Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
995 1007
-

Zobacz także:


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
W wyblinka
+20 / 24

Ciekawie opowiadasz bajki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+12 / 30

@wyblinka
Może to bajka, a może nie, ale jakbym był menadżerem czy właścicielem tego lokalu zrobiłbym dokładnie tak samo i nie tylko dlatego, że tego nakazuje przyzwoitość ale po takiej reklamie tłumy zapewnione. Najtańsza i najskuteczniejsza reklama w dziejach tego baru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+11 / 11

@MaksParadys A potem konkurencja będzie podsyłać ludzi którzy tylko będą mówić że ktoś coś gdzieś dorzucił i na wymianie drinków bar pójdzie z torbami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wyblinka
+11 / 13

@MaksParadys Nie zrobiłbyś, bo podpici klienci obu płci wkurzyliby się na maksa. przyszli na koncert a ty im psujesz zabawę, do tego po pierwszej takiej akcji klienci zwietrzyliby złoty interes i puścili Cię z Torbami, po wypiciu 3/4 drinka zawsze ktos zgłaszałby, że widział wrzucanie tabletki gwałtu do drinka a ty jak ten idiota wymieniałbys drinki na nowe. Jesteś strasznie naiwny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sedapa
+1 / 1

@MaksParadys i po kilku takich akcjach zamykasz bar ... cel szczytny takiego działania ale klienci też mają swoje wymagania. Koszt wymiany drinków, przerwana impreza dla której przyszli goście to koszty najłatwiej widoczne.
Może wzrośnie ilość gości, zwłaszcza kobiet "bo bezpiecznie" ale nie zrekompensuje to wcześniej wymienionych strat.
Zamiast wstrzymywać koncert, można było zaopiekować się dziewczyną a kolesia wywalić z baru lub zatrzymać i zgłosić policji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 9

@wyblinka
Oczywiście ta przerwa prawie godzinna to jakiś chyba wymysł autora ale 5 minut nikogo by nie oburzyło, a zysk wielki z tego w przeciwieństwie do anty reklamy jakby jakaś dziewczyna została skrzywdzona i to by się wydało, że u mnie w lokalu coś jej dosypano - lokal skończony.
Tylko, że jak ktoś ma 1/4 drinka to wymieniam mu na 1/4, a nie na cały :-) Po za tym po takiej akcji ogłosiłbym aby uważać, bo nie będę tego robił za każdym razem, taki numer można zrobić raz, a potem najwyżej podmieniać tylko jeden wskazany drink, który można zweryfikować na nagraniu z kamer, bo monitoring teraz to niezbędność w takich lokalach.
Swoją droga to dobry pomysł na reklamę, jakbym miał taki lokal to sam raz bym taką akcje spreparował :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 8

@sedapa
Odpowiedziałem na podobną sugestię komuś komentującemu chwile prędzej, zerknij sobie. Po za tym trzeba dodać, że realny koszt alkoholu w takim drinku to góra 10-15% ceny więc spoko, bankructwo nie grozi po takiej jednorazowej akcji.
A co do zatrzymania to pełna zgoda z tym, że wówczas drinka i nagranie trzeba zabezpieczyć, a to zawsze technicznie trudne szczególnie jeśli chodzi o drinka ale samo nagranie też jakimś tam dowodem jest, bo przecież gościu soli nie wsypywał, a jakby go zatrzymać od razu to mógłby jeszcze mieć coś przy sobie co byłoby dowodem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wyblinka
+2 / 2

@MaksParadys serio myślisz, że prowadzac interes masz czas na takie rzeczy? Jedyna sława jaka zyskasz to bar gdzie gwalca. Kompletnie nie pojmujesz ludzkiej mentalności

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wyblinka
+1 / 1

@MaksParadys Widac, ze kompletnie nie, mam 40lat i nie postrzegam siebie jako cynika, wręcz przeciwnie. Prowadzę działalność i widzę do czego posuwają się ludzie. Twoje 30 lat w marketingu oznacza, że twierdzisz iż masz 50? Nie bądźmy śmieszni, prezentowane podejście i naiwność wykluczają i wiek i rozsądny marketing.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wyblinka
+1 / 1

@MaksParadys poraża twoja naiwność biznesowa, to że trzeba ci tłumaczyć, że wymiana drinka skutkuje oszustwami. Każdy marketingowiec to rozumie po słynnych parówkach biedronki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 6

@egoiste
Przejrzyj sobie komentarze, bo już o tym pisałem gdzieś tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+1 / 1

"Po 30 latach w marketingu, z sukcesami, doskonale pojmuję ludzką mentalność."

Gdy oglądam dzisiejsze kampanie marketingowe i reklamy, to mam wrażenie że ludzie w działach marketingów kompletnie nie pojmują ludzkiej mentalności, za to chyba za bardzo się przejmują pseudonaukowymi podręcznikami do marketingu, które z akademicką wiedzą i badaniami zgodnymi z metodą naukową to niewiele wspólnego mają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hazard8
+5 / 5

A po wszystkim dorzucili jej jeszcze dojazdówkę do Żuka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 0

Tak było, ja byłem tym drinkiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem