Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M konto usunięte
+1 / 69

W ogóle wszelkie pikiety i modlitwy po za świątyniami powinny być w Europie zabronione, po to mają te miejsca aby tam się modlić, a nie zakłócać spokój i szerzyć zabobony na ulicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siwy121
+25 / 43

@MaksParadys
Pikiety to są zgromadzenia, które w każdym wolnym kraju powinny być dozwolone jeśli demonstrujący nie są agresywni.
"wystąpienie zbiorowe, zgromadzenie, mające na celu wyrażenie protestującej przeciw czemuś lub popierającej coś części opinii publicznej. Jest to publiczne okazywanie uczuć, postawy wobec czegoś lub kogoś przez jednostkę lub grupę. W państwie demokratycznym stanowi sposób korzystania z wolności zgromadzeń.

Członkowie społeczeństwa demonstrując pokazują swoje poglądy i opinie na ważne sprawy polityczne i społeczne. Można demonstrować w grupie lub samemu.

Formą demonstracji jest pikieta, gdzie grupa osób obnosi plakaty w sprawie społecznej lub politycznej (pikietująca), z reguły przed ważnym budynkiem, siedzibą władz.

Demonstrację będącą wyrazem sprzeciwu dla innej nazywa się kontrdemonstracją"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siwy121
+18 / 26

@MaksParadys
Przecież pikieta to zgromadzenie.
Ludzie mogą się zgromadzić przed Sejmem, z plakatami, że coś im nie pasuje. Mogą stać przed urzędem miasta bo coś im przeszkadza. Pracownicy przed firmą jak strajkują to też jest forma zgromadzenia.
Ogólnie żyjemy niby w wolnym kraju gdzie kolor skóry, poglądy i wolność słowa to nasze prawa. Skoro ludziom przeszkadza aborcja to starają się na to wpłynąć. Jakby ludzie stali i protestowali przed koncernem kosmetycznym, że testują produkty na zwierzętach to też byś ich do paki wsadzał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+14 / 26

@MaksParadys Uzasadnij dlaczego twierdzisz, że religia to to samo co faszyzm lub komunizm. Później wytłumacz, dlaczego ruch ideologiczny Lgbtqz może robić marsze a kilka osób wierzących już tego nie może zrobić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-5 / 33

@Siwy121
Aborcja to podstawowe prawo człowieka. Pikieta przeciwko aborcji to pikieta przeciwko prawom człowieka i w dodatku uzasaniona jedynie religijnymi przesłankami. A więc tak, powinno być to zabornione. Nie chcesz aborcji, to jej sobie nie rób, ale nie zmuszaj innych aby działali jak Ty.

@MaksParadys
W pełni się z Tobą zgdadzam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
+1 / 27

@JestemRolnik
Nie ma czegoś takiego jak ideologia LGBT. Jest za to orientacja seksualna człowieka i dotyczy ona 99,99% populacji, reszta to ludzie aseksualni. I wszystko to poparte badaniami naukowymi. Więcej, już dzisiaj wiemy, że orientacja seksualna kształtuje się już w życiu płodowym, jak wiele innych cech przyszłego człowieka.

Religja natomniast, to propagowanie wiary w bajeczki o nadprzyrodzonej, niewdzialnej osobie w postaci booczka nie popartej niczym, poza "wiarą".

Co jest tu idealogią, tak naprawdę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+5 / 27

@MaksParadys Twoja teza jest nieco naciągana, twierdzisz, że religia zabila więcej niż komunizm.
1) Która religia?
2) Dlaczego religia ma być odpowiedzialna za to co robili jej wyznawcy?
3) Jeżeli pytanie na pytanie nr2 odpowiedziałeś tak, to ile zabił ateizm? (Mao, Stalin, Lenin, Polpot)?
4) Czy mam rozumieć, że Lgbtqz nie jest ideologią, bo Ty tak twierdzisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+12 / 22

@GieniaK Tutaj muszę Ciebie nieco zaskoczyć. Lgbtqz to ideologia, jak również ludzie i nie można temu zaprzeczać. Przecież są te ruchy badane i studiowane jako ruchy stricte polityczne, mają swoje deklaracje zmieniające świat. I to w całym jego wymiarze, nie jest to więc nawet doktryna poświęcona jakiemuś fragmentowi rzeczywistości, tylko całościowa ideologia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+3 / 27

@GieniaK
Dokładnie tak, można jeszcze dodać: to tak jakby Świadkowie Jehowy protestowali przed szpitalem aby nie robić w nim pacjentom transfuzji krwi w przypadku takiej potrzeby.

@Siwy121

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+11 / 23

@MaksParadys Religie nie zabijają. Zabija ludzka nienawiść, a religia może być jedynie piękną wymówką, jakich na naszym świecie pełno.

Chiński system totalitarny jest taki piękny, że postępowa Europa się na nim wzoruje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+2 / 12

@kondon
Faszyzm czy komunizm też nie zabija tylko ludzie wyznający te ideologie, dokładnie tak samo jak ideologia religijna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+1 / 15

@MaksParadys,
3) zważywszy na to, że "Najstarsze ślady religii występują już w czasach prehistorycznych w postaci rysunków naskalnych i pochówków (wiara w życie pośmiertne). Pierwotną religią był prawdopodobnie animizm, a według nauki chrześcijańskiej pramonoteizm. Religia była sposobem, w jaki człowiek próbował pojąć świat i otaczające go zjawiska (np. pioruny, śmierć, zjawisko dnia i nocy), a jak czas długi i świat szeroki pojawiały się najróżniejsze wierzenia/religie, to jednak nie prawda, że naturalnym stanem człowieka jest ateizm :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-5 / 15

@Laviol
Dlatego nie dziwi mnie to, że religie tak się rozwinęły i tak zawładnęły światem, jeszcze w średniowieczu wiara była w pełni uzasadniona ale obecnie kiedy nauka wyjaśniła już większość zjawisk wierzyć w istnienie jakiegoś boga, którego sobie wymyślił jakiś cwaniaczek 2 tys. lat temu jest po prostu śmieszne. Wszystkie te religie to są zwykłe sekty, bo wszystkie zostały wymyślone przez ludzi aby mamić innych i żyć sobie na ich koszt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+6 / 14

@MaksParadys
1) Przytocz jakieś liczby, przykłady, napisanie jedynie, że to ogólnie religie jest chyba słabym argumentem, szczególnie przytaczanie religii katolickiej mordów, grabieży i gwałtów, bo tym szczyci się każda wojna, nie tylko wyprawy krzyżowe, zdecydowana większość wojen to ludobójstwa. Jak dla mnie najczęstszymi przyczynami wojen była chęć odwetu, chęć poszerzenia granic, czy nawet słabość jakiegoś kraju sąsiedniego, a religia była tutaj tylko pretekstem.

2) Pytanie wcale nie jest głupie, po prostu nie masz argumentów. Widzisz religia sama w sobie nie może zabijać, zabijali jej fanatyczni wyznawcy, co w średniowieczu było powszechne. Więc nie zabijała religia katolicka, a kościół katolicki.

3) " Ateizm (z gr. ἄθεος „bezbożny” – ἀ- a-, „bez” oraz θεός, theos, „bóg”) – brak wiary w istnienie jednego bądź wielu bogów; ewentualnie odrzucenie teizmu[a], pogląd przeczący istnieniu sił nadprzyrodzonych i odrzucający wiarę w stwórcę[3][4]. Może także uznawać religię za sprzeczną z nauką, sprzeczną z rozumem lub niepotrzebną."
Skąd więc wziąłeś, że ateizm to naturalny stan człowieka? Pokaż jedną cywilizację, w której nie było Boga lub Bogów, bożków itp. itd.? I tutaj jest hipokryzja niektórych ateistów, chodzi o tych wojujących. Gdy zabijał Hitler, który udawał, że modli się w kościele, żeby tylko dostać poparcie kościoła, to zabijała religia, a gdy zabijał Lenin ze Stalinem, którzy byli ateistami, to nie zabijał ateizm i nie można mu przypisać odpowiedzialności za jakieś określone działania.

4) JestemRolnik 5 lutego 2022 o 16:52
@GieniaK Tutaj muszę Ciebie nieco zaskoczyć. Lgbtqz to ideologia, jak również ludzie i nie można temu zaprzeczać. Przecież są te ruchy badane i studiowane jako ruchy stricte polityczne, mają swoje deklaracje zmieniające świat. I to w całym jego wymiarze, nie jest to więc nawet doktryna poświęcona jakiemuś fragmentowi rzeczywistości, tylko całościowa ideologia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-1 / 15

@JestemRolnik
No coż, to raczej ja Cię zaskoczę.
Orientacja seksualna kształtuje się na etapie prenatalnym i zależy od nasiąkania embrionu potem płodu hormonami - to jest nauka.
Płeć fizyczna, a więc posiadanie pochwy lub penisa nie ma wiele wspólnego z orientacją seksualną - to jest nauka.

Płeć fizyczna zależy od chromosomu Y i obecności tak zwanego "genu męskości" na tym chromosomie. Ale najważniejsze, każdy zarodek (zarówno z chromosomami XX, jak i XY) zawsze rozwija się w kierunku płci fizycznej żeńskiej, a więc wykształcają się narządy płciowe żeńskie, dlatego mężczyźni mają sutki. Dopiero nasiąkanie testosteronem powoduje aktywację "genu męskości" na chromosomie Y i wtedy - żeńskie narządy rozrodcze przekształcają się w męskie (jeśli jesteś mężczyzną - to powstałeś z kobiety, a wcale nie musiało tak być). Ale w sytuacji późnego nasiąkania testosteronem wykształcą się narządy męskie, ale orientacja mogła ukształtowała się wcześniej i już nie będzie to heteroseksualny mężczyzna. No i rodzi się chłopczyk z penisem i orientacji homoseksualnej.
To jest nauka. Inna sprawa z koniecznością manifestowania normalności osób LGBT. Tysiące lat niewiedzy w tym temacie i demonizowanie np. homoseksualizmu wykształciło ogólne, niewłaściwe postrzeganie osób LGBT. Tymczasem już wiemy, że orientacja heteroseksualna to choć najczęstrzy to jednak przypadek.

Aby zmienić ogólne, złe postrzeganie osób LGBT konieczne są manifestacje i uświadamianie społeczeństwa. Jednak nie manifestuje się tu idealogi, a naukowo potwierdzone fakty.

Propagowanie za to religijnych przekonań o niewidzialnej istocie, to co innego jak nie ideaologiczne pojmowanie świata nie poparte niczym poza ślepą wiarą?
Kto tu sobie coś wymyśla?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+2 / 10

@MaksParadys, większość, ale nie wyjaśniła jeszcze wszystkiego. Na przykład tak ważnej rzeczy jak czym jest dusza czy świadomość (jak zwał, tak zwał) i co się dzieje z nią po śmierci. Niektórzy mają problem z całkowitym unicestwieniem i potrzebna im jakaś wiara, że istnieje życie po. A wyniki badań związanych z mechaniką kwantową dają nadzieję, że jednak nie czeka nas taka totalna nicość. https://mlodytechnik.pl/technika/29374-mechanika-kwantowa-a-niesmiertelnosc-duszy Czyżby jednak religie ze swoją wiarą w życie duszy nieśmiertelnej tak bardzo się nie myliły?
Pominę funkcję spajania społeczności wspólnymi wartościami i zasadami, bo nie chce mi się o tym dyskutować, ale pomijasz to całkowicie utożsamiając chrześcijaństwo ze wszystkimi religiami z historii człowieka. W zasadzie nie w samej religii tkwi problem, lecz jest wykorzystaniu przez niektórych ludzi.
Wrzuciłeś zakaz pikietowania i modlenia się w przestrzeni publicznej do jednego wora, chcąc zakazać jednego i drugiego. O ile miejsce modlitwy jest w domu lub świątyni, to pikietowanie, jak wspomniano powyżej, to prawo do wolności słowa i poglądów. Nawet jeśli motywacja jest powodowana wyznawaną wiarą i tej nie wolno zakazywać. Jak powiedziała Evelyn Beatrice Hall: "Nie zgadzam się z twoimi poglądami, ale po kres moich dni będę bronił twego prawa do ich głoszenia”.
Problemem nie jest wiara w sama w sobie, a wpływ na rządzących jaki mogą mieć instytucje religijne i tego należy pilnować najbardziej - rozdziału państwa i Kościoła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+5 / 13

@MaksParadys
1) Niepodważalne argumenty, tych liczb i przykładów niczym nie przebije.
2) Skoro nie czytasz co piszę, to po co odpisujesz?
3) Człowiek rodzi się, nie mówi i nie myśli...
4) Heteroseksualizm nie organizuję marszów, nie ma swoich deklaracji zmieniających świat, czyli nie jest to ruch stricte polityczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 14

@Laviol
Pewnych rzeczy nie dowiemy się dopóki nie umrzemy i trzeba się z tym pogodzić, nie znaczy to, ze mamy wierzyć w jakieś dziwactwa spisane przez naćpanych facetów. Wszystkie te religie to brednie, nie ma żadnych dowodów na to, że którakolwiek z religii jest choćby w minimalnym stopniu prawdziwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-5 / 13

@JestemRolnik
1.) Jakie liczby? Podałeś jakieś liczby?
2.) To raczej Ty masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.
3.) I od dziecka jest mu wciskana ideologia religijna
4.) Jak to nie organizuje, przecież organizują co chwila w obronie rodziny i takie tam bzdety. LGBT nie chcą zmieniać świata tylko chcą takich samych praw jak osoby hetero. Czy Twoim zdaniem czarnoskórzy walczący 50 lat temu o swoje prawa to też była ideologia? Sam sobie odpowiedz, mi już nie odpisuj, bo szkoda mi czasu na Ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+5 / 11

@MaksParadys, może i nie ma. Znowu Ci się włączył tryb "wiem lepiej" i chcesz innym urządzać świat? To niczym się nie różnisz od tych, którzy chcą robić to samo, tylko pod innym pretekstem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J konto usunięte
+3 / 11

@GieniaK Dlaczego powielasz bzdury i powołujesz się w dodatku na naukę?

Stanowisko Światowego Towarzystwa Psychiatrycznego:
Orientacja seksualna jest wrodzona i determinowana przez czynniki biologiczne, psychologiczne, rozwojowe i społeczne.

Stanowisko Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego:

Nie ma wśród naukowców konsensusu co do dokładnych przyczyn rozwijania się u jednostki orientacji heteroseksualnej, biseksualnej, gejowskiej czy lesbijskiej. Pomimo licznych badań, które poszukiwały możliwych genetycznych, hormonalnych, rozwojowych, społecznych i kulturowych wpływów na orientację seksualną, nie pojawiły się żadne odkrycia, które pozwoliłyby naukowcom na wniosek mówiący, że seksualna orientacja jest determinowana przez jakikolwiek szczególny czynnik czy czynniki. Wielu uważa, że zarówno natura, jak i wychowanie wspólnie odgrywają skomplikowane role; większość osób doświadcza niewielkiego lub nie doświadcza żadnego wyboru dotyczącego ich orientacji seksualnej.

Stanowisko Amerykańskiej Akademii Pediatrycznej:

Nikt nie wie, co powoduje, że dana osoba jest homoseksualna, biseksualna lub heteroseksualna. Prawdopodobnie istnieje wiele czynników. Niektóre mogą być biologiczne. Inne mogą być psychologiczne. Przyczyny mogą się różnić u różnych osób. Faktem jest, że nie wybiera się bycia homoseksualistą, biseksualistą czy heteroseksualistą.

Stanowisko Amerykańskiego Towarzystwa Psychiatrycznego:

Przyczyny rozwoju orientacji seksualnej (czy to homoseksualnej, czy heteroseksualnej) nie są obecnie znane i prawdopodobnie są wieloczynnikowe, wliczając w to czynniki biologiczne i behawioralne, które mogą się różnić u różnych osób, a nawet zmieniać się w czasie.

Itd. itd. Więc dlaczego twierdzisz, że jest to naukowo potwierdzone? Kolejna hipokryzja to to, że Lgbtqz może manifestować, a pikietujący wyznawcy jakiejś religii już nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-5 / 13

@JestemRolnik
To Ty powielasz nieprawdziwe informacje, które z ówczesną nauką nie mają nic wspólnego.
Orientacja seksualna nie ma nic wspólnego z genetyką.
Gdyby tak było, osoby z zespołem Swyera miałyby pociąg seksualny do kobiet, a tak nie jest. Dowodzi to również faktowi, że geny nie mają wielemwspólnego z wykształcaniem płci, tej fizycznej. Nawet płeć fizyczna kształtuje się pod wpływem nasiąkania hormonami w okresie prenatalnym.
Poza tym stwierdzenie, że coś jest jednocześnie wrodzone i determinowane przez czynniki psychologiczne itd - samo się wyklucza. Nie trudno to zauważyć. Jedynie można wyciągnąć wniosek, że czynniki psychologiczne mogą spowodować, że osoba homoseksualna czując się złą, chorą zaakceptuje heteroseksualizm i będzie udawać pod presją społeczną. I właśnie z tym walczą środowiska LGBT.

Dlaczego twierdzę, że każda zapłodniona komórka jajowa rozwija się jako żeńska i wykształca narządy rozrodcze żeńskie prze długi okres rozwoju? Bo taka jest prawda. Google jest tutaj pomocny i nawet sami religijni publicyści temu nie zaprzeczą. Nauka to wie.

Dlaczego twierdzę, że orientacja seksualna kształtuję się w okresie prenatalnym poprzez nasiąkanie hormonami? Bo taka jest prawda. Zaprzeczanie temu jakoby nie było na to dowodów naukowych, to zwykła manipulacja środowisk konserwatywnych, których nie brakuje.

A dlaczego ludzie LGBT udają czasem, że tacy nie są? (Badania te same jak w przypadku pytania do kobiet czy mają instynkt maciezyński? Większość kobiet powie, że ma instynkt maciezyński, bo tego oczekuje społeczeństwo, a nie dlatego, że tak czują). To tylko uwarunkowania społeczne i wkładanie do głów młodym ludziom, że tylko religijne wartości są prawdziwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lutego 2022 o 20:26

J konto usunięte
0 / 8

@MaksParadys
1) Kto tu ma problem z czytaniem ze zrozumieniem? Przeczytaj moje wcześniejsze posty może jeszcze raz.
2) Nie, ja nie mam. Zawsze odpowiadałem na Twoje wypowiedzi, Ty już tego nie robiłeś.
3) Religia to nie ideologia, istotą religii jest wiara, choć wiara może również przerodzić się w ideologię. Dzieje się tak, gdy dla danej osoby Bóg schodzi na dalsze miejsce, a ważniejsze stają się poglądy, przekonania i rację. Dziecku się nie wciska, dziecko się wychowuje, zazwyczaj tak jak wychowani są jego rodzice, Ciebie chyba też wychowywano, prawda?
4) Właśnie dlatego, że chcą takich samych praw, chcą zmienić świat. Prawdziwy homoseksualizm stanowi tylko 1% (wielu jest takich, którzy chcą się po prostu na tym wybić, bo takie są trendy) i nie ma potrzeby dla nich zmieniać prawa. Poza tym głównie miało chodzić o tolerancję z tego co pamiętam, ale to było na początku...

No widzisz, dla Ciebie szkoda czasu, a ja świetnie się bawiłem, lubię wytykać hipokryzję wojujących ateistów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 14

@Laviol
Nikomu nic nie chce urządzać ani narzucać, niech każdy sobie wierzy w co chce byle tej wiary nie narzucał innym i byle nie robił tego na mój koszt. Widzę, że nie rozumiesz oczywistych oczywistości, a to znaczy, że masz mózg wyprany i dyskusja z Tobą mija się z celem.
Żegnam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fil79
+2 / 4

@MaksParadys Religie nie powinny być zabronione, bo religia jest prawem człowieka. Religie powinny być oddzielone od państwa i to by wystarczyło. Działać jak każda inna organizacja w której jest się dobrowolnie. A jej regulamin dotyczy tylko tych którzy są w tej organizacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-2 / 10

@JestemRolnik bo LGBTQ chcą sprawiedliwego traktowania i nie dyskryminowania ich w kwestii prawa, a co ma w Polsce miejsce. Nikogo przy tym nie obrażając, po prostu robiąc marsz i ewentualnie protestując pod sejmem.
Religijni fanatycy pod klinikami aborcyjnymi, nie tylko działają na szkodę kobiet, czego społeczności LGBTQ nie robią, to fanatycy religijni obrażają kobiety, które poddały bądź chcą się poddać aborcji oraz lekarzy i pracowników medycznych, pieprząc coś o mordowaniu i jakieś farmazony o gniewie boga.
A jak ofiarami ich fanatyzmu stają się kobiety, które umierają, to "prolife'y" jeszcze twierdzą, że innych to cieszy, bo społeczny gniew i niezadowolenie narasta. A jedyne kto się cieszy z takiego obrotu spraw, to fanatycy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zenonbak
-1 / 7

@MaksParadys Racja! A wszystkich, którzy złamią ten zakaz powinno się zamykać w obozach koncentracyjnych albo od razu zabijać. W ogóle to UE powinna wymusić na parlamentach krajów członkowskich wprowadzenie do systemów prawnych pojęcia "myślozbrodni" i za myśli niezgodne z zatwierdzoną ideologią powinny grozić najsurowsze kary łącznie z karą śmierci dla myślozbrodniarza i jego rodziny. Tak mi się coś kojarzy, że był już kraj, gdzie podobne pomysły wcielano w życie, tylko przez błędy i wypaczenia systemu kraj ten upadł. Ale tym razem się na pewno uda...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zenonbak
+2 / 10

@MaksParadys Według mnie, wolność słowa powinna być ograniczana jedynie w przypadku nawoływania do przestępstw. Wkurza mnie, że istnieją siły polityczne wspierane przez proste jak Twój umysły, które blokują publiczne wyrażanie emocji lub opinii. Jeden wierzy w boga cudotwórcę, a inny w zgubny wpływ dwutlenku węgla na środowisko, co w obu przypadkach uważam za bzdurę, ale niech tam sobie gadają o ile ten bóg nie każe niewiernym podrzynać gardeł, a "ekolog" nie zechce zabijać nieuprawnionych emitentów CO2 (słowo ekolog jest w cudzysłowie, bo ekologia nie jest nauką o ochronie środowiska, a tym zajmuje się sozologia, tyle że wśród "ekologów" i reszty wiedzoodpornej gawiedzi fachowy termin jest niezbyt znany).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zenonbak
+3 / 7

@MaksParadys Widzę taki wujek-mistrz ciętej riposty z Ciebie. A Twoja inteligencja jest wrodzona, czy to wynik jakiegoś urazu mózgoczaszki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
+2 / 6

@MaksParadys, oho, widzę, że znowu doszliśmy do momentu, kiedy kończą Ci się argumenty, więc zaczyna obrażanie :D Biedny Maksiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kooment
-1 / 5

@GieniaK
Bardzo ładne wyjaśnienie różnicy między plucia fizyczną a psychiczną. Jeśli się orientujesz wyjaśnij tylko jeszcze jedno. Skoro w życiu płodowym mężczyzna powstaje z kobiety, to skąd biorą się kobiety czujące że są mężczyznami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H heniooslaw
+1 / 9

@Laviol @JestemRolnik @zenonbak nie tracie czasu na dyskusje z trolem bo to jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne co zrobisz, gołąb wskoczy na plansze nasra na środku i będzie przekonany że wygrał ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
0 / 6

@MaksParadys, nie odróżniasz argumentu dotyczącego meritum (w tym przypadku odnośnie zakazu pikietowania i wyznawania wiary) od opinii na temat twojej osoby, wynikającej z obserwacji niejednej dyskusji w twoim wykonaniu, wyrażonej w formie zapytania? No to słabo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
-1 / 5

@heniooslaw, na dobrą zabawę czasem nie szkoda czasu ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Laviol
-1 / 3

@MaksParadys, :D :*

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lutego 2022 o 10:38

M konto usunięte
-5 / 7

@fil79
Propagowanie jej w przestrzeni publicznej oraz indoktrynacja dzieci i młodzieży powinna być zakazana.
To organizacja pedofilska, właśnie ukazał się raport z Nowej Zelandii - demot na ten temat właśnie się pojawił w poczekalni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H heniooslaw
-3 / 7

@MaksParadys twoja obecność w przestrzeni publicznej powinna być zakazana. Wszyscy na tym by skorzystali :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexpron
-3 / 5

@Siwy121 To teraz zapytajmy siebie, dlaczego nie można zrobić kontrdemonstracji w kościele podczas mszy? Tak się to klerykalne bydło prawnie zabezpieczyło, że oni mogą wszystko, a całe społeczeństwo nic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 5

@heniooslaw
Na szczęście takie zero jak ty, który broni pedofilów w sutannach (a może nawet sam nim jest), w tym zakresie nie ma nic do gadania i to jest twój dramat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siwy121
+2 / 4

@nexpron
W kościele podczas mszy to jednak nie ta sama sytuacja. Porównywalna sytuacja to b była przed kościołem bo jednak kościół to teren prywatny tak jak klinka aborcyjna dlatego ludzie demonstrują przed nią. Gdyby weszli i w środku demonstrowali to właściciel miałby prawo wezwać policję w celu usunięcia napastników

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
+1 / 1

@kooment
Noo, tak w ogóle, aby wyjaśnić jak kształtuje się orientacja seksualna to by całe studia można przeprowadzić.
Ale generalnie, ówczesna nauka wie, że wływ na to mają hormony (choć nie tylko, wszystkich procesów jeszcze nie znamy i nie wiemy pewnie o wszystkich zachodzących w organiźmie kobiety podczas ciąży) produkowane przez organizm kobiety ciężarnej. Ważne znaczenie ma nie tylko ilość hormonów ale również moment, w który są one produkowane.
Co do płci fizycznej i orientacji seksualnej kobiet, to tak najprościej - należy pamietać, że embrion żeński (a więc embrion z chromosomami XX) niezależnie od ilości testosteronu, czy innych hormonów nigdy nie rozwinie płci fizycznej męskiej, zawsze z takiego połączenia mamy płeć fizyczną żeńską, a więc dziewczynkę. Orientacja seksualan natomiast kształtuje się podobnie jak u embrionu męskiego.

Tak jako ciekawostkę dodam, że embriony z chromosami XX, zawsze dają płeć żeńską (zakładamy, że embrion rozwija się prawidłowo), natomiast embriony z chromosomami XY dają płeć męską, ale czasem brak nasiąkania płodu testosteronem i\lub uszkodzenie tak zwanego "genu męskości" na chromosomie Y, powoduje, że nie wykształcają się narządy płciowe męskie, a sam embrion rozwija się w kierunku dziewczynki. Rodzi się wtedy dziewczynka, która czuje się kobietą, najczęściej jest heteroseksualna (kobieta, która genetycznie jest mężczyzną, ale fizycznie kobietą czującą pociąg seksualany do mężczyzn) i nie zdaje sobie sprawy z faktu, że genetycznie jest mężczyzną (kariotyp XY) do czasu dojrzewania. Takie kobiety, to kobiety z zespołem Swyera. Oczywiście to bardzo uproszczony opis, ale można spokojnie poszukać info w necie.
Mam nadzieję, że coś tam wyjaśniłam. Ale pytaj jeśli coś Cie ciekawi, jeśli będę wiedzieć odpowiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomasz1977
-1 / 1

No chyba nie dla dziecka poddanego aborcji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
+1 / 1

@kooment
Należy tu jeszcze dodać (nie zrobiłam tego we wpisie powyżej), że orientacja seksualna "umiejscowiona" jest w mózgu, a nie w narządach płciowych fizycznych. Oczywiście najczęściej mamy ludzi heteroseksualnych, ale nie oznacza to, że ich seksualność wynika z faktu posiadania konkretnych narządów płciowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomasz1977
-2 / 2

To sobie nie rób? Robisz dziecku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomasz1977
-1 / 1

To sobie nie rób? Robisz dziecku. Prawo człowieka? Chyba nie tego dziecka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+2 / 2

@MaksParadys Tak, zgadzam się z Tobą.
Tylko wiesz, że główną przyczyną tego jest nienawiść do innych ludzi?

Tak jak przy szczepionkach możesz się schować za jakimś bezpieczeństwem, tak tutaj dobrze widać Twoje motywacje - chcesz ograniczać ludzi myślących inaczej niż Ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-3 / 5

@kondon
Zgadza się, nienawiść do innych ludzi jest główną przyczyną tego dlatego zakazane jest promowanie faszyzmu, komunizmu czy rasizmu i właśnie dlatego powinno zakazać się również promowania ideologii katolickiej oraz ideologii innych wyznań, bo one również, a może i nawet bardziej, uczą i wpajają tą nienawiść do innych ludzi.

Motywacja jest jedna: mniej nienawiści w społeczeństwie!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+3 / 3

@MaksParadys Nie dociera do Ciebie, że nienawiść nie musi pochodzić z ideologii, a tylko z samych ludzi?
„Jednym z najbardziej szkodliwych przesądów jest myśl, że można ludzi siłą zmusić do dobrego życia.”
Nie rozumiesz, że te zakazy niekoniecznie działają, a czasami mogą tylko pogłębiać problem i być źródłem zła?

Co chwila pokazujesz swoją nienawiść względem osób, które myślą inaczej, a chcesz z nią walczyć.
Nie wróżę Ci w tej walce sukcesów...
„Ludzie usprawiedliwiają złe czyny dobrymi intencjami. Nie wiem, czy znam większy idiotyzm.”
Piękne wymówki na mówienie innym jak mają żyć.

Tak z ciekawości, gdzie we współczesnym katolicyzmie jest ta nienawiść?
Wiadomo, że jednostki mogą być złe, ale w takich ogólnych zasadach ja niczego takiego nie kojarzę. Przy czym słabo się znam, to mogę nie wiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
-4 / 6

@kondon
Ideologia katolicka promuje nienawiść, nienawiść wpajana dzieciom przez tą ideologie tworzy ludzi dorosłych, którzy nienawidzą innych.

Gdzie jest ta nienawiść? Przeczytaj sobie biblie na którą się ta sekta powołuje tam znajdziesz całą masę przykładów, albo posłuchaj sobie kilku wypowiedzi przedstawicieli tej sekty to też bez problemu odszukasz odpowiednie przykłady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A abork75
-1 / 3

@GieniaK otóż jest. Ruch który zmierza zmienic podstawy kulturowe funkcjonowania społeczeństw jest ideologia. A zmiana założenia że to nie płeć biologiczna jest podstawą definicji płci jako takiej tylko "płeć kulturowa!' wysadza w powietrze cały Ład społeczny. Mezczyźni w wieziemaiach dla kobiet, starukacy w konkurencjach kobiecych, pokazywanie dzieciom za pani z panem to to so co Pan z Panem etc. Zmienia się w konsekwencji aparat pojęciowy i definicje słów. Zmiana się historie. Więc tak, lgbt to ideologia. I to taka która w konsekwencji może wywołać nienawiść do mniejszości opierającą się na pseudonauce i wierze w zabobony. Nawet nie widzicie ze odrzucajc konstrukt monoteistucznego Boga tworzycie sobie nowy, bo w coś przecież wierzyć trzeba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kooment
+1 / 1

@GieniaK
Dzięki. Tak faktycznie mnie zainteresowało. Mam małą córeczkę która na razie jest zainteresowana wyłącznie zabawkami dla chłopców. Wiem że to normalne i nic nie znaczy i pewnie będzie etap gdy zacznie się lalkami. Jednak dobrze się dokształcić w tym temacie, tak po prostu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+1 / 1

@MaksParadys Wiem, że w ST jest jej pełno, ale współczesny katolicyzm się od tych elementów odcina.
Wiem też, że zdarzają się jednostki specyficzne...
Pytam o takie ogólne i przemyślane podejście, powiedzmy bardziej od góry.

Ty też jesteś pełny nienawiści i zachęcasz do niej innych. Jak rozumiem trzeba Cię zamknąć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lutego 2022 o 15:51

M konto usunięte
-3 / 3

@kondon
Tak, trzeba mnie zamknąć... żegnam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexpron
0 / 0

@Siwy121 Przypomnę, że Ci protestujący używają sprzętu nagłaśniającego. Możemy zrobić to spoza terenu kościelnego, ale i tak przyjadą sprzedajni policjanci, bo to zakłócanie mszy. Czyli i tak wychodzi na moje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siwy121
0 / 0

@nexpron
Zależy bo używanie sprzętu nagłaśniającego może zostać uznane jako zakłócanie porządku.
Tutaj nic nie ma o tym, że użyli sprzętu nagłaśniającego. Używasz też argumentu, że przyszłaby policja. Tak zapytam czy próbowałeś zrobić zwykłą pokojową demonstrację pod kościołem bez rzucania mięsem?
Nie chcę Cię atakować po prostu pytam czy mówisz z doświadczenia czy "bo tak i już"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
0 / 0

@abork75
Zmiana swiadomości społeczeństwa w kwestiach seksualności następuje, przyznaję. Należy jednak zauważyć, że nie są to zmiany oparte na bajkach, wierzeniach czy zabobonach, a na wiedzy naukowej. Osoby LGBT to nie jakaś bajka o niewidzialnym booczku czy fanaberia patriarchalnych panów, a wiedza poparta faktami. Krucjaty - to były wojny ideaologiczne, mające na celu zmuszanie społeczeństw do wyznawania wiary i stosowania się do jej zasad, w oparciu o książkę spisaną przez nie wiadomo kogo ani gdzie, ani kiedy.
Nauka to nie idealogia. Nauka poprawia jakość życia, ułatwia życie i daje nam świadectwo tego, że nie jesteśmy tacy sami. Ale daje nadzieję na to, że każdy człowiek, niezależnie od jego orientacji seksualnej, może żyć szczęświe. Natomiast, ideaologia religijna wprowadza terror i nieszczęście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexpron
0 / 0

@Siwy121 Poczytaj dobrze, to zobaczysz, że nawet trzymanie tabliczki protestacyjnej przeciw klerowi w ciszy oznacza z automatu przyjazd policji. To po co się głupio pytasz o sprzęt nagłaśniający?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skar2k19
-5 / 29

dlaczego nie mieszkam w Hiszpanii ... tylko w tej jeb... zaściankowej zacofanej Polshy okradanej przez polityków rozdawanych podatkach bezrobotnym ....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-4 / 34

Patrzcie patrzcie... Są jeszcze normalne kraje na tym świecie... Kiedy taki przepis będzie u nas?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kar4
+2 / 8

A u nas katolickie dziewczyny na kolanach ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+9 / 11

A ustalili w jakiej odległości kończy się "przed" czy "pod"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tawarisz12
+4 / 12

A gdzie jest granica pomiędzy wolnością słowa, a nękaniem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-5 / 15

@tawarisz12
Tam gdzie religijni ekstremiści chcą narzucać swoje "racje" reszcie społeczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Obiektywny1
-2 / 10

Mogą pikietować w Watykanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mudia
+11 / 11

Powinno być po równo. Albo wszyscy mają prawo (czyli pikiety pod klinikami i kościołami dozwolone), albo zabraniamy (żądnych pikiet pod ww.)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+1 / 3

@mudia Klinika nie mówi, że wszyscy powinni oddać się w jej ręce. Co innego kościół, który chętnie się wpieprza w życie każdego człowieka i go osądza za decyzje zgodne z czyjś naturą, które nikogo nie krzywdzą. Zarazem nie przeszkadza im przy okazji gwałcić dzieci. Jeżeli jedno z wymienionych się kiedyś wydarzy w klinice aborcyjne, to proszę bardzo, zrównaj to miejsce z ziemią, nawet słowa nie pisnę. Porównywanie jednego do drugiego jest co najmniej nierozważne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lutego 2022 o 19:44

H heniooslaw
0 / 16

To jest lewicowa definicja "wolności słowa". Możesz mówić wszystko co Ci się podoba, no chyba że się z tym nie zgadzamy to wtedy nie i w ogóle jesteś faszystą :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+1 / 5

@heniooslaw Rozumiem, że nie będziesz miał nic przeciwko, jeżeli stanę pod kościołem z zdjęciami zgwałconych dzieci i będę namawiał ludzi, którzy chcą do niego chodzić, aby tego nie robili, bo inaczej wspierają jawnie pedofilię?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H heniooslaw
-1 / 3

@rysz666 nie rozumiem co to ma do mojej wypowiedzi, ale tak. Każdy ma prawo korzystać z wolności słowa, raczej efektu żadnego nie osiągniesz ale bardzo proszę próbuj. Zresztą nic nowego nie odkryłeś, lewicowi aktywiści nie raz takie "happeningi" organizowali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kiraftw
+7 / 13

Dziwne czasy; na manifestacji, kobieta chwaląca się aborcją - wszystko okej, ludzie modlący się pod kliniką aborcyjną - karani więzieniem. Nasza cywilizacja jest skazana na zagładę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L laveeks
-1 / 5

Czy sądy już się tym zajęły - wątpliwe aby to przeszło w jakimkolwiek obiektywnym sądzie, wolność wyznania to podstawa każdej konstytucji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
+2 / 2

Oczywiście nie można tego zostawić byle amatorom. Sprawę powinien zbadać ordo iuris.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H haniaczek
+1 / 3

Myślę, że jeśli taka pikieta zasialaby ziarno wątpliwości, co do słuszności jej decyzji to oznacza, że ta kobieta nie powinna dokonywać aborcji. Gdyby była pewna na 100 procent, że dobrze robi, byłoba jej obojętna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V verdiprati
+1 / 7

Jechać z katolami. Żarty sie skończyły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+2 / 2

Szczerze uważam, że takie podejście Hiszpanii jest złe do tematu, ale żyjemy w Polsce, gdzie większość podczas parad równości ma problem, bo "dlaczego się obnoszą z swoją orientacją w miejscu publicznym?!". Dlatego też powiem tak, że prawidłowo, że to wprowadzili. Katolicy mogą się modlić w domu czy kościele o to by kliniki znikły, jak Bóg istnieje, to wysłucha (ha ha). Czemu się obnoszą z swoim chrześcijaństwem i wpieprzają się w cudze życie? Nie chcą, niech nie korzystają z takich miejsc i przestaną układać innym życie. Mnie wasze modlitwy irytują i obrażają moją wolność osobistą i inteligencję, bo chcecie, aby Wasz wymyślony przyjaciel wpływał na moje życie. Mówicie mi co dobre, a co złe, choć sami z smrodem w własnych szeregach nie umiecie się uporać. Chcecie zmieniać świat? Zacznijcie od własnego podwórka.

Swoją drogą jest to przeurocze, że P. Jaki chce mówić Hiszpanom jak ma być u nich, w obcym mu państwie. Identycznie jak nasz rząd chciał nakazać Czechom, aby odmawiali Polkom aborcji, a potem Ci sami ludzie i ich fanatycy się oburzają, bo UE wymaga od nas respektowania zasad transformacji energetycznej, na którą sami się zgodziliśmy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 lutego 2022 o 19:40

C casperkb
+4 / 6

Mimo wszystko, świadczy to o wielkiej wierze w skuteczność modlitwy, skoro trzeba się bronić przed jej skutkami przepisami prawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reevox
0 / 0

dlaczego nie pluton egzekucyjny albo obóz koncentracyjny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-1 / 3

Ciekawe czy by aresztowali Araba, który z dywanikiem pod kliniką aborcyjną zaczałby być pokłony ... już to widzę ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anna551018
0 / 2

Dzieki takim pikietom, moja kolezanka urodziła córke. Ciąża z zaskoczenia. Ja ją zawsze wspieralam ale ona sie bardzo bala, krotko znala chlopaka i nie wyobrażala sobie ciaży itp.Wiec niech chociaz jedna osoba dzieki nim zmieni zdanie to już cos. Teraz nie wyobraża sobie życia bez corki. I nie jest to historia wyssana z palca tak było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jahith
+1 / 1

Jeśli nie zaczepiają i nie utrudniają wejścia do kliniki nie widzę problemu. Problem z takimi jak oni polega na tym, że "jak ja pikietuje to wolności słowa. jak ktoś inny mówi coś przeciwko mnie to zło i trzeba gębę zakneblować" Wolność słowa to miecz obusieczny. Jeśli chcesz ją mieć to musisz ją dać innym na tych samych zasadach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem