Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1354 1371
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar CP666
+16 / 70

@baranina13
Hołownia jest antyputinowski, fundacja dialog zbiera dla Ukrainy, wspiera prawa człowieka, to samo co w Rosji jest niszczone. Partia razem odcina się od Putinowskich działań podobnych partii za granicą. Stawiam na konfederację, ordo iuris.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B baranina13
+2 / 34

@CP666 zapytaj ruskiego, też ci powie, że Rosja pomaga - wyzwala Ukrainę, wspiera prawa człowieka, i walczy o wartości europejskie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+21 / 41

@baranina13 o to że Putin to jedyny władca walczacy o wartości europejskie... mówił Korwin :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+5 / 15

@Pasqdnik82 zaczyna sie obrzucanie guanem. @baranina13 - jaka partie popierasz? pis? konfe?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
+9 / 17

@CP666 No i co że zbiera? Wiele zielonych (ekologów) niby dbali o planetę, zwierzątka itd. a okazało się, że są dobrze opłacani przez Putina. Gdy się mówiło że ekolodzy to banda łapówkarzy i nie chodzi im o dobro planety to wyzywali od wariatów.
Trochę śmierdzi mi tu prowokacją. Anonimus może i poda tych co byli opłacani, ale mogą podać też tych którzy są niewygodni politycznie, ale łatwo będzie ich wkręcić. Ludzie uwierzą i słupki sondażowe mogą się pozmieniać. Kaczor cały czas trzyma rękę na pulsie i cały czas w powietrzu wiszą przedterminowe wybory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
0 / 6

@baranina13 Może jakieś argumenty, putinowska onuco?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CoGitare
+1 / 11

Uh... teraz to chyba będzie wczytywanie programu 0%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xardas132
-2 / 18

Ta cała Konfederussia jest tak przekonana w swojej nieomylności, że nawet gdyby wyszło czarno na białym, że wspierają Putina za ruble to broniliby swoich pomysłów. Tak jak Korwin dalej brnie w to, że Putin jest spoko, tak jak Bosak brnie w to, że LGBT zniszczy polskie rodziny. Oni są tak odporni na argumenty, że nawet jak wytkniesz im oczywisty błąd merytoryczny to bronią się złą interpretacją słów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
0 / 8

@Xardas132 po prostu powiedzieliby, że wspierają Putina bo w Rosji jest niższy podatek dochodowy a nie ma na świecie nic ważniejszego niż niski podatek dochodowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
-4 / 66

Wszystko zależy od tego KTO płaci grupie Anonymous...

Trwa wojna - prawda umarła - jest propaganda vs. propaganda.

... Być może dopiero ileś lat po wojnie poznamy część prawdy. Ale też niekoniecznie. Do dzisiaj wiele dokumentów dotyczących II w.ś. jest nadal tajne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 marca 2022 o 15:47

avatar BrickOfTheWall
+13 / 35

@CP666
Tak, oczywiście. ochotnicy, wolontariusze - nikt nie finansuje, nikt nie organizuje - sam spontan. Zupełnie jak "kolorowe rewolucje" w krajach arabskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+8 / 14

@BrickOfTheWall Słuszna uwaga.
Tak naprawdę nie wiemy kto wchodzi w skład tej grupy i mogą tam być pracownicy najróżniejszych rządów, którzy pod taką przykrywką wykonują różne zlecenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
-3 / 9

@kondon mogą ale nie muszą.. i tak to się ociera o gdybanie i domysły... i teorie spiskowe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+2 / 4

@Pasqdnik82 Ja nie powiedziałem, że wchodzą.
Jedyne co miałem na celu, to zwrócić uwagę, że ta grupa może mieć mocne powiązania i zlecenia polityczne.
Z resztą to nie moja idea, tylko człowieka rzędy wielkości bardziej obeznanego w temacie.
Popatrz na to, jak na prywatną armię. No armia to jednak ludzie i można znaleźć powiązania oraz zleceniodawców. W internetach to jest rzędy wielkości trudniejsze...

Oskarżanie o teorie spiskowe w tym temacie to akurat mocna abstrakcja.
Potrafisz cokolwiek tutaj udowodnić? Więcej nie wiemy, niż wiemy... W ogóle wiemy to, co oni nam powiedzą. No tak średnio wierzę osobom, które mówią o samym sobie, własnych dokonaniach oraz własnych interesach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zarki
-4 / 10

@BrickOfTheWall jeśli myślisz że nie czuć to się mylisz - wali od Ciebie ruskimi onucami na 4 kilometry!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
+6 / 12

@zarki
To przecież takie logiczne: nawrzucanie komuś od "ruskich onuc" dowodzi twojej racji.
Niestety powyżej 3 klasy podstawówki świat tak już nie działa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
-2 / 8

@BrickOfTheWall Fajnie by było gdyby ujawnili prawdę o laboratoriach opłacanych przez "zachód"- dziwnym trafem teraz w tv leci narracja że Rosja może użyć broni biologicznej. Nie popieram Rosji bo w ogóle nie powinni nikogo atakować, ale wjeżdżając na Ukrainę nadepnęli chyba komuś na odcisk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BrickOfTheWall
0 / 2

@Dragoo

A ja bym nie liczył na prawdę z żadnej strony. Podczas wojny informacja/dezinformacja jest bronią i nikt nie stara się informować ale wywierać wpływ przez odpowiedni przekaz..
Prawdę być może poznamy ileś tam lat po wojnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Missle
-3 / 5

@BrickOfTheWall
Typowy ruski troll - nie może płatnika pochwalić, to sieje zamęt. Anonymous i branie kasy xD i od razu MASA sztucznych plusików od ścierwa faszystowskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slagen
+4 / 30


Zgaduję że PiS. No przecież jakiś motyw żeby dewastować Polskę musi być.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 marca 2022 o 16:22

B bazyl73
+2 / 2

@slagen
Można zastosować brzytwę hanlona, która głosi, że nie należy domniemywać złej woli, jeśli coś daje się zadowalająco wyjaśnić głupotą. A z drugiej strony czy możliwe jest aż takie skomasowanie głupoty?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
0 / 42

Jest taka partia na K i jest taka fundacja na O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
-4 / 10

@LowcaKomedii Znaczy: korono-virus i OIOM? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 17

@irulax Nie, ale próbuj dalej.

I nie bój się poprawnie napisać koronawirus. No chyba, że nie wiesz jak to się pisze, co wcale by mnie specjalnie nie zaskoczyło ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nikolaii
-2 / 10

@LowcaKomedii Koalicja Obywatelska
Jest K i O
chyba, że fundacja Owsiaka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 kwietnia 2022 o 22:05

P Pasqdnik82
+2 / 4

@Nikolaii A jest taka Fundacja Owsiak? nie słyszałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maja123456
-4 / 8

@LowcaKomedii Nie wiem dlaczego dostales tyle minusow, a przeciez w tej kwestii masz prawdopodobnie racje. Konfederaci nie raz, nie dwa byli widywani ze szpiegami rosyjskimi, a droga rzecz Ordo Iuris. Od jakiegos czasu wiadomo, ze finansowanie maja z kremla. Trzeba teraz jednak bardzo ostroznie podchodzic do kazdej informacji i z prawa i z lewa, bo obydwie strony klamia na potege. Rosyjscy zolnierze zachowuja sie absolutnie bestialstwo, ale ukraincy zolnierze czy ochotnicy tez im nie ustepuja. Ktos wyzej pisal, ze jest filmik na ktorym strzelaja w kolana rosyjskim jencom. Powinni ich zabic, ale nie torturowac, bo w ten sposob niczym sie od nich nie roznia. Z tego co coraz bardziej wychodzi na swiatlo dzienne, wylania sie obrazek zwyczajnych bestii i z jednej i drugiej strony. Polacy powinni o tym wiedziec, bo jest ukraincow u nas coraz wiecej, fanow bandery, ktorzy jak widac od czasow wolynia nie zmienili sie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 konto usunięte
-1 / 3

@Maja123456 nie wchodząc w dyskusję, jedna drobna uwaga: szpiegów widuje się częściej z tymi, których oni szpiegują, a nie z tymi, z którymi współpracują

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gregoriusferrus
+4 / 16

Warto by ich wszystkich porozliczać np.jak arystokrację podczas rewolucji francuskiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+2 / 6

@gregoriusferrus
Przeczytaj "Flet z mandragory" Łysiaka. Tam jest perfekcyjnie opisane takie "rozliczanie" robione przez kolejne rewolucje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
-1 / 65

PiS i Konfederacja :
Konfederacja nawet się nie kryje (z Korwinem na czele), że są prorosyjscy a PiS od początku kadencji usiłuje nas wyciągnąć z Unii Europejskiej, całuje się z Orbanem, Salvini, Le Pen (sojusznicy oficjalni Putina) ... PiS Zwiększył dostawy węgla z Rosji teraz nie wie jak z twarzą wyjść. Sprzedał Lotos niby węgierskiemu MOL (właściciele to Ruscy) Macierewicz w pierwszy latach rozbroił wojsko. Wspierali Trumpa, który oficjalnie brata się z Putinem i chciał oficjalnie wyjść z NATO ... Hmm
Chyba właśnie doszło do mnie, że rządzą nami obecnie (prawdopodobnie) zdrajcy Polski

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+7 / 27

@Hamster88 A myslisz ze dlaczego tak wiele osob jest jawnie antypisowskich?
A co teraz Lotos odwala - drenuje nasze portwele az milo - cena ropy na rynkach zblizona do tych z polowy lutego a Polacy maja gdzies ze placa prawei 150% cen z polowy lutego i to przy obnizonych podatkach!
A co M&Ms' to wiele mowic nie trzeba odnosnie ich szkodliwej dzialalnosci:
https://img17.demotywatoryfb.pl//uploads/202203/1646779537_2tzcx7_600.jpg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 28

@Hamster88 Konfederacja jest propolska (nawet Korwin ostatnio tak mówił, że nie jest prorosyjski, tylko propolski), a PiS jest prokoryto (i trochę prousa).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+3 / 21

@kondon Korwin tak mówił i Ty mu wierzysz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
+4 / 10

@Xar zobacz jak się dwoją i troją teraz trolle pisowskie (przecież to widać) mało się nie zesrają ... Dziwie sie, że ludzie nie widzą propagandy Kurskiego (ktory w twarz się śmieje Polakom) na wzór rosyjskiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+2 / 10

@Pasqdnik82 Odnoszę się w identyczny sposób, co autor posta. To on pisał, że się nie kryją = tak wynika z ich wypowiedzi. No i Korwin powiedział, że nim nie jest. Ogólnie argument głupi - zgadzam się z Tobą. Tylko nie ja taki poziom przyjąłem.

A co do wiary, to tak, wierzę w to, że Korwin i wiele osób z nim związanych jest propolskich.
Naprawdę wiele mu można zarzucić i w wielu aspektach można się z nim nie zgadzać. Można się sprzeczać, czy jego poglądy faktycznie pomogłyby Polsce. Jednak ciężko powiedzieć, żeby osoba, która przez całe swoje życie mówiła to samo, w naprawdę różnych sytuacjach mogła z tego czerpać korzyści. Interesy najróżniejszych grup się zmieniają, a on nie.
Widać to też w emocjach i sposobie wypowiedzi.
Takim Razemkom jak też wierzę, że chcą dobrze i wierzą w to, co mówią, tylko oni akurat są całkowicie odklejeni od rzeczywistości i nie widzą, że tak naprawdę szkodzą.
Politycy dzielą się na takich, co wierzą w to, co mówią i na takich, którzy mówią w konkretnym interesie. Jak patrzę na Konfederację, to wierzą. Czy to działa to inna kwestia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+2 / 8

@kondon Konfederacja to jednak zlepek różnych ludzi ... czy naprwardę uważasz że dobrym wyborem na prezydenta bylby gość który w swoich wypowiedziach.. mówi. że gdyby bóg tak nie chciał to świata stworzyłby inaczej (już nie chce mi się googlować dokładnej wypowiedzi ale to jest wieczny mem więc wiesz o co chodzi) powiązania z Odro Iuris.... która ma powiązania ze wschodem tym innym niż Białoruś czy Ukraina...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
-4 / 18

@Pasqdnik82 Nie uważam Bosaka za najlepszego kandydata. Jednak w przypadku prezydenta poglądy nie są sprawą kluczową.
On naprawdę bardzo dobrze się wypowiada i w sprawach bieżących ciężko mi jest mu coś zarzucić.
Konkurencji wybitnej za bardzo to on nie miał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
+4 / 10

@kondon poglądy nie... ale w konkurencji "człowiek mem" by dobrze konkurował z Andriu :D "jeśli dziecko umrze to po prostu umrze" A wiadomo że ten pan jest za całkowitym zakazem aborcji niezależnie od powodu ciąży.... ani nie interesuje go badanie prenatalne.... ma urodzić i tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 marca 2022 o 23:11

R konto usunięte
-5 / 13

@Hamster88 Czytam, twój komentarz i nie wierzę, że można tak nic nie rozumieć ^ ^
Kilka perełek:
- konfederacja - prorosyjska
- pis próbuje nas wyciągnąć z UE
- mol własnością ruskich (pewnie dlatego bo tak powiedział Tusku ^ ^)
- macierewicz rozbroił wojsko - tu nie mam dokładnych danych - wiem, że stworzył WOT
- Trump chciał wyjść z nato
Aż się boję jakie rewelację przyniesie mi Twoja odpowiedź ^ ^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
+3 / 13

@Robyrt Człowieku, przecież to są fakty ... Ty myślisz, że mi kity wciśniesz?!!? Trump OFICJALNIE chciał wyjść z NATO ... MOL węgierski ma głównych udziałowców ROSJAN ... Co to jest WOT (zobacz komu podlegają i na jakich zasadach czytaj ZOMO) ... Nie licz, że mi wciśniesz kity ... WIEM, ŻE WASZA ROLA TO SPECJALNIE TAKIE PISANIE, że niby PiS jest dobry. Zniszczyli w 7 lat kraj ... Mają większość w sejmie i przestań zwalać na innych .... MAJĄ WIĘKSZOŚĆ W SEJMIE ... dlaczego tak chcieli ustawę o bezkarności??? Ano dlatego, że jest jeszcze wiele rzeczy o których nie wiemy a następny rząd mógłby to zobaczyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 10

@Hamster88 Jak Trump mógł wyprowadzić USA z NATO skoro NATO to głównie USA ? Przecież to jedna z ich przewag strategicznych !
Udziały w MOL https://stooq.pl/q/h/?s=mol - chodzi Ci o te 25,8% inwestorów instytucjonalnych ?
WOT - podlegają ministrowi obrony narodowej docelowo Sztabowi generalnemu WP
To trochę wygląda jakby Twoją rolą było wprowadzanie w błąd.
Nie jestem wyznawcom PiSu, KO, Konfederacji czy błogosławionego Hołowni. PiS chce wpisać do konstytucji wieczną przynależność do UE, to powiedz mi w jaki sposób mieliby później wyjść ?
Twoje gorączkowa odpowiedź (tak zakładam bo caps), jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że jesteś osobą która nie sprawdza informacji, słucha co mu media rządowe czy nierządne powiedzą (nie wiem kogo tam słuchasz) i nie myśli. Taka cenna rada: "Mówiąc co słyszę, słyszę różnicę, mówię co widzę."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kucz10
-2 / 4

@kondon nie no... Zgrywasz się

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nikolaii
0 / 6

@Robyrt
- Tusk popiera ekopatologie i razem z Niemcami wpycha nas w kupowanie surowców od Rosjan

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nikolaii
+2 / 6

@Pasqdnik82 Tak. Jeśli ktoś chce niskie podatki, aby nie gnoić obywateli to jest to działanie pro polskie. Ty możesz dalej sobie popierać lewaków rozdających pieniądze. Jak mamusia przestanie cię utrzymywać to zrozumiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-1 / 3

@Nikolaii Taki był plan, Niemcy chyba jednak trochę "skapili ryja" coś cicho się zrobiło. Pewnie im nie pasuje, że ich Ruscy zrobili na szaro, albo zaczęła się wielka czystka w ich strukturach (usuwanie agentów itd.). Tak czy siak na szachownicy niezmiennie Rusy Hamburgery i trzeci do tanga Ping pongi. Europa dzięki światłym rządom europejskich biurokratów w dupie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mustermann
-1 / 3

@kondon
Nie no, jasne!
Dowcip tygodnia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mustermann
-2 / 2

@kondon
Bełkoczesz, ale w jednym masz rację:
konfederaści "wierzą w to co mówią", jak wszyscy hipokryci. Niestety nie mówią tego w co wierzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N newelowsky
+1 / 3

@Hamster88
W sensie rządy PO i chęć uzależnienia się od Rosyjskich surowców na dziesiątki lat, zielone światło dla ns ns2 to nic?
Kurde przez lata nazywali PiS rusofobami, nawet w grudniu w 2021, mieli pretensję za brak długoterminowej umowy na gaz z Rosją.
Pis nie sprowadza węgla z Rosji, a prywatne przedsiębiorstwa. Od lat są czynione starania by nie kupować ropy i gazu z rosji. OD LAT.
Seio PiSu można nie lubić, ale kurna to najbardziej antyRuskie .
Serio sojusze z Le Pen, czy z Orbanem myślisz, że były podyktowane sympatią do rosji? Seio nie widzisz innego powodu? Antyunijność, czy coś?XD
Z MOLem masz trochę racji, choć jak zwykle uogólniasz , bo głównym skutkiem ze sprzedażą cześci LOTOSu jest więcej ropy z bliskiego wchodu, a mniej z Rosji.
Jakoś jak był Trump to nie zaatakował Putim, tylko jak był Biden.
Nie wiem, czy udajesz, czy nie wiesz kto trzyma z Putinem. Bez zbytnich tajemnic wiadomo, że Greenpeace bierze srogi hajs od ruskich, rządy Niemiec i Francji też mają wielo miliardowe zyski z handlu z Rosją.

W skórcie pierr(d)-olisz, bo nie lubisz PiSu. Też nie lubię, ale oprócz tego mam zdrowy rozsądek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 2

@Pasqdnik82 Nie uważam aborcji za sprawę kluczową dla losów kraju.

@kucz10 Z czym?

@mustermann W którym miejscu?
Hipokryci nie wierzą w to co mówią.
To mam rację, czy jej nie mam? Właśnie to Ty bełkoczesz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
-1 / 1

@kondon @Pasqdnik82 @Robyrt @Nikolaii @mustermann
To Konfederacja jest antyputinowska?! Tak ?! Korwin zawsze pięknie pokazuje jakie są prawdziwe intencje i chyba pięknie się wypowiedział o Buczy ... nie mam więcej pytań a mówienie o Konfederacji jako partii wolnościowej, to kpina i wolne żarty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pasqdnik82
0 / 0

@Hamster88 Nigdzie nie napisałem że Korwin jest antyputinowski, ani wolnościowcem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
0 / 0

@Hamster88 Putin stara się przywrócić coś na kształt ZSSR. Ostatnio słyszałem opinię, że w takim kraju się wychował i jego umysł nie akceptuje zmiany.

Kojarzysz wystąpienie Korwina w rosyjskiej tv? Bronił on tam Rosji, ale strasznie jechał po ZSSR!
Czyli nawet jeśli lubi Rosję (w pewnym sensie), to jego poglądy są rozbieżne z działaniami Putina. Nie może więc być jego sojusznikiem.
Korwin od zawsze mówił, że może sobie Rosję lubić, dopóki ona z nami nie graniczy. Od ~8 listopada de facto z nami graniczy i Korwin zmienił zdanie (też o tym mówi).

Przede wszystkim Korwin pomylił się w ocenie Putina - wielokrotnie powtarzał, że nie jest imperialistą i nie ma żadnych zapędów do Polski. Jak widać był to duży błąd.
Co do Buczy to najprawdopodobniej się myli (chociaż na wojnie wszystkie informacje są wątpliwe). Udało mu się z wyspą Węży (też został za to zjechany - jak widać niesłusznie), to teraz będzie strzelał dalej...

Trzeba odróżnić błędną ocenę sytuacji i głupie gadanie od prawdziwych poglądów.

Konfederacja jest najbardziej wolnościowa spośród sejmowych partii. Ogólnie nie jest partią wolnościową, ale ma wolnościowców w swoim składzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
0 / 0

@Pasqdnik82 chodziło mi bardzie "do wiadomości"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
-1 / 1

@Hamster88 O co Ci chodzi ? Ja pisałem o czymś innym ^ ^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamis62
-3 / 15

Wszelkiej maści ruchy antyszczepionkowe, portale płaskoziemców, stowarzyszenie "Kursk", zwolennicy teorii spiskowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nikolaii
-4 / 8

@adamis62 Co w większości okazało się prawdą.
Dzięki covidiotom takim jak TY mamy 200 tyś nadmiarowych zgonów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 kwietnia 2022 o 21:53

avatar komivoyager
+1 / 7

Jest taka jedna organizacja o której nie mozna mówić, że jest opłacana przez ruskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kucz10
-2 / 10

na pewno nie konfa... oni biorą w rublach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Anya82
+4 / 8

Tusk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zarki
+1 / 1

o w Pi......sdu....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SilesianSeparatist
+1 / 1

Niemiecka centro-lewica i jej polscy sojusznicy oraz polska prawica.
Taki układ silnie konfliktował Polskę z UE a to przecież nie o wspieranie którejś ze stron tu chodziło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
+5 / 7

@SilesianSeparatist Przecież wiodąca prym w parlamencie unijnym koalicja zorientowana na ekologię siedzi w kieszeni Ruskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nikolaii
-1 / 3

@SilesianSeparatist UE cały czas działa na korzyść Putina, aby to od niego surowce kupować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alegoria1972
+5 / 9

zieloni i wszystkie eko, no i nie za bardzo zod Nas, ale podejrzewam, ze nieustannie dzwoniacy macaron

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
+2 / 16

PIS i Ordo Iuris.
PIS świadomie lub nieświadomie, a ze zwykłej głupoty dział na korzyść Rosji. Chce nas wyprowadzić z UE, współpracuje z Orbanem, Le Pen i kiedyś z Trumpem, a nikt z nich nie kryje się z tym, że popiera Putina. Choć PISowców bardziej łączą z nimi skrajnie prawicowe, a wręcz nazistowskie, populistyczne poglądy, a nie wspieranie Putina. Skłócili nas z całym światem. Rozwalili naszą armię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N newelowsky
0 / 0

@Cammax
Ale jak wyjaśnisz jawną antyrosyjską politykę od lat? Serio przecież każdy ich oskarżał o rusofibię XD
Myślę, że sojusze z Le Pen, czy z Orbanem miały podłoże antyunijne >
Z drugiej strony stworzyli WOT, co okazało się strzałem w 10.
Krytykowali ns ns2
Budowali gazoporty
Nie sprowadzali rosyjskiego wegla do elektrowni
Z drugiej strony Niemcy i uzależnienie się na maksa od ropy i gazu z Rosji.Organizacje ekologiczne z udziałami w ruskim gazie. Polityce z zachodu w rosyjskich spółkach. Pis rozwalał europę? Serio a nie Ci co rządzili i dawali ruskim najwieksze wpływy jak Niemcy i Francja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cammax
0 / 0

@newelowsky to niczego nie wyklucza. Co najwyżej potwierdza, że działali z głupoty, a nie z premedytacją. Oni w polityce kierują się przede wszystkim nienawiścią, podobnie jak Orban i Le Pen, stąd PIS tak blisko z nimi współpracuje i wspólnie dążą do zniszczenia jedności UE.

PIS ma to do siebie, że mówi jedno, robi coś innego, a myśli jeszcze inaczej. Byle sondaże się zgadzały. Chcą ludzie rusofobów? Dostaną. Chcą polexitu? Też dostaną. A jak się nie uda, to się pogada, bo gadać każdy może, co mu się podoba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dragoo
+3 / 7

Może banda czworga. Od ponad 30 lat mamią ten naród ich własną forsą, rozkradają majątek, reformują ten kraj tak, aby był coraz słabszy gospodarczo przez co jesteśmy dość wielkim krajem bez perspektyw na poważną współpracę z innymi krajami. Przez tych łajdaków traktowani jesteśmy jak montownia, tania siła robocza Europy i rynek zbytu po dużych cenach. Jesteśmy bez funkcji obronnych a skłóceni jesteśmy na każdym froncie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irulax
+6 / 6

Opublikują to zobaczymy co to za materiały. Parę(?) lat temu ktoś dotarł do zagranicznych kont bankowych niektórych polityków w Polsce i UE ------ jakoś szybko cisza się zrobiła. Każda kolejna partia polityczna odgrażała się srogo, że upubliczni akta IPN-u - też cisza. Zauważają tylko te materiały, które kompromitują konkurencję. Swoje sru pod dywan. :))))))))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xyzt
+1 / 7

Kaczyński, Macierewicz, Greenpeace, WWF

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rozdupcewas
0 / 2

@xyzt
I choć jeden rozsądny wymienił organizacje z obydwu stron (pozornej...) barykady, a reszta zgodnie z kluczem "To ci drudzy!".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar manfredolej
+9 / 9

wszelkie ruchy anty atomowe, żebyśmy zostali przy surowcach z Rosji. Żałosne że tu w komentarzach piszecie kogo nie lubucie i to na bank ruski agent.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 2

@manfredolej czyli że nie jestem jedyny który widzi prosty fakt że wszyscy tu wypisują tylko kogo nie lubią, dobrze bo już się bałem. A najlepsze jest to że wszystkim się wydaje że ci drudzy są zmanipulowani i głupi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sancz79
+3 / 11

Konfa i Ordo .Po działaniach Korwina ,Brauna i ich wypowiedziach widać kto za nimi stoi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L loppy123
+2 / 16

Tusk, Kopacz, Giertych, Michnik, Lis

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U usiek1992
+1 / 3

@loppy123 Kaczyński, Macierewicz, Kamiński, Korwin-Mikke, Braun, Godek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 kwietnia 2022 o 21:24

R konto usunięte
+4 / 6

To proste, na pewno wszystkie "wielkie" biznesy które uwłaszczyły się na po prlowskim majątku,
Kolejna rzecz, że to nie jest tak, że wysyłam usd z moskwy i lądują na koncie u kogoś w kieszeni.
To przeważnie odbywa się poprzez firmy, organizacje, stowarzyszenia. Wg mnie należałoby zlokalizować wyjątkowo dochodowe interesy które ludzie zawierali z instytucjami finansowanymi przez inne organizacje i tak po nitce do kłębka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rozdupcewas
+1 / 1

@Robyrt
Raczej po nitce do sznura na którym prędzej czy później kończyli wszyscy którzy próbowali to zrobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R konto usunięte
0 / 2

@rozdupcewas Dobrze prawisz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcinn_
0 / 0

tvp to i tak odpowiednio ocenzuruje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bigoszprawiczka
-1 / 1

A w czym jest problem. Parlament jest opłacany z naszych podatków a dobrze to tylko Kościołowi i wielkiemu biznesowi robi. Wiec co zmienia fakt że kogoś opłaca Rosja. My opłacamy nasze własne pasożyty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar severh
0 / 0

Bardzo chętnie się dowiem kto faktycznie bierze Rublodolary ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jasiek66
+3 / 7

KO i jej mocodawcy z Niemiec za pieniądze z ruskiego gazu ot cały sekret. Niemcy tak pomagają Ukrainie żeby przypadkiem nic jej nie pomóc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+4 / 4

@jasiek66 - w niemieckiej prasie ten temat jest wałkowany od kilku tygodni. Już zupełnie otwarcie się pisze, że niemiecka polityka i biznes są w ogromnym stopniu spenetrowane przez rosyjskie służby i grupy nacisku powiązane z Kremlem. Niektóre gazety wskazują nawet nazwiska ludzi pracujących dla Rosji. I nie chodzi tylko o Schroedera. Podsumowując, nie potrzeba żadnych Anonymousów aby wiedzieć kto w Niemczech jest ruskim agentem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pereplut
+3 / 9

Obstawiam organizacje, które jesienią destabilizowały sytuację na granicy z Białorusią co było oczywistą prowokacją Putina i Łukaszenki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bike123
0 / 0

A obiecana liste osob na ktore robaia krecia robote dla kremla ujawnili juz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
+4 / 6

Szczerze wątpię w ujawnienie takich danych. W każdym razie prawdziwych danych. Anonymous to idealna przykrywka dla działania zachodnich służb. Jakkolwiek w samej organizacji działają autentyczni wolni strzelcy, to jest tam również sporo działań wywiadu USA. Takie służby w żadnym razie nie ujawnią prawdziwych list rosyjskich agentów. To są zbyt cenne informacje, aby robić z nich taki użytek. Prędzej posłużą do szantażu, przeciągnięcia agentów na swoją stronę, dezinformacji Rosjan i tak dalej. Nie można natomiast wykluczyć, że jakaś lista zostanie opublikowana, jednak jej autentyczność będzie dyskusyjna. Ujawnione zostaną przede wszystkim nazwiska tych ludzi, którzy z jakichś powodów przeszkadzają amerykańskim służbom, ale niekoniecznie pracują dla Rosjan. To jednak mniej prawdopodobny scenariusz. Najbardziej prawdopodobne jest to, że nie będzie publikacji żadnych list, a sama zapowiedź ich publikacji miała na celu wyłącznie obserwację zachowania pewnych ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
-3 / 3

@Quant_ No i już nożyce się odezwały :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nikolaii
-1 / 5

@HochLieck Raczej zdrowe podejście do sprawy. Plucie i szczucie na polaków jest na rękę Rosji, a ty albo jesteś pożytecznym idiotą, albo działasz po stronie Rosji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
-3 / 3

@Nikolaii Dementowanie "na zapas" nieopublikowanej jeszcze listy to ma być zdrowe podejście?
Bycie pożytecznym idiotą jest wg ciebie alternatywą dla działania po stronie Rosji?
W twojej wypowiedzi absurd goni absurd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nikolaii
-2 / 4

@HochLieck To po co się odzywasz skoro jeszcze nie opublikowali. Wypowiedzi takich jak ty wykorzystuje Rosja w mediach tak jak Kurdej Szatan, albo Frasyniuka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
-1 / 1

@Nikolaii A po co ty się odzywasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nikolaii
-2 / 4

@HochLieck Aby uświadomić chociaż jedną osobę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
-2 / 2

@Nikolaii Pisanie głupot w tym nie pomoże. Zastanów się, do kogo kierujesz zarzuty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nikolaii
-2 / 4

@HochLieck Zauważyłem. Do ruskiego trolla :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
+1 / 3

@Nikolaii Każdy, kto się z tobą w czymś nie zgadza, jest ruskim trollem? Nie znam się, ale to się chyba nazywa obsesja.
Najwyraźniej demot spełnia swoje zadanie wzorowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant_
0 / 0

@HochLieck @Nikolaii - Panowie, czy moglibyście przestać się nawalać? Wykorzystajcie swój zapał do nawalania w ruskich bandziorów, którzy mordują nam Europę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kasztan528
0 / 0

Łatwiejsze pytanie było by do której partii w rządzie NIE przyszły Kremlowskie dolary.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korn82
-1 / 3

Gówno tam ujawnią, a nawet jeśli to wiarygodność i weryfikowalność takich danych jest zerowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiek89
-2 / 2

Myślę, że Razem i Konfederacja, Ordo i Strajk Kobiet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iceczar
+1 / 5

ja postawię na Ordo Iuris :), kaję godek :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HochLieck
+5 / 7

Jest już wiadome, że Rosjanie sponsorowali działalność "proekologicznych" organizacji pozarządowych w Europie, co w ciągu ostatnich lat zwiększyło uzależnienie od rosyjskich węglowodorów: https://www.foxnews.com/world/russia-funding-environmental-groups-europe-united-state

A sam demot bez sensu, bo nie ma czego komentować, ale podsycić wojenkę polsko-polską jak najbardziej można, co widać po powyższych komentarzach. I kto na tym skorzysta?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+1 / 7

@HochLieck niezwykle trafnie to ująłeś - "podsycanie wojenki polsko-polskiej". kreml specjalnie nikogo nie musi tu finansować bo jego pożytecznych idiotów jest aż nadto.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nikolaii
0 / 6

Tuskczenko przybijał żółwika z Putinem i popierał Nord Stream 2 nazywając przeciwników rusofobami.
A dzbany dalej piszą PiS i Konfa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
+1 / 3

Rydzyk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kxz
0 / 8

Jak czytam że ktoś uważa Konfederację za prorosyjką to mam takie XD. Dwója z historii, Korwin wielokrotnie od co najmniej 10 lat powtarza to samo o Rosji i nie jest to nic prorosyjskie, poza tym był JEDYNYM politykiem który domagał się ujawnienia akt byłych agentów wywiadu rosyjskiego.
Ale tak, tak, powtarzajmy jedno i to samo bez jakiekolwiek zasięgnięcia do historii...
https://youtu.be/zx5GgOYnKaw?t=75

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EdusPL
+2 / 2

Po reakcji Antka na przemówienie Prezydenta USA w Warszawie mam swoje przemyślenia, co do tego kto brał kasę z Kremla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Psilord
0 / 0

Weźcie się k**a zastanówcie, i nie typujcie słabych szpiegów do wywalenia. FAKTY NIE MITY!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O OJCIECDYREKTOR1984
0 / 0

do Donalda z Tuskiem na pewno hahH

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O OJCIECDYREKTOR1984
0 / 0

fundacja dialog,hołownia,razem.......z TUSKIEM... haha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem