Najlepszy dowód na to, że ludzie prowadzący biznesy to *ebile.
Zasada działania przekładni była znana od czasów starożytnych. Nie było żadnego powodu żeby uciekać się do produkcji wielkich kół. Po prostu ludzie którzy brali się za produkcję, mieli blokadę w mózgu uniemożliwiającą czytanie.
@Prally ewentualnie ty nie wiesz o czym mówisz...
Koła zębate nie są proste do wykonania, szczególnie w takiej skali (w sensie pomiędzy miniaturowymi do zegarków, a wielkimi). Jeśli chcesz, żeby rower był tani, nieskomplikowany i niezawodny to właśnie tak powinien wyglądać.
Wiecie, że nawet dzisiaj można kupić sobie bicykla? Oczywiście replikę sprzed wielu lat, ale faktycznie są w sprzedaży. Głównie na zamówienie, ale większe sklepy z rowerami chwalą się, że mają takie w ofercie xD
Mam takie dziwne wrażenie, że był to skrajnie niebezpieczny sport.
Najlepszy dowód na to, że ludzie prowadzący biznesy to *ebile.
Zasada działania przekładni była znana od czasów starożytnych. Nie było żadnego powodu żeby uciekać się do produkcji wielkich kół. Po prostu ludzie którzy brali się za produkcję, mieli blokadę w mózgu uniemożliwiającą czytanie.
@Prally ewentualnie ty nie wiesz o czym mówisz...
Koła zębate nie są proste do wykonania, szczególnie w takiej skali (w sensie pomiędzy miniaturowymi do zegarków, a wielkimi). Jeśli chcesz, żeby rower był tani, nieskomplikowany i niezawodny to właśnie tak powinien wyglądać.
hmm, a nie bicykl? jest roznica.
Inauguracyjny wyścig polskiej formuły 1 na torze im. Jacka Sasina
i wyprzedził o koło nabiera nowego znaczenia
Wiecie, że nawet dzisiaj można kupić sobie bicykla? Oczywiście replikę sprzed wielu lat, ale faktycznie są w sprzedaży. Głównie na zamówienie, ale większe sklepy z rowerami chwalą się, że mają takie w ofercie xD