Po ekspresowym piątkowym zamachu PiS na wolność mediów w niedzielę w całym kraju ludzie zbierają się, by pokazać swój sprzeciw wobec ''lex TVN'' i wezwać prezydenta do weta
Ponad 120 miast w całej Polsce wczoraj i dzisiaj staje w obronie wolnych mediów.
W niedzielę TVN wystosował apel w obronie stacji. Pod listem otwartym w ciągu kilkunastu godzin zebrano prawie milion podpisów.
Główna manifestacja zaplanowana jest na godz. 19 pod Pałacem Prezydenckim w Warszawie.
Na filmiku manifestacja w Krakowie
@Iiyrryyr3iit bo niestety doszliśmy do tego że jedyna forma protestu która ma szanse powodzenia po podjechanie pod siedziby z taczkami - to niestety rodzi ryzyko powtórzenia scenariusza z grudnia 70 i 81.
@ZIWK tylko ku.... czemu doprowadzamy do tego już kolejny raz w historii? Jeszcze mało nam rozbiorów, powstań, ofiar, zsyłek i emigracji?
Nie możemy chociaż raz pomyśleć przed szkodą a nie po?
Co w nas jest że ciągle pozwalamy sobą rządzić głupcom i złodziejom a może nawet agentom nieprzyjaznych nam krajów?
@coldfish Taczki? Musiałbyś chyba pociągiem podjechać żeby wywieźć całe towarzycho. W grę wchodzi gigantyczna kasa, więc będą się bronić do upadłego. Ryzyko "81" jak najbardziej istnieje. W końcu: Polska to Wódz&Przydupasy :( A my się podśmiewamy z Białorusi i Ukrainy. Wystarczy tylko ŚLAD zagrożenia dla Jedynie Słusznej Partii i masz wizytę smutnych panów na chacie. Te wszystkie "demokracje" i 'praworządności" to tylko dym w oczy dla konsumentów parówek i piwska z marketu. Nie po to poszedł dil w Magdalence aby potomstwo komuny oddało władzę motłochowi. Co tylko ktoś wystaje ponad tłum - cyk i chłopa nie ma.
Twardych dowodów oczywiście nie mam ale lista poszlak jest na tyle długa, że jako robocza hipoteza wydaje się to w miarę sensowne.
Około 80% ludzi w otoczeniu Kaczyńskiego od jego wieloletniej sekretarki, przez kierowcę itd. było związanych z władzami PRLu (nie byle TW a choćby pracownicy kancelarii tajnej jak sławna pani Basia).
W 2006 roku na jego polecenie Macierewicz ujawnił listę polskich agentów działających na świecie w tym na terenie Rosji rozkładając w jeden dzień cały nasz wywiad na terenie Rosji.
Agenda oddalenia się od UE jest idealnie zgodna z interesami Rosji a nie Polski. Podobnie uwalenie OZE, demontaż armii, itd.
W młodości Jarosław znajdował się pod kuratela władz PZPR (jak miał oblać klasę interweniował minister edukacji), co więcej w stanie wojennym dalej to działało.
Porozumienie centrum było finansowane przez Rakowskiego, ostatniego pierwszego sekretarz KC PZPR.
Jak dobrze wiemy pierwsze grupy związane z tak zwaną sekta smoleńską, nie wywodziły się z PiS, ten wchłonął ich pomysły i same grupy później. Jednak jak się okazało, te oryginalne ruchy były finansowane przez Kreml i kierowane przez Rosyjskie służby.
Ordo iuris, która też ma coraz więcej do powiedzenia w kraju przez przychylność Kaczyńskiego jest finansowana przez Rosję.
No i takie powszechne działania jak dzielenie narodu itd. które gdyby nie powyższe przesłanki można by zwalić na strategie polityczną.
Oczywiście to tylko te najbardziej podstawowe kwestie, drobiazgów jest znacznie więcej.
Ten tępy pachoł i tak podpisze. Już za późno. Protestować należało, gdy Kaczyński mówił, że zrobi tu drugi Budapeszt, w którym nie ma wolnych mediów, demokracji, praw człowieka.
@Cammax
Większość odsuwa to od siebie ale ja od jakiś 2-3 lat twierdzę, i w tym twierdzeniu się umacniam, że PiS doprowadzi Polskę do wojny domowej. To szczucie Polaków na Polaków w TVPiS przyniesie w końcu oczekiwany skutek, zginie parę tysięcy Polaków, bez tego porządku nie będzie. Jedyny plus taki, że na końcu tej wojny powieszą, jak Ceaușescu Kaczyńskiego i paru jeszcze innych ale to życia ofiar nie zwróci.
@MaksParadys zgadzam się. Pytanie tylko, kto na takie poświęcenie będzie gotów, bo po obu stronach będą ofiary. Mi to obojętne, mogę zginąć jeśli przez to wróci demokracja, bo i tak nie wierzę, że dożyję końca tego piekła.
Wstyd mi, za to, że dziś siedzimy i nic nie robimy. Nasi przodkowie walczyli z o wiele silniejszymi worgami, a my nawet sojuszników wtedy nie mieliśmy. Dziś cały demokratyczny świat stanąłby za nami, a po stronie PISu tylko Orban, Łukaszenka, Putin i Kim. Mimo to nic nie robimy.
Powiem tyle:
Kiedy szli po Niemców i Szwedów krzycząc o odwetach- milczeliśmy, nie jesteśmy ani Niemcami, ani Szwedami, więc za co na nas mają się mścić?
Kiedy szli po "zgniłą, lewacką jewropę", milczeliśmy, co to za różnica, czy w UE, czy neutralność, czy z Rosją. W naszym zyciu to nic nie zmieni.
Kiedy szli po opozycję, Rosjan i Niemców, krzycząc o zamachu smoleńskim- milczeliśmy, nie wierzymy w zamach, a nawet jeśli miał on miejsce, to nie my go zrobiliśmy i wierzyliśmy, że PIS nie chce złączyć nas z Rosją,
Kiedy szli po uchodźców- milczeliśmy, nie jesteśmy obcokrajowcami, ani z tego co wiemy, nie mamy obcokrajowców w rodzinie, więc co nam zrobią? Ch*ja zrobią,
Kiedy szli po sądy i oba trybunały- milczeliśmy, po co nam sady i trybunały, zresztą hurr durr komuchy, hurrr durr kasta!!!!
Kiedy szli po lekarzy, nauczycieli, artystów, sędziów, prawników- mielczeliśmy, nie wykonujemy żadnego z tych zawodów, więc nie nasz problem,
Kiedy szli po UE- milczeliśmy, przecież większość jest za UE, "PIS wcale nie chce nas wyprowadzić z Europy i złączyć z Węgrami, Białorusią i Rosją",
Kiedy szli po wykształconych- milczeliśmy- nie jesteśmy wykształceni,
Kiedy szli po homoseksualistów- milczeliśmy, nie jesteśmy homo, jesteśmy hetero!,
Kiedy szli po kobiety- milczeliśmy, nie jesteśmy kobietami/ jesteśmy za stare, by całkowity zakaz aborcji nam zagrażał, no bo jak 60- latka ma zajść w ciążę?,
Kiedy szli po wolne media i opozycję- milczeliśmy- hurr durr dobrze "je**nym szkopom" hurr durr opcja niemiecka,
Kiedy przyszli po nas- nikt nie krzyczał. Nie było już nikogo.
@Cammax
Ja zawsze masz okrutną rację. Ja się boje powtórki z "68 , "70 i "76.Ale niestety wszystko do tego zmierza. Jeszcze nie spotkałam się z tak arogancją władzą, która protesty obywateli zwyczajnie olewa i zachowuje się, jakby ich nie było. Zatem trzeba iść o krok dalej. Nawet dwa kroki. To co nam pozostaje?
@Cammax A najlepsze, że w Polsce już od dawna są przepisy pozwalające zablokować przejęcie mediów przez obce państwa. Ta ustawa jest tylko w jednym celu. Swoją drogą w EOG są takie kraje jak Bułgaria, Rumunia, Węgry, które z praworządnością wiele nie mają wspólnego. Mało tego są takie kraje jak Cypr i Holandia, czyli raje podatkowe, gdzie spokojnie zarejestrowane moga być różne firmy wrogich krajów. I jeszcze jedna sprawa, w tej ustawie jest info, że firma nie może być kontrolowana przez firmę spoza EOG. Ale do jakiego poziomu to działa. Załóżmy, że teraz jest to holenderska firma nadzorowana przez firmę z USA. A jak będzie holenderska firma nadzorowana przez inną portugalską firmę i dopiero ta przez USA? Ew. takich pośredników może być 10.
@kastor86
Prawo w innych krajach nie odbiera praw nabytych. Nie byłoby awantury, gdyby zapisano, że żaden nowy podmiot nie może uzyskać koncesji jeżeli nie spełnia nowych wymogów. Bez problemów można było również zapisać, że przy zmianach własnościowych należy przestrzegać nowego prawa. Jednak pisanie prawa pod jeden podmiot po to by w trybie pilnym zmusić go do sprzedania większościowych udziałów nie jest mile widziane w cywilizowanym świecie.
@bazyl73 W sumie masz racje, ale jakby tak zrobić, że tylko dla nowych z jednej strony np. tvnu nigdy nowe przepisy nie obejmą, a nowi będą mieć słuszne prentencje, że to nie jest równe traktowane wszystkich.
Tutaj po prostu należało zachować okres karencji 2-5 lat
@bazyl73 A właściwie to koncesja jest przyznawana na określony czas to nic się nie zmiania, a przy staraniu sie o nową koncesję i tak bierzemy nowe przepisy pod uwagę
@ubooot i w tym problem. Szczerze- można uważać, że nie ma na kogo, bo i ja w normalnych warunkach bym tak uważała. Ale zawsze jest mniejsze zło, które może obalić to większe zło. A PIS jest najgorszym złem od czasów okupacji niemieckiej. Dlatego należy zagłosować na partię, która ma największe szanse na pokonanie PIS.
Kurde.. to powinno być w formie przeszłej, bo kolejnych wyborów raczje nie będzie/zostaną sfałszowane/SN stwierdzi nieważność i będą powtarzać do skutku. Za późno... pozostaje rylko się pocieszyć, że żadna dyktatura nie trwa wiecznie. III Rzesza też miała trwać 1000 lat i co? Dziś Niemcy są wspaniałym, demokratycznym, tolerancyjnym krajem, gdzie wszyscy są tacy różni, ale zawsze równi.
@KatzenKratzen mi to bardziej zalatuje okupacją niemiecką. Nienawiść do obcokrajowców, homofobia, kult dzietności i narodu, socjalizm. A tylko socjalizm (z wymienionych) jest typową cechą komunizmu, choć i z tego PIS mocno czerpie (nienawiść do bogatych).
Ja liczę na to, że jak kiedyś wladza wróci w normalne ręce i wszystkie instytucje się zdePISyfikuje (tak jak była denazyfikacja w Niemczech), to TK zdelegalizuje PIS jako partię nazistowską. Lub przynajmniej za stosowanie nienawiści narodowościowej.
@marcinn_ PISowi można sporo zarzucić, ale jedno muszę przyznać. Nawet ja, która nienawidzę tej partii. Świetnie kalkulują i niedopuszczą do tego, by był jakiś pośrednik. Powiem więcej, będą stopniować dyktaturę. Orban też zaczynał od delegalizacji mediów "nieeuropejskich", potem zabrał się ogólnie za zagraniczne i na końcu- za te, z którymi mu było nie po drodze (chyba, że od rqzu wszystkie zdelegalizował, nie pamiętam na 100%).
@polski_niewolnik a ich wyborcy i tak powiedzą "bynamni na bombelki dajo i łopcokrajofcom zabraniajo wstynpu, a szkoda, że ni mogo wywalić tych co za peło wjechali".
@coldfish obawiam się, że to nie nastąpi. PIS zabiera nam wszystko, a my nic nie robimy. Wiadomo, 10 czy ileś osób nie pójdzie z taczkami na sejm, ale gdyby cały naród się obudził, to kto wie... może udałoby się przywrócić demokrację.
Drugi Budapeszt już mamy, ale tu nie ma co się wzorować. Węgry tylko w momencie przyjmowania do UE przez kilka lat były demokratyczne. Ogólnie to oni dyktaturę i nazizm mają chyba w genach.
@kastor86 tym, że inne kraje są demokratyczne i ich rządy respektują prawa człowieka, a nie dążą do zamykania przeciwników.
@xzvx w takiej sytuacji skieruje ustawę do PISowskiego trybunału (nie)konstytucyjnego Przyłębskiej, wiadomo jaki wyrok zapadnie. A on będzie miał wymówkę: "ale to nie ja! To Przyłębska! Ja teraz muszę podpisać!".
@KatzenKratzen Wszystko do tego zmierza, ale nie przez to ze tvn płacze. PiS zniszczył gospodarke, a akurat prawo w kwestii tvn dostostował do tego co jest w innych krajach
@kastor86
W cywilizowanych krajach inaczej wygląda odnawianie koncesji a inaczej przyznawanie nowej. Ale my nie jesteśmy cywilizowanym krajem. I nie o karencję 2 czy 5 lat chodzi. Jeżeli chodzi o to, by wrogie man państwa (a taka jest retoryka) nie nadawały u nas to nie trzeba było naruszać status quo. Pretensje starających się o NOWĄ koncesję można pominąć, bo wiadomym jest, że nowy partner zaczyna grę na nowych warunkach. Zaprzeczeniem wszelkich zasad stanowienia prawa jest zmiana zasad dla dotychczasowych graczy gdy zmiana jest tak kluczowa i zmusza do sprzedaży przedsiębiorstwa.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 grudnia 2021 o 23:47
@kastor86 we Francji, Niemczech takie ustawy nie budzą obaw, bo tam nikt nie marzy o zamykaniu niezależnych mediów, tylko po prostu, o proporcję krajowe media:zagraniczne. U nas zaraz zabiorą się za polskie, prywatne, niePISowskie media. Orban też najpierw zdelegalizował zagraniczne.
W normalnych warunkach możnaby nawet popierać tezę, że większe udziały powinny mieć polskie media. Ale nie w totalitarnym kraju.
@bazyl73 "Zaprzeczeniem wszelkich zasad stanowienia prawa jest zmiana zasad dla dotychczasowych graczy gdy zmiana jest tak kluczowa i zmusza do sprzedaży przedsiębiorstwa." i dlatego ta zmiana powinna twać jakieś około 10lat.
"Zaprzeczeniem wszelkich zasad stanowienia prawa jest zmiana zasad dla dotychczasowych graczy gdy zmiana jest tak kluczowa i zmusza do sprzedaży przedsiębiorstwa."
akurat to jest dokładnie co siędziało przy 5 dla zwierząt
@kastor86
Konkretny przykład podaj, gdzie dzielę ludzi. Tylko mi tu nie wyskakuj ze szczepieniami, bo to nie jest żaden podział, no chyba, że uważasz, że zabranianie pijanym kierować autem to też dzielenie ludzi. No to czekam na te przykłady.
@kastor86
Ty chyba wyborcą konfy jesteś. Zero logiki, same puste hasła i nieprzystające do rzeczywistości przykłady.
Jeżeli dana działalność przestaje być w danym kraju legalna to wiadomym jest, że firma musi albo sie przebranżowić albo zamknąć. Tak było z dopalaczami w Polsce, tak było z gorzelniami w USA. Zupełnie czym innym jest gdy państwo mówi - działalność jest legalna ale ty nie będziesz jej prowadził i masz zbyć swoją firmę!
@bazyl73 No tak i dlatego ta zmiana powinna dotyczyć dopiero po wygaśnięciu koncesji. Tutaj jest po prostu dostosowanie przepisów do tego jak to wygląda w innych krajach UE. W niemczech, francji to jest ok, a u nas to zamach na wolne media.
@kastor86
Nie musi być z pijanym, można też porównać z kimś kto nie ma prawa jazdy, nie masz to nie kierujesz - to też podział?
A jak gówno wiem to kończymy, mnie taki poziom dyskusji nie interesuje.
@MaksParadys Tylko widzisz do kierowania autem potrzebne są jakieś umiejętności i znajomość przepisów, do restauracji może iść każdy.
Sorki ale zszedłem do twojego poziomu dyskusji, sam tak traktujesz innych. W innym democie ktoś zapytał ciebie o to która część tej ustawy jest wg ciebie taka zła to nic nie odpowiedziałe. Coś tam usłyszłeś ale jak przychodzi do konkretów to albo wyzywasz innych albo kończysz dyskusję. Więc masz rację, nie ma sensu z tobą dyskutować
@kastor86
Jeszcze raz - tam jest OK bo ustawa zapobiega wejściu zagranicy (ok pod względem prawa, moralnie moim zdaniem nie ok, ale to poboczny temat).
U nas nie jest OK bo ingeruje w istniejące firmy. Naprawdę nie widzisz różnicy? Naprawdę nie widzisz różnicy pomiędzy m zakazem wejścia a wyrzucaniem kogoś, kto poczynił inwestycje w LEGALNY biznes?
@bazyl73 Dlatego pisałem, że powinnien być jakiś okres przejściowy a nie że ustawa wchodzi od jutra i koniec. Inaczej jeżeli będziemy patrzeć na to, że jakiś biznes działa to żadnej zmiany prawa nie można byłoby wprowadzić
@kastor86
Ale łapiesz to, że jest pandemia czy nie zauważyłeś tego, że ponad 150 tys. Polaków* "wyparowało"?
* liczę wzrost zgonów do średniej z poprzednich 5 lat, ogólnie z różnych przyczyn: covid, paraliż służby zdrowia, itp.
W Polsce media powinny być dokładnie odwrotnie niż chce PiS aby politycy na nie nie mogli wpływać. Ustawa powinna zmuszać Solorza do sprzedania telewizji jakiemuś zagranicznemu koncernowi, a nie zagraniczny koncern zmusza do sprzedaży swojego biznesu. Zobacz co się stało z Polsatem, jest już praktycznie PiSsat, TVN24 to jest ostatnia niezależna od polityków telewizja informacyjna w Polsce i powinniśmy jej bronić jak niepodległości - dosłownie! Ja mało oglądam TV ale są ludzie, którzy tylko z TV czerpią informacje dlatego to takie ważne.
I na tym zakończmy. Nie odpisuj - tylko sobie to przemyśl.
@kastor86 to nie ma na celu "przywrócenie polskiego kapitału i wygonienia z kraju tych je**nych szkopów i hamerykanów", tylko zakneblowanie wolnych mediów, które odważyły się mówić prawdę o PIS.
Dla nas TVN jest tym, czym dla obecnej opozycji, która walczyła z PIS (przepraszam, z PZPR...) za komuny, było Radio Wolna Europa. I tym razem mam nadzieje, że Amerykanie staną na wysokości zadania i będą nam nadawać TVN.
Gdyby to wprowadzała partia, której celem nie jest zaprowadzenie dyktatury, wyprowadzenie Polski z UE, by złączyć nas z Węgrami i Rosją, to protestowałoby może kilka osób.
Wyobraź sobie sytuację, gdy władza wraca w normalne ręce i w ramach odwetu delegalizuje wasze TVPIS (dez)INFO, prywatyzuje TVPIS, a na koniec zabiera koncesję Rydzykowi i Republice. Już widzę ból dupy skrajnej prawicy. Ale jak TVN delegalizują, to już ok...
@Cammax Co do tvpis to uważam, że powinno zostać sprywatyzowane, a reszty to szkoda komentować, bo to tylko jeden bełkot przeciw pisowi i nic więcej. Jak takich przeciwników jak ty i tobie podobni będzie miał pis to niestety długo będzie jeszcze rządził.
PS. Nie jestem zwolennikiem pisu, ale też nie jestem fanatycznym przeciwnikiem pisu jak ty i wielu tutaj ludzi.
@Cammax Orban i PiSem dwa bratanki, wiadomo. Ale dlaczego miałby ich poprzeć Putin, którego oskarżają o zamach, Łukaszenka, który szczuje własnych obywateli przeciwko Polsce i Kim, który mieszka na końcu świata? W przypadku wojny domowej w Polsce Rosja i Białoruś pewnie dążyłyby do osłabienia naszego kraju, aby wzmocnić swoją pozycję, a Kim powiedziałby "Polska? To gdzieś w Europie?".
To czemu siedzisz i nic nie robisz? Napiszesz kolejny pełny wściekłości komentarz i po sprawie?
A prezydent nie podpisze, chodzi o to, żeby się kodziarze, i peowcy wykrzyczeli, pary upuszcza i nie będą robić kolejnego ciamajdanu.
Pamiętaj, że nienawiść zaślepia.
Nie ma to jak budzić się na hasło aborcja i lex TVN. Tym jest dla Ciebie wolność? A czemu śpicie jak przepychają multum ustaw działających na nasza niekorzysc?
@CzlowiekZkamienia bo Putin i Lukaszenka to sojusznicy Orbana, Le Pen, czyli sojuszników PIS. Gdyby miała wybuchnąć wojna i Orban powiedział "walczymy po stronie Rosji do ostatniej kropli krwi", to myślę, że PIS by go posłuchało. Mało to już razy robili to, co on kazał?
Co by nie mówić, to osłabienie jedności UE, co PIS i Orban robią jest w interesie Rosji i Białorusi. Podobnie jak to, by dawne kraje Układu Warszawskiego opuściły UE i NATO.
@VenarNarco cóż, gdyby jedna osoba wyszła sama robić protest, to co najwyżej uznanoby ją za obłąkaną.
To skieruje do trybunału Przyłębskiej, tam stwierdzą, że tak, ustawa jest zgodna z konstytucją. A wtedy będzie musiał podpisać i będzie mógł stwierdzić "ale co wy ode mnie chcecie? To nie ja, to trybunał tak postanowił".
@kziaja skoro nawet w mniejszych sprawach, takich jak aborcja, TVN nie potrafimy protestować, to nie ma co liczyć, ze będzie protest w sprawach ważniejszych, takich jak wolność słowa i mediów (nie tylko TVNu), łamanie praw człowieka podczas lockdownu, inflacja, ani tyle nikt nie zaprotestuje.
@xzvx na ten moment PO. I takie są fakty, czy to się komuś podoba, czy nie. Ogólnie mówiąc jest/będzie to partia, która w sondażach jest zaraz za PIS. Bo naród u nas nadal ciemny, przez co PIS ma nadal ok.40%.
@xzvx na tym polega główny problem Polski. Wystarczy propaganda strachu i już elektorat ma gdzieś wszystkie problemy, bo boi się innej partii u władzy, tego, że znowu będziemy blisko współpracować z UE, że straci wszystkie plusy. PIS straszy nawet nie tyle PO, co UE, a co za tym idzie- Niemcami. Bo PO jest bardzo proeuropejska, a w UE najsilniejszym, najbogatszym i po prostu najważniejszym krajem są Niemcy. Z tego elektoratowi nasuwa się 1 wniosek: "PO=UE=Niemcy". A Niemców to zwolennicy PIS wręcz panicznie się boją, bo duża część ich wyborców pamięta II WŚ/urodziła się kilka lat po wojnie, gdy nienawiść do Niemiec była pierwszą rzeczą, jaka przychodziła do głowy po usłyszeniu "Polska/Polacy".
@xzvx przede wszystkim edukacja i jeszcze raz edukacja. Dzieci trzeba od najmłodszych lat uczyć tolerancji i otwartości na świat, to wtedy straszenie obcokrajowcami już nie zadziała. Dodatkowo- trzeba uczyć podstaw ekonomii, to wtedy nikt nie będzie wierzył, że socjalizm działa, a rząd ma własne pieniądze, które daje z dobroci serca.
No i może jakieś przepisy w zakresie nawoływania do nienawiści. W innych krajach takie postawy są bezwzględnie zabronione. U nas rząd sam zachęca, by nienawidzić obcokrajowców. Tu ważna jest też edukacja historyczna, by ludzie zrozumieli, do czego taka postawa prowadzi.
Choć obawiam się, że abyśmy zauważyli skutki, to pewne pokolenie musi po prostu wymrzeć, bo im mentalności już nie zmienimy. Do starszych ludzi zazwyczaj żadne argumenty nie trafiają.
Ceny w górę,inflacja szaleje,naród biednieje - cisza,nic się nie dzieje.
Obrona zarządzanej zza oceanu telewizji - demonstracje.
Do wyjścia na ulicę nawołują ci sami politycy,którzy chcą za ryj wziąć sanitarystycznie naród i wprowadzić przymus szczepień ,bo pandemia. Jednak politycznie przeciw PiS można spokojnie narażać ludzi,tu nie ma pandemii.
...
@Psiarz73 z wielkim trudem, ale chyba mimo wszystko nie zgadzam się z tym co piszesz. Oczywiście, w Twoim komentarzu jest bardzo dużo racji, wiemy jaka narracja ma miejsce w TVNie i za jakimi rozwiązaniami się opowiadają, nie mniej, jeśli mamy mieć demokrację, to ta stacja powinna mieć prawo do wygadywania co tam chce. Rząd nie powinien mieć wyłączności na media.
@Psiarz73 No jak nic się nie dzieje? Człowieku, czy ty przespałeś ostatnie 6 lat? Protesty są regularnie od 2015 roku.
Wzrost cen (a to nie to samo co inflacja) jest rozłożony w czasie, nie ma żadnego konkretnego momentu który by zmotywował ludzi do zorganizowania protestu z tego powodu. Ale poczekaj aż wejdzie wolski wał i przeciętnemu kowalskiemu z pensji odejmą za składki a przy okazji dostanie rachunek za prąd.
@Psiarz73 OK. Masz prawo do swojego zdania. Zwracam tylko uwagę, że potrzebna jest odtrutka na partyjną tubę kurskiego. Choćby miała być tylko kontrpropagandą. I nie, nie oglądam telewizji. Żadnej, w tym TVN. Ale mam świadomość, że kłamstwo wystarczająco często powtarzane zaczyna być traktowane jak prawda. Mając za podstawę nawet dwa sprzeczne ze sobą kłamstwa (Kur(ski)wizja i TVN) można wyciągnąć jakąś średnią, która jest najbliżej prawdy. Dlatego TVN jest potrzebny. Bardziej niż niższa o złotówkę cena kartofli.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 grudnia 2021 o 19:17
@MaksParadys Kiedy przyszli po Tomasza Komendę, też nikt nie protestował. A podobno mieliśmy wolność i demokrację. Kiedy niszczono firmę Romana Kluski, nikt nie protestował. Mógłbym ci dać setki takich przykładów, ale po co ? Lemingu ?
@dzonsmis
Tomasza Komendę, to piszesz o tych czasach kiedy ministrem sprawiedliwości był Lech Kaczyński i kiedy to ten minister naciskał na prokuratorów aby jak najszybciej zamknęli sprawę? Tym się właśnie kończy wciskanie polityków w kompetencje prokuratury i sądu.
Kluska działał na pograniczu prawa, nie złamał go ale stąpał po cienkim lodzie więc musiał się z tym liczyć zresztą jeśli chodzi o przedsiębiorców to są oni w pewnym sensie gnębieni nieustannie od 32 lat niezależnie kto by nie rządził.
I co teraz ci głupio się zrobiło? I słusznie!
Jak za TVN to wszyscy wychodzą i płaczą. Jak podnoszą podatki i każą sobie tatuować kod kreskowy to mówią, że to dla dobra i bezpieczeństwa.
Pracuje z ludźmi, i jestem przekonany, że 90% nie powinna mieć prawa głosu.
Nie ma idealnych mediów, TVN też święty nie jest, ale jeśli teraz nie zaczniemy o siebie walczyć, to fanatycy z PiSu z Kaczką na czele zgotują nam jedyne słuszne media.
@kraken11 Będziemy mogli wybrać:
TVPiS 1
TVPiS 2
TVPiS 3
TVPiS Info
TVPiS Łorld
TVPiSzmat
TV Trwam.
A we wszystkich... Cała prawda całą dobę z Russia Today!
Szkoda, że wszyscy - zarówno zwolennicy PiS, jak i jego przeciwnicy, wygłaszają w tej sprawie wyłącznie komunały, a nikt nie mówi o co naprawdę chodzi. PiSowcy opowiadają, że ta ustawa ma na celu ochronę polskiego rynku medialnego przed wykupieniem przez wrogów typu Rosja, przeciwnicy PiSu opowiadają, że to zamach na wolne media. Jedni i drudzy pieprzą frazesy. A tak naprawdę ta ustawa jest narzędziem polityki w relacjach z USA u jest wymierzona w interesy konkretnego koncernu należącego do rodziny amerykańskich Żydów - bardzo wpływowej w USA rodziny. Amerykanie złamali ustalenia dokonane przez poprzedniego prezydenta w sprawie Nord Stream 2. Była umowa, że w tej sprawie USA i Polska grają do tej samej bramki. Jednak po zmianie prezydenta, Beiden nie tylko przehandlował cały układ Niemcom, ale w dodatku zrobił to w skrajnie upokarzający Polskę sposób. Gdyby Polska była silnym krajem, można by było wobec zakłamanego sojusznika użyć mocniejszej retorsji, niestety Polska silnym krajem nie jest, więc pozostają jej tylko takie gesty. Dla Amerykanów ta "kara" to jakby słonia ukłuć w dupę szpilką. Boleć nie będzie, ale jednak trochę wkurzy. Dodatkową wisienką na torcie jest fakt, że lex TVN uderza nie tylko w formalnie amerykańskie interesy, ale również żydowskie, co musi niezmiernie cieszyć antysemitów w obozie rządzącym (a jest ich tam sporo). Jeżeli odrzucimy pierdoły o zamachu na wolność i ochronę polskości, warto w tej sprawie zadać dwa pytania: po pierwsze czy polski rząd ma jakiś długoterminowy plan rozgrywki z Amerykanami, czy też jest to tylko jednorazowy prztyczek, który ma pokazać, że polski ratlerek też potrafi ugryźć. Po drugie: czy polski rząd ma wiedzę jaka będzie odpowiedź USA na tę demonstrację i czy na tę odpowiedź jest przygotowany. Obawiam się, że odpowiedź na oba powyższe pytania jest negatywna. Poziom kultury strategicznej jest w Polsce w ogóle niski, a w PiSie jest dramatycznie niski. Ci ludzie nie myślą perspektywicznie i nie tworzą długofalowych planów. Zapewne więc skończy się to tak, że Amerykanie tupną nogą i ustawę będzie trzeba z podkulonym ogonem uchylić. Zresztą może nawet taki właśnie jest plan i Kaczyński sobie roi, że w zamian za uchylenie tej ustawy, nie wiadomo co ugra od Amerykanów. Tak czy siak, rozgrywka skończy się raczej źle, bo tak to jest gdy ratlerek próbuje powarkiwać na bulteriera.
Wreszcie jakiś głos rozsądku. Nota bene nie przypadkiem Tusk przybył na białym koniu tuż po wygranej Bidena i wizycie tegoż u Anieli. Kto umie klocki składać ten widzi co jest na rzeczy. Kto nie - ten będzie krzyczał na takiej pożal się Boże demonstracji "myśląc", że walczy o jakąkolwiek wolność.
@Quant_ Ciekawa opinia i w 95% zgodna z prawdą.
Jedynie nie skleja się to, że obaj Duda i Morawiecki są z żydowskiego nadania ... ale pewnie reprezentują interesy innych rodzin i na lex TVN mają przyzwolenie.
Jak ktoś myśli, ze Polska jest w jakiejkolwiek kategorii suwerenna to się grubo myli. Być może byla chwilę w latach 1918-193X, ale potem przejęły ją grupy władzy z zewnątrz niestety.
@KonserwaSJW - Duda i Morawiecki mogą być nawet z nadania Marsjan i nic to nie zmieni. Ci ludzie nie mają żadnej władzy. Władzę ma prezes oraz grupa interesów z nim związana. Ani Duda, ani Morawiecki do tej grupy nie należą. Zresztą rodowód ich obu jest całkiem odmienny. Duda może faktycznie być związany z lobby żydowskim, w końcu ma żonę Żydówkę. Jednak Morawiecki to człowiek finansjery, ale nie tej amerykańskiej zdominowanej przez Żydów, tylko europejskiej, która jest znacznie bardziej urozmaicona. Poza tym nie napisałem, że sam atak na TVN jest wymierzony w Żydów, tylko że antysemici się z niego ucieszą. Kaczyński co prawda jest antysemitą, ale jest zbyt rozsądny aby się tym kierować w rozgrywkach politycznych. Co do suwerenności Polski to jest to wbrew pozorom dość złożona kwestia. Najpierw trzeba by zdefiniować na nowo suwerenność, bo klasyczna definicja tego pojęcia jest w dzisiejszych czasach anachronizmem. Dzisiaj nie ma już krajów suwerennych w klasycznym sensie, to znaczy takim, że suwerenność to zdolność do całkowicie samodzielnego kształtowania swojej polityki. Nawet wielkie mocarstwa są przeniknięte rozmaitymi wspływami z zewnątrz i w zglobalizowanej gospodarce muszą uwzględniać cudze interesy. Bardziej współczesna definicja suwerenności to stan, w którym elity danego państwa działają wyłącznie na jego korzyść i mają możliwość ustalania kierunków w strategii rozwoju kraju. Oczywiście Polska definicji tej nie spełnia, bo polskie elity (a raczej grupy uchodzące za elity) wręcz rzadko kierują się interesami Polski. Polska niestety nie spełnia żadnej definicji suwerenności. Ani tej anachronicznej, ani nowoczesnej.
Tych kopalń do których podatnicy co roku dopłacają bo są nierentowne? Tych kopalń co odbierają 13, 14, choć miesięcy jest 12? Tych co dostają Barbórki i inne dodatki?... hmm taa o tym trzeba powiedzieć... może tak: nareszcie!
A co mają zamykane kopalnie do black outów? Bełchatów jest problemem, bo tam się pokłady węgla kończą. Kamienny z Polski w prądzie się nie liczy za bardzo.
Niech w końcu budują te atomówki. Najlepiej pod ziemią plus nową sieć szkieletową (też pod ziemia). Bo to już 20 lat jak się za to biorą i tylko pieniądze przetitalają.
W tym kraju to chyba tylko podjechanie pod sejm i powiedzenie paruset gościom,"spier....ć" w taki sposób zeby poczuli ekscytacje na myśl o podróży tu już nic innego nie pomoże tylko jest jeden problem ,udało się im tak sklucic Polaków że raczej już nigdy się nie zbierzemy w jednym celu
@brightsideoflife Bo problem polega na tym, że nie ma czegoś takiego jak obiektywne media mówiące prawdę. Każdy ma w tym interes, skoro zainwestował duże pieniądze. Tymczasem fani TVP uważają, że mają wreszcie wolne media, myślą samodzielnie, a ci drudzy są otumanieni przez TVN. Analogicznie uważają fani TVN - ich telewizja mówi prawdę, oni myślą samodzielnie, a ci drudzy są pod wpływem propagandy TVP.
@zdenek117 Za tydzień będzie wzrost pozytywnych testów i jak myślisz kogo będą obwiniać ? Oczywiście, że protesty TVN i będzie pretekst do wprowadzenia lockdownu.
@Jacekzpsk Aktualnie 1(13) - głosy czytelników Demotywatorów. Ludzie, co z wami jest??? Naprawdę nic do was nie dociera? Weźcie swoje paszporty szczYpionkowe i idźcie się bawić! Zobaczymy jak długo!
Kolonializm medialny nazywać wolnością.. Jeśli te media są takie wolne to powinny bez problemu poradzić sobie z finansowaniem w innym wymiarze niż obecne, bo to co jest teraz to jest całkowite uzależnienie od podmiotu amerykańskiego a nie żadna wolność.
Mnie zastanawia jedna sprawa.
Discovery może zachować 49% akcji, pozostałe musi sprzedać.
Może te 51% podzielić na kilka, kilkanaście firm i tak kontrolę zachowa, a będzie zgodnie z tym chorym prawem. Ew. sprzedać jedną część zaufanej firmie w Europie, a pozostałą komuś w Polsce. A najlepiej gdyby sprzedali spory pakiet Agorze wtedy by dopiero pisowi zagrali na nosie.
Ale ty naiwny jesteś. Myślisz że tak zrobią. Pewnie teraz. W grudniu. Ale w marcu zrobią ustawę w dwie godziny że tylko 10 proc może mieć Discovery a resztę spółki z UE. W maju zrobią że 10 proc spółki z UE a 90 z Polski a w sierpniu że 10 proc spółki polskie a 90 proc spółki obajtka. Czy ty jesteś aż tak naiwny. Oni wszystko robią metadą małych kroczków od sądów po Internet. Ale Polaczką się to podoba bo Polaczki to takie zachodnie ruski lubią jak ich władza za mordki trzyma.
TVN to wolne media? Nie bądźmy naiwni. Jakieś 10 lat temu tak myślałem, ale niestety to są media głoszące opinie będące na rękę ich właścicielom ... ale nie Polsce ... także nawet mi nie jest przykro.
sytuacja gospodarki jest sumą wieku czynników i tutaj jednym dekretem się tego nie ureguluje. zależy to od czynników zarówno wewnętrznych i zewnętrznych. natomiast sprawa z TVN to czysta polityka w ohydnym wydaniu. taka różnica
wacek1911 - ty zmień psychiatrę i leki, i dlatego znów będziemy brodzić w postkomunistycznym bagnie, jak takie dzbany śmierdzące komuną będą udawać demokratów, ale widocznie znów muszą Polacy ocet tylko pić żeby się obudzić
@Eisenhower
Prądu o 37% a gazu o 83%. To o czym piszesz to średnie podwyżki za cały rachunek. W przypadku prądu wzrost opłat stałych wynosi ok 9%, w przypadku gazu się nie zmieni. Jeżeli używasz prądu lub gazu do ogrzewania i płacisz ponadprzeciętne rachunki to podwyżka uderzy cię o wiele mocniej niż 50 i 25%, bo udział opłat zmiennych będziesz miał większy niż średni.
1. i tak nic to nie da. kobiety tez sobie poprotestowały, pokrzyczały i nic swoimi protestami nie wskórały :D ile ludzi w hong kongu protestowalo? prawie wszyscy i co? i nic. albo pis zostanie odsuniety od wladzy albo nadal bedziemy mieli taki syf... i nawet jesli odsuniemy pis od wladzy to ten syf nadal bedzie bo PO to tez syf na maxa... tacy sami nieudacznicy, kretacze, zlodzieje i socjalisci jak pis...
2. przeciez TVN to taki sam syf jak TVP. taka sama propaganda, klamsta, naciaganie faktow. nieraz juz to wyszlo. po co bronic jednego zloczyncy tylko dlatego ze atakuej go inny i wiekszy zloczynca?
Na tvp info piszą, że to nie tak. To dobra ustawa, więc było by głupie gdyby Jaśnie Pana Dobry Jak Chleb nasz Prezydent tego nie podpisał i że ta garstka wariatów z polecenia Tuska to oszołomy
Kij tam inflacja, kij nadmiarowe zgony, covidoterror, segregacja sanitarna, rozkradanie kraju po kawałku, nepotyzm i bezczelność władzy. Najważniejsze, że sejm przegłosował ustawę, która w swej treści nie jest w stanie zaszkodzić żadnemu medialnemu molochowi, przy okazji, nie płacącemu podatków w Polsce. Ale trzeba zrobić zamieszanie, bo "wolne media". Nikt tym mediom nie zabrania siania propagandy, podobnej do tej, którą sieją media "publiczne". Różnica tylko w sponsorze tych "rewelacji". Otwórzcie w końcu oczy i zacznijcie walczyć o coś, co faktycznie dotyczy nas, zwykłych ludzi, zamiast bronić interesów zagranicznych koncernów, które zawsze sobie poradzą, a nas kopną w tyłek, gdy przyjdzie kolej by nam pomóc.
Niesamowite jaki ten naród jest tępy. Jak jakiejś tubie propagandowej ma się stać krzywda to masowe protesty, a jak chcą wprowadzić paszporty szczepionkowe, bez których nie będzie można skorzystać nawet z wizyty u lekarza prywatnie to wszystko spoko.. Banda imbecyli
@ph0b0s12 Zgadza się. Ten naród jest tak otumaniony, że brakuje słów. Nic nie czytają, nie rozumieją, nie słuchają. Widać to nawet po głosach tutaj na tego typu komentarze. Pora się obudzić, bo będzie źle.
@brightsideoflife Źle to jest od początku. Jedynie nieuchronna odpowiedzialność (również finansowa) za rażąco błędne decyzje powodujące straty jest lekarstwem na poprawę sytuacji politycznej i gospodarczej. Bezkarność prowadzi do anarchii i upadku gospodarki. Niestety nikomu nie zależy aby rozliczyć poprzednich rządzących bo potem sami mogliby być rozliczani. Czy ktoś z rządzących martwi się karami za Izbę Dyscyplinarną (milion euro dziennie), czy ktoś się martwi stratami elektrowni w Ostrołęce? Ktoś się martwi realnymi stratami Orlenu czy rosnącym długiem? Nie bo niektórzy sporo kasy przytulili przy okazji i wiedzą, że włos im z głowy nie spadnie.
@samseleczek haha 100% racji... to dokładnie pokazuje poziom zmanipulowania Polskiego społeczeństwa.... możesz wprowadzić 10 podatków i nikt nie zaprotestuje.... ale wystarczy jeden przepis przeciwko postPZPRowskiej telewizji i dramat... haha... ludzie! jest wiele ważniejszych problemów a wy się pierdołami zajmujecie
@globus24 Bo dla niektórych to jedyne okno na świat ! I jakby mieli wybrać czy oddać życie za prawdziwe wartości (rodzina, miłość itp.) to woleliby za TVN ^ ^
Polacy to zmanipulowany narod. Kazdy potencjalny krok rzadu jest dokladnie analizowany przez socjologow, psychologow, statystykow, specjalistow od PR itp. Wolne media nie istnieja a te podlegle panstwu skutecznie piora mozgi. Nawet falsz powtarzany 100 razy zaczyna byc odbierany jako prawda. Do tego dochodzi kosciol, ktory na z kooperacji z rzadem jest 'rozgrzeszany' za pedofilie i jest dobrze finansowany. Oczywiscie wierni przechodza kolejne pranie mozgu. Ludzi przekupuje sie benefitami (ktore zreszta sa tylko falszywym zludzeniem ze mamy wiecej). Rozne grupy nastawiane antagonistycznie do siebie po to tylko zeby nie bylo jednosci pomiedzy nami. Nie mowiac juz o edukacji, ktora laczona jest z propaganda od najmlodszych lat.
Dla mnie wniosek jest jeden - jestesmy sparalizowani a rzad i kosciol skutecznie dozuje swoje opium aby narod byl totalnie odluzony i oglupialy.
Zamiast protestowac, trzeba zrobic tylko jeden prosty krok - zaglosowac inaczej. Ale do tego trzeba sie najpierw przebudzic i przestac myslec tylko o swojej korzysci. Bedzie trudno, bo im dluzej siedzimy na tym polityczno/koscielno/przekupnym 'haju' tym trudniej zmienic sposob myslenia.
Demoty to była kiedys bardzo fajna strona. A teraz tylko polityka i polityka. I to jeszcze w jedną stronę zazwyczaj-takie to wszystko "wolne media". Pozdro dla naprawdę wolnych
W wiadomosciach TVP nie wspomniano nawet slowem na temat protestow przeciwko ustawie lex TVN, za to byly zdominowane tematem dzieciecej Eurowizji i tematem misji TVP, jaka jest promowanie mlodych talentow. Oczywiscie nie moglo sie obejsc bez szkalowania PO i Tuska, ktorych obwiniano za dzisiejsze, wysokie ceny za energie i gaz. Nawet nie przypuszczalem, ze w Polsce powroca czasy podobne do czasow PRL. Co bedzie nastepne? Byc moze wkrotce czeka nas cenzura internetu i tresci dostepnych w Polsce. Najbardziej przeraza mnie jednak to, ze obecny rzad najwyrazniej dazy do wyprowadzenia Polski z UE. Niestety wine za ten stan rzeczy ponosi nie tylko PiS, ale takze opozycja, ktora jest tak nieudolna, ze nawet nie potrafi stworzyc najmniejszego oporu wobec poczynan obecnej wladzy. Czy oni naprawde mysla, ze Tusk sama swoja obecnoscia jest w stanie cokolwiek zdzialac? Powinni sie pogodzic z faktem, ze Tusk jest juz zuzyty i niewiarygodny poprzez styl swoich rzadow kiety to PO byla przy wladzy. To co sie obecnie dzieje w Polsce jest bardzo smutne i niepokojace.
ja w ogóle nie rozumiem sytuacji.... Prawo Unijne mówi jasno że właścicielem mediów w kraju Unii Europejskiej nie może być amerykański właściciel, podejrzewam że zostało to wprowadzone po to żeby Unia miała pełną kontrolę nad rynkiem mediów, nie spodziewali się tylko że kiedyś odwróci się to przeciwko nim.... Polska respektuje prawo Unijne, które przez wiele lat w Polsce było łamane.... i nie ma tu żadnego Lex TVN.... PiS tylko dostosował prawo Polskie do standardów krajów zachodniej Europy
Lex TVN? Boze ustawa budzet panstwa z inflacja na poziomie 3.3 nikomu nie przeszkadzla, ale za tvn lecimy ktory na cala to sytuacje jest zabezpieczona od bardzo dawna. ...
Spokojnie, spokojnie. Jestem pewny żen nasz prezydent odda temat do Trybunału Przyłęckiej, Tfu, znaczy konstytucyjnego by sprawić czy jest zgodne z prawem.
Wolności osobistej, społecznej, praw obywatelskich raz zabranych przez władze nie da się ODZYSKAC metodami pokojowymi. Mieliśmy już przykład zarówno IIWŚ i 1945 toku, jak i późniejsze wydarzenia: 1968, 70, 76, 81 czy 88.
Ci ludzie nie wiedzą przeciw czemu protestują, bo na pewno nie przeciwko zamachowi na wolne media, bo TVN do takich nie należy. Wolne media - też mi coś, są albo rządowe, albo nierządne i to je różni, za to łączy uprawianie propagandy, nachalne wymuszanie opinii i ogólny poziom ścieku w Indiach.
W komentarzach, oprócz wytężonej pracy trolli pisowskich - moderacja śpi albo dostała pogróżki z Nowogrodzkiej i celowo udaje, że nic się nie dzieje - widać piękny przykład logiki, a raczej jej braku wśród fanów Konfy. TVNu bronią - źle - nowego ładu nie oprotestują - źle. Przypomnę tylko, na kogo głosowała Konfa w wyborach prezydenkich w drugiej turze? Na kandydata, który zablokowałby idiotyczne ustawy typu nowy wał, czy na kandydata " Andżeju jak ci na imię?"? Tyle farmazonów wypisujecie, tyle truizmów o tym, jak głosuje się na wyborach, a nie na protestach, robicie tyle beznadziejnej manipulacji w waszych wypowiedziach, ale sami dołożyliście swoją cegiełkę do tej sytuacji. I czego byście teraz nie zrobili - trwały smród pozostał - Konfederacja i jej wyborcy już na zawsze mi będą się kojarzyć z naiwnymi sprzedawczykami. Za ideologiczną "walkę z LGBT" sprzedaliście ten kraj. Za przysłowiową miskę ryżu sprzedaliście swoją wolność. Nawoływanie teraz do głosowania na wyborach albo do protestowania przeciw nowemu ładowi jest tak samo wiarygodne jak kłamstwa Andżeja. Ja już nie będę wam dokopywać - sami sobie regularnie to robicie.
Znowu? Przecież to nic nie pomaga :)
@Iiyrryyr3iit bo niestety doszliśmy do tego że jedyna forma protestu która ma szanse powodzenia po podjechanie pod siedziby z taczkami - to niestety rodzi ryzyko powtórzenia scenariusza z grudnia 70 i 81.
Pomoże jak krasnal nie będzie obstawiony tyloma borowikami... Naród wtedy rozilczy...
@coldfish Czasem nie ma wyjścia... Dla Polski ktoś to musi zrobić. Ktoś musi zaryzykować najważniejszym - własnym życiem.
@ZIWK tylko ku.... czemu doprowadzamy do tego już kolejny raz w historii? Jeszcze mało nam rozbiorów, powstań, ofiar, zsyłek i emigracji?
Nie możemy chociaż raz pomyśleć przed szkodą a nie po?
Co w nas jest że ciągle pozwalamy sobą rządzić głupcom i złodziejom a może nawet agentom nieprzyjaznych nam krajów?
ZWIK - Zaryzykować dla Polski??? A to polska stacja??? Chyba lizać tyłek obcym.
coldfish- Dlaczego pozwalamy rządzić agentom obcych krajów? Spójrz na demonstracje i o co walczą i sobie odpowiedz.
Tylko, że to nie ma sensu. Pis siedzi i sie śmieje z tych protestów.
@coldfish Bo mnie nie słuchacie.
@coldfish tylko że teraz brak jest tak odważnych ludzi
@Iiyrryyr3iit https://www.tvp.info/45836614/30-lat-temu-rewolucja-w-rumunii-obalila-nicolae-ceauescu
@coldfish a ilu z tych protestujących głosowało w ost wyborach na PiS ps nie żeby po było lepsze
@coldfish Taczki? Musiałbyś chyba pociągiem podjechać żeby wywieźć całe towarzycho. W grę wchodzi gigantyczna kasa, więc będą się bronić do upadłego. Ryzyko "81" jak najbardziej istnieje. W końcu: Polska to Wódz&Przydupasy :( A my się podśmiewamy z Białorusi i Ukrainy. Wystarczy tylko ŚLAD zagrożenia dla Jedynie Słusznej Partii i masz wizytę smutnych panów na chacie. Te wszystkie "demokracje" i 'praworządności" to tylko dym w oczy dla konsumentów parówek i piwska z marketu. Nie po to poszedł dil w Magdalence aby potomstwo komuny oddało władzę motłochowi. Co tylko ktoś wystaje ponad tłum - cyk i chłopa nie ma.
@wacek1911 no chcą obalić agentów obecnego kraju (Rosji) jakimi są Kaczyński i spółka.
@Elathir Udowodnij że PiS to rosyjscy agenci, bo to poważne zarzuty.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 grudnia 2021 o 16:54
@CzlowiekZkamienia
Twardych dowodów oczywiście nie mam ale lista poszlak jest na tyle długa, że jako robocza hipoteza wydaje się to w miarę sensowne.
Około 80% ludzi w otoczeniu Kaczyńskiego od jego wieloletniej sekretarki, przez kierowcę itd. było związanych z władzami PRLu (nie byle TW a choćby pracownicy kancelarii tajnej jak sławna pani Basia).
W 2006 roku na jego polecenie Macierewicz ujawnił listę polskich agentów działających na świecie w tym na terenie Rosji rozkładając w jeden dzień cały nasz wywiad na terenie Rosji.
Agenda oddalenia się od UE jest idealnie zgodna z interesami Rosji a nie Polski. Podobnie uwalenie OZE, demontaż armii, itd.
W młodości Jarosław znajdował się pod kuratela władz PZPR (jak miał oblać klasę interweniował minister edukacji), co więcej w stanie wojennym dalej to działało.
Porozumienie centrum było finansowane przez Rakowskiego, ostatniego pierwszego sekretarz KC PZPR.
Jak dobrze wiemy pierwsze grupy związane z tak zwaną sekta smoleńską, nie wywodziły się z PiS, ten wchłonął ich pomysły i same grupy później. Jednak jak się okazało, te oryginalne ruchy były finansowane przez Kreml i kierowane przez Rosyjskie służby.
Ordo iuris, która też ma coraz więcej do powiedzenia w kraju przez przychylność Kaczyńskiego jest finansowana przez Rosję.
No i takie powszechne działania jak dzielenie narodu itd. które gdyby nie powyższe przesłanki można by zwalić na strategie polityczną.
Oczywiście to tylko te najbardziej podstawowe kwestie, drobiazgów jest znacznie więcej.
Ten tępy pachoł i tak podpisze. Już za późno. Protestować należało, gdy Kaczyński mówił, że zrobi tu drugi Budapeszt, w którym nie ma wolnych mediów, demokracji, praw człowieka.
@Cammax Wtedy ciemna masa na demotywatorach była zachwycona, a ja starałem się ich uświadomić. Przecież Orban był tu bożyszczem:
https://demotywatory.pl/szukaj?q=polacy+obniżcie+podatki&where=wszystkie&type=kazdy&when=inf&size=max&sort=date
@Cammax
Większość odsuwa to od siebie ale ja od jakiś 2-3 lat twierdzę, i w tym twierdzeniu się umacniam, że PiS doprowadzi Polskę do wojny domowej. To szczucie Polaków na Polaków w TVPiS przyniesie w końcu oczekiwany skutek, zginie parę tysięcy Polaków, bez tego porządku nie będzie. Jedyny plus taki, że na końcu tej wojny powieszą, jak Ceaușescu Kaczyńskiego i paru jeszcze innych ale to życia ofiar nie zwróci.
@MaksParadys zgadzam się. Pytanie tylko, kto na takie poświęcenie będzie gotów, bo po obu stronach będą ofiary. Mi to obojętne, mogę zginąć jeśli przez to wróci demokracja, bo i tak nie wierzę, że dożyję końca tego piekła.
Wstyd mi, za to, że dziś siedzimy i nic nie robimy. Nasi przodkowie walczyli z o wiele silniejszymi worgami, a my nawet sojuszników wtedy nie mieliśmy. Dziś cały demokratyczny świat stanąłby za nami, a po stronie PISu tylko Orban, Łukaszenka, Putin i Kim. Mimo to nic nie robimy.
Powiem tyle:
Kiedy szli po Niemców i Szwedów krzycząc o odwetach- milczeliśmy, nie jesteśmy ani Niemcami, ani Szwedami, więc za co na nas mają się mścić?
Kiedy szli po "zgniłą, lewacką jewropę", milczeliśmy, co to za różnica, czy w UE, czy neutralność, czy z Rosją. W naszym zyciu to nic nie zmieni.
Kiedy szli po opozycję, Rosjan i Niemców, krzycząc o zamachu smoleńskim- milczeliśmy, nie wierzymy w zamach, a nawet jeśli miał on miejsce, to nie my go zrobiliśmy i wierzyliśmy, że PIS nie chce złączyć nas z Rosją,
Kiedy szli po uchodźców- milczeliśmy, nie jesteśmy obcokrajowcami, ani z tego co wiemy, nie mamy obcokrajowców w rodzinie, więc co nam zrobią? Ch*ja zrobią,
Kiedy szli po sądy i oba trybunały- milczeliśmy, po co nam sady i trybunały, zresztą hurr durr komuchy, hurrr durr kasta!!!!
Kiedy szli po lekarzy, nauczycieli, artystów, sędziów, prawników- mielczeliśmy, nie wykonujemy żadnego z tych zawodów, więc nie nasz problem,
Kiedy szli po UE- milczeliśmy, przecież większość jest za UE, "PIS wcale nie chce nas wyprowadzić z Europy i złączyć z Węgrami, Białorusią i Rosją",
Kiedy szli po wykształconych- milczeliśmy- nie jesteśmy wykształceni,
Kiedy szli po homoseksualistów- milczeliśmy, nie jesteśmy homo, jesteśmy hetero!,
Kiedy szli po kobiety- milczeliśmy, nie jesteśmy kobietami/ jesteśmy za stare, by całkowity zakaz aborcji nam zagrażał, no bo jak 60- latka ma zajść w ciążę?,
Kiedy szli po wolne media i opozycję- milczeliśmy- hurr durr dobrze "je**nym szkopom" hurr durr opcja niemiecka,
Kiedy przyszli po nas- nikt nie krzyczał. Nie było już nikogo.
@Cammax
Smutne to ale niestety prawdziwe. :-(
@Cammax nie trzeba było protestować tylko w czasie wyborów iść i zagłosować. Ale nie, przecież nie ma na kogo... patologia miała na kogo.
@Cammax
Ja zawsze masz okrutną rację. Ja się boje powtórki z "68 , "70 i "76.Ale niestety wszystko do tego zmierza. Jeszcze nie spotkałam się z tak arogancją władzą, która protesty obywateli zwyczajnie olewa i zachowuje się, jakby ich nie było. Zatem trzeba iść o krok dalej. Nawet dwa kroki. To co nam pozostaje?
Czas na reakcję był kiedy do głosu zaczęli dochodzić tacy ludzie
http://demotywatory.pl/uploads/comments/6165/6165ceabfbc261ea896f721117778b1a.jpeg
Teraz to polacy przygotujcie się na konkretne dymanie przez PiSowski reżim.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 grudnia 2021 o 20:59
@Cammax A najlepsze, że w Polsce już od dawna są przepisy pozwalające zablokować przejęcie mediów przez obce państwa. Ta ustawa jest tylko w jednym celu. Swoją drogą w EOG są takie kraje jak Bułgaria, Rumunia, Węgry, które z praworządnością wiele nie mają wspólnego. Mało tego są takie kraje jak Cypr i Holandia, czyli raje podatkowe, gdzie spokojnie zarejestrowane moga być różne firmy wrogich krajów. I jeszcze jedna sprawa, w tej ustawie jest info, że firma nie może być kontrolowana przez firmę spoza EOG. Ale do jakiego poziomu to działa. Załóżmy, że teraz jest to holenderska firma nadzorowana przez firmę z USA. A jak będzie holenderska firma nadzorowana przez inną portugalską firmę i dopiero ta przez USA? Ew. takich pośredników może być 10.
@MaksParadys To masz dużo wspólnego z PiS, bo ty na demotach to jesteś jednym z tych co najbardziej chce dzielić ludzi i szczuć jednych na drugich.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 grudnia 2021 o 22:31
http://demotywatory.pl/uploads/comments/73c3/73c38ab50812758f27ecd4dde961223e.jpeg
Czas na reakcję był kiedy do głosu zaczęli dochodzić tacy ludzie
Teraz to polacy przygotujcie się na ostre dymanie przez PiSowski reżim.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 grudnia 2021 o 21:04
@Cammax jak tak dalej pójdzie to zrobi się tu drugi Bukareszt - ten z, nomen omen, grudnia 89 :(
@Cammax A w czym ta ustawa tak bardzo się różni od ustaw w innych krajach EU ??
https://demagog.org.pl/wypowiedzi/czy-francja-niemcy-i-austria-ograniczaja-kapital-zagraniczny-w-mediach/
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 grudnia 2021 o 11:56
@Cammax to jest przykre,ale może mu długopis zaschnie
@polski_niewolnik to paluszek już nie boli?
@kastor86
Prawo w innych krajach nie odbiera praw nabytych. Nie byłoby awantury, gdyby zapisano, że żaden nowy podmiot nie może uzyskać koncesji jeżeli nie spełnia nowych wymogów. Bez problemów można było również zapisać, że przy zmianach własnościowych należy przestrzegać nowego prawa. Jednak pisanie prawa pod jeden podmiot po to by w trybie pilnym zmusić go do sprzedania większościowych udziałów nie jest mile widziane w cywilizowanym świecie.
@bazyl73 W sumie masz racje, ale jakby tak zrobić, że tylko dla nowych z jednej strony np. tvnu nigdy nowe przepisy nie obejmą, a nowi będą mieć słuszne prentencje, że to nie jest równe traktowane wszystkich.
Tutaj po prostu należało zachować okres karencji 2-5 lat
@bazyl73 A właściwie to koncesja jest przyznawana na określony czas to nic się nie zmiania, a przy staraniu sie o nową koncesję i tak bierzemy nowe przepisy pod uwagę
@ubooot i w tym problem. Szczerze- można uważać, że nie ma na kogo, bo i ja w normalnych warunkach bym tak uważała. Ale zawsze jest mniejsze zło, które może obalić to większe zło. A PIS jest najgorszym złem od czasów okupacji niemieckiej. Dlatego należy zagłosować na partię, która ma największe szanse na pokonanie PIS.
Kurde.. to powinno być w formie przeszłej, bo kolejnych wyborów raczje nie będzie/zostaną sfałszowane/SN stwierdzi nieważność i będą powtarzać do skutku. Za późno... pozostaje rylko się pocieszyć, że żadna dyktatura nie trwa wiecznie. III Rzesza też miała trwać 1000 lat i co? Dziś Niemcy są wspaniałym, demokratycznym, tolerancyjnym krajem, gdzie wszyscy są tacy różni, ale zawsze równi.
@KatzenKratzen mi to bardziej zalatuje okupacją niemiecką. Nienawiść do obcokrajowców, homofobia, kult dzietności i narodu, socjalizm. A tylko socjalizm (z wymienionych) jest typową cechą komunizmu, choć i z tego PIS mocno czerpie (nienawiść do bogatych).
Ja liczę na to, że jak kiedyś wladza wróci w normalne ręce i wszystkie instytucje się zdePISyfikuje (tak jak była denazyfikacja w Niemczech), to TK zdelegalizuje PIS jako partię nazistowską. Lub przynajmniej za stosowanie nienawiści narodowościowej.
@marcinn_ PISowi można sporo zarzucić, ale jedno muszę przyznać. Nawet ja, która nienawidzę tej partii. Świetnie kalkulują i niedopuszczą do tego, by był jakiś pośrednik. Powiem więcej, będą stopniować dyktaturę. Orban też zaczynał od delegalizacji mediów "nieeuropejskich", potem zabrał się ogólnie za zagraniczne i na końcu- za te, z którymi mu było nie po drodze (chyba, że od rqzu wszystkie zdelegalizował, nie pamiętam na 100%).
@polski_niewolnik a ich wyborcy i tak powiedzą "bynamni na bombelki dajo i łopcokrajofcom zabraniajo wstynpu, a szkoda, że ni mogo wywalić tych co za peło wjechali".
@coldfish obawiam się, że to nie nastąpi. PIS zabiera nam wszystko, a my nic nie robimy. Wiadomo, 10 czy ileś osób nie pójdzie z taczkami na sejm, ale gdyby cały naród się obudził, to kto wie... może udałoby się przywrócić demokrację.
Drugi Budapeszt już mamy, ale tu nie ma co się wzorować. Węgry tylko w momencie przyjmowania do UE przez kilka lat były demokratyczne. Ogólnie to oni dyktaturę i nazizm mają chyba w genach.
@kastor86 tym, że inne kraje są demokratyczne i ich rządy respektują prawa człowieka, a nie dążą do zamykania przeciwników.
@xzvx w takiej sytuacji skieruje ustawę do PISowskiego trybunału (nie)konstytucyjnego Przyłębskiej, wiadomo jaki wyrok zapadnie. A on będzie miał wymówkę: "ale to nie ja! To Przyłębska! Ja teraz muszę podpisać!".
@Cammax czyli ze ta ustawa zamknie przeciwników, a takie same ustawy w Nieczech czy Francji są ok ??
@KatzenKratzen Wszystko do tego zmierza, ale nie przez to ze tvn płacze. PiS zniszczył gospodarke, a akurat prawo w kwestii tvn dostostował do tego co jest w innych krajach
@kastor86
W cywilizowanych krajach inaczej wygląda odnawianie koncesji a inaczej przyznawanie nowej. Ale my nie jesteśmy cywilizowanym krajem. I nie o karencję 2 czy 5 lat chodzi. Jeżeli chodzi o to, by wrogie man państwa (a taka jest retoryka) nie nadawały u nas to nie trzeba było naruszać status quo. Pretensje starających się o NOWĄ koncesję można pominąć, bo wiadomym jest, że nowy partner zaczyna grę na nowych warunkach. Zaprzeczeniem wszelkich zasad stanowienia prawa jest zmiana zasad dla dotychczasowych graczy gdy zmiana jest tak kluczowa i zmusza do sprzedaży przedsiębiorstwa.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 grudnia 2021 o 23:47
@kastor86 we Francji, Niemczech takie ustawy nie budzą obaw, bo tam nikt nie marzy o zamykaniu niezależnych mediów, tylko po prostu, o proporcję krajowe media:zagraniczne. U nas zaraz zabiorą się za polskie, prywatne, niePISowskie media. Orban też najpierw zdelegalizował zagraniczne.
W normalnych warunkach możnaby nawet popierać tezę, że większe udziały powinny mieć polskie media. Ale nie w totalitarnym kraju.
@bazyl73 "Zaprzeczeniem wszelkich zasad stanowienia prawa jest zmiana zasad dla dotychczasowych graczy gdy zmiana jest tak kluczowa i zmusza do sprzedaży przedsiębiorstwa." i dlatego ta zmiana powinna twać jakieś około 10lat.
"Zaprzeczeniem wszelkich zasad stanowienia prawa jest zmiana zasad dla dotychczasowych graczy gdy zmiana jest tak kluczowa i zmusza do sprzedaży przedsiębiorstwa."
akurat to jest dokładnie co siędziało przy 5 dla zwierząt
@Cammax Czyli w sumie prawo jest ok, ale bedziemy protestować bo pis go wprowadza, świetnie podejście
@kastor86
Konkretny przykład podaj, gdzie dzielę ludzi. Tylko mi tu nie wyskakuj ze szczepieniami, bo to nie jest żaden podział, no chyba, że uważasz, że zabranianie pijanym kierować autem to też dzielenie ludzi. No to czekam na te przykłady.
@kastor86
Ty chyba wyborcą konfy jesteś. Zero logiki, same puste hasła i nieprzystające do rzeczywistości przykłady.
Jeżeli dana działalność przestaje być w danym kraju legalna to wiadomym jest, że firma musi albo sie przebranżowić albo zamknąć. Tak było z dopalaczami w Polsce, tak było z gorzelniami w USA. Zupełnie czym innym jest gdy państwo mówi - działalność jest legalna ale ty nie będziesz jej prowadził i masz zbyć swoją firmę!
@bazyl73 No tak i dlatego ta zmiana powinna dotyczyć dopiero po wygaśnięciu koncesji. Tutaj jest po prostu dostosowanie przepisów do tego jak to wygląda w innych krajach UE. W niemczech, francji to jest ok, a u nas to zamach na wolne media.
@kastor86
Nie musi być z pijanym, można też porównać z kimś kto nie ma prawa jazdy, nie masz to nie kierujesz - to też podział?
A jak gówno wiem to kończymy, mnie taki poziom dyskusji nie interesuje.
@MaksParadys Tylko widzisz do kierowania autem potrzebne są jakieś umiejętności i znajomość przepisów, do restauracji może iść każdy.
Sorki ale zszedłem do twojego poziomu dyskusji, sam tak traktujesz innych. W innym democie ktoś zapytał ciebie o to która część tej ustawy jest wg ciebie taka zła to nic nie odpowiedziałe. Coś tam usłyszłeś ale jak przychodzi do konkretów to albo wyzywasz innych albo kończysz dyskusję. Więc masz rację, nie ma sensu z tobą dyskutować
@kastor86
Jeszcze raz - tam jest OK bo ustawa zapobiega wejściu zagranicy (ok pod względem prawa, moralnie moim zdaniem nie ok, ale to poboczny temat).
U nas nie jest OK bo ingeruje w istniejące firmy. Naprawdę nie widzisz różnicy? Naprawdę nie widzisz różnicy pomiędzy m zakazem wejścia a wyrzucaniem kogoś, kto poczynił inwestycje w LEGALNY biznes?
@bazyl73 Dlatego pisałem, że powinnien być jakiś okres przejściowy a nie że ustawa wchodzi od jutra i koniec. Inaczej jeżeli będziemy patrzeć na to, że jakiś biznes działa to żadnej zmiany prawa nie można byłoby wprowadzić
@kastor86
Ale łapiesz to, że jest pandemia czy nie zauważyłeś tego, że ponad 150 tys. Polaków* "wyparowało"?
* liczę wzrost zgonów do średniej z poprzednich 5 lat, ogólnie z różnych przyczyn: covid, paraliż służby zdrowia, itp.
W Polsce media powinny być dokładnie odwrotnie niż chce PiS aby politycy na nie nie mogli wpływać. Ustawa powinna zmuszać Solorza do sprzedania telewizji jakiemuś zagranicznemu koncernowi, a nie zagraniczny koncern zmusza do sprzedaży swojego biznesu. Zobacz co się stało z Polsatem, jest już praktycznie PiSsat, TVN24 to jest ostatnia niezależna od polityków telewizja informacyjna w Polsce i powinniśmy jej bronić jak niepodległości - dosłownie! Ja mało oglądam TV ale są ludzie, którzy tylko z TV czerpią informacje dlatego to takie ważne.
I na tym zakończmy. Nie odpisuj - tylko sobie to przemyśl.
@kastor86
Pas
@kastor86 to nie ma na celu "przywrócenie polskiego kapitału i wygonienia z kraju tych je**nych szkopów i hamerykanów", tylko zakneblowanie wolnych mediów, które odważyły się mówić prawdę o PIS.
Dla nas TVN jest tym, czym dla obecnej opozycji, która walczyła z PIS (przepraszam, z PZPR...) za komuny, było Radio Wolna Europa. I tym razem mam nadzieje, że Amerykanie staną na wysokości zadania i będą nam nadawać TVN.
Gdyby to wprowadzała partia, której celem nie jest zaprowadzenie dyktatury, wyprowadzenie Polski z UE, by złączyć nas z Węgrami i Rosją, to protestowałoby może kilka osób.
Wyobraź sobie sytuację, gdy władza wraca w normalne ręce i w ramach odwetu delegalizuje wasze TVPIS (dez)INFO, prywatyzuje TVPIS, a na koniec zabiera koncesję Rydzykowi i Republice. Już widzę ból dupy skrajnej prawicy. Ale jak TVN delegalizują, to już ok...
@Cammax Co do tvpis to uważam, że powinno zostać sprywatyzowane, a reszty to szkoda komentować, bo to tylko jeden bełkot przeciw pisowi i nic więcej. Jak takich przeciwników jak ty i tobie podobni będzie miał pis to niestety długo będzie jeszcze rządził.
PS. Nie jestem zwolennikiem pisu, ale też nie jestem fanatycznym przeciwnikiem pisu jak ty i wielu tutaj ludzi.
@Cammax Orban i PiSem dwa bratanki, wiadomo. Ale dlaczego miałby ich poprzeć Putin, którego oskarżają o zamach, Łukaszenka, który szczuje własnych obywateli przeciwko Polsce i Kim, który mieszka na końcu świata? W przypadku wojny domowej w Polsce Rosja i Białoruś pewnie dążyłyby do osłabienia naszego kraju, aby wzmocnić swoją pozycję, a Kim powiedziałby "Polska? To gdzieś w Europie?".
To czemu siedzisz i nic nie robisz? Napiszesz kolejny pełny wściekłości komentarz i po sprawie?
A prezydent nie podpisze, chodzi o to, żeby się kodziarze, i peowcy wykrzyczeli, pary upuszcza i nie będą robić kolejnego ciamajdanu.
Pamiętaj, że nienawiść zaślepia.
Nie ma to jak budzić się na hasło aborcja i lex TVN. Tym jest dla Ciebie wolność? A czemu śpicie jak przepychają multum ustaw działających na nasza niekorzysc?
@CzlowiekZkamienia bo Putin i Lukaszenka to sojusznicy Orbana, Le Pen, czyli sojuszników PIS. Gdyby miała wybuchnąć wojna i Orban powiedział "walczymy po stronie Rosji do ostatniej kropli krwi", to myślę, że PIS by go posłuchało. Mało to już razy robili to, co on kazał?
Co by nie mówić, to osłabienie jedności UE, co PIS i Orban robią jest w interesie Rosji i Białorusi. Podobnie jak to, by dawne kraje Układu Warszawskiego opuściły UE i NATO.
@VenarNarco cóż, gdyby jedna osoba wyszła sama robić protest, to co najwyżej uznanoby ją za obłąkaną.
To skieruje do trybunału Przyłębskiej, tam stwierdzą, że tak, ustawa jest zgodna z konstytucją. A wtedy będzie musiał podpisać i będzie mógł stwierdzić "ale co wy ode mnie chcecie? To nie ja, to trybunał tak postanowił".
@kziaja skoro nawet w mniejszych sprawach, takich jak aborcja, TVN nie potrafimy protestować, to nie ma co liczyć, ze będzie protest w sprawach ważniejszych, takich jak wolność słowa i mediów (nie tylko TVNu), łamanie praw człowieka podczas lockdownu, inflacja, ani tyle nikt nie zaprotestuje.
@Cammax "Dlatego należy zagłosować na partię, która ma największe szanse na pokonanie PIS."
- uroń rąbka tajemnicy i powiedz jaka to 'partia' wg. Ciebie lub ogólnie?
....
".....Wiadomo, 10 czy ileś osób nie pójdzie z taczkami na sejm,....."
-> https://www.tvp.info/45836614/30-lat-temu-rewolucja-w-rumunii-obalila-nicolae-ceauescu
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 grudnia 2021 o 18:57
@xzvx na ten moment PO. I takie są fakty, czy to się komuś podoba, czy nie. Ogólnie mówiąc jest/będzie to partia, która w sondażach jest zaraz za PIS. Bo naród u nas nadal ciemny, przez co PIS ma nadal ok.40%.
@Cammax "na ten moment PO" - tego właśnie obawiają się wyborcy pisu ,i beneficjenci 500+
a co do ostatniego zdania to się zgadzam.
@xzvx na tym polega główny problem Polski. Wystarczy propaganda strachu i już elektorat ma gdzieś wszystkie problemy, bo boi się innej partii u władzy, tego, że znowu będziemy blisko współpracować z UE, że straci wszystkie plusy. PIS straszy nawet nie tyle PO, co UE, a co za tym idzie- Niemcami. Bo PO jest bardzo proeuropejska, a w UE najsilniejszym, najbogatszym i po prostu najważniejszym krajem są Niemcy. Z tego elektoratowi nasuwa się 1 wniosek: "PO=UE=Niemcy". A Niemców to zwolennicy PIS wręcz panicznie się boją, bo duża część ich wyborców pamięta II WŚ/urodziła się kilka lat po wojnie, gdy nienawiść do Niemiec była pierwszą rzeczą, jaka przychodziła do głowy po usłyszeniu "Polska/Polacy".
@Cammax
w takim razie jak to zmienić?
@xzvx przede wszystkim edukacja i jeszcze raz edukacja. Dzieci trzeba od najmłodszych lat uczyć tolerancji i otwartości na świat, to wtedy straszenie obcokrajowcami już nie zadziała. Dodatkowo- trzeba uczyć podstaw ekonomii, to wtedy nikt nie będzie wierzył, że socjalizm działa, a rząd ma własne pieniądze, które daje z dobroci serca.
No i może jakieś przepisy w zakresie nawoływania do nienawiści. W innych krajach takie postawy są bezwzględnie zabronione. U nas rząd sam zachęca, by nienawidzić obcokrajowców. Tu ważna jest też edukacja historyczna, by ludzie zrozumieli, do czego taka postawa prowadzi.
Choć obawiam się, że abyśmy zauważyli skutki, to pewne pokolenie musi po prostu wymrzeć, bo im mentalności już nie zmienimy. Do starszych ludzi zazwyczaj żadne argumenty nie trafiają.
Ceny w górę,inflacja szaleje,naród biednieje - cisza,nic się nie dzieje.
Obrona zarządzanej zza oceanu telewizji - demonstracje.
Do wyjścia na ulicę nawołują ci sami politycy,którzy chcą za ryj wziąć sanitarystycznie naród i wprowadzić przymus szczepień ,bo pandemia. Jednak politycznie przeciw PiS można spokojnie narażać ludzi,tu nie ma pandemii.
...
@Psiarz73 z wielkim trudem, ale chyba mimo wszystko nie zgadzam się z tym co piszesz. Oczywiście, w Twoim komentarzu jest bardzo dużo racji, wiemy jaka narracja ma miejsce w TVNie i za jakimi rozwiązaniami się opowiadają, nie mniej, jeśli mamy mieć demokrację, to ta stacja powinna mieć prawo do wygadywania co tam chce. Rząd nie powinien mieć wyłączności na media.
@Psiarz73 No jak nic się nie dzieje? Człowieku, czy ty przespałeś ostatnie 6 lat? Protesty są regularnie od 2015 roku.
Wzrost cen (a to nie to samo co inflacja) jest rozłożony w czasie, nie ma żadnego konkretnego momentu który by zmotywował ludzi do zorganizowania protestu z tego powodu. Ale poczekaj aż wejdzie wolski wał i przeciętnemu kowalskiemu z pensji odejmą za składki a przy okazji dostanie rachunek za prąd.
@Psiarz73 OK. Masz prawo do swojego zdania. Zwracam tylko uwagę, że potrzebna jest odtrutka na partyjną tubę kurskiego. Choćby miała być tylko kontrpropagandą. I nie, nie oglądam telewizji. Żadnej, w tym TVN. Ale mam świadomość, że kłamstwo wystarczająco często powtarzane zaczyna być traktowane jak prawda. Mając za podstawę nawet dwa sprzeczne ze sobą kłamstwa (Kur(ski)wizja i TVN) można wyciągnąć jakąś średnią, która jest najbliżej prawdy. Dlatego TVN jest potrzebny. Bardziej niż niższa o złotówkę cena kartofli.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 grudnia 2021 o 19:17
@LUPUS1962 przecież tvp się nie da oglądać tam jad wylewa się z ekranu za każdym razem
https://demotywatory.pl/5108431/Kiedy-przyszli-po-Trybunal-Konstytucyjny-nie-protestowalem-co
@MaksParadys Nie lubię nachalnej reklamy i wklejania tej samej informacji pod wieloma demotami. Jednak w tej sprawie masz moje pełne poparcie :)
@Ricochet69
:-) :-) :-)
@MaksParadys Kiedy przyszli po Tomasza Komendę, też nikt nie protestował. A podobno mieliśmy wolność i demokrację. Kiedy niszczono firmę Romana Kluski, nikt nie protestował. Mógłbym ci dać setki takich przykładów, ale po co ? Lemingu ?
@dzonsmis
Tomasza Komendę, to piszesz o tych czasach kiedy ministrem sprawiedliwości był Lech Kaczyński i kiedy to ten minister naciskał na prokuratorów aby jak najszybciej zamknęli sprawę? Tym się właśnie kończy wciskanie polityków w kompetencje prokuratury i sądu.
Kluska działał na pograniczu prawa, nie złamał go ale stąpał po cienkim lodzie więc musiał się z tym liczyć zresztą jeśli chodzi o przedsiębiorców to są oni w pewnym sensie gnębieni nieustannie od 32 lat niezależnie kto by nie rządził.
I co teraz ci głupio się zrobiło? I słusznie!
@dzonsmis
A umiesz to samo napisać bez wyzwiska czy za trudne? Spróbuj to wtedy ci odpowiem czy pomogłeś czy nie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 grudnia 2021 o 6:40
Jak za TVN to wszyscy wychodzą i płaczą. Jak podnoszą podatki i każą sobie tatuować kod kreskowy to mówią, że to dla dobra i bezpieczeństwa.
Pracuje z ludźmi, i jestem przekonany, że 90% nie powinna mieć prawa głosu.
@Coti 2/3 pojmujesz źle, 1/3 dobrze. Jedyne co ogarniasz tutaj, to problem podatków.
Przeciez ma wejsc prawo które jest w każdym kraju w zachodzniej europie...to już zachód bleee przeciez dla TVN to raj
@rexmundus
W którym kraju władza zmusza właściciela do sprzedaży większości udziałów by telewizja mogła nadawać poprzez nadajniki naziemne?
Nie ma idealnych mediów, TVN też święty nie jest, ale jeśli teraz nie zaczniemy o siebie walczyć, to fanatycy z PiSu z Kaczką na czele zgotują nam jedyne słuszne media.
@kraken11 Będziemy mogli wybrać:
TVPiS 1
TVPiS 2
TVPiS 3
TVPiS Info
TVPiS Łorld
TVPiSzmat
TV Trwam.
A we wszystkich... Cała prawda całą dobę z Russia Today!
Szkoda, że wszyscy - zarówno zwolennicy PiS, jak i jego przeciwnicy, wygłaszają w tej sprawie wyłącznie komunały, a nikt nie mówi o co naprawdę chodzi. PiSowcy opowiadają, że ta ustawa ma na celu ochronę polskiego rynku medialnego przed wykupieniem przez wrogów typu Rosja, przeciwnicy PiSu opowiadają, że to zamach na wolne media. Jedni i drudzy pieprzą frazesy. A tak naprawdę ta ustawa jest narzędziem polityki w relacjach z USA u jest wymierzona w interesy konkretnego koncernu należącego do rodziny amerykańskich Żydów - bardzo wpływowej w USA rodziny. Amerykanie złamali ustalenia dokonane przez poprzedniego prezydenta w sprawie Nord Stream 2. Była umowa, że w tej sprawie USA i Polska grają do tej samej bramki. Jednak po zmianie prezydenta, Beiden nie tylko przehandlował cały układ Niemcom, ale w dodatku zrobił to w skrajnie upokarzający Polskę sposób. Gdyby Polska była silnym krajem, można by było wobec zakłamanego sojusznika użyć mocniejszej retorsji, niestety Polska silnym krajem nie jest, więc pozostają jej tylko takie gesty. Dla Amerykanów ta "kara" to jakby słonia ukłuć w dupę szpilką. Boleć nie będzie, ale jednak trochę wkurzy. Dodatkową wisienką na torcie jest fakt, że lex TVN uderza nie tylko w formalnie amerykańskie interesy, ale również żydowskie, co musi niezmiernie cieszyć antysemitów w obozie rządzącym (a jest ich tam sporo). Jeżeli odrzucimy pierdoły o zamachu na wolność i ochronę polskości, warto w tej sprawie zadać dwa pytania: po pierwsze czy polski rząd ma jakiś długoterminowy plan rozgrywki z Amerykanami, czy też jest to tylko jednorazowy prztyczek, który ma pokazać, że polski ratlerek też potrafi ugryźć. Po drugie: czy polski rząd ma wiedzę jaka będzie odpowiedź USA na tę demonstrację i czy na tę odpowiedź jest przygotowany. Obawiam się, że odpowiedź na oba powyższe pytania jest negatywna. Poziom kultury strategicznej jest w Polsce w ogóle niski, a w PiSie jest dramatycznie niski. Ci ludzie nie myślą perspektywicznie i nie tworzą długofalowych planów. Zapewne więc skończy się to tak, że Amerykanie tupną nogą i ustawę będzie trzeba z podkulonym ogonem uchylić. Zresztą może nawet taki właśnie jest plan i Kaczyński sobie roi, że w zamian za uchylenie tej ustawy, nie wiadomo co ugra od Amerykanów. Tak czy siak, rozgrywka skończy się raczej źle, bo tak to jest gdy ratlerek próbuje powarkiwać na bulteriera.
Wreszcie jakiś głos rozsądku. Nota bene nie przypadkiem Tusk przybył na białym koniu tuż po wygranej Bidena i wizycie tegoż u Anieli. Kto umie klocki składać ten widzi co jest na rzeczy. Kto nie - ten będzie krzyczał na takiej pożal się Boże demonstracji "myśląc", że walczy o jakąkolwiek wolność.
@Quant_ Ciekawa opinia i w 95% zgodna z prawdą.
Jedynie nie skleja się to, że obaj Duda i Morawiecki są z żydowskiego nadania ... ale pewnie reprezentują interesy innych rodzin i na lex TVN mają przyzwolenie.
Jak ktoś myśli, ze Polska jest w jakiejkolwiek kategorii suwerenna to się grubo myli. Być może byla chwilę w latach 1918-193X, ale potem przejęły ją grupy władzy z zewnątrz niestety.
@KonserwaSJW - Duda i Morawiecki mogą być nawet z nadania Marsjan i nic to nie zmieni. Ci ludzie nie mają żadnej władzy. Władzę ma prezes oraz grupa interesów z nim związana. Ani Duda, ani Morawiecki do tej grupy nie należą. Zresztą rodowód ich obu jest całkiem odmienny. Duda może faktycznie być związany z lobby żydowskim, w końcu ma żonę Żydówkę. Jednak Morawiecki to człowiek finansjery, ale nie tej amerykańskiej zdominowanej przez Żydów, tylko europejskiej, która jest znacznie bardziej urozmaicona. Poza tym nie napisałem, że sam atak na TVN jest wymierzony w Żydów, tylko że antysemici się z niego ucieszą. Kaczyński co prawda jest antysemitą, ale jest zbyt rozsądny aby się tym kierować w rozgrywkach politycznych. Co do suwerenności Polski to jest to wbrew pozorom dość złożona kwestia. Najpierw trzeba by zdefiniować na nowo suwerenność, bo klasyczna definicja tego pojęcia jest w dzisiejszych czasach anachronizmem. Dzisiaj nie ma już krajów suwerennych w klasycznym sensie, to znaczy takim, że suwerenność to zdolność do całkowicie samodzielnego kształtowania swojej polityki. Nawet wielkie mocarstwa są przeniknięte rozmaitymi wspływami z zewnątrz i w zglobalizowanej gospodarce muszą uwzględniać cudze interesy. Bardziej współczesna definicja suwerenności to stan, w którym elity danego państwa działają wyłącznie na jego korzyść i mają możliwość ustalania kierunków w strategii rozwoju kraju. Oczywiście Polska definicji tej nie spełnia, bo polskie elity (a raczej grupy uchodzące za elity) wręcz rzadko kierują się interesami Polski. Polska niestety nie spełnia żadnej definicji suwerenności. Ani tej anachronicznej, ani nowoczesnej.
Ktos z was czytał te ustawę, czy jest gownoburza bo "eksperci w mediach" cos powiedzieli?
I po co Wam TVN? Przecież mamy boskie i prawdomówne TVP
Wczoraj także przegłosowali likwidację polskich kopalń, ale o tym te "wolne" media już zapomniały wspomnieć.
#coyote_ugly jeśli likwidacja z głową i tych nierentownych to jestem za
Tych kopalń do których podatnicy co roku dopłacają bo są nierentowne? Tych kopalń co odbierają 13, 14, choć miesięcy jest 12? Tych co dostają Barbórki i inne dodatki?... hmm taa o tym trzeba powiedzieć... może tak: nareszcie!
@GLight Ciekawe co powiesz przy pierwszym black oucie :).
Oczywiście to prawda, że kopalnie są zarządzane ch...wo ... od zawsze pod każdą ekipą.
A co mają zamykane kopalnie do black outów? Bełchatów jest problemem, bo tam się pokłady węgla kończą. Kamienny z Polski w prądzie się nie liczy za bardzo.
Niech w końcu budują te atomówki. Najlepiej pod ziemią plus nową sieć szkieletową (też pod ziemia). Bo to już 20 lat jak się za to biorą i tylko pieniądze przetitalają.
w całej Polsce? ja nic nie słyszałem o tym przez cały weekend. Może dlatego, że nie oglądam ściek TV
W tym kraju to chyba tylko podjechanie pod sejm i powiedzenie paruset gościom,"spier....ć" w taki sposób zeby poczuli ekscytacje na myśl o podróży tu już nic innego nie pomoże tylko jest jeden problem ,udało się im tak sklucic Polaków że raczej już nigdy się nie zbierzemy w jednym celu
Ale tam i tak nikogo nie ma :)
Wszystko fajnie, ale będzie jak z aborcją. Pomaszerowane, pokrzyczane, PiS co chciał to zrobił...
Wolne media? Te, które nie informują o wstrzymaniu 4 dawki w Izraelu? Te, które nie pokazują protestów antyobostrzeniowych w wielu krajach Europy?
@zdenek117 Naprawdę ludzie tu są aż tak otumanieni, że minusują komentarze mówiące prawdę? Brak słów!
@brightsideoflife Bo problem polega na tym, że nie ma czegoś takiego jak obiektywne media mówiące prawdę. Każdy ma w tym interes, skoro zainwestował duże pieniądze. Tymczasem fani TVP uważają, że mają wreszcie wolne media, myślą samodzielnie, a ci drudzy są otumanieni przez TVN. Analogicznie uważają fani TVN - ich telewizja mówi prawdę, oni myślą samodzielnie, a ci drudzy są pod wpływem propagandy TVP.
@zdenek117 Za tydzień będzie wzrost pozytywnych testów i jak myślisz kogo będą obwiniać ? Oczywiście, że protesty TVN i będzie pretekst do wprowadzenia lockdownu.
już widzę jak się przejmą... trzeba protestować na kartach wyborczych a nie na ulicy.
"Wolni ludzie" krzyczą zniewoleni w maskach...
@Jacekzpsk Aktualnie 1(13) - głosy czytelników Demotywatorów. Ludzie, co z wami jest??? Naprawdę nic do was nie dociera? Weźcie swoje paszporty szczYpionkowe i idźcie się bawić! Zobaczymy jak długo!
zbierzcie sie tumani ... przepraszam...tłumami na wyborach
Kolonializm medialny nazywać wolnością.. Jeśli te media są takie wolne to powinny bez problemu poradzić sobie z finansowaniem w innym wymiarze niż obecne, bo to co jest teraz to jest całkowite uzależnienie od podmiotu amerykańskiego a nie żadna wolność.
Jak to ? Co na to Simpson i popularyzator Fikołek? Covid zaraża tylko na kolacjach wigilijnych między bliskimi ? A w tym spędowisku nie?
Polewać zimną wodą.
Mnie zastanawia jedna sprawa.
Discovery może zachować 49% akcji, pozostałe musi sprzedać.
Może te 51% podzielić na kilka, kilkanaście firm i tak kontrolę zachowa, a będzie zgodnie z tym chorym prawem. Ew. sprzedać jedną część zaufanej firmie w Europie, a pozostałą komuś w Polsce. A najlepiej gdyby sprzedali spory pakiet Agorze wtedy by dopiero pisowi zagrali na nosie.
Ale ty naiwny jesteś. Myślisz że tak zrobią. Pewnie teraz. W grudniu. Ale w marcu zrobią ustawę w dwie godziny że tylko 10 proc może mieć Discovery a resztę spółki z UE. W maju zrobią że 10 proc spółki z UE a 90 z Polski a w sierpniu że 10 proc spółki polskie a 90 proc spółki obajtka. Czy ty jesteś aż tak naiwny. Oni wszystko robią metadą małych kroczków od sądów po Internet. Ale Polaczką się to podoba bo Polaczki to takie zachodnie ruski lubią jak ich władza za mordki trzyma.
***** TVN
TVN to wolne media? Nie bądźmy naiwni. Jakieś 10 lat temu tak myślałem, ale niestety to są media głoszące opinie będące na rękę ich właścicielom ... ale nie Polsce ... także nawet mi nie jest przykro.
sytuacja gospodarki jest sumą wieku czynników i tutaj jednym dekretem się tego nie ureguluje. zależy to od czynników zarówno wewnętrznych i zewnętrznych. natomiast sprawa z TVN to czysta polityka w ohydnym wydaniu. taka różnica
wacek1911 - ty zmień psychiatrę i leki, i dlatego znów będziemy brodzić w postkomunistycznym bagnie, jak takie dzbany śmierdzące komuną będą udawać demokratów, ale widocznie znów muszą Polacy ocet tylko pić żeby się obudzić
Zamknięta gospodarka, wzrost cen gazu, prądu i paliwa, inflacja sprawiająca, że Polacy stają się biedniejsi: cisza.
lex tvn: Ludzie na ulicach.
Lex TVN to tylko przykrywka rządzących dla prawdziwego problemu - podniesienia cen gazu o 50% i prądu o 25%.
@Eisenhower
Prądu o 37% a gazu o 83%. To o czym piszesz to średnie podwyżki za cały rachunek. W przypadku prądu wzrost opłat stałych wynosi ok 9%, w przypadku gazu się nie zmieni. Jeżeli używasz prądu lub gazu do ogrzewania i płacisz ponadprzeciętne rachunki to podwyżka uderzy cię o wiele mocniej niż 50 i 25%, bo udział opłat zmiennych będziesz miał większy niż średni.
1. i tak nic to nie da. kobiety tez sobie poprotestowały, pokrzyczały i nic swoimi protestami nie wskórały :D ile ludzi w hong kongu protestowalo? prawie wszyscy i co? i nic. albo pis zostanie odsuniety od wladzy albo nadal bedziemy mieli taki syf... i nawet jesli odsuniemy pis od wladzy to ten syf nadal bedzie bo PO to tez syf na maxa... tacy sami nieudacznicy, kretacze, zlodzieje i socjalisci jak pis...
2. przeciez TVN to taki sam syf jak TVP. taka sama propaganda, klamsta, naciaganie faktow. nieraz juz to wyszlo. po co bronic jednego zloczyncy tylko dlatego ze atakuej go inny i wiekszy zloczynca?
Raz sierpem raz młotem pisowską hołotę!
Ze jeszcze nikt nie pomyślał o wotum nieufności co do naszego rządu, ktoś im ufa? Działają dla ludzi czy na szkodę? Ktoś nimi steruje?
@longlong
Votum nieufności głosuje się w Sejmie. Zgadnij kto ma tam większość?
jak wam wodociagi sprzedaj jak lasy sprzedają to cisz ale jeden kanal mniej to cala Polska na ulice Jestescie śmieszni....
Jeszcze, żeby ta ustawa sprawiła, że będzie jakaś zmiana na rynku mediów... :)
Nigdy nie stanę w obronie tego syfu. TVN=TVP
Na tvp info piszą, że to nie tak. To dobra ustawa, więc było by głupie gdyby Jaśnie Pana Dobry Jak Chleb nasz Prezydent tego nie podpisał i że ta garstka wariatów z polecenia Tuska to oszołomy
Kij tam inflacja, kij nadmiarowe zgony, covidoterror, segregacja sanitarna, rozkradanie kraju po kawałku, nepotyzm i bezczelność władzy. Najważniejsze, że sejm przegłosował ustawę, która w swej treści nie jest w stanie zaszkodzić żadnemu medialnemu molochowi, przy okazji, nie płacącemu podatków w Polsce. Ale trzeba zrobić zamieszanie, bo "wolne media". Nikt tym mediom nie zabrania siania propagandy, podobnej do tej, którą sieją media "publiczne". Różnica tylko w sponsorze tych "rewelacji". Otwórzcie w końcu oczy i zacznijcie walczyć o coś, co faktycznie dotyczy nas, zwykłych ludzi, zamiast bronić interesów zagranicznych koncernów, które zawsze sobie poradzą, a nas kopną w tyłek, gdy przyjdzie kolej by nam pomóc.
Jeszcze 40% podwyżki gazu 30% beznyny i prądu, mieszkań ;) ale nieee TVN bo żyć nie można bez niego.
Niesamowite jaki ten naród jest tępy. Jak jakiejś tubie propagandowej ma się stać krzywda to masowe protesty, a jak chcą wprowadzić paszporty szczepionkowe, bez których nie będzie można skorzystać nawet z wizyty u lekarza prywatnie to wszystko spoko.. Banda imbecyli
@ph0b0s12 Zgadza się. Ten naród jest tak otumaniony, że brakuje słów. Nic nie czytają, nie rozumieją, nie słuchają. Widać to nawet po głosach tutaj na tego typu komentarze. Pora się obudzić, bo będzie źle.
@brightsideoflife Źle to jest od początku. Jedynie nieuchronna odpowiedzialność (również finansowa) za rażąco błędne decyzje powodujące straty jest lekarstwem na poprawę sytuacji politycznej i gospodarczej. Bezkarność prowadzi do anarchii i upadku gospodarki. Niestety nikomu nie zależy aby rozliczyć poprzednich rządzących bo potem sami mogliby być rozliczani. Czy ktoś z rządzących martwi się karami za Izbę Dyscyplinarną (milion euro dziennie), czy ktoś się martwi stratami elektrowni w Ostrołęce? Ktoś się martwi realnymi stratami Orlenu czy rosnącym długiem? Nie bo niektórzy sporo kasy przytulili przy okazji i wiedzą, że włos im z głowy nie spadnie.
@brightsideoflife Chyba tylko oczyszczający kataklizm by poprawił sytuację...
kij w nowy wał, ludziom przeszkadza lex tvn xD
Jak byście tak protestowali przeciw nowym podatkom jak protestujecie za amerykańskim tvnem.
@samseleczek haha 100% racji... to dokładnie pokazuje poziom zmanipulowania Polskiego społeczeństwa.... możesz wprowadzić 10 podatków i nikt nie zaprotestuje.... ale wystarczy jeden przepis przeciwko postPZPRowskiej telewizji i dramat... haha... ludzie! jest wiele ważniejszych problemów a wy się pierdołami zajmujecie
@globus24 Bo dla niektórych to jedyne okno na świat ! I jakby mieli wybrać czy oddać życie za prawdziwe wartości (rodzina, miłość itp.) to woleliby za TVN ^ ^
Polacy to zmanipulowany narod. Kazdy potencjalny krok rzadu jest dokladnie analizowany przez socjologow, psychologow, statystykow, specjalistow od PR itp. Wolne media nie istnieja a te podlegle panstwu skutecznie piora mozgi. Nawet falsz powtarzany 100 razy zaczyna byc odbierany jako prawda. Do tego dochodzi kosciol, ktory na z kooperacji z rzadem jest 'rozgrzeszany' za pedofilie i jest dobrze finansowany. Oczywiscie wierni przechodza kolejne pranie mozgu. Ludzi przekupuje sie benefitami (ktore zreszta sa tylko falszywym zludzeniem ze mamy wiecej). Rozne grupy nastawiane antagonistycznie do siebie po to tylko zeby nie bylo jednosci pomiedzy nami. Nie mowiac juz o edukacji, ktora laczona jest z propaganda od najmlodszych lat.
Dla mnie wniosek jest jeden - jestesmy sparalizowani a rzad i kosciol skutecznie dozuje swoje opium aby narod byl totalnie odluzony i oglupialy.
Zamiast protestowac, trzeba zrobic tylko jeden prosty krok - zaglosowac inaczej. Ale do tego trzeba sie najpierw przebudzic i przestac myslec tylko o swojej korzysci. Bedzie trudno, bo im dluzej siedzimy na tym polityczno/koscielno/przekupnym 'haju' tym trudniej zmienic sposob myslenia.
Mamy tyle poważniejszych problemów ale będą bronić jednej z wielu propagandystycznych stacji. Ten naród musi zginąć.
A wieczorem była ulewa i ich wszystkich zlało :D
Chlapnę se lampkę wina jak ta stacja padnie.
Z PO i PIS jest jak z Tym powiedzeniem : Złodziej krzyczy łapać zlodziaja !
Demoty to była kiedys bardzo fajna strona. A teraz tylko polityka i polityka. I to jeszcze w jedną stronę zazwyczaj-takie to wszystko "wolne media". Pozdro dla naprawdę wolnych
W wiadomosciach TVP nie wspomniano nawet slowem na temat protestow przeciwko ustawie lex TVN, za to byly zdominowane tematem dzieciecej Eurowizji i tematem misji TVP, jaka jest promowanie mlodych talentow. Oczywiscie nie moglo sie obejsc bez szkalowania PO i Tuska, ktorych obwiniano za dzisiejsze, wysokie ceny za energie i gaz. Nawet nie przypuszczalem, ze w Polsce powroca czasy podobne do czasow PRL. Co bedzie nastepne? Byc moze wkrotce czeka nas cenzura internetu i tresci dostepnych w Polsce. Najbardziej przeraza mnie jednak to, ze obecny rzad najwyrazniej dazy do wyprowadzenia Polski z UE. Niestety wine za ten stan rzeczy ponosi nie tylko PiS, ale takze opozycja, ktora jest tak nieudolna, ze nawet nie potrafi stworzyc najmniejszego oporu wobec poczynan obecnej wladzy. Czy oni naprawde mysla, ze Tusk sama swoja obecnoscia jest w stanie cokolwiek zdzialac? Powinni sie pogodzic z faktem, ze Tusk jest juz zuzyty i niewiarygodny poprzez styl swoich rzadow kiety to PO byla przy wladzy. To co sie obecnie dzieje w Polsce jest bardzo smutne i niepokojace.
Niczego nie podpisze. To tylko dla odwrócenia uwagi.
W innych ważnych sprawach siedzą jak mysz pod miotłą a teraz nagle strajk
ja w ogóle nie rozumiem sytuacji.... Prawo Unijne mówi jasno że właścicielem mediów w kraju Unii Europejskiej nie może być amerykański właściciel, podejrzewam że zostało to wprowadzone po to żeby Unia miała pełną kontrolę nad rynkiem mediów, nie spodziewali się tylko że kiedyś odwróci się to przeciwko nim.... Polska respektuje prawo Unijne, które przez wiele lat w Polsce było łamane.... i nie ma tu żadnego Lex TVN.... PiS tylko dostosował prawo Polskie do standardów krajów zachodniej Europy
Lex TVN? Boze ustawa budzet panstwa z inflacja na poziomie 3.3 nikomu nie przeszkadzla, ale za tvn lecimy ktory na cala to sytuacje jest zabezpieczona od bardzo dawna. ...
@bike123 przecież to tylko walka o stołki a nie o dobro kraju, narodu i naszej przyszłości.
Spokojnie, spokojnie. Jestem pewny żen nasz prezydent odda temat do Trybunału Przyłęckiej, Tfu, znaczy konstytucyjnego by sprawić czy jest zgodne z prawem.
Wolności osobistej, społecznej, praw obywatelskich raz zabranych przez władze nie da się ODZYSKAC metodami pokojowymi. Mieliśmy już przykład zarówno IIWŚ i 1945 toku, jak i późniejsze wydarzenia: 1968, 70, 76, 81 czy 88.
A większość z was i tak słyszy...GLOSUJ NA PIS, GLOSUJ NA PIS
Co za kraj!
Ci ludzie nie wiedzą przeciw czemu protestują, bo na pewno nie przeciwko zamachowi na wolne media, bo TVN do takich nie należy. Wolne media - też mi coś, są albo rządowe, albo nierządne i to je różni, za to łączy uprawianie propagandy, nachalne wymuszanie opinii i ogólny poziom ścieku w Indiach.
W komentarzach, oprócz wytężonej pracy trolli pisowskich - moderacja śpi albo dostała pogróżki z Nowogrodzkiej i celowo udaje, że nic się nie dzieje - widać piękny przykład logiki, a raczej jej braku wśród fanów Konfy. TVNu bronią - źle - nowego ładu nie oprotestują - źle. Przypomnę tylko, na kogo głosowała Konfa w wyborach prezydenkich w drugiej turze? Na kandydata, który zablokowałby idiotyczne ustawy typu nowy wał, czy na kandydata " Andżeju jak ci na imię?"? Tyle farmazonów wypisujecie, tyle truizmów o tym, jak głosuje się na wyborach, a nie na protestach, robicie tyle beznadziejnej manipulacji w waszych wypowiedziach, ale sami dołożyliście swoją cegiełkę do tej sytuacji. I czego byście teraz nie zrobili - trwały smród pozostał - Konfederacja i jej wyborcy już na zawsze mi będą się kojarzyć z naiwnymi sprzedawczykami. Za ideologiczną "walkę z LGBT" sprzedaliście ten kraj. Za przysłowiową miskę ryżu sprzedaliście swoją wolność. Nawoływanie teraz do głosowania na wyborach albo do protestowania przeciw nowemu ładowi jest tak samo wiarygodne jak kłamstwa Andżeja. Ja już nie będę wam dokopywać - sami sobie regularnie to robicie.
z góry ten tłum jakoś mniejszy jest :):) Prawda ekranu
Nie ma to jak rejestrować spółkę na lotnisku
Może w końcu reszta ludzi zmądrzeje i przestanie płacić abonament.