Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
544 569
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar DonSalieri
+14 / 46

Ta pierwsza zazwyczaj jest ładna - i o tym wie
Ta druga zazwyczaj jest gruba - i o tym wie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
+9 / 15

@DonSalieri XD szach mat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Patrztutaj
-2 / 6

@DonSalieri chyba z grubymi nie miales nigdy do czynienia.
Grube kobiety to prawie najgorszy typ kobiety z charakteru a najgorszy to grube i stare.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DonSalieri
+1 / 3

@Patrztutaj Miałem. Gruba powie "liczy się wnętrze" bo nie zadbała o zewnętrze. Chuda powie "chciałeś ładną panią, teraz zarób na nią"

Ot, pryzmat możliwości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Patrztutaj
+1 / 1

@DonSalieri masz racje a zarazem jej nie masz.
W zyciu trzeba umiec sie ustawic a napewno nie ustawisz sie bedac z laska ktora bedzie od ciebie ciagnac jak najwiecej. Musisz znalezc taka ktorej celem nie jest ciagnac od ciebie kasy.
Ja taka mam i nie jest gruba.
I znam facetow ktorzy maja super ze swoimi szczuplymi laskami ale nie sa to laski ktore maja np zrobione usta czy tone tapety na sobie i dlugie tipsy.
Oczywiscie nie mozna powiedziec ze wszystkie grube sa niefajne ale zdecydowana wiekszosc jest.
Czuja sie slabo ze soba i maja prentensje ze nikt lub prawie nikt sie nimi nie interesuje a z wiekiem dodatkowo robia sie bardziej zgryzliwe i wkurzajace.
Taka stara i gruba baba bedzie sie mscic na kazdym na kim pojawi sie okazja zeby tylko nie mial ktos lepiej od niej dlatego ja nawet nie gadam z takimi kaszalotami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DonSalieri
0 / 0

@Patrztutaj Dlatego mówię o możliwościach. Młoda, zgrabna samica ma większe możliwości, by zaobrączkować faceta z górnej półki, niż starsza i gruba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+13 / 33

moze wszystko rozbija sie o atrakcyjnosc? piekna kobieta nie musi sie tak starac jak ta brzydsza, i tak bedzie miala adoratorow, szczegolnie tych z "wyzszych polek", bo ci przecietni wiedza ze nie maja szans u niej. to samo powoduje ze piekna niekoniecznie znaczy madra, nie bez powodu powstal stereotyp o glupich blondynkach. taka, nawet jak sie w cos wpakuje, zawsze znajdzie sie ktos kto wyciagnie ja z klopotow. moznaby to pociagnac dalej i powiedziec ze zycie kobiet jest zdecydowanie latwiejsze, wiec nie maja one okazji rozwinac inteligencji tak jak to musi zrobic ktos kto ma wciaz pod gorke.
Oczywiscie wiem ze demot feminiski ma na celu zupelnie co innego, chodzi o sugestie ze warto byc wredna cipa i paskudnie traktowac facetow, a to nieprawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
+1 / 35

@tomkosz

Jeśli wszystko rozbija się o atrakcyjność fizyczną takiej kobiety to pokazuje to również, że faceci - i inteligentni i ci głupi - są puści w środku, skoro kryterium wartości kobiety to wygląd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
-5 / 29

@BlueAlien to bardzo daleko idace uproszczenie, do tego chybione. i co to w ogole znaczy - pusci w srodku? zgodzilbym sie z tym ze ci bardzo przystojni faceci tez moga cierpiec na syndrom blondynki, choc na pewno nie w takim samym stopniu jak kobiety. wam po prostu zyje sie latwiej, wiec nie macie tak silnego imperatywu by sie rozwijac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
0 / 18

@tomkosz

Tak tak, trawa po drugiej stronie płotu zawsze wydaje się bardziej zielona :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
0 / 10

@BlueAlien przyznajesz? to fajnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Duergh
+3 / 9

@BlueAlien Atrakcyjność to jest coś czym zazwyczaj zainteresujemy potencjalnego partnera / partnerkę jeśli prócz niej ktoś sobą nic nie reprezentuje to będzie to partnerka na jedną noc natomiast jeśli prócz niej mamy jakieś inne pozytywne cechy którymi zainteresujemy drugą osobę to nasz potencjalny związek może się rozwinąć. Oczywiście jest to wielkie uproszczenie ale mniej więcej ukazuje jak to wygląda i nie ma znaczenia czy ktoś jest kobietą czy mężczyzną tak więc gadanie że "pokazuje to również, że faceci - i inteligentni i ci głupi - są puści w środku, skoro kryterium wartości kobiety to wygląd." jest bzdurną feministyczną gadką która ma na celu przyczepienie się do czegokolwiek jako że to występuje u obu płci ale u swojej jakoś się tego nie dostrzega...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-4 / 12

@tomkosz
Albo piszesz nie na temat (może nie zrozumiałeś demota), albo próbujesz zrobić mapowanie kobiet egoistycznych, patologicznych, wrednych, chamskich i głupich na te piękne oraz miłych, pomocnych, szczerych i poświęcających się, na te brzydkie (co jest jeszcze gorsze niż przypadek pierwszy).
Twierdzisz, że życie kobiet jest zdecydowanie łatwiejsze, możesz podać dowody? Mogą być oparte na metodach ilościowych lub innych rzetelnych badaniach.
Wnioskujesz też, że z uwagi na łatwiejsze życie, kobiety nie mają okazji rozwinąć inteligencji, bo - jak uściślasz w dalszej części zdania - ci, którzy mają pod górkę, mają na to większe szanse.
Jakim cudem udało Ci się wpaść na takie wnioski i uzależniać poziom inteligencji od trudności i utrapień życia? Kompromitujesz się kolejny raz i kolejny raz udowadniasz, że musisz zabrać głos, nawet jak się skompromitujesz, byleby tylko wylać swój hejt i przypisać kobietom gorsze cechy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Buka1976
+1 / 3

@BlueAlien Na początku dyskusji, sprecyzujmy. Należysz do tych co dostają kopa czy do tych drugich?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 marca 2022 o 20:58

T tomkosz
-3 / 5

@GieniaK bla bla bla

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
0 / 6

@tomkosz
Jak zwykle trzymasz poziom wypowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+2 / 4

@GieniaK probuje dostosowac sie do twojego poziomu ;) A tak na serio, pisalem ci juz, nie bede napedzal feministycznej trollicy. Pogadaj sobie z bluealien

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 4

@GieniaK
No to się tej kolega merytorycznie wypowiedział xDDDDD
Doceń ten poziom xDDDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 marca 2022 o 22:25

K konto usunięte
0 / 6

@tomkosz
Kolego, do jej poziomu to ty nie dorośniesz choćbyś żył 100 lat i jeden dzień dłużej. Snujesz swoje żałosne, incelskie teoryjki a jak napotkasz merytoryczne i rzeczowe argumenty to umiesz powiedzieć tylko "bla bla bla" Szczerze mówiąc na tym powinieneś poprzestać, bo tylko ci wychodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DonSalieri
+2 / 4

@BlueAlien Czyli mniemam, że tez jesteś pusta i głupia?

Po tak pomyśl - widzisz faceta pierwszy raz na oczy. Jakie masz kryterium, by do niego zagadać? Wygląd. Tylko i wyłącznie. Chyba, ze lecisz na kasę, to zwracasz uwagę na markę stroju, czy auta którym przyjechał.

A wiesz, co jest najlepsze? To absolutnie normalne :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
0 / 2

@KatzenKratzen nastepna :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agitana
0 / 2

@BlueAlien Piekne kobiety zakochujace sie w milionerach sa czesto przez nich traktowane bardziej jako produkt, za ktory trzeba zaplacic. Niby sa wykorzystywani, ale sie na to godza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
-1 / 1

@KatzenKratzen :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 4

@tomkosz
A tak, oczywiście, że następna. A ty wciąż jeden i ten sam smutny przegryw xDDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2022 o 18:13

T tomkosz
+1 / 3

@KatzenKratzen wyzwiska, na tyle was stac. klasa sama w sobie. tzw feministki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
0 / 4

@tomkosz
Głupie stereotypy, tylko na tyle cię stać tzw przegrywie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M metallica1998
0 / 0

@BlueAlien gdyby ludzie nie patrzyli na wygląd i czy dana osoba jest pociągająca, to mielibyśmy białe związki i takie z rozsądku. Dzieci też by nie było

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GieniaK
0 / 2

@tomkosz
@KatzenKratzen
"nastepna :)" - będzie nas tylko więcej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-2 / 2

@tomkosz tak tylko wspomnę że przynudzasz. Każdy logiczny argument odbija się od ciebie a ty udajesz głupiego że niby nie zauważyłeś czy. Ie zrozumiałeś bo dobrze wiesz że i tak nie byłbyś w stanie podać kontrargumentu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+2 / 2

@BlueAlien logiczne argumenty od feministek? pani raczy zartowac :) Az spojrzalem jeszcze raz na te zaczepki i nie... nie ma zadnych racjonalnych argumentow z waszej strony. musicie postarac sie bardziej. no i sugeruje nie wyzywac rozmowcow, to moze ktos bedzie wtedy chcial z wami pogadac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-2 / 2

@tomkosz

Typowe. Jeśli ktoś nie ma kontrargumentu, to wystarczy byle pretekst - wiek, płeć, grupa społeczna - by zepchnąć czyjeś argumenty z drogi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+2 / 2

@BlueAlien do kogo ta mowa :) zmiazdzylem cie argumentami wiele razy, ignorowalas wszystko co bylo dla ciebie niewygodne. i tak trudno zrozumiec ze nikt normalny nie chce rozmawiac z osoba ktora wyzywa go od inceli i przegrywow? prezentujcie jakis poziom, to pogadamy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+2 / 2

@BlueAlien

"Typowe. Jeśli ktoś nie ma kontrargumentu, to wystarczy byle pretekst - wiek, płeć, grupa społeczna - by zepchnąć czyjeś argumenty z drogi :)"

Wypisz wymaluj ty i twoich koleżanek . Jak i rozmowa z mizoandryczką w necie jak i prawdziwym świecie , bez tych twoich bajek , latających smoków. inceli i innych obraźliwych słówek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 marca 2022 o 1:27

avatar BlueAlien
-2 / 2

@kamilxx2 @tomkosz

Sory, ale jak ktoś bezrefleksyjnie klepie frazesy "bo wy baby jesteście puste, lecicie tylko na hajs" to jak mam takie teksty traktować poważnie?

To zwyczajnie je olewam bo to jak kopanie się z koniem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+1 / 1

@BlueAlien a gdzie ja cos podobnego napisalem? zyjesz w rownoleglej, swojej wlasnej rzeczywistosci i masz innych za zle ze cie nie rozumieja. sa i takie baby, to fakt, nikt normalny temu nie zaprzeczy, ale nigdy nie sugerowalem ze dotyczy to calej plci zenskiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+2 / 2

@BlueAlien Przecież sama tak piszesz do cholery i obrażasz wszystkich wokół, wiec się nie dziw na reakcję,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 marca 2022 o 15:12

avatar rafik54321
+11 / 13

Faceci mają ten sam problem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar perskieoko
+5 / 7

Dlatego że pomyliłeś skutek z przyczyną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamski1313
+35 / 45

Jak to jest, że sympatyczne dziewczyny wybierają dupków (bo łobuz bardziej kocha), a normalnym chłopakom nie dają nawet szans... To idzie w obie strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E El_Polaco
+4 / 6

@adamski1313

A jak przyłoży, to dlatego, że mu zależy. Bo on tak bardzo kocha, ona budzi w nim takie emocje, że aż bije.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+1 / 1

@adamski1313
Nie znam takowych sytuacji. A tak, ja żyję w normalnym otoczeniu, gdzie każdy się edukuje, ma pracę i generalnie odpowiedzialnie podchodzi do życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Master_Yi
+4 / 12

@adamski1313 normalnym chłopakom dają szanse jak będą miały przebieg jak niemieckie diesle, i trzeba będzie komuś robić na bombelki z poprzednich związków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-3 / 9

@Master_Yi

INCEL ALLERT!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hermes_Trismegistos
-2 / 2

@BlueAlien Ja pierd*le, przecież to samo napisałaś w democie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bezn
+4 / 4

@Master_Yi nie bronię Blue, ale sam w wypowiedzi do adamski1313 odnosisz się do wartości kobiety tylko przez pryzmat, ogólnie mówiąc, jej doświadczeń cielesnych. Oboje z Blue jesteście siebie warci w tej chwili i w tym ujęciu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
+1 / 3

@adamski1313

Od lat wszyscy to wiedzą, na ten temat powstało tysiące demotów i memów. Mało kto jednak mówi o tym, że faceci w stosunku do kobiet zachowują się identycznie. Żaden sie do tego nie przyzna i będzie jojczył na podłe kobiety, mimo że sam robi tak samo. W tym democie chciałam pokazać, że to właśnie idzie w obie strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M metallica1998
-1 / 1

@Master_Yi akurat często się okazuje, że takie osoby, które w ten sposób narzekają na płeć przeciwną, są osobami sfrustrowanymi, toksycznymi o niskiej wartości. Normalna, fajna osoba, która zna swoją wartość i nie siedzi w piwnicy nie ma problemu kogoś znaleźć i nie wylewa takich rzygów na płeć przeciwną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
0 / 0

@Master_Yi

Bawi mnie ten obrazek. Nie ważne, że na pierdoły i bzdury nie ma argumentów bo to jak kopanie się z koniem, można tylko po co, skoro i tak nic nie dotrze? Ważne by sprowadzić rozmówcę do poziomu prymitywnej ameby wartościującej ludzi na podstawie doświadczenia seksualnego, żeby jej pokazać, jak to rzekomo jest się "bardziej świadomym instynktów", chociaż tak naprawdę to ta osoba jest zafiksowana na punkcie seksu (a raczej jego braku) a określenie incel może dotyczyć także osoby, która doświadczenie seksualne ma, ale stosuje takie słownictwo i ma o kobietach takie zdanie, że wychodzi na tego incela na własne życzenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Master_Yi
0 / 0

@BlueAlien

"Nie ważne, że na pierdoły i bzdury nie ma argumentów bo to jak kopanie się z koniem, można tylko po co, skoro i tak nic nie dotrze? Ważne by sprowadzić rozmówcę do poziomu prymitywnej ameby wartościującej ludzi na podstawie doświadczenia seksualnego, żeby jej pokazać, jak to rzekomo jest się "bardziej świadomym instynktów"

Czyli dokładnie każda twoja wypowiedź tutaj. Ja ci na każdą moją 'pierdołę i bzdurę' mogę podać argument/badanie/ankietę a ty i tak dalej swoje a twój jedyny argument to "bo tak, i wcale nie tak jak mówisz"
https://i.ibb.co/GPDVFKg/image.png

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 marca 2022 o 16:19

avatar BlueAlien
0 / 0

@Master_Yi

Zacytuję pierdoły, które sam napisałeś:

"normalnym chłopakom dają szanse jak będą miały przebieg jak niemieckie diesle, i trzeba będzie komuś robić na bombelki z poprzednich związków"

Wiesz kto stosuje taką argumentację? Incele. Nawet jeśli żaden takiej nie spotkał, to i tak robią kopiuj-wklej pod komentarzami innych.

Nie trzeba być prawiczkiem żeby być incelem. Incel to stan umysłu, to wmawianie sobie i innym, że każda kobieta jest taka sama, że leci na patusów, że ma "przebieg" (bo kobiecie nie wolno uprawiać seksu przed ślubem :) ) i kilkoro bombelków po samcu alfa gdzie samiec beta je wychowuje. To powtarzanie w kółko tych samych słów - że "koło trzydziestki kobieta zderza się ze ścianą i wymagania jej spadają".

To są jakieś kuriozalne twierdzenia. Nie ważne co, ważne żeby obrazić kobiety.

Jeśli ktoś kogoś po takich argumentach nazywa incelem to dlatego, że widzi z jakim typem człowieka ma do czynienia i jakimi kategoriami ta osoba się kieruje, nie mówiąc już że sama niczego nie wymyśli tylko stosuje kopiuj-wklej słów innych inceli.

Dodatkowo za każdym razem gdy nazwie się taką osobę po imieniu jest standardowa wklejka z różowowłosą Julką, która "jedyną wartością jako rozumie jest seks", która wklejana jest za każdym razem niezależnie od tego czy rozmówca, któremu to wklejono, faktycznie jedyne co uważa za wartościowe to seks xD a mnie to właśnie nie dotyczy, bo ja nie wartościuje ludzi na podstawie tego czy zaruchali czy nie.

Można nie zaruchać i zachowywać się normalnie i mieć mój szacunek, ale można też zaruchać i pisać takie farmazony jak ty i być dla mnie incelem :)

Tak więc ten obrazek mnie bawi bo również jest bezrefleksyjnie wklejany jako jedyny argument osób z ograniczonym myśleniem myślących, że oni są oświeceni i świadomi a cała reszta jest ograniczona i prymitywna w swej ocenie rzeczywistości :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
-5 / 7

A ja przyznam, że odrzuciłem pewną konserwatystkę i nie ze względu na a atrakcyjność, bo była 6+/10 na co dzień, ale ze względu na to harcerstwo do, którego do dziś należy w wieku 25 lat i nie dostrzegła, że przyklepywanie obowiązkami życia nie zrobi z niej dojrzałej kobiety gdy trzeba ogarniać bez znanych schematów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
+3 / 11

@SteveFoKS Nie rozumiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
-2 / 2

@BlueAlien ona zarzuciła poznawanie życia na własną rękę na rzecz narzucanych jej przez harcerstwo obowiązków. Gdy ma jakieś wątpliwości to nie stara się poznać to z czym ma odczynienia tylko idzie w schematy zawsze bardzo podobne i kiedyś jej narzucone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-2 / 4

@SteveFoKS

I to jest problem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
-3 / 3

@BlueAlien Tak, bo myśląc starymi w wielu wypadkach niesprawdzającymi się pedagogicznymi-harcerskimi schematami z czasem otoczyła by mnie ludźmi prostymi i słabymi (kwejowiczami), zgadzając się na związek z nią musiałbym poświęcić więcej niż zwykle, bo ona by sięgała zawsze po najprostsze rozwiązania a w chwilach trudnych i emocjonalnych uleganie swojej najsłabszej stronie czyli eskalacji konfliktu nie były by mile widziane nawet prze zemnie nawet gdybym sam się tego dopuszczał. To by wymagało panowanie nad całym związkiem, a rozmowy mogłyby być trudne, bo by się nie przyznała do własnych emocji przede mną grała lub milczała jak dziecko a tego nie można by nazwać zdrowym związkiem. A ja bardzo cenie sobie spokój.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2022 o 9:04

avatar BlueAlien
0 / 4

@SteveFoKS

Nie sądziłam że związki w pewnym wieku są tak skomplikowane że potrafią komuś takie rzeczy przeszkadzać :O

Ludzie są bardzo delikatni i wymagający

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
0 / 2

@BlueAlien Tylko ja mówiłem o tej konkretnej dziewczynie a wchodząc w zawiązek patrze na całość jako status na dłuższy czas. Jak mówiłem cenie sobie spokój a w to wchodzi dopasowanie jeżeli widziałem, że do mnie nie pasuje ona sama i jej znajomi a tobie samej podałem przyczyny wcześniej to po wchodzić w coś co się zwyczajnie nie opłaca. Mówiąc dosadniej lepiej jakiś zgrzyt przepracować niż kierować się słabymi emocjami a mówiąc słabe emocje to coś na co nie miała wpływu, a w jej przypadku często zaprzeczyła samej sobie, wiec praca nad związkiem była by nie efektywna, bo sama siebie by nie ogarnęła co dopiero przyszłość. Więc tak jest ona delikatna i chwiejna a ja wymagający po paru doświadczeniach,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2022 o 10:14

avatar BlueAlien
-3 / 5

@SteveFoKS

Czyli tylko dlatego że w przeszłości natrafiłeś na nie takie kobiety, to teraz nie dałeś jej szansy, którą byś dał, gdybyś nie był kiedyś z kiepskimi kobietami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
0 / 0

@BlueAlien ale ja cały czas mówię o jednej i tej samej i natrafiłem na nią nie dawno nie uważaj jej za kiepską tylko delikatną a w przypadku chwiejności trzeba by więcej w związek inwestować a nawet wysilać się jako opiekun i rozjemca. Te to co mnie spotkają w obecnie lub przyszłości nie ma co skreślać tylko trzeba rozpoznać jakie są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Master_Yi
+1 / 3

@SteveFoKS Nie dyskutuj z tym, to troll jest, minusuj i ignoruj
to coś żyje w jakimś multiversum gdzie na świecie jest więcej młodych kobiet i muszą zabiegać o bezrobotnych facetów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2022 o 13:26

avatar SteveFoKS
0 / 0

@Master_Yi można trollować trolla wystarczy mieć łeb na karku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2022 o 18:36

avatar agronomista
+4 / 6

Chyba w liceum. Gdy wszyscy są głupi. Zaś potem czym więcej wiosen mija tym też coraz mniej normalnych kandydatów, bo wszystkie lepsze partie są już zajęte.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+8 / 8

A potem taki jeden z drugim narzeka w internetach, że WSZYSTKIE kobiety są złe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P profix3
+9 / 11

A tam @BlueAlien gadasz głupoty, właśnie żaden związek w jakim byłem z takimi wrednymi i egoistycznymi kobietami nie przetrwał, nawet jak były ładne. Na dłuższą metę nikt nie wytrzyma z kobietami z pierwszej grupy. Nawet jak się ożeni, to rozwód na 90% A moja obecna żona, jest właśnie miła, ma dobre serce i robi dużo dla mnie i rodziny; i tak żyjemy sobie bez większych spięć już prawie 10 lat. I nie zapowiada sie że niby miało się coś zmienić.
Wiec skoro nie masz faceta widocznie należysz do tej pierwszej grupy kobiet, co widać po agresji twoich wypowiedzi na tym portalu. Widać coś jednak nie do końca sensowny ten twój demot :):):):):):).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 marca 2022 o 18:54

P profix3
+2 / 2

@BlueAlien Wszyscy na tym portalu wiedzą, że jesteś agresywną, dość niemiłą feministką. Jak widać wszyscy poza tobą. Pozdrawiam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 marca 2022 o 18:28

avatar BlueAlien
-4 / 4

@profix3

Jestem miła, jeśli ktoś na to zasłuży. Jeśli jęczy na kobiety i je obraża a stereotypy traktuje poważnie, to niestety, ale nie mam powodu być dla tego kogoś miła :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarikVao
+1 / 3

@BlueAlien
To tak nie działa, a raczej odwrotnie. Jeśli 'jesteś miła' to do czasu aż ktoś zasłuży na inne traktowanie. Jeśli stajesz się miła dopiero kiedy ktoś na to zasłuży to znaczy, że jesteś raczej wdzięczna (w najlepszym przypadku) albo oportunistyczna (w najgorszym).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-1 / 1

@MarikVao

Jestem miła po prostu, a jak ktoś się podle zachowa, to dla niego przestaję być miła. Jeśli ktoś się podle zachowa to nie zasługuje na bycie miłym dla niego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nowygregor
+1 / 1

jedno i drugie do czasu Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartek3691
-2 / 6

3 lata eksperymentu, wszystkie metody i szczerze drugi typ ledwo co istnieje. Jeżeli jakąś jest chętna to zapraszam do kontaktu, a szybko udowodnię ze jest taka jak ta pierwsza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Ludziki
+4 / 6

@bartek3691 Eksperymentowałeś 3 lata na jednej, czy przez 3 lata na wszystkich?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
0 / 2

Bo najwidoczniej dobre chłopaki uwielbiają cizie do łózia, na które wydają majątek, lub w razie braku takowego przynajmniej ślinią się do woli, a potem płakają, że żadna nie chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar konradstru
+1 / 3

@BlueAlien a ty do której grupy należysz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-1 / 5

@konradstru

Do żadnej, jestem wyjątkowa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SecundusInterpares
+1 / 1

@pani_jeziora lol co za język, twoja matka musi być dumna z twojego słownictwa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marcin2011
+3 / 3

Ponieważ po czasie każda z tych niżej opisanych weźmie przykład z tych wyżej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antyfrajer
+2 / 2

Cechy charakteru, które są tu wymienione nie mają żadnego znaczenia, liczy się wygląd. Jak jest ładna to ma branie a jak nie to nie. Co do zdrad to jeszcze inna bajka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Ernest1234
+8 / 8

,,Stary chłop nigdy nie jest tak stary jak stara baba".
(Kabaret Moralnego Niepokoju)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+1 / 3

Ale ona potrzebuje uwagi. Schudnij mówiłam ci!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GDK666
-1 / 3

jedna jest ladna druga gruba i brzydka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skar2k19
0 / 0

jaka mają kandydatów na pęczki zamiast 1 konkretnego to są kur... i ładne jak ta druga się poświęca związku itd widocznie jest brzydka tak samo jak u facetów jak nie ma kasy to nie ma lasek jak ma kasę to może sobie przebierać a to już od niego zależy czy będzie z 1 czy będzie zmieniał jak rękawiczki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Master_Yi
+1 / 3

OP żyje w jakiejś alternatywnej rzeczywistości albo patrzy tylko na top10% facetów, bo ci niżej to nie ludzie i szkoda im w ogóle dawać szansę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-4 / 6

@Master_Yi

Ty za to żyjesz w wirtualnej rzeczywistości, gdzie 90% kobiet to grube samotne madki, o które musisz konkurować z innymi facetami, inaczej do końca życia pozostanie ci ręka, a i tak w tej rzeczywistości te madki są w stanie cię odrzucić za mistyczny "za mały wzrost". Reszta kobiet to "empatyczne, sympatyczne mile dziewczyny z którymi można konie kraść i można się w nich zakochać, są szczere i uczciwe, i kosztują tylko 200 zł za godzinę" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Master_Yi
0 / 0

@BlueAlien aha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SteveFoKS
0 / 0

@Master_Yi jakbyś byłe wredny to mogłeś posłać mega pocisk zwłaszcza, że sama naprowadziła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Deithwen_PL
0 / 0

Te drugie nie wyglądają jak ta na zdjęciu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarcelinaMarcelina
+2 / 2

Gdyby związki międzyludzkie były tak proste jak w tym democie, tymczasem i te wredne, i te miłe mogą zostać zdradzone; oraz w drugą stronę i te wredne, i te miłe mogą zdradzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bezn
+2 / 2

@BlueAlien przestań generalizować proszę. Nikt nie składa się tylko z wad i nikt nie składa się tylko z cech dobrych. Tworzysz papierowe postacie, które nie istnieją w realnym życiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-1 / 5

@bezn

Cala strona demotów taka jest. Kobiety mające miliony butów, faceci nie zmieniający gaci. Ludzie z papieru i stereotypów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bezn
+2 / 2

@BlueAlien czy musisz dokładać cegiełkę i karmić obawy niektórych, i ich trigerować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-3 / 5

@bezn

Jakie obawy?

Dziwne że czepiasz się mnie a innych nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bezn
+2 / 2

@BlueAlien Blue, ,,czepiam się ciebie" bo jesteś autorem tego demota, prosta korelacja akcja-reakcja. To nie jest dziwne, to logiczne.

Dzieląc świat na czarno-biały (,który nota bene nie istnieje) dajesz paliwo do podsycania wiary w rzeczy, które nakręcają osoby mające podatność na tak podane prawdy o świecie. Dodatkowo, zakrzywiasz obraz świata osobom poznającym dopiero życie. Dokładasz, mówiąc dosadnie i nieładnie, cegiełkę do karuzeli spier***olenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-2 / 4

@bezn

Najczęściej takie treści idą w drugą stronę - że to "łobuz kocha najbardziej", a baby lecą na patusów.
Odwróciłam tendencję, zamieniłam płcie rolami, o których się nie mówi tak głośno i często. Pokazałam tę samą rzecz z innej, drugiej perspektywy. Jeśli ktoś podatny miał kontakt z podobnymi treściami, na 90% dotyczyły sytuacji laski lecącej na sebixa. Jeśli zobaczyłby tego demota, odzew itp - wtedy wartości mu się wypoziomują. Nie będzie widział świata czarno białego, że tylko źli faceci mają fajne dziewczyny, a często jest odwrotnie. Może wtedy zastanowi się, dlaczego pani X go rani - nie dlatego, że - jak się zdążył naczytać - "baby to uje" i dobremu chłopakowi dadzą kosza albo będą go psychicznie niszczyć, czyli wszystkie są złe, ale właśnie że są dobre dziewczyny, które są olewane i pomijane i może zmienić kierunek myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bezn
+1 / 1

@BlueAlien może by tak było, gdyby dana osoba posiadała aparat krytyczny wyrobiony własnymi doświadczeniami i oglądem doświadczeń realnych ludzi wokoło (jednak wtedy żaden tego typu demot by jej nie triggerował). Ale te osoby często mają już problem i ani twój demot, ani innego twórcy podbijający ,,stereotypy z Wykopu" nie pomoże a jedynie pogłębi zły stan.

Rozumiem, że masz dobre intencje, ale wątpię, że one tak zadziałają w praktyce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-2 / 2

@bezn Może być też i tak jak piszesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamk18
+2 / 2

czemu facet który jest miły kultularny dostaje kosza a facet który jest typowym gangusem ma ich pęczki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
-2 / 2

Niestety, ale żadna kobieta nazywająca płeć przeciwną ŚWINIAMI nie znajdzie fajnego partnera:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maja123456
-2 / 4

To bardzo proste. Sprzataczke moze miec kazdy, a kobiete i to piekna malo kto, wiec zastanowcie sie kobiety, czy to co mozecie dac mezczyznie, jest dla niego atrakcyjne, a moze zwyczajnie nie szukacie odpowiednich mezczyzn, dla ktorych wasze umiejtnosci i osbowosc sa atrakcyjne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarikVao
-1 / 1

Ech, i znowu Ty, @BlueAlien
Myślę, że warto szukać zamiast narzekać. Polecam środowiska okołokatolickie, bo tam sporo jest gości, którzy szanują swoje dziewczyny bez względu na wygląd. Choć coś mi się wydaje, że pewnie nie jesteś wierząca skoro masz takie problemy. :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
0 / 0

@MarikVao @Gats

Tak, jestem nie wierząca
Nie, nie mam problemów
Nie, nie szukam i nigdzie nie napisałam, że mam zamiar szukać xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarikVao
-1 / 1

@BlueAlien To dlaczego w ogóle się przejmujesz skoro nie szukasz i Ciebie sprawa nie dotyczy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
0 / 0

@MarikVao

A od kiedy demoty tworzy się na podstawie siebie samego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AnonPrzegryw
+1 / 5

Zabawne jest to, że takim wypowiedziom mainstream będzie przyklaskiwać pod warunkiem, że pochodzą od kobiet, ale gdy mężczyzna przytacza dosłownie takie same hasła zmieniając tylko płcie, to tenże mainstream, ta dbająca o uczucia i bezpieczną przestrzeń lewica, zaleje takiego mężczyznę pustymi hasłami typu "mowa nienawiści", "incel", "mizogin".
Ale oczywiście #pieklo-kobiet

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-3 / 3

@AnonPrzegryw

O czym ty w ogóle piszesz? Przecież jest dokładnie odwrotnie - to ja zmieniłam płcie we wszędobylskim haśle że "baby leco na drani" i "łobuz kocha najbardziej". Takich demotów było multum, takich memów było multum, w komentarzach to samo a takich demotów jak mój nie widziałam ani jednego chociaż temat przewijał się parę razy w komentarzach. W końcu zrobiłam demota który odbija piłeczkę i pokazuje, że sytuacja po obu stronach barykady jest taka sama a płeć nie ma tu znaczenia, pierwszy raz widzę że taki demot dostał się na główną a ty już się bulwersujesz xD dobrze że się dostał, w końcu ludzie zaczynają widzieć, że wojna płci to o rzucanie się gunwem, które ma różne kolory ale nadal jest gunwem.

Incel i mizogin to z kolei określenia na ludzi o niskim IQ którzy bezrefleksyjnie powtarzają utarte na tagu Przegryw z wykopu haselka pokroju "kobiety interesują się normalnymi facetami jak mają bombelki po chadach i robią się stare" "wyszaleje się taka na karuzeli kootasuf i wtedy interesuje się miłym mirkiem na którego wcześniej by nawet nie splunęła" i inne takie bzdury powtarzane przez właśnie inceli, którymi sami się nakręcają coraz bardziej.

Może i nie nienawidzisz kobiet, ale za to hejtujesz moje wypowiedzi, mimo że mam rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+2 / 2

@BlueAlien Gówno , a nie masz racje .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlueAlien
-3 / 3

@kamilxx2

Zacny argument, taki nie za mądry :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
0 / 0

Faceci mają tak samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem