierć więc to covid jest przyczyną. To tak jakby pod samochód wpadł ktoś komu lekarze dawali miesiąc życia i uznano by go za zmarłego na chorobę współistniejącą, a nie jako ofiarę wypadku.

Tak wśród tych 20% są również ofiary paraliżu służby zdrowia, nie twierdzę, że nie.

Tak, jak jesteś niezaszczepiony to lecz się sam w domu, bo skoro nie wierzysz medycynie to bądź w tej niewierze konsekwentny.

Składki nie są żadnym argumentem, jak masz AC na auto i spowodujesz wypadek ale zapomnisz zrobić przeglądu technicznego to zapomni, że Ci ubezpieczalnia wypłaci kasę mimo, że składkę od Ciebie przyjęli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
-1 / 5

@ferdek_kalafior "niewygodne pytania i posiadać argumenty?" Po prostu XD a jakież to argumenty niby posiadacie?:D No ubaw po pachy XD a te wasze niewygodne pytania to też śmiech na sali , na każde była już dawno odpowiedź tylko wy jej nie akceptujecie i właśnie dlatego jesteście szurami bo póki odpowiedź nie będzie taka jaka chcecie to nigdy się nie zgodzicie. Przykład waszego "argumentu" to twoja wypowiedź o profesorach i że kogoś kupiono
@RomekC - za składki to masz możliwość darmowego zaszczepienia się bo składki z całego życia nie wystarczą żeby pokryć koszta hospitalizacji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+5 / 5

@MaksParadys "Masz wyjaśnione w moim wpisie dlaczego szacunkowo podaje się dużo więcej niż oficjalnie..."
To nie jest wyjaśnienie tylko "gdybanie". OK. "oficjalnie 85 tys." - rozumiem. Natomiast "ponad 100 tys." czy "ponad 150 tys." to liczby wzięte z sufitu. Dlaczego nie 200 tys. albo 300 tys.? Uzasadnienie byłoby takie same.

"Nie ma czegoś takiego jak choroba współistniejąca..."
Czy Ty właśnie nie zgadzasz się z naszym rządem? To w oficjalnych komunikatach TV o tym słyszałem.

"...covid przyspieszył śmierć więc to covid jest przyczyną."
To Twoja definicja czy oficjalna jakiejś "izby lekarskiej"? Bo dla mnie jeśli mam, np. raka, i umrę za 3 miesiące z złapię covida to przypisywanie 100% przyczyny temu wirusowi jest "nieporozumieniem".

"To tak jakby pod samochód wpadł ktoś komu lekarze dawali miesiąc życia i uznano by go za zmarłego na chorobę współistniejącą, a nie jako ofiarę wypadku."
Tutaj jest zupełnie inna sytuacja. Jeśli pod auto wpadnie osoba której "lekarze dawali miesiąc życia" i zginie ona w wypadku to zginie tak samo jak zupełnie zdrowa osoba która wpadłaby pod auto. Natomiast w przypadku covida gdyby była zdrowa to covid by jej nie zabił.

"Tak wśród tych 20% są również ofiary paraliżu służby zdrowia, nie twierdzę, że nie."
Całe szczęście :-)

"Tak, jak jesteś niezaszczepiony to lecz się sam w domu, bo skoro nie wierzysz medycynie to bądź w tej niewierze konsekwentny."
Sorry, jestem niewierzący. Korzystam z medycyny nie dlatego, że w nią wierzę ale dlatego, że za nią płacę.

