Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Nagranie momentu i sprawców oblania czerwoną farbą polskiej ambasady w Moskwie

0:12

Propaganda rosyjska nazywa ten akt wandalizmu „symetrycznym odwetem” za oblanie rosyjskiego ambasadora Siergieja Andriejewa w Warszawie, gdy 9 maja chciał złożyć kwiaty pod Mauzoleum Żołnierzy Radzieckich

www.demotywatory.pl
+
149 156
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T Tomasz3652
+20 / 30

советская сволочь

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elefun
+10 / 14

@Tomasz3652 Minusują Cię, bo nie wiedzą co napisałeś. Ładnie ich wkręciłeś :)))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomasz3652
+9 / 13

@elefun
советская = sowiecka, radziecka.
сволочь = tutaj trudno jest znaleźć odpowiednie słowo po polsku: Zdecydowanie pogardliwe określenie ruska o mentalności "chłopka pańszczyźnianego", złośliwego, okrutnego prostaka, analfabety, niedomytego troglodty. Parch, ludzki śmieć, ruski kibol/naziol, czerpiący radość z czyjegoś cierpienia. Idealny kandydat na oficera KGB, który, po torturach, strzela więźniom w tył głowy rechocząc. Następnie wiernopoddańczo liże odbyt swojemu przełożonemu, który jest tak sam jak on.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+4 / 4

@Tomasz3652 Jak pamiętam u mnie w domu i w okolicy (Praga-Północ) słowo "swołocz" istniało (dla mnie) "od zawsze". Wydaje mio się, że weszło do języka polskiego jeszcze nawet za rozbiorów ale nie jestem pewien. Dla mnie słowa "swołocz" i "łachudra" specjalnie się znaczeniem nie różnią. Może "swołocz" jest gorszą "łachudrą".
Słowo "radziecki" to było zupełnie przyzwoite polskie słowo dopóki nie spsiało po wojnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+1 / 1

@Tomasz3652 W słowniku języka polskiego jest takie słowo: hultaj, łobuz albo szumowiny, hołota, motłoch.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mamut3003
+6 / 6

A czego można było się spodziewać ,że w czynie społecznym pozamiatają chodnik przy ambasadzie i umyją szyby w budynku ??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przytomny
+23 / 33

Krótko - kto sieje wiatr, ten zbiera burzę. Obie akcje (w Warszawie i w Moskwie) były niepotrzebne i szkodliwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomasz3652
0 / 16

@Przytomny To jakby twierdzić, że zamach na Hansa Franka był niepotrzebnym drażnieniem Adolfa Hitlera (szczekaniem).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kotek_psotek
+10 / 12

@Tomasz3652
Kraje rozmawiają ze sobą przez ambasadorów. Agresja ma takiego pracownika to jak rozbicie telefonu po kłótni z dziewczyną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polkong
-2 / 8

@Przytomny Niepotrzebne to jest utrzymywanie ruskiej ambasady w Polsce - oraz polskiej ambasady w rosji. My już z nimi nie mamy o czym rozmawiać, a utrzymując stosunki dyplomatyczne udajemy że ruscy to cywilizowani ludzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M minityrael
0 / 4

@Kotek_psotek
to ukrainska aktywistka oblala kacapa to raz, dwa to jest terrorystyczne panstwo zbrodniczne wiec ciezko z takimi gadac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bimbol
+1 / 1

@minityrael
To że Rosja jest państwem terrorystycznym nie zmienia faktu że w kwestii naruszenia konwencji wiedeńskiej dotyczącej stosunków dyplomatycznych, pierwszy ruch został wykonany na polskiej ziemi. Prawdopodobnie oba wydarzenia miały swoją inspirację w tym samym miejscu, w Moskwie. Ale straciliśmy tylko my, ponieważ uważamy się za państwo cywilizowane, a w takim państwie NIC nie usprawiedliwia ataku na przedstawiciela dyplomacji obcego państwa. A Rosja, jak wspomniałeś, jest państwem terrorystycznym i nikt nie spodziewa się po nich niczego dobrego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agitana
0 / 4

@Kotek_psotek To jedna strona medalu. Druga to taka, ze ten pracownik ma byc neutralny, byc tym telefonem, dyplomata, a nie bawic sie w prowokacje jak to mialo miejsce w Warszawie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dump78
0 / 0

@Kotek_psotek Twoja analogia miałaby sens, gdyby mój telefon smoczynnie, samoświadomie pokazywał mi zdjęcia dziewczyny, w których ta mi dokucza i komentował je (ten telefon) że to są przykłady miłości.

Jeśli ambasador jest jedynie "telefonem", to co robił pod cmentarzem wojskowym? Czyżby jednak nie był jedynie telefonem, tylko realizował prowokację polityczną? Kazdy ambasador ma prawo poprosić o ochronę państwa i ta ochrona albo jest udzielana, albo nie (z róznych powodów). Jeśli wybrał się na spacer bez ochrony, na dodatek złożyć kwiaty poległym m.in. Ukraińcom podczas gdy w tym samym momencie jego aparat państwowy morduje tych Ukraińców, to to nie jest tylko "telefon", tylko zwykły element propagandy putinowskiej, która filmuje takie składanie kwiatów i później pokazuje w ruskiej TV jak to rosjanie kochają cały świat, a świat jest dla nich niedobry.

Od co najmniej 15 lat w ruskiej TV sczuje się na Ukraińców i Polaków. W oczach przeciętnego ruska jesteśmy faszystami nienawidzącymi rosjan i chcącymi napaść ich, zastrzelić i obrabować (bo w ruskiej propagandzie rosja jest bogata, a zachodnie kraje - biedne).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M minityrael
0 / 0

@Bimbol
hahah, pracujesz na 500+ dla bandy nierobow i ty mi mowisz ze to jest panstwo cywilizowne? to jest kartonowy konstrukt w ktorym banda cfaniakow wykorzystuje ludzi ktorzy nie moga z tym nic zrobic...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kotek_psotek
0 / 0

@dump78
Po prostu nie każdy rozumie kim jest ambasador. A to funkcja i narzędzie.
Jakoś nikt się w pl nie pluł jak nasz ambasador dostał polecenie żeby zorganizować projekcje Wołynia na Ukrainie.
A to też ukrom nie w smak było.

Więc jak ambasador ru dostał zadanie że ma coś odwalić to to odwali. A rzeczą naszych służb było go przy tym ośmieszyć ale nie poniżyć.

Moim zdaniem najlepszy efekt byłby jakby udało się wypełnić cały cmentarz aktorami tak żeby można pokazać że wszyscy mają jego prowokacje głęboko gdzieś. Że jego gest nikogo nie obchodzi.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+5 / 13

Bo kto czytał :Ogniem i MIeczem" wie jak to jest. Sienkiewicz opisuje jak to do księcia Wiśniowieckiego przyjechał ataman Sucharuka z listem od Chmielnickiego. Książe kazał go nawlec na pal. Jednocześnie, mniej więcej w tym samym miejscu książki towarzysze (wtedy to słowo było powodem do dumy) Skrzetuskiegoo się zdumiewają, że Skrzetuskiego Tatarzy pobili, mimo, że posel. Co za dzicy ludzie! Pobili go mimo, że był posłem!
Czy tylko ja widzę jakiś brak symetrii?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2022 o 22:09

T tomkosz
+3 / 11

@jeszczeNieZajety nie ma symetrii pomiedzy tymi dwoma zdarzeniami. w Pl przedstawiciel panstwa zbrodniarzy, mordercow i gwalcicieli na masowa skale, sprowokowal atak na siebie, a tam trojka ludzi napuszczonych przez ten rezim i przez jego przedstawicieli filmowana, wykorzystuje wandalizm dokonany na ambasadzie polskiej do celow propagandowych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+8 / 12

@tomkosz Polska podpisała pewne konwencje i się z nich nie wywiązała. To czy pan X jest ambasardorem zbrodniczego reżimu czy przyjaznego nam państwa nie ma żadnego znaczenia. Korpus dyplomatyczny podlega bezwzględnej ochronie. Kropka. Rzeczpospolita to gwarantuje. Incydent z ambasadorem rosyjskim pokazał, że Polska nie panuje nad swym terytorium jeśli z tak prostego i oczywistego obowiązku nie może się wywiązać. Jeśli zaś była to prowokacja rosyjska (niewykluczone) to polskie służby nie są warte jednej złotówki z pieniedzy jakie na nie idą.
Niezależnie od tego ten konkretny ambasador sam osobiście raczej nikogo nie zabił. Porównaj to z sytuacją takiego na przykład Trynkiewicza. Z jakiego powodu państwo polskie wydaje pieniądze na ochronę osobistą tego osobnika? Policja odgradza go od "społęczeństwa". Czy Trynkiewicz, który ma osobiście krew niewinnych ofar na rękach zasługuje na większe względy niż przedstawiciel dyplomatyczny? Przedstawiciel, którego ochronę Rzeczpospolita zagwarantowałą swym honorem.
A jeszcze mamy nieubłaganą zasadę symetrii w dyplomacjii.Było czywiste, że ruskie się jakoś odgrają.
Sumując - incydent ten nie powinien się wydarzyć Był i głupi i szkodliwy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
-3 / 5

@jeszczeNieZajety przesadzasz. do tego ruskie juz sie odegrali, wyslali trolli ktorzy zachlapali farba polska ambasade. i jakos na ruskich nie psioczysz, ze nie dopilnowali...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+7 / 7

@tomkosz Nie psioczę z dwu powodów. Po pierwsze każdy normalny człowiek wiedział, że coś się stanie. My nie dopilnowaliśmy - to i oni też nie. Jak walniesz pięścią w worek bokserski to musisz się uchylić bo worek wróci z tą samą siłą. To jakby psioczyć na szklankę, że się woda wylała gdy ją popchnęliśmy.
Ale to jest mniej ważne. Mnie nie obchodzi jak się ze swych zobvowiązań wywiązują kacapy. Pies im mordę lizał. Mnie obchodzi, że RP się nie wywiązuje ze swych zobowiązań. Dlaczego mamy równać do pozimu kacapskiego? Niczego od kacapów nie oczekuję. Od RP tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2022 o 23:07

T tomkosz
+2 / 4

@jeszczeNieZajety mnie pisPolska bardzo rzadko zaskakuje pozytywnie. negatywnie w sumie tez rzadko, bo po tej ekipie spodziewam sie niekonczacych sie wtop, skandali oraz zwyczajnie bardzo slabego zarzadzania panstwem, co dotyczy takze kierowania sluzbami specjalnymi, z ktorych przegoniono wszystkich najlepszych juz lata temu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
0 / 2

@tomkosz Słusznie waść prawisz :).
Pozdrowienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2022 o 23:42

T konto usunięte
+3 / 17

Ukrainka oblała ambasadora, ukarali Polaków. Taka typowa roSSyjska sprawiedliwość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+4 / 12

@tomek_s tym bardziej ze policja ostrzegala tegoz ambasadora ze taki atak jest mozliwy i ze moga byc klopoty z jego powstrzymaniem. ale przeciez ruskim chodzilo dokladnie o to by do tego ataku doszlo. dorzucili kolejno polano do ognia ruskiej propagandy, odwracajacej uwage od tysiecy ofiar ich wojny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+5 / 11

@tomkosz Więć, WIĘC jeśli ruskim dokładnie o to chodziło to czemu im tych planów nie pokrzyżowaliśmy? Chyba RP ma siły i środki by ten cel osiągnąć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+1 / 3

@jeszczeNieZajety moze dlatego ze nie mamy zbyt madrych rzadzacych? dowodem na to ze Glapa zostal wlasnie wybrany na 2 kadencje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+1 / 3

@tomkosz No, jak masz rację to masz rację. Obecna ekipa jest tragiczna i udupia Polskę bardzo konsekwentnie. Jarosław Wielki dla kilku wszawych lat siedzenia na stołku założył Polsce stryczek na szyję. I nie ma jak zdjąć. Nikt się nie poważy nawet z lekka zasugerować jakieś cięcia w świadczeniach. Jeszcze jedna kadencja, to jest ważne. "A potem niech wali się świat" jak śpiewał Piotr Fronczewski w przedwojennej piosence "Ostatnia niedziela".
Pretensje do opozycji, że nie ma programu. A jak ma mieć? W realiach Polski w tej chwili liczy się tylko jedno, "kto da więcej". Na tym właśnie polega to, że stryczka nie da się zdjąć. ale nic to. Aby następne wybory wygrać. Jak UE wprowadzi jakiś "zarząd komisaryczny" w Polsce z powodu kompletnej niewypłacalności to już nie kłopot obecnej ekipy.
I jeszcze to szczucie na "wykształciuchów" i "prywaciarzy"...
Siąść i płakać....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 12

I te leśne gnomy nawet nie wiedzą czemu został oblany czerwoną farbą. Bo jak każdy kacap ma krew na rękach.
Czyją krew mają Polacy? Zwłaszcza w kontekście tej wojny? Sobie powinni to na łeb wylać XD...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Abunasr123
-4 / 4

@rafik54321

Czyja krew maja Polacy na rekach? chocby Zydow. A teraz lecimy z minusami, bo przeciez prawda w oczy kole.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2022 o 9:56

avatar rafik54321
+1 / 3

@Abunasr123 taka, jasne, bo w obozach koncentracyjnych to Polacy mordowali. Tak się historię wypacza. Kacapy mają krew milionów ludzi, najróżniejszych nacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GramDaniel
+3 / 3

To raczej nie jest symetryczny odwet Ja raczej czekam kiedy nasz ambasador czymś oberwie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamk18
+1 / 1

Różnica jest taka ze my nikogo nie mordujemy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barafiki
+1 / 1

o Katyniu też mówili, że to odwet za śmierć rosyjskich jeńców wojennych 1920 roku w polskich obozach, chociaż śmierć ich w rzeczywistości spowodowana była epidemiami różnych chorób zakaźnych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dump78
0 / 0

@barafiki Ruskich nie interesuje prawda i sprawiedliwość, tylko robienie z siebie ofiar, kiedy większośc zbroni w ostatnich 2 stuleciach (w naszej części globu), to była ich wina. Czyli klayczne "złodziej krzyczy `łapać złodzieja`".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
0 / 0

Nie macie się czym przejmować, że przejmujecie się wylaniem farby na budynek ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem