Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
37 53
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D Dabronik
+8 / 30

3 kadencja rosyjskiego pisu i będziemy mieli rosję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hamster88
+3 / 19

@Dabronik jestem ciekawy kto Ciebie minusuje. Przerażające jest, ile osób jest zatrudnionych tylko do tego, żeby na portalach podbijać statystyki Pis i hejtować wszystkich przeciwników. Ciekawi mnie, czy te osoby mają świadomość, że sprzedają własną wolność, żeby podbijać słupki partii, która nawet ich nie zna i ma ich w dup#@

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 41

W realu to totalna szuria. Zamknięcie tego tworu raczej niewiele wspólnego miało z krytykowaniem PIS.
Przypomnijmy również, że główny "dziennikarz" tego czegoś potrafił napisać, że pożary w Asutralii to kara boska za legalizację aborcji i małżeństw jednopłciowych
https://twitter.com/marcinrola89/status/1213840568373170178

Zamknięcie w realu traktuję tak samo jak zbanowanie kanału Jerzego Zięby. Mogę tylko napisać, że dla wszystkich słuchaczy wyjdzie to na plus. Potem marzyłoby mi się np. takie ntv i inne. Im mniej ogłupiaczy, tym lepiej.

Ale OP dzięki za pozytywną informację! :)

O, widzę nawet, że Konfa już działa i są zbulwersowani tym zamknięciem. To tylko świadczy o tym, że było to naprawdę dobre posunięcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 maja 2022 o 22:45

T trusitr
+8 / 20

@LowcaKomedii Jeżeli mniej " ogłupiaczy" to ja bym zaczął od TV-PiS ... Tutaj bardziej chodzi o precedens i jak to się mówi " Od rzemyczka do koniczka ". W sumie ....metoda przetestowana od dziesięcioleci, o ostatnio na Węgrzech i działa . A metoda jest prosta , nie podoba Ci się Zięba,wRealu , TVN...Nie oglądaj .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 12

@LowcaKomedii W takim razie trzeba wprowadzić urząd cenzora, który będzie określał co jest "ogłupiaczem", a co nie. KOMUNO WRÓĆ!!! (sarkazm)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 12

@LowcaKomedii A gdzie ja napisałam cokolwiek o wRealu? Gdzie cokolwiek napisałam o postępowaniu niezgodnie z prawem? Mogę źródełko tych rzekomo moich argumentów, które ripostujesz?

Jakbyś jeszcze nie zauważył napisałam o CENZURZE, która ma określać co jest "ogłupiaczem", a co nie.

Gadać to sobie każdy może. Chcesz jeździć po pijaku(?) to sobie gadaj, że chcesz jeździć po pijaku, ale za kółko masz siadać trzeźwy, albo liczyć się z konsekwencjami prawnymi. Tym się różni gadanie głupot od wprowadzania tych głupot w życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-1 / 9

@LowcaKomedii Chodzi o cenzurowanie legalnych treści.

"myślę, że po kilkuset totalnie idiotycznych filmikach na youtube można ich nazwać ogłupiaczem..." A ja myślę, że nazywanie kawałka przaśnego chlebka wypiekanego z białej mąki ciałem faceta żyjącego ponad 2000 lat temu to ogłupianie ludzi, a w dodatku jedzenie tego to promocja kanibalizmu (przestępstwa). Więc co? Zamykamy chrześcijańskie media panie cenzorze? A może powsadzamy do więzień babcie co uważają miód za lekarstwo i nacierają stopy spirytusem dla zdrowia, a bo stawiają bańki? Taka sama bzdura jak lewatywy z kawy i picie soczków dla wyleczenia raka (terapia Gersona).

"A jak np. stwierdzę, że twój ojciec bierze łapówki?" Wygadywanie głupot, a pomówienie to dwie różne rzeczy. Nie odróżniasz ich...jak dorośniesz to zrozumiesz, może. Tak samo wcześniej zrównałeś samo gadanie o jeździe po pijaku do jeżdżenia po pijaku. Poziom dyskusji o wolności słowa wyraźnie cie przerasta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 10

@LowcaKomedii Jak pomawiali Gatesa to niech ten im wytoczy sprawę w sądzie. Od tego jest wymiar sprawiedliwości, żeby ogłaszać wyroki, a nie jakieś samosądy i kneblowanie. W cywilizowanym kraju idzie się do sądu jeśli zostało popełnione przestępstwo. Mamy określone prawo, które przewiduje kary za zniesławienie.

Tak, dokładnie legalnych kłamstw i bzdur. Chcesz karać za wypisywanie bzdur...to jeszcze do tego co napisałam wcześniej dodaj odbieranie rodzicom praw rodzicielskich za świadome okłamywanie dzieci, że w Boże Narodzenie po świecie lata w saniach zaprzężonych w renifery grubiutki pan w czerwonym stroju i zostawia prezenty.... Przecież to niedopuszczalne, żeby tak perfidnie okłamywać naiwne i ufne dzieci. (sarkazm)

Nie jestem widzem wRealu i nie mam pojęcia co oni tam dokładnie wygadują. Parę razy słuchałam ich komentarzy i uważam to za stracony czas. Jeśli jednak ucisza sie ich bez wyroku sądu uważam to za komunistyczną cenzurę. Jeśli propagują treści sprzeczne z prawem powinno się skierować zawiadomienie do prokuratury, ewentualnie prewencyjnie usunąć/zablokować wyświetlanie danej treści do wyjaśnienia sprawy.

" wolność słowa oznacza to, że możesz mówić co ci się żywnie podoba bez absolutnie żadnych konsekwencji" Bardzo proszę o źródełko tej rewelacji, gdzie to napisałam. Czy znów z ułańską fantazją ripostujesz argumenty, których nie ma? Wydaje mi się, że wcześniej napisałam : "Jakbyś jeszcze nie zauważył napisałam o CENZURZE, która ma określać co jest "ogłupiaczem", a co nie." Więc piszę o poziomie dyskusji o wolności słowa i jeszcze przez ciebie niezdefiniowanemu pojęciu "ogłupiacza". Gadasz jak nakręcony jakąś przygotowaną gadkę, bo ripostujesz argumenty, których nie ma i zupełnie ignorujesz to co pisze twój rozmówca.
Więc panie odpowiedzialny pora dorosnąć i wziąć odpowiedzialność za swoje życie we własne ręce, a nie układać życie innym i narzucać co mają myśleć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trusitr
-2 / 10

@LowcaKomedii Przeczytaj że zrozumieniem mój wcześniejszy wpis. Różnica między " nie oglądaniem TvP-pis a w Realu jest zasadnicza. Jeżeli w jednym i w drugim było by same g**** to wRealu upadnie a TVP nie ....ponieważ jest " sponsorowana " z podatków . Napisałem że Tobie nie podoba się wRealu , komuś innemu TVN i tak dalej. ...a efektami tego są Węgry , gdzie zostały już praktycznie tylko prorządowe media.
To co mówisz to ....typowa komuna . " Ja wiem co jest źle a co dobre". Niestety od tego zaczynają się wszelkie dyktatury ....a media , nowomowa to pierwsze " jaskółki " .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
0 / 10

@LowcaKomedii
Dla różnej maści Konfiarzy wolność słowa polega na tym, że ,,My możemy mówić co chcemy bez konsekwencji bo jak będą konsekwencje to cenzura, poprawność polityczna i komuna ale jak ty coś powiesz z czym się nie zgadzamy to nie ma wolności słowa bo obraza uczuć religijnych/naruszenie dóbr osobistych.''

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 maja 2022 o 10:45

W warszawiaczanka
-3 / 7

@lolo7 Z tymi rodzicami to masz rację, ale idąc tym tokiem myślenia trzeba by zrobić porządek z religijnymi głupotami uderzającymi w dzieci np. niezgoda na transfuzję krwi u Świadków Jehowy, albo obrzezanie dziewczynek w Islamie. Jak dorosły odmawia terapii to jego sprawa, ale masz rację, że za dziecko decyduje rodzic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-2 / 8

@LowcaKomedii "ja myślę, że to trochę inny kaliber"- chcesz karać za gadanie bzdur to karz za gadanie bzdur, babcie za leczenie miodem i bańkami, rodziców za Św. Mikołaja, płaskoziemców, jakieś przeistaczanie opłatków w ciało jakiegoś faceta sprzed 2000lat...wszytko taki sam intelektualny chłam. Bądź konsekwentny jak dorosły człowiek.

"Głosili prorosyjskie i antyukraińskie treści. Twierdzili m.in., że żadnej wojny nie będzie,"- no popatrz, Cejrowski tez uważał, że wojny nie będzie. Do więzienia z nim! (sarkazm) Jeżeli mam żal do Ukrainy o rzeź wołyńską to czemu mam o tym nie mówić skoro to prawda. Teraz nie wypada? Jakaś święta krowa ta Ukraina?

"to dziwne uczucie, gdy osoba pisząca, że wolność słowa oznacza mówienie co się tylko chce bez żadnych konsekwencji mówi komuś, by ten dorósł..."- a cytatu dowodowego dalej brak...

Jeśli zamknięto ich, bo jest wyrok sądu, że łamią prawo i to ich kara to nie ma problemu. Jeśli to "widzimisię" władz to jak najbardziej jest cenzura, z która trzeba walczyć.
"To zablokowanie jest właśnie braniem odpowiedzialności za to, co się robiło." Nie, to jest kara bez wyroku sądu czyli samosąd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 13

@warszawiaczanka "chcesz karać za gadanie bzdur to karz " - ale ja nie jestem od tego. Jest to zadanie innych osób, które jak widać to robią, a tobie się to bardzo nie podoba :)

"Cejrowski tez uważał, że wojny nie będzie. " - dlaczego mnie nie dziwi, że słuchasz kogoś takiego jak Cejrowski? :) Stąd to twoje antyszczepionkostwo się wzięło? Ale tak, nie wiem co jeszcze wygaduje cejrowski, bo nie słucham tego typu autorytetów. Jeśli głosił takie same głupoty i w tej samej ilości, to również powinni się nim zainteresować.

"a cytatu dowodowego dalej brak..." - ty rozumiesz co się tu wyprawia? Cały czas krzyczysz jak to źle, że spotkała ich sprawiedliwość i ponieśli konsekwencje za to, co robili, więc jakich jeszcze cytatów potrzebujesz? Jeśli mam zacytować, bo nie rozumiesz co piszesz, to proszę:
"W takim razie trzeba wprowadzić urząd cenzora, który będzie określał co jest "ogłupiaczem", a co nie. KOMUNO WRÓĆ!!! (sarkazm) "
w tym cytacie płaczesz, że wrealu poniosło odpowiedzialnośćza to, co wygadywali i robili. Czyli chcesz, aby tej odpowiedzialności nie ponosili.

"Jeśli zamknięto ich, bo jest wyrok sądu, że łamią prawo i to ich kara to nie ma problemu. " - no to poczekajmy na rozwój wydarzeń, a nie ty już kwiczysz i bredzisz o jakiejś komunie.

"Nie, to jest kara bez wyroku sądu czyli samosąd. " - nie, to jest zabezpieczenie na czas bieżącego postępowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-1 / 9

@LowcaKomedii Jakieś antyszczepionkostwo jest u mnie? Mogę źródełko tej rewelacji? :) Czy jak zwykle nie podasz nic, bo tego nie ma? Cechą dorosłego człowieka jest uczenie się na błędach, a ty już trzeci raz zarzucasz mi coś czego nie ma. I jeszcze się nie nauczyłeś, że to wykryję.
To, ze widzisz w cytatach coś czego tam nie ma nie jest argumentem, jest bzdurą. Jakby nie patrzeć chcesz karalności wygadywania bzdur... Chociaż bardziej obstawiam silny mechanizm potwierdzenia. Założyłeś sobie coś i teraz koniecznie chcesz to potwierdzić. Bez względu co napisze będziesz w tym tekście widział co chcesz widzieć, a nie to co tam jest.

Czyli uciszyli cały kanał, bo jakiś jeden filmik jest podejrzany. No super. Zamknijmy cały Orlen, bo księgowy źle podatek wyliczył więc trzeba zrobić dochodzenie, czy to celowe oszustwo czy pomyłka. Twój świat jest wybitnie groteskowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 13

@warszawiaczanka „Jakieś antyszczepionkostwo jest u mnie? Mogę źródełko tej rewelacji? :)” – jakbyś tak tylko spojrzała na to, co piszesz :)

warszawiaczanka 21 grudnia 2020 o 13:10
[demot] Mutację wykryto zaraz po zakupie szczepionki...ciekawe.

warszawiaczanka 6 kwietnia 2021 o 12:15
[demot] jasiokoz U mnie to budzi wątpliwości czy to "przypadek", że w zakładzie fala COVID już przeszła w listopadzie, a nagle druga zbiega się z przyjęciem pierwszej dawki szczepionki i dotyczy tylko zaszczepionych.

warszawiaczanka 4 kwietnia 2021 o 21:08
[demot] koszmarek66 U mojej mamy w pracy 14 pań się zaszczepiło Astrą. 10 z nich wciągu dwóch tygodni zachorowało na COVID, w pozostałej grupie było 3 ozdrowieńców, jedna osoba zdrowa od samego początku epidemii. 2 ozdrowieńców czuło się dobrze, jedna miała nop (poważne osłabienie i gorączka), jedna pani mimo kilkudniowego kontaktu(przebywała w jednym biurze) z zarażoną nie zachorowała (brak przeciwciał potwierdzony badaniem) i po szczepieniu tez się czuła dobrze. Moja mama odmówiła szczepienia. Daje to całkiem ładny obraz skutków szczepień.

warszawiaczanka 21 maja 2021 o 2:20
[demot] Dolcannz Z tym szczepieniem to tez ciekawa historia. U mojej mamy w pracy na 15 osób zaszczepionych Astrą 10 zachorowało na COVID po pierwszej dawce. Co najbardziej zabawne, ta "fala covid" w zakładzie dotyczy tylko zaszczepionych. Poza tym ten wirus tak szybko mutuje, że obecne szczepionki będą wielkie G warte.

A tu mój faworyt:

warszawiaczanka 12 lipca 2020 o 17:38
[demot] DexterHollandRulez Ludzie nie noszą masek, bo te zwiększają ryzyko zarażenia i to nie tylko COVIDem. Jeśli maska ma spełniać swoją rolę to trzeba mieć ich przy sobie kilka/kilkanaście w sterylnym i szczelnym opakowaniu, zmieniać maski co 15 minut, zużyte natychmiast wyrzucać lub wkładać do szczelnej torebki. Do każdej operacji zmiany maski należy stosować jednorazowe rękawiczki. Jeśli ktoś nie stosuje tej procedury to naraża się bardziej niż "głupek" bez maski.

„Czy jak zwykle nie podasz nic, bo tego nie ma?” – tłumaczę ci jakie głupoty wypisujesz, a ty bredzisz, że nic nie ma…

„Czyli uciszyli cały kanał, bo jakiś jeden filmik jest podejrzany. No super.” – skąd uroiłaś sobie w głowie, że chodzi o JEDEN FILMIK? Ja piszę, że prawdopodobnie (wg ABW) mają powiązania z Rosją, a ty bredzisz o jakimś jednym filmiku? Widzisz coś, czego nie ma, i to zarówno w całej naszej konwersacji, jak i democie. Takie rzeczy się leczy. Skąd ty sobie ten jeden filmik zakodowałaś we łbie? Nikt tu nie pisał o jakimś pojedynczym filmiku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 maja 2022 o 18:30

W warszawiaczanka
-2 / 6

@LowcaKomedii Niezle te cyataty. Widac dla ciebie nawet rzeczywistość jest antyszczepionkowa. Mowilam o faktach z mojego otoczenia i mojej rodziny, ale te fakty są jakie są. Jakby wszyscy byli zdrowi po szczepieniu i nie chorowali na covid to bym pisała co innego, ale dlatego, że działo się tak, a nie icnaczej pisałam to co właśnie zacytowałeś. Buntujesz się przeciw rzeczywistości? Czy w imie czegośtam groteskowego co masz pod czaszką powinnam to przemilczeć, albo kłamać, że było odwrotnie.

Co do maski to jest fakt naukowy. Po prostu jesteś niedouczony. Jak mówiłam, wypierasz wszystko co nie przemawia za twoją wizją rzeczywistości.

Więc znów zacytowałeś coś i koniecznie chcesz nadać temu znaczenie, ktorego tam nie ma. Mechanizm potwierdzenia w twoim umyśle jest niezwykle groteskowy.

Co do wRealu to nie byłam ich widzem więc trudno mi się odnieść czy to chodzi o jeden, dwa czy sto filmików. Szukałam konkretów odnośnie całej sprawy, ale nic nie ma. Jakieś powiązania z Rosją…to jest karalne? Może sprawa jest w prokuraturze? Mają zarzuty? Serio, chcę konkretów, a nie jakiś enigmatycznych „powiązań z Rosją” . Rosja im płaci za przypominanie o Wołyniu? Co konkretnie się stało?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trusitr
-3 / 7

@LowcaKomedii Jeżeli jesteś gotowy oddać wolność za bezpieczeństwo....to nie jesteś godzien ani jednego ani drugiego. Co do pandemii itp. Jak to powiedział Horban ( główny doradca premiera ds. pandemii " Co z tego że oni ( osoby myślące inaczej niż on ) mają rację skoro to antyszczepionkowcy ". Efekt ...w Polsce zmarło najwięcej ( w Europie) nadmiarowych zgonów ponieważ " autorytety" nie przyjmowały jakiejkolwiek krytyki .
Dezinformacja- jeśli rząd miał by autorytet to żaden kryzys/wojna hybrydowa nie wpłynęła by na społeczeństwo . Niestety politycy mają zaufanie w społeczeństwie na poziomie jednocyfrowej wartości .
"Podejrzenie " jak u Kafki ....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 12

@warszawiaczanka "Niezle te cyataty" - kobieto, ty bredziłaś, że fale zachorowań są przez szczepienia i szczepionki powodują nowe zachorowania. Z rzeczywistością to oczywiście nie ma nic wspólnego. Nawet z naukowego punktu widzenia jest to niemożliwe. Wytłumacz mi może jak to fizycznie możliwe, że fragment wirusa powoduje, że w organizmie namnaża się pełny, zaraźliwy wirus?
Jak więc to nazwać, jeśli nie antyszczepionkowym bełkotem?

"Co do maski to jest fakt naukowy." - czyli, że noszenie maseczki przez dłużej niż 15 minut powoduje wzrost szansy na zachorowanie na covid. Poproszę więc ten "fakt naukowy" udowodnić i podeprzeć jakimś sensownym źródłem.

"Więc znów zacytowałeś coś i koniecznie chcesz nadać temu znaczenie, ktorego tam nie ma" - tak, oczywiście. Czyli że gdy np. buntujesz się, że wrealu poniosło odpowiedzialność za swoje działania wcale nie chcesz, aby osobnicy ich pokroju byli z tej odpowiedzialności zwolnieni :) Piękne fikołki.

"Co do wRealu to nie byłam ich widzem więc trudno mi się odnieść czy to chodzi o jeden, dwa czy sto filmików" - to dlaczego bredzisz, że chodzi o pojedynczy filmik? Dlaczego w ogóle bredzisz, że chodzi o którekolwiek filmiki, a nie o co innego? Ty sobie dorabiasz powód, którego nie znasz, aby ci się z tezą zgadzało - krytyka rządu, cenzura!
Widzisz, ja znalazłem kilka artykułów, w których piszą, że w tym samym czasie zamknięto również inne portale, np. takie jak ria.ru i lenta.ru. Wiesz co oznacza "ru" na końcu?

"Jakieś powiązania z Rosją…to jest karalne?" - pomyślmy razem... Masz np. opłacanego ruskiego trolla, który sieje dezinformację szerząc antyszczepionkowe i prorosyjskie treści, ewentualnie rosyjskiego szpiega.
Następnie wchodzisz ty i jesteś zbulwersowana, że za takie coś można karać...

"Rosja im płaci za przypominanie o Wołyniu?" - brawo, zaczynasz rozumieć. Zdecydowanie mogłaby i za takie rzeczy już płaciła :)
https://spidersweb.pl/2022/04/bucza-wolyn-trolle-rosja.html

A czy zafoliowana pamięta ile demotów tego typu pojawiło się na początku wojny na Ukrainie? Że nie powinniśmy pomagać, bo Wołyń lub że nie powinniśmy się mieszać w wojnę, bo to nie nasza wojna i my ją przegramy?

"Co konkretnie się stało?" - nie wiadomo, właśnie trwa śledztwo. Później z pewnością dowiemy się szczegółów, a ty już wyskakujesz z idiotycznym argumentem, że to cenzura rządowa, nie znając ŻADNYCH powodów i nie wiedząc o sprawie absolutnie nic...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2022 o 12:17

avatar LowcaKomedii
-3 / 11

@trusitr "Dezinformacja- jeśli rząd miał by autorytet to żaden kryzys/wojna hybrydowa nie wpłynęła by na społeczeństwo ." - gdyby tego typu dezinformacja nie działała, to Rosja od tylu lat by się tym nie zajmowała.
https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/nowy-raport-o-propagandzie-w-sieci-antyszczepionkowcy-wzieli-na-cel-ukraine/680wkcr
https://firstdraftnews.org/articles/anti-pfizer-vaccine-narratives/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6137759/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trusitr
-4 / 6

@LowcaKomedii Używa tego nie tylko Rosja , tak jak wcześniej USA szerzyło dezinformację nt.broni masowego rażenia w Iraku aby mieć pretekst do ataku/zniszczenia kraju. Urzywają tego wszyscy od wieków . Zaufanie do władzy , wyedukowane społeczeństwo itp. Ale za trudno było by manipulować społeczeństwa przez rządy/korporacje/kościoły .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-4 / 6

@LowcaKomedii Pisałam konkretnie o Astrze w konkretnym zakładzie pracy. Może jakiś inteligentny człowiek pomyślałby, że może to świadczyć o osłabieniu odporności przez to większą podatność na dość zaraźliwy covid, ale nie Pan Komediant ze swoim groteskowym światem wymyślił "że fragment wirusa powoduje, że w organizmie namnaża się pełny, zaraźliwy wirus?" Nie wiem jaką ty woltę wykręciłeś w swojej wyobraźni, ale po prostu padłam. Jeszcze próbujesz mi wmawiać, że ja to powiedziałam.

O maseczce rozmawialiśmy wcześniej i podałam ci źródło. Jednak go nie zrozumiałeś. Nie dziwi mnie to, nawet.

Co do wRealu:
"to dlaczego bredzisz, że chodzi o pojedynczy filmik?" Hmmm użyjmy trochę rozsądku (nie groteskowych wolt pseudointelektualnych) ...Więc powoli analizuję dostępne informacje.
Skoro ABW zamyka media to pewnie za to, że coś publikują.

"Dlaczego w ogóle bredzisz, że chodzi o którekolwiek filmiki, a nie o co innego?" Dziennikarze nie zostali prewencyjnie aresztowani (Marcin Rola był w sejmie). Jeśli mają "ewentualnie rosyjskiego szpiega" to raczej powinni go trzymać pod kluczem, żeby nie mógł mataczyć przy śledztwie.

Prosta analiza, wybacz, brakuje groteskowych analiz i rewolwerowców z dzikiego zachodu. Wszystko prozaicznie logiczne.

"A czy zafoliowana pamięta ile demotów tego typu pojawiło się na początku wojny na Ukrainie? Że nie powinniśmy pomagać, bo Wołyń lub że nie powinniśmy się mieszać w wojnę, bo to nie nasza wojna i my ją przegramy?"
A od kiedy żal do ukrainy za Wołyń jest karalny? Dlaczego nie wolno mieć własnego zdania w tej kwestii? Dlaczego w ogóle pan cenzor chce zabraniać mieć własnego zdania i wyrażania go (w granicach prawa).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 11

@warszawiaczanka "Pisałam konkretnie o Astrze w konkretnym zakładzie pracy." - kiedy będziesz wymyślać idiotyczne wymówki, bo tak kuriozalnie wyglądają twoje wcześniejsze wypowiedzi, to pragnę też przypomnieć, że napisałaś również, jeszcze raz cytuję:

"warszawiaczanka 21 grudnia 2020 o 13:10
[demot] Mutację wykryto zaraz po zakupie szczepionki...ciekawe. "

Troszkę ciężko będzie to wytłumaczyć tym, że pisałaś o konkretnej szczepionce i konkretnym zakładzie pracy :)

"O maseczce rozmawialiśmy wcześniej i podałam ci źródło." - nie przypominam sobie niczego takiego. Nie pamiętam abyś kiedykolwiek wysyłała mi jakieś linki. Szczególnie, że argument brzmi jak antycovidowe urojenia z pół kilometra. Pod demotem, pod którym napisałaś ten błyskotliwy komentarz, mnie nawet nie ma.
Ale załóżmy, że zapomniałem, więc podaj jeszcze raz :)

"Więc powoli analizuję dostępne informacje." - widzę, że bardzo powoli. Dopiero zaczynasz rozumieć co napisałem we wcześniejszych komentarzach. To dawaj jakiś artykuł, gdzie ci napisali, że chodzi o pojedynczy filmik :)

"Skoro ABW zamyka media to pewnie za to, że coś publikują." - czyli dalej zamierzasz sobie dorabiać powody pod tezę i pisać co ci się wydaje?

"A od kiedy żal do ukrainy za Wołyń jest karalny?" - i znowu nie rozumiesz co się do ciebie pisze. Oczywiście nie chwytasz sensu komentarza, tylko bredzisz co ci się wydaje.
Tu nie chodzi o żal za Wołyń, tylko ŻE RUSKIE TROLLE SPECJALNIE ODGRZEWAŁY WOŁYŃ W ILOŚCI TYSIĘCY WPISÓW, by Polska nie pomagała Ukrainie. I te wpisy zaczęły pojawiać się akurat po odkryciu masakry w Buczy. Rozumiesz? Starali się zasłonić swoje ludobójstwo na zasadzie - może i Rosja dopuściła się potworności, ale tamci wcale nie są lepsi.
To jest sens komentarza, a ty w odpowiedzi pytasz się mnie dlaczego żal za Wołyń jest karalny... Widzisz jak kompletnie nie rozumiesz co ktoś do ciebie pisze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-2 / 6

@LowcaKomedii Znów cytujesz cytujesz fakty w moich wypowiedziach i obrażasz się na rzeczywistość. Przestanę już to komentować na przyszłość. Szkoda energii.

Przypomnienie:
https://www.youtube.com/watch?v=GYiDq9eVs4Q&t=194s
Jakbyś chciał wyprzeć to pomiędzy 2:10-2:22 mówi wyraźnie, przewiń sobie parę razy aż dotrze. Nie wierzysz, napisz do niej skąd to wzięła.

"Tu nie chodzi o żal za Wołyń, tylko ŻE RUSKIE TROLLE SPECJALNIE ODGRZEWAŁY WOŁYŃ W ILOŚCI TYSIĘCY WPISÓW, by Polska nie pomagała Ukrainie." Ja nie łapię sensu? To ja się pytam po raz kolejny: Czy odgrzewanie Wołynia "W ILOŚCI TYSIĘCY WPISÓW" jest karalne w Polsce? Czy POSIADANIE ZDANIA I WYRAŻANIE GO, że Polska nie powinna pomagać Ukrainie jest w Polsce nielegalne?
Nie wertowałam prawa karnego w tym zakresie, ale może mnie oświecisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 13

@warszawiaczanka Z reguły się z nią zgadzam, ale pod tym filmikiem nie umieściła ŻADNYCH źródeł informacji. To po pierwsze. Po drugie, nie podaje absolutnie ŻADNYCH konkretnych informacji. Po trzecie, ten filmik ma ponad 2 lata.

Ona tu powiedziała, bez konkretów, jedynie że:
"nieprawidłowe stosowanie maseczki jest bardziej ryzykowne niż nienoszenie jej w ogóle " [i chodzi jedynie o noszenie ich przez osoby całkowicie zdrowe. Nie o bezobjawowych, skąpoobjawowych czy objawowych]
I to tyle. Bez konkretów, uzasadnienia, podparcia tej opinii badaniami. Nic. Pamiętajmy również, że ok. 33% przypadków przechodziło bezobjawowo, więc nawet gdyby to była prawda, to tylko negatywny wynik testu mógłby cię zwalniać z noszenia.

Ty natomiast stwierdziłaś, cytuję:
"Ludzie nie noszą masek, bo te zwiększają ryzyko zarażenia i to nie tylko COVIDem.(...)"
Czy ona w ogóle wspomniała o zarażeniu się covidem w tym filmiku? Ty znowu nie ogarniasz co powiedziała, dopowiadasz sobie jakieś głupoty i lecisz w świat pisać te swoje mądrości.

Teraz sprawdźmy co mówią na ten temat PRAWDZIWE, konkretne badania:
https://www.youtube.com/watch?v=NvjoLkCV2gQ

"Czy odgrzewanie Wołynia "W ILOŚCI TYSIĘCY WPISÓW" jest karalne w Polsce?" - znowu specjalnie źle sformułowałaś pytanie. Powinno być czy odgrzewanie Wołynia PRZEZ PŁATNYCH TROLLI jest karalne?
W obliczu wojny i ataków WROGIEGO państwa jak najbardziej powinno być karalne i dobrze, że się tym zainteresowali :)

"Czy POSIADANIE ZDANIA I WYRAŻANIE GO, że Polska nie powinna pomagać Ukrainie jest w Polsce nielegalne?" - jeżeli pracujesz dla rosji i to nie jest twoje zdanie, a masz płacone za jego wyrażanie, to powinno być nielegalne. A przypomnijmy za co zablokowali wrealu - za podejrzenie szerzenia rosyjskiej dezinformacji. Czyli w obliczu wojny mamy serwis, który szerzy propagandę wrogiego państwa. Jeśli nie widzisz w tym nic złego, to powinnaś zgłosić się do jakiegoś specjalisty.
Jak się sprawa skończy - zobaczymy, na razie nie wiesz NIC, więc przestań kwiczeć o posiadaniu własnego zdania i cenzurze. Jeśli np. okazałoby się, że rosja im płaciła, to odszczekałabyś te swoje głupoty?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-2 / 6

@LowcaKomedii "Nie wierzysz, napisz do niej skąd to wzięła."
"Czy ona w ogóle wspomniała o zarażeniu się covidem w tym filmiku?" Oj wybacz, mówiła o wszystkich innych chorobach i pleśniach jakie maseczka może wyłapać, ale nie o COVID. (sarkazm)
Jak zwykle wypierasz rzeczywistość, jakie to zabawne.

Co do filmu Patryka to sam widzisz, jakie zasadne były krzyki o maseczki. Hasełka nawet na tym portalu, że covid się roznosi, bo ludzie maseczek nie nosza, a tu proszę. Supermetoda na powstrzymanie pandemii o skuteczności średnio kilkunastu procent. Czy to jakoś nie potwierdza tego, że ta superskuteczność maseczek z badań laboratoryjnych nie przekłada się na skuteczność "w terenie", o której mówiłam już gdy padł ten pomysł? Oh, zafoliowana znów miała rację, a teraz wyprę rzeczywistość, żeby mieć rację...

"Powinno być czy odgrzewanie Wołynia PRZEZ PŁATNYCH TROLLI jest karalne?" No to odpowiedz na tak postawione pytanie CZY JEST! KARALNE?

Zdania o wolności słowa w granicach prawa nigdy nie odszczekam. Niedoczekanie twoje i tobie podobnych komunoskrętnych pajaców. Mamy najbliższy przykład decydowania przez władze co jest "ogłupiaczem" i "dezinformacją", Rosję. Oni tam wiedzą najlepiej jaka jest prawda, a zachód sieje zamęt i dezinformuje, aby zaszkodzić szlachetnej Rosji, która wyzwala Ukrainę od jarzma faszystów. (sarkazm)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 12

@warszawiaczanka "Oj wybacz, mówiła o wszystkich innych chorobach i pleśniach jakie maseczka może wyłapać, ale nie o COVID. (sarkazm)" - ale ona o niczym nie powiedziała. Nie wymieniła ŻADNEJ jednostki chorobowej, co sobie wymyślasz. Powiedziała tylko, że jest groźne, bo tak. Nie podparła się niczym, żadnym źródłem naukowym.
W dodatku cały czas ignorujesz fakt, że mówiła o osobach ZDROWYCH. Nie bezobjawowych, nie skąpoobjawowych, a zdrowych.
To ty właśnie wypierasz rzeczywistość dla luźnej opinii, niepopartej absolutnie z niczym. I to tylko dlatego, że ci się narracja podoba.

"Co do filmu Patryka to sam widzisz, jakie zasadne były krzyki o maseczki." - widzę. Jak najbardziej były zasadne. Kilkanaście procent mniej zachorowań w skali całego kraju to bardzo, bardzo dużo. I pomyśleć, że można było ich uniknąć TYLKO przez tak prostą i nieinwazyjną rzecz jak założenie maseczki.
No i oczywiście pamiętajmy również, że nie chroniły one jedynie przed covidem :) Jak bardzo spadła ilość zachorowań na inne choroby zakaźne, jak np. grypę?
Więc trzeba być naprawdę specjalnym, by powiedzieć, że nic nie dały lub, o zgrozo, przyniosły więcej szkód niż korzyści.

"Oh, zafoliowana znów miała rację, a teraz wyprę rzeczywistość, żeby mieć rację..." - że co?? Ty jeszcze w ani jednym punkcie nie miałaś racji, więc skąd to "znowu"? Sama siebie musisz poklepać po pleckach?

"No to odpowiedz na tak postawione pytanie CZY JEST! KARALNE?" - jak widać tak :)

"Zdania o wolności słowa w granicach prawa nigdy nie odszczekam." - haha, czyli że wolałabyś, aby wrogowie Polski w postaci płatnych trolli mogli śmiało rozpowszechniać głupoty i siać dezinformację, prawda? Nie powinno im się tego zakazywać i ich za to karać.Wow...

"Oni tam wiedzą najlepiej jaka jest prawda, a zachód sieje zamęt i dezinformuje, aby zaszkodzić szlachetnej Rosji, która wyzwala Ukrainę od jarzma faszystów. (sarkazm)" - no właśnie do tego doprowadzić mogłoby twoje idiotyczne podejście do wolności słowa bez odpowiedzialności. Płatne trolle działałyby sobie w najlepsze, nikt by im nie mógł tego zabronić czy ich za to karać i właśnie taki przekaz by głosiły. Część osób oczywiście by im uwierzyła, więc to "(sarkazm)" możesz sobie darować, bo jest zupełnie niepotrzebne. Twoje podejście sprawiłoby, że w Polsce bardzo wielu ludzi uważałoby, że Rosja wyzwala Ukrainę. Brawo ty!

Ale hurr durr, nie wolno karać płatnego trolla. Niech tam sobie sieje dezinformację i destabilizuje naród. Stop cenzurze !!11!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 13

@warszawiaczanka O, i tak swoją drogą obejrzałem cały podlinkowany przez ciebie filmik. Chyba troszeczkę bez zrozumienia oglądałaś jej filmik, co mnie wcale nie dziwi :)

6:21 - mówi, że nie podaje tutaj żadnych badań dot. skuteczności i nieskuteczności maseczek, bo te są sprzeczne. Mamy więc pewność, że to filmik bardziej na zasadzie - wydaje mi się.

Teraz najlepszy fragment:
5:11 - autorka uważa, że każdego powinno się uważać za potencjalnie chorego, gdyż mamy bardzo dużo przypadków bezobjawowych, więc KAŻDY powinien nosić maseczkę.

Teraz mamy pewność, że bredzisz i że wycinasz pasujące ci fragmenty z filmiku, na którym autorka potwierdza, że nie podpiera się żadnymi konkretnymi badaniami.

Także temat maseczek można uznać za wyczerpany :)
Czyli forsując tezę, że nie powinno się nosić maseczek podpierasz się filmikiem, w którym autorka twierdzi, że każdy je nosić powinien. Brawo ty! (sarkazm)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-2 / 4

@LowcaKomedii Właśnie to, że obserwowałam rzeczywistość widziałam jak działają maseczki, a nie bezmyślnie chciałam przekładać wyniki testów w warunkach laboratoryjnych na warunki nielaboratoryjne. Czasu meseczkowania brytyjskiego społeczeństwa też nie widać na wykresie zachorowań, za to widać kilka innych rzeczy jak pojawianie się nowych wariantów czy ścisły lockdown. Po prostu trzeba mieć szerszy ogląd na sprawę.
"Kilkanaście procent mniej zachorowań w skali całego kraju to bardzo, bardzo dużo."- Kilkanaście procent w skali kraju tylko rozkłada problem w czasie, a nie go rozwiązuje. Grypa jest mniej zakaźna więc może w przypadku grypy maseczka okazała się o wiele bardziej skuteczna.


"No to odpowiedz na tak postawione pytanie CZY JEST! KARALNE?" - jak widać tak :)" To proszę o sygnaturę wyroku sądu, inaczej jest to samosąd, a nie wyrok.

"twoje idiotyczne podejście do wolności słowa bez odpowiedzialności."
Zacytuję sama siebie: "Jeśli zamknięto ich, bo jest wyrok sądu, że łamią prawo i to ich kara to nie ma problemu."
"Jeśli propagują treści sprzeczne z prawem powinno się skierować zawiadomienie do prokuratury, ewentualnie prewencyjnie usunąć/zablokować wyświetlanie danej treści do wyjaśnienia sprawy."

Czyli dla ciebie pójście do sądu to wolność odpowiedzialności. Jesteś politykiem z PISu? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 12

@warszawiaczanka "Właśnie to, że obserwowałam rzeczywistość widziałam jak działają maseczki, a nie bezmyślnie chciałam przekładać wyniki testów w warunkach laboratoryjnych na warunki nielaboratoryjne." - no i Pod Mikroskopem pokazał jak wygląda rzeczywistość. Byłaś w błędzie i najzabawniejsze jest to, że widząc własną porażkę dalej powtarzasz te banialuki :)

"Kilkanaście procent w skali kraju tylko rozkłada problem w czasie" - brawo, w przypadku niewydolnej służby zdrowia, jaką my mamy, to co się powinno robić? Rozkładać pacjentów w czasie, czy powodować masowy napływ chorych?

"Grypa jest mniej zakaźna więc może w przypadku grypy maseczka okazała się o wiele bardziej skuteczna." - no to więc masz - była skuteczna na covid, była bardziej skuteczna na grypę i inne choroby. A ty właśnie przeciwko niej protestujesz :)

"To proszę o sygnaturę wyroku sądu, inaczej jest to samosąd, a nie wyrok." - ale przecież sprawa jest w toku. Nie wiem czy wiesz, ale sądy nie działają na zasadzie - dzisiaj akt oskarżenia, jutro wyrok.

"Czyli dla ciebie pójście do sądu to wolność odpowiedzialności." - emm, co? Sobotunia i przechyliłaś kilka kielonków za dużo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-4 / 4

@LowcaKomedii Jak paręnaście procent skuteczności maseczki miało powstrzymać zarażanie to faktycznie byłam w błędzie. :D

"Rozkładać pacjentów w czasie, czy powodować masowy napływ chorych?" Dzięki maseczkom nie było masowego napływu chorych? Może zamiast poświęcać czas i zasoby policji na ściganie ludzi za brak maseczki to może byłoby lepiej egzekwować izolację chorych?
Niestety, to mniej dochodowe niż wypisywanie mandatów na prawo i lewo.

"A ty właśnie przeciwko niej protestujesz :)" Jestem za dobrowolnością. Dla mnie można chodzić nawet w tych pełnotwarzowych.

"ale przecież sprawa jest w toku." Sprawa jest w toku, ale karę już dostali. Teraz tylko czekamy na formalności?

"Zacytuję sama siebie: "Jeśli zamknięto ich, bo jest wyrok sądu, że łamią prawo i to ich kara to nie ma problemu."
"Jeśli propagują treści sprzeczne z prawem powinno się skierować zawiadomienie do prokuratury, ewentualnie prewencyjnie usunąć/zablokować wyświetlanie danej treści do wyjaśnienia sprawy."
Jeśli na powyższe odpowiadasz tym: "twoje idiotyczne podejście do wolności słowa bez odpowiedzialności." Jakby tego nie próbować rozumieć to twoim zdaniem zablokowanie treści budzących prawne wątpliwości i skierowanie sprawy do sądu to "wolność słowa bez odpowiedzialności". Więc jakby nie patrzeć obstajesz za karaniem bez wyroku "KOMUNO WRÓĆ!".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 12

@warszawiaczanka „Jak paręnaście procent skuteczności maseczki miało powstrzymać zarażanie to faktycznie byłam w błędzie. :D” – miało ograniczyć, a nie powstrzymać. Zrobiło to.
Jeśli kilkanaście procent to mało, to powiedz mi: chciałabyś mieć pensję niższą o kilkanaście procent?

„Może zamiast poświęcać czas…” – a to się jakoś wyklucza? Nie można robić i tego, i tego?

„Jestem za dobrowolnością.” – czyli dobrowolność ponad rozumem… Widzisz, a ja nie. Jak widać ludzie są za głupi do podejmowania niektórych decyzji. Racjonalnych ludzi to nie boli, bo i tak noszą, a boli jedynie tych mniej inteligentnych.

„Sprawa jest w toku, ale karę już dostali. Teraz tylko czekamy na formalności?” – a słyszałaś kiedyś o zatrzymaniu na rzecz prowadzonego postępowania? Albo zakaz wylotu z kraju w związku z toczącym się postępowaniem? To chyba logiczne, że skoro jest poważne podejrzenie, że głoszą nieodpowiednie treści, to na czas postępowania nie mogą ich głosić w ogóle.
Gdybyś miała sprzedawcę, przeciwko któremu toczy się postępowanie dot. sprzedaży podróbek, to rozumiem, że na czas postępowania powinni mu pozwolić na to, żeby dalej sprzedawał?

„"Jeśli propagują treści sprzeczne z prawem powinno się skierować zawiadomienie do prokuratury, ewentualnie prewencyjnie usunąć/zablokować wyświetlanie danej treści do wyjaśnienia sprawy."” – no i przeciwko drugiej części tego komentarza kwiczysz. Czyli piszesz coś, z czym się sama nie zgadzasz. Fajna ta rozmowa.

Swoją drogą to zabawne jak przestałaś pisać o Okiem chemika :D Ale wiesz, naprawdę bardzo rzadko widzi się takie fikołki - jako dowód, że nie powinno się nosić maseczek podlinkuję filmik, w którym autorka mówi, że wszyscy powinni je nosić i każdego powinno się traktować jako potencjalnie chorego. To było bezcenne :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-3 / 3

@LowcaKomedii "miało ograniczyć, a nie powstrzymać. Zrobiło to.", tak, tak....tylko jakoś na wykresach tego nie widać, ale może...

„Może zamiast poświęcać czas…” – a to się jakoś wyklucza? Nie można robić i tego, i tego?" Nie, bo policja zajęta jest wypisywaniem mandatów, a nie przyjmowaniem zgłoszeń o ludziach nieprzestrzegających kwarantanny. Jak ktoś dzwonił na policję w tej sprawie to odsyłali do sanepidu, a sanepid na policję. No, kop się z koniem.

Wiem, że ludzie są naiwni i uwierzą we wszystko co daje chociaż pozór skuteczności. Nawet jestem w stanie ich zrozumieć, ale nie podoba mi się, że w imię ich lepszego samopoczucia narzuca mi się coś. Jak ktoś się boi zarażenia to są maski pełnotwarzowe dające 100% ochrony przed wirusem.

"słyszałaś kiedyś o zatrzymaniu na rzecz prowadzonego postępowania?" Znów zacytuję sama siebie, bo nie dotarło. "Dziennikarze nie zostali prewencyjnie aresztowani (Marcin Rola był w sejmie). Jeśli mają "ewentualnie rosyjskiego szpiega" to raczej powinni go trzymać pod kluczem, żeby nie mógł mataczyć przy śledztwie." Więc odpowiedź na twoje pytanie brzmi TAK.

"Gdybyś miała sprzedawcę, przeciwko któremu toczy się postępowanie dot. sprzedaży podróbek, to rozumiem, że na czas postępowania powinni mu pozwolić na to, żeby dalej sprzedawał?" Zarekwirowałabym i zabezpieczyła towar, następnie skierowała sprawę do prokuratury, a nie zabraniała mu handlować.

"Swoją drogą to zabawne jak przestałaś pisać o Okiem chemika :D" Zacytuję znów sama siebie: Nie wierzysz, napisz do niej skąd to wzięła. Co więcej: "Jakbyś chciał wyprzeć to pomiędzy 2:10-2:22 mówi wyraźnie, przewiń sobie parę razy aż dotrze." Skąd wiedziałam, że wyprzesz? Powiedziałam, na głupoty przestaję reagować, szkoda energii. Może jak palniesz znów jakimś tekstem o jakimś namnażaniu się COVID po podaniu szczepionki to może się pośmieję. Z posta na post muszę co raz częściej cytować własne wypowiedzi, bo nie dociera do ciebie co piszę. Znów zacytuję tu siebie: Gadasz jak nakręcony jakąś przygotowaną gadkę, bo ripostujesz argumenty, których nie ma i zupełnie ignorujesz to co pisze twój rozmówca.
Mechanizm wyparcia masz wybitnie wyćwiczony. Kiedyś zadałam ci pytanie ile razy musisz się zbłaźnić, żeby zrobiło ci się głupio. Widzę, że nie ma limitu.

Myślałam, że zrozumiesz jakie pułapki niesie "arbitralne" decydowanie co jest "ogłupiaczem", a co nie. Szczególnie danie politykom takiego prawa do decydowania to będziemy mieć sytuację jak w Rosji, bo status "ogłupiacza" dostanie mówienie przeciw władzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 12

@warszawiaczanka „tak, tak....tylko jakoś na wykresach tego nie widać, ale może...” – oglądałaś filmik Patryka ZE ZROZUMIENIEM? Po drugie, ciekawe jakby miało być widać, skoro ich noszenie było cały czas obowiązkowe. Jak zamierzasz porównywać a i b, kiedy b nie istnieje?

„Nie, bo policja zajęta jest wypisywaniem mandatów, a nie przyjmowaniem zgłoszeń o ludziach nieprzestrzegających kwarantanny.” – zajmowali się i tym, i tym.
Przykłady:
https://zdrowie.radiozet.pl/Choroby/Choroby-zakazne/33-latek-zlamal-zasady-kwarantanny-zlapala-go-policja
https://policja.pl/pol/aktualnosci/212858,Zlamal-zasady-odbywania-kwarantanny.html
https://www.radiokrakow.pl/aktualnosci/krakow/krakow-60-latka-uciekla-z-kwarantanny-domowej-chciala-wrocic-do-niemiec/

„Wiem, że ludzie są naiwni i uwierzą we wszystko co daje chociaż pozór skuteczności.” – wiem, że szury wolą udawać, że czegoś nie ma nawet gdy jest to udowodnione licznymi badaniami naukowymi. Tak samo zresztą zachowują się płaskoziemcy. Wszystkie dowody świadczące, że są w błędzie na bok.
Swoją drogą uwielbiam pisać z szurami, którzy bardzo wybiórczo podchodzą do faktów naukowych. Sama mi linkowałaś filmik okiem chemika, która twierdzi, że każdy powinien nosić maseczki. W rozmowie dot. Zięby linkujesz Pod Mikroskopem, który również twierdzi, że maseczki powinni nosić wszyscy. Ale oczywiście można się powoływać na nich tylko wtedy, kiedy jest to wygodne i zacytować jedynie pasujący fragment. Tak się robi w naukę wg warszawiaczanki:)

„Dziennikarze nie zostali prewencyjnie aresztowani (Marcin Rola był w sejmie). Jeśli mają "ewentualnie rosyjskiego szpiega" to raczej powinni go trzymać pod kluczem, żeby nie mógł mataczyć przy śledztwie” – i znowu coś ci się pomerdało. JEGO FILMIKI są największym dowodem. Są teraz dokładnie analizowane i nie pozwolono mu na ten czas wrzucać kolejnych.

„Zarekwirowałabym i zabezpieczyła towar, następnie skierowała sprawę do prokuratury, a nie zabraniała mu handlować.” – czyli że dalej mógłby sobie sprzedawać podróby w czasie postępowania? Jesteś genialna.

„Może jak palniesz znów jakimś tekstem o jakimś namnażaniu się COVID po podaniu szczepionki to może się pośmieję.” – ty to prędzej coś takiego napiszesz, a nie się pośmiejesz :) Wróć, przecież to sugerowałaś. Mam ci jeszcze raz zacytować twoje durne komentarze?

A twój własny cytat jest kompletnie bez sensu, bo nie dość, że autorka filmiku nie powiedziała o co konkretnie chodzi i skąd te informacje wzięła, to ty jeszcze dopisujesz tam coś, czego tam nie było. Ona powiedziała tylko, że noszenie maseczek przez OSOBY ZDROWE może być groźniejsze niż nienoszenie ich wcale. Powiedziała o co w tym chodzi? Może np. o to, że ciężej się im oddycha, że okulary parują, co czasami również może być niebezpieczne. Generalnie nie masz pojęcia o co w tym chodzi, ona tego nie sprecyzowała, a ty już sobie odpowiednio odpowiedziałaś, że chodzi, o zgrozo, o zwiększenie ryzyka zachorowania na wszystkie choroby tego świata, w tym oczywiście covid. A kuriozum twojego wycinania wybranych fragmentów zwieńcza zakończenie tego samego filmiku, w którym autorka mówi, że powinni nosić je wszyscy :)

Pisząc o mechanizmie wyparcia i nakręceniu, spójrzmy na taką warszawiaczankę, która próbuje przepchnąć tezę, że nie powinno się nosić maseczek posiłkując się filmikiem, na którym autorka mówi, że wszyscy je powinni nosić. Piękne fikołki.

„Szczególnie danie politykom takiego prawa do decydowania to będziemy mieć sytuację jak w Rosji, bo status "ogłupiacza" dostanie mówienie przeciw władzy.” – z racji tego, że to ABW prowadzi postępowanie, a nie politycy, a zarzutem nie jest krytyka rządu, a emitowanie rosyjskiej propagandy, to argument jest zupełnie idiotyczny. No ale wg ciebie ma to sens.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-1 / 3

@LowcaKomedii tak, tak....tylko jakoś na wykresach tego nie widać, ale może...” – oglądałaś filmik Patryka ZE ZROZUMIENIEM? Po drugie, ciekawe jakby miało być widać, skoro ich noszenie było cały czas obowiązkowe. Jak zamierzasz porównywać a i b, kiedy b nie istnieje? Właśnie, że istnieje i nie raz powoływałam się na te dane, ale jak zwykle nie dotarło: https://coronavirus.data.gov.uk/details/cases?areaType=overview&areaName=United%20Kingdom Widać na wykresie kiedy WB stosowała maseczki, a kiedy nie?

"wiem, że szury wolą udawać, że czegoś nie ma nawet gdy jest to udowodnione licznymi badaniami naukowymi." Tak, tak, tak...maseczki miały mieć 80% skuteczności co niewątpliwie jest udowodnione naukowo. Teraz się okazuje, że skuteczność masek to tylko kilkanaście procent, więc znów szury wnioskując ze zwykłej obserwacji były bliżej prawdy niż jaśnie oświeceni wklejacze linków do badań.

"Sama mi linkowałaś filmik okiem chemika, która twierdzi, że każdy powinien nosić maseczki. W rozmowie dot. Zięby linkujesz Pod Mikroskopem, który również twierdzi, że maseczki powinni nosić wszyscy." Mnie interesują fakty, a nie opinie. Jeżeli faktem jest, że niewłaściwie stosowana maseczka szkodzi bardziej niż pomaga to wolę jej nie nosić jeśli nie mam możliwości stosować jej odpowiednio. Jeśli jestem chora to mam siedzieć w domu, a nie w masce gdzieś łazić. Poza tym większość ludzi to osoby zdrowe więc mówimy o znacznej większości.

"Może jak palniesz znów jakimś tekstem o jakimś namnażaniu się COVID po podaniu szczepionki to może się pośmieję.” – ty to prędzej coś takiego napiszesz, a nie się pośmiejesz :) Wróć, przecież to sugerowałaś. Mam ci jeszcze raz zacytować twoje durne komentarze?" Tylko ty je cytujesz i wmawiasz mi, że jest w nich coś czego tam nie ma jak z tym namnażaniem wirusa po szczepieniu. Dałam ci kiedyś linka do kursu czytania ze zrozumieniem, nie skorzystałeś. Zgadłam?

"czyli że dalej mógłby sobie sprzedawać podróby w czasie postępowania? Jesteś genialna."- Nie wiem czy dałby radę sprzedać zarekwirowany towar.

ABW to takie niezależne i w ogóle super pilnuje porządku konstytucyjnego w kraju. Żyj dalej w swojej bajce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 11

@warszawiaczanka „Widać na wykresie kiedy WB stosowała maseczki, a kiedy nie?” – tak to jest, gdy osoba inteligentna inaczej patrzy tępo na wykresy i je interpretuje jak się jej podoba…
To jak to jest, że u nas wykres wygląda niemal podobnie i że ilość nowych zachorowań spadła ZANIM zniesiono obowiązek noszenia maseczek (28 marca 2022)?
Jak to jest, że odnotowywaliśmy, tak samo jak i UK, spadki zachorowań, gdy maseczki były obowiązkowe?
Czy twój mętny, ciemny umysł wpadł na to, że zachorowania są PRZYCZYNĄ, przez którą zniesiono obowiązek? Tobie się całkiem merda przyczyna i skutek. Takim idiotycznym myśleniem można wysnuć wniosek, że lockdown spowodował znaczne zwiększenie ilości zachorowań, bo jak tak tępo spojrzę na wykres i użyję twojej kulawej logiki, to po jego wprowadzeniu ilość zachorowań wzrasta…
Weź ty naprawdę odstaw dowolną nadinterpretację wykresów i się nie ośmieszaj.
Albo czekaj, posłużę się taką samą logiką. Spójrz na wykres zachorowań na grypę:
https://wsse.krakow.pl/page/meldunki-o-zachorowaniach-i-podejrzeniach-zachorowan-na-grype-w-malopolsce-w-2019-roku/
Ewidentnie widać, że zakup i wystrzelenie fajerwerków na Sylwestra doprowadziło do zwiększenia ilości zachorowań na grypę :)

„Tak, tak, tak...maseczki miały mieć 80% skuteczności” – to teraz podlinkuj źródło, że maseczki miały mieć 80% skuteczności. Skoro MIAŁY, to nie powinnaś mieć z tym żadnego problemu. Czekam.

„Teraz się okazuje, że skuteczność masek to tylko kilkanaście procent, więc znów szury wnioskując ze zwykłej obserwacji były bliżej prawdy niż jaśnie oświeceni wklejacze linków do badań.” – Słucham? Czyli nie udowadniając, że ktokolwiek ze świata nauki mówił o 80% skuteczności maseczek ogłaszasz sukces szurów?
To teraz lecimy – gdzie te masowe grzybice płuc, o których szury pisały. Były bliżej prawdy? No i czego doprowadziłoby wasze szurskie podejście do maseczek. Brawo, do kilkunastu procent zachorowań więcej, do niczego innego. Brawo wy!
I próbuję zrozumieć – czyli mieliście rację, bo maseczki nie były żadnym zagrożeniem, o jakim pialiście i spowodowały to, że zachorowań było kilkanaście procent mniej? Cholera, aż boję się zapytać co powinno się stać, byście tej racji nie mieli :)

„Mnie interesują fakty, a nie opinie.” – właśnie widzę. I rozumiem, że w tym celu podlinkowałaś mi filmik, w którym autorka nie przedstawiła faktów i powiedziała, że badania są sprzeczne, więc nie będzie się na żadne powoływać i przedstawi swoją OPINIĘ. Oraz, że fakty w postaci badań, jakie przedstawił Patryk, odrzucasz? Konsekwentnie:)
„Jeżeli faktem jest, że niewłaściwie stosowana maseczka szkodzi bardziej niż pomaga” – konkrety. Co się dzieje i jak często występuje? Jedziesz. No i czy chodzi o osoby zdrowe, bezobjawowe, skąpoobjawowe czy objawowe? Cały czas chcę się dowiedzieć jak wg warszawiaczanki szkodzą i nie mogę się dowiedzieć. Nawet autorka filmiku, na który się powołałaś, powiedziała, że wszyscy powinni je nosić, ale widocznie ty wiesz lepiej. Cholera, po co się w ogóle na cokolwiek powołujesz, skoro wiesz lepiej?

„Poza tym większość ludzi to osoby zdrowe więc mówimy o znacznej większości.” – rozumiem, że wszystkich testowałaś, tak? Nawet okiem chemika twierdzi co innego, ale, jak już pisałem – ty wiesz lepiej.

„Tylko ty je cytujesz i wmawiasz mi, że jest w nich coś czego tam nie ma jak z tym namnażaniem wirusa po szczepieniu.” – poczekaj, czyli pisząc takie bzdury:
„warszawiaczanka 21 grudnia 2020 o 13:10
[demot] Mutację wykryto zaraz po zakupie szczepionki...ciekawe.”
„warszawiaczanka 6 kwietnia 2021 o 12:15
[demot] jasiokoz U mnie to budzi wątpliwości czy to "przypadek", że w zakładzie fala COVID już przeszła w listopadzie, a nagle druga zbiega się z przyjęciem pierwszej dawki szczepionki i dotyczy tylko zaszczepionych.”
Ty nie twierdziłaś, że po tym mamy wzrost zachorowań? To jak rozumieć tą złotą myśl?

„Nie wiem czy dałby radę sprzedać zarekwirowany towar.” – no i zarekwirowali ich wszystkie filmiki. A teraz wracamy do sprzedającego – a w tym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 10

@warszawiaczanka „Nie wiem czy dałby radę sprzedać zarekwirowany towar.” – no i zarekwirowali ich wszystkie filmiki. A teraz wracamy do sprzedającego – a w tym czasie gościu dalej zamawia podróbki i je sprzedaje jako oryginały.

„ABW to takie niezależne i w ogóle super pilnuje porządku konstytucyjnego w kraju. Żyj dalej w swojej bajce...” – hej, ale ja tam polityków nie widzę w tym ABW. Ośmieszyłaś się kompletnie. Nie dość, że bredzisz coś o politykach, to jeszcze całkiem pomieszałaś powód, przez który ich zamknięto. Przypomnijmy, że bredziłaś o krytykowaniu rządu, chociaż NIKT o tym nie mówi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-1 / 3

@LowcaKomedii Najpierw nie miało być danych, a teraz wywijasz się inaczej. To sobie popatrz jeszcze raz i jeszcze i jeszcze.....ile byś się nia wpatrywał to znajdziesz na tym wykresie najwyżej lockdown. Nic więcej, maseczki są zupełnie pomijalną zmienną, nie widać ich na wykresie. O ile zrozumiesz ten wykres, bo jak na razie to słabo to ci idzie. Koniecznie musisz nakarmić swój mechanizm potwierdzenia zamiast myślec logicznie.

Takie fajne maseczki miały być i zatrzymywać 80% wirusów w wydychanym powietrzu.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiynfaKnOr3AhVKeMAKHUUsDE8QFnoECAMQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.gov.pl%2Fattachment%2F80cd47c3-cbde-46fd-a434-58d5133d5310&usg=AOvVaw3SQ_f4VRxBikkC_AkzR7Pi
Ale najlepsze mam na deserek prosto ze strony PTS: https://pts.net.pl/skutecznosc-masek-ochronnych/ Może to nie jest badanie, ale super wygląda. Masz kandydata do zbanowania za "ogłupianie" ludzi. Powodzenia!

poczekaj, czyli pisząc takie bzdury:
„warszawiaczanka 21 grudnia 2020 o 13:10
[demot] Mutację wykryto zaraz po zakupie szczepionki...ciekawe.”
„warszawiaczanka 6 kwietnia 2021 o 12:15
[demot] jasiokoz U mnie to budzi wątpliwości czy to "przypadek", że w zakładzie fala COVID już przeszła w listopadzie, a nagle druga zbiega się z przyjęciem pierwszej dawki szczepionki i dotyczy tylko zaszczepionych.”
Ty nie twierdziłaś, że po tym mamy wzrost zachorowań? To jak rozumieć tą złotą myśl?" Ale absolutnie dosłownie! Nie obrażaj się na rzeczywistość, ona i tak tego nie zrozumie. W tym konkretnym miejscu, w tym konkretnym czasie u ludzi zaszczepionych tą samą szczepionką 65% z nich miało NOP (wg przepisów) po szczepieniu na COVID w postaci COVID. Tak, zachorowali tylko oni i nikt inny. Ale mogłam napisać, że po szczepieniu mieli taką odporność, że rozdawali innym...


„Jeżeli faktem jest, że niewłaściwie stosowana maseczka szkodzi bardziej niż pomaga” – konkrety. https://stronazdrowia.pl/czym-grozi-noszenie-brudnej-maseczki-i-jak-sprawic-by-byla-naprawde-czysta-sprawdz-co-kryje-w-sobie-zle-uzywana-maska/ar/c1-15243618
Ale jak chcesz to chodź w jednej niepranej ścierze cały czas.

"Przypomnijmy, że bredziłaś o krytykowaniu rządu, chociaż NIKT o tym nie mówi." No oczywiście, że dla ciebie "bredzę", bo rozumiem, że pojęcie wolności słowa jest o wiele szersze. Osobie, która żyje w swojej groteskowej bańce, bo rzeczywistość to brednia niesposób tego zrozumieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 10

@warszawiaczanka "Najpierw nie miało być danych, a teraz wywijasz się inaczej." - i dalej nie ma żadnych danych, ciemna maso. To jest wręcz nierealne jakiego głupka cały czas z siebie robisz i na tym nie poprzestajesz, jedziesz dalej...

"Takie fajne maseczki miały być i zatrzymywać 80% wirusów w wydychanym powietrzu." - cytat z tego, co właśnie podlinkowałaś. Pierwszy link:
"Podsumowując: nie wiemy, ile ochrony zapewniają maski chirurgiczne przed nowym koronawirusem. Jednak powyższe badani sugerują przynajmniej, że maska chirurgiczna może zapewnić więcej niż zero ochrony i warto o tym wiedzieć."
Napisać, że piszesz kompletnie odklejone bzdury to jak nic nie napisać :)

Co prawda była tam jedna wzmianka o 80%, ale dotyczyła osób Z PODEJRZENIEM zachorowania na GRYPĘ, w żaden sposób niepotwierdzonego, gdzie niespecjalnie monitorowali jak te osoby noszą te maseczki. Całość badania skwitowano:
"Zdecydowanie należy zauważyć, że to australijskie badanie było prowadzone na bardzo małej próbie i w żadnym wypadku nie można go uznać za ostateczne."

Kolejna wzmianka, gdzie uciekło ci chyba słowo klucz - W WARUNKACH LABORATORYJNYCH. Badanie dotyczyło wpływu masek na układ sercowo-naczyniowy w warunkach zanieczyszczenia powietrza. Obejmowało 15, słownie: PIĘTNAŚCIE osób...
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19284642/
i właśnie dlatego w całym zaleceniu, bo nie ma to nic wspólnego z badaniami, pisali, że lepiej je nosić niż nie i nikt nie bredził o jakimś 80% spadku zachorowań na covid, co sobie we łbie uroiłaś.

Drugie to już szukałaś totalnie na siłę, bo nie ma nic wspólnego z jakimś rzetelnym artykułem i nie ma nawet 1 pozycji w piśmiennictwie. Zwykła grafika zaczerpnięta z włoskiej gazety...
Jest to grafika wyłącznie poglądowa, dlatego też masz na dole, cytuję:
"UWAGA: Jako, że wielkość wirusa SARS-CoV-2 wynosi 0.06-0.14 mikrometra to żadna maska nie zapewnia 100% ochrony przed wirusem znajdującym się w powietrzu. Jednakże, noszenie maski u osób zainfekowanych zmniejsza ryzyko zakażania osób zdrowych drogą powietrza"

To jest komiczne do jakich fikołków jesteś w stanie się posunąć, aby próbować te swoje idiotyzmy jakoś wybronić. Nikt nie mówił nic o jakichś 80%...
Ja mogę jednak wrzucić teraz posty podobnych tobie odklejeńców, którzy pisali o zerowej skuteczności maseczek. Bawimy się tak?
https://www.naszkobior.pl/pliki/24082021/opracowanie_maski.pdf
Masz, tu fotograf, bardzo często debunkowany przez portale fact checkingowe. Czyli twierdziliście, że maseczki mają skuteczność bliską zera, a nawet zwiększają ryzyko zachorowania. Brawo wy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 10

@warszawiaczanka „Ale absolutnie dosłownie! Nie obrażaj się na rzeczywistość, ona i tak tego nie zrozumie. W tym konkretnym miejscu, w tym konkretnym czasie u ludzi zaszczepionych tą samą szczepionką 65% z nich miało NOP (wg przepisów)” – po pierwsze, widząc jakie głupoty piszesz bardzo wątpię w prawdziwość tej historii. Po drugie, brakuje bardzo ważnych szczegółów np. jak długo od zaszczepienia zachorował, kim były, jak wyglądała ich praca i kontakt z innymi ludźmi. Po trzecie, na podstawie grupy 15 OSÓB starasz się na chłopski, ciemny rozum, wyciągać globalne wnioski… Po czwarte, NOP potwierdza lekarz, by nie było takich głupot, że wpiszesz sobie coś kompletnie niezwiązanego ze szczepieniem, jak w tym wypadku. Także nie jest to nop wg przepisów. Jakiś lekarz potwierdził, że te wszystkie przypadki to skutek przyjęcia szczepionki? Tylko wiesz, taki prawdziwy, nie internetowy w postaci warszawiaczanki.

Ja wiem, że idiotycznie starasz się wytłumaczyć, że niby chodziło ci o dziecinną i statystycznie nieistotną obserwację z malutkiego miejsca pracy, ale za pomocą tej śmiesznej historyjki nie wytłumaczysz tej bzdury:
„warszawiaczanka 21 grudnia 2020 o 13:10
[demot] Mutację wykryto zaraz po zakupie szczepionki...ciekawe.”
Jeszcze raz pytam – jak to rozumieć? :)

"Ale jak chcesz to chodź w jednej niepranej ścierze cały czas." - szurze, skąd ty wiesz co ja z tą maseczką robię? A ty nie chodź w ogóle i zarażaj innych, niech przez ciebie ktoś umrze.
Ale zabawne jest to, że ty mi ZERO źródeł naukowych wysyłasz, a tylko jakieś gównofilmiki niepoparte niczym lub luźne artykuły.
W ramach przypomnienia – o tych negatywnych skutkach noszenia maseczek, to nie jest żadne badanie naukowe itp. Poproszono 20 osób, słownie: DWADZIEŚCIA, osób dojeżdżających do pracy o przekazanie im swoich maseczek, a następnie zbadano w laboratorium.
Cały czas idiotycznie próbujesz przeforsować tezę, że lepiej ich nie nosić, podczas gdy cały świat naukowy uznał, że korzyści wynikające z noszenia zdecydowanie przewyższają potencjalne straty.

Aż ciekawi mnie – a jakie masz zdanie na temat dystansu? Pomaga, szkodzi?
A dezynfekcja rąk? Przecież też ma minusy :)

„No oczywiście, że dla ciebie "bredzę", bo rozumiem, że pojęcie wolności słowa jest o wiele szersze” – no właśnie twoje rozumienie jest niezwykle ograniczone i na tym się opiera cała rozmowa. Widzisz, bredziłaś, że zamknięto ich za krytykowanie rządu, podczas gdy nigdzie nie pada taki argument. Włączył ci się szuro-wolnościowiec zanim w ogóle zapoznałaś się z faktami, czego sprawa dotyczy i kogo JESZCZE zamknięto oprócz nich. Niech twoja bezmyślność w tej sprawie będzie nauczką dla innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-1 / 3

@LowcaKomedii "i dalej nie ma żadnych danych, ciemna maso" - Dla naszego Komedianta wykresik za mądry? Zadanie analizy wykresu przerosło? Jakie to niezaskakujące. To samo o maseczkach. Wyraźnie jest tam opisane ile wirusów o określonej wielkości zbiera maseczka. Ale przeskoczyłeś od razu na wnioski, bo za mądre to i nie ogarnąłeś całości. Wielu się na to powoływało, że skuteczność maseczek wynosi 80%. Nie chce mi się szukać w komentarzach czy jesteś wśród nich.
"Kolejna wzmianka, gdzie uciekło ci chyba słowo klucz - W WARUNKACH LABORATORYJNYCH." Mówisz zupełnie jak ja kiedy podważałam te rzekome 80%. Jednak czegoś się ode mnie nauczyłeś.

"Cały czas idiotycznie próbujesz przeforsować tezę, że lepiej ich nie nosić," próbuję wbić ci do głowy, że jestem za dobrowolnością. Niech każdy zdecyduje czy mu lepiej bez maski, z brudną ścierą czy z pełnotwarzową full wypas z atestem. Nikogo nie odwodzę ani nie namawiam.

Zacytuję sama siebie po raz ostatni: "Myślałam, że zrozumiesz jakie pułapki niesie "arbitralne" decydowanie co jest "ogłupiaczem", a co nie. Szczególnie danie politykom takiego prawa do decydowania to będziemy mieć sytuację jak w Rosji, bo status "ogłupiacza" dostanie mówienie przeciw władzy." Kolejno ciebie: " Widzisz, bredziłaś, że zamknięto ich za krytykowanie rządu, podczas gdy nigdzie nie pada taki argument." Znów widzisz coś czego nie ma, udaj się do specjalisty, bo to może być groźne.

Aż ciekawi mnie – a jakie masz zdanie na temat dystansu?" W zamkniętym pomieszczeniu nie ma sensu, bo ludzie i tak oddychają wspólnym powietrzem. Więc po chwili czy ludzie mają maski czy nie, czy siedzą 2m od siebie czy mniej czy więcej i tak zarazki się rozprzestrzenią. Gra tu sporą rolę kryterium czasu przebywania w tym pomieszczeniu. Dystans jak najbardziej na większej przestrzeni gdzie naturalny ruch powietrza rozwiewa zarazki. Przykład, to jak ludzie stali w kolejce do kiosku czy do budki z hamburgerami w kolejce w 2m odstępach od siebie, to miało sens. Rozpraszanie ludzi i zakaz skupisk (np. imprez masowych) ma jak najbardziej uzasadnienie.

"A dezynfekcja rąk? Przecież też ma minusy :)" Jakiś sens to ma jak wszyscy mają dezynfekować ręce np. przed wejściem do sklepu. Mniej zarazków na koszykach i wózkach. Dezynfekcja ma minusy, owszem. Sama stosowałam rękawiczki jednorazowe, które smarowałam płynem do dezynfekcji przy wejściu do sklepu. Nie paliłam alkoholem skóry rąk, a personel sklepu nie miał zastrzeżeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2022 o 3:17

avatar LowcaKomedii
-4 / 10

@warszawiaczanka „Dla naszego Komedianta wykresik za mądry? Zadanie analizy wykresu przerosło?” – nie rozumiesz. Mnie nie obchodzi analiza w wykonaniu kogoś tak „bystrego” jak ty, tylko jakiejś poważnej osoby. Ty jeszcze jesteś gotowa napisać, że noszenie czapki na uszy zwiększa ryzyko zachorowania na covid. Twoje kuriozalne pomysły mnie kompletnie nie interesują. Już ci cytowałem jakie idiotyzmy potrafisz z siebie wypluć, także ty się za żadne analizy nie bierz.

„Wyraźnie jest tam opisane ile wirusów o określonej wielkości zbiera maseczka” – czego nie zrozumiałaś w „warunkach laboratoryjnych”?

„Wielu się na to powoływało, że skuteczność maseczek wynosi 80%” – no to pokaż mi tych „wielu”. O to mi cały czas chodzi.

„Nie chce mi się szukać w komentarzach czy jesteś wśród nich.” – xD

„Mówisz zupełnie jak ja kiedy podważałam te rzekome 80%. Jednak czegoś się ode mnie nauczyłeś.” – od ciebie to się można nauczyć ewentualnie, że „ziemia jest płaska”.
Powtórzmy jeszcze raz:
- NIKT nie mówił, że maseczki ograniczą zachorowania o 80%, nikt
- czas pokazał, że ograniczyły kilkanaście procent, co jest ŚWIETNYM wynikiem
- nie odnotowano masowych grzybic płuc itp., co bezmyślnie powtarzali ludzie twojego pokroju, demonizujący maseczki. Nie odnotowano ŻADNEGO wzrostu zachorowań na jakieś przypadłości, nie odnotowano żadnych częstych infekcji.
Takie są fakty.
Faktem jest również to, że pisząc wynurzenia na temat jakie to maseczki są szkodliwe powoływałaś się na filmik, w którym autorka powiedziała, że każdy powinien je nosić.

„próbuję wbić ci do głowy, że jestem za dobrowolnością.” – próbuję wbić ci do głowy, że jesteś równie szkodliwa jak antyszczepionkowcy, którzy rzekomo również są za dobrowolnością.

„Nikogo nie odwodzę ani nie namawiam.” – pisząc tego typu bzdury uważasz, że nikogo nie odwodzisz? Serio?

„Zacytuję sama siebie po raz ostatni:” – zacytuję sam siebie po raz ostatni:
„z racji tego, że to ABW prowadzi postępowanie, a nie politycy, a zarzutem nie jest krytyka rządu, a emitowanie rosyjskiej propagandy, to argument jest zupełnie idiotyczny.”
„Włączył ci się szuro-wolnościowiec zanim w ogóle zapoznałaś się z faktami, czego sprawa dotyczy i kogo JESZCZE zamknięto oprócz nich.”

„W zamkniętym pomieszczeniu nie ma sensu, bo ludzie i tak oddychają wspólnym powietrzem.” – ma, kasłanie, kropelki śliny przy mówieniu itp. tego wszystkiego w dużym stopniu unikasz, czyli rzeczy z potencjalnie największą dawką wirusa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-1 / 3

@LowcaKomedii "Mnie nie obchodzi analiza w wykonaniu kogoś tak „bystrego” jak ty..." To mnie teraz rozbawiłeś do reszty. Czy ja gdziekolwiek analizowałam go dla ciebie? Wręcz przeciwnie, dałam ci dane, żebyś sam je przeanalizował, ale zadanie cie przerasta i czekasz, aż ktoś to zrobi za ciebie: "...tylko jakiejś poważnej osoby." Jakie to niezaskakujące ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-5 / 11

@warszawiaczanka "Czy ja gdziekolwiek analizowałam go dla ciebie?" - przecież to na podstawie tych danych stwierdziłaś, że maseczki miały mieć 80% skuteczności, miały nie działać i że po szczepieniach mieliśmy kolejną falę/wzrost zachorowań. Więc TAK, próbowałaś je analizować na swój prosty, chłopski rozum. A że wnioski były totalnie kuriozalne i sprzeczne z nauką oraz logiką, to dane nam było widzieć te piękne fikołki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-1 / 1

@LowcaKomedii Znów sobie coś ubzdurałeś, żeby tylko zdobyć jakiś zarzut. Taka desperacja jest wybitnie śmieszna i taka niezaskakująca w twoim wykonaniu. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 maja 2022 o 17:12

avatar LowcaKomedii
-4 / 10

@warszawiaczanka Skoro to ja sobie coś ubzdurałem i tobie chodziło o coś innego, to dlaczego zaczęłaś usuwać swoje własne komentarze? :)

Już nie ma mojego faworyta o maseczkach, które ZWIĘKSZAJĄ ryzyko zarażenia covidem i nie tylko :(

Czyli ja coś sobie ubzdurałem, ty chciałaś napisać to samo, ale jakoś komentarze zaczynasz usuwać. Ciekawe.

To miło, że zaczynasz dostrzegać jakie głupoty wypisywałaś i że zaczynasz się od tego odcinać usuwając komentarze. Moje nauki nie idą w las.
Jednak mimo wszystko takie usuwanie jest z deka żałosne, nie uważasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-3 / 3

@LowcaKomedii Skoro to ja sobie coś ubzdurałem i tobie chodziło o coś innego, to dlaczego zaczęłaś usuwać swoje własne komentarze? :) Coś usunęłam? A to dziękuję za informację. Nie wiedziałam. Nie mam pojęcia na jakiej planecie żyjesz, ale wracaj na Ziemię, bo odlatujesz za daleko. To nawet przestaje być śmieszne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-4 / 12

@warszawiaczanka


Rozumiem, że tak tylko mi się wydaje i tego tak naprawdę nie ma? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 maja 2022 o 18:09

avatar LowcaKomedii
-5 / 9

@warszawiaczanka Ah, zapomniałbym. Gdybyś się chciała głupio tłumaczyć, że twój komentarz zniknął, bo demot został usunięty, to na twoje nieszczęście takie komentarze dalej znajdują się u ciebie na profilu, także ta wymówka nie przejdzie ;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-3 / 3

@LowcaKomedii Nie ma tego komentarza faktycznie i nie mam pojęcia dlaczego zniknął...o ile w ogóle był. Jak popatrzyłam na komentarze z tego okresu (41 strona moich komentarzy) to faktycznie mówiłam w nich o tych 15 minutach i wszystkie są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 11

@warszawiaczanka Ahaaaa, czyli teraz tego komentarza prawdopodobnie w ogóle nie było i w moim komentarzu z 9 maja ja to sobie zmyśliłem? Kurcze, ja to jestem jasnowidz. Przewidziałem, że 12 dni później będziemy o tym rozmawiać.
Wiesz, tylko trochę dziwi mnie, że wcale nie chciałaś temu zaprzeczyć i ciągle broniłaś tej bzdurnej tezy z tego komentarza. Dziiiiwne...
Ewentualnie usunęły go krasnoludki.

Wiesz, w jednym się z tobą zgadzam - to nawet przestaje być śmieszne. To już jest cyrk. Na tym zakończę rozmowę z tobą, bo babrać się w czymś takim nie będę. Nawet ciekawość co jeszcze wymyślisz nie przebije tej żenady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-2 / 4

@LowcaKomedii masz rację, to jest żenada. Najpierw zarzucasz mi coś czego nigdy nie pisałam, a teraz, ze komentarze usuwam. Masz rację to cyrk i żenada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rebel7310
-1 / 17

Co tu duzo gadać. Mniej szurowania w eterze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik3001
-2 / 10

Zaczyna sie od maluczkich na tvn tez chcieli miec JAKIS TAM WPLYW

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skar2k19
+7 / 7

zamknąć to by się przydało tvp i rydzyka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polkong
+4 / 10

No to zawsze jest dylemat - z jednej strony szurowie opowiadający brednie jak "doktor" Zięba, z drugiej wolność słowa. Pozwolić gadać źle, zabronić - też niedobrze.
Niestety propaganda działa - kto się nie nabrał na potęgę ruskiej armii niech pierwszy rzuci kamieniem. Więc jakoś się bronić przed tym trzeba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+2 / 12

@polkong
Delikatnie coś ci przypomnę. Kilkanaście lat temu szarlatan Zięba doradzał ludziom by stosowali większe dawki witaminy C, oraz systematycznie stosowali połączone dawki witamin D3 i K2. Obecnie niemal wszyscy lekarze doradzają to samo, dostępne w aptekach dawki witaminy C wzrosły z 200 mg do 1000 mg, a do bardzo wielu suplementów diety dodaje się witaminę D3.
Więc jak to w końcu jest z tym "szurem" Ziębą? Wszystkie podawane przez niego informacje są bzdurami, czy mimo wszystko nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polkong
-1 / 5

@Rydzykant Wiesz kompletny debil może krzyknąć E=MC2 i to nie znaczy że stał się geniuszem. Na tym polega problem że podobnie jak jasnowidz także szarlatan czasem trafi.
Nie znam się na medycynie, nie jestem lekarzem więc nie będę komentował podawanych przez Ciebie danych, nie umiem ich zweryfikować i w przeciwieństwie do pana Zięby mam tego świadomośc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
0 / 4

@Rydzykant Właśnie problem z Ziębą jest taki, że propaguje szkodliwe bzdury zamiast skupić się na edukacji swoich widzów na temat używania suplementów diety we wspomaganiu leczenia chorób i profilaktyki. On robi zasadniczy błąd, że udziela porad medycznych na podstawie źle wykonanych badań. Nie ma wiedzy medycznej, żeby ocenić czy metodologia badania jest poprawna czy nie. Dlatego np. dał się nabrać na istnienie lewoskrętnej witaminy C mimo, że taka nie istnieje. Powtórzył bezmyślnie po kimś i do dziś ten błąd się za nim ciągnie. Nie miał wiedzy, żeby zweryfikować te informacje. Niestety nie nauczył się na tym błędzie i dalej to robi, nie weryfikuje tylko powtarza.

A co do zwiększania dawek witamin w suplementach...to rynek zareagował na popyt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-1 / 7

@polkong Moim zdaniem powinno się pozwolić gadać. W ogóle powinniśmy pozwolić ludziom być głupimi i głupio postępować. Jak ktoś zamiast iść do lekarza pojedzie do kliniki "leczącej" raka witaminą C to jego problem, jego życie, jego odpowiedzialność. Ktoś wierzy, że jak odda cały swój majątek na rzecz organizacji reprezentującej interesy jakiegoś boga za co dostanie nagrodę w postaci wiecznego życia po śmierci w krainie wiecznej szczęśliwości. To jego decyzja. Nie bądźmy mądrzy za kogoś w jego życiu.

Mamy prawo i sądy, żeby móc dociekać swoich praw jak trafimy na oszusta czy złodzieja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-3 / 15

@Rydzykant Delikatnie coś ci przypomnę.
1) Najpierw Zięba kazał kupować wyłącznie lewoskrętną witaminę C, co skutkowało tym, że ludzie płacili krocie za to samo z napisem "lewoskrętna"
2) Później doradzał chore dawki witaminy D3. Na jego profilu aż chwalili się jak wysokie mają stężenie tej witaminy, aż zaczął nagrywać filmiki i tłumaczyć, że powinni się opamiętać i suplementować ją w połączeniu z K2MK7
3) Zalecał płyn lugola
4) Zalecał dziubanie się wykałaczką podczas zawału
https://www.youtube.com/watch?v=-PQHZuAusBo
i wiele, wiele innych.

"Obecnie niemal wszyscy lekarze doradzają to samo" - czy zalecają w takich dawkach, w jakich on im mówi i czy zalecają tak horrendalnie drogie suplementy?
Czy każą wypijać całą fiolkę D3 jako "dawkę uderzeniową"?
Zalecają tyle witaminy C, co on?
Jakikolwiek lekarz każe pić wodę "strukturyzowaną"?
Przecież od zawsze się mówiło o zdrowym odżywianiu, więc Zięba w zasadzie Amerykę odkrył na nowo, a niektórzy go mają za jakiegoś Mesjasza.
Po prostu - facet zaleca chore ilości suplementów, bo je sprzedaje. Ot i wielka tajemnica rozwikłana. Stąd sklepik przepisany na partnerkę wykręca kilkadziesiąt milionów na czysto.

"Więc jak to w końcu jest z tym "szurem" Ziębą? Wszystkie podawane przez niego informacje są bzdurami, czy mimo wszystko nie?" - powiedziałbym, że z 99% tego, co wygaduje, to bzdury. Masz pamięć wody, chemtrails, wirus odry nie istnieje, straszliwe 5G (z którego sam korzysta), szczepionki powodują autyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rydzykant
+1 / 9

@polkong \
Jeśli jakiś "debil" jest pierwszym który krzyczy E=mC2, to chyba nie do końca jest debilem. Dlaczego przez Ziębą nikt nie publikował w Polsce tych badań i nie promował większych dawek? Bo informacje te były znane w świecie nauki i część lekarzy na zachodzie wprowadzała je w życie. Zięba jedynie upublicznił je w Polsce, wbrew opinii konserwatywnej części lekarzy.

A że potem zaczął "kręcić biznesy" sprzedając suplementy za absurdalnie wysokich cenach... no cóż, taki już jest urok kapitalizmu.

@warszawiaczanka
Słyszałaś o "zderzaku Łagiewki"? Gość zaobserwował pewne zjawisko i wykorzystał je w sposób praktyczny. Niestety przy okazji dorobił do tego teorię, która okazała się błędna. Został wyśmiany przez "środowiska naukowe" a jego pomysł po prostu został zniszczony. Gość był pierwszą w Polsce ofiarą zmasowanej akcji hejterskiej. Gdy ochrona patentowa wygasła, Austriacy zaczęli montować swoją przeróbkę "zderzaka Łagiewki" w niebezpiecznych miejscach na autostradach. Liczba ofiar śmiertelnych w tych miejscach spadła gwałtownie.
Zięba publikował wiele różnych rzeczy. Niektóre mało wiarygodne i słabo przebadane, niektóre bzdurne. Jednak jego sztandarowe publikacje okazały się jak najbardziej prawdziwe. Medycyna akademicka przyznała mu rację.
Nie istnieje lewostkrętna witamina C ? A czym jest kwas L-askorbinowy? W naturalnych warunkach powstaje zawsze ta forma "L". W czasie syntezy chemicznej powstaje racemat czyli mieszanina aktywnego chemicznie kwasu L-askorbinowego oraz bezwartościowego z punktu widzenia biologii kwasu D-askorbinowego. Na szczęście obecnie stosowane technologie produkują praktycznie czysty kwas L-askorbinowy, Tylko jemu przysługuje miano "wiatminy C". Wersji prawoskrętnej dziś już nikt nie nadaje tej nazwy.
https://gemini.pl/poradnik/odpornosc/witamina-c-lewoskretna-fakty-mity/


@LowcaKomedii
1. Przeczytaj powyżej. Wytłumaczyłem "warszawaczce" tematykę kwasu L-askorbinowego oraz D-askorbinowego. A że ludzie mieli wątpliwości, czy w tabletkach jest L czy D, to już osobna sprawa. Pokaż mi, gdzie Zięba pisał o zawartości kwasu D-askorbinowego w produktach przemysłu farmaceutycznego dostępnych w Polsce.
2. Sprawdź jakie dawki witaminy D3 biorą obecnie ludzie "kochający suplementy". Witaminę tą dodaje się teraz niemal do wszystkich odżywek i suplementów. W rezultacie niektórzy ludzie przyjmują ją w ilościach znacznie przekraczających sugestie Zięby. Tak, nadużywanie witaminy D3 powoduje hiperkalcemię... której przeciwdziała witamina K2 mk7, również zalecana przez Ziebę. Sprawdź jak często występuje hiperwitaminoza D3 oraz jakie powoduje skutki. Zdradzę ci pewien "sekret". Zwykły Ibuprom przyjmowany zbyt często kompletnie dewastuje wątrobę. Wręcz zabija. W odróżnieniu od przedawkowania zestawu D3+K2. Na prawdę polecam statystyki na temat tych preparatów i ich szkodliwości. Nawet laik zrozumie.
3. Płyn Lugola w dawkach proponowanych przez Ziębę jest nietoksyczny. Nawet 3-krotne przekroczenie tej ilości nadal nie jest niebezpieczne, najwyżej wywoła problemy trawienne. Badania na temat sensowności jego stosowania w tych celach są dyskusyjne, dlatego nie widzę powodu by go brać. Ale ludzi łykają znacznie gorsze, groźniejsze rzeczy. Może Cię to rozzłości, jednak zwykła wódka jest znacznie bardziej szkodliwa.
4. A wiesz, że wszyscy akupunkturzyści i akupresurzyści sugerują wkłucie lub ucisk w tym miejscu - W CZASIE OCZEKIWANIA NA PRZYJAZD KARETKI POGOTOWIA! Sugerujesz by zakazać akupunktury?

Gdzie znalazłeś te chemtrails i nieistnienie wirus odry? Na te bzdury jakoś nie trafiłem, choć nie śledzę jego wypowiedzi czyli mogłem przegapić.

Jak napisałem wcześniej, przyznaję - Zięba to cwaniak robiący złoty interes na swoim sklepiku z suplementami. Dokładnie takie same suplementy można kupić w znaczni niższych cenach. Jednak taki jest urok kapitalizmu. Jeśli nie podoba ci się kapitalizm... możesz go obalić. Historia uczy, jakie są tego skutki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 14

@Rydzykant "Pokaż mi, gdzie Zięba pisał o zawartości kwasu D-askorbinowego w produktach przemysłu farmaceutycznego dostępnych w Polsce." - tu się chyba nie rozumiemy, bo ja po prostu mówię, że wciskał kity o lewoskrętnej witaminie C. Taką też jego wyznawcy starali się kupować, a że była ona wielokrotnie droższa, to po prostu dawali się naciągnąć, by otrzymać tę samą witaminę, ale z napisem "lewoskrętna".
Później Zięba już zmienił zdanie i powiedział, że pewien biochemik mu wytłumaczył i tak jest, ne ma lewoskrętnej i dla nas nie ma to znaczenia.
Aż zamieścił specjalny dział na swojej stronie
https://jerzyzieba.com/o-lewoskrtnej-wit-c
tu próbuje powiedzieć, że nie był jedynym, który powielał ten błąd i wstawił nawet...Jassema, który parodiował Ziębę i nie mówił na poważnie.

"Sprawdź jakie dawki witaminy D3 biorą obecnie ludzie "kochający suplementy"" - w żadnym wypadku. On na wizji łykał po 100 000 j.m.
W dodatku jeszcze raz ci o powtarzam, że jego wyznawcy tak się zaczęli prześcigać w jej stężeniu we krwi, aż zaczął do nich apelować o uspokojenie się.
Poza tym nie rozumiem myślenia, że skoro można przedawkować gorszą rzecz, to inne przedawkowanie z automatu powinno być wybielone.

"Płyn Lugola w dawkach proponowanych przez Ziębę jest nietoksyczny." - a czy pomaga i jest to udowodnione? Dalej znowu mamy głupie porównanie, że są gorsze rzeczy. Jeżeli ukradłeś 100 zl, to nie jesteś złodziejem, bo inni kradną tysiące?

"A wiesz, że wszyscy akupunkturzyści i akupresurzyści sugerują wkłucie lub ucisk w tym miejscu" - nie, w tym miejscu nie zalecają. To wynalazł akurat u Barbasiewicza od klawiterapii, nie z akupunktury. Co do akupunktury, to polecam poczytać w jakich przypadkach została uznana przez naukę, w jakich polecają podchodzić z dystansem z racji braku dowodów/niewystarczających dowodów, a w jakich nie. Akupunktura nie jest zer-jedynkowa. Podejście współczesnej medycyny do akupunktury jest ograniczone.

"Gdzie znalazłeś te chemtrails" - a np, tu:
https://www.youtube.com/watch?v=ABTns4J5iQs

"nieistnienie wirus odry" - np. tu:
https://us8.campaign-archive.com/?u=362bdacaf3436ca98eff5b02d&id=581c106407
wcześniej wypisywał takie rzeczy na fb.
https://gloria.tv/post/PaADuuypMf7W1RJkDVYPnwFce
screena z wpisu mam, jakbyś chciał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W warszawiaczanka
-2 / 4

@Rydzykant W tym filmiku Patryk Nowak tłumaczy po krótce czym jest kwas L-askorbinowy i D-askorbinowy (który nie jest wit C). Czym się różnią. Wszystko jest wyjaśnione w pierwszej minucie filmiku. Możesz zgłębić temat bardziej jeśli Cię to interesuje. https://www.youtube.com/watch?v=GzWWrz0VAVY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolo7
+3 / 5

@warszawiaczanka
Problem jest taki, że jak rodzice-szury wezmą dziecko z nowotworem na leczenie witaminą C to nie jest już ich problem tylko problem tego niewinnego dziecka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pawelkolodziej
0 / 10

Ale wiesz, że odkryto iż ten faszysta Rola dostaje przelewy z Rosji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LowcaKomedii
-2 / 10

Najzabawniejsze jest to, że zlatują się "wolnościowi" obrońcy, którzy nie mają nawet najmniejszego pojęcia dlaczego ABW się tego Roli czepiło, zresztą nie tylko jego. Wierzą na słowo, że tu o krytykowanie rządu chodzi... a ja mam niemal pewność, że nie o to chodzi i że od Roli się raczej prawdy nie dowiem. On będzie robił z siebie ofiarę i na tym się skończy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawekkier123
+4 / 8

"Chcecie uderzyć w jaczejki Putina w Polsce? Każde dziecko je wam pokaże. To różne szemrane fundacje w rodzaju „Akcja Demokracja”, „Ocalenie”, Grupa granica”, wspierające hybrydową agresję na Polskę Łukaszenki i Putina, zwaną przez nich „operacją Śluza”. To grupy w rodzaju „Otwartej Rzeczypospolitej” czy „Nigdy Więcej”, upowszechniające w świecie putinowską narrację o rzekomo „nazistowskim” charakterze państwa polskiego, jego obecnych władz i autorytetów. To media i tzw. liderzy opinii, agregujący putinowskie brednie o „łamaniu praworządności”, „polskim ludobójstwie” czy rozbiorowym spisku Kaczyńskiego z Orbanem i Putinem, mającym na celu odebranie Ukrainie Lwowa. To utuczone NGO’sy, o których do tego stopnia wiadomo, kto je finansuje, że stanowczo odmawiają jakiejkolwiek jawności w tej kwestii. To pseudohistorycy od holocaustu, torujący na Zachodzie drogę Putinowi przez wzniecanie nienawiści do Polski, której kłamliwie przypisują niemieckie zbrodnie. Środowiska, organizacje, media i osoby „agregujące” putinowską propagandę, z wielkim zasięgiem i skutecznością, widać gołym okiem. I co z tym robi rząd PiS?

Nic. Działają sobie w najlepsze, śmiejąc się nam, Polakom, w nos.

Ale ponieważ „coś” jednak musi władza robić – no to zablokowała stronę internetową panu Roli.

Ale, zaraz, zaraz – czy dzielne służby zauważyły, że Rola w rzeczy samej komunikuje się ze swym społecznym zapleczem nie przez tę stronę, tylko przez kanał na platformie YouTube? Że sama strona w istocie jest tylko mało używanym dodatkiem do tego kanału – więc jej zablokowanie raczej przysporzy rzekomej „dezinformacji” mołojeckiej sławy i reklamy, zamiast jej zaszkodzić?

Może i zauważyły, ale YouTube należy do korporacji Google.inc, której nasza ABW może co najwyżej podarować breloczek, długopis i smycz do ID ze swoim logo. No, ale jak ci zwierzchnicy mówią, że masz „coś” zrobić, a ty nic zrobić nie umiesz i nie możesz, to musisz zrobić cokolwiek. Choćby to było nie wiem jak głupie i haniebne."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem