Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Xar
0 / 12

@MaksParadys nie na kowid, a z covid. Jakbysmy brali tylko osoby bez chorob wspoistniejacych to wyniki bylyby rzedu 30-paru osob
Druga rzecz, porownaj gestosc zaludnienia, strukture wieku, poziom sluzby zdrowia itd. Innymi slowy porownaj to samo panstwo przy 0% wyszczepienia i przy np. 50%
A nie, czekaj, nie porowansz bo wyniki wyjda kijowe:
https://img27.demotywatoryfb.pl//uploads/202201/1641505270_erekpg_600.jpg
Dla Irlandi 2021, nowe przypadki srednia z 7 dni to 2011, obecnie 5692
Zgony srednia z 7 dni: 52 w roku 2021, obecnie 7
Polska 25,01.2021 285 zgonow, obecnie 220
I teraz grande finale, czyli roznica zgonow miedzy tym co bylo rok temu w Polsce a teraz - niewielka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
+1 / 13

@Xar kilku tu naczelnych covidian tak odpłynęło w krainę wirusa że już nic do nich nie dociera. Robić tak jak mówią, wychodzi że nie działa - wina, jak to mówią "szurów". Nie robić jak mówią covidianie, no kuwa "wina szurów" XD... Zawsze wina "szurów", bo przecież inaczej ludzi nazwać nie potrafią.

Podają dane wyrwane z kontekstu, a kiedy podrzucić im statystyki z tego samego kraju, to się oburzają że wyrwane z kontekstu. Coraz częściej myślę że sposób myślenia covidian jest zbieżny z płaskoziemcami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+1 / 9

@MaksParadys jaki jest zwiazek miedzy ofiara wypadku komunikacyjnego a chrooba wspolistniejaca? W sensie cukrzyk z oderwana glowa bedzie martwy, a nie-cukrzyk bedzie zyl?
"gdyby nie szczepienia to ofiar byłoby 2-3 razy więcej niż jest teraz." masz na to jakies naukowe dowody?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+3 / 13

@MaksParadys może nie wiesz, ale coraz większa liczba naukowców podważa sensowność szczepień i wskazują, że więcej sensu ma skupienie się jedynie na osoby w grupie ryzyka.
Druga sprawa, że lekarza mówią wprost, że wzrost zachorowań jest spowodowany brakiem dostępu do lekarzy i tak oto zamiast przyjmować i leczyć pacjentów normalnie to się ich wykopuje na oddział covidowy, bo w loterii testowej wyszedł mu pozytywny a zawał może zaczekać, bo covid jest najważniejszy.
https://dziennikzachodni.pl/lekarka-odpowiada-przed-sadem-w-czestochowie-nie-przebadala-kobiety-majacej-zawal-i-wyslala-ja-na-oddzial-covidowy-pacjentka/ar/c1-15983927

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 17

@Xar
Taki sam jak miedzy covidem, a chorobą współistniejącą. Osoby bez chorób współistniejącej częściej przeżywają wypadek, bo w przypadku obrażeń ich organizm skuteczniej walczy o przeżycie.
Tak, mam - zdanie niezależnych lekarzy, którzy podkreślają, że wirus cały czas mutuje i jest coraz groźniejszy, w I połowie 2020 roku był śmiertelny głównie dla osób starszych i schorowanych, a obecnie zagraża również 30-40 latkom bez jakichkolwiek chorób współistniejących. Warto trochę poczytać i posłuchać tych co się znają zanim się zacznie coś wypisywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-5 / 11

@rafik54321 @Xar
Możesz przyprowadzić osła do wodopoju ale nie zmusisz go, żeby się napił.
Przykład Irlandii jest idealnym przykładem na to, jak szczepienia działają kiedy zaszczepionych jest prawie 90% społeczeństwa oraz jego świadomości, że chronimy siebie na wzajem.
Przykład z Polski jest idealnym przykładem jak szczepienia nie działają kiedy wyszczepione jest 50% społeczeństwa oraz braku świadomości i podejścia pt. a co mnie inni obchodzą.
Polska to już stan umysłu od dłuższego czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 14

@mygyry87
Nie wiem, bo to kompletna bzdura, wszyscy prawdziwi naukowcy podkreślają, że szczepienia to najważniejsze narzędzie w walce z wirusem.
Druga sprawa, że lekarze mówią wprost, że jakby wszyscy się zaszczepili to pandemii już dawno by nie było i można by się skupić na innych chorobach, to niezaszczepieni "mordują" chorych na nowotwory, serce i inne choroby, które teraz nie są leczone przez idiotów, którzy się nie szczepią i zajmują miejsca w szpitalach i czas lekarzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+2 / 10

@MaksParadys wiesz, że nawet twórcy szczepionki podważają zasadność powszechnych szczepień? Odcinają się od podawania kolejnych dawek ponieważ nie ma badań na ich wpływ w dłuższej perspektywie. Oraz twórcy nie biorą za nie odpowiedzialności.
Izrael wbrew zaleceniom szczepi po raz czwarty a zachorowania rosną.
Była, że trzeba wy szczepić połowę społeczeństwa, później, że jednak 70% teraz jednak trzeba 3 dawkę bo po 6 miesiącach odporność spadła do kilku% Liczba przechorowanych i zaszczepionych jest większa niż zakładali, że jest potrzebna i nie dało to absolutnie nic, zresztą jest to nawet w powyższych statystykach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2022 o 10:28

A acotam43
-2 / 8

@MaksParadys
Nie wspominając o tym, że personel szpitala też choruje. Na 16 przypadków covid19 na oddziale 2 dni temu 14 to był personel a 2 stwierdzono u pacjentów (to akurat że szpitala, w którym jestem).
To powtarzanie w kółko, że to wina lekarzy i systemu przy jednoczesnym olewaniu najprostrzego i skutecznego rozwiązania jakim jest szczepienie doprowadza mnie do szewskiej pasji. To połączenie niewiedzy i ignorancji bo racja musi być po stronie Janusza i Grażyny to jest jakiś totalny absurd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 10

@mygyry87
Nie, nie wiem, bo to kolejna bzdura! Ktoś ci płaci za rozsiewanie tych bredni czy jesteś takim głupkiem z zamiłowania?
Wiesz, że szczepionka na grypę, znana i podawana od wielu, wielu lat, też chroni tylko 6-8 miesięcy?

W Izraelu zaszczepionych dawką przypominająca jest 54% czyli połowa więc rośnie ilość chorych, choć zgonów na 1 mln mieszkańców mają i tak ponad połowę mniej jak w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
+2 / 8

@MaksParadys https://www.rp.pl/ochrona-zdrowia/art19302941-who-nie-ma-wskazan-by-szczepic-zdrowe-dzieci-trzecia-dawka

Jak lekarze w Hiszpanii to mówili już dawno to było oburzenie.

Widać, że masz spory problem z myśleniem, bo nie podważam sensowności szczepionek i brnę w jakieś teorie spiskowe, natomiast uważam jak właśnie spora grupa naukowców, że należy szczepić osoby w grupie ryzyka oraz, że coraz to kolejne dawki szczepionki bez przeprowadzonych badań nie są dobrym pomysłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2022 o 10:39

M konto usunięte
-4 / 8

@mygyry87
"Nie ma wskazań, by szczepić zdrowe dzieci trzecią dawką" - czyli dzieci dwoma dawkami, a dorośli normalnie co 6-8 miesięcy! Czego w tym nie rozumiesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 8

@acotam43
Zaszczepieni też chorują ale dużo lżej, 90% zgonów to niezaszczepieni i takie są fakty!
Antyszczepów nie wpuszczałbym do sklepu, fryzjera, restauracji, autobusu, kina, hotelu, itp. wtedy zgonów byłoby połowę mniej. Niestety foliarze mają sporą siłę przebicia, większą jak profesorowie - szczególnie w zacofanej Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kastor86
+1 / 3

@acotam43 Ponad 90% lekarzy jest zaszczepiona, większość całego personelu szpitali także. W jednym zdaniu piszesz: "Na 16 przypadków covid19 na oddziale 2 dni temu 14 to był personel a 2 stwierdzono u pacjentów" a w drugim, że szczepienia są skuteczne.
Totalnym absurdem jest mówienie w jednym zdaniu, że szczepionka jest skuteczna, a w drugim podawanie statystyk, że jednak nie jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 8

@mygyry87
I po co to wstawiasz? Co mnie obchodzi zdanie polityków i ludzi na ich usługach? Przecież to zerowa wiarygodność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-3 / 7

@MaksParadys sorry ale te straszne zagrozenia wygladaja tak. NA 2,8 miliona zdiagnozowanych przypadkow:
https://img5.dmty.pl//uploads/202201/1641500196_8yulog_600.jpg wieksze szanse sa na trafienie w totka 4 niz smierc dla osob w wieku ponizej 35 r.z. w porownaniu do wszystkich zakazonych (szansa trafienia 4 to 1/1032), takze no wiesz. Plus miales podac dowody konkretne, a nie zdaniem lekarzy. Imiona, nazwiska, publikacje, impact factor

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 7

@Xar
Dane ze stycznia 2021 roku kiedy szczepienia powszechne są od kwietnia 2021 roku, a mutacje atakujące młodszych z II połowy 2021 roku są szczególnie wiarygodne :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 3

@MaksParadys a porownaj prosze te 90% niezaszczepionych ile z nich mialo obnizona odpornosc i z tego powodu(stan zdrowia) sie nie zaszczepilo, a ile osob bo po prostu nie chcialo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 8

@Xar
99,9% osób nie ma żadnych przeciwskazań medycznych do przyjęcia szczepienia, no chyba, że głupotę zaliczymy do medycznego przeciwskazania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-1 / 7

@mygyry87
"Przez 15 lat doradzałem różnym rządom francuskim" - czyli od 15 lat jest na ich usługach , czego w tym nie rozumiesz?

Do Rzeczy to szmatławiec antyszczepów więc nie przytaczaj tu tego co tam wypisują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-3 / 3

@MaksParadys tylko, ze to jest zestawienie ZA CALY rok 2021
Specjalnie dla Ciebie zestawienie od 01.06.2021:
0-18 11
19-24 21
25-34 143
35-44 410
45-54 950
55-64 2372
65-74 5703
75-84 6226
85-94 5452
95+ 558
Zeby bylo zabawnie, na 21 tysiecy osob ktore zmarly od czerwca 5500 to osoby zaszczepione.
Natomiast niezaszczepionych bez chorob wspolistniejacych bylo 4609
Wniosek: niezaszczepionych bez chorob wspolistniejacych zmarlo mniej niz zaszczepionych
Natomiast osob z obnizona odpornoscia zmarlo 715, z czego 405 bylo w pelni zaszczepionych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-1 / 3

@MaksParadys i to wszystko czym się zajmował? Widzę, że masz straszny problem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 6

@Xar
Wsadź sobie te brednie w buty będziesz wyższy :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-1 / 5

@mygyry87
Problem masz ty, bo cały czas wierzysz, że ziemia jest płaska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-2 / 4

@mygyry87 powiem Ci lepszy motyw - na 65550 osob ktore zmarly w tamtym roku 49005 mialo choroby wspolistniejace. Dodatnowo z tych, ktorzy ich nie mieli jeszcze prawie 200 osob mialo obnizona odpornosc.
A wiec mamy 16300 osob ktore zmarly z powodu tylko Covid. Z tego prawie 2500 osob bylo zaszczepionych co najmniej jedna dawka.
Czyli mamy jakies 14 tysiecy osob ktore zmarly z powodu tylko covida = przez rok, a przypominam ze w samym tylko Krakowie okolo 10-15 tysiecy osob umiera rocznie z powodu smogu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 3

@MaksParadys gdy sie pojawiaja merytoryczne argumenty, wyliczenia i wyniki ktore nie pasuja do przyjetej narracji obrazasz i uciekasz. Gdybym byl chamski zapytalbym na pasku ktorej korporacji jestes, ze Ci tak zalezy na tym by ludzie ryzykowali zyciem i zdrowiem szczepiac sie nieprzebadana w dluzszym okresie czasu szczepionka
Jak widzisz zajelo mi to okolo 15 minut w excelu, dane sa stad: https://dane.gov.pl/pl/dataset/2121,statystyki-zgonow-z-powodu-covid-19/resource/29723/table
kazdy moze je sobie pobrac i samemu obejrzec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 8

@Xar
Klawiatura każdą bzdurę przyjmie. Mam nadzieje, że za pół roku szczepienia będą obowiązkowe, a tacy jak ty dostaną szpryce w dupę przypięci pasami obezwładniającymi albo związani w kaftan bezpieczeństwa, bo głupotę trzeba tępić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
0 / 4

@MaksParadys już tłumaczyłem jakie jest moje odnośnie szczepień (dzieci szczepiłem bez żadnych obaw, również na rzeczy dodatkowe jak chociażby rotawirusy)
Widzę, że masz ogromny problem przyjąć do wiadomości, że nie wszystko jest takie jednoznaczne i wiele zdań jest podzielonych również w środowisku naukowym.
Czy szczepionki są najlepszą odpowiedzią na pandemie? Uważam, że tak, natomiast nie uważam, że obecne szczepionki rozwiązały jakikolwiek problem, nie chronią przed zachorowaniem, nie zmniejszają transmisji, nie są w pełni przebadane, brak badań względem przyjmowania kolejnych dawek i wiele więcej niewidomych.
Ty jesteś fanatykiem gorszym niż plaskoziemcy i kompletnie nie jesteś merytoryczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2022 o 11:50

avatar mygyry87
-1 / 3

@Xar wiele osób się zwyczajnie dopisuje do statystyk, szpitale i lekarze mają dodatki covidowe.
Od tych statystyk musiałbyś jeszcze odjąć średnia liczbę ludzi którzy rok rocznie umierali to okaże, się że ten straszny wirus ma śmiertelność na poziomie 1% i to tylko wśród osób w grupie ryzyka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 6

@mygyry87
Połowa zgonów Covidowych nie jest ujęta w statystykach, bo ludzie umierają zanim zrobią test więc jest dokładnie odwrotnie jak piszesz, sam znam kilka takich przypadków.
Covid zabił przez 2 lata w Polsce ponad 300 tys. osób - bezpośrednio i pośrednio - taki jest wzrost zgonów Polaków za 2020 i 2021 rok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-2 / 2

@MaksParadys tak? To gdzie oni niby umierają? Bo jak trafisz do szpitala to nawet mając zawał robią ci testa, więc gdzie te wszystkie trupy? W piwnicach? Jak już to w statystykach brakuje jakieś 80% ludzi którzy nie robią testów nawet widząc, że są chorzy, jak ci dzisiaj w tv powiedzą, że jest 40tys zachorowań to gwarantuje ci, że jest ich co najmniej 140tys.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kastor86
-2 / 2

@MaksParadys "Mam nadzieje, że za pół roku szczepienia będą obowiązkowe, a tacy jak ty dostaną szpryce w dupę przypięci pasami obezwładniającymi albo związani w kaftan bezpieczeństwa, bo głupotę trzeba tępić."
Głupotą są dwoje propozycje, żeby się szczepić co kilka miesięcy. Na prawdę uważasz, że takie durne szczepienie nie będzie miało żadnego negatywnego wpływu na organizm?

Na całe szczęście takich fanatyków covidowych jak ty jest mniejszość i na szczęście twoje przewidywania się nie sprawdzają. Na początku grudnia pisałeś, że za 2 tygodnie nie wejdę do restauracji albo umrę na covida. W restauracji byłem w niedziele, a covida przechorowałem 3 tygodnie temu.
Jesteś tak zaślepiony swoim fanatyzmem covidowym, że już chyba nic Ci nie pomoże, a szkoda bo poza tematami covida da się z Tobą sensownie podyskutować, a jak przychodzi temat covid to tak jakby Ci mózg blokowało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 4

@mygyry87
W domu, znam przykład osoby starszej która zmarła. a po 2 dniach wszyscy domownicy mieli covida. Ale oficjalnie ona na covid nie zmarła. I jest wiele takich przykładów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
0 / 2

@MaksParadys hmn czyli ta osoba kilka dni chorowała, słabła, kaszlała, miała problemy z oddychaniem i nikt nie zgłosił się do lekarza? Dobrze cię rozumiem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-1 / 5

@kastor86
Znam takich co od 20 lat się szczepią co roku na grypę i jakoś trzecia ręka im nie wyrosła.
Fanatykami to są ci co słuchają foliarzy i płaskoziemców, a potem ze łzami w oczach dzwonią na pogotowie! Powinniście płacić za leczenie, po 100 tys. zł każdy albo zdychać w domach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-1 / 5

@mygyry87
Źle, niektórzy umierają w pierwszym dniu choroby. Wszystko zależy od mutacji wirusa i zaatakowanego organizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-1 / 3

@MaksParadys pierwszym dniu choroby? Możesz mi przesłać jakieś info rzetelne? Bo chyba Ci się covid z ebolą pomylił a i ona nie jest taka agresywna, bo coś mi się wydaje, że zmierzamy do wniosków, że ta twoja fikcyjna znajoma umarła na zawał/udar/tętniak a Twoja historyjka jest wyssana z d*py.
Ponadto jeżeli ta osoba zmarła nagle to musiała mieć potwierdzoną przyczynę zgonu przez lekarza lub sekcje zwłok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 3

@MaksParadys współczynnik wyrównawczy wynosi 7.6, a zatem:

Irlandia - śr. dzienna liczba zachorowań na Covid z ostatnich 7 dni: 5 692 x 7,6 = 43259
Irlandia - śr. dzienna liczba zgonów na Covid z ostatnich 7 dni: 7 x 7,6 = 53
Irlandia - zgony na 1 mln: 1,4 osoby x 7,6 = 10,6

Proporcjonalnie co do wielkości zaludnienia kraju Irlandia wypada lepiej jedynie przy ilości zgonów. Jeśli przełożysz dane na procenty to jak widać przez współczynnik wyrównawczy pod względem ilości zachorowań jak i zgonów na milion mieszkańców Irlandia wypada dużo gorzej.

"Wiesz, że szczepionka na grypę, znana i podawana od wielu, wielu lat, też chroni tylko 6-8 miesięcy?" - Wiesz, że gdy przeciwnicy szczepień mówili o tym, że tak będzie wyglądała sytuacja osób zaszczepionych jeszcze przed udostępnieniem szczepionki to wyzywano ich od debili, foliarzy i szurów? Bo proszczepionkowcy tacy jak Ty, i ludzie wyżej postawieni, nawet naukowcy uważali, że szczepionka da permanentną odporność na wirusa. Wiesz, że gdy przeciwnicy szczepień mówili, że na drugiej fali się nie skończy i pomimo szczepień będzie 3, 4 i 5 fala to wyzywano ich od foliarzy i szurów? Dzisiaj widać, że to przeciwnicy szczepień mieli 100% racji co do tego co będzie się działo, a nie covidowi foliarze tacy jak Ty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2022 o 12:47

M konto usunięte
-1 / 3

@mygyry87
W pierwszym dniu objawów choroby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-2 / 2

@MaksParadys i tym objawem była śmierć? Piszesz coraz większe głupoty. Wobec tego jaka była przyczyna śmierci wpisana?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 6

@AIkanaro
Ale to ilość zgonów jest jedynym ważnym wskaźnikiem, reszta jest sprawą drugorzędną.

Polska - 5,8 zgonów na 1 mln mieszkańców (zaszczepionych dawką przypominającą 25,2%)

dla porównania:
Irlandia - 1,4 (53,1%)
Niemcy - 1,9 (50,4%)
Austria - 1,2 (47,9%)
Francja - 3,6 (45,9%)
Hiszpania - 3,0 (41,5%)

ale tam wszędzie są realne obostrzenia, a u nas nie, o ilości szczepień nie wspominając.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 6

@mygyry87
Jak zawsze u osób 70+ - starość czyli przyczyny naturalne - taki jest zapis w akcie zgonu. Wygodne i bezproblemowe oraz nie psujące statystyk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2022 o 14:16

A konto usunięte
0 / 2

@MaksParadys "realne" obostrzenia mówisz, ale w jaki sposób oni prowadzą statystyki nie masz zielonego pojęcia. W Polsce już dawno okazało się, że praktycznie wszystko jest kwalifikowane do statystyk covidowych. Co u nich jest kwalifikowane, a co nie to nie masz zielonego pojęcia. Wyżej Ci podawano przykład, że komuś głowę urwie, ale będzie miał pozytywny test na covida to mu klepną śmierć z powodu Covida. Co prawda przykład naprawdę skrajny i raczej nie możliwy ale jednak obrazuje to jak w Polsce prowadzone są te statystyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2022 o 13:04

M konto usunięte
-1 / 5

@AIkanaro
Mam pojęcie w przeciwieństwie do Ciebie, w Polsce te dane są zaniżane od samego początku pandemii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-1 / 3

@MaksParadys widzę, że kompletnie się nie znasz, nie ma czegoś takiego jak "starość" w przyczynach zgonu.
Czyli nie wiesz jaki był powód śmierci więc uznałeś na potrzeby dyskusji, że musiał to być covid, pomimo braku objawów i nagłej śmierci o której w przypadku tej choroby pierwszy raz słyszę.
Serio nie widzisz, że robisz z siebie glupka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 6

@mygyry87
Przyczyny naturalne młotku!
Głupka to robisz z siebie ty. I nie odpisuj już, bo dosyć się już zbłaźniłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

@MaksParadys Twierdzisz, że w Polsce dane były zaniżane, ale to nie znaczy, że dane nie są ZAWYŻONE. Powszechną wiedzą jest, że testy wychodziły fałszywie pozytywne. Dodatkowo w lipcu zeszłego roku CDC czyli Amerykański odpowiednik sanepidu zalecił wycofanie z użycia testów RT-PCR ponieważ te nie odróżniają wirusa grypy od wirusa sars-cov-2 i zaleca stosowanie innych testów które wykrywają te wirusy, a także je od siebie ODRÓŻNIAJĄ. Możesz o tym przeczytać tutaj https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/2021/07-21-2021-lab-alert-Changes_CDC_RT-PCR_SARS-CoV-2_Testing_1.html

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 7

@AIkanaro
Mają rację ci co twierdzą, że szkoda czasu na dyskusje z antyszczepami, bo to zwykłe półgłówki, jeden taki kiedyś mi pisał, że wzrost zgonów w Polsce w ostatnich 2 latach to wina wyżu demograficznego po II wojnie światowej, twoje teorie też są równie śmieszne, a wiec cześć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 6

@mygyry87
Masz racje wszyscy umierają na jakieś choroby, nie ma w Polsce zgonów z powodu starości. :-)
Masz ostro zryty łeb :-) :-) :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MikeRagnos
-2 / 2

@mygyry87 Lol, co? Chcesz powiedzieć, że producent towaru, zniechęca do jego kupna? Ale odjazd. Co ty za leki bierzesz, a może się skończyły?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 6

@mygyry87
Przestań się ośmieszać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-1 / 3

@MaksParadys może jeszcze jakiś argument "jesteś u pani", "chyba ty", "tylko się nie zesraj" proszę internetowy napinaczu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@MaksParadys Moja teoria jest równie śmieszna? Twierdzisz zatem, że amerykański sanepid. Sanepid z kraju który jako jedyny w pełni dopuścił szczepionki do użytku mimo, że w europie dalej są uznawane za dopuszczone warunkowo twierdzi, że testy nie odróżniają wirusa grypy od wirusa sars-cov-2 to jest to ŚMIESZNA teoria?! Dobry jesteś! To weź się misiu pysiu zdecyduj czy popierasz w końcu tą amerykę i jej decyzję czy nie? Bo jeszcze nie tak dawno temu stawiałeś amerykańców i to, że w pełni dopuścili szczepionki do użytku za wzór do naśladowania. A jak Ci teraz przedstawiłem nawet nie teorię, a FAKT i to wypisany przez RZĄDOWĄ organizację zajmującą się kontrolowaniem i zapobieganiem chorób zakaźnych to jest to ŚMIESZNA teoria wg Ciebie xD Co do wyżu demograficznego po WW2 to tutaj jakieś ziarno prawdy albo raczej zależność też się znajdzie ale musiał byś użyć szarych komórek. 2 woja światowa miała miejsce 83 lata temu. Ludzie urodzeniu w trakcie i zaraz po WW2 mają ponad 70 lat. Jest to wiek w którym bardzo dużo ludzi umiera. Więc o ile sam wyż demograficzny nie ma tutaj żadnego wpływu na śmierc tych ludzi tak sama ILOŚĆ jednak gra tutaj pewną rolę ponieważ jak słusznie Twój jak to go określiłeś "półgłowek" rozmówca zauważył skoro był wyż demograficzny czyli dużo ludzi się urodziło to LOGICZNYM jest, że po tych 70 czy 80 latach będzie też ZWIĘKSZONA statystyka w umieralności. Gościu po prostu nie potrafił Ci chyba tego w sposób zrozumiały wyłożyć, a Ty tylko potwierdziłeś, że sam bystrością nie grzeszysz...
@MikeRagnos Producent swoje sprzedał i sprzedał go PAŃSTWOM, a nie pojedynczym konsumentom więc marketingu tutaj prowadzić nie musi żadnego. Ba! Może nawet właśnie opowiedzieć się po stronie "przeciętnego obywatela" bo nie ma to NAJMNIEJSZEGO wpływu ja sprzedaż... To rządy państw decydują o zakupie (bądź nie kupowaniu) tych preparatów i nie kupują ich po to by je dalej odsprzedawać... Przynajmniej nie w tej chwili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2022 o 14:07

W warszawiaczanka
+1 / 3

@MaksParadys Jesteś aż tak naiwny i uważasz, że szczepienie co 6 miesięcy populacji całej planety do końca ludzkości lub kiedy wirus się zlituje i sam odpuści jest wykonalne?

A tutaj sobie popatrz na piękne dwie fale covid w UK, kiedy szczepienia były w powijakach, a kiedy wyszczepione jest ponad 80% społeczeństwa, 3 dawką 64% :https://coronavirus.data.gov.uk/details/cases?areaType=overview&areaName=United%20Kingdom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

@MaksParadys odpowiadając na Twoje pytanie z demota to dziś już może nie koniecznie zajdzie taka potrzeba ale z 10 czy 20 lat temu to jak najbardziej osoba nie posiadająca uprawnień ani nawet doświadczenia w kryzysowej sytuacji mogłaby, a nawet musiałaby zasiąść za sterami samolotu bo ktoś musi przejąć nad nim kontrolę w kryzysowej sytuacji i jeszcze jest to zależne od tego jaką maszyną ktoś podrużuje... Podałeś kiepski przykład "ajnsztajnie"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2022 o 14:11

avatar mygyry87
0 / 4

@MaksParadys gdzie są jakieś moje antyszczepionkowe wywody? Chyba dość jasno wypowiedziałem się co do szczepionek. Ładny z ciebie świr panie śmierć ze starości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 6

@mygyry87
Śmierć z przyczyn naturalnych półgłówku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-1 / 3

@MaksParadys "Masz racje wszyscy umierają na jakieś choroby, nie ma w Polsce zgonów z powodu starości. :-)
Masz ostro zryty łeb :-) :-)"
A więc ja to na pisałem? Miotasz się panie ekspert ze swoimi wymyślonymi znajomymi, jeszcze ta śmierć na Covid po jednym dniu ahhahhaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 6

@AIkanaro
Gdzie twój dyplom? Prześlij albo nie pisz wcale, bo szkoda mi czasu na zwykłych pieniaczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 4

@mygyry87
No i po ..uj robisz z siebie głupka?
Tu jest (poniżej) kopia tego co napisałem, nie przepraszaj tylko po prostu przestań pisać do mnie, to jest ostatnia moja odpowiedź do ciebie głupolu!

"Jak zawsze u osób 70+ - starość czyli przyczyny naturalne - taki jest zapis w akcie zgonu. Wygodne i bezproblemowe oraz nie psujące statystyk."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mygyry87
-1 / 1

@MaksParadys nie ma takiego zapisu w karcie zgonu, nie ma czegoś takiego jak przyczyny naturalne.
(powyżej również jest kopia twojego komentarza)
Domagasz się tu fotki dyplomu, więc wrzuć mi fotkę aktu zgonu w którym pisze starość czy przyczyny naturalne obojętnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@MaksParadys ale tylko Ty tutaj jesteś pieniaczem bo wyzywasz ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-1 / 3

@kastor86
Ta rozmowa to jak zabawa w kolko graniaste, non stop to samo - szczepionka jest skuteczna bo nie umierają ludzie, ilez razy mozna to powtarzać, że ogranicza ryzyko zachorowań i chroni przed ciężkim jej przebiegiem.
Skoro tak ciężko to ogarnąć- w czasach kiedy Twoi rodzice nie mieli dostępu do internetowych głupot zaszczepili cię na ospe, swinke, odre i różyczkę. Założę się, że przeszedłeś przynajmniej jedną z tych chorób ale nie umarłeś? Więc szczepienie było skuteczne czy nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
+1 / 1

@MaksParadys No to powiedz panu Andrew Pollardowi, że jest antyszczepem, foliarzem i kretynem. A przepraszam, powyższy pan opracowuje szczepionki, ale to nic. Nie przeszkadzaj sobie w hejtowaniu naukowcow. Jeszcze pohejtuj sobie wszelkie urzedy robiace statystyki. Powodzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kastor86
0 / 0

@acotam43 "szczepionka jest skuteczna bo nie umierają ludzie, ilez razy mozna to powtarzać, że ogranicza ryzyko zachorowań i chroni przed ciężkim jej przebiegiem" to jest wiadome, badania to potwierdzają.
Sama podajesz przykład, że szczepionki nie mają żadnego wpływu na zachorowania lekarzy.

PS. tak byłem szczepiony, a z chorób wymienionych przez Ciebie przeszedłem ospę(byłem szczepiony), różyczkę(nie byłem szczepiony), świnkę(nie byłem szczepiony)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-1 / 1

@kastor
Szczepionki mają wpływ na zachorowania taki, że jest ich mniej, mniejsze ryzyko przenoszenia wirusa a przede wszystkim zmniejsza ryzyko reprodukcji wirusa co jest bardzo istotne w procesie jego mutacji. Chorujący personel może nie mieć żadnych objawów ale musi odbyć kwarantanne i tu zaczyna się problem z brakiem personelu.
Swinka, Odrą i różyczka są szczepieniem obowiązkowym więc nie sądzę, żeby jakimś cudem cię ominęło tym bardziej, że jest to szczepienie 3w1.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-1 / 1

@kastor86
Zapomniałam o najważniejszym - o czasie, w którym szczepionka została przyjęta bo lekarze i pielęgniarki byli jednymi z pierwszych zaszczepionych i nie wszyscy jeszcze przyjęli boostery. Stąd tak ważne jest zmodyfikowanie tej szczepionki podobnie jak w przypadku szczepionki na grypę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-2 / 4

@warszawiaczanka
Nie znam typa ale to, że ktoś coś opracowała, a potem z jakiś przyczyn to krytykuje, bo np. firma dla której to opracował wywaliła go na zbity pysk, jeszcze o niczym nie świadczy.
To nie ja hejtuję naukowców, to antyszczepy to robią, 99% naukowców radzi się szczepić.
Obecna fala zachorowań żniwo zgonów przyniesie za 2-3 tygodnie, wtedy będzie panika, bo i 1000 osób dziennie może przekroczyć z tym, że wtedy, a nawet teraz, jest już za późno na skuteczne działania, teraz należy działać aby ta fala była ostatnią ale nie będzie, bo PiS to też antyszczepy tylko się z tym trochę ukrywają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
+3 / 3

@MaksParadys On nie hejtuje szczepienia, tylko zwraca uwagę na to, że szczepienie całej populacji planety co pół roku jest szalonym pomysłem. Oczywiście skrytykowałeś to i nazwałeś faceta, który był w zespole opracowującym szczepionkę AstraZeneca folarzem i antyszczepionkowcem. (Dla ścisłości, nikt go nie wywalił.) Odsyłam do podlinkowanej przeze mnie strony gdzie możesz sobie dokładnie, dzień po dniu popatrzeć jak zachowują się statystyki covidowe w jednym z najlepiej wszczepionych krajów w Europie. Co szczepionki dają, a czego nie dają. Jak dla mnie świetna weryfikacja wielu badań. No, ale nie mam dyplomu więc nie zawracam ci d....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 6

@warszawiaczanka
No właśnie, nie zawracaj d...!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zbych6666
+1 / 1

Śmiertelność w Polsce to nie wina covida tylko systemu, porównaj śmiertelność na raka (wybierz sobie czego), nawet na grypę, czy zapalenie płuc między zachodem a polska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 5

@warszawiaczanka Kumplu, on nie może powiedzieć że masz racje bo musiałby również przyznać że podjął ryzyko zaszczepienia się eksperymentem medycznym, który de facto nie działa ze strachu o chorobę która ma małe szanse że go zabije. A tego nasz przyjaciel nie zrobi i wyprze każdy możliwy argument bo inaczej nie mógłby żyć ze świadomością że ryzykował w głupi sposób

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-1 / 1

@kastor86
Przeczytaj sobie pierwsze zdanie w linku, który tu wstawiłeś - jest dokładnie odpowiedzia na Twoje pytanie, prościej się już chyba nie da.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-1 / 1

@Azolneru Dużo ludzi jest spanikowanych przez durną narrację z TV. Mam w rodzinie osobę, która całą sytuacją jest przerażona do tego stopnia, że wypiera wszystko co się do niej mówi. Oczywiście szczepienia są super skuteczne i są jedynym rozwiązaniem problemu pandemii. Covid = śmierć pod respiratorem, bo w TV tak mówili i tylko szczepionki są ratunkiem. Na nic argumenty, że ja to już przechodziłam i nic mi nie jest, a mój parter, z którym spałam w jednym łóżku podczas choroby nawet się nie zaraził co potwierdził test. Jednak fakty z narracją medialną przegrywają z kretesem. Trzeba być po prostu wyrozumiałym dla takich ludzi. Nie chcą źle, po prostu się boją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAvatar322
+3 / 7

I bardzo dobrze. W końcu zarówno obywatele jak i przedsiębiorcy będą mogli odetchnąć i zacząć żyć normalnie, tak jak powinni już dawno temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kastor86
+5 / 5

@acotam43 Działanie szczepionki trwa kilka miesięcy. Obecnie WHO nie rekomenduje podawania kolejnych dawek szczepionki.
"„Strategia szczepień oparta na powtarzających się dawkach przypominających przy oryginalnym składzie szczepionki prawdopodobnie nie będzie odpowiednie ani trwałe” – stwierdziła w oświadczeniu Techniczna Grupa Doradcza WHO ds. Składu Szczepionek przeciw Covid-19 (TAG-CO-VAC)."

Co teraz robimy? Słuchamy zaleceń WHO czy uznajemy, że to szury i szczepimy dalej 3,4 i 10 dawką ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 0

@kastor86 na 2,8 miliona osob bez chorob wspolistniejacych zmarlo 0,016miliona osob. Smiertelnosc rzedu 0,05%
Konczymy z ta glupota i olewamy temat?
Tak sie ma rozklad osob ktore zmarly tylko z powodu covid, z podzialem na grupy wiekowe:
Wiek ilosc osób
0-18 10
19-24 11
25-34 97
35-44 368
45-54 799
55-64 2019
65-74 5111
75-84 4357
85-94 3529
95+ 421

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
-2 / 2

@kastor86
Widzę, że przekazujesz informacje jak TVP1. Wyrwanie zdania z kontekstu to jedynie dowód na manipulacje kolego. Dyskusja dotyczyla obecnego skladu szczepionki i tego, ze nalezy ją uaktualniać tak jak szczepionkę na grypę bo inaczej nie będzie w pełni skuteczna. To chyba zmienia postać rzeczy???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@acotam43 No ale problem polega na tym, że dawka przypominająca jest dalej starą szczepionką o pierwotnym składzie (przynajmniej w Polsce) no chyba, że masz gdzieś informacje o tym, że nasz "kochany" rząd zamówił kolejną partię szczepionek o nowym składzie dostosowanym do nowych wariantów wirusa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
0 / 0

@AIkanaro Cała dyskusja byla na temat prowadzonych ciągle badań i niestety nie wiem czy te zmiany zostały już wprowadzone czy dopiero zostaną wprowadzone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@acotam43 No to nie zarzucaj mu, że prowadzi narrację w stylu TVP... Jestem pewien, że gdyby rząd zamówił kolejną partię szczepionek zwłaszcza o zaktualizowanym składzie to by trąbili o tym na prawo i lewo bo to przecież świadczyło by na ich korzyść w ich propagandzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A acotam43
0 / 0

@AIkanaro I to by was przekonalo do szczepień? Narracja Kastora86 - szczepionka jest nieskuteczna i nie ma sensu się ją szczepić
Narracja WHO - szczepionkę należy adaptować do aktualnego stanu, mowa tu kolejnych wariantach covida i aktualizować podobnie jak szczepienie na grypę
Nie widzisz różnicy czy nie chcesz jej widzieć???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 0

@acotam43 Mnie nic nie przekona do szczepień tym preparatem w ciągu najbliższych 5 lat. Za 5 lat powinny już pojawiać się pierwsze doniesienia nt długofalowych skutków ubocznych o ile ktoś będzie chciał je powiązać ze szczepionką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mac12
-1 / 5

Ile to ja już widziałem zdjęć z piwem z informacją, że w danym kraju zniesiono prawie wszystkie ograniczenia związane z covidem (np. Wielka Brytania, Izrael, itd), a później znowu obostrzenia i tak w koło...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
0 / 0

Bo wirus najbardziej grasuje po 20. xD Nigdy tego nie rozumiałam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem