Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Zobacz także:


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar lingerer
+10 / 12

Przypuszczam że odnośnie kubka trzeba było wysłać fotkę tego co ma być nadrukowane (problem z tłumaczeniem z języka obcego).
Co zaś tyczy sweterka to chyba jest troszkę podwinięty pod pachami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wirussos
+6 / 8

może gdyby ten sweter nie był podciągnięty do góry to te kieszenie udające rękawiczki byłyby na właściwej wysokości?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nowyloging
+9 / 11

@wirussos wydaje mi się, że jest On tak ciasny, że nie jest go w stanie, przecisnać przez biust.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarcelinaMarcelina
+1 / 3

Te zdjęcia są już tak stare jak Internet. Prawo chroni konsumenta i każdy kupiony przedmiot w sklepie internetowym można zwrócić w ciągu 14 dni. Obecnie nawet na AliExpress są witryny z ubraniami, gdzie możesz zakupy zwrócić w ciągu 30 dni, nie ponosząc kosztów. Wystarczy czytać.

Niestety uwielbiam zakupy, i te internetowe i te stacjonarne, wyszukiwać najlepsze promocje czy przeceny. Ali Express kocham bo jak coś jest nie zgodne z opisem robię zdjęcia otwieram, spór i otrzymuję zwrot pieniędzy.

Mój mąż nienawidzi zakupów, uwielbia Zalando, bo jak już coś potrzebuje, np spodnie zamawia sobie różne modele w swoim rozmiarze, do tego kilka par butów, ja coś dołożę od siebie ;) poprzymierza co mu nie pasuje oddajemy. Bez snucia się po sklepach, marudzenia, poszukiwania dobrego rozmiaru, wszystko pod ręką.

I na koniec coś co odmieniło moje życie :D zakupy spożywcze z dostawą do domu. Po co się szarpać z ciężkimi zakupami, a przed świętami to już jakiś koszmar, kolejki, tłok, korki, a i tak musisz obejść, ze trzy sklepy, bo i tak nie kupisz wszystkiego w jednym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maja123456
0 / 2

@MarcelinaMarcelina No z zakupami online spozywczymi jest podobnie, bo tez nie zawsze dostaniesz calosc zamowienia, choc obiecuja ze w przypadku braku produktu, dadza produkt zastepczy. Jajco, np carefour bardzo sie popsul, bo o ile jeszcze rok temu naprawde sie starali, nawet dzwonili zeby potwierdzic ze daja produkt zastepczy i czy sie czlowiek zgadza na dany produkt, to teraz nie ma i c**j. Mam wrazenie, ze maja za malo pracownikow. Takze w efekcie potem i tak trzeba isc do sklepu po brakujaca rzecz z dostawy, a zwykle kluczowa. Ale jasne, to jest i tak duzo wygodniejsze niz jechanie do sklepu, chodzenie po nim, stanie w kolejce, ladowanie na tasme, potem z powrotem do koszyka czy toreb i znow do domu i wtarganie tego i wypakowywanie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarcelinaMarcelina
0 / 0

@Maja123456 tak masz rację, zakupy spożywcze to wyzwanie, mam nadzieję, że w Polsce do dużych miast, również zawita Picnic, jest to sieć supermarketów, która specjalizuje się w zakupach spożywczych on-line. Również ich polityka zwrotów i zamienników, działa bardzo dobrze, są wchodzącą marką, bardzo dbają o zadowolonego klienta. Bardzo rzadko zdarza się, że czegoś nie ma, zawsze dostaję droższy zamiennik plus zwracają mi pieniądze za ten produkt! Bardzo mnie to zaskoczyło. Zdarzyło mi się otrzymać nieświeże owoce, bardzo poobijane banany, w ich aplikacji wystarczy złożyć reklamację ze zdjęciem i otrzymasz taki sam produkt (przy następnym zamówieniu) lub zwrot pieniędzy.
Czasem mam szalony pomysł i robię zakupy w normalnym sklepie, też z ciekawości chcę zobaczyć ceny i jakość, bo teraz wszystko tak szybko się zmienia, że trudno nadążyć.... później jestem na siebie zła, że tak zmarnowałam pół dnia, tym bardziej że zawsze robię większe zakupy za jednym razem, w dodatku wszystkie plastikowe butelki są zwrotne i czasem bardzo upierdliwa jest walka z butelkami, bo nie mogą być pogniecione :D Wszystko do domu przyniosą, posortowane, zimne, ciepłe suche produkty :) Dużą ich wadą jest właśnie moc przerobowa, mają ograniczoną bazę klientów na danym terenie. Gdy zjawił się Picnic w naszej okolicy, z ciekawości wypróbowałam i szybko znalazłam się w ich bazie klientów. Moja teściowa ( mieszka niedaleko), też chciała tam robić zakupy, ale czas oczekiwania obecnie to ponad 3 miesiące, aż się nie zwolni miejsce. Jeśli ma się większą rodzinę jest to coś wspaniałego :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZONTAR
0 / 0

@MarcelinaMarcelina W USA całkiem dobrze sobie z tym poradził Amazon. WholeFoods i Amazon Fresh dowożą zakupy do domu, ceny są bardzo przyzwoite, wybór jest całkiem spory, dowozy są najczęściej kolejnego dnia (zdarzało mi się po północy zamówić dowóz na 10 rano). Do tego jak przystało na USA, mogą zostawić zakupy na ganku czy w wybranej lokalizacji, więc nie musisz być przy odbiorze. Podobnie Amazon Wardrobe, zamawiasz dostawę iluś rzeczy, masz zwykle 10 dni aby sprawdzić co chcesz i resztę oddać. Rachunek naliczają dopiero po oddaniu niepotrzebnych lub upływie 10 dni, a i to da się nieco przedłużyć. No i możesz dalej zwrócić przez jakiś czas po zakupie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maja123456
0 / 2

@MarcelinaMarcelina Dzieki za info, zobacze co to jest ten Picnic, jesli jest tak sprawnie, to faktycznie warto, bo o ile z tesco bylam zadowolona, to z carefoura srednio, a w auchanie online za maly wybor jest i nie da sie wiekszych zakupow zrobic, zeby skompletowac doklanie takie produkty jakie sie chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Risha
+3 / 5

Kilka z nich to złe rozmiary.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawelusa74
+5 / 5

Ten basen dla pieska trzeba zamawiac odpowiedni rozmiar ,mam taki i wiem ze jak ktos polecial na bo tanszy to zamowil malutki .Sprawdzac rozmiary bo sa w opisie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maja123456
+2 / 4

@pawelusa74 To samo pomyslalam. Dla zwierzakow sa rozne rozmiary rzeczy i trzeba wybrac odpowiedni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wektorynka
0 / 0

Ciekawe czemu w popularnych sieciach fast food /np w tej z literką M/ nikt się nie oburza na takie różnice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Turquoise94
0 / 0

Po prostu ludzie nie zdają sobie sprawy, jakie Chinki są malutkie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wirussos
0 / 0

to czemu zamówiła za mały rozmiar?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem