Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
J konto usunięte
+31 / 81

Wolność słowa ma się dobrze, chyba, że mówisz w innej narracji niż my.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
0 / 62

@JestemRolnik
1) wolnosc slowa ma swoje granice, tutaj masz rozpowszechnanie falszywych informacji ktore moga doprowadzic do smierci innych osob. tak ze jak najbardzije jest to przekroczenie tych granic
2) facebook jest prywatna firma, a wg pogladow zarowno poslow jak i wyborcow konfederacji, prywatne podmioty maja prawo odmowic uslug jezeli nie zgadzaja sie z pogladami klientow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+14 / 40

@Azheal Jakie szkodliwe i tym samym nieprawdziwe informacje szerzyła Konfederacja?

@mieteknapletek
1- Jak do kolegi wyżej.
2- Facebook już świadczył usługi, więc nie powinien ich zrywać. W tej sytuacji jest to cenzura.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lianzer
+5 / 17

@Azheal super super. Ale konkrety Panie, konkrety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stalowyj
+8 / 34

Masz zmielony mózg przez medialną propagandę. Każdy kto ma wątpliwości to dla Was szczepionkowych lemingów jest antyszczepem, ale na szczęście fakty są przeciwko Wam. Wyłacz TV, zerknij w ogólnodostępne statystyki, te aktune i te sprzed szczepień i zerknij też w oficjalną i zaktualizowaną ulotkę szczepionki Pfizera...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P ph0b0s12
+2 / 18

@Azheal Te antyszczepionkowe bzdury, o których mówisz to filmik z dr Bodnarem, który leczy amantadyną jak dobrze pamiętam, a drugie ostrzeżenie za to, że napisali co sądzą o tym, że żydzi wpierdzielają się w polskie interesy. Rzeczywiście bzdury xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RavS
+5 / 15

@Azheal
Dobrze, że tacy tytani intelektu jak Ty dostrzegają takie brednie.
A czekaj, możesz napisać co tam jest nie tak ?
Czy aby chodzi o podanie oficjalnych danych z MZ ?
Czy może o dokonanie prostego rachunku matematycznego na tych danych ?
Czy może o to, że wynik tego rachunku jest różny od liczby 99% które podawało MZ ?

MZ co tydzień podaje dane kumulatywne od początku programu szczepień. To co zrobiła Konfederacja to po prostu odjęła dane z kolejnych tygodni żeby pokazać sytuacje w danym tygodniu.
Rzeczywiście, jeśli zrobiliby to tylko raz (wybiórczo) to byłoby to podejrzane. Oni jednak publikują już te dane tygodniowe od 3 miesięcy i obraz jest taki jaki widać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
-4 / 12

@JestemRolnik A czytali regulamin serwisu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzechu213
-1 / 7

A szczepionka nie jest szkodliwa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lianzer
+3 / 13

@Azheal https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1357541098015617&set=p.1357541098015617&type=3 czyli Niedzielski też podaje fake newsy?

Widzisz u nas to jeszcze pół biedy, ale jak dobrze pogrzebiesz w MZ z UK ( nie pamiętam jak się to dokładnie nazywa) to znajdziesz tam informacje że zgony to prawie 50% zaszczepieni ( chyba 48% dokładnie, ale głowy sobie nie dam uciąć). Rozumiesz to? TAKI FAKE NEWS NA RZĄDOWEJ STRONIE MINISTERSTWA ZDOWIA WIRLKIEJ BRYTANI. Na szczęście już nie są w uni, bo co by to był za przykład...

No to dawaj dalej, konkrety proszę, konkrety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RavS
0 / 8

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RavS
+2 / 12

Czyli jednak nie jest to bzdura, ale co najwyżej niepodanie pełnych informacji.

Zarzucasz im niepełne informacje, a czy sprawdziłeś na podstawie jakich informacji oni to podali ?
MZ na FB co tydzień publikuje dokładnie takie posty i w takiej formie (bez żadnego dodatkowego kontekstu) tylko że w innym oknie czasowym.
To że nie ma kontekstu jest winna MZ, które nie publikuje danych z dodatkowym kontekstem, a wyciągnięcie tych informacji w ramach zapytania publicznego jest bardzo trudne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Atandil
-4 / 8

@JestemRolnik No tak mówi konfederacja
Z ednej strony wolnosc dla przedsiebiorcow kazdy ma prawo robic co chce z drugiej jak nas prywatny portal blokuje to juz slabo :)
A sami popierali np odmowe sprzedazy homoseksualistom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+3 / 9

@Pasqdnik82 Czytali. Co w związku z tym?

@Azheal Przyczyny zgonów? Teraz, kiedy każdy szpital tylko liczy na covidowca bo kasa wpłynie i cała reszta schorzeń nie ma żadnego znaczenia? Kiedy lekarze leczą tylko prywatnie, a na NFZ tylko przez telefon? Raczysz sobie żartować...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
0 / 10

@Atandil Konfederacja już miała założone konto, więc umowa już była zawarta, a Ty mówisz o odmowie zawarcia umowy. Chyba zgodzisz się, że to dwie różne sytuacje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
-2 / 8

@JestemRolnik
ad 1) trudno to jednoznacznie okreslic, jako ze ich profil zostal zablokowany
ad 2) fb swiadczyl im uslugi, oni zlamali regulamin, dostali ostrzezenie ktore zignorowali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Atandil
0 / 6

Czytałeś regulamin facebooka? Zawierając umowę godzisz się na to ze mogą skasować konto bez podania przyczyny
Uważasz ze to nielegalny zapis? Kazdy się na to godzi zakłądając konto
Wolność tak ale dopóki mi na rękę, to niestety idea większosci "wolnościowców"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Atandil
0 / 6

Czemu Konfederacja nie załozy swojego portalu i wtedy będą mogli kasować konta komukolwiek chcą
Np z Albicji znikaja tresci i konta i jakos nikt o tym nie krzyczy
Niech Konfederacja stworzy portal np Barefoot :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mwa
+2 / 6

@mieteknapletek
Jakie konkretnie fałszywe informacje rozpowszechniała Konfederacja?!
Bo ja mogę Ci podać masę przykładów fałszywych informacji rozpowszechnianych przez ministerstwo zdrowia np. że szczepionki chronią w prawie 100% przed ZARAŻENIEM COVID-19 ( która to infromacja została niedawno ze strony ministerstwa usunięta ).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
+1 / 11

@Atandil A jeśli podpiszesz ze mną umowę, że mogę Cię zabić (w tym scenariuszu chcesz się poddać eutanazji, ale boisz się strzelić samobója), to myślisz że nie dostanę zarzutów? Że to legalne? No nie.

Podstawowe pytanie: czy firmy w Polsce mogą robić co im się żywnie podoba?

Oczywiście, że nie. Muszą przestrzegać prawa. Regulamin każdej firmy, w tym Facebooka musi być z nim zgodny. To co zrobił facebook jest niezgodne z naszym prawem, gdyż zakazuje ono cenzury prewencyjnej, której "fejsik" się dopuścił, banując Konfederacje.

A to, że zbanowalii największy i najbardziej aktywny profil partii politycznej w Polsce o wcale nie marginalnym poparciu sondażowym jest zupełnie inną kwestią. Nie zbanowali jakiegoś tam pismaka, publicyste czy nawet pojedynczego posła a całą partię, więc sprawa zakrawa o ingerowanie zagranicznej korporacji w sprawy polskiej polityki sejmowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
-1 / 5

@mwa
coz, zmienily sie okolicznosci, wiec usuneli wypowiedz
to chyba dobrze o nich swiadczy ze bazuja swoje wypowiedzi na wypowiedziach naukowcow i badaczy a nie ludzi ktorzy szukaja poklasku w internecie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NWOhell
+4 / 6

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+2 / 4

@mieteknapletek
1- Zgadzam się.
2- Wiem, ale to dalej podchodzi pod cenzurę, więc sprawa jest jak dla mnie poważna, chociaż ja nie używam Fb, ale wielu ludzi używa i tak się nie powinno robić, czyli mój pierwszy komentarz do tego jest jak najbardziej na miejscu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mazona
-1 / 7

@JestemRolnik Wolność słowa masz w Kraju i gwarantuje ci ją konstytucja. Co to oznacza? Że masz święte prawo mówić co chcesz, a nie że prywatne firmy mają obowiązek szerzyć twoje poglądy. Bosak chce być antyszczepionkowcem? Spoko, ma do tego prawo. Zuckerberg nim nie jest? Też ma do tego prawo. Co może zrobić Bosak? Może założyć alternatywny portal społecznościowy, gdzie głosić będzie swoje antyszczepionkowe poglądy.

To proste jak konstrukcja cepa, sam Bosak takie poglądy głosi jak wyśmiewa że ktoś uciszył lewaków. A teraz robi zdziwonego pikachu bo zrobili to jemu - wolnoć Tomku w swoim domku panie Bosak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DeusExMachina
-3 / 7

@stalowyj Hahaha, antyszczep nazywa nas inteligentnych zaszczepionych lemingami podczas gdy to wy ciągle powtarzacie bez zastanowienia wszelkie brednie na fanpejdżach dla antyszczepowych debili XD Zacznij samodzielnie myśleć a nie tak jak ci każą guru od teorii spiskowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
0 / 8

@mazona
Kochana konstytucja, Art. 54.
1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.
2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane. Ustawa może wprowadzić obowiązek uprzedniego uzyskania koncesji na prowadzenie stacji radiowej lub telewizyjnej.

Czy się lubi Konfe czy nie, Facebook złamał prawo konstytucyjne i nie ma tu pola do dyskusji. Mogliby zbanować Konfe legalnie TYLKO wtedy, gdyby treściami jakie publikowali łamaliby prawo, czyli np. nawoływali do przestępstw a tego rzecz jasna nie robili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mazona
+2 / 4

@TheAvatar322 Nadinterpretujesz to. Zabroniona jest cenzura, czyli zamykanie stron, uciszanie gazet, likwidowanie kanałów telewizyjnych które za swoje pieniądze głoszą swoje poglądy, nawet te niezgodne z wizją Rządu,

Czy TVP nadając 24 na dobę treści konserwatywne, oraz TVN puszczając cały czas lewicowe wizje świata łamią to prawo? Nie, mają prawo puszczać to co im się podoba. Nie dopuszczą do głosu kogoś kto się z nimi nie zgadza, wycinają czyjeś wypowiedzi, tak żeby pasowało do ich konwencji. Tak było zawsze, w każdym kraju tego świata, nawet w krajach gdzie prawo ma większą wartość sprawczą.

W tym kraju Konfederacja cały czas ma prawo do głosu. A to że nie mają dostępu do największych rozgłośni, a teraz i facebooka to już inna sprawa. Spotkali się z murem który jest ucieleśnieniem ich marzeń, wolnością gospodarczą i teraz mają o to pretensje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
0 / 6

@mazona Facebook sam doskonale wie, że to co robi jest bezprawne, gdyż zasłania się rzekomym szerzeniem dezinformacji czy przeszkadzaniu w walce z covidem, mimo że w tym temacie jedynie podawali informacje Ministerstwa Zdrowia oraz agitowali do zaprzestania dzielenia obywateli na lepszych i gorszych, stosując tym razem za wzór paszport covidowy.

Kwestia telewizji to inna sprawa, gdyż to oni decydują kogo zapraszają do programu a kogo nie. Nie ma tak, że Konfederacja mogła sobie prowadzić powiedzmy 30-minutowy dziennik codziennie o 17 i nagle bach - umowa zerwana ze skutkiem natychmiastowym pod płaszczykiem szerzenia dezinformacji, co właśnie byłoby cenzurą prewencyjną. Zauważ, że gdy zbliżają się wybory, telewizja państwowa ma prawny obowiązek pokazywać wszystkie opcje polityczne w określonych programach. I wtedy nawet Konfederacje pokazują. Co prawda dużo mniej niż innych, ale jednak. Na ten przykład jakiś czas temu Konfederacji poświęcili na wizji około godzinę, a takiemu PiSowi jakieś 200 godzin.

W Polsce można ją stosować, np. nielegalne jest szerzenie treści nazistowskich czy podżeganie do przestępstw. Jednakże jeśli ktoś to zrobi, będzie odpowiadał za ten konkretny czyn a nie za wszystkie słowa jakie wypowiedział w swoim życiu i za które chciałby w późniejszym czasie też wypowiedzieć. A coś takiego zrobili Konfederacji. Skasowali ich 6 lat pracy i prawdopodobnie nie zamierzają ich przywracać, mimo iż Konfederacja prawa nie łamała w swoich wpisach.

Mają go coraz mniej. Władza wie doskonale jakim zagrożeniem jest Konfederacja dla ich korytka, więc nie dopuszcza ich do swoich mediów i stara się blokować tam, gdzie to możliwe (co ciekawe w przeciwieństwie do - kiedyś nawet - Kukiza czy później Hołowni) a teraz nawet lewacki Facebook odciął im dostęp do obywateli. Dla mnie to kolejny dowód ich wiarygodności. Gdyby byli pod stołem dogadani z PiSem czy z PO, tamci nie mieliby interesu by ich tak usilnie cenzurować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mazona
0 / 2

Dobra, nie ma sensu w to dalej iść. TVP jako telewizja publiczna finansowana z podatków ma troszkę inne zasady, a i tak jak zauważyłeś najwięcej tam jest PiS. Facebook nie łamie prawa, łamie tylko serce Konfederacji. Nie musisz się z tym zgadzać, po prostu takie są fakty.

A to że facebook jako gigant korporacyjny powinien być kontrolowany przez Państwo, po to aby nie miał prawa uciszać ludzi którzy chcą się wypowiedzieć to już inna sprawa i tego bym chciała. Ale nie będzie miało to nic wspólnego z gospodarką wolnościową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
-1 / 1

@grzechu213 Szelki zabezpieczające mogą uszkodzić gostka spadającego z wysokości, ale chyba tylko idiota uzna je za szkodliwe. Podobnie z pasami bezpieczeństwa w samochodach - powodują siniaki, a nawet potrafią złamać żebro. Czy ktokolwiek rozsądny uzna je za szkodliwe? Właśnie tak traktuję szczepienia. Nie tylko te przeciw kowidowi, zresztą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bromba_2k
0 / 0

@NWOhell Konfederacją się nie podniecam, ale nie sądziłem, że ten Dziambor jest aż takim dzbanem i burakiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzechu213
+1 / 1

Od założenia szelek albo zapoecia pasów nikt nie umarł, no chyba że założył na szyję xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M meeshoo
+1 / 1

@JestemRolnik

...rzekła partia rządząca do koncernu Discovery, właściciela TVN-u. A kilka dni później Amerykanie zrobili studium przypadku powiedzenia "kto mieczem wojuje, od miecza ginie". Czekamy na kolejne studium przypadku od Czechów po odwołaniu ambasadora. Gotowe porozumienie ws. Turowa nagle okaże się bardzo wczesnym draftem.

A lekcji z tych zdarzeń wynikających jest kilka:
(1) jak mówią Ci od lat o dywersyfikacji kanałów dostępu, nie mówią tego, by jedynie pomarudzić;
(2) jeśli masz odpowiednią moc sprawczą, dowolny stolik można odwrócić;
(3) jak nie masz żadnej mocy sprawczej, nie zaczynaj awantury - zwłaszcza takiej, w której można Cię powalić Twoją własną argumentacją

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
-1 / 1

@JestemRolnik
nie, bno jak juz mowilem, wolnosc slowa ma swoje granice,
jezeli ja zaczne publikowac w sieci klamstwa na czyjs temat, czy usuniecie tych klamstw bedzie cenzura? nie
tak samo masz w sytuacji gdzie media spolecznosciowe sa zalewane falszywymi informacjami z rosji czy chin. czy usuwanie tego to cenzura? nie
wiec dlaczego z klamstwami rozprzestrzenianymi przez konfederacje mialo by byc inaczej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+8 / 36

Jak już coś to antypreparatowcy, bo to coś na tzw. covid to nie szczepionka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
+4 / 40

W podanym źródle nie ma ŻADNEGO dowodu na złamanie przez Konfę standardów społeczności. ŻADNYCH. DOWODÓW.

Jeśli nie kiwniecie palcem, grozi nam kaczy totalitaryzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ynfluencer
+28 / 38

Bardziej od "antyszczepionkowych brednii" przeraża mnie życie w świecie, w którym człowiek nie może mówić tego co myśli. Również ten portal zaczyna być ostoją poprawności politycznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
+4 / 14

@Xar @Ynfluencer Z jednej strony owszem - prywatna firma, więc im wolno. Z drugiej strony - Facebook ma de facto monopol (niekoniecznie zdobyty uczciwą pracą i walką o konsumenta). Nie podali żadnego uzasadnienia ani nie dostarczyli żadnego dowodu czy oświadczenia. W związku z tym mam prawo przypuszczać, że zbanowanie Konfederacji było zagraniem czysto politycznym, zamachem na wolność słowa i ciosem w demokrację (której fanem nie jestem).em fanem).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 stycznia 2022 o 23:49

avatar Xar
+2 / 10

@Adamowitch94 nie zmienia to faktu, ze portal facebook. com to prywatna firma i nie ma co mowic o jakims zamachu na wolnosc slowa czy ciosie w demokracje, gdyz nie jest to platforma publiczna a prywatna i wlasciciel ma prawo do dowolnego nia zarzadzania w zakresie dozwolonym przez prawo
Nie robmy z wlasnosci prywatnej wlasnosci publicznej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
+2 / 14

@Xar Facebook to prywatna firma i mają prawo robić ze swoją własnością, co im się żywnie podoba. Prawda.

Z drugiej strony ani w USA ani w Polsce nie ma wolnego rynku, więc mam prawo zakładać, że Facebook nie zdobył swojej pozycji uczciwie lecz za pomocą rządowych koneksji, bo tak właśnie powstają monopole.

Jestem także oburzony, bo Facebook to jedyny kanał komunikacji Konfederacji. Bez tego nie mamy szans na wolność w Polsce. Partie bandy czworga mają swoje media rządowe, a Konfa została de facto wyciszona.

To samo stało się z Donaldem Trumpem i prywatnym kontem JKM (miał prawie milion followersów).

Zobaczymy, jak zareagujesz, gdy i tobie dobiorą się do dupy, Xar.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agitana
+1 / 5

@Adamowitch94 Facebook ustala zasady i interpretuje je jak chce. Nie jest to eleganckie, ale ma do tego prawo.
Z drugiej strony ciekaw jestem co by sie stalo, gdyby na stronce konfederacji ktos zaczal publikowac wypowiedzi sprzeczne z ich mysleniem. Myslisz, ze uszanowaliby wolnosc slowa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ienstret
+3 / 9

@Xar @Adamowitch94 To nie do końca jest tak jak mówisz, jest różnica między platformą a portalem.

Portale, takie jak onet, wirtualna polska i tym podobne, nie muszą przestrzegać zasad dopuszczania każdego do głosu, mogą sobie wrzucać treści takie jakie im odpowiadają i mogą sobie cenzurować dowolny przekaz.

Platformy, takie jak facebook, twitter i tym podobne, muszą ci pozwolić na wyrażanie swoich opinii i nie mają prawa cenzurować tak naprawdę nikogo. Jedyną podstawą, dla której od biedy mogą, ale nie muszą blokować treści, jest moment kiedy umieszczane są treści nielegalne, chociaż zależnie od państwa i to nie jest reguła.

Teraz dlaczego to co piszę jest ważne? Ponieważ facebook będąc firmą amerykańską czerpie korzyści z tytułu bycia platformą, chociażby właśnie w stanach, gdzie z tego tytułu płaci inne i znacznie niższe podatki. Jednocześnie jako platforma jest on zwolniony z odpowiedzialności za większość nielegalnych treści wstawianych na stronę, ponieważ odpowiedzialność za treść spoczywa na barkach osoby jaka daną treść wrzuciła.

Facebook natomiast od lat usiłuje być platformą, stosując cenzurę typową dla portali. Więc taka rada dla was obu tak naprawdę, to żeby zamiast się wykłócać zerknąć na definicje i paragrafy, zwłaszcza w państwach macierzystych dla korpo o jakich rozmawiacie. Można się wielu ciekawych rzeczy nauczyć i trochę zdziwić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
+1 / 5

@Ienstret Z tego co mówisz: Facebook próbuje łączyć jednocześnie zalety platformy (niższe podatki + brak odpowiedzialności) oraz portalu (możliwość cenzury), mimo że jest i może być tylko jednym z dwóch, mianowicie platformą. Dobrze rozumiem?

To interesujące. Chętnie zapoznam się z jakimiś źródłami, gdybyś był tak uprzejmy (serio - w tym zdaniu nie ma sarkazmu).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-1 / 5

@Adamowitch94 Tak z ciekawości powiedz jakie to rządowe koneksje spowodowały że ludzie w Polsce używają fb, a nie np. Naszej klasy czy vk? Jestem bardzo ciekawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+1 / 3

@Xar To powiedz mi jeszcze dlaczego usunąłeś post, w którym mnie obraziłeś? Bałeś się konsekwencji? Wiedziałeś, że nie masz racji? Tyle pytań, a odpowiedzi będzie tak mało :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrKrokodyl
+33 / 71

a o jakie antyszczepinkowe brednie chodzi??
Obserwuje wszystkie profile partii politycznych znajdujących się w sejmie na facebooku i twiterze. Przeglądanie profilu Konfederacji zabierało mi zawsze najwięcej czasu bo byli najbardziej aktywni w porównaniu do pozostałych partii. Widziałem więc zapewne wszystkie posty jakie wrzucili i nic "antyszczepionkowego" tam nie było, chyba że wytykanie faktów takich jak, że 20% zgonów to osoby zaszczepione co nie zgadza się z retoryką rządu jest antyszczepionkową brednią??
Albo udostępnianie wypowiedzi dr Pawła Basiukiewicza czy innych lekarzy, którzy krytykują strategie rządu (za co jakiś czas temu wylał się też hejt na pana Rymanowskiego, że takich ludzi zaprasza do programów)
Albo za udostępnienie artykułu onetu p.t.: "jak odróżnić objawy Omikrona od kaca"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lianzer
+12 / 22

@piotrKrokodyl polecam też do tego dodać apel twórcy metody mRNA. Skoro koleś który to współtworzył wypowiada się na ten temat negatywnie, to mówi to samo za siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
+14 / 18

@piotrKrokodyl covid to tylko pretekst, dostali bana za całokształt. Niestety nie wpisują się w wizję nowego wspaniałego Świata ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Breva
-2 / 8

@lianzer Ten współtwórca wypowiadał się negatywnie o białku kolca przy czym wszystkie testy laboratoryjne przeczyły temu co mówił. Możliwe,że odcięli go od tantiemów i zaczął robić do własnego gniazda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+3 / 9

@pikardil Gdyby bóg nie chciał nowego wspaniałego Świata... to by urządził Świat inaczej :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
-3 / 7

@Pasqdnik82 Bosak to pod pewnymi względami idiota a szkoda bo miał by potencjał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raptorad
+1 / 1

@piotrKrokodyl spadli za jakiś post z listopada, który nawet usunęli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H heniooslaw
+15 / 25

Świat pędzi w kierunku wizji Orwella, tylko od nas zależy czy coś z tym zrobimy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P ph0b0s12
+29 / 41

Publikacja danych z Mnisterstwa Zdrowia to "antyszczepionkowe brednie" xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+17 / 31

@ph0b0s12 Tak, jeśli nie robi tego MZ. Nie tylko Konfa była usunięta, wielu lekarzy, naukowców osób publicznych. Kazdy kto ma inną wizję świata pocovidowego, widzi, że rzeczywistość nie spina się z medialną papka podawaną przez np. FB, jest usuwany. Zgodnie z zasada .Jeśli prawda jest inna niż nasz przekaz, to tym gorzej dla prawdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jamarkus
+4 / 16

Niech żyje wolność i swoboda......

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saz06
+15 / 21

@jamarkus Wolność to na tym świecie od dawna dogorywa, a dwa lata temu umarła ostatecznie. Ten cały COVID to niektórym jakby spadł z nieba. Tak świetnego pretekstu do wprowadzania "Quasi-dyktatury" to już chyba nigdy nie będzie. Urzędnik rozporządzeniem może sobie z Tobą i twoją firmą zrobić wszystko i większości ludzi nawet to nie przeszkadza...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 stycznia 2022 o 19:53

J jonaszewski
-4 / 14

@jamarkus Komuchom z Konfederacji marzy się chyba, żeby rząd ograniczał swobodę działania prywatnej firmy. Facebook może robić, co mu się żywnie podoba, na tym polega swoboda działalności gospodarczej i wolność poglądów.
Ale Konfederaci są najwyraźniej liberalni tylko wtedy, kiedy ktoś się z nimi zgadza, a kiedy nie - zaraz wyłażą z nich małe dyktatorki.
https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/5958747a5977454141426378_1641401023Ffsvk8t6CyABow5yi0X3vl.jpg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
-1 / 9

@jonaszewski
Podstawowe pytanie: czy firmy w Polsce mogą robić co im się żywnie podoba?

Oczywiście, że nie. Muszą przestrzegać prawa. Regulamin każdej firmy, w tym Facebooka musi być z nim zgodny. Jeśli zagraniczna firma czy to mała czy duża chce zacząć działać w Polsce, musi dostosować swoje działania do polskiego prawa. To co zrobił facebook jest niezgodne z nim niezgodne, gdyż zakazuje ono cenzury prewencyjnej, której "fejsik" się dopuścił, banując Konfederacje.

A to, że zbanowalii największy i najbardziej aktywny profil partii politycznej w Polsce o wcale nie marginalnym poparciu sondażowym jest zupełnie inną kwestią. Nie zbanowali jakiegoś tam pismaka, publicyste czy nawet pojedynczego posła a całą partię, więc sprawa zakrawa o ingerowanie zagranicznej korporacji w sprawy polskiej polityki sejmowej.

Poza tym, mem który przytoczyłeś jest bez sensu z prostego powodu. Drukarz nie podpisał z tym klientem żadnej umowy, nie oszukał go ani nic z tych rzeczy. Jedynie odmówił wykonania usługi. Tymczasem Facebook pozwolił Konfederacji publikować swoje treści, zbierać obserwatorów, komunikować się z ludźmi, po czym zablokował ich profil całkowicie. Widzisz różnice?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2022 o 16:02

M mazona
-2 / 8

@TheAvatar322 Różnica nie ma tu znaczenia. Chodzi o hipokryzję Konfy, bo sercem tej partii była wizja państwa liberalnego i gospodarki wolnościowej, gdzie przedsiębiorca miał mieć prawo do prosperowania swoim własnym dobrem wedle swojego uznania. To Zuckerberg tak robi, banuje to co mu się nie podoba. A teraz Konfederacja płacze że im ograniczają wolność. I jak ten sygnał maja zrozumieć ich wyborcy?

Damy wam wolność dopóki ona nam się podoba, inaczej będziemy was ograniczać? To jest pic na wodę i fotomontaż, a nie partia wolnościowa. Ja jestem oburzona! Albo chcemy wolności i nie ograniczamy nikogo, pozwalamy mu się rozwijać wedle swojego uznania, nawet kosztem tego że urośnie do potęgi facebooka który będzie miał swoje zasady, albo mamy Państwo interwencjonistyczne które każdemu narzuca ostre zasady, ogranicza i kontroluje to jak proces rozwoju takiej firmy wygląda. Konfederacja szczyciła się że są najbardziej liberalną partią w Polsce... No jednak śmiem wątpić po tym co ostatnio odwalają.

Albo się jest liberałem i się pokazuje takie zachowania korporacji jako ich wolność gospodarczą, albo czas przyłączyć się do PiS i wpierniczać się w każdą dziedzinę gospodarki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
-1 / 5

@mazona Czyli po prostu nie rozumiesz. Pozwól więc, że ci wyjaśnię. Konfederacja jest za wolnością, ale nie za anarchią. Wolność od anarchii różni się między innymi tym, że w anarchii jest bezprawie a w wolności jesteśmy niewolnikami minimalnego prawa, czyli tylko tych przepisów, które są nam niezbędne. Polskie prawo nie zabrania odmówić wykonania usługi dowolnemu klientowi i drukarz z tego prawa skorzystał. Prawo natomiast nie zezwala na przerwanie świadczenia usług poprzez cenzurę prewencyjną, czyli to co zastosował Facebook.

Konfederacja jest w tej sprawie konsekwentna i w niczym tutaj nie wykazuje się hipokryzją. Facebook nie odmówił im założenia swojego profilu, zdjął go dopiero po latach działalności, to jest różnica.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mazona
-1 / 3

@TheAvatar322 Jak wyżej, nadinterpretujesz cenzurę. Redagowanie publikacji to norma. Dzień jak co dzień. Pracowałam dla gazety i treści dopasowywane są codziennie do danej wizji danych mediów. Cenzurą byłby Kaczyński przychodzący do gazety X i mówiący że dziś gazeta X nie ma prawa się pojawić bez korekty cenzora z ich ruchu politycznego. Zuckerberg jest uzbrojony po zęby w prawników i doskonale wie co robi. Pełni tu rolę... można powiedzieć redaktora naczelnego.

Twoja wolność to możliwość głoszenia swoich poglądów. A to czy będziesz miał dostęp do środków masowego przekazu, to już twój problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2022 o 13:48

avatar Ienstret
-2 / 2

@jonaszewski Dobra, powiem to samo co mówiłem wcześniej w wiadomościach wyżej, Facebook to platforma nie publicysta ani portal, ergo nie ma prawa do cenzurowania treści, ale też nie ponosi odpowiedzialności za treść jaką wrzucają tam jego użytkownicy. Polecam się doedukować: https://en.wikipedia.org/wiki/Section_230

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar saz06
+15 / 27

Jakoś mnie to nie dziwi. Facebook już od dawna usuwa wszystko, co nie zgadza się z ich "jedyną słuszną" wizją świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dncx
+2 / 18

Ciekawym jest, że Konfederacja nie specjalnie pałała miłością do osób LPG, niechrześcijan, nie swojaków i miała jeszcze kilka innych przewinień, ale dopiero za Covid (nomen omen wiele informacji to były słuszne spostrzeżenia) zostali usunięci. Ciekawe. Ale FB to prywatna firma. Może sobie robić co chce. Ja osobiście nie zamierzałem i nie zamierzam tam mieć konta, ale z zupełnie innych powodów. Niemniej dziwię się ludziom, ze akceptują działania monopolisty na rynku Web2.0, przyklaskują im. Ze akceptują monopol medialnego przekazu, papkę medialną podawaną przez Zuckerberga, manipulacje medialne tam zawarte. Cóz. FB widocznie to odzwierciedlenie społeczeństwa jakie tam przesiaduje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Boin
+4 / 16

Cenzura w najczystszej postaci. Albo mówimy po naszemu, albo odbieramy głos. Ci ci popierają decyzję FB jednocześnie macie za złe PIS, że ten narzuca swoje wizje i przepisy. Hipokryzja jak się patrzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H heniooslaw
+14 / 22

@Cammax widze że źródłem postulatów konfederacji jest Twoja wyobraźnia :D Jeżeli nie, to mogę prosić linka ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tommekp
+4 / 10

Skąd Pani wzięła te postulaty?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tommekp
+7 / 17

Nie spotkałem na profilu konfederacji antyszczepionkowych bredni. Widziałem natomiast rządowe brednie na przystankach autobusowych gdzie pisali że 99% osób w szpitalach to osoby niezaszczepione. Konfederacja jako jedyna demaskował te kłamstwa. Jako jedyni walczą o nas wszystkich, być może nie jesteście jeszcze tego świadomi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
+4 / 12

@heniooslaw kolego nie otrzymasz żadnego linka. Ja wczoraj pod jednym postem na FB przeczytałem że konfa jest antydemokratyczna bo chcą wprowadzić monarchię. Poprosiłem grzecznie o linka - czekam do teraz :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P ph0b0s12
+2 / 10

@Cammax "(chęć pozbawienia kobiet wszelkich praw, zabieranie praw homoseksualistom, wprowadzanie całkowitego zakazu aborcji bez względu na powód, budowanie państwa wyznaniowego, chęć zabronienia obcokrajowcom wjazdu do Polski itd. Wypisz wymaluj PIS v2)"

Ja jebie.. mam nadzieję, że nie korzystasz ze swojego prawa do głosowania w wyborach..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
+2 / 10

@Cammax Minus za propagowanie kłamstw na temat poglądów i planów politycznych Konfederacji. Nawet nie wiesz, jak bardzo się mylisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
-2 / 6

@Pasqdnik82 Dlaczego bronisz demokracji? Bo możesz w niej raz na cztery lata oddać nic niewarty głos w sprawie, o której nie masz zielonego pojęcia? Proszę cię... jeśli bronisz demokracji, bo myślisz, że masz coś do powiedzenia... nie wiem, jak cię przekonać, że się mylisz.

Spokojnie. W demokracji żaden wyborca nie jest mądry. Wszyscy (włącznie ze mną) tak na prawdę nie mają o niczym zielonego pojęcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
-2 / 4

@Adamowitch94 Więc wolisz dyktaturę jakiegoś pajaca, który będzie robił co będzie chciał i twierdził że zna się na wszystkim? Coś takiego mają w Korei Płn :) Nie nazywa się to monarchią no ale postaw się królowi Kimowi... to ciekawe jaka byłaby jego reakcja na to i jak byś skończył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pikardil
+1 / 5

@Pasqdnik82 Korwin to też idiota ale twierdzenie że chce wprowadzić monarchię tylko dlatego że powiedział słowo "monarchia" albo prowadził o niej dyskusję jest co najmniej śmieszne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
-1 / 7

@Pasqdnik82 istnieją dwa czynniki, które musimy rozpatrywać osobno - jak wygląda proces tworzenia władzy i ile władzy ma władza.

Można mieć np. rząd wybierany demokratycznie, który decyduje o Twoim życiu w 70%, co jest de facto tożsame z niewolnictwem.

Można też mieć króla wybieranego demokratycznie albo sukcesywnie, który decyduje o Twoim życiu w 10%.

Co wybierasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kastor86
+6 / 6

@Adamowitch94 Podstawowe pytanie to co lepsze: Mądry/zły monarcha czy głupia demokracja?
W mnie to wygląda tak:
mądry monarcha > głupia demokracja > zły monarcha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
0 / 6

@kastor86 Wdajesz się w dyskusję i pogłębiasz myśl. Dzięki za wkład.

Moim zdaniem jednak:
mądry monarcha > zły monarcha > mądra demokracja > głupia demokracja

Przeciw demokracji przemawia jeden solidny argument: w demokracji władza spoczywa w rękach całego narodu. Władza jest bytem bezosobowym, bez twarzy i bez nazwy. Skoro tak, to niemożliwe jest określenie i przypisanie komukolwiek całej lub choćby częściowej winy i odpowiedzialności za to, co się dzieje w kraju. Nie można nikogo pociągnąć do odpowiedzialności i ukarać, aby nie wyrządził już nikomu więcej krzywdy. Brakuje mechanizmu autokorekty.
Wolny rynek np. posiada ów mechanizm. Jeśli prywatny przedsiębiorca podejmie złą decyzję, to on i tylko on ponosi ponosi odpowiedzialność i bankrutuje, a jego miejsce zajmie kolejny, lepszy przedsiębiorca. Dzięki temu rynek z czasem doskonali się coraz bardziej i bardziej, a my odnajdujemy się w coraz lepszej (doskonalszej) rzeczywistości, bo oczyszczamy się właśnie z tego złego elementu.

W monarchii natomiast jest jeden król, jedna twarz, jedno wcielenie władzy. Jeśli w monarchii coś idzie nie tak, to król i tylko król "ponosi odpowiedzialności i ma wyrzuty sumienia. Traci szacunek konieczny do pozostawania na tronie, ponieważ monarchia to ustrój autorytarny; po zwątpieniu w autorytet – ginie. Może wreszcie zostać zamordowany w ramach spontanicznego odruchu wymierzenia mu (normalnej) sprawiedliwości – często: przez kogoś, kogo interes naruszył." W przeciwieństwie do tego "większość nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Nie ma wstydu. Nie ma sumienia. I nic jej nie można zrobić." - JKM.
Źródło: https://www.rp.pl/polityka/art9165121-korwin-mikke-krol-ma-wyrzuty-sumienia-a-wiekszosc-nie-ma-wstydu

Przypomnij sobie ostatni raz, kiedy w polskiej demokracji ktokolwiek został faktycznie ukarany za swoje decyzje polityczne (dymisja się nie liczy). Moim zdaniem, Łukasz Szumowski np, który zdefraudował kwotę 200.000.000,00 zł (dużo zer) zasługuje za swój czyn jak najbardziej na karę śmierci. Podobnie Niedzielski i Morawiecki, którzy obostrzeniami covidowymi wpędzają Polaków w biedę (bieda zabija!) i utrudniają dostęp do służby zdrowia, przez co mamy 150.000 nadmiarowych zgonów.

Demokracja ich nie ukarała. Dalej rządzą i będą wyrządzać Polakom kolejne krzywdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-5 / 7

@heniooslaw poszukaj sobie profili polityków tej partii i poczytaj ich wypowiedzi. Politycy Konfy bronili drukarza, który odmówił usługi, bo ulotki wspierały LGBT. Wtedy i PISowcy i cała Konfederacja twierdzili, że prywatne firmy mogą odmawiać komu chcą. A czy Facebook to prywatna firma? Tak. Gdyby odmówił wydrukowania katolickich treści, to już widzę jakby go zwymyślali.
Zobacz jak głosowali za zakazem aborcji (tym pierwszym). Wszyscy byli za. A za ustawą na mocy której za aborcję zawsze miało być dożywocie też prawie wszyscy za (Korwin był przeciw i chyba jeszcze 1 poseł).
O kobietach też mieli wiele wypowiedzi typu, że kobiety są gorsze, głupsze itd.
Do obcokrajowców to tylko PIS jest bardziej wrogo nastawiony. Bynajmniej nie mówię tu o ludziach, którzy byliby dla nas zagrożeniem, gdyby ich tu wpuścić, a po prostu, o wszystkich obcokrajowcach.

I te ich przekonania, że Hitler nie wiedział...

Linków byłoby za dużo, bo takich wypowiedzi było pełno. Wystarczy wejść na ich profile, to od razu się na coś trafi. Tak samo w przypadku PIS.

Choć dobrze, że przynajmniej poglądów PIS nikt nie kwestionuje, bo tu każdy wie, że to partia, która promuje nienawiść.

@ph0b0s12 to ciekawe, co powiesz, gdy przekonasz się, że na wybory chodzą ludzie, którzy uważają, że nie płacą podatków. Lub tacy którzy nie widzą, że PIS to najgorsze zło, jakie nas spotkało od czasów niemieckiej okupacji.

@tommekp nie odnoszę się do ich poglądów na temat szczepień, ani nawet pandemii, tylko do tego, że wielu polityków tej partii szerzy nienawiść. A to już jest zabronione, nawet prawnie, a nie tylko w regulaminie FB.

Co do programu- można to wywnioskować z ich wypowiedzi, zwłaszcza części od Bosaka.

@Adamowitch94 a co konkretnie się nie zgadza? Zwłaszcza w odniesieniu do tej bardziej skrajnej części od Bosaka? O ile może jest tam z 1 polityk, któremu nie przeszkadzają prawa kobiet, ani obcokrajowcy, to już części od Bosaka wszystko, co nie "narodowo-katolickie" przeszkadza. A to główna siła tej partii.
A szkoda, bo poglądy gospodarcze mają sensowne.

Choć zastanawia mnie jedno. Konfederację zbanowali głównie za mowę nienawiści, bo wielu ludzi udostępnia antyszczepionkowe treści (nie takie, które sprzeciwiają się ograniczeniom dla niezaszczepionych, a ogólnie szczepionkom). Wypisują tam, że np. dostaniesz autyzmu i diabli wiedzą czego po szczepionkach, nawet po obowiązkowych. No i nic. Nie banują. Chyba, że nie wolno konkretnie o szczepionkach na covid pisać... ale musieli wyłapać bana za mowę nienawiści. Choć z drugiej strony, co robią strony PISu w internecie, skoro mowa nienawiści jest zabroniona? Nawet ich polityków nie banują.

No i grupy fanatyków różnych partii też mają się świetnie, mimo że tam to połowę powinni wybanować za mowę nienawiści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2022 o 17:43

avatar Adamowitch94
+1 / 7

@Cammax Skoro masz do zarzucenia formacji politycznej tak wiele, to dostarczenie źródła nie powinno stanowić problemu.

Wczoraj spędziłem kilka godzin na wyszukiwaniu w sieci artykułów i źródeł (google + YouTube), które rzetelnie i obiektywnie krytykują Konfederację. Znalazłem np. oko.press, ale to naprawdę złe źródło informacji z wielu powodów.
https://oko.press/program-konfederacji-zydzi-geje-aborcja/

rp.pl natomiast dosyć neutralnie i rzetelnie odnosi się do Konfederacji:
https://www.rp.pl/polityka/art9165121-korwin-mikke-krol-ma-wyrzuty-sumienia-a-wiekszosc-nie-ma-wstydu

Na Youtube znalazłem tylko dwa filmiki, gdzie ostro krytykują Konfederację, niestety bez żadnych dowodów, odniesień, zdjęć, screenów, itp. Padają te same tendencyjne stwierdzenia, co w twoim komentarzu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-5 / 5

@Adamowitch94 moja opinia wynika przede wszystkim z wypowiedzi polityków Konfederacji i niektórych ich wyborców. Nie jest tajemnicą, że są oni przeciwko prawom jakichkolwiek mniejszości (zwłaszcza jeśli są to mniejszości seksualne lub religijne), najchętniej nie wpuściliby tu żadnego obcokrajowca (bo przecież my możemy zabraniać wjazdu każdemu, ale już jak Wielka Brytania zabrania wjazdu Ziemkiewiczowi, to już hurr durr).
No i ich poglądy na temat kobiet. Przecież jak oni dojdą do wladzy/będą rządzić razem z PIS, to zrobią tu drugi Salwador, albo a co za tym idzie aborcja zabroniona nawet w wypadku zagrożenia życia matki, kary za poronienie, a jak ktoś jakimś cudem zrobi aborcję, to dożywocie. W sumie ciekawe, co wyborcy Konfederacji zrobiliby gdyby badania pozwalały wykryć orientację dziecka i okazało się, że będzie ono homo. No i nie zapominajmy o tym, że zgodnie z poglądami polityków i wyborców Konfederacji uważa za człowieka nawet kilkudniowy płód, ale już obcokrajowcy i homoseksualiści, to nie ludzie lub jakaś niższa kategoria.

No i zawsze w sprawach światopoglądowych głosują ramię w ramię z PIS (Lewica za to głosuje razem z PIS w sprawach gospodarczych). No i można mieć w związku z tym obawy o ewentualną koalicję obu partii. A wiadomo, że w takim wypadku obie partie wybiorą spośród siebie największych fanatyków i ich wystawią do rządu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mieteknapletek
+1 / 1

@Adamowitch94
"mądry monarcha > zły monarcha > mądra demokracja > głupia demokracja"
po pierwsze nie zgodze sie z toba,
zobacz na oman czy katar, czy uwazasz ze sa one jest lepiej zarzadzane niz usa lub modne wsrod "wolnosciowcow" chiny?

po drugie, monarchia monarchii nie jest rowna, popatrz sobie na uk, gdzie tak naprawde pomimo tego ze masz monarchie, to wcale nie ma wiekszej roznicy jezeli chodzi o to jak kraj jest zarzadzany niz np w niemczech. w obu tych krajach tak naprawde rzadzi demokratycznie wybrany parlament.
wiec bez ustalenia jak taka monarchia miala by wygladac, porownywanie demokracji i monarchii mija sie sz celem

"Przypomnij sobie ostatni raz, kiedy w polskiej demokracji ktokolwiek został faktycznie ukarany za swoje decyzje polityczne"
ale dlaczego ktos mialby zostac ukarany inaczej niz utrata stanowiska za zle decyzje polityczne?
wiesz, w sytuacji takiej jak teraz, czyli masz pandemie, nie ma dobrej decyzji, niezaleznie od tego co zrobisz, beda negatywne skutki.

natomaist jesli chodzi o przestepstwa (jak np defraudacje) to jest taka kwestia ze masz spora roznice miedzy mediami a sadami. w mediach masz domniemanie winy, w sadach masz domniemanie niewinnosci
wiec politycy w mediach lubia oskarzac swoich przeciwnikow o korupcje przekrety itp, ale na tym sie konczy, bo zeby polityk zostal ukarany, sad potrzebuje dowodow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
0 / 4

@Cammax Jeśli wiesz o Konfederacji coś ważnego, to się tym podziel. Ja też muszę o tym wiedzieć jako że na nich głosuję.

Zakazu aborcji im nie wybaczę.

Trudno wybronić się z tego, co mówili o drukarzu i facebooku.

Mówisz, że (wszyscy) Konfederaci są wrogami kobiet, homoseksualistów i mniejszości etnicznych? Poproszę dowód.

Mówisz, że (wszyscy) Konfederaci myślą, że "Hitler nie wiedział"? Poproszę dowód.

Narodowcy nie są "główną siłą" Konfederacji. Główną siłą jest Wolność (50%). Kłamstwo.

Sugerujesz, że zbanowali Konfederację za mowę nienawiści? Poproszę przykład tejże mowy nienawiści.

Jeśli sugerujesz, że zbanowali ich za nienaukowe treści o szczepionkach (twoja wypowiedź to sugeruje), to poproszę dowód.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-2 / 2

@Adamowitch94 nie wszyscy. Chodzi mi głównie o część od Bosaka i narodowców. Co do nich, to jest spora szansa, że gdyby im PIS obiecało, że w zamian za koalicję zabiorą prawa kobietom, wprowadzą kary za bycie homo i wyrzucą z kraju każdą mniejszość etniczną, to oni bez wahania weszliby w taką koalicję. Oni mają mocno konserwatywne poglądy, podobnie jak PIS.

Z wypowiedzi o Hitlerze, to akurat słynie Korwin. Na jego profilach będzie najłatwiej odszukać tego typu wypowiedzi. Co do pozostałych polityków, to nie pamiętam tego typu wypowiedzi.

Ale mają tam duże wpływy. No i działają negatywnie na wizerunek całej partii. Gdyby nie oni, to Konfederacja na pewno miałaby wyższe poparcie.

Facebook podał to w uzasadnieniu. Nie wiem, co portale traktują jako mowę nienawiści, a co jeszcze zaliczają do granicy wolności słowa, ale wydaje mi się, że mogło chodzić o wypowiedzi bardziej skrajnej części partii o homoseksualistach i o kobietach, bo portale są na to strasznie wyczulone. Nawet cytując takiego polityka lepiej wyraźnie zaznaczyć, że to nie twoja wypowiedź, tylko cytat. Moim zdaniem to był główny powód bana. W regulaminach nie ma zakazu krytykowania szczepionek, sprzeciwiania się ograniczeniom i lockdownowi. Nie ma nawet zakazu antyszczepionkowych treści. Wielu ludzi udostępnia takie treści i nic. PISowscy dygnitarze też krytykują szczepienia (nie wszyscy, ale niektórzy tak). Zwłaszcza ostatnia wypowiedź małopolskiej kurator oświaty. Wiadomo, słynie ona z fanatyzmu i konserwatyzmu, pełnego podporządkowania PISowi. No i wracając do tematu- powiedziała, że szczepienia to eksperyment i ona się na to nie zgadza. No i co w związku z tym? A no to, że jej profil nadal wisi. Czyli krytykowanie szczepień jednak jest dozwolone.
Konfederacja nie zamieszczała jednak typowo antyszczepionkowych treści (typu każde szczepienie powoduje autyzm). Krytykowali konkretnie szczepionki na covid, ale nie pozostałe. Z ich poglądami na temat lockdownu się nawet zgadzam. Zwłaszcza z wypowiedzią Brauna (tą z której wszyscy zapamiętali tylko "Szczęść Boże, będziesz wisiał"). Jakby na to nie patrzeć, to miał rację w wielu kwestiach. A politycy (i to wcale nie tylko z PISu) tak się oburzyli, jakby wniósł linę i powiedział, że powiesi każdego.

Wracając do mowy nienawiści, to zastanawia mnie jedno, jakim cudem profile PISu nadal działają, skoro mowa nienawiści jest zabroniona? A nie wierzę, że nikt nie zgłaszał ich wpisów.

Szkoda, że nie mamy prawdziwie wolnościowej partii zarówno w sferze światopoglądowej, jak i gospodarczej. Konfederacja ma sensowane poglądy na gospodarkę, ale ich światopogląd... lewica zaś wszystko chce zrobić zbyt szybko (a jak chcemy w Polsce wprowadzać równość i tolerancję, to trzeba stopniowo i przede wszystkim edukować ludzi), pełno tam fanatyków, tyle że z drugiej strony barykady, dla niektórych największym problemem jest, że użyjesz wobec niego złego zaimka. Ich poglądów gospodarczych nawet nie skomentuję, to po prostu PIS v2, tylko gospodarczo. Dlatego potrzebujemy prawdziwych wolnościowców i najlepiej o centrowych poglądach (jeśli to nie możliwe, to byle to nie była skrajna prawica/skrajna lewica).

Konfederacja prawopodobnie łamie regulamin, ale na pewno nie w większym stopniu niż PIS. Tu również odwołam się do wypowiedzi polityków, tym razem z PISu. Jeśli ktoś ma na tyle mocną psychikę, to może wejść na ich profile lub nawet na grupy trolli.
Cóż, zakładając konto na jakiejkolwiek stronie akceptujemy regulamin i musimy się liczyć z konsekwencjami za jego łamanie.
Konfederacja zawsze może dołączyć do PISowskiej wersji Facebooka (serio, mają coś.takiego, Albicla, czy jakoś tak). Tylko niech tam uważają z wpisami o gospodarce, bo i tam ich zbanują.

Choć niech się cieszą, że nie mieszkają w innym kraju, bo w Europie Zachodniej i Północnej każda mowa nienawiści (nawet jeśli twoją intencją nie było obrażenie kogoś, ale ktoś poczuł się obrażony) jest bezwzględnie karana. A u nas co najwyżej zagraniczny portal da bana. Prawnych kons

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
0 / 2

@Adamowitch94 Bardzo łatwo (mowa o drukarzu).
Konstytucja, Art. 54.
1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.
2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane. Ustawa może wprowadzić obowiązek uprzedniego uzyskania koncesji na prowadzenie stacji radiowej lub telewizyjnej.

Czy się lubi Konfe czy nie, Facebook złamał prawo konstytucyjne i nie ma tu pola do dyskusji. Mogliby zbanować Konfe legalnie TYLKO wtedy, gdyby treściami jakie publikowali łamaliby prawo, czyli np. nawoływali do przestępstw a tego rzecz jasna nie robili.

Prawo natomiast pozwala na odmówienie wykonania usługi bez podania przyczyny. Nie i koniec. Przyjdziesz do szewca naprawić but, on powie "nie" i nic z tym nie możesz zrobić. Firma nie jest niewolnikiem ludu, jednak jeśli już podejmuje się zlecenia, nie może ot tak sobie zerwać umowy. Ja na ten przykład pracuje w sklepie grawerskim z prezentami a do tego z trofeami sportowymi. Jeśli ktoś organizuje bieg czy inne zawody, potrzebuje 30 medali, my przyjmiemy zlecenie, weźmiemy zaliczkę a dzień przed zawodami wypniemy się na nich bez żadnego istotnego powodu, np. pożar w firmie, przez co oni nie będą mieli medali na swoich zawodach, będziemy mieć z tego powodu konsekwencje czy nie? Będziemy mogli, organizator będzie mógł nas za to pozwać.

Nadal jednak gdybyśmy chcieli, moglibyśmy powiedzieć organizatorowi zawodów PRZED przyjęciem zlecenia "Nie, pójdźcie gdzie indziej". Stracilibyśmy klienta, jednak prawa byśmy nie złamali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
-1 / 3

@mieteknapletek "zobacz na oman czy katar, czy uwazasz ze sa one jest lepiej zarzadzane niz usa lub modne wsrod "wolnosciowcow" chiny?" - każesz mi spojrzeć na przytoczone kraje - patrzę. I co? Może wyjaśnisz bliżej, na czym mam skupić wzrok? Później posługujesz się pytaniem retorycznym, które jest pseudoargumentem i ma zasugerować osobom postronnym, że ja myślę, że w Omanie i Katarze jest lepiej niż w USA czy Chinach. Niefajnie z twojej strony.

W UK mają monarchię reprezentatywną. Król, który nie ma faktycznej władzy, nie jest królem. To pic na wodę.

Utrata stanowiska nie wystarczy. Kara musi być współmierna do winy, inaczej nie pełni funkcji straszaka. Obecnie polityk może wyrządzić narodowi dowolną krzywdę i grozi mu co najwyżej dymisja, tj. utrata stanowiska i źródła dochodów. Nie, to nie wystarczy. Moje poczucie sprawiedliwości jest nieusatysfakcjonowane.

Ciekawa obserwacja z tym domniemaniem winy w mediach. Nie myślałem o tym w ten sposób. Konfederacja złożyła do prokuratury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. Oglądać od 6:32:
https://www.youtube.com/watch?v=VuFeYG8K6dQ

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adamowitch94
0 / 4

@Cammax Prosiłem o dowody i źródło twoich twierdzeń i właśnie je dostałem.

Stawiasz twierdzenia nt. Konfederacji, nie umiesz ich uzasadnić ani poprzeć jakimikolwiek dowodami*. Potem ktoś to czyta i bezrefleksyjnie powiela - i tak się nakręca ta karuzela nienawiści.

Działając dokładnie w ten sposób Naziści wmawiali Niemcom, że Żydzi roznoszą tyfus.

*nie proszę o wiele - wystarczą screeny i linki do wypowiedzi Konfederatów
---
Apropos wolności - w poniższym wystąpieniu Sławomir Mentzen dokładnie wyjaśnia, dlaczego sama Wolność nie miała szans na wejście do sejmu i dlaczego stworzenie Konfederacji było niezbędne.
https://www.youtube.com/watch?v=ev1YBU86aHU

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
-1 / 1

@Adamowitch94 https://www.wykop.pl/wpis/58179181/afd-glowny-zagraniczny-sojusznik-konfederacji-chwa/ fakt, nie jest to wypowiedź, ale dowód na to, kto jest sojusznikiem Konfederacji. Wiem, że to nacjonaliści, więc będą trzymać z nacjonalistami, ale AFD to antypolska partia. Głoszą przede wszystkim nienawiść do Polski. Ale najwyraźniej ważniejsze jest to, że nienawidzą też innych ras... https://www.google.com/amp/s/warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,25305243,wybory-parlamentarne-2019-konfederacja-swietuje-z-delegacja.amp a tu artykuł, gdyby ktoś uważał, że wpis z wykopu to nie źródło

https://mobile.twitter.com/exen/status/1036996411055853568
https://m.facebook.com/osrodek.monitorowania/photos/hindusi-z-uber-eats-daj%C4%85-wi%C4%99cej-polskiemu-spo%C5%82ecze%C5%84stwu-ni%C5%BC-krzysztof-bosak-i-na/734703933371409/?locale=pl_PL&_rdr
https://hartman.blog.polityka.pl/2020/05/14/duda-bosak-talmud-i-postantysemici/ (wypowiedź Bosaka w dalszej części artykułu, ale fakt, że uważa PIS za prożydowską partię podkreśla jak bardzo Bosak nienawidzi Żydów, których przecież i PIS nienawidzi, przynajmniej oficjalnie)
tu Bosak napędza ksenofobiczną histerię i oburza się, że obcokrajowcy jeszcze mają prawo pobytu w Polsce

https://www.wykop.pl/wpis/49102907/zamordyzm-welcome-konfederacja-bekazprawakow/ tu dowód na to, że Bosakowi marzy się zamordyzm i państwo wyznaniowe oparte na nienawiści do każdej mniejszości.
https://www.wykop.pl/link/5509319/bosak-jest-panstwo-w-europie-ktore-dumnie-broni-swoich-wartosci-to-wegry/ tu dowód na to, że nie tylko popiera zamordyzm katolicki, ale też totalitaryzm (może i wykop, ale są tam screeny z wpisami, a nie chce mi się ich szukać na profilu).

https://m.kwejk.pl/obrazek/3610819/co-ten-bosak.html tu znowu straszy homoseksualizmem.

https://www.google.com/amp/s/wiadomosci.wp.pl/janusz-korwin-mikke-znow-to-zrobil-adolf-hitler-nie-wiedzial-6631122174614368a%3famp=1

Jeśli dla kogoś to nadal za mało, to takiej osoby chyba już nic nie przekona, by zobaczyła prawdziwy obraz tej partii. Co prawda nie chciało mi się przekopywać profili polityków, stąd wpisy innych ludzi, w których jednak są pokazane wpisy polityków.

Zgoda, w kwestiach gospodarczych mają sensowne poglądy, ale jeśli zaczną wcielać w życie swój światopogląd, to większość z nas nie będzie w Polsce mile widziana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H heniooslaw
-2 / 2

@Cammax ale konretnie wrzuć, mówisz że konfederacja chce zabrać prawa kobietom - link z dowodem, to samo z prawami osobo lgbt - link z dowodem. Mówiąc: "zobacz se ich profile" nie udowadniasz niczego, poza tym że jesteś ignorantem ;)

EDIT
Przecież w tych linkach nie ma żadnych postulatów, tylko mocno naciągane pod tezę opinie. Zarzucasz mnóstwo wręcz kosmicznych rzeczy, a nie potrafisz udowodnić nawet jednej :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2022 o 10:31

M mieteknapletek
0 / 0

@Adamowitch94
pytalem sie o to czy wg ciebie te kraje sa lepiej zarzadzane,
z tego co ja widze, zaden z krajow w ktorym masz monarchie z realna wladza, nie jest liderem w zadnej dziedzinie, nie maja silnej gospodarki, nie sa liderami technologicznymi, rowniez poziom zycia jest nizszy niz w wymienionych krajach demokratycznych. dlatego sie zapytam co wg ciebie czyni je lepszymi od krajow demokratycznych?

"W UK mają monarchię reprezentatywną. Król, który nie ma faktycznej władzy, nie jest królem. To pic na wodę."
tak, jak najbardzije, dlatego sie pytam o jakiej monarchii tutaj rozmawiamy. zauwaz ze kim jong un ma wladze bliska tej jaka mieli sredniowieczni monarchowie, wiec czy gdyby oglosil sie krolem, to czy automatycznie w twojej hieratchii by skoczyla w gore?

"Utrata stanowiska nie wystarczy. Kara musi być współmierna do winy, inaczej nie pełni funkcji straszaka."
tylko ze zarzadzajac 36mln panstwem, niezaleznie jaka decyzje podejmiesz, zawsze bedzie grupa niezadowolonych, co skonczylo by sie tym ze kazdego polityka mozna bylo by postawic przed sadem
wezmy jako przyklad pandemie, rozwazmy dwa scenariusze, pelny lockdown na modle chinska i zero restrykcji. nie bede dyskutowal ktory scenariusz jest lepszy a ktory gorszy, ale kazdy ma swoje wady i zalety. jeden uderzy w gospodarke, a drugi w sluzbe zdrowia. tak ze jeden i drugi wywola jakis kryzys. tylko ze dyskusje odnosnie tego ktory kryzys bylby gorszy, to czysto akademickie dyskusje, nie ma mozliwosci rzetelnego porownania skutkow obu decyzji.

"Moje poczucie sprawiedliwości jest nieusatysfakcjonowane."
jak kazdego ktory zostal pokrzywdzony, ale nie mial wystarczajacych dowodow zeby skazac winnego


"Ciekawa obserwacja z tym domniemaniem winy w mediach. Nie myślałem o tym w ten sposób."
dziekuje:) moze powiedziane z lekka przesada, ale natomiast chodzilo mi o to ze media sa zainteresowane nie faktami ale sensacjami. media przed publikacja nie weryfikuja kto ma racje a kto nie, ale publikuja informacje tak zeby material byl ciekawszy
no i ostatnia rzecz, masz mase ludzi ktorzy znajac rekacje z jednej strony (bo czesto w artykuly sa jednostronne) wyrabiaja sobie opinie o winie (badz niewinnosci) danej osoby

"Konfederacja złożyła do prokuratury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. "
nie chce mi sie ogladac, ale powiem ze popieram zarowno to dzialanie konfederacji jak i lockdown:) juz dawno byla srodowiska prawnicze krytykowali prawne podstawy wprowadznia lockdownu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P ph0b0s12
+9 / 13

@FleurDeLys Tak zwłaszcza gospodarczo to młodsza wersja PiSu. PiS na każdym kroku obniża podatki, wydatki i biurokrację xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 0

@ph0b0s12 Tak się zabawnie składa że PiS jak i każda inna partia jak jest w opozycji to chętnie obniża podatki :) Jak ma na to jakikolwiek wpływ to już jest inna śpiewka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P ph0b0s12
0 / 6

@rafal199 Różnica jest taka, że Konfederacja nigdy nie rządziła, a patrząc na ich wieloletnie głoszone poglądy ma się przynajmniej nadzieję, że będą je realizować. Co do bandy czworga to nie ma żadnych wątpliwości, że będą dalej ruchać obywateli, ale jak ktoś lubi kolonoskopie to niech dalej na nich głosuje :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-1 / 1

@ph0b0s12 Spoko jak masz nadzieję ze będzie zakaz in vitro i Chrystus zostanie królem Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malkolm_x
+4 / 10

"kolega" Azheal przekroczył granice absurdu, zamieścił link z danymi zaczerpniętymi z oficjalnych statystyk ministerstwa zdrowia i twierdzi, że to szkodliwe brednie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrFizjoterapeuta
0 / 0

Facebook nie jest obiektywnym portalem informacyjnym. Konfederacja przedstawia się jako partia wolnosciowa a jedocześnie wspieraja monoplistę który udaje że daje dostęp do pogladów a usuwa mu nie pasujace i twirzy bańki infirmacyjbe dla klientow by sie lepiej sprzedawało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Albandur
+2 / 4

Czyli jakby teraz Kopernik wbrew tezom nauki stwierdził że to ziemia krąży wokół słońca A nie odwrotnie to dostałby bana?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TaktycznyDwa
+2 / 2

@Albandur dostałby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DutchiesHostel
+1 / 5

Nastepny jest ASZdziennik za publikowanie falszywych tresci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
0 / 4

@Silhje Kto to jest szur według Ciebie? Często spotykam się z wzajemnie wykluczającymi się stwierdzeniami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-4 / 12

@ph0b0s12 trzeba być kompletnym naiwniakiem żeby wierzyć, że konfa w tej kwestii będzie inna jak PiS. tak samo chcą pozbawić wszystkich praw kobiet, tak samo ich nienawidzi, tak samo chce zrobić państwo wyznaniowe, tak samo ma problem z obcokrajowcami i z Unią europejską,tak samo podaje szkodliwe i nieprawdziwe informacje, tak samo mina się z prawdą.
różnica polega na tym, że konfa niczego nie obniża, ani nie podwyższa, bo do władzy nie doszła. i na szczęście nigdy nie dojdzie. szkoda, że PiS doszedł, no ale nie ma się co dziwić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P ph0b0s12
0 / 6

@FleurDeLys Tak. Ma masz rację. Pozbawienie praw kobiet to pierwszy punkt w programie Konfederacji xD Człowieku je*nij się w łeb zanim napiszesz takie głupoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2022 o 10:39

F konto usunięte
-4 / 4

@ph0b0s12 nie zamierzam się w nic uderzać. Jeszcze coś mi się stanie i na skutek urazu zostanę wyborcą konfy. Nie dziękuję, wolę sobą.
Ufam, że ty już klęczysz pod krzyżem od rana i gorąco się modlisz o pozbawienie twojej matki, siostry, dziewczyny, żony albo córki prawa do decydowania o sobie i modlisz się gorąco o to, aby w razie gwałtu dodatkowo je ukarać i kazać im rodzić.
Serio, pozostanę przy nie "je*niu się w łeb"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2022 o 16:15

M mdra
+8 / 10

Przerażają mnie ludzie, którzy cieszą się, że rząd/korporacja kogoś lub coś blokuje lub cenzuruje. Za dwa lata opcja przy korycie się zmieni i będzie płacz, że go cenzurują. Ale kto dał precedens i pozwolenie na to?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxpaw
+1 / 7

@mdra tępaki nigdy się nie zmienią i zawsze będzie ich więcej. Jakby coś w życiu przeczytali to może dotarli by do "... Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DeusExMachina
-2 / 2

@maxpaw Szkoda tylko debilu polski, ze sam się cieszysz gdy ktoś kogo nie lubisz zostanie zbanowany. Idź lepiej pokop piłkę i nie zabieraj sie za pisanie, ty i ten debil nd tobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kibic777
-2 / 4

Wolny rynek. Marzenie konfederatów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
0 / 4

@kibic777 Wolny rynek ale według przepisów prawa.
Konstytucja Art. 54.
1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.
2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane. Ustawa może wprowadzić obowiązek uprzedniego uzyskania koncesji na prowadzenie stacji radiowej lub telewizyjnej.

Czy się lubi Konfe czy nie, Facebook złamał prawo konstytucyjne i nie ma tu pola do dyskusji. Mogliby zbanować Konfe legalnie TYLKO wtedy, gdyby treściami jakie publikowali łamaliby prawo, czyli np. nawoływali do przestępstw a tego rzecz jasna nie robili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 2

@TheAvatar322 Jeśli złamał prawo do konfa może oddać sprawę do sądu powszechnego i może wygra.
Dadam esencja wolności.

Złamali regulamin i dostali po uszach. Wcześniej tego nie robili, potem zaczęli więc byli ostrzegani.

Już Ci ktoś logicznie to wyjaśnił. Jak ktoś zabije twoją siostrę to nie można go ukarać, bo wcześniej tego nie robił? Weź się ogarnij panie prawak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
-1 / 1

@Apostazja_Kler Ciekawi mnie, co Konfederacja zrobi w tej sprawie. Ciekawi mnie który pkt. regulaminu złamali, skoro zarzucono im szerzenie dezinformacji a tymczasem podawali dane Ministerstwa Zdrowia i prostymi obliczeniami do wykonania na kartce w 5 minut.

Tamta wypowiedź była tak głupia, że nawet tego nie komentowałem. Ale prosz... Jeśli ktoś zabije mi siostrę, zostanie osądzony za ten czyn a nie za wszystkie mniejsze lub większe grzeszki, które popełniał + wszystkie te, które mógłby popełnić będąc na wolności. A tym jest cenzura prewencyjna, którą FB nielegalnie zastosował wobec Konfederacji. Usunęli wszystko, co do tej pory publikowali (przez 6 lat) i odebrali możliwość dalszych publikacji. Widzisz różnicę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Atandil
+1 / 9

Ciekawe że konfederacja byłą tak za wolnościa. I że kazdy przedsiębiorca może robić co chce
Np odmowa sprzedaży homoseksualistom
Teraz gdy prywatna firma coś sobie robi nagle wielki ból d..
Zgodnie z pogladami Konfederacji Facebook miał prawo ich zbanować bo np był czwartek i szef miał zły humor , albo obrazek im sie nie spodobał
Wiec ja nie rozumiem o co w ogóle jest afera
To walczymy o wolność czy nie
Czy wolnośc ma byc dla mnie a nie dla innnych (ja moge odmówić usługi komuś, ale jak ktoś mi dmówi to juz krzyk)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
-2 / 10

@Atandil Podstawowe pytanie: czy firmy w Polsce mogą robić co im się żywnie podoba?

Oczywiście, że nie. Muszą przestrzegać prawa. Regulamin każdej firmy, w tym Facebooka musi być z nim zgodny. Jeśli zagraniczna firma czy to mała czy duża chce zacząć działać w Polsce, musi dostosować swoje działania do polskiego prawa. To co zrobił facebook jest z nim niezgodne, gdyż zakazuje ono cenzury prewencyjnej, której "fejsik" się dopuścił, banując Konfederacje.

A to, że zbanowalii największy i najbardziej aktywny profil partii politycznej w Polsce o wcale nie marginalnym poparciu sondażowym jest zupełnie inną kwestią. Nie zbanowali jakiegoś tam pismaka, publicyste czy nawet pojedynczego posła a całą partię, więc sprawa zakrawa o ingerowanie zagranicznej korporacji w sprawy polskiej polityki sejmowej.

Kolejna kwestia. Drukarz nie podpisał z tym klientem żadnej umowy, nie oszukał go ani nic z tych rzeczy. Jedynie odmówił wykonania usługi. Tymczasem Facebook pozwolił Konfederacji publikować swoje treści, zbierać obserwatorów, komunikować się z ludźmi, po czym zablokował ich profil całkowicie. Teraz rozumiesz o co ta afera?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2022 o 16:06

A konto usunięte
-1 / 7

@TheAvatar322 To prywatna firma. Miał do tego prawo. To powinno zakończyć temat. Bądźcie konsekwentni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
-1 / 9

@Apostazja_Kler Jesteśmy. Drukarz odmówił wykonania usługi, Facebook przyjął usługę, prowadził dla Konfederacji serwis kilka lat, po czym ich zbanował. Analogicznie drukarz wykonałby już 3/4 roboty po czym stwierdziłby, że chrzani to i nie dokończy zamówienia a klient może się wypchać, kasy nie odda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-3 / 5

@TheAvatar322 Nie, nie jesteście. Proszę zapoznać się z regulaminem Facebook'a który każdy nowo rejestrujący się użytkownik musi zatwierdzić.

Widocznie ktoś z konfederacji nie raczył go przeczytać, a wszak firma prywatna mogła sobie skonstruować swój regulamin jak miała ochotę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
-2 / 4

@TheAvatar322 - czyli jeżeli ktoś łamie regulamin po nawet kilku latach, to nic mu nie można zrobić, bo przez kilka lat było ok? Analogicznie jeżeli jakiś znajomy czy sąsiad zgwałci ci córkę/żonę, to nic mu nie można zrobić, bo wcześniej przez kilka lat było z nim wszystko ok? Mam nadzieję, że takie porównanie do ciebie dotrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
-2 / 4

@Apostazja_Kler Aha, czyli wychodzisz z założenia, że w Polsce panuje anarchia i firmy nie muszą przestrzegać żadnych praw i jeśli jakaś firma w swoim regulaminie/umowie zawrze punkt, że pracodawca ma prawo bić batem swoich pracowników, nie dawać im wolnego itp. to może? Albo że jak klient wejdzie do sklepu i nabrudzi butami to ma obowiązek to zlizać bo inaczej sam dostanie batem? No nie.

Polskie prawo jest jakie jest i żadna firma, żaden człowiek nie może spisać sobie jakiej chce umowy, jeśli założenia tejże umowy/regulaminu łamią prawo.

Konstytucja, Art. 54.
1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.
2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane. Ustawa może wprowadzić obowiązek uprzedniego uzyskania koncesji na prowadzenie stacji radiowej lub telewizyjnej.

Poniżej masz to dokładniej wyjaśnione.
https://youtu.be/x0WOFVwfEQc?t=226

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2022 o 11:41

avatar TheAvatar322
-5 / 5

@Zetar Nie rozumiem do czego zmierzasz. Facebook nie łamał prawa wobec Konfederacji przez kilka lat. Zrobił to dopiero teraz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
-2 / 4

@TheAvatar322 - no to się nie dziwię, że nie rozumiesz. Z konfederatami jest tak, że oni rozumieją tylko to, co im pasuje. Jak Kali ukraść krowę to dobrze, jak Kalemu ukraść to niedobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 1

@Zetar Straszny z kolesia kuc :D
A taki prawicowy wolnościowiec. Haha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Atandil
0 / 2

@TheAvatar322 Czy Konfederacja płaciła za Facebookowi ze usługę? Nie
Facebook sobie udostępnił usługę i Konfederacja skorzystała, Nie było umowy ze zaden post nie bedzie usuwany ani konto, a wręcz przeciwnie
I o To walczyła konfederacja o wolnosć przedsiębiorców, ale co teraz podkuliła ogon i prosi RZAD by coś zrobił z prywatną firmą i stosował prawo by ją ograniczyć
To tak drastyczne pogwałcenie zasad konfederacji ze ta partia jest juz spalona na zawsze jak cokolwiek będzie mówiła o wolności. Bo jak się okazuje cokowleik sie dzieje chce żeby rząd sztcznie regulował rynek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Atandil
0 / 2

@TheAvatar322 mowisz o polskim prawie itd. Ale czy włąsnie to Konfederacja nie walczyłą o wolność
wiekszego hipokryty niz ty nie widziałem na demotywatorach nigdy.
Powiedz to głośno że jesteś by rząd ograniczal prywatne fimy
Że jestes za regulacjami
Pewnie ceny też chces zby były regulowane a rynek sterowany
Zawsze ale to zawsze im bardziej prawicowa partia tym bardziej z tego wychodzi lewak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Atandil
0 / 2

Zgadzam się z tobą ale po porstu przyznaj ze jesteś za komunizmem a nie mów o jakies wolnosci
Teraz sie zaslaniasz to nie my to tak mowi prawo i firma musi sie słuchać prawa

Tak robi to co nie jest prawem zakazane. Ale niby konfederacja walczyła o zmiane tego prawa. By firmy mogły działąc by mogly odmawiać usług itd
Ale teraz widać ze prawo w polsce odpowiada Konfederacji , baaa chcieli by zaostrzenia w lewą stronę, wiekszej kontroli rządu nad prywatnymi firmami!!!

Kazdy wiedział ze Konfederacja to ukryci lewacy i teraz to wyszlo w koncu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Atandil
0 / 2

Muszą przestrzegać prawa....
Zadam pytanie
Po co istnieje konfederacja jesli jest zadowolona z istniejącego prawa?
A konfederacja miala takie piękne hasła
Ze ułatwi ze zmieni
A chodziło tylko o koryto niestety
I tu jest problem

ł
Jakby drukaz powiedzial bede wam za free drukował co chcecie, tylko bedzi emoja reklama
a potem po 4 latach powiedział niee nie podoba mi sie co tam wypisujecie koniec teg
to wedlug ciebie by muals im drukowac za free do konca zycia ? bo kiedys sie zgodził

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
-2 / 2

@Atandil XD
Dobra, przestałem się śmiać, dla lepszej oceny Twojej osoby przeze mnie uznam, że tylko sobie trollujesz, odpiszę jedynie skrótowo dla osób postronnych i kończę tę dziwną dyskusje.

"Powiedz to głośno że jesteś by rząd ograniczal prywatne fimy" - tak, jestem za tym aby w Polsce nie było anarchii, aby prawo było krótkie, proste acz konkretne i sprawiedliwe oraz dotyczyło również firm, w tym zagranicznych.

"Pewnie ceny też chces zby były regulowane a rynek sterowany" - XD, może od razu za kartkami na żywność? Albo w ogóle do powrotu do nazwy "Polska Ludowa?"

"Zgadzam się z tobą ale po porstu przyznaj ze jesteś za komunizmem" - w sensie przyznajesz, że jesteś komunistą? A na drzewach zamiast liści... ;)

"Tak robi to co nie jest prawem zakazane. Ale niby konfederacja walczyła o zmiane tego prawa." - nope, wolność nie równa się anarchii, nie wiem skąd ten dziwny pomysł, że Konfa czegoś takiego chce.

"By firmy mogły działąc by mogly odmawiać usług itd" - mogą odmawiać bez podania przyczyny, tak mówi prawo nawet obecnie. Czym innym jest przyjęcie usługi a potem przysłowiowe wypięcie tyłka. Wtedy można by taką firmę nawet pozwać, zwłaszcza jeśli klient na tym ucierpi, nie dostając dajmy na to medali na swoje zawody sportowe.

"baaa chcieli by zaostrzenia w lewą stronę, wiekszej kontroli rządu nad prywatnymi firmami!!!" - i przywrócenia PGR-ów!

"Po co istnieje konfederacja jesli jest zadowolona z istniejącego prawa?" - ponieważ nie jest zadowolona.

"A chodziło tylko o koryto niestety" - no ta, dlatego np. Korwin zrezygnował niegdyś z koryta w Parlamencie Europejskim za 8 tys EURO miesięcznie by mieć lepsze korytko w Polsce jako poseł za 9 tys brutto :D

Kwestia drukarza - zależy od zawartej umowy. Jeśli miał drukować przez 6 lat i potem zerwał niezgodnie z założeniami tejże umowy, sprawa prosta. Jeśli odbywało się to bez umowy i tylko co jakiś czas "weź druknij" a on nagle "Nie" to sprawa również prosta, odmówił wykonania usługi.

Facebook natomiast pozwolił partii politycznej założyć u siebie profil, zdobywać obserwatorów, głosić swoje treści, być może nawet poszły jakieś pieniądze na reklamy i posty sponsorowane by dojść do większej grupy odbiorców i nagle trach. Pod płaszczykiem dezinformacji (a podawali dane Ministerstwa Zdrowia) zbanowali ich, odcinając społeczeństwo od 6 lat ich pracy i zabraniając publikować dalej. To się nazywa cenzura prewencyjna zakazana przez Konstytucje.

To tyle, narka. Nie ćpiej tyle ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 6

Za to proszczepionkowe to są tylko mądrości ^ ^ Jak tam ziomeczki po 50 dawce ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DeusExMachina
-1 / 3

@Robyrt Pełen energi ty antyszczepowy przygłupie :3 Jak tam po covidparty? :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-2 / 2

@DeusExMachina Zajebiście, widzę że bez epitetu w moją stronę to już nie mogłeś wytrzymać co ? Przechorowałem tego śmiertelnego wirusa w 3 dni, grypa mnie czasami dłużej trzymała...
Pozdro dla kumatych, a ciulatych na straty ^ ^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2022 o 12:30

D DeusExMachina
0 / 4

Oho, antycovidioci już szczekają w komentarzach, szybko bierzcie przekąski, napoje i czytamy! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zetar
0 / 4

Konfederacja jest za wolnością, chyba, że chodzi o kobiety i wszystko co z kobietami związane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Saerion85
0 / 2

MIalem sie nie wypowiadac w sprawach Polski ale noz sie w kieszeni otwiera jakis czas temu kiedy Aborcja byla na topie wszyscy krzyczeli Je..... PiS i Konfederacje za poparcie zaostrzenia przepisow spoko luzz pare miasiecy pozniej biedna Konfa dostala Bana na FB i tu rozgrywa sie dramat ze jak to wolnosc slowa kneblowanie czy mi sie zdaje czy czesc z was ma problemy z pamiecia lub tez syndrom sztokholmski nie wiem obserwoje Polske z daleka i widzac jak reagujecie na sprawy jak i partie nie wroze sukcesu bo nie wazne co dana partia odwali za pare miesiecy magicznie zapomnicie o wszystkim i dalej bedziecie sie palowac nad jakims tematem i partia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem