to ma już 20 lat - mi UPS popsuł telewizor i się wywinęli mimo zaangazowania rzecznika praw konsumenta i spełnienia wszystkich wymogów odnośnie opakowania, oznaczenia i ubezpieczenia paczki. Z takimi firmami nie wygrasz - popsują i idą dalej
Pamiętam burzę medialną wokół tej piosenki. Fajna sprawa, bo pokazuje, że jeden człowiek może rzucić na kolana potężną korporację. Pierwsza piosenka stała się hitem w USA, tym bardziej, że jest to profesjonalnie zrealizowana piosenka country, a ten gatunek jest bardzo lubiany w Ameryce. Najważniejszą siłą rażenia piosenki było jednak to, że miliony ludzi dowiedziały się o tym jak United Airlines traktuje klientów. Nagle stało się modne stosowanie dewizy z refrenu piosenki "lepiej było lecieć z kimś innym, albo jechać samochodem, bo United niszczy gitary". Coraz więcej ludzi rezygnowało z usług linii United. Najpierw pracownicy wytwórni wydającej płyty muzyka, następnie pracownicy firmy produkującej ten model gitary, później pracownicy innych producentów instrumentów muzycznych i inne firmy. Oczywiście wszystkie te firmy robiły to przede wszystkim dlatego aby wzmocnić swoją rozpoznawalność, bo każdy pretekst dobry aby coś ogłosić w mediach. Ale efekt wywołał lawinowy spadek liczby pasażerów. Do muzyka zgłosili się ludzie z samej dyrekcji generalnej United Airlines aby załagodzić konflikt (wcześniej nie chcieli z nim gadać nawet podrzędni pracownicy), ale było już za późno na uniknięcie klęski wizerunkowej. A sam muzyk wyszedł na tym wyśmienicie. Dostał w prezencie nową gitarę od producenta, 3000 dolarów od linii, zyskał 20-milionową widownię i zarobił krocie na wydanej płycie. Interes tak się opłacił, że zrobił jeszcze dwie kolejne piosenki o liniach United.
to ma już 20 lat - mi UPS popsuł telewizor i się wywinęli mimo zaangazowania rzecznika praw konsumenta i spełnienia wszystkich wymogów odnośnie opakowania, oznaczenia i ubezpieczenia paczki. Z takimi firmami nie wygrasz - popsują i idą dalej
co z tego, ze to ma 20 lat? a pancernych ile razy ogladales? ;)
Pamiętam burzę medialną wokół tej piosenki. Fajna sprawa, bo pokazuje, że jeden człowiek może rzucić na kolana potężną korporację. Pierwsza piosenka stała się hitem w USA, tym bardziej, że jest to profesjonalnie zrealizowana piosenka country, a ten gatunek jest bardzo lubiany w Ameryce. Najważniejszą siłą rażenia piosenki było jednak to, że miliony ludzi dowiedziały się o tym jak United Airlines traktuje klientów. Nagle stało się modne stosowanie dewizy z refrenu piosenki "lepiej było lecieć z kimś innym, albo jechać samochodem, bo United niszczy gitary". Coraz więcej ludzi rezygnowało z usług linii United. Najpierw pracownicy wytwórni wydającej płyty muzyka, następnie pracownicy firmy produkującej ten model gitary, później pracownicy innych producentów instrumentów muzycznych i inne firmy. Oczywiście wszystkie te firmy robiły to przede wszystkim dlatego aby wzmocnić swoją rozpoznawalność, bo każdy pretekst dobry aby coś ogłosić w mediach. Ale efekt wywołał lawinowy spadek liczby pasażerów. Do muzyka zgłosili się ludzie z samej dyrekcji generalnej United Airlines aby załagodzić konflikt (wcześniej nie chcieli z nim gadać nawet podrzędni pracownicy), ale było już za późno na uniknięcie klęski wizerunkowej. A sam muzyk wyszedł na tym wyśmienicie. Dostał w prezencie nową gitarę od producenta, 3000 dolarów od linii, zyskał 20-milionową widownię i zarobił krocie na wydanej płycie. Interes tak się opłacił, że zrobił jeszcze dwie kolejne piosenki o liniach United.
https://www.youtube.com/watch?v=5YGc4zOqozo
Zrodlo, smieciaku!