"Składki nie są żadnym argumentem, jak masz AC na auto i spowodujesz wypadek ale zapomnisz zrobić przeglądu technicznego to zapomni, że Ci ubezpieczalnia wypłaci kasę mimo, że składkę od Ciebie przyjęli."
Tylko że w warunkach AC jest to wyraźnie napisane i mogę nie zgodzić się na te warunki. Prawda? A ja od lat płacę na NFZ a Ty proponujesz zmianę warunków po fakcie. Ba, AC jest nieobowiązkowe. A na fundusz muszę płacić. Nie widzisz różnicy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 2

@Azheal " za składki to masz możliwość darmowego zaszczepienia się bo składki z całego życia nie wystarczą żeby pokryć koszta hospitalizacji"
Jakoś to rozwiniesz bo nie za bardzo łapię jak to ma się do naszej wymiany zdań z MaksParadys?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 9

@RomekC
To, że 85 tys. jest wartością zaniżoną to pewne, a ile zaniżoną to nie wiem, ja osobiście znam 2 przypadki osób które nie są ujęte w tych 85 tys. z zmarły z objawami covida ale nie zdążyły przejść testów ale mniejsza z tym. 85 tys. zmarło na Covid i to jest liczba wystarczająco duża aby traktować tą pandemię poważnie. Dla porównania teraz dziennie umiera 2-3 razy więcej osób niż rocznie umiera na grypę która też jest uważana za chorobę niebezpieczną - śmiertelną.
Nigdy się nie zgadzam z tym rządem, ten rząd jest antycovidowy, realnie nic nie robi w walce z pandemią i dlatego mamy najwięcej ofiar w Europie.
Tylko nasz rząd dzieli zgony, wszystkie inne kraje podają jedna liczbę, pisałem powyżej, że nie zgadzam się z tym rządem dlatego słucham lekarzy, a nie ich gadania pozbawionego logiki na ogół.
Covid zdrowych też zabija, pochowałem dwóch znajomych około 40-stki bez innych chorób - zabił ich covid.
To korzystaj od A do Z, bo jakbyś poszedł do szpitala z jakiegoś innego powodu i zacząłbyś sobie wybierać, które leki chcesz zażywać, a które nie to też by Ciebie wypisali do domu więc nie przyjmując szczepionki odmawiasz leczenia i tak to powinno być traktowane.
To nie jest zmiana warunków, szczepienia na różne wirusy są od lat i zapewne byłeś szczepiony jako dziecko, teraz doszła nowa szczepionka i kto się nie dostosowuje ten powinien nie być leczony na covid wcale. Inne choroby bez zmian więc składka też bez zmian.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F ferdek_kalafior
+3 / 5

@MaksParadys Pytanie, na ile te statystyki są prawdziwe, skoro po śmierci mojego Taty, lekarzunio zapytał czy może wpisać C19. To są te "statystyki"?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-5 / 9

@ferdek_kalafior
Tak 85 tys. fikcyjnych zgonów na covid, a ja znam 2 przypadki kiedy osoby zmarły z objawami dokładnie covidowymi ale nie zostały w porę poddane testom i nie wpisano im covida.
A ciekawe jak lekarz wpisał covid jak nie miał potwierdzonego testu na to nazwisko? Coś chyba zmyślasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siwy1980
+1 / 3

@MaksParadys Skąd masz te dane?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azheal
+3 / 3

@RomekC A mój błąd nie wiem co mi się pokiełbasiło bo miałem wrażenie że chodzi o płacenie za leczenie covida przez niezaszczepionych. Nie wiem czemu na komentarz z innego demota odpowiedzialem tutaj XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+2 / 2

@MaksParadys "...85 tys. zmarło na Covid i to jest liczba wystarczająco duża aby traktować tą pandemię poważnie."
Ależ ja traktuję ją poważnie. Już pisałem, że jestem zaszczepiony. Moja cała rodzina także.

"Nigdy się nie zgadzam z tym rządem..."
Czyli jednak nie popierasz zamordyzmu?

"To korzystaj od A do Z, bo jakbyś poszedł do szpitala z jakiegoś innego powodu i zacząłbyś sobie wybierać, które leki chcesz zażywać, a które nie to też by Ciebie wypisali do domu więc nie przyjmując szczepionki odmawiasz leczenia i tak to powinno być traktowane."
Nie rozumiem.

"To nie jest zmiana warunków, szczepienia na różne wirusy są od lat i zapewne byłeś szczepiony jako dziecko, teraz doszła nowa szczepionka i kto się nie dostosowuje ten powinien nie być leczony na covid wcale. Inne choroby bez zmian więc składka też bez zmian."
Po pierwsze, napisałeś "Niezaszczepionych wcale nie powinno się wpuszczać do szpitala i wtedy byłoby OK!". Nie wspomniałeś o leczeniu innych chorób.
Po drugie, skoro szczepionka nie jest obowiązkowa (jeszcze) jest to zmiana warunków. Założę się, że w umowie między mną a NFZ nie wskażesz miejsca w którym będzie coś o tym, że nie będę leczony szpitalnie na jakąś chorobę jeśli odmówię zaszczepienia się na nią i zachoruję.

"Tak 85 tys. fikcyjnych zgonów na covid..."
Nikt nie twierdzi, że wszystkie 85 tys. są fikcyjne. Jednak nawet ta liczba może być zawyżona. Ja także słyszałem o takich przypadkach jak opisał @ferdek_kalafior. Zaprzeczysz, że coś takiego występowało?

@Azheal Spoko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wyblinka
-1 / 3

@MaksParadys raczej 85 tys to wartosc zawyżana, ludziom umierającym na raka doczłapał się vovid II w akcie zgonu covid, a nie nowotwor

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-1 / 7

@RomekC
Uważam, że rząd powinien już dawno, tak jak to w innych krajach robią, wprowadzić pełen lockdown dla niezaszczepionych, rząd PiS nie robi nic, wprowadza rozwiązania fikcyjne aby się nazywało, że coś robią, w rzeczywistości nie robią nic.

Czego nie rozumiesz? Albo wypełniasz wszystkie zalecenia lekarzy albo lecz się sam. Pierwszym zaleceniem dotyczącym wszystkich jest zaszczepienie się, a kto tego nie zrobił niech się w razie co leczy sam i nie zawraca głowy lekarzom. Mam na myśli wyłącznie objawy covidowe, inne choroby to zupełnie inna sprawa.

W "umowie" z NFZ nie masz tez nic o leczeniu na covid, bo tej choroby nikt nie znał, a jednak leczą ja więc jak widzisz nie jest to tak, że warunki się nie zmieniają, bo się zmieniają.

Jest zaniżona to pewne ale nie wiemy o ile, bo to tylko teorie. Tak samo liczba chorych jest zaniżona, szczególnie teraz kiedy zaszczepieni przechodzą ją łagodnie, według lekarzy obecnie choruje ok. 5 razy tyle osób ile oficjalnie jest podawane. To są dane podawane przez doktora Paweł Grzesiowski, który nie jest na usługach polityków ani firmy farmaceutycznej. Bezdyskusyjnie autorytet medyczny w sprawie pandemii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

@MaksParadys "Uważam, że rząd powinien już dawno, tak jak to w innych krajach robią, wprowadzić pełen lockdown dla niezaszczepionych..."
Czyli jednak zamordyzm.

"Czego nie rozumiesz [..] Mam na myśli wyłącznie objawy covidowe, inne choroby to zupełnie inna sprawa."
To pisz wyraźnie. Nie jestem domyślny.

"W "umowie" z NFZ nie masz tez nic o leczeniu na covid, bo tej choroby nikt nie znał, a jednak leczą ja więc jak widzisz nie jest to tak, że warunki się nie zmieniają, bo się zmieniają."
Na razie warunki się nie zmieniają. Ty postulujesz za tymi zmianami.

"...Tak samo liczba chorych jest zaniżona, szczególnie teraz kiedy zaszczepieni przechodzą ją łagodnie, według lekarzy obecnie choruje ok. 5 razy tyle osób ile oficjalnie jest podawane..."
Czyli covid nie jest taki groźny dla zaszczepionych jak by się wydawać mogło? Cieszę się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 6

@RomekC
Mylisz rozwagę i rozsądek z zamordyzmem. Zamordyzm to jest teraz, bo rząd pozwala na to, że dziennie umiera w Polsce więcej ludzi na covid niż w Izraelu zmarło w całym ostatnim miesiącu.

Warunki się zmieniły, pojawiła się nowa choroba, która prędzej w Polsce nie była znana i należy się do niej dostosować. Szczepienia są jedyną skuteczną walką z nią dlatego powinny być obowiązkowa, a jak nie obowiązkowe to przepisy powinny utrudniać jak się da życie foliarzom, którzy jej nie przyjęli.

Dla zaszczepionych nie jest aż tak ale nie znaczy, że zupełnie nie jest groźny. Według danych zaszczepieni mają 11 razy większą szansę przeżycia choroby jak osoby niezaszczepione ale nadal nie jest to 100% bezpieczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+1 / 1

@MaksParadys "...Szczepienia są jedyną skuteczną walką z nią dlatego powinny być obowiązkowa, a jak nie obowiązkowe to przepisy powinny utrudniać jak się da życie foliarzom, którzy jej nie przyjęli."
Podsunę Ci jeden mocny argument. Mianowicie są osoby z przeciwwskazaniami do szczepienia - osoby starsze, schorowane, z i po różnych chorobach. Osoby niezaszczepione, zresztą zaszczepione także, są dla nich dużym zagrożeniem. I one nic z tym nie mogą zrobić poza izolowaniem się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-1 / 7

@RomekC
Bardzo mało jest takich osób ale to chyba jasne jak słońce, że w takich wypadkach nikt nikogo zmuszać nie będzie, takie osoby byłby z tego obowiązku zwolnione i miałby bez szczepień paszport covidowy. Na prawdę takie oczywiste rzeczy trzeba Ci tłumaczyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@MaksParadys "Na prawdę takie oczywiste rzeczy trzeba Ci tłumaczyć?"
Ale co tłumaczyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 4

@RomekC
Jak piszę, że szczepienia powinny być obowiązkowe to chyba jasne jest, że jak ktoś będzie miał przeciwskazania medyczne to będzie z tego obowiązku zwolniony. Nie wiem ile masz lat, że takie oczywiste oczywistości musze Ci pisać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-1 / 7

@wyblinka
Podaj źródło swoich rewelacji, wszyscy lekarze mówią zgodnie, że te dane są zaniżone, a ty swoje. W sumie może od razu napisz, że każdy kto miał covid i więcej jak 85 lat to w sumie zmarł nie na covid tylko ze starości, bo i tak gdyby nie covid pewnie by w przeciągu kilku najbliższych lat zmarł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
0 / 0

@MaksParadys "Jak piszę, że szczepienia powinny być obowiązkowe to chyba jasne jest, że jak ktoś będzie miał przeciwskazania medyczne to będzie z tego obowiązku zwolniony."
Czy ja gdzie to kwestionuję? Czepiam się tego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaskodg
0 / 8

@MaksParadys Czytam te Twoje wysrywy intelektualne i nie mogę uwierzyć, że nie wstydzisz się wypowiadać publicznie. Możesz odpowiedzieć po jaką cholerę chcesz izolować od siebie ZDROWYCH ludzi, żądając lockdownu?

"...85 tys. zmarło na Covid i to jest liczba wystarczająco duża aby traktować tą pandemię poważnie." - już jeden mądrala pod nickiem Azheal też pier....dzieli takie głupoty. Po ponad półtora roku zdrowo myślący człowiek zdaje sobie sprawę, że jest to (na szczęscie) śmiesznie niska liczba. Jeżeli twierdzisz inaczej to widać, że z matematyką jak i z głową jest coś u Ciebie nie tak.

Mam nadzieję, że jako osoba zaszczepiona, w razie podpięcia do respiratora odmówisz go albo zapłacisz za niego? Przecież szczepiłeś się po to żeby pod nim nie wylądować, prawda? ;)

https://tarnogorski.info/reporter-wp-pli/ - polecam przeczytać pismo z samego dołu strony, wyciągnąć wnioski i skończyć wypisywanie tych debilizmów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 5

@adaskodg
To nie czytaj tego płaskoziemcu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaskodg
+2 / 6

@MaksParadys Skoro chcesz mi mówić jak mam żyć to dlaczego mam tego nie czytać szurze? Nie musisz odpowiadać, bo nie spodziewam się jakiejkolwiek sensownej odpowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 6

@adaskodg
Nie musisz też tego rozumieć dlaczego uważam, że powinieneś mieć zakaz kierowania autem pod wpływem alkoholu lub kierowania autem bez prawa jazdy. Tego penie też nie jesteś wstanie pojąc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaskodg
-2 / 8

@Azheal Najlepsze argument to: "Duża liczba" albo "To nie są arbuzy". Ubaw po pachy :D Wy za to świetnie akceptujecie niewygodne dla Was argumenty. Wystarczy poruszyć temat kiepskiego zarządzania służbą zdrowia i dostajecie zwarcia. Specjalnie dla Ciebie powtórzę to co napisałem Paradysowi...

Mam nadzieję, że jako osoba zaszczepiona, w razie podpięcia do respiratora odmówisz go albo zapłacisz za niego? Przecież szczepiłeś się po to żeby pod nim nie wylądować, prawda? ;)

https://tarnogorski.info/reporter-wp-pli/ - polecam przeczytać pismo z samego dołu strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adaskodg
+1 / 7

@MaksParadys Serio? Nie masz nic lepszego? Człowiek bez uprawnień, a człowiek niezaszczepiony, to są dwie różne bajki więc nie ma co tu nawet porównywać. Są tematy, których nie powinno się ze sobą zestawiać ze względu na ich odmienność. Gdyby niezaszczepiony równał się chory to Twoja zasadność byłaby słuszna ale tak nie jest. Gdybyś żądał delegalizacji alkoholu dla patologii i podał przykład kierowania samochodem pod jego wpływem, to wtedy bym Ci przyklasnął, gdyż spokojnie można jedno powiązać z drugim. Teraz rozumiesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 grudnia 2021 o 7:24

M konto usunięte
-2 / 4

@adaskodg
Czyli tak jak przypuszczałem, nie zrozumiałeś.
Żegnam, szkoda mi czasu na płaskoziemców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mamut3003
+3 / 3

Ty masz jakieś skrzywienie na punkcie kwitów z uczelni? To już kolejny twój komentarz gdzie domagasz się kopi dyplomu. Morze powinieneś porozmawiać o tym ze specjalistą?
Ale czytając twoje komentarze dzięki takim jak ty ta plandemią będzie trwała i trwała, a powiedz mi jak by ten,, wybitny specjalista'' kazał chodzić na rękach z odsłoniętym tyłkiem bo tylko to chroni przed zarażeniem to byś to pewnie zrobił? Nie musisz odpowiadać ją zrobię to za ciebie, otóż zrobił byś to. Człowieku uruchom myślenie, zacznij analizować choćby wypowiedzi tych speców którym tak ślepo wierzysz, a może w końcu dojdziesz do jakiś sensownych wniosków bo na razie to... Chmmm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 2

@MaksParadys Mnie martwi, że foliarze tacy jak Ty wierzący w skuteczność szczepień nie potrafią skojarzyć, że wzmożona liczba zgonów w czasie trwania rzekomej pandemii spowodowana jest zmianami procedur medycznych w przyjmowaniu pacjentów i praktycznie paraliżu służby zdrowia, a nie choroby samej w sobie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-1 / 3

@AIkanaro
Tacy jak ja :-)
Foliarz to ktoś kto odrzuca zdobycze nauki i wierzy szamanom więc szukanie foliarzy zacznij od lustra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 2

@MaksParadys Covidianie tacy jak Ty to tak samo foliarze :) Uważasz zatem, że pisanie prawdy o tym, że szczepionka nie jest skuteczna i nie zapobiega rozprzestrzenianiu się choroby w co większość Was proszczepionków wierzy jest foliarstwem? Rozbawiłeś mnie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 grudnia 2021 o 12:55

M konto usunięte
-3 / 5

@AIkanaro
Szczepionka jest skuteczna, to że nie daje 100% gwarancji nie znaczy, że nie jest skuteczna. Pasy bezpieczeństwa w aucie też nie dają 100% gwarancji ale nikt rozsądny nie twierdzi, że są one zbędne i podobnie jest z tą szczepionka. Tacy foliarze jak Ty nie rozumieją tego, wmawiają innym, że lekarze twierdzili, że ona w 100% nas zabezpieczy ale żadni lekarze nigdy tak nie stwierdzili. Zaszczepieni chorują zdecydowanie rzadziej, a jak już chorują to aż 11 krotnie rzadziej od niezaszczepionych ich choroba kończy się zgonem więc nie wypisuj głupot, bo te dane są potwierdzone faktami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rogeros123
+7 / 7

Przyzwyczailiśmy się do pandemii, głupoty, pisu, kleru. Polacy przyzwyczajają się jak widać do każdego gó...na i się w nim zadowoleni urządzają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zimnylech
+7 / 11

Bo ludzie nie są już tacy głupi, 3/4 pewnie już była chora lub na kwarantannie, trochę poleżeli i wyzdrowieli. Nagonka w mediach to jedno ale życie to drugie. Pracodawcy już nie patrzą życzliwie na kolejne dwa tygodnie absencji swojego pracownika wiec ludzie idą do lekarza na ból kręgosłupa i leczą się na staromodną grypę bo jest kurde zima.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H heniooslaw
+2 / 10

Siedź w swojej piwnicy z maseczką na twarzy zaszczepiony 36 dawką ale daj żyć normalnie innym ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M meidej2215
+9 / 17

niech się politycy zastanowią, czy chcą iść w t dalej. Ludzie pokazli co ich obchodzi na pademia, to już trwa 2 lata , już niby czuć było koniec i nagle mamy omikrona i znowu się cofamy o rok

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siwy1980
+1 / 5

@meidej2215 przecież to tylko dwa tygodnie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lyszy888
+12 / 22

Zrozumcie w końcu covidowcy, że wiekszośc ludzi ma ten wasz covid gdzieś. Skoro wy się śmiertelnie boicie tej choroby to dobrze, nikt wam tego nie broni, siedzcie sobie w domach, nigdzie nie wychódzcie to sie nie zarazicie, ale dajcie normalnie żyć tym którzy sie nie boją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A akam91
+1 / 7

@lyszy888 problem jest w tym ze zaszczepieni uwazaja ze zarazic sie moga tylko od niezaszczepionego i tylko przez niezaszczepionych dalej jest pandemia.
Ludzie to idioci niestety.
Ale co sie dziwic jak osoby zaszczepione nie ida na kwarantanne, wiec mysla ze nie przenosza. Rzadko wysyla sie zaszczepionych na testy.
Dramat
Propaganda
Oszusci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slayed
-3 / 13

XD nie ma to jak konfiarze, którzy uważają, że maseczki i szczepienia ich niewolą, ale brak rozdziału Kościoła od państwa już nie xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olewator
+2 / 6

Tu jest literówka pisze się "Cudowny" przez "u" a nie przez "smutny".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawel1481
+8 / 8

No jak nie ma zaszczepionych i zachorują, to będą ozdrowieńcami, po tym jak się zakażą. Albo umrą, no ich wybór. Po kolorach, rozpoznaje, że nie ma wśród tych osób raczej zbyt dużo dziadków i osób 50+. Niebezpieczniejszym miejscem są kościoły... Gdzie faktycznie zagania się dzieciaki, które mogą złapać Covida w szkole, wraz z osobami 50+.
A tutaj, jak ktoś przyniesie do domu coś i umrze mu ktoś starszy... No cóż, w różny sposób się można zakazić.
Osobiście nie uczestniczę w tego typu spędach, bo nie lubię. Ale są osoby które to lubią. I zabranie im takiej możliwości, pewnie nie wpłynie dobrze na ich zdrowie psychiczne. A złe zdrowie psychiczne, jest częściej powodem zgonu w Polsce, niż Covid...

Nagonka na niezaszczepionych, też nie wpłynie pozytywnie na ilość szczepień, ani na samopoczucie ludzi... Wywołuje to więcej złego niż dobrego. Już widać po krajach rozwiniętych, że nawet 80% zaszczepień, nie przeciwdziała kolejnym falom zachorowań. Więc ta odporność zbiorowa, dzięki dzisiejszym szczepionkom jest raczej mitem. Nie jest natomiast mitem, to że pomagają w łagodniejszym przejściu Covida. Szczególnie starszym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2021 o 13:25

V VanCyklon
+3 / 11

Skoro jest tyle samo zgonów i zakażeń co rok temu, a teraz co najmniej połowa społeczeństwa jest zaszczepiona to znaczy, że szczepienia nie działają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siwy1980
+5 / 7

Okazuje się że to to impreza nie dla covidiotów. Czy o to ból dupy? Rozumiem że autor jest za tym by ludzie już dożywotnio zapier....li w kagańcach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LisekJeden
+3 / 7

Ludzie, jakiej pandemii? Przez największy "pandemiczny" kocioł robiłam na odkażaniu (wzywano nas wtedy, gdy okazywało się że ktoś w danym miejscu był chory, by odkazić to, z czym miał styczność). NIKT - powtarzam, NIKT z ekipy nie zachorował. I nie biegaliśmy w żadnych skafandrach, nie zawsze w maskach. Było tylko jedno podejrzenie, test negatywny, chociaż dziewczyna profilaktycznie siedziała na kwarantannie. Wiecie kto chorował najczęściej? Ci najbardziej zamaskowani, odkażeni i wystraszeni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2021 o 14:33

avatar RomekC
+1 / 3

@LisekJeden "NIKT - powtarzam, NIKT z ekipy nie zachorował."
Czy to jest dowód, że nie ma pandemii. Bo wiesz, ja 3 razy ukończyłem maraton. Czy jest dowód, że każdy może przebiec 42 km?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LisekJeden
0 / 4

@RomekC Ty sobie zdajesz sprawę co to jest pandemia? Za dużo wokół tego absurdu, zakłamywania statystyk i faktów. Fakty są takie, że jeśli w tak dużej zbieraninie ludzi różnego wieku, różnego zdrowia i różnego trybu życia nie doszło do zachorowania w miejscach potencjalnie niebezpiecznych, i przy styczności z osobami zakażonymi, to nie ma mowy o wysokiej zarażalności. Ludzkość zna masę chorób, które przechodzi w swoim życiu większość, a które co którąś osobę są zdolne zabić. Ta nie jest pierwsza i nie jest ostatnia. I cały ten cyrk z nią związany nie sprawi że wyginie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RomekC
+2 / 2

@LisekJeden "Ty sobie zdajesz sprawę co to jest pandemia?"
Może mi wytłumaczysz? Bo nie rozumiem kontekstu z Twoją pracą i tym, że "NIKT z ekipy nie zachorował".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LisekJeden
0 / 2

@RomekC To już nie zrozumiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Madrian_PL
+3 / 5

Dokładnie to mówiłem na początku całej afery - rok-dwa i lekarz będzie kazał covida w łóżku wyleżeć, a ludzie będą do pracy chodzić i brać aspirynę...
Taka smutna prawda... Człowiek się przyzwyczai do wszystkiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siwy1980
+3 / 5

Swoją drogą dziwię się że tak gówniany demot jest na głównej. Pandemia covidiotów chyba nigdy się nie skończy :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
+4 / 4

Bo ile można ciągle słuchać o tym samym? Trzeba nauczyć się żyć z tą chorobą i traktować jak każdego innego wirusa. Ja się zaszczepiłam, ale jak ktoś nie chce, to jego sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lambdrone
+2 / 2

Już nigdy nie będzie normalnie. Przynajmniej jeśli przez "normalnie" rozumiemy tak jak kiedyś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BioNano
+7 / 7

W wakacje nad morzem w wielu miejscach było podobnie ale ilość zakażeń i zgonów była bardzo mała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bastard83
+2 / 4

Jakie smutne?? Może ludzie otworzą w końcu oczy. Na zachodzie 70-80 % ludzi zaszczepionych i co to dało. Mniej zgonów jest? A no jest. Ale to jest suma kilku czynników. Większość nieodpornych już zmarła, wirus mutując staje się bardziej zaraźliwy ale mniej zjadliwy no i szczepionka powoduje lżejsze przejście choroby i ewentualny zgon. Ale zaszczepieni zarażają też i też chorują więc po co te obostrzenia. Zaraz ktoś powie że niezaszczepiieni mogą zabrać łóżko zaszczepionym czy chorującym na inne choroby. A taki grubas co siedzi i nic przez pół życia nie robi tylko je, też mu zabrań prawo do leczenia?

Inna sprawa, szczepisz się regularnie na kowida, już 7 (czy tam któraś) dawka była. Jest grudzień 2025 przed Świętami. Odwiedzają Cię dzieci których dawno nie widziałeś. W świątecznym szale zapomniałeś jakimś cudem przyjąć kolejną dawkę. Choć bardzo chciałeś, masz wszystkie poprzednie ale to nie ważne, paszport wygasa. Kolacja rodzinna zarezerwowana, zaliczka wpłacona. Ale Ciebie na niej nie będzie. Nawet chleba nie kupisz bo nie masz paszportu.

U nas w Polsce, ale też na Świecie panuje straszna polaryzacja. Jest tylko czarny i biały, nie ma odcieni szarości. Zwolennicy obostrzeń i przymusowych szczepień, zastanówcie się czy w przypadku ewentualnej zmianie władzy na "antyszczepionkowców" chcielibyście płacić za wszystkie szczepionki z własnej kieszeni?? Bo chyba wiecie, że te szczepionki nie są za darmo. I te na kowida idą też z mojej kieszeni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K killerxcartoon
+4 / 4

TO JEST NAJBARDZIEJ RADOSNA INFORMACJA

Przyzwyczailiśmy się do pandemii i tak powinno być bo jest jak grypa . To celowo wywołana panika ..
Pokolenie moich dziadków musiało żyć w społeczeństwie gdzie gruźlica czy Polio zabijały tysiącami i nikt nie odwalał takich idiotyzmów jak teraz. Umierają zasadniczo starzy ludzi. Średnia wieku zmarłych na COVID nie różni się od średniej wieku życia w Polsce. A maseczki są tak samo skuteczne jak były podczas epidemii hiszpanki. I nie powstrzymają rozprzestrzeniania się wirusa.
Wirus już zostanie tak jak została Hiszpanka i powraca co roku jako sezonowa grypa w nowym wariancie. Szczepionka na covid19 jest skuteczna tak samo jak szczepionka na grypę jaka ma skuteczność około pół roku. Miedzy innymi dlatego macie teraz trzecią dawkę czy dawkę przypominającą .

Ile potrwa zanim to zrozumiecie głąby a ta pandemia głupoty napędzana propaganda w mediach jest potrzebna rządzącym by zastraszać społeczeństwo by się nie buntowało i ograniczyć prawa obywatelskie. Paszporty covidowe czy ograniczanie możliwości korzystania z usług niezaszczepionym to nic innego jak czysty faszyzm. Przypomnę ze wprowadzenie segregacji żydów też było uzasadniane np Cholera wszami czy innymi chorobami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mamut3003
+2 / 2

Echhh drodzy państwo, byle do wiosny! Wtedy to covidowe szaleństwo nieco się uciszy na lato odpuści no bo wiadomo urlopy wypoczynek ludzie by naprawdę się wkurzyli jak by wprowadzili jakieś chore obostrzenia. No a później niestety jesień, zimą i znów cyrk rozkręci się na maxa, i tak chyba do usranej śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saz06
+1 / 1

Jak dla ciebie to na zdjęciu jest "smutny obrazek" to ci współczuję. Serio.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem