Bo nie trafili na mnie - u mnie u jednej i drugiej było by 0.
Nie rozumiem instytucji napiwków - bo idąć tym tropem, to prowadząc serwis komputerowy powinienem pracownikom płacić minimalną, a klient w ramach dobrego wykonania usługi, poza ceną usługi, będzie płacił moim pracownikom napiwki? Kretynizm. A to że taki wyzysk jest normą w gastro to wina i pracodawców i pracowników.
@immo Częściowo się zgadzam a częściowo nie. Kelner nie ma obowiązku do Ciebie doglądać co chwila , nie ma obowiązku być miły itp. Może przyjść je**ąć ci jedzeniem bez słowa i nic więcej nie robić.
Bo nie trafili na mnie - u mnie u jednej i drugiej było by 0.
Nie rozumiem instytucji napiwków - bo idąć tym tropem, to prowadząc serwis komputerowy powinienem pracownikom płacić minimalną, a klient w ramach dobrego wykonania usługi, poza ceną usługi, będzie płacił moim pracownikom napiwki? Kretynizm. A to że taki wyzysk jest normą w gastro to wina i pracodawców i pracowników.
@immo Częściowo się zgadzam a częściowo nie. Kelner nie ma obowiązku do Ciebie doglądać co chwila , nie ma obowiązku być miły itp. Może przyjść je**ąć ci jedzeniem bez słowa i nic więcej nie robić.
@Azheal ma obowiązek dobrze się zachowywać, zostałby już dawno zwolniony... akurat w tej branży, trzeba być kulturalnym, a nawet wręcz bardzo miłym.