Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+18
Ten demotywator może zawierać treści nieodpowienie dla niepełnoletnich.

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
X konto usunięte
+6 / 34

Od końca Listopada było jasne, że będzie wojna. Współpracuje z Ukraińcami i wiem, że wiele kumatych zrobiło pewne kroki. Np znajomy w połowie Grudnia jak było przy granicy już 160tys wojska ruskiego, wystawił mieszkanie na sprzedaż w Kijowie(stare mieszkanie po Babci, które wynajmował). Sprzedał je w styczniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar asf17
+9 / 21

@xdarth To jest przygotowanie się do wojny? Sprzedanie mieszkania? Serio?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X konto usunięte
+1 / 15

@asf17 Tak!! Ma kasę w $ i jego rodzina w Polsce nie musi się teraz przejmować kasą, a nie jak setki tysięcy ludzi, zastanawiają się gdzie sprzedać hrywny i czy ich dom jeszcze stoi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+14 / 14

@asf17 A sądzisz, że jak w Twój blok walnie rakieta, to ktoś go po wojnie odbuduje, dokładnie taki sam, i odda Ci mieszkanie?
Za pieniądze możesz kupić złoto, zakopać na odludziu i po wojnie mieć za co się urządzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotr_strakowski
+20 / 40

Tekst powyżej to zwykla manipulacja bo większość Polaków nie ma pretensji do Ukraińcow, tylko do własnego rządu, który uprawia rozdawnictwo na ogromną skalę. Hotele ustalają stawkę na poziomie 120zl za dobę co oznacza ze pobyt 4- osobowej ukraińskiej rodziny będzie nas kosztował 14400zl miesięcznie. Do tego trzeba doliczyć 500+, zasiłki, emerytury socjalne. Ktore z pansrw będących potęgami gospodarczymi (Francja, Niemcy) kieruje uchodzcow do hoteli??? Żadne, bo ich na to nie stać. A polski rząd zastaw się a postaw sie!!! Spoko, sciagnie się z polskich podatników. Teksty tego typu manipulujące emocjami będą się teraz często powtarzać bo maja skłonić Polaka to tego, który ma płacić, zgadzać się bezmyślnie na wszystko i siedzieć cicho.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar asf17
+1 / 5

@daclaw @xdarth Żeby sprzedać, ktoś musi kupić. Zbliża się wojna więc pewnie sprzedał za grosze bo lepiej stracić mniej niż wszystko a ten kto kupił myślał że zrobił interes życia, że wojny jednak nie będzie. Obaj stracili tylko ten drugi więcej. Przygotował się ten który wstąpił do wojska i broni ojczyzny, miejmy nadzieję że z powodzeniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
0 / 20

@piotr_strakowski To jest zwykła proukraińska propaganda. Zresztą przeglądając codzienne informacje Interii, onetów, wszelakich telewizji itd. dotyczące ciągłych sukcesów Ukraińców w walce z armią ruskich, można dojść do wniosku, że niedługo Ukraińcy zlikwidują całą ich armię i przystąpią do zajęcia Moskwy. Szkoda tylko, że uchodźcy ukraińscy o tych sukcesach jeszcze nie wiedzą i ciągle jadą do Polski. Powinien ktoś ich o tym poinformować, że już mogą wracać do swoich domów. Tyle ironii, bo pewnie zaraz jakiś nawiedzony, inteligentny bezobjawowo napisze, że jestem ruskim trollem. A to co wyprawia polski rząd to jest niewiarygodne, DWA MILIONY obcych ludzi na naszym utrzymaniu, gdzie Niemcy po przyjęciu 20 tys. w zasadzie zamknęli dla Ukraińców granicę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Synmojegotaty1234
+12 / 20

@piotr_strakowski brawo! Mam takie samo zdanie choć obrywam za nie od Ruskich trolli. Uważam że polski nie stać na pomoc długoterminową w takiej formie. Niestety ich komfort życia się pogorszył ale nasz też nie jest na tyle wysoki żeby nas zmuszać do aż takich działań. Na całym świecie funkcjonują w takiej sytuacji obozy a my rozdajemy mieszkania i hotele. Nastroje się pogorszą i będziemy ich nienawidzić z czasem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotr_strakowski
+5 / 9

@Synmojegotaty1234 Ciezkie czasy nastały dla ludzi potrafiących zliczyć dwa do dwóch, nie biegnących bezmyślnie w owczym pędzie. Jak się okazuje to wszystko ruskie trolle :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X konto usunięte
0 / 0

@asf17 Sprzedał po cenie rynkowej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
0 / 6

@konto usunięte Może nie jesteś ruskim trollem. Ale na pewno bezdusznym człowiekiem, w którym nie ma empatii. Nawet nie rozumiesz pojęcia "wojna informacyjna" W 1939 Europa odwróciła się od Polaków - teraz my mamy odwrócić się od Ukraińców?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-5 / 5

@Myslaca_istota tak , Ukraińcy Polakom bardzo pomagali w czasie II. Nie możemy ich teraz zostawić bez zasiłków. Dać każdemu Ukraińcowi mieszkanie, 2000 kieszonkowego, a jak tam zabraknie żołnierzy - wyśle się polskich mężczyzn. Jesteśmy im to winni np za pomoc na wplyniu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M monileart
+12 / 14

RACJA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtekkk69
+5 / 49

Wypisz, wymaluj. Opis Konfederacji. Jakby przyszła wojna, pierwsi by zwiali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar y0u
+20 / 24

@Wojtekkk69 to mam dla Ciebie dość nieprzyjemną informację, może nie wychodzę zbyt często w kontakt z innymi, ale często słucham rozmów to w pociągach, to w autobusach, czy na ulicy. Streszczając do minimum, dla naszego kraju cała obrona zaczęłaby i skończyła się na wojsku zawodowym, reszta zwyczajnie zwieje (mam tu na myśli głównie ludzi w wieku na oko do 30 lat). I szczerze, nie dziwię im się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2022 o 14:03

G Gicio
+8 / 26

@y0u Co Ty pi@rdolidsz Rycerze Maryji i inne organizacje z relikwiami Boboli stanęli by na granicy i nie wpuścili by ruskich do Polski

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O onlywoman
+6 / 14

@y0u O ukraińcach też tak mówili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+2 / 24

@Wojtekkk69
Jak to: zwiali?
Witaliby onuce chlebem, solą i wódką, w mig utworzono by z nich rząd ratujący Polaków przed nazistami i narkomanami. Godek ministrą zdrowia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G globus24
-4 / 28

@y0u mówisz o piz*eczkach w rurkach? masz rację... oni by zwiali bo oni są zbyt piz*owaci żeby rodzinę założyć a co dopiero walczyć.. całe szczęście żyje jeszcze pokolenie prawdziwych mężczyzn i nie jest jeszcze wcale takie stare żeby nie móc walczyć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pergamin
+21 / 27

@onlywoman różnica między Ukrainą a Polską jest taka, że armia ukraińska na początku wojny była przynajmniej dwukrotnie (jak nie więcej, oficjalnych danych chyba nigdzie nie ma i pytanie czy włączamy Gwardię Narodową w siły zbrojne) większa od Polskiej, a od 2014 roku przechodziła intensywną modernizację w zakresie sprzętu i taktyki, a część jednostek wojska zawodowego jeszcze przed wojną z Rosją miała przynajmniej minimalne doświadczenia bojowe. Polska armia wygląda tak, że mamy więcej oficerów niż szeregowców, więcej biurokratów niż żołnierzy umiejących strzelać. Podejrzewam też, że stan sprzętu jest taki sam jak Rosjan. Wszystko by się rozkraczało po drodze, paliwa i jedzenia dla żołnierzy by nie było jakby poszli w teren walczyć z Rosjanami. Szczęśliwie też mamy Abramsy, których nie naprawimy, zżerają ogromne ilości paliwa i nie przejadą przez nasze mosty. Taka jest ta polska armia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 marca 2022 o 8:16

P PitBull9010
+6 / 10

@Pergamin jeszcze tych abramsów nie mamy (podobnie jak najnowszych, ale nie najlepszych F35 Raptor), a co gorsza, te "kontrakty" wcale takie opłacalne i relatywnie dobre nie są...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
0 / 4

@PitBull9010 Czy wobec istnienia takich systemów, jak Jawelin, czołgi w ogóle mają jeszcze sens? Czy te najnowszej generacji są w stanie przetrwać trafienie z tego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrokis
-2 / 4

@daclaw pewnie, bo jak się rusza kolumna wojskowa to nie składa się z samych czołgów. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gavron88
0 / 6

@Pergamin "Szczęśliwie też mamy Abramsy, których nie naprawimy, zżerają ogromne ilości paliwa i nie przejadą przez nasze mosty. Taka jest ta polska armia."

1. Z jakiej racji nie naprawimy? W cenie mamy serwis w Polsce i części zamienne;
2. Nie tak dużo tego paliwa jak wmawiają niektórzy ignorancji biorący dane na ten temat sprzed ponad 20 lat. Ten silnik cały czas jest rozwijany;
3. Od tego mamy mosty samobieżne i pontonowe które też kupujemy. Zwykłe mosty po których mogą przejechjać mosty są niszczone żeby utrudnić wrogowi atak.

Zrób nam przysługę i nie wypowiadaj się o rzeczach o których nie masz pojęcia, dobrze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pergamin
-1 / 5

@Gavron88

1. Bo Polski przemysł leży i kwiczy. Nawet jeśli mamy w cenie serwis i części zamienne, to nie damy rady ich zwyczajnie naprawiać. Nie jesteśmy wstanie zmodernizować w przyzwoitym tempie Leopardów, a Abramsy są jeszcze większą konstrukcją. Nie mówiąc już o ich naprawie jakby zostały uszkodzone w boju czy podciągnięcia ich na tyły.
2. Abramsy ważą dobre 70 ton. Sama ich masa zżera więcej paliwa od innych czołgów, nieważne jak dobry jest ich silnik. Tego się nie przeskoczy. Więcej paliwa, to też większy problem logistyczny, a logistyka to często dużo biurokracji, a tą Polska stoi i jest mało wydajna.
3. Gdy wróg atakuje, to nie niszczy się w całym kraju mostów tylko na linii ataku. Poza tym, nawet jak się niszczy mosty, to trzeba najpierw wykonać odwrót nim dane mosty się zniszczy. Postawienie zaś mostu pontonowego zajmuje czas, zresztą ten sam most musi unieść 70 ton masy Abramsów. Tak czy siak, Abramsy mają ograniczone możliwości manewrowe przez swoją masę w ataku i w obronie. Mogą mieć też pewne problemy z przekraczaniem rzek właśnie przez swój silnik.

Tak czy siak pewnie można było dokonać lepszych zakupów, ale musimy grać jako przyjaciele Stanów Zjednoczonych. Szkoda, że nie mamy własnego przemysłu zbrojeniowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 marca 2022 o 9:04

G Gavron88
-1 / 3

@Pergamin 1. Uważasz że nie damy rady ich naprawić i jako przykładu podajesz ślamazarną modernizację innych czołgów wynikającą w dużej mierze z działań Niemców? Serio? Co do uszkodzenia w boju, to kupujemy z Abramsami wozy do ich odholowywania podczas walki, jakbyś nie wiedział;

2. Waży tyle ile typowy zachodni czołg. Nowy Leopard 2 ma porównywalny ciężar. Jest to obecnie standard;

3. Nie ma większych problemów od innych czołgów, pisałem ci już o mostach samobieżnych, które to też kupujemy. Używanie tylko mostów pontonowych jako przykładu jest manipulacją. I podaj proszę w jaki sposób turbina Abramsa stwarza dodatkowe problemy w porównaniu z innymi czołgami.

Nie, nie można było dokonać lepszych zakupów, zakup Abramsów to zakup interwencyjny i czołgi te potrzebne nam są jak najszybciej.
Uważasz że mogliśmy wybrać lepiej? To proszę podaj który kraj poza USA tak szybko dostarczy nam czołgi. No dalej, skoro piszesz że mogliśmy wybrać lepiej to powinieneś od razu mieć gotową odpowiedź.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PitBull9010
0 / 0

@daclaw mają i jeszcze długo będą miały
musisz mieć na uwadze, że nawet najnowocześniejsze systemy naprowadzania, nawet najlepsze rakiety nie są niezastąpione, superprecyzyjne, w 100% skuteczne...
na przykładzie ruskich na Ukrainie możesz sobie odpowiedzieć, czy nowoczesne czołgi mają sens...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pergamin
0 / 2

@Gavron88 moglibyśmy wybrać lepiej jest tu jako przypuszczenie. Nie siedzę w przemyśle zbrojeniowym więc nie wiem jak wygląda oferta. Słyszałem jednak, że były oferty czołgów południowo koreańskich czy to na zakup czy produkcję w Polsce czy nawet modernizację ich czołgów na polskie warunki. Czołg inspirowany Abramsem, ale będący jego wariacją/rozwinięciem na inne warunki, które byłyby prawdopodobnie lepsze dla Polski. Szczególnie jego waga. W każdym razie, nawet zakładając, że wszystkie twoje podpunkty odnośnie Abramsów nawet są prawdziwe, a nie mam zamiaru się kłócić (w końcu może faktycznie masz profesjonalną wiedzę), to główna teza tak czy siak stoi. Polska armia jest w złej kondycji tak czy siak skoro na gwałt się dozbrajamy zamiast rozważać potencjalnie lepsze oferty. Oh, oczywiście można twierdzić, że zagrożenie i trzeba więcej sprzętu, ale jakby polska armia sukcesywnie i rozsądnie była rozwijana przez lata i modernizowana, to teraz nie trzeba byłoby kupować 250 najdroższych na świecie czołgów bo byśmy mieli stosowne rezerwy czy własny przemysł czy inne rodzaje czołgów. No, a poza tym załogi czołgów będą musiały przejść od nowa przeszkolenie i transfer na Abramsy, więc koniec końców i tak wartość bojowa jednostek spada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gavron88
-2 / 2

@Pergamin Piszesz o czołgu K2PL i o programie "Wilk", którego zakup Abramnsów nie jest częścią. Tak jak już pisałem, zakup czołgów amerykańskich jest zakupem interwencyjnym, spowodowanym najprawdopodobniej fatalnym stanem naszych czołgów z rodziny T-72.
Projekt "Wilk" natomiast to zakup nowego czołgu podstawowego który ma domyślnie zastąpić wszystkie nasze obecne czołgi, włącznie z Leopardami 2. Do tego projektu obecnie dwie propozycje: południowokoreańska oferta z K2PL oraz M1A2 z USA.

Co do tej superoferty koreańskiej o jakiej było głośno w mediach, to okazała się tylko plotką, prawdziwa oferta nie była taka dobra. Obecna ponoć jest znacznie lepsza co pozostawia Koreańczyków w grze, chociaż minusem z ich strony jest to że K2PL jeszcze nie istnieje w metalu (ma być to zmodyfikowana wersja ich rodzimego czołgu K2 przystosowana na polskie warunki), co od razu pokazuje że nie była by to opcja porównywalna z ofertą USA. Wielu ludzi (w tym ja) dalej kibicuje tej opcji i ma nadzieję że będzie dzięki temu produkcja tych maszyn w Polsce.

"Polska armia jest w złej kondycji tak czy siak skoro na gwałt się dozbrajamy zamiast rozważać potencjalnie lepsze oferty"
Tu masz rację, nasi rządzący obudzili się z ręką w nocniku i wiele projektów jest wykonywanych naraz, ale ich realizacja i tak zajmie kilka najbliższych lat.

"ale jakby polska armia sukcesywnie i rozsądnie była rozwijana przez lata i modernizowana, to teraz nie trzeba byłoby kupować 250 najdroższych na świecie czołgów bo byśmy mieli stosowne rezerwy czy własny przemysł czy inne rodzaje czołgów" - Pełna zgoda, nasi rządzący pokpili zupełnie sprawę w wielu kwestiach. W przypadku czołgów były plany (ponad 20 lat temu) do dalszych prac nad naszym PT-91 co w planach długofalowych miało zaowocować zupełnie nowym czołgiem. Wszystko to poszło do piachu gdy postanowili kupić stare i zajeżdżone Leopardy 2A4. Dziś nam się to odbija czkawką.

"No, a poza tym załogi czołgów będą musiały przejść od nowa przeszkolenie i transfer na Abramsy, więc koniec końców i tak wartość bojowa jednostek spada." - Niestety z każdym nowym czołgiem było by tak samo (a nowy czołg tak czy siak jest nam potrzebny), jest to zło konieczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
+2 / 4

@globus24 Widzisz, taka "piz*eczka w rurkach", jak to nazwałeś, a raczej komik, który występował w klipie muzycznym w lateksie i na szpilkach jest w tym momencie symbolem odwagi i niezłomności, a "macho", który się z niedźwiedziami fotografował jest symbolem ludobójstwa i strachu, bo zadka poza schron się boi wystawić. Ba! boi się nawet własnych ludzi. Nie sądź ludzi po wyglądzie i deklaracjach, bo możesz się srogo zdziwić!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G globus24
0 / 4

@Myslaca_istota ja nie oceniam po wyglądzie... zapytaj przeciętnego 18-24 lata co by zrobił w sytuacji gdyby Putin zaatakował Polskę.... połowa staje się natychmiast pacyfistami mimo że jeszcze godzinę wcześniej strugał samca alfa w stadzie.... a z pozostałej połowy, większość uciekłaby za granicę i z tamtąd wspierała by swój kraj... haha... a co do prezydenta Ukrainy to wcale się tak nie jarajcie jego bohaterstwem bo coraz bardziej mi się to wydaje podejrzane... koleś dorzuca prawie codziennie foty lub filmy na insta, Nie ma zamiaru uciekać z miasta które jest pod ciągłym ostrzałem. A wyobraź sobie co by się stało gdyby w tym momencie go zabili... cała obrona Ukraińska ległaby w gruzach a Ukraińcy straciliby morale.... biorąc pod uwagę że Zełęsky to Ukraiński żyd, a Żydzi od dawna przygadywali o chęci pozyskania terenów pod osiedlenie się w Europie to wcale bym się nie zdziwił jakby taki właśnie był plan... No chyba że Zełensky jest idiotą i uważa się za nieśmiertelnego....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
+1 / 1

@globus24 Nie do końca się zgadzam, że po śmierci Zełeńskiego obrona Ukrainy by się załamała. Mieliby swojego męczennika, a jest jeszcze Kliczko i paru innych, którzy są podziwiani. Co do ostatniego zdania, odrzucasz możliwość, że w obliczu wojny Zełeński po prostu okazał się odważnym człowiekiem? To co powiesz o Stefanie Starzyńskim - prezydencie Warszawy z 1939? Był idiotą i uważał się za nieśmiertelnego? Czy był bohaterem? Nie wiesz do końca, co zrobiłbyś w obliczu wielkiego zagrożenia. Możesz deklarować to i owo, ale przekonasz się dopiero, kiedy staniesz twarzą w w twarz ze strachem.
A co do wrzucania postów na insta, myślisz, że robi wszystko samodzielnie, czy że ma od tego ludzi? Siłą przywódcy są jego doradcy i współpracownicy. Gość uprawia propagandę - ale ta propaganda ma na celu ocalenie jak największej liczby Ukraińców przed śmiercią. I właśnie za to trafi do podręczników historii. Czy Churchill, de Gaulle, czy Kennedy byli nieskazitelni? Nie - ale zostali wielkimi ludźmi za to, co zrobili dla swoich narodów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 marca 2022 o 9:10

G globus24
-2 / 2

@Myslaca_istota Churchill, Gaulle czy Kennedy nie biegali po okopach... Starzyński też nie biegał a po prostu pozostał w mieście.... Prezydent Ukrainy robi zdjęcia, nagrywa filmy, w wojskowym ubiorze, podczas spacerów przez zrujnowany kraj... dodatku okazuje się że Rosjanie wycofali się z pod stolicy i ją odpuścili, przenosząc się na wschód.... za chwilę dowiemy się że dojdzie do podpisania rozejmu, na mocy którego wschodnie obwody będą odcięte od Ukrainy ostatecznie, a wtedy będzie to oznaczać że ci zabici ludzie zginęli na darmo... ale wschód Ukrainy zasiedlą żydami i za 10 lat będzie tu nowy Israel...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
+2 / 2

@globus24 De Gaull był trzykrotnie ranny w czasie I wojny światowej, a w czasie II był dowódca dywizji pancernej, więc "biegał po okopach". Zełeński jest przede wszystkim politykiem. I robi to, co może żeby przechylić szalę wojny na stronę Ukrainy. Moim zdaniem - bardzo dobry polityk (w Polsce nie ma takiego żadnego). Jesteś pewien, co do rozejmu? Bo Rosjanie chyba nie bardzo. A co do ostatniej kwestii: wolałbyś mieć za sąsiadów żydów, czy Rosjan?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-3 / 3

@Gavron88 wiesz ile polska wytrzyma ruski napór? W najlepszym razie 5 dni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gavron88
0 / 0

@mojekonto300 Tyle samo miała wytrzymać Ukraina. Możesz mi przypomnieć ile trwa już ofensywa rosji? Co, nie potrafisz?

W sumie to zabawne że chciało ci się komentować ponad roczną wypowiedź tylko po to żeby zrobić z siebie błazna... Nie płaci ci ktoś za to przypadkiem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-3 / 3

@Gavron88 klaunie - Ukraina ma o wiele silniejsza armię. Pomaga jej wiele innych państw. Polska wytrzymałaby kilka dni. Takie są fakty. Nie rób z siebie debila wypowiadając się na tematy i których nie masz pojecia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-3 / 3

@y0u nie zwieja. Może kobiety. Dla mężczyzn zamkną granicę, tak jak w Rosji czy na Ukrainie. Synkowie polityków i tak są zwolnieni. Bogacze uciekną. Proste chłopy pójdą na szybką smierc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gavron88
0 / 0

@mojekonto300 O wiele silniejszą armię od Polski? Obecnie - tak. Ale nie była silniejsza gdy putler zaczynał ofensywę. Wybacz, ale guzik wiesz o czymkolwiek panie troll.
A teraz wracaj do szkółki, może tam przy dużej dozie szczęścia nauczą cię krytycznie myśleć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-4 / 4

@Gavron88 że w 2014 była słabsza niż Polska? Wątpię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gavron88
0 / 0

@mojekonto300 Zupełnie jakby twoje opinie miały jakąkolwiek wartość... Weź się człowieku ogarnij, wszystko co do tej pory napisałeś to zwykłe brednie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-3 / 3

@Gavron88 patrz na fakty, statystyki. Nie na swoje urojenia. Tak, jak ruskie przyjdą - oczywiście, że stan polskiej armii nie będzie miał jakiejkolwiek wartości. Mniej wiadomości oglądaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gabriel001
+6 / 22

Twoje "logiczne" myślenie przypomina myślenie tych co teraz na zachodzie obwiniają Polskę o holokaust, bo jakiś mały ułamek społeczeństwa współpracował z okupantem. To samo dzieje się teraz, jakiś ułamek będzie miał żal zawsze o coś, kogoś. A postrzeganie ludzi przez pryzmat marginesu świadczy o małym rozumku nic więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maca666
0 / 2

@gabriel001
Masz racje, ale "A postrzeganie ludzi przez pryzmat marginesu świadczy o małym rozumku nic więcej." To niestety tak nie działa, ten margines determinuje nasze życie. Przykład: w społeczeństwie mamy złodziei, liczebnie są marginesem, a jednak wszyscy używamy kluczy i zamków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gabriel001
0 / 0

@maca666 Ale nie uważasz wszystkich za złodziei, masz świadomość że to margines. Margines nie świadczy o całości. Tak samo morderca może być 1 na 1 000 000, to nie znaczy że wszyscy są mordercami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maca666
+1 / 3

@gabriel001 niezbyt jasno się wyraziłem, przepraszam. Świadomość że na 1 000 000 ludzi 1 to morderca, może powodowac strach i obawę o swoje życie pozostałych 999 999. O takim wpływie marginesu na resztę chciałem powiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Drak82
+40 / 62

Przypominam, że w Polsce działa BARDZO SILNA ruska agentura, która robi co może, żeby skłócić Polaków i Ukraińców.


Robią też inne parszywe rzeczy, np. podrzucają trackery GPS do darów wysyłanych na Ukrainę (patrz: Irytujący Historyk, YT). To się będzie nasilać, będą robić prowokacje, żeby zdestabilizować nasz kraj. I Polacy i Ukraińcy muszą być tego świadomi!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ddarek
+12 / 14

@Drak82 Idealnie pasuje do sejmu. Od 40 lat nas skłócają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AnonPrzegryw
0 / 2

@Drak82 Dokładnie tak. Całe szczęście dwie rusofilskie onuce nazywane jabłonowski i osadowski siedzą w pierdlu i już nie za bardzo mają jak siać tego propagandowego gówna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C coldfish
+11 / 11

Oby to nie był opis naszej przyszłości !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+13 / 27

Jeszcze dorzucić dwójkę dzieci w przypadkowej szkole i przypadkowej klasie, gdzie niektórzy nauczyciele sarkają, że jak już tu są to mają od razu umieć po niemiecku, ci co się starają nie znają polskiego i nadrabiają tłumaczem Google, rozmówkami i dobrym sercem, ale spotykają się z hejtem rodziców niemieckich, bo jak to można poświęcać czas polaczkom, skoro w pierwszej kolejności powinny być niemieckie, dyrektor nie ma czasu na tworzenie sensownego planu działania, bo ciągle do gabinetu ładują mu się wk*rwieni rodzice czy inni patopatrioci, część dzieci przyjmuje nowych kolegów z otwartymi ramionami, oferuje pomoc, ale wystarczy jeden, który bezkarnie wrzeszczy Raus! a nauczyciele boją się zwracać uwagę, bo zostaną potępieni przez "prawdziwych" Niemców z politykami na czele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Ochrety
+2 / 2

@szwejkow Niestety, ale dla dziecka w traumatycznym momencie życia dokopanie go do klasy szkolnej, uczącej się w nieznanym mu języku, w której nikt nie zna jego języka, jest bardzo dużym stresem. Już sama w sobie szkoła jest wzmagającym poziom lęku miejscem, a co dopiero w takiej sytuacji. Oczywiście, rozbija to także możliwość prowadzenia lekcji w szkole, w której przez ostatnie dwa lata normalna nauka była uniemożliwiona z powodu zdalnego nauczania.

Organizowanie oddziałów przygotowawczych, w których uchodźcy mogą poznać podstawy nowego języka przed kontynuowaniem swojej edukacji w tym języku wydaje mi się być jedynym ludzkim rozwiązaniem w tej sytuacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carman_queenOfDarkness
+9 / 25

Przypominam rok 1939 i "pomoc" jaka Polska i Polacy otrzymali od "przyjaciół"...tak dla przypomnienia historii , jak nas napadli z 3 stron nikt nam nie pomagał !! natomiast Polacy są inni i pomagają gdy inni są w potrzebie więc takie teksty są nie na miejscu i tylko sieją nienawiść!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2022 o 21:02

H humman
+2 / 10

@Carman_queenOfDarkness Obecny świat jest całkiem inny niż ten z przed 80 lat, wtedy nie było globalizacji, ONZ, mnóstwa organizacji międzynarodowych, NATO, EU, amerykańskiej armii i dolara
Rosja niszczy porządek światowy dlatego tak wiele krajów zareagowała sankcjami i wsparciem, nawet Chiny się przekonują że jest w tym słaby interes

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matek1998
+8 / 8

@humman moim zdaniem, od 80 lat nic się nie zmieniło. Wszystkie te pakty, umowy, organizacje UE, NATO, globalizacji etc. sprawdzają się podczas pokroju. Gdy przyjdzie co do czego, każdy będzie dbał o własne cztery litery. Już teraz kraje zachodnie UE, Izrael i parę innych dogadują się z Rosją, bardziej lub mniej oficjalnie. Dbają o swoje interesy bo choć Ukraina dzielnie się broni, nie ma większych szans. Chiny balansują i kalkulują czy lepiej wesprzeć Rosję czy trzymać z zachodem. USA boi się wojny na swoim terenie, więc są ostrożni chociaż chętnie by pohandlowali bronią i sprzętem z obiema stronami. Polska za to próbuje się na tej wojnie lansować, czego efekt będzie taki jak zawsze, dostaniemy po d.. z którejąś strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 marca 2022 o 20:13

V Votan
+2 / 2

@matek1998 poprawie tylko że "dostaniemy po d.. z każdej strony"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KiloBiedronek
+10 / 26

Te ameby, które zazdroszczą uchodźcom "przywilejów" są w zdecydowanej mniejszości. Ludzie pomagają z ogromnym zaangażowaniem, w społecznościówkach pełno ofert pomocy. Przyjęliśmy prawie 2 miliony uchodźców, Niemcy po 160 tyś poprosili o wstrzymanie transportów, bo już nie mają miejsc. Małostkowych idiotów trzeba temperować, ale na razie zdaliśmy egzamin z człowieczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dinaeel
+6 / 14

@KiloBiedronek jestem w szoku jak nasze społeczeństwo szybko i skutecznie zareagowało na tragedię sąsiedniego narodu. Przerosło to wszelkie oczekiwania jakie mogły by być zrealizowane odgórnie. Równocześnie szkoda że trzeba używać przykładów jak w democie by dotrzeć do mniej empatycznej części społeczeństwa, która nie potrafi postawić się w roli uchodźcy tracącego dorobek swojego życia, spokojną przyszłość swojego potomstwa. Niestety przeciąganie się konfliktu będzie coraz bardziej nadwyrężać tą cienką nić człowieczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G globus24
-2 / 22

admin na tej stronie chyba ma jakiś żal do naszego kraju... do naszej ojczyzny.... to ja może o czymś wspomnę... dawanie przywilejów które normalnie przysługują mieszkańcom danego kraju, uchodźcom z innego kraju wybiega poza pomoc wynikającą z międzynarodowych umów i traktatów. i nie znam osoby która by zazdrościła Ukraińcom, jednak dawanie im socjalów, a ludziom którzy przyjmują Ukraińców jakiś pieniędzy od państwa tworzy patologię bo osobiście już znam ludzi którzy nie mieli zamiaru przyjmować uchodźców, a zrobili to dla kasy... przyjęli bardzo bogatych ukraińców, którzy im płacą za mieszkanie, a od państwa zainkasują dodatkowe 200 zł za dobę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
0 / 2

@globus24 Ale rozumiesz, że to państwo nie robi tego z dobroci serca, tylko dlatego, że jest zbyt nieudolne, żeby coś zrealizować w sposób systemowy? Pandemia, wybory Sasina - przykładów pełno na każdym kroku. Więc jedyne, co potrafi, to dosypać parę groszy wolontariatowi, żeby je wyręczył nie padając przy tym na twarz z wycieńczenia w najbliższym czasie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G globus24
0 / 4

@daclaw powiedz mi... dlaczego przytaczasz sprawę wyborów Sasina i obwiniasz za to rząd a nie marszałka senatu który celowo opóźniał głosowanie twierdząc że wybory byłyby zbyt niebezpieczne, ale wystarczyło że PO zmieniła kandydata z idiotki na debila i wybory mogły się odbyć... naprawdę to jest zbyt trudne żeby to zrozumieć dla przeciętnego leminga? a pandemia czyli co? tzn Kaczyński wypuścił wirusa? bo może o czymś nie wiem... nie jestem zwolennikiem wszystkich rządowych rozwiązań co do uchodźców ale jedno wiem... gdyby np dzisiaj rządziła Platforma to mielibyśmy już ruskich w kraju... nasza władza by ich wpuściła... w domach byłoby zimno bo za czasów PO udział rosyjskiego gazu w Polskim rynku wzrósł z 55% do 92%, całe szczęście PiS obniżył ten udział do 50%, Baltic pipe by się nie budowało a rząd by twierdził że nie ma powodu żeby wzmacniać armię bo przecież wojna jest u sąsiadów a nie u nas a pozatym rosja to przyjaciel

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myslaca_istota
0 / 0

@globus24 Wiesz, że Rosjanie są ogłupiani propagandą rosyjskiej TV? A zdajesz sobie sprawę, że to samo dzieje się w Polsce? Oglądasz coś poza TVP? Bo ja nie oglądam ani TVP, ani TVN, ani Polsatu. Czytam różne źródła informacji i sama wyrabiam sobie zdanie. A odpowiesz mi jeszcze na pytanie kto wybudował gazoport?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZdzichuMalek
+2 / 8

prawda a takich socjopatów u nas pełno, wszędzie pełno, dopóty, dopóki im się też świat nie zawali. Wtedy będą skomleć. beznadziejna banda przygłupów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 26

ten tekst to propaganda taka sama jak u kacapów. Polakom nikt by nie POMÓGŁ zrozumcie to tępaki !!!! Jak sami sie nie obronimy to już po nas, przez granice przejadą tylko młodzi zdolni do pracy reszta kula w łeb

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Goka7
+4 / 12

To bardzo trafne i bardzo prawdziwe. Niestety do niektórych zakutych łbów i tak nic nie dotrze. Dla zrozumienia trzeba mieć chociaż odrobinę zdolności do myślenia i chociaż cień empatii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C C1VenomMX321
+3 / 21

A jaki trzeba być odeklejeńcem oderwanym od rzeczywistości, żeby myśleć, że powyższe porównanie dotyczy każdego ukraińca? Może 1 promil. Większość ukraińców, tak jak większość Polaków nie ma nic i wyjazd na zachód jest ich największym marzeniem. Teraz nie dość, że są na terenie Unii, to jeszcze Polacy sami ich do swoich mieszkań zapraszają, pomagają jak mogą. Oni będą chcieli wrócić? Do czego koorwa??? Albo będą chcieli tu zostać, albo jechać dalej na zachód. PS. A że Skoda w leasing wzięta? Mnie nawet na taką Skodę w leasing nie stać.
Ktoś tu absolutnie nie ma pojęcia o otaczającej rzeczywistości.
PS. I jeszcze jedno. Możecie wyzywać od ruskich trolli. Mam to w dupie. Pogadamy za 3 miesiące, jak zaczniecie płakać, że nie możecie się pozbyć ukraińców ze swoich mieszkań i czujecie się obco we własnym domu. Bo oni mają taka mentalność, że jak coś dostaną, to jest to ich. I to nie będzie "mieszkanie kątem u obcych". Bo oni się bardzo szybko zadomowią i wcale nie będą się spieszyć z wyprowadzką od was.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P konto usunięte
+2 / 2

@C1VenomMX321 Na pewno się tacy znajdą, ale czy wszyscy? Jeżeli (i oby) wojna się skończy odepchnięciem ruskich, to mimo wszystko niektórzy wrócą, nawet na gruzy. Ostatecznie chłopy zostały bronić, więc trzeba ich znaleźć. Pytanie tylko, ile będzie tych co wrócą, a ile zostanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrokis
-3 / 3

@C1VenomMX321 ja im tego życzę. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
+3 / 3

@Plaskaflaszka A na gruzy Warszawy ludzie nie wracali po wojnie?

Gdyby Ukraińcy to było takie społeczeństwo, któremu wszystko jedno u kogo siedzą kątem, byle jakaś pensja wpadała, toby do dzisiaj rządził tam jakiś Janukowycz na sznurku Putina i żadnych wojen i majdanów by nie było.

P.S. Powojenna odbudowa kraju buduje gospodarkę, daje miejsca pracy i pole do rozwoju różnych branży. Tam będą nie tylko gruzy, tak czy inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prezes_fabryki_min
0 / 0

@daclaw żeby odbudować kraj trzeba najpierw wygrać wojnę. Moźe tego nie wiesz ale diablo kiepsko stawia się mur z cegieł gdy ci nad głową rakiety fruwają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kolumb32
+1 / 3

A tak bez emocji, czyste wyrachowanie to to jest niezły deal dla Polski więc nie wiem po co płacz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Master_Yi
+15 / 15

Wydaje mi się że jakby w Polsce też nie było takiej nędzy to inne byłoby podejście, z jednej strony chcesz pomagać a z drugiej sam potrzebujesz pomocy bo jesteś dymany podatkami a Twoje oszczędności życia stają się gówno warte.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ciomak12
+11 / 13

Bardzo ckliwa historia. Taka w sam raz dla romantyków.

I tak Ukraińcom lecą teraz bomby na głowę, dzieją się tragedie czy dochodzi do zbrodni wojennych. Niezaprzeczalna tragedia.

Co nie zmienia faktu, że od ostatnich dwóch lat nasza służba zdrowia leży i kwiczy. Od pół roku mamy dramatycznie rosnące stopy procentowe. Wcześniej tylko się straszyło inflacją teraz mamy realną dwucyfrową inflację. Ogromnie drożeje gaz, prąd i paliwa. Złotówka jeszcze przed wojną była słaba a teraz zalicza historyczne minima. Widać znaczący spadek liczby udzielanych kredytów mieszkaniowych. A budolanką Polska gospodarka stała. Inwestycje to od pandemii dawno leżą i kwiczą. Międzyczasie weszła najbardziej skomplikowana i podwyższająca podatki dla przedsiębiorców reforma podatkowa.

I teraz pogadamy o tych rzeczach za dwa-trzy miesiące. Skończy się wojna. A do polski zaczną zjeżdżać ludzie który już pracowali ale wyjechali walczyć a także mężowie tych kobiet i dzieci.

I wtedy pogadasz z Polakami, którzy nie mogą znaleźć pracy, mają długi kredytowe, lub też nie stać ich na wynajem. I jak narazie To Polacy masowa przyjmują Ukraińców do domów. A te przytaczane słowa to wyjątki. Ale niebezpiecznie dopiero będzie jak proporcja zacznie się odwracać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Synmojegotaty1234
-2 / 2

@ciomak12 brawo. Trzeba o tym mówić bez względu na wszystko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Votan
+3 / 3

ja mam akurat trochę inną perspektywę, mieszkam na wsi jestem singlem z kategorią "A" więc idę po mundur i karabin do najbliższej jednostki i jadę na szybkie szkolenie a potem na front. Wcale nie twierdzę że nie trzeba pomagać. Sam jestem w stanie przyjąć kogoś pod dach. Trzeba tylko potrafić odnaleźć tych faktycznie potrzebujących pomocy bo w obecnych okolicznościach, a są dosyć skomplikowane dzieją się również złe rzeczy jak handel ludźmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 marca 2022 o 22:54

P Prezes_fabryki_min
0 / 0

@Votan ja też się widzę raczej na froncie po prostu nie mogę inaczej ale mam rodzinę i od razu z Warszawy wysłałbym ich do niemiec. Jak myślę co przez te lata pis zrobił z wywiadem i armią to mnie krew jasna zalewa. Pisowskie urwy pierwsze by uciekły mają nawet kupione w tym celu odrzutowce zamiast karakali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar YszamanY
-5 / 11

pisowska szczujnia nie śpi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 marca 2022 o 23:26

P Piotrek9258
-3 / 3

Nie było mnie w kraju od dwóch tygodni, czy naprawdę tak wygląda sytuacja jak opisana w demotywatorze powyżej. Wierzyć mi się nie chce... Czym są winni Ci ludzie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P phot
+2 / 4

Roznica jest taka ze niemcy naprawde tak mysla o polakach a wiekszosc polakow jak widzi prawidziwa krzywde ludzi jest sklonna pomagac. Wiec przestancie sie napuszczac jedni na drugich. Jak widac w sytuacji zagrozenia nikt nam nie pomoze lepiej niz my sami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 2

Gdzie ten cały hejt na ludzi chroniących się przed wojną o którym wspomina demot ? Jakoś nie widziałem, żeby ktoś z moich licznych znajomych czy rodziny wypowiadał się w ten sposób.
A jak ktoś tak myśli i wypowiada się w internecie to co w tym złego ? Przecież każdy ma swój rozum i swoje zdanie. Lepiej wiedzieć, niż banować i wpychać te osoby w jakieś tajne konspiracje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E evokso04
-4 / 4

Powiem tak : " dwa tysiące udostępnień = dwa tysiące idiotów". Pierdoły to opowiadanie jakich mało. Idźcie się utopcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Natix01
0 / 0

Putin musi zostać powieszony publicznie przed rosyjskimi ludźmi, a NATO powinno wysłać swoje siły na Ukrainę i nie przejmować się odpowiedzią upadającej Rosji. Również wszyscy politycy europejscy którzy chcieli współpracy z Rosją i np budowy Nord Stream 2 powinni zostać powieszeni lub zabici w inny sposób dla przestrogi przed kolaboracją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misteriusz
0 / 0

Mam pytanie do autora tego demota. Kim to są ci separatyści na wschodzie Polski, z którymi walczył jego kuzyn? Pytam, bo jestem z Podkarpacia i nie wiem czy to miejscowa ludność miałaby chcieć się odłączyć od Polski czy np. Ukraińcy chcieliby zagarnąć te ziemie albo ruscy, czy za bardzo dałeś się ponieść wyobraźni.Czasami warto się zastanowić co się pisze, bo to nie jest adekwatna sytuacja i nie da się wszystkiego porównać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2022 o 21:11

P Prezes_fabryki_min
+1 / 1

@misteriusz @misteriusz to bardzo proste Panie Missteuszu. Jest takie miejsce na wschodzie Polski gdzie na 1000% będą separatysci nazywa się przesmyk suwalski! Robi się to tak że najpierw wjeżdżają ,,zielone ludziki" zajmują teren i punkty kluczowe. Ludność która czuję się Polakami ucieka lub jest rozstrzeliwana. Na zachetę by podjąć szybkie właściwe decyzję po myśli okupantów dzieci i kobiety są gwalcone i torturowane. Jeśli ktoś mimo wszystko zostaje to dostaje propozycje nie do odrzucenia, ( patrz gwałty tortury i rozstrzeliwania) by zostać obywatelem Suwalskiej Republiki Ludowej w ktorej ,,prezydentem" w ,,wolnych demokratycznych wyborach" zostanie na pewno szef zielonych ludzików z poparciem 100% . Jeśli na to pójdziesz stajesz się obywatelem SRL, de facto niewolnikiem moskwy. Jeśli jesteś w wieku poborowym jako obywatel SRL zostajesz przymusowo wcielonony do separatystycznej armii i jako ,,,separatysta" zostajesz wysłany jako mięcho armatnie na pierwszą linię do walki z rodakami. Dowodzi tobą karabinem wycelowanym w plecy ,,zielony ludzik" z GRU który też jest ,,separatystą" lub masz z tyłu za sobą całą kacapską kompanię zaporową na zachętę. Jeśli uważasz że to bajka to masz rację i miejmy nadzieję że to bajką pozostanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2022 o 1:41

avatar rafik3001
0 / 0

Wszyscy spier.do niemiec ja mam i sporo ludzi 60 km do czech do niemca ok 100 jest ok

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojekonto300
-2 / 2

@rafik3001 oni są w NATO. Szukaj drogi do Argentyny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem