W sumie racja. Byłem wczoraj i to co dostałem jakoś tak wizualnie i na podstawie mojej percepcji znacznie odbiegało od tego co widziałem nad kasą na monitorze. Tylko trzeba przyznać, że np porównując do Maca, to to mięso jest rzeczywiście lepsze.
Jakoś jestem dziwnie przekonany, że waga poszczególnych składników zgadza się z deklaracją. Jakby dali za dużo, to zaraz znaleźli by się pieniacze z żądaniem odszkodowania za tuczenie.
A na oko to chłop w szpitalu umarł.
Oszukują nie tylko reklamy fastfoodów. Nie wiem, czy jest to możliwe, ale czy prawo nie powinno stanowić, że reklama ma być rzetelna i zawarte w niej informacje mają być zgodne z prawdą. Mało oglądam telewizję ale mam wrażenie, że zdecydowana większość reklam wprost oszukuje. Potrzebne są pewne regulacje i zmuszenie do odpowiedzialności za treści w reklamach.
@cincinmj57 Są regulacje dotyczące ofert handlowych, więc większość reklam z góry zastrzega sobie to prawo - reklama nie jest ofertą handlową i nie podlega tym regulacjom.
jak ktoś zobaczy reklamę Red Bulla i pójdzie sprawdzić czy rzeczywiście dostanie skrzydeł np na dachu 10 piętrowego bloku? Red Bull ty se uważaj, i reszta też.
W sumie racja. Byłem wczoraj i to co dostałem jakoś tak wizualnie i na podstawie mojej percepcji znacznie odbiegało od tego co widziałem nad kasą na monitorze. Tylko trzeba przyznać, że np porównując do Maca, to to mięso jest rzeczywiście lepsze.
Jakoś jestem dziwnie przekonany, że waga poszczególnych składników zgadza się z deklaracją. Jakby dali za dużo, to zaraz znaleźli by się pieniacze z żądaniem odszkodowania za tuczenie.
A na oko to chłop w szpitalu umarł.
Oszukują nie tylko reklamy fastfoodów. Nie wiem, czy jest to możliwe, ale czy prawo nie powinno stanowić, że reklama ma być rzetelna i zawarte w niej informacje mają być zgodne z prawdą. Mało oglądam telewizję ale mam wrażenie, że zdecydowana większość reklam wprost oszukuje. Potrzebne są pewne regulacje i zmuszenie do odpowiedzialności za treści w reklamach.
@cincinmj57 Są regulacje dotyczące ofert handlowych, więc większość reklam z góry zastrzega sobie to prawo - reklama nie jest ofertą handlową i nie podlega tym regulacjom.
jak ktoś zobaczy reklamę Red Bulla i pójdzie sprawdzić czy rzeczywiście dostanie skrzydeł np na dachu 10 piętrowego bloku? Red Bull ty se uważaj, i reszta też.