Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+18
Ten demotywator może zawierać treści nieodpowienie dla niepełnoletnich.
+
6 24
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D dionizyzibizy
+5 / 15

Będąc dyplomatą, reprezentującym państwo, którego żołnierze masowo mordują, gwałcą również dzieci, rabują, trzeba mieć trochę więcej "oleju" w głowie. Mając na uwadze własne bezpieczeństwo powinien zostać w ambasadzie, gdzie można mu zapewnić najlepszą ochronę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
-5 / 15

@dionizyzibizy Ciekawe, o jakim dyplomacie mówisz? Rosji, Izraela czy Arabii Saudyjskiej?
Wiesz że Ambasador Izraela w Arabi Saudyjskiej czuje się bezpiecznie. I na odwrót. A kraje te sa sobie wrogie od zawsze? Więc o czym mówimy? o Polsce kraju gdzie Policja boi się interweniować przeciw Ukraińcom, kraju gdzie Ukrainka oficjalnie mówi, " no napadłam go i co mi zrobicie?" kraju gdzie za pomazanie elewacji kościoła człowiek dostał 3 lata... Za wywołanie skandalu międzynarodowego nie robi się nic...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar asf17
-2 / 8

@cola78 On liczył na to że go pobiją, pójdzie do lekarza, zrobi podkoloryzowaną obdukcję i ogłosi światu że polscy naziści chcieli go zabić. Nie wyszła mu ta ustawka i to go boli bo został ośmieszony a nie może tego wykorzystać propagandowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
+2 / 10

@asf17 no właśnie, że mu wyszło...i to się udało Ukraince. Ośmieszyła nas na świecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-3 / 3

@cola78 oj tam oj tam przypominam, że niejaki G. Busch został obrzucony butem ;) Raczej nas nie ośmieszył, bo nikt Rosji jako partnera poważnego nie bierze, raczej za jej... tego oprycha od którego niektórzy biorą splifa ale do domu to by go tylko idiota chciał zaprosić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
-2 / 12

@Tibr ok, wiec nie rozumiesz... Nie ma znaczenia, czy to Rosjanin, Chińczyk czy Niemiec. Ważne jest ze państwo zawiodło, że polskie służby zawiodły. Ważne jest ze zwykła ukraińska dziennikarka obnażyła niemoc i indolencję naszego kraju, Obowiązuje nas prawo. Obowiązuje i zobowiązuje do zapewnienia bezpieczeństwa dyplomatom.
Czy bawiłoby Cie gdybyś dostawał alert RCB o treści : groźba ataków na ulicach. Odradzamy wychodzenie z domu" A tak to wygląda. i tak wyglądamy w oczach świata.
Kurde, nawet w Meksyku dyplomaci są bezpieczni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
-2 / 2

@cola78 czyli jak prezydent USA dostał butem od dziennikarza, to obnażyło słabość USA, jak w Czechach Komorowski rykoszetem dostał jajem to obnażyło czyją indolencje?
https://wiadomosci.wp.pl/gangi-narkotykowe-rzadza-w-meksyku-ponad-100-ofiar-6037434652140161a czy ja wiem z tym bezpieczeństwem w Meksyku? A czy z tego powodu amerykanie przestali jeździć na wakacje nad zatokę meksykańską? Nie dramatyzuj więc.
Oczywiście sam w sobie czyn naganny, nie mniej sorry kto sieje wiatr ten zbiera burzę. Nie będę płakał nad pobrudzeniem czerwoną farbą garnituru przedstawiciela kraju, który ma ubrudzone ręce w ludzkiej krwi, kraju gdzie ktoś dopuszcza nawet w myślach gwałt na dzieciach jako akt heroizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
-2 / 8

@Tibr no widzisz? A dyplomaci chodzą spokojnie w tym Meksyku.. Więc gdzie nas to plasuje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tibr
0 / 0

@cola78 no jakby w tekście w którym podpiąłem jest napisane, że dwóch dyplomatów zastrzelono , nie że ktoś ich oblał, nie że dostali tortem, tylko zostali zabici.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar asf17
0 / 0

@cola78 Jak mówią: "nie idź tam, tam jest niebezpiecznie", to nie idę. Tak po prostu. Papież Franciszek chce lecieć do Moskwy ale nikt go tam nie chce no to nie leci. Dla mnie takie sytuacje są proste i oczywiste a jak ktoś kombinuje to takie są tego efekty. W tym jednym wypadku, ambasador chciał sprowokować by go pobili ale mu nie wyszło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qw888888
+1 / 13

Wydawało mi się, że jednak w pierwszej kolejności powinniśmy chronić swoich, a nie obcych dyplomatów. Ruscy wiedzą co robią, ambasador zdaje sobie jak najbardziej sprawę co się dzieje na Ukrainie, dostał ostrzeżenie, i wyszedł specjalnie po to, aby móc teraz skomleć na Polskę. Specjalnie się wystawił, aby dodać paliwa dla zakłamanej ruskiej propagandy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
-1 / 13

@qw888888 i o to chodzi... Dostał ostrzeżenie o treści, Nie wychodź na ulice, bo jesteśmy za słabi by pomimo obowiązku zapewnić Ci bezpieczeństwo. Zabarykaduj się w ambasadzie, bo na ulicy może zaatakować Cię Ukrainka ze słoikiem soku, a my nie wiemy jak Cię obronić... Tylko ze nawet w krajach objętych wojną dyplomaci opuszczają ambasady...
A jeżeli sam się wystawił to gdzie były nasze służby by do tego nie doszło?
A juz na marginesie, od kiedy Ukraińcy nie potrzebują zezwolenia na demonstracje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 5g3g
-2 / 10

@cola78 wiem, że to niewyobrażalne dla kogoś z Rosji, ale w Polsce spontanicznie można zorganizować demonstracje. Można chodzić gdzie się chce o ile nie narusza się czyjegoś prawa własności. Wiem szokujące. Mało tego - istnieje duża tolerancja sądów co do krytyki osób publicznych. Poza sporami między politykami w zasadzie pozwalają używać wobec osób publicznych słów uważanych powszechnie za obraźliwe.
Choć to przekracza twoje pojmowanie to jest właśnie pokaż siły. Przecież to że strachu Putin zakazuje demonstracji. Że strachu likwiduje niezależne media.
Sorry misiu prewencyjnie nie spakujemy ludzi, bo a niż zrobią coś co się rosyjskiemu ambasadorowi nie spodoba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
+1 / 9

@5g3g I tacy ludzie jak Ty mają , lub będą mieli prawa wyborcze. Nie ja jestem od tego aby tłumaczyć Ci różnice pomiędzy zgromadzeniem, zgromadzeniem spontanicznym i zgromadzeniem nielegalnym. A w przypadku ukraińskiej zadymy cóż ...zostały spełnione wszystkie przesłanki zgromadzenia nielegalnego.
Nie rozróżniasz pojęcia pomówienie, zniesławienie i obrazy. Więc teraz zamykam dyskusję z Tobą. Za duży poziom ignorancji prezentujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2022 o 19:50

5 5g3g
-2 / 4

@cola78 to że płacą ci za promowanie gwałcenia i mordowania dzieci już ustaliliśmy. Domyślam się, że za inne rzeczy kasy nie dostajesz. Napisałeś o tym jakie to fajne i znikasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
-1 / 11

@5g3 powiedziałabym że jesteś idiotą, ale powiem tylko żeś jakoś tak małobystry

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2022 o 20:56

5 5g3g
-3 / 3

@cola78 ja czasami przegrywam z geniuszami, ty za to nawet z idiotami. Nic dziwnego, że cię zatrudnili jako trolla

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
0 / 10

@5g3g " ja czasami przegrywam z geniuszami, ty za to nawet z idiotami." Masz rację, czuję się pokonana przez Ciebie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 5g3g
-2 / 2

@cola78 cieszę się, że to przyznałaś. Rzuć tą robotę, nie wspieraj mordowania dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+1 / 1

@5g3g Zaiste, Twój łeb jest tak zakuty, że czołg Tygrys by się ze wstytu spalił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2022 o 0:04

5 5g3g
0 / 0

@jeszczeNieZajety ty wiesz że w tym jak piszesz widać od razu że nie jesteś Polakiem? Jaki debil wysłał kogoś takiego jak ty do trollowanie w Polsce. Robisz podobne błędy co cola. Najwyraźniej ktoś rozkład budżet na trolli, skoro zatrudniają kogoś takiego jak ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 9

Oblanie kogoś farbą nie jest niebezpieczne. Nie przesadzajmy z tym „zagrożeniem”.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
+2 / 8

@Sok_Jablkowy a jakby to był kwas? A może następnym razem będzie granat? Nawet jak by to była woda święcona z Katedry Wawelskiej, jest to naruszenie nietykalności dyplomaty. I nie ważne ze rosyjski, nie ważne ze pier..oli głupoty. Dyplomatą jest i koniec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2022 o 19:53

S konto usunięte
-2 / 6

@cola78

1/ W mojej opinii, za bycie dyplomatą, nie należy się nikomu więcej. Chyba, że chodzi o więzienie?
2/ Gdyby to był granat, to państwo nie miałoby szans zapewnienia mu ochrony.
3/ Jak ktoś czuje, że potrzebuje ochrony, to stosuje się do zaleceń swoich ochroniarzy, nie pozuje na prawo i lewo.
4/ W Polsce nie mam zwyczaju rzucania się granatami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2022 o 20:25

C cola78
-1 / 7

@Sok_Jablkowy
1 za bycie dyplomata należy się bezpieczeństwo. Pomijając kwestie prawa i umów międzynarodowych, to gdyby było inaczej, jaki szanse miały by rozmowy pokojowe, czy jakiekolwiek inne? Wyobrażasz sobie sytuacje(teoretyczną) ze zatrzymany w Bangladeszu Polak dzwoni do Ambasady z prośbą o pomoc, a ambasador odpowiada mu ze nie pojedzie na posterunek bo mogą go pobić lub zabić?
2 nawet gdyby to był granat, to demonstracja powinna być rozpędzona jako nielegalna. jakoś jak kobiety z czarnymi parasolkami demonstrowały to potrafili je rozgonić. ale one nie były Ukrainkami. A przede wszystkim służby nie powinny dopuścić by ta Ukrainka zbliżyła się do niego.
3 wracamy do punktu 1. Dyplomata musi czuć się bezpieczny w obcym kraju. Musi i koniec.
4 W Polsce nie, ale Ukraińcy mają inne zwyczaje. patrz: Odessa-spalenie żywcem demonstrantów i cały majdan.
5 dla ciekawostki https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/byl-jednym-z-polskich-dyplomatow-pobitych-w-moskwie-teraz-rosjanie-tez-beda-chcieli/5659eb5,79cfc278

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+2 / 2

@Sok_Jablkowy Mam wrażenie, że jesteś jednak trochę jakby sfermentowany.... Szczególnie w górnych obszarach słoika.
Odpowiedz na takie pytanie (o ile jesteś w stanie oczywiście) :
Dalczego kiedy toczy się na przykład proces gwałciciela i mordercy, zwykły, kryminalny, policja zapewnia pełne bezpieczeństwo temu gwałcicielowi i mordercy? Czyżby policjanci popierali gwałcenie i mordowanie?
Przypomnę przy okazji, bo możesz nie pamiętać, że "spontaniczny gniew ludu" to było ulubione narzędzie reżimów totalitarnych.
Tak, dyplomacie się należy więcej właśnie z tego powodu, że jest dyplomatą. Polska jakieś tam, prawda, konwencje popodpisywała...
W szczególności Polska powinna być w stanie zapewnić bezpieczeństwo przed rzutem granatem. Na przykład przez trzymanie publiki na odległość. Przy okazji - ilu policjantów pilnuje schodów?
Ten ambasador nie pozował na lewo i prawo. Dokładnie było wiadomo gdzie i kiedy ma zamiar się udać. Nie ma usprawiedliwienia dla polskich służb. Żenada. Nie są w stanie upilnować jednej kobiety, która powinna być służbom znana.
Zrozum - to co się stało ośmiesza państwo polskie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2022 o 21:06

S konto usunięte
-2 / 2

@jeszczeNieZajety

Jest znaczna różnica między dyplomatą a oskarżonym. Potrzeba ochrony jednego, nie usprawiedliwia potrzeby ochrony drugiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+1 / 1

@Sok_Jablkowy No fakt, różnica jest. Mianowicie ambasador najbardziej nawet zbrodniczego reżimu sam osobiście nie mordował. A ten z procesu jak najbardziej. To kto zasługuje na ochronę bardziej?
Ale to jest drugorzędne. Najważniesze jest, że Polska pokazała, że nie panuje nad tym co się dzieje na jej terytorium. Że się nie wywiązuje ze zobowiązań. Ze polskie służby to c***j d**a i kamieni kupa. O to chodzi? Z tego się cieszyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-2 / 2

@cola78

1/ Nie zgadzam się z tobą, że za bycie dyplomatą należy się bezpieczeństwo. Bezpieczeństwo się należy każdemu, kropka. Czas najwyższy zabrać politykom uprzywilejowania, na które nie zasługują.
1b/ W przykładzie z więzienia, który opisałeś, dlaczego ambasador powinien mieć ochronę, którą by nie miał gdyby nie był ambasadorem?
2/ Nikt mi nie prawa powiedzieć, że mój protest jest nielegalny. Kolejny wymysł polityków na dnie.
3/ Bycie ambasadorem, to nie powód, żeby czuć się bezpiecznym.
4/ Sofizmat
5/ i co w związku z tym?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-3 / 3

@jeszczeNieZajety
Skoro wiesz, że różnica jest, dlaczego użyłeś argument z innej beczki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
0 / 8

@Sok_Jablkowy cóż przyznaję się, dyskusja z Tobą jest jak szachy z gołębiem... Odrzucasz zasady i sprowadzasz wszystko do absurdu. I może w jakichś innych warunkach, innym otoczeniu i miejscu taka zabawa byłaby fajna. Cóż, życzę powodzenia w obalaniu systemu i tworzeniu nowej rzeczywistości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+1 / 1

@Sok_Jablkowy Moja głupia. Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-2 / 2

@jeszczeNieZajety
Gdybym Ci podał argument nie na temat i następnie jakiś wniosek, to co byś sobie pomyślał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-3 / 3

@cola78
Powiem tylko jedno. Bycie politykiem nie powinno cię uprawniać do niczego, czego nie jest uprawniony każdy inny. Cokolwiek innego to nadużycie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+1 / 1

@Sok_Jablkowy Zależy. Może jakiś przykład zilustrowany moim tekstem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-2 / 2

@jeszczeNieZajety

jeszczeNieZajety 10 maja 2022 o 21:18
Przykład nie na temat:
@Sok_Jablkowy No fakt, różnica jest. Mianowicie ambasador najbardziej nawet zbrodniczego reżimu sam osobiście nie mordował. A ten z procesu jak najbardziej. To kto zasługuje na ochronę bardziej?


Jakiś wniosek:
Ale to jest drugorzędne. Najważniesze jest, że Polska pokazała, że nie panuje nad tym co się dzieje na jej terytorium. Że się nie wywiązuje ze zobowiązań. Ze polskie służby to c***j d**a i kamieni kupa. O to chodzi? Z tego się cieszyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+1 / 1

@Sok_Jablkowy Dalczego nie na temat? Mowa o mordowaniu i gwałceniu. Czy jest jakaś różnica między gwałtem i morderstwem dokonanym przez ruskiego żołdaka a tym samym dokonanym przez naszego rodzimego bydlaka? Dla ofiar pewnie żadna. Więc skąd ta różnica w traktowaniu? Ambasadorowi się nie należy ochrona a mordecy włąsnoręcznemu tak?
W mojej ocenie polskie służby się ośmieszyły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+3 / 5

Skoro jest tak jak mówi krzywousty to powinno się tej Ukraince skonfiskować majątek według nowego prawa i deportować na Ukrainę. Nie potrzebujemy z Polsce ruskiej onucy która robi prowokacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2022 o 19:13

O onlywoman
-1 / 3

No chyba przykład moralny nam już to tłumaczył. Gdyby nie doczekał pod

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O onlywoman
-1 / 5

No chyba przykład moralny nam już to tłumaczył.
Gdyby ambasador nie szczekał przed cmentarzem, nie sprowokowałby agresji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trusitr
0 / 4

@Drak82 Zastąp " Rosyjski ambasador" na ....USA ( " interwencja w Libii/Afganistanie/Iraku) jest podobna jak to co dzieje się teraz na Ukrainie. Jak wielki skandal był by wtedy ?? Zacznij mierzyć wszystkich taka samą miarą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ssebastianek
+1 / 1

Na moje to bierz i noś co tam masz nigdy nie wiadomo co będzie .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+2 / 2

Jeśli to rzeczywiście była ruska prowokacja to znaczy, że polskie służby nie istnieją. Koniec. Nie ma ich. Debile są u steru. Debile ich wybierają. Szkoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-2 / 2

Kraj w którym człowiek reprezentujący morderców, katów i gwałcicieli powinien mieć w swoim arsenale coś więcej niż możliwość obalania takiego farbą.

Przedstawiciel morderców, katów i gwałcicieli nie powinien mieć czelności nawet myśleć, że ma prawo do bycia traktowanym w cywilizowany sposób!

To jest chore! Napadają, mordują, katują, torturują, gwałcą, ale ICH mają dotyczyć standardy cywilizowanego świata! Coś w rodzaju włamywacza, który skarży się na obrabowanego, że go York ugryzł w kostkę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cola78
0 / 8

@szwejkow Dobrze , więc co Ty wiesz o Izraelu? O mordowanych dzieciach, całych rodzinach w Palestynie? Dowiedz sie i oblej ambasadora Izraela farbą. Albo w ogóle jakiegoś rabina, jak masz pod ręką. nawet zwykły żyd wystarczy. Wszyscy oni popierają tę politykę. Oblej farbą, albo nawet coś więcej. Bejzbolem pie**lnij..
Co wiesz o Arabii saudyjskiej? O Jemenie, klęsce głodu, tysiącach zabitych i zmarłych dzieci? O bezczelnym zamordowaniu Tureckiego dziennikarza na terenie ambasady? Walnij sobie jakiegoś Araba. Spal im Ambasadę.
Co wiesz o Turcji? O eksterminacji Kurdów? O likwidacji całego narodu?
Co wiesz o Chinach. O wyniszczeniu Ujgurów? Oj ich nie bij. Wyrzuć wszystko made in china z domu.
Co wiesz o operacji Allied Force? Zbombardowanej i zniszczenie Jugosławii. Zabitych cywilach, Użyciem pocisków z radioaktywnym rdzeniem, przez co tysiące hektarów ziemi do dziś są skażone a ludzie cierpią z tego powodu? Dowiedz sie spójrz w lustro i oblej się farbą lub nawet coś więcej. bo to nasza robota.
Irak, miał broń chemiczną i biologiczną. Do dzisiaj jej nie znaleziono, ale Amerykanie i my dzielni Polacy roz**aliśmy ten kraj. Nawet jakieś szpitale i szkoły przypadkiem oberwały.
Serio tak bardzo chcesz oceniać .... Pomyśl...tych "włamywaczy" jest na świecie wielu. Wśród nich i my...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2022 o 21:12