Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
Z Ziom770911
+45 / 49

I w taki sposób próbują wcisnąć ciemnotę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gicio
+25 / 27

To bardzo dobrze że zwykli polscy wspierają rząd i prezydenta. ZUS wystosował apel do emerytów - Emerycie wspieraj ZUS czynem umierając przed terminem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dabronik
+28 / 30

@Ziom770911 Wyborcy Pisu łykają jak świeże bułki, bo spot reklamowy nie może kłamać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+15 / 17

@Ziom770911 wiesz co jest najgorsze? Ze wiele osob w to wierzy! Ogarniety czlowiek sie zjarzy ze cos jest ostro nie halo. Ale, szczegolnie na wsiach, jest pelno ludzi czy wrecz kretynow ktorzy maja problem sklecic zdanie poprawnie w ojczystym jezyku i slepo wierza w te "informacje". Bo sa po prostu za glupi by ogarnac, ze to klamstwa. I do takich ludzi wlasnie skierowany jest taki przekaz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WitekPK
+2 / 2

@Dabronik a tym bardziej wiadomości. Kurski już powiedział co o nich myśli, ale oni myślą, że to nie o nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gracek1135
+2 / 4

@Xar zadziwie cie bo w miastach tez jest ich pelno

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyberbrain666666
0 / 2

@Ziom770911
4 śmierci czyli działaczy z PIS dało minusa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koszowy
-5 / 5

@Xar A wiesz co jest jeszcze gorsze? Że wiele osób wierzy w demotywatory. Że są w stanie opluć i zwyzywać bogu ducha winną aktorkę za treść scenariusza, który odegrała. I też, co gorsza, wierzą również w Modne Narodowe Nienawidzenie Władzy tak bardzo, że mogą sobie strzelić w stopę, byle tylko pokazać jak to opluwają każdy pomysł władzy.

Akurat Polski Ład jest trudnym przypadkiem, ma wiele wad (choć ma też zalety), ale dla mnie takim wzorcowym przykładem jest PPK, z którego masowo pracownicy budżetówki porezygnowali. Totalna masakra, bo w budżetówce w żaden inny sposób tych straconych pieniędzy nie odzyskają. I o ile w prywatnych, małych firemkach można rozważać rezygnację z PPK w zamian za słabo legalne, ale jednak możliwe, bonusy, o tyle Naród Jak Owce poleciał z nośnym hasłem: „PPK jak OFE[1], rezygnujemy”. Bez analizy innej sytuacji prawnej PPK, bez analizy tego, że rezygnując w budżetówce, robi się dobrze pracodawcy, a samemu sobie się strzela w stopę.


-----------------
[1] (pomijam, że z OFE też naród ma błędną wiedzę i zrozumienie tego, co zrobił Tusk, choć racja, zrobił nieciekawie dla obywatela)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 2

@Koszowy Po pierwsze jest coś takiego co wy PiSowcy nigdy nie rozumieliście i nie znaliście - honor, godność i przyzwoitość. Rozumiem że jakbyś dostał zlecenie na nakręcenia reklamówki jakiejś piramidy finansowej oszukujących staruszków, albo cudownych garów czy pościeli z tyranozaura to łyknął byś bez problemu, bo przecież realizujesz scenariusz. No bo jak mawiał twój prezes „nikt nam nie wmówi że białe jest białe, a czarne jest czarne”.
Co do PKK. Będziesz beczał baranim głosem jak cię z tej kasy obskubią, bo to jest pewniejsze niż 2*2=4, jak nie PiSowska komuna to następcy. Na razie ciesz się nic nie znaczącymi cyferkami. A potem tylko teatrzyk pt. aborcja albo LexTVN, barany wyjdą poskakać na ulice. A wtedy pod osłoną nocy z mównicy sejmowej padnie jedno sakramentalne pytanie „kto z Pań i Panów połów jest za zabraniam pieniędzy z PKK i zgolić baranów aż do samej skóry proszę podnieść rękę i nacisnąć przycisk”. Szybki podpis Adriana tej samej nocy i będziesz mógł tylko wykrzyczeć beeeee.

PS. Wiem że PiSowscy bolszewicy chcą mojego dobra, jak wszyscy bolszewicy, ale ja jednak swoje dobra wolę mieć przy sobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2022 o 16:31

Y yankers
+2 / 2

@Koszowy "Że są w stanie opluć i zwyzywać bogu ducha winną aktorkę za treść scenariusza, który odegrała" - Wiesz że to Anna Staszewska? Która przynależy do PiS i kandydowała dwukrotnie na radną w Ostrołęce, ostatni raz w 2018 roku?
Nie jest aktorką, jest działaczką PiS i uwierz że nie jest bogu ducha winna skoro przynależy do tej partii i z jej list kandyduje :)


Co do Polskiego Nieładu, pokaż mi te zalety, bo jestem przedsiębiorcą i nie widzę żadnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2022 o 9:31

L Loganesko
-1 / 1

@Koszowy "Nowy Wał" ma zalety? Wymień jedną z poparciem tej tezy przez doktora lub profesora ekonomii, bo na razie poza baranami występującymi w tvpis wszyscy jednogłośnie mówią: To jest wał i przekręt na kasę podatników! Nawet gość zaproszony do tej szczujni zmieszał to gó*no z błotem i za to dostał dożywotni zakaz przychodzenia do kurvizji od kurevskiego! W styczniu przeciętny kowalski stracił od 300-500zł! Najmniej 285zł, najwięcej prawie 800!
Teraz pomnóżmy to przez aktywnych zawodowo, których w Polsce jest ponad 12 mln... to masz w najłagodniejszym wypadku ponad 3,5 mld wyrwane podatnikom!
Won zdradziecka, pis*zielska kanalio!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koszowy
-3 / 3

@yankers
> Wiesz że to Anna Staszewska?

Nie wiem.

>Która przynależy do PiS i kandydowała dwukrotnie na radną w Ostrołęce, ostatni raz w 2018 roku?


i co z tego? To nie może grać?

>Nie jest aktorką, jest działaczką PiS i uwierz że nie jest bogu ducha winna skoro przynależy do tej partii i z jej list kandyduje :)

No i co z tego, że kandyduje? Wielu kandyduje. Mają różne zawody. Ronald Regan był też aktorem. Trump też wystąpił w Kevinie. Jest aktorką, zagrała w tym filmiku. Nie ważne czy amatorka czy zawodowa, zagrała w filmiku, odegrała scenariusz. Jeżeli się nie podoba komuś scenariusz, niech się zgłasza do scenarzysty.

Nic dziwnego, że polska polityka wygląda jak wygląda, skoro opozycja nie ogarnia że Kaczyńscy nie ukradli księżyca, Schwarzenegger nie jest metalowym robotem z przyszłości itp.


> Co do Polskiego Nieładu, pokaż mi te zalety, bo jestem przedsiębiorcą i nie widzę żadnych.

Np. wyższa kwota wolna jest bardzo dobrym ruchem. Jest grupa osób, która zyskuje na Polskim Ładzie. Choć tak, jest to pisane na kolanie, a teraz dodatkowo robią gwałtowne ruchy pod naciskiem tych czy innych grup społecznych. Jak to zwykle w Polsce rozpierducha.

@Loganesko
>wszyscy jednogłośnie mówią: To jest wał i przekręt na kasę podatników!

A ty się powołujesz z tymi „wszystkimi” na jakieś prace doktora lub profesora ekonomii?
Bo mam wrażenie, że jednak średnio wszyscy. Po drugie, trzeba by zdefiniować co rozumiesz przez przekręt i skok na kasę. Tak, mamy kryzys obecnie, bardzo ciężki gospodarczy, ogólnoświatowy i tak, Polski Ład oczywiście, jednym pomaga a innym pogarsza sytuację. Tak, podniesiono zobowiązania podatkowe dla wielu. Ale czy to skok na kasę? Jeżeli spółdzielnia przyjdzie i podniesie czynsz, to czy to będzie skok na kasę?
Albo jeżeli dostawca Internetu podniesie abonament?

Mam wrażenie, że ci co się tak opluwają na wieść o Polskim Ładzie, nie rozumieją ogólnie o co chodzi. To nie jest Dieta Cud, po jakiej wszyscy będą piękni, młodzi i zdrowi. To jest zmiana systemu podatkowego. Na poprzedni też pluto. Teraz się zmieniło i jest INACZEJ. I nagle niektórym odbija, bo są obciążenia podatkowe. A poprzednio nie było obciążeń podatkowych?

Obciążenia podatkowe to jest czynsz, jaki obywatel płaci za „wynajem” państwa, w którym żyje. Omawianie systemu poboru czynszu to jedno, ale ja bym się skupił bardziej na tym, jak spółdzielnia-państwo gospodaruje tym czynszem, oraz jakie zapewnia działanie państwa.


Niektórzy też mają dziwne schizy, jakby obecny rząd był okupantem i wrogiem. Obecny (za)rząd został wybrany przez większość członków tej spółdzielni-państwa i działa w interesie członków spółdzielni, którzy go wybrali. Co więcej, wybrali go na ponowną kadencję, więc najwyraźniej w poprzedniej spełnił oczekiwania większości.

Rozumiem, że reprezentujesz opozycję, więc niech opozycja nagra inne filmiki edukacyjno-reklamowe i prowadzi inne działania, które mają na celu przekonać większość do swoich racji i w następnej kadencji zarządu niech zasiądzie opozycja. Opluwając panią z PiS brandzlujecie się jedynie własną opozycyjnością i nijak nie zniechęcacie do PiS, bo zero merytoryki + obrażanie aktorów filmików czyni was co najwyżej śmiesznymi, a nie poważnymi opcjami do rozważenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2022 o 15:16

avatar kondon
+12 / 22

Od dawna wiadomo, że tym przy korycie zawsze będzie dobrze.
To cecha nie tylko tej władzy. Każda musi dbać o swoich, żeby zachęcić do popierania i działania.
Do polityki na ogół nie idzie się dla idei... Może na początku ktoś tak myśli, ale system już go nauczy co trzeba robić i jakie mieć "poglądy".

Jedyny sposób, aby to zmienić, to likwidacja koryta. Zmiana świń zmienia jedynie detale.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+1 / 5

@kondon
Nie tylko o to chodzi. Mogą chcieć dobrze i walić głową w mur, jak obecny prezydent Ukrainy. Zdobył urząd, nie mając żadnego doświadczenia w polityce. Obsadził stanowiska takimi samymi żółtodziobami. Nie mogło się udać. Miał zawrzeć pokój z Rosją. Nie dało się. Teraz się zmienił, jest większym realistą, ale skandale korupcyjne w jego kręgach już były.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+4 / 8

@El_Polaco To Rosja (silniejszy) musi chcieć pokoju, nie oni.
A interesem Rosji nie jest pokój.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
-2 / 4

@kondon
Zgadzam się z tobą. Podałem tylko przykład kogoś z ideałami, kto zderzył się z twardą polityką, i to w postaci Putina. Ciężko trafić gorzej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+2 / 2

@El_Polaco Aby wyeliminować takich karierowiczów, jak ta z demota, to trzeba zlikwidować koryto. Ona tam zapewne nie siedzi dla ideałów, które są osobnym problem - zgadzam się z Tobą, jednak demot jest o innej grupie i przede wszystkim do niej się odnosiłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+5 / 7

@El_Polaco U nas kucharka jest szefową TK, a tam komik został prezydentem. Ten, z bożej łaski, prezydent od początku chodzi na pasku oligarchy Igora Komołowskiego, który mu zasponsorował kampanię. Nie ma szans na reelekcję, a gdy przegra dowiemy się o nim bardzo interesujących rzeczy:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyberbrain666666
-1 / 1

@kondon
1 zlikwidować władzę centralną
2 Pojęcia kraj, naród
3 Wprowadzić demokrację bezpośrednia.
4 Wprowadzić demokratyczne zakłady które będą zwolnione z podatków także pracownicy współwłaściciele

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@cyberbrain666666 Władzę centralną zdecydowanie zmniejszyć, aby zajmowała się ona jedynie najważniejszymi sprawami, jak bezpieczeństwo zewnętrzne i wewnętrzne.

Nie rozumiem...

Nie jestem fanem demokracji, a szczególnie takiej dla wszystkich.

Jestem za zwolnieniem wszystkich zakładów z podatków (poza od nieruchomości).
Jeśli popierasz demokratyczne zakłady, to sobie taki załóż i pokaż jak świetnie działa. Nie widzę powodu, aby miał mieć jakieś przywileje, które sztucznie utrzymywałyby go na rynku, przez co nieoptymalnie lokowały zasoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyberbrain666666
0 / 0

@kondon
J osobiście uważam własność prywatnej (środki produkcji) za formę niewolnictwa, te przepisy mają wyprzeć klasyczny biznes. Normalnie zmiana pracodawców jest źle widziana, wręcz piętnowana przez innych pracodawców, rynek pracy poza braną IT nie istnieje. Zatrudniając się, nie wiesz, ile dostaniesz, co jest sprzeczne z wolnym rynkiem. Dla kapitalizmu klasycznego bezrobocie jest dobre, ponieważ wymusza dyscyplinę pracy, pracujesz jak, chce pracodawca, bo 10 innych czeka na twoje miejsce. Interesy pracownika i pracodawcy są sprzeczne, pracownik chce dobrych warunków pracy, nie chce się eksploatować, a pracodawca chce maksymalizację zysków. Ta wojna trwa wiecznie. W internecie cwaniacy promują teorię skapywania, która jest obalona przez ekonomistów. Kapitalista dla państwa jest zbędny mam tu na myśli osobę, której kapitał pracuje na kapitał. Klasyczny przykład najmujący mieszkania kupuje mieszkanie, by nająć a za zysk kupuje kolejne mieszkania. Hipotetyczny przykład przylatuje UFO, znikają takie osoby, co się zmienia poza mianą właściciela, mieszkania nadal są, tylko zmieniają właścicieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2022 o 18:59

C cyberbrain666666
0 / 0

@kondon
Ja osobiście uważam własność prywatnej za formę niewolnictwa, te przepisy mają wyprzeć klasyczny biznes. Zmiana pracodawców jest źle widziana, rynek pracy poza braną IT nie istnieje. Zatrudniając się, nie wiesz, ile dostaniesz, co jest sprzeczne z wolnym rynkiem. Dla kapitalizmu klasycznego bezrobocie jest dobre, ponieważ daje dyscyplinę pracy. Interesy pracownika i pracodawcy są sprzeczne, pracownik chce dobrych warunków pracy, nie chce się eksploatować, a pracodawca chce maksymalizację zysków. Ta wojna trwa wiecznie. Poza zmianą pracy należy obalić kolejny argument, mianowicie załóż firmę, proszę bardzo,70% ludzi założy firmę, a efekt będzie łatwy do przewidzenia... . Kapitalista dla państwa jest zbędny mam tu na myśli osobę, której kapitał pracuje na kapitał. Klasyczny przykład najmujący mieszkania kupuje mieszkanie, by nająć a za zysk kupuje kolejne mieszkania. Hipotetyczny przykład przylatuje UFO, znikają takie osoby, co się zmienia poza mianą właściciela, mieszkania nadal są, tylko zmieniają właścicieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyberbrain666666
0 / 0

@kondon
Kolejną sprawą rozumem ze nie j jesteś pracodawcą ani politykiem czy dziennikarzem, jakieś pro rynkowej gazety ani do branży IT (która ma najlepiej) i nie walczysz o swoje, ale tylko opisujesz swoje poglądy. U mnie tak jest. Ja pierwsze co bym zrobił, dochodząc, do władzy to rozwiązał ją. Wolny rynek jest jak władza decentralna. Pracownicy lepiej sobie poradzą mając niż jeden właściciel, bądź grupa pazernych ludzi (EA games i mnóstwo podobnych firm). Monarchia to jak gospodarka sterowana centralnie. Poznałem w rozmowach dla interesantów mnóstwo ludzi różnych partii widzę jedno pazerność, pazerność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yankers
0 / 0

@cyberbrain666666
"rynek pracy poza braną IT nie istnieje" - Tu byś się zdziwił, bo wystarczy być specjalistą w tym co się robi i jest sporo zawodów w których rynek pracy istnieje. W dodatku w sporej ilości takich przypadków to pracownik dyktuje warunki a nie pracodawca.

"Zatrudniając się, nie wiesz, ile dostaniesz, co jest sprzeczne z wolnym rynkiem" - Co to za bzdury? Serio, ale z czymś takim się nigdy nie spotkałem, nie wiem może do tej pory próbowałeś w firmach które założyli ludzie niemający pojęcia o ich prowadzeniu? Względnie trafiłeś na chorą psychicznie osobę od HR która myśli że jest panem i władcą czyjegoś losu i wszyscy robią jej łaskę że przychodzą.

"Dla kapitalizmu klasycznego bezrobocie jest dobre, ponieważ wymusza dyscyplinę pracy, pracujesz jak, chce pracodawca, bo 10 innych czeka na twoje miejsce" - Nawet jak nie ma bezrobocia to pewna dyscyplina pracy jest wymagana.

"Pracownicy lepiej sobie poradzą mając niż jeden właściciel, bądź grupa pazernych ludzi" - Niekoniecznie poradzą sobie lepiej. Dodatkowo nawet dzisiaj możesz taki zakład pracy otworzyć, znajdź 10 innych pracowników z tej samej branży i otwórzcie spółkę gdzie każdy będzie miał tyle samo udziałów, to jest możliwe nawet dzisiaj.
Wiesz dlaczego takich zakładów nie ma? Bo po pierwsze, ludzie są chciwi i chcą coraz więcej i więcej, więc dochodzi do naturalnej rywalizacji i starć w takiej grupie, dodatkowo 90% ludzie nie ma bladego pojęcia o ekonomii i prowadzeniu firmy, a to dzięki temu jaki mamy poziom edukacji.

Jak będziesz odpisywał, pisz bardziej zrozumiale, bo nad wieloma słowami musiałem się zastanawiać.

Takie pytanie, po tym jak to wszystko opisałeś, wyglądasz na komunistę, o zapędach anarchistycznych, choć nie mam pewności czy nie bolszewika o zapędach anarchistycznych, czy zgadłem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2022 o 10:17

C chrisde46
+13 / 17

***** ***

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawelusa74
+15 / 17

Dziwie sie tym co sie jeszcze dziwja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I konto usunięte
+15 / 17

I co z tego? Na ciemnotę wybierającą PiSuarów to działa. Dla nich to słodka staruszka, która ma rację. Nie ma to jak PR i propaganda PiSuarska. Tego im nie można odmówić - są świetni w tym temacie. ***** ***

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Demot249
+12 / 14

@Koszowy

O ile nie zauważyłeś - chodzi o to że nie jest to zwykła zawodowa aktorka - tylko kolejna świnka od koryta ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+6 / 10

@Koszowy
A odróżniasz reklamę od spotu społecznego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I konto usunięte
+1 / 3

@Koszowy A nie? Ło kurde, teraz to mi się świat zawalił, bo zawsze myślałem, że Barbara Kurdej-Szatan pracuje w salonie Play.
Jest różnica między zwykłą reklamą, którą olejesz albo i nie między propagandowym i kłamliwym spotem społecznym. Nie dostrzegasz różnicy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koszowy
-4 / 4

@Inspiron8767 @KatzenKratzen

Nie wiem, bo nie oglądam TV, więc nie znam tego spotu. Ale czym się różnią, wyjaśnij mi? W jednym Aktor opowiada, że Bank jest Super, w drugim, że Nowy Ład jest super. Ja nie widzę różnicy. Wiadomo, że w obu grają aktorzy, bo wystąpić przed kamerą nie jest łatwo. Może Wy umiecie, ja też czasami występuję, ale wiem, że niełatwo jest znaleźć chętnych, bo przeciętny człowiek nie chce. A jak chce, to słabo umie (np. ja słabo umiem). Więc przy nagraniu materiału potrzebny jest ktoś, kto po prostu umie w kamerę.

@Demot249
W sensie, że amatorska aktorka? No cóż, bywają aktorzy niezawodowi. I co w tym złego? Że wystąpiła w dwóch reklamach? Dudy i Ładu? No wystąpiła. I co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I konto usunięte
0 / 2

@Koszowy Skoro nie oglądasz TV, nie znasz spotu, a jakoś reklamy znasz - to gdzie logika?
Druga rzecz - wypowiadasz się na temat czegoś, o czym nie masz pojęcia, skoro spotu nie znasz. Pierwsze pokrywa się nieco z drugim, ale jest pewna różnica. Nie będę Ci jej tłumaczyć, bo i tak nie zrozumiesz.

Ale skoro umiesz grać w reklamach i nie rozróżniasz propagandowego spotu od zwykłej reklamy, to ja nie mam już siły nic Ci tłumaczyć. W każdym razie nie dziw się, że zbierasz same minusy. Szkoda strzępić dalej klawiaturę na Ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koszowy
-2 / 2

@Inspiron8767
>Skoro nie oglądasz TV, nie znasz spotu, a jakoś reklamy znasz - to gdzie logika?

Bo 20 lat temu oglądałem TV? Bo Kondrat wyłazi z każdej lodówki z tymi swoimi bzdurami o ING od chyba 15 lat?


>Druga rzecz - wypowiadasz się na temat czegoś, o czym nie masz pojęcia, skoro spotu nie znasz.

Ale co ma treść reklamy do tego, kto w niej występuje?

Nie wiem też czym się różni spot od reklamy, bo SJP mówi mi:
spot «krótki film reklamowy; też: krótka reklama radiowa»

Więc mam wrażenie, że mówisz do mnie coś w stylu: Nie znasz się, to nie ziemniak, to kartofel.

>Ale skoro umiesz grać w reklamach

Nie, nie umiem. Pisałem, że zdarza mi się występować przed kamerą i wiem jakie to trudne. Nie występuję jako aktor w reklamach, spotach, czy jak to nazywasz, bo to dla mnie za trudne ani się tym nie zajmuję zawodowo. Ale dzięki pewnemu doświadczeniu przed kamerami, wiem tym bardziej, że nie wiadomo czego się czepiasz. Że jakaś aktorka (nie ważne czy zawodowa, czy amatorska) wystąpiła w dwóch spotach/reklamach/filmikach.

Tak już jest, aktorzy występują. A przez takie podejście jak twoje, to potem taki Gajos miał problem przez lata z rolami, no bo przecie wystąpił jako Janek z Pancernych, to patrzcie go, jak on tak może, świnia, raz być Jankiem, a raz Winnickim?

Albo jak był kiedyś taki program w TV, 997, w którym przeprowadzano rekonstrukcje zbrodni, to potem Widzowie dzwonili na policję zgłaszając aktorów z rekonstrukcji jako tych poszukiwanych, bo im się w pale nie mieściło, że 997 to nie są nagrania z monitoringu i że tam są, uwaga! AKTORZY.


>i nie rozróżniasz propagandowego spotu od zwykłej reklamy, to ja nie mam już siły nic Ci tłumaczyć.

No nie rozróżniam. To znaczy ja trochę rozumiem to tak, że reklama sprzedaje pastę do zębów, a ten, jak to mówisz spot, sprzedaje nie tyle produkt, co „sprzedaje” wiedzę o zmianach prawnych w postaci scenki, historyjki, wyreżyserowanej, opartej o stworzony scenariusz.

I teraz – jeżeli nie zgadzasz się z treścią tej historyjki, to należy winić scenarzystę, reżysera, producenta, a nie aktora. Ja się nie zgadzam z treścią reklam różnych supli na wymyślone choroby, jednak aktorzy z tych reklam to aktorzy. Dostają scenariusz i grają. Nie winię ich, tak jak nie winię Kate Winslet za to, że pozwoliła utonąć biednemu Leonardo. I nie brzydzę się Anthonym Hopkinsem, bo zjadał ludzi.

Czego się spodziewacie, że ta aktorka w połowie przerwie scenariusz i powie co innego? Przecież to nie jest wywiad na żywo, tylko nagrany, z wielokrotnymi dublami, na zaaranżowanym planie filmowym, filmik reklamowy/edukacyjny/spot/jak to tam sobie nazwiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+5 / 9

A ja trochę zaskoczony, dziwi mnie, że PiS ma tak mało "aktorek" amatorek, że jedną i tą samą muszą wykorzystywać w kilku kampaniach propagandowych ale widocznie wiedzą, że ich wyborcy to debile i się nie zorientują, a na resztą społeczeństwa ta ich propaganda już od dawna nie działa więc resztą się nie przejmują. PiS walczy tylko o utrzymanie swojego elektoratu, bo na nc innego szans nie mają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+3 / 3

Niski budżet, muszą oszczędzać na statystach.
Za niskie dotacje, najwyraźniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinm1
+7 / 7

Ale właśnie teraz wszystko się zgadza.
PiSowcy zyskają na polskim ładzie, więc wreszcie coś uczciwie władza powiedziała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexpron
+4 / 8

Skąd oni biorą osoby z tak odpychającą fizjonomią? Oni na noc zakładają maseczkę z soli drogowej pokropionej święconą wodą czy co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Leo85
+3 / 5

z Ostrołęki ta baba...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stach1947
+3 / 3

Za spoty kasę od PiS'u bierze, to potem może ją liczyć i głupa "palić"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+6 / 6

Goebbels popiera :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+10 / 10

@BrickOfTheWall
To Ty się ogarnij. Nie odróżniasz reklamy od spotu społecznego, który ma nam wmówić,że jest nam tak dobrze skoro jest nam źle? Pastylki na pierdzenie możesz kupić lub nie. Ale nie masz wyboru czy płacić drakońskie podatki czy tez nie. I kłamliwie nam wmawiają że jest lepiej i będzie jeszcze lepiej. Dno dna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niemlody
0 / 2

@BrickOfTheWall to nie jest reklama pastylek tylko pisowski troll

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koszowy
0 / 0

@KatzenKratzen A reklama ma wmówić, że masz urojoną chorobę (np. niespokojne nogi) i dlatego musisz wpierdzielić 100kg lewoskrętnej witaminy G, wyciskanej specjalnie z Guana Goryla przez Medyka z Brazzers.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gemini1234
+7 / 9

Toż to zwykła ku...wa jest, nie aktorka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 konto usunięte
-2 / 4

a na plakatach to pewnie stokowe zdjęcia mają, no szok i niedowierzanie, zatrudnić kogoś do reklamy, szok jak można

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
+1 / 1

@1efka1 Kolejny nic nierozumiejacy ob(yw)atel.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adrian1234
+1 / 1

Czy jestem zaskoczony? Ostatnio byłem tak zaskoczony gdy po nocy nastał dzień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niemlody
+1 / 1

towarzyszka na rozkaz dała głos, normalka w pisopatologii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antoni550
+1 / 1

może ona skorzysta, skoro jest ustawiona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B biuro74
+3 / 3

W nowym systemie, juz po wyborach, zabraknie miejsc dla tych wszystkich zepsutych przez PiS ludzi, zby mogli sie reedukowac, doksztalcic, poprawic. Takiej masy ludzi nie sposob odzwyczaic od klamstw, obludy, wygorowanych oczekiwan, cwaniactwa, chamstwa. Jak zyc, jak zyc ? ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PoznanskiGosc
0 / 2

A mnie dziwi, że wszyscy łykają tą całą propagandę.Nie ważne, kto jest przy korycie.Od '89 roku te same ryje, jedyne co sie zmienia to stołki, albo sztandar, który reprezentują. I dziwi mnie też to, że ludzie ciągle się dają nabierać na piękne frazesy typu damy wam 500, lub jeśli ktoś zagłosuje za podwyżka podatku osobiście go wywalę. Kto lubi czytać i ma do tego czas niech poczyta książkę:"Atlas Zbuntowany" 1200stron ale dobrze się czyta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uderz_w_stol
0 / 0

No nie pomyślał bym że telewizja kłamie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T testoviron257
-2 / 2

Czy zaszczepiła się na Covid przed podróżą w zaświaty ? XD Tak wygląda dziadokracja XD Dziady głosują na starych sejmowych dziadów XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 grudnia 2022 o 8:52