Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
19 32
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar PIStozwis
+2 / 6

@rafik54321 Otóż nie do końca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
-3 / 3

@Painkiler1 no i samolot wygląda dużo lepiej niż auto po wypadku XD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ludek_z_lasu
+1 / 1

@Painkiler1 Widzę lądował do góry kołami jak 101.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Painkiler1
-1 / 3

@ludek_z_lasu Jeśli chodzi o konstrukcję i jej stan po zdarzeniu jakoś mocno niewiele by to zmieniło, no może oprócz brzozy która była wytrzymalsza niż stalowy pylon tej samej grubości ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PIStozwis
+1 / 1

@rafik54321 Tylko teoretycznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek22222
0 / 0

@Painkiler1 tak uderzył z otwartym podwoziem? Może macierewicz już trotyl znalazł? Ten samolot wylądował na pasie nieczynnego lotniska i na za krótkim pasie, te krzaki to młodnik i się gnie od wiatru znawco

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Painkiler1
0 / 0

@lelek22222 uderzenie otwartym podwoziem generuje więcej szkód przy awaryjnym lądowaniu niż uderzenie z zamkniętym podwoziem - to jedno. Druga sprawa to 6 metrowa brzoza rozwalająca samolot w drobny mak? Już więcej zostało z samolotu po uderzeniu w granitową grań w górach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lelek22222
0 / 0

@Painkiler1 to było pytanie on lądował jak wyżej napisałem poszukaj a znajdziesz. gdzie ten raport jest opublikowany? czy na stronie rządu czy zwykłego brukowca? kto sie pod nim podpisały kto miał uprawnienia do badania wypadków lotniczych? gdzie były badane próbki i dlaczego jedne laboratorium się od tego odcina? PULL UP i TERRAIN AHEAD co to znaczy dla pilotów?.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
+3 / 3

Merytorycznie argument godny komisji Macierewicza, tam też można by powiedzieć "no na chłopski rozum nie mogło być inaczej";)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem