Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
314 368
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M konto usunięte
-2 / 60

Ale nie dopuszczono, bo za mało przekazał?
Co z tego, że przekazał kasę na wiele fajnych spraw, czy to go upoważnia do łamania prawa? Czy jakby Bill Gates, który przekazał wiele więcej, bo dziesiątki miliardów dolarów, chciał jeździć autem po pijaku to należałoby mu na to pozwolić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
0 / 40

@MaksParadys nie rozumiesz maksiu ze robi sie z niego Czarnego Luda? symbol do pokazania "antyszczepionkowcom" ze ich miejsce jest poza prawem? nie zgadzam sie z nimi, ale uwazam ze maja prawo do wlasnego zdania i nie powinni byc za nie karani. Nowak jest atakowany juz od jakiegos czasu, jeszcze przed covidowym cyrkiem. Nie pasuje neofeministkom, jest zbyt tradycyjny i pozostal facetem, z testosteronem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wiecejwolnosci
+11 / 35

@MaksParadys Hehe, Bill Gates :) . Świetny przykład podałeś. Człowiek, który lobbuje zmuszanie proli do wyrzeczeń z tytułu emisji CO2, a sam buja się po świecie osobistym odrzutowcem i mieszka w domu wielkości osiedla. Jeśli myślisz, że prawo dotyczy tak samo proli, jak i elity, to jesteś w błędzie. Od tego są drogie licencje, koncesje, skomplikowane prawo i Panama, żeby wybrani byli ponad prawem. Gdyby Djokowic chciał, to zapłaciłby 300 euro i by dostał paszport szczepionkowy. Albo nawet nic by nie płacił i by mu załatwili, gdyby tylko się zgodził, żeby nie psuć biznesu i nie robić przykrych niespodzianek. Tylko że właśnie gość wybrał inną drogę i chwała mu za to.

Wracając do Gates'a - nawet gdyby rozjechał kogoś po pijaku, to raczej jest pewne, że nie poniósłby tego konsekwencji, gdyby tylko tak zadecydował. Po pierwsze gdyby go wsadzili do więzienia, to mogłaby się nawet giełda załamać od takiego newsa i wielu możnym by nie było to na rękę, więc by mu chętnie pomogli. A po drugie mógłby kupić sobie sędziego wraz z odpowiednim wyrokiem i nawet całym sądem. Nie tacy jak on unikają odpowiedzialności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wiecejwolnosci
-1 / 31

@MaksParadys Lewy paszport może załatwić sobie każdy, kto trochę poszuka, znajdzie odpowiedniego lekarza i zapłaci tego rzędu właśnie kwotę. Szacun dla Djokowica, że stać go było na to, żeby NIE kupić sobie właśnie takiego paszportu. To jest według mnie właściwa (i trudna) droga do wolności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 12

@wiecejwolnosci
Każdy kto jest osobą anonimową, a nie ktoś kto już się okazał zwykłym burakiem i zacofańcem, a do tego jest osobą publiczną.
Zero szacunku dla kogoś kto dzięki swojej pozycji powinien promować szczepionki ratujące życie, a nie do nich zniechęcać swoim zachowaniem. Przez taki idiotów jak on ileś osób mniej się zaszczepi i zapewne kilku z nich umrze z tego powodu. Jeśli za to go szanujesz to współczuję poczucia szacunku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+1 / 7

@MaksParadys Ale wiesz że on jest ozdrowieńcem nie? Że ma zwolnienie ze szczepienia? Cofnęli mu wizę praktycznie tylko dlatego że ściemniał na temat tego że nie podróżował przez 14 dni przed przylotem :)

Wiesz co mnie martwi? 3% ludności nie może być zaszczepione z różnych względów zdrowotnych. Niestety wrzuca się ich do antyszczepów i są oni tak samo jak antyszczepy wykluczani z życia społecznego.
Segregacja którą dzisiaj się stosuje jest nienormalna, czysty przejaw totalitaryzmu. Nawet rasizm w USA wobec czarnych nie miał takiej siły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-5 / 13

@yankers
Nie, nie jest ozdrowieńcem, skłamał w oświadczeniu i właśnie za to wyleciał i za to ma 3 letni zakaz wjazdu do Australii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wiecejwolnosci
-1 / 3

@MaksParadys Sam możesz zacząć promować szczepionki. Nie sądzę, żebyś kogoś mógł przekonać swoją postawą i stosunkiem do ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 9

@wiecejwolnosci
Na szczęście coraz więcej krajów niezaszczepionych spycha na margines albo wręcz do rynsztoku - to najlepsza promocja szczepień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wiecejwolnosci
-2 / 2

@MaksParadys
Nie do końca jest tak jak piszesz. W każdym razie jeśli zależy ci na tym, by żyło się dobrze, bezpiecznie i sprawiedliwie, to nie uzyskasz tego, próbując spychać ludzi do rynsztoku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wiecejwolnosci
-2 / 4

Gość gdyby chciał, to mógłby sobie kupić certyfikat, pojechać na zawody, zgarnąć hajs i mieć święty spokój. Mógłby później wyemigrować od tego syfu gdzieś na Madagaskar i mieć wyrąbane na wszystko. Walczy o Was, biedni prole, którzy go atakujecie. Walczy, żebyście Wy i Wasze dzieci nie musieli prosić korporacji o pozwolenie na wyjście z domu. Albo sami to zrozumiecie, albo sami wpakujecie się w kajdany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 6

@wiecejwolnosci
To się nazywa mniejsze zło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
-1 / 1

Przez taki idiotów jak on ileś osób mniej się zaszczepi i zapewne kilku z nich umrze z tego powodu.
@MaksParadys A wiesz ilu ludzi nie zaszczepi się przez takich idiotów jak ty i tobie podobni ? I raczej wyrzutów z tego powodu nie masz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antyfrajer
-5 / 47

I bardzo dobrze, czytałem też, że nie wpuszczą go na turniej Rolanda Garossa.

Nie chce mi się sprawdzać czy to co napisane tutaj to prawda a nawet jeśli przekazał dużo na różne cele to pewnie wszystko odpisał od podatków. Jak niby znany ze "zdrowego stylu życia" to właśnie udowodnił, że jest wręcz przeciwnie i jako znana osoba promuje szurostwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+1 / 7

@antyfrajer Szurostwem jest bycie ozdrowieńcem? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antyfrajer
-3 / 3

@yankers szurostwem jest nie zaszczepienie się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O konto usunięte
+19 / 25

Morał: "nigdy nie pomagaj jakiemukolwiek systemowi władzy".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+8 / 20

@Gundula tylko po co gospodarze chcieli sami zrobić wyjątek i dali mu wizę choć wiedzieli, że się nie zaszczepił?
To tak jakbym cię zaprosił, ty mi mówisz, że nie siciagasz butów, a ja bym pomimo to powiedział to nic wchodzi ale potem zmieniłbym zdanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+1 / 11

@Gundula dobra dałeś mi w łapę abym cię zaprosił, a teraz ci mówię wypad to jak mnie nazwiesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+1 / 7

@Gundula przypominam, że to ty rzuciłeś kalumnie, że komuś dał w łapę lol

Co do tego co pisał @13Puchatek, tenisiści dostali jasny sygnał, że kto nie będzie zaszczepiony nie wjedzie i nie wystąpi a AO. On tej wizy nie powinien dostać, sami postawili się w głupiej sytuacji próbując kombinować i tworzyć wyjątki. Konkurenci Novak poczuli się zrobieni w jajo ponieważ każdy się zaszczepił i szambo wy...ło. Nie neguję tego, że on i jego team kręcił ale Australijczycy również mają za uszami w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 2

@Gundula nie traktowałem tego jako pyskówkę;) też uważam, że nie powinno być równych i równiejszy i pomimo, że sam jestem zaszepiony to nie podoba mi się jednak ten cały cyrk na świecie. Myślałem widząc w latach 90tych obrzucanie autokarów z chorymi na AIDS, że świat pójdzie do przodu i ignorancja nie będzie powodem strachu na tak dużą skalę, a jednak i dotyczy to zarówno tych co boją się szczepień jak i tych, którzy mimo szczepień boją się wyjść by nie umrzeć.
Reasumując stwierdzić niech więcej ludzi to podchodzi do sprawy by porozmawiać, a nie utwierdzić tylko siebie jacy fajni u mądrzy są;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 2

@13Puchatek wyluzuj to ty wskoczyłeś w wątek czyjeś dyskusji, więc zacznijmy od początku ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+1 / 1

@13Puchatek Zwolnienie medyczne miał, wizę cofnęli mu praktycznie z dwóch powodów. Pierwszy to ściemnianie na temat tego że nie podróżował przez 14 dni przed przyjazdem, drugi sąd podał sam, po prostu boją się o to że nasiliłby protesty ruchu antyszczepionkowego :)
Sąd nie zakwestionował jego zwolnienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2022 o 4:07

E ewmario
0 / 10

Przepraszam. MRNA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-5 / 21

@ewmario
Napisz jeszcze, że Gates jest kosmitą będzie komplet :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 13Puchatek
+1 / 19

@ewmario

Om kolejny nawiedzony foliarz… Może poczytaj sobie o szczepionkach opartych na mRNA - nad tą technologią pracowano od wielu lat…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2022 o 18:52

P Pasqdnik82
-2 / 12

@ewmario Czytam to co napisałeś 3 raz... i nie wiem, czy ja jestem za tępy.... czy Twój wpis jest jakiś.,... hmmm jakby to nazwać.. dziwny. O ile wiem, badania nad mRNA trwają chyba od lat 90tych poprzedniego wieku.... to nie jest tak że nagle gdy pojawił się ten cały wirus to dopiero co zaczęły się badania nad tym całym mRNA i zastosowaniu... myślę że przez te 30 lat badań naukowcy na całym świecie sporo się dowiedzieli o mRNA i mieli wiedzę jak można tę wiedzę wykorzystywać... również jako szczepionka... która została jednak przebadana i to nie jest żaden eksperyment medyczny... Myślę, że eksperymentem medycznym mozna by nazwać gdyby metoda szczepionek z wykorzystaniem mRNA... dopiero raczkowała i odkryli by to nie wiem.... 3-4 lata temu... to i owszem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZZZZ9999
+3 / 5

@ewmario Refleksja inaczej mundrego:
Dla mnie faszyzm sanitarny istnieje od zawsze - od dziecka nie chciałem się myć, lubię wszy oraz świerzb. Niestety już w szkole ograniczano moją wolność. Później przy szukaniu pracy byłem dyskryminowany natychmiast po wejściu do budynku, do tego wypraszano mnie z komunikacji miejskiej czy sklepów. A wy tu narzekacie, że niezaszczepionego nie chcą wpuścić na kort - mnie na widowni nie pozwolą posiedzieć! To ja się zapytowywuję gdzie ta wolność i możliwość samorealizacji w nowoczesnym i demokratycznym państwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poprostualex
+14 / 36

A ja mam takie pytanie do wszystkich oponentów: Czy jeżeli byłby nie zaszczepiony inaczej by zarażał? Jaki wpływ potencjalne zaszczepienie miało by dla bezpieczeństwa epidemiologicznego? Rozumiał bym gdyby narzucono kwarantannę, przecież czy zaszczepiony czy nie może być nosicielem i jednocześnie zarażać, a może ma przeciwciała na tak wysokim poziomie że nie musi się szczepić ? Zakaz nie miał żadnej logiki czy był zgodny z prawem czy nie nie to ina bajka, jednak uważam iż prawo powinno być logiczne a logiki w tym wypadku było brak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 5g3g
+3 / 25

@poprostualex dalszego cofnęli mu wizę:
1.Skłamał we wniosku wizowym. ( Próbował udawać ozdrowieńca i zataił podróże zagraniczne które odbył- swoją drogą kiedy był zakażony covid-19).
2. Bo mogli mu cofnąć wg własnego uznania
Co do reszty twoich pytan- szczepienia znacząco redukują ryzyko zakażenie zaszczepionego i zakażenia innych przez zaszczepionego
Co do wysokiego poziomu przeciwcial- na ten moment nie ustalono takiego poziomu, który czyniłby szczepienie zbędnym


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 5g3g
+4 / 10

@poprostualex już bez przesady z osadzaniem. Cofnęli wizę i zakazali wracać przez 3 lata. Odwołał się do sądu, ale sąd nie cofnął decyzji ministra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poprostualex
-5 / 5

@5g3g ktoś dał wcześniej wizę, poniósł za błąd odpowiedzialność ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZZZZ9999
+3 / 9

@poprostualex "Czy jeżeli byłby nie zaszczepiony inaczej by zarażał?" - tak, inaczej. Dłużej i intensywniej - poczytaj o tym. Łatwo można znaleźć odpowiednią wiedzę wystarczy chcieć a nie bazować na wiadomościach zasłyszanych na Facebooku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poprostualex
-2 / 6

@ZZZZ9999 znam opracowania medyczne na ten temat, nie jestem przeciwnikiem szczepień wręcz przeciwnie uważam iż chronią życie i zdrowie ludzki, jednak w tym wypadku zadziałały inne schematy.On się tam nie pchał, został zaproszony, ktoś dał wizę policz ile dni czekał na wyrok sądu, można powiedzieć że odbył kwarantannę, nie ma tu logiki, żadnej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 5g3g
+4 / 6

@poprostualex trochę się jednak pchał. Skłam we wniosku wizowym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poprostualex
-3 / 3

@5g3g sam nie wypełniał wniosku, robi to za niego sztab ludzi jak zresztą sam to przyznał i przeprosił

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZZZZ9999
+2 / 4

@poprostualex Jeśli mnie zaprosi ciocia Zosia do Australii i zostanę deportowany za mataczenie to też powinienem być rozgoryczony i winić tamtejszy rząd? Przed przylotem znane były warunki i zasady wjazdu do Australii. Tenisista liczył, że uda się przechytrzyć system - nie wyszło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2022 o 20:18

P poprostualex
-3 / 3

@ZZZZ9999 jeśli będziesz mataczył to nie, to tylko twoja wina a tak na marginesie to ciocia nawet jak zaprosi to o wizę musisz starać się sam, w wypadku Novaka została przyznana z urzędu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZZZZ9999
+1 / 3

@poprostualex "On się tam nie pchał, został zaproszony" - ale nie przez rząd a nawet jeśli to powinien dostosować się do obowiązujących zasad przy wjeździe. Na co liczył, że jako gwiazda nie podlega takim samym zasadom jak zwykły człowiek? Przeliczył się to nie Polska. To, że wniosek wypełniał sztab nie ma znaczenia bo robił to w jego imieniu. Mataczył z izolacją w trakcie choroby - zostało to udowodnione, nawet nie próbował tego wyjaśniać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poprostualex
-3 / 3

@ZZZZ9999 dlatego że to nie Polska oczekuję od nich logiki, dam panu przykład , przeszedłem COVID w zeszłym roku w styczniu, co miesiąc robię sobie test na przeciwciała dla siebie i bo mnie stać, moja żona jest zaszczepiona trzema dawkami ale ma mniejszy poziom przeciwciał, bada dla siebie no i bo ja stać, kto stanowi większe zagrożenie dla otoczenia? Moja żona czy ja?Logicznie bym prosił ewentualnie proszę o podparcie opracowaniem medycznym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZZZZ9999
+2 / 4

@poprostualex Takie wiedzy nie posiadam - więc nie będę się mądrzył. Ja przeszedłem Covida (bezobjawowo) pod koniec 2020. Teraz jestem świeżo po trzeciej dawce a mimo to uważam - mam mamę 80. letnią którą często odwiedzam bo mieszka sama.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poprostualex
-2 / 2

@ZZZZ9999 tez uważam, nie jestem idiotą, jak mi spadnie poziom przeciwciał zaszczepię się, na razie nie widzę powodu żeby to robić wręcz mój lekarz rodzinny mi odradza bo też nie widzi podstaw, kto Novakowi robił badania? Szczepić wszystkich nie ma sensu bo i po co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poprostualex
-2 / 2

@ZZZZ9999 nadmienię jeszcze że przez ostatni rok kilkadziesiąt razy miałem kontakt z kimś kto po kilku dniach był pozytywny, reasumując , przeciwciała działają skoro nie złapałem tego badziewia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 5g3g
+1 / 3

@poprostualex ty tak na poważnie? Chcesz napisać że ktoś się pod niego podszył i złożył wniosek wizowy za niego? Wniosek wizowy to możesz za swoje dzieci wypełnić i podpisać jako opiekun prawny. Nie zrobi tego twój asystent. Może ci pomóc wypełnić, ale jak się "pomyli" to twoja wina. I jak sam zauważyłeś za takie " pomyłki" przy wypełnianiu dokumentów to można nawet pójść siedzieć. Jemu tylko wizę anulowali i dai zakaz na 3 lata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poprostualex
-2 / 2

@5g3g nie wiem czy Pan wie ale Australian Open zawodnicy są zapraszani, jeśli jest winny dlaczego nikt nie postawił zarzutów? nie było sądu nikt nie postawił zarzutów a gro ludzi jego już skazało, gdzie tu logika?Rosyjska tenisistka Natalia Wichliancewa była zaszczepiona ale jej nie dopuścili bo sputnikiem, Ja rozumiem że boją się wirusa ale ich postępowanie nie jest logiczne tak jak i naszego ministerstwa zdrowia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 5g3g
+1 / 3

@poprostualex zaprosić to ja mogę Ossama bin Ladena, ale nie oznacza że kraj ma dać mu pozwolenie na wiazd. Na całym świecie zasady są takie same. Podałeś niezgodne z prawdą informacje we wniosku wizowym to urzędnik ma prawo ci wizę anulować i dać zakaz wjazdu. W Australii to i tak łaskawi są, że mu tylko na 3 lata dali. Od decyzji urzędnika się odwołał i przegrał. Tak to już jest zorganizowane, że w dowolnym momencie twoja wiza może zostać anulowana z byle powodu. To trochę jak że zgodą właściciela mieszkania, żebyś wpadł do niego w odwiedziny. W każdej chwili może zgodę cofnąć. Takie już prawo właściciela. Zwłaszcza jak wyjdzie, że go okłamałeś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2022 o 21:41

Y yankers
-1 / 1

@5g3g "Co do reszty twoich pytan- szczepienia znacząco redukują ryzyko zakażenie zaszczepionego i zakażenia innych przez zaszczepionego" - Częściowo masz rację, szczepienie redukuje ryzyko zakażenia (obecnie jest to od 40% do 52%), ale nie redukuje ryzyka zakażenia innych przez zaszczepionego, tylko 1 na ponad 50 badań wykazało minimalną redukcję :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2022 o 4:02

5 5g3g
0 / 0

@yankers OMG. Kolejny z urojeniami. Czekam jak pokażesz źródło tych rewelacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
+2 / 26

18. A na koniec okazał się zwykłym zje#em, który nie rozumie zwrotu "w turnieju mogą brać udział zaszczepieni".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poprostualex
-1 / 17

@belzeq oraz medyczne wyjątki, z tego co czytałem przedstawił medyczne uzasadnienie które zostało zakwestionowane przez komisję

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
+5 / 15

@poprostualex A czemuż to "medyczne uzasadnienie" nie przekonało również Sądu Najwyższego Australii?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poprostualex
-1 / 13

@belzeq tego nikt nigdzie nie napisał, Ja mam pytanie z punktu logiki, jakie stwarzał zagrożenie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-1 / 13

@poprostualex A jakie zagrożenie stwarza kierowca jeżdżący bezwypadkowo od dziesięciu lat bez prawa jazdy? Dlaczego karać go mandatem? Dlaczego wyrok wydaje sąd? Dlaczego stosować się do przepisów, skoro Prezydent ma w dupie Konstytucję? Pytań jest bez liku. Odpowiedzi niewiele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2022 o 19:16

avatar BrickOfTheWall
+6 / 14

@poprostualex
Masz argumentację jak pijany złapany za kierownicą o 2 w nocy
"NO ALE PANIE WŁADZO, PSZESIESSZSZ NICHOCHO TU NNNIE MMA, NICHOMUUU NIE ZACHRAŻŻAMMM, TACH NA LOCHIIIKE TO CZEMU SE NIE MOCHEEE JECHAAĆ??"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2022 o 19:23

P poprostualex
0 / 8

@belzeq Odpowiedź jest jedna, kierowca złamał prawo, Novak dostał wizę a mimo to go nie wpuścili, urzędnik który dał wizę poniósł odpowiedzialność?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+6 / 6

@poprostualex To że kłamał we wniosku aby uzyskać wizę nie ma żadnego znaczenia. Dobre podejście ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poprostualex
+1 / 3

@rafal199 ma, zasadnicze, powinien odpowiadać karnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
+2 / 4

@poprostualex I tu się zgodzimy. Za szybko go wypuścili. Zamiast grać powinien iść do pierdla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poprostualex
-1 / 1

@belzeq Tak, jeśli skłamał, co do tego jesteśmy zgodni, w kwestii cofnięcia wizy raczej nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
+2 / 2

@belzeq Zwolnienie medyczne przekonało sąd, tylko że on skłamał we wniosku podpisując że nie podróżował przez 14 dni, a w tym czasie odwiedził Belgrad i Hiszpanię :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+10 / 22

Czyli jeśli KK prowadzi opiekę dla ludzi starszych, wspomaga ubogich, to jeśli księża wydupczą tego czy tamtego ministranta, to nie powinno się ich źle oceniać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartoszewiczkrzysztof
+2 / 4

@perskieoko No, ale przecież właśnie tego oczekują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@perskieoko przyzwolenie społeczne..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
-2 / 6

Bo nie dał na polskie madki co majom horom curke.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poprostualex
-1 / 11

@13Puchatek logiczne byłby testy na przeciwciała a nie papiery

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stach1947
+7 / 11

Pewnie dla tego, że w Australii liczy się prawo, z nie zasługi i gesty. Ofiarowałeś i chwała ci za to, ale prawo jest prawem, choć może twarde, ale jednak prawo. DURA LEX SED LEX.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+7 / 13

Sugerujesz, że za pieniądze można kupić sobie IMMUNITET ???

Coś w rodzaju: "dałem 2 mln $ na ofiary przemocy -- więc nie powinno być żadnego śledztwa gdy moja żona, gdy byliśmy sam na sam, 14 razy pchnęła się nożem... w plecy a potem ukryła się w piwnicy"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2022 o 19:17

T Thevipervip
0 / 6

Wszystkie dobre czyny sie licza, ale (zawsze musi byc) czy odpisal sobie darowizny od podatku, czy przestezegal prawa jak kazy obywatel. Nie zostal dopuszczony co oznacza ze w niektorych krajach prawo znaczy wiecej niz koles z kasa. Gdy nie przestrzega sie regol to trzeba liczyc sie z konsekwencjami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RavenMT
-5 / 7

@Obyczajowy
Heh. Mój komentarz był poniżej poziomu. Ciekawe co teraz znaczy słowo poziom?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RavenMT
-3 / 5

@LowcaKomedii
Tenisista, zarazić, czym, w jaki sposób, numer jeden w rankingu?
Jakie qa prawo? Twoje?
I tak wiesz lepiej, a ja z tobą nie gadam (wyjątki przy nowych postach)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RavenMT
-3 / 5

@LowcaKomedii
Ty masz pandemię. Ja nie mam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2022 o 9:37

K kurnutus
+1 / 1

@RavenMT zaklinanie rzeczywistości nie działa (tak samo jak ignorowanie faktów)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurnutus
+1 / 1

@LowcaKomedii - dokładniej wyjaśnić się już nie da, ale niektórzy i tak nie zrozumieją - bo nie chcą albo rzeczywiście nie mogą (za mało zwojów mózgowych albo przepustowość procesora (już) nie ta).

Swoją drogą, kłamać trzeba po prostu umieć. To trochę jak gra w szachy, trzeba przewidzieć kilka rozwojów sytuacji wprzód i zawczasu produkować dowody i dopasowywać zeznania. Wyższa sztuka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2022 o 11:50

R RavenMT
-2 / 4

@kurnutus
Działa. Sprawdziłem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2022 o 12:01

P pawelusa74
+5 / 11

No widzisz a z siebie zrobil debila.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 0

Najlepiej skomentował to Nadal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Orlando73
+1 / 5

TOTALNA BZDURA I FAŁSZ

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-4 / 10

Tutaj to najlepiej widać kto zaszczepiony a kto nie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rageman1990
-3 / 5

@Obyczajowy 80% demotywatorów to proszczepionkowcy. Oczywiście wszyscy zminusują mi komentarz, sobie minusujcie, mam to w D.upie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tmaniek
+3 / 3

Skoro on taki dobry,to zamiast do Australii powinien do Finlandii jechać.Tam renifery i sanie na niego czekają.Tylko musi zainwestować w białą brodę.A tak poważnie popieram rząd z antypodów.Nie ma świętych krów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obyczajowy
-3 / 3

To fajnie że popierasz to co się tam wyprawia.. nic tylko pochwalić za umiejętność oceny sytuacji..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem